Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dieselgate je ve Francii. Renault zkontroluje až 700 tisíc aut

Renault se do dieselgate namočil ještě víc, než se zdálo. Do servisu na kontrolu by mohl svolat až 700 tisíc aut. Původně oznámené svolávání 15 tisíc aut nesplňujících za určitých podmínek emisní limity už běží. Renault ví, že nesplňuje emisní limity od loňského července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a24n 24F17r47o58l59í46k 6476100795184

Pikantní na tom je, že polostátní automobilku potápí jejich ministryně. Při tom Renault nemá podvodný systém rozeznávající test a je tedy trošičku v jiné pozici jako VW.

0/0
20.1.2016 14:12

P37e68t11r 17M68i41c47h28a21l 2420604621552

Pán je zaměstnancem vývoje Renaultu?

0/0
23.1.2016 0:01

M82a71r94e77k 58H28r19u93b70y 6607402311708

Hmm, nefunguje pri teplotach pod 17 stupnu a pri "vysokych" (25+?) 8-o Takze jenom shodou nahod funguje pri teplotach beznych v laboratori :-P

0/0
20.1.2016 10:35


V41e48r70o19n57i68k55a 15L84a63c55n25á 6644128444451

Kdo další??

0/0
20.1.2016 3:04

P88e11t43r 46M36i56c23h94a74l 2510214891342

Řekl bych, že pořadí si klidně můžou vylosovat. :-)

+1/0
20.1.2016 6:51

P48e52t49r 30M51i73c62h43a48l 2920584101522

A je to tady. :-D

0/0
19.1.2016 22:36

J55a84n 84L70u93d46y 6819870679

Ty emisní normy jsou již nereálné. Bramboru do výfuku ;-)

+2/0
19.1.2016 22:05

M21i43c76h83a36l 63F17r63ý41d13a 1532709483732

Pokud má problém Renault, tak jej má i Dacia a Nissan. Jejda...

+3/0
19.1.2016 21:51

O53n80d28ř74e86j 32L93o36š91o35t46h 9320732524342

A Mercedes.

Jen u Renaultu spíš věřím tomu, že to půjde doladit, protože na rozdíl od VW nešetří na katalyzátorech.

0/0
21.1.2016 1:20

P31e68t26r 70M15a13r55e70č51e31k 1173571639328

"Chyba řídící jednotky .. " ;-D to je náhodička , že jako na potvoru způsobuje zvýšené emise NOx !

+2/0
19.1.2016 20:32

L64a62ď69a 67M26a73y36e27r 7622551330607

Myslím si že nejde o emise ale novináři za peníze VW to nafoukli

0/−3
19.1.2016 18:59

L57a11ď72a 40M65a25y42e19r 7602841770827

A proč by to Renault dělal když nemusí VW svolávat?

+1/0
19.1.2016 18:57

L25a79d27i88s92l38a64v 57M50i11k69a 1651299604684

Radší bych poslal na kontrolu každého ekopošuka a toho co ty emise od stolu vymýšlí, s hlavou..

+3/0
19.1.2016 18:21

M49a78r59t27i94n 63S56e49d32o16n87a 5607483410889

Logictejsi by bylo auto co nesplnuji emise proste nevyrabet. Na jihu Evropy ma diesel silnou prevahu a ve mestech s velkou hustotou aut je velmi spatne ovzdusi.

0/0
19.1.2016 19:45

M95a47r10e24k 43D64r26a34š53a32r 9885185274475

To je nezáviděníhodná situace... tím spíš, že u VW byly podstatou problému vybíhající motory pro normu EU 5 (pravda ve výsledku zase v úplně jiném počtu z několikaleté produkce). U Renaultu se to zřejmě týká aktuálních EU 6 a to je nepříjemné. To by mohlo zpochybnit nebo dokonce ohrozit aktuální produkci a nemoct prodávat aktuální modely,...

+1/−1
19.1.2016 17:50

P50e87t61r 81S98e62d91i70v91y 6497278665387

To ne. V evrope musite vyhovet popsanemu procesu a to Renault vyhovel. Ten púroces bezi za jasne danych teplot. Motory evidentne nesplnuji v jinem teplotnim rezimu, ale ne proto, ze by to Renault osulil, spise proto, ze to neresil, protoze nebylo treba. Rozdil prusvihu VW a Renaultu je v tom, ze VW podvadel cilene, bylo to umyslne jednani. A co se tyce EU6, i tam ma VW problem...

+1/−1
19.1.2016 18:14

M25a28r36t18i14n 87H11o32u19b48a 6343951229988

podstata problemu je ovsem nekde uplne jinde. vw naprogramoval ridici jedniotku tak, aby se chovala jinak za bezne jizdy a jinak za testovaci jizdy. konostrukce celeho motoru byla pro tento podvod uzposobena, proto neni jednoduche reseni. vw se priznal k podvodu.

renault ma drobnou chyby, ale ne podvod. chybu, kterou lze jednoduse opravit

0/0
20.1.2016 21:46

K55a53m39i43l 24D25o59l36e68z87e45l 6142756724702

Renault ma vyhodu , ze jejich super nekvalitni auta se moc neprodavaji, takze jich svola pouze nekolik tisicovek

+8/−9
19.1.2016 16:21

M92a76r34e35k 46S77v82o65b70o17d19a 7646544786946

Ano, proto je na třetím místě v Evropě v pololetí 2015.;-D

+11/0
19.1.2016 16:34

J22a64r41o33s76l52a65v 40D23r77o37z92d 6182873832175

Podle prodejů je Renault v Evropě dvojka po VW (občas trojka po VW a Fordu), takže nevím, o čem mluvíte.

Respektive - nevíte, o čem mluvíte.

+10/0
19.1.2016 16:34

M75i11l75o65š 18B89o81u96k49a28l 8833517973194

...a jak dělá kozička???:-P

+3/0
19.1.2016 16:37

V48l85a65s74t20i20m78i38l 94T86e37n16c27e26r 4810320147690

Ze super nekvalitním Renaultem jsem musel za 8 let do servisu jen na výměnu oleje, brzdovky a kontrolu rozvodů.

0/0
19.1.2016 20:55

M57a52r76t40i77n 36K39o80l50a62c95e83k 6435769554150

a servis je 20km a máte najeto 40 km ročně? Pokud budete mít nájezd 100 000 km ročně, tak na rozvody budete častěji a to myslím výměnu

0/0
19.1.2016 23:03

J12a35n 26S51v78o92b35o78d61a 3577814669913

Většina řidičů nejezdí se svým autem 100 tisíc ročně, ale tak 15 - 20.

A výměna rozvodů se třeba u Megana dělá po 120 tisících, nebo případně pěti letech. Nevidím tedy důvod, proč by pan Tencer neměl pravdu. Já jsem na tom vlastně stejně jako on.

Ne, kécám. Musel jsem měnit jednu cívku a rozvody :D

0/0
20.1.2016 19:52

M71i57c62h62a18l 40K86u40c20h90t77a 6473134914622

Je jasné. že "koncern" v tom není sám. Je tu ale přeci jen rozdíl, Renault ty emise dokáže splnit pouze v "laboratorních podmínkách" (jako všichni) ale na rozdíl od VW asi bez podpory chytrého softwaru. To by němečtí soudruzi z DUH jistě odhalili a nenechali by si to pro sebe...

+5/−3
19.1.2016 14:30

J55o71s82e66f 57V74a48l50a 9540763403753

v evropskych podminkach splnuji udajne jak VW, tak Renault vsechny testy i bez cinkleho SW. VW ma problem pouze v Kalifornii a to pri nestandardnim testu

0/0
19.1.2016 22:19

M11a24r44t93i91n 61H35o45u60b69a 6663911979628

tak asi vite vic, nez predstavitele vw, kteri se k podvodu priznali

0/0
20.1.2016 21:49

M79i33r73o68s69l21a11v 62J30a97r93o72š 6350142419467

Podívejme se, to je ale překvapení8-o

Jinými slovy nám řekli, že homologací prošli, lae v reálném provozu jsou emise někde jinde. Myslím, že by si VW měl nechat patentovat to zázračné sítko na úpravu emisí, protože o něj bude asi brzy velký zájem.

Pokud mají úpravy souvislost s teplotou, co budou dělat v létě, když teď nastaví něco na teploty do 10 stupňů ;-D

0/0
19.1.2016 12:11

M71a83r70t37i93n 76K63a29r94á79s54e27k 9248153278158

Tak ono nastaveni motoru se operativne meni podle podminek.... takze tam asi akorat upravi nejake mapy pro studene starty a provoz pri nizsi teplotach...

0/0
19.1.2016 15:34

J36o81s73e33f 16B59i84e77l50i65k 6632736368107

Kdo jsi bez viny - hoď katalizátorem.

+18/0
19.1.2016 12:05

M63a71r64t36i95n 97H31o85r60ň26á12k 7741731962

spousta lidí katalyzátory vyházelo, ale asi ne proto že jsou bez viny

+4/0
19.1.2016 12:12

V85i95k31y83r 36B20o12h97u20m64i81l 52S88t89r81a76n62s58k12y 9887538726529

Ale hodně měkkým;-D

0/0
19.1.2016 13:48

J89a98n 66D29l58o40u18h69ý 7414329840239

Poslal bych tu royalovou primo do brusele v litrovym tei hrnku bez topeni!!!!

0/0
19.1.2016 12:02

J77a10n 36D76l38o77u77h21ý 7474349300349

Tri hrnku

0/0
19.1.2016 12:03

M34i10c64h94a28l 48H63r93u86b85o65š 4110827302225

Nie je to pre ňu príliž silný motor? ;-)

+2/0
19.1.2016 12:04

M26i42c11h32a50l 98P45a18v33l72á59t 9443683934429

Segolina muze jit do brusele i pesky, ne?

0/0
19.1.2016 12:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.