Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselgate je ve Francii. Renault zkontroluje až 700 tisíc aut

Renault se do dieselgate namočil ještě víc, než se zdálo. Do servisu na kontrolu by mohl svolat až 700 tisíc aut. Původně oznámené svolávání 15 tisíc aut nesplňujících za určitých podmínek emisní limity už běží. Renault ví, že nesplňuje emisní limity od loňského července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a83n 22F94r91o29l34í18k 6346930795444

Pikantní na tom je, že polostátní automobilku potápí jejich ministryně. Při tom Renault nemá podvodný systém rozeznávající test a je tedy trošičku v jiné pozici jako VW.

0/0
20.1.2016 14:12

P84e49t76r 27M16i45c31h34a97l 2300544891142

Pán je zaměstnancem vývoje Renaultu?

0/0
23.1.2016 0:01

M53a40r11e33k 14H19r10u42b92y 6217692921608

Hmm, nefunguje pri teplotach pod 17 stupnu a pri "vysokych" (25+?) 8-o Takze jenom shodou nahod funguje pri teplotach beznych v laboratori :-P

0/0
20.1.2016 10:35

V42e98r68o85n89i16k71a 21L89a59c81n90á 6214188544171

Kdo další??

0/0
20.1.2016 3:04

P74e98t38r 31M90i48c87h33a84l 2290834791112

Řekl bych, že pořadí si klidně můžou vylosovat. :-)

+1/0
20.1.2016 6:51

P90e38t17r 33M55i13c32h64a22l 2400484281912

A je to tady. :-D

0/0
19.1.2016 22:36

J62a80n 29L41u92d11y 6549350279

Ty emisní normy jsou již nereálné. Bramboru do výfuku ;-)

+2/0
19.1.2016 22:05

M21i41c71h68a92l 21F45r10ý69d31a 1912199973302

Pokud má problém Renault, tak jej má i Dacia a Nissan. Jejda...

+3/0
19.1.2016 21:51

O66n65d14ř32e51j 62L67o88š13o97t84h 9170142524362

A Mercedes.

Jen u Renaultu spíš věřím tomu, že to půjde doladit, protože na rozdíl od VW nešetří na katalyzátorech.

0/0
21.1.2016 1:20

P81e35t75r 73M26a74r61e85č19e21k 1293211709278

"Chyba řídící jednotky .. " ;-D to je náhodička , že jako na potvoru způsobuje zvýšené emise NOx !

+2/0
19.1.2016 20:32

L35a82ď63a 59M53a74y37e95r 7312831640537

Myslím si že nejde o emise ale novináři za peníze VW to nafoukli

0/−3
19.1.2016 18:59

L51a68ď69a 17M13a40y57e42r 7482661430347

A proč by to Renault dělal když nemusí VW svolávat?

+1/0
19.1.2016 18:57

L14a98d15i78s93l21a31v 51M95i71k76a 1251319564594

Radší bych poslal na kontrolu každého ekopošuka a toho co ty emise od stolu vymýšlí, s hlavou..

+3/0
19.1.2016 18:21

M77a98r85t13i90n 19S72e33d92o25n12a 2175886636379

Logictejsi by bylo auto co nesplnuji emise proste nevyrabet. Na jihu Evropy ma diesel silnou prevahu a ve mestech s velkou hustotou aut je velmi spatne ovzdusi.

0/0
19.1.2016 19:45

M68a48r38e55k 54D69r57a12š20a61r 9225565784905

To je nezáviděníhodná situace... tím spíš, že u VW byly podstatou problému vybíhající motory pro normu EU 5 (pravda ve výsledku zase v úplně jiném počtu z několikaleté produkce). U Renaultu se to zřejmě týká aktuálních EU 6 a to je nepříjemné. To by mohlo zpochybnit nebo dokonce ohrozit aktuální produkci a nemoct prodávat aktuální modely,...

+1/−1
19.1.2016 17:50

P54e85t56r 79S78e43d62i63v51y 6257408745217

To ne. V evrope musite vyhovet popsanemu procesu a to Renault vyhovel. Ten púroces bezi za jasne danych teplot. Motory evidentne nesplnuji v jinem teplotnim rezimu, ale ne proto, ze by to Renault osulil, spise proto, ze to neresil, protoze nebylo treba. Rozdil prusvihu VW a Renaultu je v tom, ze VW podvadel cilene, bylo to umyslne jednani. A co se tyce EU6, i tam ma VW problem...

+1/−1
19.1.2016 18:14

M62a91r13t42i86n 68H93o17u75b91a 6113151189508

podstata problemu je ovsem nekde uplne jinde. vw naprogramoval ridici jedniotku tak, aby se chovala jinak za bezne jizdy a jinak za testovaci jizdy. konostrukce celeho motoru byla pro tento podvod uzposobena, proto neni jednoduche reseni. vw se priznal k podvodu.

renault ma drobnou chyby, ale ne podvod. chybu, kterou lze jednoduse opravit

0/0
20.1.2016 21:46

K82a91m39i95l 26D53o11l70e26z60e18l 6832936254152

Renault ma vyhodu , ze jejich super nekvalitni auta se moc neprodavaji, takze jich svola pouze nekolik tisicovek

+8/−9
19.1.2016 16:21

M96a23r24e78k 57S94v19o17b29o35d87a 7846834776926

Ano, proto je na třetím místě v Evropě v pololetí 2015.;-D

+11/0
19.1.2016 16:34

J54a74r70o91s78l70a22v 29D24r30o20z90d 6753529340127

Podle prodejů je Renault v Evropě dvojka po VW (občas trojka po VW a Fordu), takže nevím, o čem mluvíte.

Respektive - nevíte, o čem mluvíte.

+10/0
19.1.2016 16:34

M73i77l12o78š 78B85o35u59k55a73l 8843197693384

...a jak dělá kozička???:-P

+3/0
19.1.2016 16:37

V68l27a92s32t15i42m23i11l 45T43e83n92c10e58r 4470130437630

Ze super nekvalitním Renaultem jsem musel za 8 let do servisu jen na výměnu oleje, brzdovky a kontrolu rozvodů.

0/0
19.1.2016 20:55

M94a32r23t16i80n 98K24o68l49a21c46e15k 6855129594840

a servis je 20km a máte najeto 40 km ročně? Pokud budete mít nájezd 100 000 km ročně, tak na rozvody budete častěji a to myslím výměnu

0/0
19.1.2016 23:03

J61a91n 97S53v47o90b88o71d42a 3677934849843

Většina řidičů nejezdí se svým autem 100 tisíc ročně, ale tak 15 - 20.

A výměna rozvodů se třeba u Megana dělá po 120 tisících, nebo případně pěti letech. Nevidím tedy důvod, proč by pan Tencer neměl pravdu. Já jsem na tom vlastně stejně jako on.

Ne, kécám. Musel jsem měnit jednu cívku a rozvody :D

0/0
20.1.2016 19:52

M76i22c52h40a30l 24K47u24c61h45t93a 6173464914112

Je jasné. že "koncern" v tom není sám. Je tu ale přeci jen rozdíl, Renault ty emise dokáže splnit pouze v "laboratorních podmínkách" (jako všichni) ale na rozdíl od VW asi bez podpory chytrého softwaru. To by němečtí soudruzi z DUH jistě odhalili a nenechali by si to pro sebe...

+5/−3
19.1.2016 14:30

J64o40s57e80f 43V25a95l54a 9140883253133

v evropskych podminkach splnuji udajne jak VW, tak Renault vsechny testy i bez cinkleho SW. VW ma problem pouze v Kalifornii a to pri nestandardnim testu

0/0
19.1.2016 22:19

M42a50r73t23i14n 38H82o72u97b92a 6733641879218

tak asi vite vic, nez predstavitele vw, kteri se k podvodu priznali

0/0
20.1.2016 21:49

M69i98r56o14s45l11a97v 86J17a12r20o22š 6510692799667

Podívejme se, to je ale překvapení8-o

Jinými slovy nám řekli, že homologací prošli, lae v reálném provozu jsou emise někde jinde. Myslím, že by si VW měl nechat patentovat to zázračné sítko na úpravu emisí, protože o něj bude asi brzy velký zájem.

Pokud mají úpravy souvislost s teplotou, co budou dělat v létě, když teď nastaví něco na teploty do 10 stupňů ;-D

0/0
19.1.2016 12:11

M47a50r15t20i14n 73K87a32r88á78s62e29k 9138703658918

Tak ono nastaveni motoru se operativne meni podle podminek.... takze tam asi akorat upravi nejake mapy pro studene starty a provoz pri nizsi teplotach...

0/0
19.1.2016 15:34

J92o31s54e95f 97B10i53e24l14i54k 6432716138907

Kdo jsi bez viny - hoď katalizátorem.

+18/0
19.1.2016 12:05

M85a23r91t40i55n 33H59o76r17ň95á21k 7341241662

spousta lidí katalyzátory vyházelo, ale asi ne proto že jsou bez viny

+4/0
19.1.2016 12:12

V48i78k83y45r 45B27o29h30u24m82i68l 47S96t89r15a58n40s26k28y 9977918496369

Ale hodně měkkým;-D

0/0
19.1.2016 13:48

J71a25n 42D42l25o23u58h84ý 7724849850759

Poslal bych tu royalovou primo do brusele v litrovym tei hrnku bez topeni!!!!

0/0
19.1.2016 12:02

J35a70n 97D35l85o70u65h97ý 7184719170369

Tri hrnku

0/0
19.1.2016 12:03

M68i70c58h65a94l 15H26r73u97b51o22š 4290137832145

Nie je to pre ňu príliž silný motor? ;-)

+2/0
19.1.2016 12:04

M16i65c97h94a62l 20P23a79v87l41á90t 9423373354509

Segolina muze jit do brusele i pesky, ne?

0/0
19.1.2016 12:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.