Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselgate je ve Francii. Renault zkontroluje až 700 tisíc aut

Renault se do dieselgate namočil ještě víc, než se zdálo. Do servisu na kontrolu by mohl svolat až 700 tisíc aut. Původně oznámené svolávání 15 tisíc aut nesplňujících za určitých podmínek emisní limity už běží. Renault ví, že nesplňuje emisní limity od loňského července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14a93n 69F71r69o70l24í45k 6896680185724

Pikantní na tom je, že polostátní automobilku potápí jejich ministryně. Při tom Renault nemá podvodný systém rozeznávající test a je tedy trošičku v jiné pozici jako VW.

0/0
20.1.2016 14:12

P27e10t37r 90M29i71c31h81a37l 2350964261272

Pán je zaměstnancem vývoje Renaultu?

0/0
23.1.2016 0:01

M78a63r61e76k 95H41r76u54b85y 6447382911488

Hmm, nefunguje pri teplotach pod 17 stupnu a pri "vysokych" (25+?) 8-o Takze jenom shodou nahod funguje pri teplotach beznych v laboratori :-P

0/0
20.1.2016 10:35

V25e44r43o15n14i96k36a 18L35a90c82n91á 6244118874171

Kdo další??

0/0
20.1.2016 3:04

P25e78t96r 53M53i89c17h62a68l 2930374401272

Řekl bych, že pořadí si klidně můžou vylosovat. :-)

+1/0
20.1.2016 6:51

P41e65t97r 98M80i56c86h47a32l 2310984881192

A je to tady. :-D

0/0
19.1.2016 22:36

J53a71n 78L83u80d39y 6889470709

Ty emisní normy jsou již nereálné. Bramboru do výfuku ;-)

+2/0
19.1.2016 22:05

M64i41c47h93a35l 36F80r45ý20d69a 1952909933342

Pokud má problém Renault, tak jej má i Dacia a Nissan. Jejda...

+3/0
19.1.2016 21:51

O83n92d42ř54e11j 68L91o57š96o63t44h 9460442834832

A Mercedes.

Jen u Renaultu spíš věřím tomu, že to půjde doladit, protože na rozdíl od VW nešetří na katalyzátorech.

0/0
21.1.2016 1:20

P22e96t50r 78M69a10r66e60č86e31k 1593651869218

"Chyba řídící jednotky .. " ;-D to je náhodička , že jako na potvoru způsobuje zvýšené emise NOx !

+2/0
19.1.2016 20:32

L39a92ď28a 58M46a93y90e48r 7842871780787

Myslím si že nejde o emise ale novináři za peníze VW to nafoukli

0/−3
19.1.2016 18:59

L17a44ď83a 58M87a90y96e61r 7962711540217

A proč by to Renault dělal když nemusí VW svolávat?

+1/0
19.1.2016 18:57

L33a34d26i41s55l32a50v 12M15i46k66a 1701269864964

Radší bych poslal na kontrolu každého ekopošuka a toho co ty emise od stolu vymýšlí, s hlavou..

+3/0
19.1.2016 18:21

M88a91r72t22i62n 10S90e92d32o75n37a 2425686686349

Logictejsi by bylo auto co nesplnuji emise proste nevyrabet. Na jihu Evropy ma diesel silnou prevahu a ve mestech s velkou hustotou aut je velmi spatne ovzdusi.

0/0
19.1.2016 19:45

M23a66r47e16k 35D22r77a58š91a61r 9475755734705

To je nezáviděníhodná situace... tím spíš, že u VW byly podstatou problému vybíhající motory pro normu EU 5 (pravda ve výsledku zase v úplně jiném počtu z několikaleté produkce). U Renaultu se to zřejmě týká aktuálních EU 6 a to je nepříjemné. To by mohlo zpochybnit nebo dokonce ohrozit aktuální produkci a nemoct prodávat aktuální modely,...

+1/−1
19.1.2016 17:50

P76e23t42r 11S93e18d68i34v59y 6917218415407

To ne. V evrope musite vyhovet popsanemu procesu a to Renault vyhovel. Ten púroces bezi za jasne danych teplot. Motory evidentne nesplnuji v jinem teplotnim rezimu, ale ne proto, ze by to Renault osulil, spise proto, ze to neresil, protoze nebylo treba. Rozdil prusvihu VW a Renaultu je v tom, ze VW podvadel cilene, bylo to umyslne jednani. A co se tyce EU6, i tam ma VW problem...

+1/−1
19.1.2016 18:14

M93a65r28t89i81n 43H79o32u98b32a 6203611839218

podstata problemu je ovsem nekde uplne jinde. vw naprogramoval ridici jedniotku tak, aby se chovala jinak za bezne jizdy a jinak za testovaci jizdy. konostrukce celeho motoru byla pro tento podvod uzposobena, proto neni jednoduche reseni. vw se priznal k podvodu.

renault ma drobnou chyby, ale ne podvod. chybu, kterou lze jednoduse opravit

0/0
20.1.2016 21:46

K42a79m59i25l 34D27o32l54e62z94e41l 6732596654872

Renault ma vyhodu , ze jejich super nekvalitni auta se moc neprodavaji, takze jich svola pouze nekolik tisicovek

+8/−9
19.1.2016 16:21

M17a55r94e92k 81S82v92o73b71o64d41a 7936474766906

Ano, proto je na třetím místě v Evropě v pololetí 2015.;-D

+11/0
19.1.2016 16:34

J32a48r19o96s35l53a98v 75D85r23o18z48d 6123329580177

Podle prodejů je Renault v Evropě dvojka po VW (občas trojka po VW a Fordu), takže nevím, o čem mluvíte.

Respektive - nevíte, o čem mluvíte.

+10/0
19.1.2016 16:34

M83i23l44o91š 75B24o68u12k37a49l 8153877593914

...a jak dělá kozička???:-P

+3/0
19.1.2016 16:37

V33l83a77s71t72i91m64i62l 39T44e18n78c18e78r 4720440907510

Ze super nekvalitním Renaultem jsem musel za 8 let do servisu jen na výměnu oleje, brzdovky a kontrolu rozvodů.

0/0
19.1.2016 20:55

M57a57r79t13i84n 24K17o79l16a69c85e47k 6215269934890

a servis je 20km a máte najeto 40 km ročně? Pokud budete mít nájezd 100 000 km ročně, tak na rozvody budete častěji a to myslím výměnu

0/0
19.1.2016 23:03

J33a70n 39S59v65o51b30o83d98a 3827954169883

Většina řidičů nejezdí se svým autem 100 tisíc ročně, ale tak 15 - 20.

A výměna rozvodů se třeba u Megana dělá po 120 tisících, nebo případně pěti letech. Nevidím tedy důvod, proč by pan Tencer neměl pravdu. Já jsem na tom vlastně stejně jako on.

Ne, kécám. Musel jsem měnit jednu cívku a rozvody :D

0/0
20.1.2016 19:52

M38i91c57h63a74l 11K44u53c80h91t56a 6643214574922

Je jasné. že "koncern" v tom není sám. Je tu ale přeci jen rozdíl, Renault ty emise dokáže splnit pouze v "laboratorních podmínkách" (jako všichni) ale na rozdíl od VW asi bez podpory chytrého softwaru. To by němečtí soudruzi z DUH jistě odhalili a nenechali by si to pro sebe...

+5/−3
19.1.2016 14:30

J53o95s95e62f 24V88a48l73a 9600903563153

v evropskych podminkach splnuji udajne jak VW, tak Renault vsechny testy i bez cinkleho SW. VW ma problem pouze v Kalifornii a to pri nestandardnim testu

0/0
19.1.2016 22:19

M36a94r13t11i28n 11H89o77u76b37a 6823451249598

tak asi vite vic, nez predstavitele vw, kteri se k podvodu priznali

0/0
20.1.2016 21:49

M45i52r77o82s93l53a93v 37J40a12r86o43š 6900102889287

Podívejme se, to je ale překvapení8-o

Jinými slovy nám řekli, že homologací prošli, lae v reálném provozu jsou emise někde jinde. Myslím, že by si VW měl nechat patentovat to zázračné sítko na úpravu emisí, protože o něj bude asi brzy velký zájem.

Pokud mají úpravy souvislost s teplotou, co budou dělat v létě, když teď nastaví něco na teploty do 10 stupňů ;-D

0/0
19.1.2016 12:11

M96a71r28t94i17n 57K76a89r38á63s31e79k 9258253238598

Tak ono nastaveni motoru se operativne meni podle podminek.... takze tam asi akorat upravi nejake mapy pro studene starty a provoz pri nizsi teplotach...

0/0
19.1.2016 15:34

J47o64s52e95f 94B77i96e12l21i98k 6642106248847

Kdo jsi bez viny - hoď katalizátorem.

+18/0
19.1.2016 12:05

M19a88r87t57i39n 20H27o29r51ň87á74k 7871541402

spousta lidí katalyzátory vyházelo, ale asi ne proto že jsou bez viny

+4/0
19.1.2016 12:12

V32i24k21y24r 88B36o94h36u57m92i33l 29S74t25r83a17n91s75k75y 9527538416909

Ale hodně měkkým;-D

0/0
19.1.2016 13:48

J67a84n 12D42l28o22u64h30ý 7174329660789

Poslal bych tu royalovou primo do brusele v litrovym tei hrnku bez topeni!!!!

0/0
19.1.2016 12:02

J96a86n 50D21l87o88u81h40ý 7934349200459

Tri hrnku

0/0
19.1.2016 12:03

M12i45c43h94a97l 21H11r85u89b32o53š 4380867932765

Nie je to pre ňu príliž silný motor? ;-)

+2/0
19.1.2016 12:04

M24i92c71h25a95l 17P46a86v30l51á64t 9863633704109

Segolina muze jit do brusele i pesky, ne?

0/0
19.1.2016 12:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.