Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dieselgate je ve Francii. Renault zkontroluje až 700 tisíc aut

Renault se do dieselgate namočil ještě víc, než se zdálo. Do servisu na kontrolu by mohl svolat až 700 tisíc aut. Původně oznámené svolávání 15 tisíc aut nesplňujících za určitých podmínek emisní limity už běží. Renault ví, že nesplňuje emisní limity od loňského července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a79n 60F36r52o55l35í79k 6346810735564

Pikantní na tom je, že polostátní automobilku potápí jejich ministryně. Při tom Renault nemá podvodný systém rozeznávající test a je tedy trošičku v jiné pozici jako VW.

0/0
20.1.2016 14:12

P12e33t86r 78M84i86c75h48a42l 2180234101412

Pán je zaměstnancem vývoje Renaultu?

0/0
23.1.2016 0:01

M98a59r29e84k 47H15r96u22b79y 6267302131408

Hmm, nefunguje pri teplotach pod 17 stupnu a pri "vysokych" (25+?) 8-o Takze jenom shodou nahod funguje pri teplotach beznych v laboratori :-P

0/0
20.1.2016 10:35


V81e62r42o47n58i82k60a 71L79a43c93n70á 6444828574581

Kdo další??

0/0
20.1.2016 3:04

P88e85t79r 28M36i92c35h49a42l 2290844611752

Řekl bych, že pořadí si klidně můžou vylosovat. :-)

+1/0
20.1.2016 6:51

P84e13t83r 48M12i33c42h10a82l 2340624381612

A je to tady. :-D

0/0
19.1.2016 22:36

J65a64n 58L49u64d56y 6479320929

Ty emisní normy jsou již nereálné. Bramboru do výfuku ;-)

+2/0
19.1.2016 22:05

M46i11c75h46a55l 23F10r28ý72d31a 1832859753582

Pokud má problém Renault, tak jej má i Dacia a Nissan. Jejda...

+3/0
19.1.2016 21:51

O41n81d20ř13e77j 51L84o17š19o89t38h 9230982714672

A Mercedes.

Jen u Renaultu spíš věřím tomu, že to půjde doladit, protože na rozdíl od VW nešetří na katalyzátorech.

0/0
21.1.2016 1:20

P94e43t15r 18M77a22r32e55č35e90k 1113471739508

"Chyba řídící jednotky .. " ;-D to je náhodička , že jako na potvoru způsobuje zvýšené emise NOx !

+2/0
19.1.2016 20:32

L52a22ď10a 18M74a64y60e55r 7982801630287

Myslím si že nejde o emise ale novináři za peníze VW to nafoukli

0/−3
19.1.2016 18:59

L86a71ď63a 72M74a71y22e52r 7672121920767

A proč by to Renault dělal když nemusí VW svolávat?

+1/0
19.1.2016 18:57

L97a19d36i83s21l75a14v 21M65i65k76a 1381159344164

Radší bych poslal na kontrolu každého ekopošuka a toho co ty emise od stolu vymýšlí, s hlavou..

+3/0
19.1.2016 18:21

M16a24r94t61i51n 89S90e50d68o82n59a 5297883930159

Logictejsi by bylo auto co nesplnuji emise proste nevyrabet. Na jihu Evropy ma diesel silnou prevahu a ve mestech s velkou hustotou aut je velmi spatne ovzdusi.

0/0
19.1.2016 19:45

M47a59r44e12k 98D48r80a48š78a94r 9695965624195

To je nezáviděníhodná situace... tím spíš, že u VW byly podstatou problému vybíhající motory pro normu EU 5 (pravda ve výsledku zase v úplně jiném počtu z několikaleté produkce). U Renaultu se to zřejmě týká aktuálních EU 6 a to je nepříjemné. To by mohlo zpochybnit nebo dokonce ohrozit aktuální produkci a nemoct prodávat aktuální modely,...

+1/−1
19.1.2016 17:50

P58e48t68r 64S97e56d15i60v13y 6857568495537

To ne. V evrope musite vyhovet popsanemu procesu a to Renault vyhovel. Ten púroces bezi za jasne danych teplot. Motory evidentne nesplnuji v jinem teplotnim rezimu, ale ne proto, ze by to Renault osulil, spise proto, ze to neresil, protoze nebylo treba. Rozdil prusvihu VW a Renaultu je v tom, ze VW podvadel cilene, bylo to umyslne jednani. A co se tyce EU6, i tam ma VW problem...

+1/−1
19.1.2016 18:14

M34a91r86t19i15n 28H16o42u35b15a 6853351669448

podstata problemu je ovsem nekde uplne jinde. vw naprogramoval ridici jedniotku tak, aby se chovala jinak za bezne jizdy a jinak za testovaci jizdy. konostrukce celeho motoru byla pro tento podvod uzposobena, proto neni jednoduche reseni. vw se priznal k podvodu.

renault ma drobnou chyby, ale ne podvod. chybu, kterou lze jednoduse opravit

0/0
20.1.2016 21:46

K10a91m54i37l 80D17o20l44e90z64e89l 6462106854552

Renault ma vyhodu , ze jejich super nekvalitni auta se moc neprodavaji, takze jich svola pouze nekolik tisicovek

+8/−9
19.1.2016 16:21

M58a54r58e93k 56S56v91o85b64o77d55a 7766174526616

Ano, proto je na třetím místě v Evropě v pololetí 2015.;-D

+11/0
19.1.2016 16:34

J43a96r62o56s23l16a75v 14D49r39o19z43d 6362953712155

Podle prodejů je Renault v Evropě dvojka po VW (občas trojka po VW a Fordu), takže nevím, o čem mluvíte.

Respektive - nevíte, o čem mluvíte.

+10/0
19.1.2016 16:34

M42i59l83o79š 56B90o77u20k51a24l 8363757803144

...a jak dělá kozička???:-P

+3/0
19.1.2016 16:37

V10l66a81s56t66i36m89i85l 78T79e53n15c28e84r 4230290957230

Ze super nekvalitním Renaultem jsem musel za 8 let do servisu jen na výměnu oleje, brzdovky a kontrolu rozvodů.

0/0
19.1.2016 20:55

M92a36r94t70i64n 86K20o42l85a39c94e10k 6485719364850

a servis je 20km a máte najeto 40 km ročně? Pokud budete mít nájezd 100 000 km ročně, tak na rozvody budete častěji a to myslím výměnu

0/0
19.1.2016 23:03

J69a68n 80S28v62o78b40o74d37a 3157644899553

Většina řidičů nejezdí se svým autem 100 tisíc ročně, ale tak 15 - 20.

A výměna rozvodů se třeba u Megana dělá po 120 tisících, nebo případně pěti letech. Nevidím tedy důvod, proč by pan Tencer neměl pravdu. Já jsem na tom vlastně stejně jako on.

Ne, kécám. Musel jsem měnit jednu cívku a rozvody :D

0/0
20.1.2016 19:52

M10i76c40h83a21l 72K71u20c91h79t25a 6563104494842

Je jasné. že "koncern" v tom není sám. Je tu ale přeci jen rozdíl, Renault ty emise dokáže splnit pouze v "laboratorních podmínkách" (jako všichni) ale na rozdíl od VW asi bez podpory chytrého softwaru. To by němečtí soudruzi z DUH jistě odhalili a nenechali by si to pro sebe...

+5/−3
19.1.2016 14:30

J52o65s55e58f 36V59a36l41a 9400813273623

v evropskych podminkach splnuji udajne jak VW, tak Renault vsechny testy i bez cinkleho SW. VW ma problem pouze v Kalifornii a to pri nestandardnim testu

0/0
19.1.2016 22:19

M61a66r65t98i95n 64H42o19u97b20a 6883751109268

tak asi vite vic, nez predstavitele vw, kteri se k podvodu priznali

0/0
20.1.2016 21:49

M93i89r52o33s28l23a93v 86J18a81r56o38š 6400292679457

Podívejme se, to je ale překvapení8-o

Jinými slovy nám řekli, že homologací prošli, lae v reálném provozu jsou emise někde jinde. Myslím, že by si VW měl nechat patentovat to zázračné sítko na úpravu emisí, protože o něj bude asi brzy velký zájem.

Pokud mají úpravy souvislost s teplotou, co budou dělat v létě, když teď nastaví něco na teploty do 10 stupňů ;-D

0/0
19.1.2016 12:11

M58a66r58t21i14n 54K91a83r60á24s89e50k 9738623898548

Tak ono nastaveni motoru se operativne meni podle podminek.... takze tam asi akorat upravi nejake mapy pro studene starty a provoz pri nizsi teplotach...

0/0
19.1.2016 15:34

J41o42s69e82f 17B22i68e32l74i52k 6842196708647

Kdo jsi bez viny - hoď katalizátorem.

+18/0
19.1.2016 12:05

M44a73r72t49i53n 40H63o95r70ň11á15k 7901191372

spousta lidí katalyzátory vyházelo, ale asi ne proto že jsou bez viny

+4/0
19.1.2016 12:12

V72i29k33y27r 36B24o94h70u45m59i32l 88S43t82r67a28n45s31k28y 9267498276109

Ale hodně měkkým;-D

0/0
19.1.2016 13:48

J30a32n 35D58l70o40u63h91ý 7974849950139

Poslal bych tu royalovou primo do brusele v litrovym tei hrnku bez topeni!!!!

0/0
19.1.2016 12:02

J51a34n 58D93l74o92u98h24ý 7494609190579

Tri hrnku

0/0
19.1.2016 12:03

M95i76c35h79a86l 74H68r20u71b97o11š 4910777532645

Nie je to pre ňu príliž silný motor? ;-)

+2/0
19.1.2016 12:04

M17i53c60h47a92l 40P41a42v69l50á55t 9343273354769

Segolina muze jit do brusele i pesky, ne?

0/0
19.1.2016 12:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.