Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselgate je ve Francii. Renault zkontroluje až 700 tisíc aut

Renault se do dieselgate namočil ještě víc, než se zdálo. Do servisu na kontrolu by mohl svolat až 700 tisíc aut. Původně oznámené svolávání 15 tisíc aut nesplňujících za určitých podmínek emisní limity už běží. Renault ví, že nesplňuje emisní limity od loňského července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21a80n 86F26r13o41l95í28k 6236640105774

Pikantní na tom je, že polostátní automobilku potápí jejich ministryně. Při tom Renault nemá podvodný systém rozeznávající test a je tedy trošičku v jiné pozici jako VW.

0/0
20.1.2016 14:12

P24e41t21r 74M29i96c44h49a30l 2590584381172

Pán je zaměstnancem vývoje Renaultu?

0/0
23.1.2016 0:01

M98a16r15e73k 13H74r57u54b60y 6397962951558

Hmm, nefunguje pri teplotach pod 17 stupnu a pri "vysokych" (25+?) 8-o Takze jenom shodou nahod funguje pri teplotach beznych v laboratori :-P

0/0
20.1.2016 10:35


V98e87r29o21n74i66k71a 40L96a76c54n64á 6174438274251

Kdo další??

0/0
20.1.2016 3:04

P41e60t31r 58M18i13c35h90a54l 2190894511332

Řekl bych, že pořadí si klidně můžou vylosovat. :-)

+1/0
20.1.2016 6:51

P63e11t24r 78M73i96c56h30a18l 2840914651752

A je to tady. :-D

0/0
19.1.2016 22:36

J12a39n 60L19u94d40y 6409390289

Ty emisní normy jsou již nereálné. Bramboru do výfuku ;-)

+2/0
19.1.2016 22:05

M77i75c46h46a95l 62F38r66ý64d75a 1292179423752

Pokud má problém Renault, tak jej má i Dacia a Nissan. Jejda...

+3/0
19.1.2016 21:51

O40n84d43ř46e70j 94L33o75š38o91t42h 9100952394452

A Mercedes.

Jen u Renaultu spíš věřím tomu, že to půjde doladit, protože na rozdíl od VW nešetří na katalyzátorech.

0/0
21.1.2016 1:20

P24e59t21r 92M44a32r47e41č37e11k 1933911519308

"Chyba řídící jednotky .. " ;-D to je náhodička , že jako na potvoru způsobuje zvýšené emise NOx !

+2/0
19.1.2016 20:32

L25a45ď67a 69M62a30y33e61r 7922681440947

Myslím si že nejde o emise ale novináři za peníze VW to nafoukli

0/−3
19.1.2016 18:59

L12a47ď54a 13M94a66y97e30r 7492261170237

A proč by to Renault dělal když nemusí VW svolávat?

+1/0
19.1.2016 18:57

L96a52d91i53s15l44a76v 13M81i55k22a 1561749404424

Radší bych poslal na kontrolu každého ekopošuka a toho co ty emise od stolu vymýšlí, s hlavou..

+3/0
19.1.2016 18:21

M19a22r61t65i52n 58S49e30d10o86n33a 5157373920309

Logictejsi by bylo auto co nesplnuji emise proste nevyrabet. Na jihu Evropy ma diesel silnou prevahu a ve mestech s velkou hustotou aut je velmi spatne ovzdusi.

0/0
19.1.2016 19:45

M79a98r37e53k 71D20r37a79š55a57r 9915415234555

To je nezáviděníhodná situace... tím spíš, že u VW byly podstatou problému vybíhající motory pro normu EU 5 (pravda ve výsledku zase v úplně jiném počtu z několikaleté produkce). U Renaultu se to zřejmě týká aktuálních EU 6 a to je nepříjemné. To by mohlo zpochybnit nebo dokonce ohrozit aktuální produkci a nemoct prodávat aktuální modely,...

+1/−1
19.1.2016 17:50

P34e97t38r 64S33e88d18i87v59y 6647648575317

To ne. V evrope musite vyhovet popsanemu procesu a to Renault vyhovel. Ten púroces bezi za jasne danych teplot. Motory evidentne nesplnuji v jinem teplotnim rezimu, ale ne proto, ze by to Renault osulil, spise proto, ze to neresil, protoze nebylo treba. Rozdil prusvihu VW a Renaultu je v tom, ze VW podvadel cilene, bylo to umyslne jednani. A co se tyce EU6, i tam ma VW problem...

+1/−1
19.1.2016 18:14

M91a65r80t39i49n 19H60o75u22b28a 6303671319808

podstata problemu je ovsem nekde uplne jinde. vw naprogramoval ridici jedniotku tak, aby se chovala jinak za bezne jizdy a jinak za testovaci jizdy. konostrukce celeho motoru byla pro tento podvod uzposobena, proto neni jednoduche reseni. vw se priznal k podvodu.

renault ma drobnou chyby, ale ne podvod. chybu, kterou lze jednoduse opravit

0/0
20.1.2016 21:46

K42a15m17i60l 27D36o74l74e88z94e50l 6132136214902

Renault ma vyhodu , ze jejich super nekvalitni auta se moc neprodavaji, takze jich svola pouze nekolik tisicovek

+8/−9
19.1.2016 16:21

M49a72r88e24k 87S45v23o74b28o51d31a 7616784216786

Ano, proto je na třetím místě v Evropě v pololetí 2015.;-D

+11/0
19.1.2016 16:34

J17a95r12o18s75l81a51v 13D46r31o56z26d 6762853872455

Podle prodejů je Renault v Evropě dvojka po VW (občas trojka po VW a Fordu), takže nevím, o čem mluvíte.

Respektive - nevíte, o čem mluvíte.

+10/0
19.1.2016 16:34

M15i49l84o72š 54B41o53u43k44a28l 8403887183954

...a jak dělá kozička???:-P

+3/0
19.1.2016 16:37

V73l94a63s19t87i54m11i94l 44T18e96n68c52e91r 4400290467870

Ze super nekvalitním Renaultem jsem musel za 8 let do servisu jen na výměnu oleje, brzdovky a kontrolu rozvodů.

0/0
19.1.2016 20:55

M40a15r25t21i93n 48K34o75l51a67c72e56k 6515629944500

a servis je 20km a máte najeto 40 km ročně? Pokud budete mít nájezd 100 000 km ročně, tak na rozvody budete častěji a to myslím výměnu

0/0
19.1.2016 23:03

J56a60n 61S66v97o42b44o19d14a 3757744849883

Většina řidičů nejezdí se svým autem 100 tisíc ročně, ale tak 15 - 20.

A výměna rozvodů se třeba u Megana dělá po 120 tisících, nebo případně pěti letech. Nevidím tedy důvod, proč by pan Tencer neměl pravdu. Já jsem na tom vlastně stejně jako on.

Ne, kécám. Musel jsem měnit jednu cívku a rozvody :D

0/0
20.1.2016 19:52

M61i12c24h81a51l 57K12u79c61h11t25a 6843224134422

Je jasné. že "koncern" v tom není sám. Je tu ale přeci jen rozdíl, Renault ty emise dokáže splnit pouze v "laboratorních podmínkách" (jako všichni) ale na rozdíl od VW asi bez podpory chytrého softwaru. To by němečtí soudruzi z DUH jistě odhalili a nenechali by si to pro sebe...

+5/−3
19.1.2016 14:30

J31o86s66e44f 73V12a45l79a 9660783893963

v evropskych podminkach splnuji udajne jak VW, tak Renault vsechny testy i bez cinkleho SW. VW ma problem pouze v Kalifornii a to pri nestandardnim testu

0/0
19.1.2016 22:19

M70a15r16t27i72n 49H85o89u65b58a 6743981149918

tak asi vite vic, nez predstavitele vw, kteri se k podvodu priznali

0/0
20.1.2016 21:49

M93i58r46o81s84l39a12v 87J27a19r39o20š 6860252329577

Podívejme se, to je ale překvapení8-o

Jinými slovy nám řekli, že homologací prošli, lae v reálném provozu jsou emise někde jinde. Myslím, že by si VW měl nechat patentovat to zázračné sítko na úpravu emisí, protože o něj bude asi brzy velký zájem.

Pokud mají úpravy souvislost s teplotou, co budou dělat v létě, když teď nastaví něco na teploty do 10 stupňů ;-D

0/0
19.1.2016 12:11

M71a49r28t84i30n 45K12a55r35á59s54e51k 9428133838648

Tak ono nastaveni motoru se operativne meni podle podminek.... takze tam asi akorat upravi nejake mapy pro studene starty a provoz pri nizsi teplotach...

0/0
19.1.2016 15:34

J42o97s53e98f 41B73i65e90l61i86k 6482816988857

Kdo jsi bez viny - hoď katalizátorem.

+18/0
19.1.2016 12:05

M39a33r76t91i51n 64H33o24r18ň19á71k 7551111552

spousta lidí katalyzátory vyházelo, ale asi ne proto že jsou bez viny

+4/0
19.1.2016 12:12

V12i49k40y52r 81B20o75h18u81m49i11l 97S83t37r33a43n95s29k56y 9487298306749

Ale hodně měkkým;-D

0/0
19.1.2016 13:48

J49a60n 28D40l28o89u44h37ý 7854719190889

Poslal bych tu royalovou primo do brusele v litrovym tei hrnku bez topeni!!!!

0/0
19.1.2016 12:02

J22a55n 95D10l87o19u31h51ý 7374909530799

Tri hrnku

0/0
19.1.2016 12:03

M95i90c74h22a51l 98H62r35u80b74o89š 4910627792565

Nie je to pre ňu príliž silný motor? ;-)

+2/0
19.1.2016 12:04

M27i47c22h25a36l 74P47a20v86l10á29t 9683383974789

Segolina muze jit do brusele i pesky, ne?

0/0
19.1.2016 12:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.