- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na nic-jen blbý úředník vyplodil kravinu-jak je ale zvykem u takovýchto idiotů
haha, benzínové motory jdou na odbyt, že se nestíhají vyrábět a dovoz do nějakých států je zastaven. Např citroen v čr. Ropáci mají stopku
ta alfa byla ale u nás tak homologována, jestli tak mluví na ministerstvu, tak tam nemají co dělat.
Keď Ti predajú 1000Mb disk, tak rozdiel pre teba bude dosť podstatný. Podstatnejší ako ď a Ď. Chytrolýne.
Nejlepší způsob, jak tohle ochcat, je pořídit si veterána a hodit ho na veteránský značky.
Je to všechno lež a honba za větším prodejem automobilů. Z emisí, které se vyprodukují při výrobě a provozu auta připadá 70% na provoz a 30% na výrobu. Když nás donutí měnit auta 2x častěji, bude mít nové auto když hodně, tak o 10% menší emise. Takže výsledek? 60% na provoz auta a 60% na jeho výrobu. Nejekologičtější je, když auto jezdí co nejdéle dokud má motor alespoň v trochu slušném stavu.
Nejekologičtější je, když auto slouží co nejdéle a jezdí co nejméně. To jde ovšem proti zájmu trhu.
Kdyby se lidi chovali slušně a nejezdili v dýmovnicích, tak nic z toho nemusí být.
Ale když vidím, co jde některým autům (zvláště diesely) z výfuku, tak si jen říkám, že to mělo být už před 10-ti lety a dýchalo by se nám o dost lépe.
Z dieselů jdou totiž rakovinotvorné částice a lidské plíce se jich neumí zbavit. Opravdu je tak nutné ničit zdraví své i svých dětí pro pár korun úspory?
Hlavně foťte ty vymontované filtry pevných částic
Proč? Filtr pevných částic chytá hlavně ty větší, které nejsou tak nebezpečný. Ty menší nebezpečné propouští. Při regeneraci ty velké shoří a stanou se z nich ty menší. Navíc zvyšují spotřebu a tím i emise.
Tak to má bejt, na chudej lid patří přísnost! Musím na tomto místě zkroušeně přiznat, že i já jsem se proti těmto bohulibým a nanejvýš smysluplným směrnicím již jednou závažně provinil - dávám si sice pozor, abych se ani v obchodě nepodíval na nějakou vytuněnou koncovku výfuku nebo nedej bože rychlovarnou konvici, ale nedávno jsem málem zkolaboval, když jsem až v cílové destinaci zjistil, že moje 6letá dcera měla celou cestu u sebe - a tedy v interiéru vozidla - právě toho inkriminovaného plyšového medvídka!!! Ještě teď se mi třesou kolena, když si představím, co jsme mohli na našich krásných komunikacích napáchat za škody. Dceři jsem důrazně domluvil, medvídka rituálně upálil, a pro jistotu již všechny děti vozím raději nacpané do střešního boxu, aby cestovaly v exteriéru vozidla. Nicméně vím, že pozdní lítost mě neomlouvá. Soudruhu Velký bratře Babiši, kdy a kam se mám dostavit k nástupu do výkonu trestu?
Dokud na STK nebude kamerový systém se záznamem, tak různé melouchy budou stále. Stačí aby si technik za úplatu místo emisí na vraku, udělal emise na svém voze, nebo jeho kolegy a je zase na kafe "Šikovně" vyfotit auto tak, aby nějaké úpravy nebyly vidět, snad nebude taky žádný problém. Český člověk je totiž velmi vynalézavej, když z toho kouká peníz.
Teoreticky by ta auta musela stát vedle sebe, být měřena současně a mít prohozené výfukové sondy. Pak by to šlo ošvindlovat.
Jinak ne, protože během měření emisí bude auto napojeno na diagnostiku a z ní vyčteno VIN auta - výsledek bude s VIN spojen. Nějaké přepisování nehrozí.