Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Roomster: skvělá jízda, chytrý interiér a chyby dané ulítlým designem

Mladoboleslavskému MPV jedni přišli na chuť a druzí jej zatvrzele odmítají. Poukazují přitom na nesourodý design. Ale jsou důležitější věci. Ulítlý design přináší pár chyb v ergonomii. Jízdní vlastnosti jsou však skvělé. Roomster je ovšem hlavně zajímavá ojetina nabízející velmi praktický interiér, hůře se vybírá motor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a42n 61D49l70o54u48h94ý 7104439790569

Roomster - to je takova vzpominka na facko/felicii. Kazi se na tom stejne veci a treba vtipne je tesneni na prednich dverich okolo okna - naprosto stejne hnusne vymyslene jako u facka ( je to uplne stejny). MPV to neni a nalozit se do toho da to same jako treba do focusu a pritom je to auta "taaak" velke. Pouzite materialy se ohmataji cca po 40 000km ( vlastni zkusenost ). Spotreba u benzinaku je hrozna: cca 7,5l pri jizde okolo 120km/h. 1.4 Duratec z te same doby mi jezdi pri stejne jizde za 6l benzinu. Auto jsem jiz prodal, protoze jsem zjistil po 4 letech, ze to nema naprosto ZADNOU pridanou hodnotu - ani jako pracant.

0/−2
4.2.2016 8:15

M95a85r17t29i20n 10Š48i62m25e19k 4960814348245

Nevím co se Vám nezdá na materiálech, mám FII, což je identické vozidlo a po 137.000 mohu říct, že materiály jsou v naprostém pořádku

+2/0
4.2.2016 12:46

J69a86n 52D47l36o14u62h83ý 7654439340579

Drolici se volant, radici paka se stribrnym motivem se promenila v bilou R^ Tlacitka stahovani oken - zmizele piktogramyR^

0/−3
4.2.2016 14:40

A55n57t71o39n60í87n 76S17e84b85e27r27a 7423428660609

Já mám najeto 175 tisíc s fabii II a nic takového jsem nežažil.

Volant mám kožený a ten se jen tak nerozpadne. Tu řadičku se stříbrem mám taky, ale je pořád ok. A piktogramy taky pořád ok.

Asi máte nějaký toxický pot ;-D

0/0
4.2.2016 15:34

J65a64n 44D78l24o56u83h60ý 7524629170759

Je to mozne, ale u ostatnich aut co mam doma, se nic takoveho nestalo a to maj najeto jiz davno pres 100 000km.

0/0
5.2.2016 8:18

J93i22ř30í 72S94c62h54w89a89c84h 8588194158276

tak jelikož je Roomster o třídu menší auto než Focus a vejde se tam stejně (minimálně stejně), tak to je pro Roomster pochvala.

+2/0
4.2.2016 14:24

J38a82n 69D34l14o92u47h11ý 7284119970549

Vem si metr a bez si to premerit, ty pochvalo! A co je velke minus pro roomster, ze po sklopeni zadnich sedadel se do nej vejde to same, co do Opelu Agila/Suzuki Wagon R+. Cili zadna pochvala, to auto jenom "vypada" jako velke, ale v praxi se tam nic nevejdeRv

0/−3
4.2.2016 14:42

J42i98ř72í 20S85c96h80w11a22c72h 8648534318796

takže jen tvrdíš, že do Focusu se vejde tolik co do Agily... a já s tím s souhlasím, Agila je v tomto směru dobře udělaná.

a jelikož Agila má po sklopení sedadel k dispozici 1250 litrů a Roomster 1800 litrů, tak těma báchorkama můžeš balamutit někoho kdo Roomstera viděl maximálně na monitroru a ne někoho kdo s ním 6 let vozil metráky hroznů, jablek a hrušek z velké zahrady.....

+1/0
4.2.2016 15:45

J86a75n 69D79l15o35u73h96ý 7274119900279

Ty jses zaslepenej skodovkar, ja narozdil od tebe jsem mel Roomstera/focuse/agilu/felicii. Jedine co z toho slo z domu, protoze to bylo slapnuti vedle, je ten roomster. Ve vsech autech jsem vozil/vozim motokolobezku - nejvetsi vopich to dat do roomstera nebo felicie. Dvoumetrove lyze za zadni sedadla se vejdou pouze do agily, nalozit pracku,mycku lze jednoduse pouze do agily atd. To jsou me vlastni zkusenosti. Ostatni auta mam, roomster je pryc a misto neho zvazuji ted koupi mazdy mx-5 (pro radost z jizdy).

0/0
5.2.2016 8:16

J57i23ř37í 91S92c29h73w50a29c55h 8278794978606

....a to že do kufru Roomstera nedáš dvoumetrové lyže znamená, že je to auto na nic? Vždyť takové lyže nedáš do kufru naprosté většiny i mnohem větších aut (a kdo dnes jezdí na dvoumetrových lyžích?). To že se ti tam něco hůře nakládalo a zřejmě neumíš pořešit hranu kufru je tvůj problém.... stejně toto vše nemění nic na tom že prostor v Roomsteru je mnohem větší, než v Agile natož ve Focusu. Mají v agile třeba lidi na zadních sedadlech tolik místa na nohy jako v Roomsteru? Asi těžko. Pro někoho kdo jezdí ve třech nebo čtyřech lidech je Roomster rozhodně lepší řešení než Agila.

A vzhledem k tomu, že jsi do toho poněkud nelogicky zamíchal tu "náhradu" MX5, která vlastně není vůbec žádnou náhradou, protože se do ní nevejde nic z toho, co jsi tu uvedl, tak je mi jasné, jaký hlavní důvod byl proč jsi prodal právě toho Roomstera. Tím důvodem (možná podprahovým) je jeho slaboučký motor HTP....;-)

0/0
5.2.2016 12:25

J38a13n 14D64l27o25u12h33ý 7164719410489

Je to jednoduche: pokud proste mam problem s nakladanim bagaze do konkretniho auta pro konkretni ucel, tak je mi to auto k nicemu. 2 metrove lyze mam a proste na nich lyzuji. Ja uvadim ciste moje subjektivni duvody proc to auto slo z domu. Agila je miniMPV a k memu udivu plni roli danou tohoto segmentu: auto pro 2 az 3 lidi s moznosti jednoducheho rozsireni nakladniho prostoru. Vzadu samozreme musi byt mene mista pro nohy, nez v Roomsteru ( to ale plati pouze kdyz predni pasazer meri 190cm a vice ). Ve predu je vice mista nez v Roomsteru - neomezuji me zadne plasty ani zleva, ani zprava. Ps.: ty lyze jsem take vezl u kamarada v opelu meriva ( cistokrevne MPV ) a svete div, vesly se tam stejne jako do agily!

0/0
6.2.2016 10:41

P94e72t79r 45S80e71d29l68á49č66e72k 8301796450782

Mám Roomstra 1.4 í 16V a jezdím za 6 l a to moc nešetřím.

0/0
4.2.2016 18:41

J80a60n 41D58l89o80u53h96ý 7704919610829

Mam na mysli motor 1.2 htp 3 valec.

0/0
5.2.2016 8:07

V74á25c33l16a65v 60N54ě33m11e69c 1831738

Proč by měla platit za článek o autě, které se již téměř rok neprodává.

+4/0
3.2.2016 18:39

M54a59r39e21k 70J39a83n84e81č46k31a 1727736223501

Koukám, že to auto má více nedostatků než předností. Jako auto pro řemeslníka, viz palubovka, volant, švihadla si to dovedu ještě představit, protože tady vůz dostává často zabrat a nějaké měkčené materiály jsou spíše v interiéru na škodu (rychleji se poničí), ale jako rodinný vůz typu menšího MPV, to ani omylem. Jasným favoritem v této kategorii je Honda Jazz, která má i základní výbavu úplně někde jinde.

0/−2
3.2.2016 17:11

P66a51t74r19i52k 29K88o53u53b25a 3592162690345

Kolik za tohle skodovka idnesu plati?

Nevic jeslti je vic trapne to PR nebo to auto.

+2/−8
3.2.2016 14:36

J21i77ř21í 75E67r13b39e50n 1413364406187

Protože se roomster už skoro rok nevyrábí a nástupce mít nebude, je zjevné, že jste ze sebe veřejně udělal pěkného blbce :-)

+4/0
4.2.2016 16:17

Z75b11y38n92ě59k 42H52o19l86í81k 1357607415540

tohle je stylovější ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=bQR83gR61Wk

0/0
3.2.2016 13:51

S65t16a85n94d20a 33C24h60v69o67s19t 1962168

Meli jsme ve firme Roomstera Praktika 1.2 HTP - desne neprakticky auto...

+2/−1
3.2.2016 13:48

J19i20ř26í 19S48c78h43w52a86c25h 8598644278626

Design Roomsteru je originální, netradiční a pokud někdo lpí na "konzervě" vzhledu s nutnosti, že linie na sebe musí bezpodmínečně harmonicky navazovat....budiž je to jeho právo. Mně se ta originalita Roomsteru celkem líbí. Moderní hudba taky využívá "disharmonie" a proto se leckomu líbit nemusí. Co se týká prostoru uvnitř, tak ten je ohledně toho, jak je zvenku auto "malé", velmi dobrý a klidně se může nazývat rodinným automobilem, protože tří či čtyřčlenným rodinám (tedy cca 80% rodin) v pohodě vyhoví. Roomster samozřejmě spadá do kategiele "malých MPV", takže je jasné, že existují MPV větší a i mnohem větší. Velikost kufru je tak nějak "akorát", protože se jeho velikost neřeší na úkor prostoru pro cestující na zadních sedadlech. Ti mají podélně (díky rozvoru) více místa než ve většině kombíků nižší střední třídy. Posez na nich je pěkně vysoký, umožňující pohodlný nástup a výstup třeba starším lidem. Samozřejmě manipulací se sedadly se dá kufr hódně modifikovat....

Jízdní vlastnosti naprosto v pohodě, samozřejmě úměrné ceně vozu....

+11/0
3.2.2016 12:17

D59e46n39i51s 59W44i22t47z33k63u 3463251179937

řekneme si to na rovinu, auto je to úplně k ničemu, pokud nesklopím zadní sedačky, tak kufr je naprostá nula a ještě to topí jak šáde z dob socializmu

+2/−7
3.2.2016 13:07

J25i40ř69í 83S62c35h43w97a70c71h 8858814968116

Denisi, na rovinu. Nemáš pravdu. Jezdil jsem v něm 6 let a s topením jsem neměl nikdy problém. Kufr vždy dostatečně posloužil a to jsem v něm bez sklopení sedaček převážel třeba motorový rosič na záda + několik bedýnek s ovocem....

Ano sklopení sedadel razantně jeho kapacitu navýší. Po sklopení sedadel se do něj vešlo 12 vysokých červených beden (tzv. masovky) plných hroznů (cca po 25 kg) a ještě zbylo místo na nějakou tašku.

Roomster je tzv malé MPV tedy něco jako Opel Meriva, nebo ix20. A těmto prostorem konkuruje více než zdatně. Srovnávat ho s velkými MPV nebo kombíky střední třídy je trochu mimo. I když si myslím, že do toho kombíku se těch "masovek" vejde taky jen 12. a do některých jen 8.

+5/0
3.2.2016 13:59

D77e90n36i39s 91W69i63t23z40k26u 3583611929707

taky píšou, že ten co sedí vpředu problém s topením nemá. a co se týče kufru, když nesklopíš sedačky, kolik se tam vejde sudů piva? mě do limuzíny dva a ještě sele mezi ně

0/0
3.2.2016 14:12

J86i61ř72í 33S71c48h37w56a54c75h 8118914298606

sudy piva jsem nepřevážel, ale myslím že dva sudy se tam vejdou taky, třicítky určitě, a padesátky nejspíše taky, možná se bude muset trochu snížit sklon zadních opěradel, které mají více aretovaných poloh. A sele se položí na ty sudy ;-)

+3/0
3.2.2016 14:20

J75a67n 64F77r46o21l69í42k 6366160325464

Tak auto, které má v 21. století airbagy jen na okrasu se hodí snad jen na převoz těch sudů s pivem.;-D

0/−2
3.2.2016 15:44

J40i11ř10í 53S34c11h42w72a21c18h 8978624198576

možná na tom nejsou hůře než "samostříly" od Takaty ;-)

+2/0
3.2.2016 16:29

D73e30n45i60s 37W10i50t12z47k71u 3613801249817

to nebyl samostříl, ale kovové kousky z toho lítali, každopádně už proběhla svolávačka, což se u Roomsteru říct nedá

+1/0
3.2.2016 16:54

J11i53ř34í 66S10c34h18w35a56c11h 8518104598556

no ty svolávačky ještě probíhají a množina aut kterých se to týká neustále narůstá....

na rozdíl o několika "zastřelených Takatou" jsem neslyšel, že by někomu v provozu ten airbag v Roomsteru selhal....

+1/0
3.2.2016 17:13

D49e66n68i11s 67W87i46t48z95k75u 3773311959377

za 15 let deset mrtvých a dali to do xx milionů aut, takže v přepočtu 1 mrtvý na xx aut, tolik se ani Roomsterů neprodalo. a to ještě není jistota, že za ty mrtvé opravdu může patrona od Takaty

+1/0
3.2.2016 18:01

D62e37n90i52s 85W59i70t66z82k41u 3623841499487

no vidíš a já tam dám dvě padesátky, sele a nějaký tvrdý chlast, do auta naložím 5 dospělých dvou metrových chlapů a na dálnici to rozpálíme na 220 km/h

0/0
3.2.2016 16:57

J73i44ř19í 37S50c93h62w80a13c59h 8228354458626

a stála ta limuzína v novotě cca 300 tisíc?;-)

0/0
4.2.2016 14:15

P56e58t88r 77N38o80v72á28k 6192976231983

srovnávat limuzínu a roomstra je tak trochu mimo mísu stejmě jako tvé příspěvky, nicméně když se chceš "prsit" do roomstru po vyložení dvou zadních sedaček naložíš tři dospělé a tři kola. Dokáže to ta tvá "limuzína"?

+1/0
3.2.2016 20:05

D84e81n82i37s 48W82i48t97z73k61u 3653491799127

když sundám kola,sedačku spolujezdce šoupnu hodně dopředu,že nepojede s nataženýma nohama,rámy hodím za něj a kola do kufru,tak odvezu 3 kola a 4 dospělé

0/0
3.2.2016 21:31

J74i80ř34í 41E40r60b24e18n 1203344516837

Tvoje limuzína má taky 4,2 m na délku a 1,7 m na šířku jako ten roomster? :-)

0/0
4.2.2016 16:19

J56a67n 74D55l35o21u23h51ý 7184799970749

To auto jsem mel a slo z domu pac to je fakt hrkava koza do ktery se poradne nic nevejde, stejne jako do "klasickeho auta". Cili privlastek mpv u tyhle veci je mimo.

0/0
4.2.2016 7:55

J21i38ř85í 46L87e94b91d48u96š36k16a 7900933764666

Sedadla a přístrojovka mají původ ve fabii druhé generace... Roomster - 2006, Fabia II - 2007. Teoreticky se dá říci, že je to vlastně naopak....

+1/0
3.2.2016 10:07

A62n84t76o71n58í84n 63S36e80b32e28r36a 7543358380929

To jsou stejné auta, stejný podvozek a přístrojovka, technika.

Jen Roomster má jinou kastli.

0/0
4.2.2016 11:53

J93o82s58e30f 12B73i76e29l24i41k 6132856308617

Ty AAA to tu maj dobře předplacený.;-D

+1/−1
3.2.2016 10:00

L83u60k57a54s 60V66o41l17f 4499892568125

Já jsem asi divnej, ale mě se Roomster libí :-) Jako jediná Škodovka ukazuje alespoň nějakou nápaditost. Ačkoliv mě se líbí i Multipla (ta první) ;-)

+15/0
3.2.2016 9:25

R15o24m68a67n 47V22a68v42ř21í17č45e56k 7636885178564

a tím se to celé vysvětluje.

+15/0
3.2.2016 9:45

L56u26k81a77s 15V28o47l67f 4779102748715

;-)

+1/0
3.2.2016 9:57

P60e85t43r 68M73i98c67h61a59l 2560934891272

;-D

0/0
3.2.2016 14:20

J86a50r76o25s11l89a70v 58P84e60l32d17a 0

Uživatel požádal o vymazání
+2/0
3.2.2016 9:52

L77u95k85a75s 11V89o46l47f 4959812348725

Multipla a FRV jsou jediné 3+3 jiné se nedají sehnat a dle mě je to škoda. S Multiplou jsem najezdil x km a ten vnitřní prostor je skoro tak dobrý jak v Espace co mám teď R^

+2/0
3.2.2016 9:59

J76i81ř64í 30E55r95b10e31n 1903594286777

Mě jako pasažéra nadchlo, že mám dolní hranu oken kousek nad pasem a tudíž vynikající výhled ven, jako z autobusu.

0/0
4.2.2016 16:23

P70a51t76r19i13k 23K74o35u20b60a 3942122800845

Tak to jste asi prvni clovek co jsem potkal, co rika, ze se mi libi ten hnus jmenem Multipla :-)

0/−2
3.2.2016 15:46

M58a65r56e52k 31J15a25n13e48č28k35a 1497136883591

U Staré Multiply nejde ani tak o ten šeredný vzhled, jako spíše o ten obrovský prostor uvnitř vozu a je celkem kupodivu i spolehlivá.

+1/0
3.2.2016 17:18

P11a25v28e77l 18Š15e59d22l36b43a82u16e97r 7618261862615

Proč kupodivu? Mam čtvrtého firemního Fiata, denně jezdí a bez potíží. O spolehlivosti Fuatů si může tzv. "koncern" nechat jen zdát...

0/−1
3.2.2016 19:32

P49a69v47e43l 73Š48e38d22l61b66a13u57e83r 7638191852745

...Fiatů...

0/0
3.2.2016 19:32

M19a44r75e34k 72J79a97n53e30č19k48a 1977266503321

Vzhledem ke statistikám poruchovosti vozů na tom není Fiat zrovna nejlépe a bývá často až ke konci seznamu, nic víc, nic míň...

+1/0
3.2.2016 21:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.