Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Roomster: skvělá jízda, chytrý interiér a chyby dané ulítlým designem

Mladoboleslavskému MPV jedni přišli na chuť a druzí jej zatvrzele odmítají. Poukazují přitom na nesourodý design. Ale jsou důležitější věci. Ulítlý design přináší pár chyb v ergonomii. Jízdní vlastnosti jsou však skvělé. Roomster je ovšem hlavně zajímavá ojetina nabízející velmi praktický interiér, hůře se vybírá motor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a37n 80D20l94o88u92h74ý 7784959380699

Roomster - to je takova vzpominka na facko/felicii. Kazi se na tom stejne veci a treba vtipne je tesneni na prednich dverich okolo okna - naprosto stejne hnusne vymyslene jako u facka ( je to uplne stejny). MPV to neni a nalozit se do toho da to same jako treba do focusu a pritom je to auta "taaak" velke. Pouzite materialy se ohmataji cca po 40 000km ( vlastni zkusenost ). Spotreba u benzinaku je hrozna: cca 7,5l pri jizde okolo 120km/h. 1.4 Duratec z te same doby mi jezdi pri stejne jizde za 6l benzinu. Auto jsem jiz prodal, protoze jsem zjistil po 4 letech, ze to nema naprosto ZADNOU pridanou hodnotu - ani jako pracant.

0/−2
4.2.2016 8:15

M28a75r55t33i88n 24Š87i30m41e34k 4700504638385

Nevím co se Vám nezdá na materiálech, mám FII, což je identické vozidlo a po 137.000 mohu říct, že materiály jsou v naprostém pořádku

+2/0
4.2.2016 12:46

J34a78n 46D80l27o33u76h65ý 7234749830959

Drolici se volant, radici paka se stribrnym motivem se promenila v bilou R^ Tlacitka stahovani oken - zmizele piktogramyR^

0/−3
4.2.2016 14:40

A42n56t74o96n75í36n 60S49e68b17e43r28a 7703328770969

Já mám najeto 175 tisíc s fabii II a nic takového jsem nežažil.

Volant mám kožený a ten se jen tak nerozpadne. Tu řadičku se stříbrem mám taky, ale je pořád ok. A piktogramy taky pořád ok.

Asi máte nějaký toxický pot ;-D

0/0
4.2.2016 15:34

J62a13n 48D59l78o69u27h52ý 7214499710589

Je to mozne, ale u ostatnich aut co mam doma, se nic takoveho nestalo a to maj najeto jiz davno pres 100 000km.

0/0
5.2.2016 8:18

J32i47ř57í 32S56c32h11w23a46c45h 8918244748666

tak jelikož je Roomster o třídu menší auto než Focus a vejde se tam stejně (minimálně stejně), tak to je pro Roomster pochvala.

+2/0
4.2.2016 14:24

J61a96n 28D96l21o20u89h57ý 7934899960859

Vem si metr a bez si to premerit, ty pochvalo! A co je velke minus pro roomster, ze po sklopeni zadnich sedadel se do nej vejde to same, co do Opelu Agila/Suzuki Wagon R+. Cili zadna pochvala, to auto jenom "vypada" jako velke, ale v praxi se tam nic nevejdeRv

0/−3
4.2.2016 14:42

J43i38ř18í 25S28c15h18w17a37c29h 8448834948336

takže jen tvrdíš, že do Focusu se vejde tolik co do Agily... a já s tím s souhlasím, Agila je v tomto směru dobře udělaná.

a jelikož Agila má po sklopení sedadel k dispozici 1250 litrů a Roomster 1800 litrů, tak těma báchorkama můžeš balamutit někoho kdo Roomstera viděl maximálně na monitroru a ne někoho kdo s ním 6 let vozil metráky hroznů, jablek a hrušek z velké zahrady.....

+1/0
4.2.2016 15:45

J74a54n 50D39l11o35u22h42ý 7764139760539

Ty jses zaslepenej skodovkar, ja narozdil od tebe jsem mel Roomstera/focuse/agilu/felicii. Jedine co z toho slo z domu, protoze to bylo slapnuti vedle, je ten roomster. Ve vsech autech jsem vozil/vozim motokolobezku - nejvetsi vopich to dat do roomstera nebo felicie. Dvoumetrove lyze za zadni sedadla se vejdou pouze do agily, nalozit pracku,mycku lze jednoduse pouze do agily atd. To jsou me vlastni zkusenosti. Ostatni auta mam, roomster je pryc a misto neho zvazuji ted koupi mazdy mx-5 (pro radost z jizdy).

0/0
5.2.2016 8:16

J87i73ř40í 35S35c47h41w97a38c20h 8268604128636

....a to že do kufru Roomstera nedáš dvoumetrové lyže znamená, že je to auto na nic? Vždyť takové lyže nedáš do kufru naprosté většiny i mnohem větších aut (a kdo dnes jezdí na dvoumetrových lyžích?). To že se ti tam něco hůře nakládalo a zřejmě neumíš pořešit hranu kufru je tvůj problém.... stejně toto vše nemění nic na tom že prostor v Roomsteru je mnohem větší, než v Agile natož ve Focusu. Mají v agile třeba lidi na zadních sedadlech tolik místa na nohy jako v Roomsteru? Asi těžko. Pro někoho kdo jezdí ve třech nebo čtyřech lidech je Roomster rozhodně lepší řešení než Agila.

A vzhledem k tomu, že jsi do toho poněkud nelogicky zamíchal tu "náhradu" MX5, která vlastně není vůbec žádnou náhradou, protože se do ní nevejde nic z toho, co jsi tu uvedl, tak je mi jasné, jaký hlavní důvod byl proč jsi prodal právě toho Roomstera. Tím důvodem (možná podprahovým) je jeho slaboučký motor HTP....;-)

0/0
5.2.2016 12:25

J15a59n 48D56l88o20u68h91ý 7754159620709

Je to jednoduche: pokud proste mam problem s nakladanim bagaze do konkretniho auta pro konkretni ucel, tak je mi to auto k nicemu. 2 metrove lyze mam a proste na nich lyzuji. Ja uvadim ciste moje subjektivni duvody proc to auto slo z domu. Agila je miniMPV a k memu udivu plni roli danou tohoto segmentu: auto pro 2 az 3 lidi s moznosti jednoducheho rozsireni nakladniho prostoru. Vzadu samozreme musi byt mene mista pro nohy, nez v Roomsteru ( to ale plati pouze kdyz predni pasazer meri 190cm a vice ). Ve predu je vice mista nez v Roomsteru - neomezuji me zadne plasty ani zleva, ani zprava. Ps.: ty lyze jsem take vezl u kamarada v opelu meriva ( cistokrevne MPV ) a svete div, vesly se tam stejne jako do agily!

0/0
6.2.2016 10:41

P25e51t45r 13S37e81d12l84á37č14e40k 8831416690532

Mám Roomstra 1.4 í 16V a jezdím za 6 l a to moc nešetřím.

0/0
4.2.2016 18:41

J69a97n 36D22l52o10u89h19ý 7614409230969

Mam na mysli motor 1.2 htp 3 valec.

0/0
5.2.2016 8:07

V27á14c40l84a29v 66N43ě71m35e45c 1671948

Proč by měla platit za článek o autě, které se již téměř rok neprodává.

+4/0
3.2.2016 18:39

M73a25r97e35k 33J56a63n28e83č79k83a 1607156613921

Koukám, že to auto má více nedostatků než předností. Jako auto pro řemeslníka, viz palubovka, volant, švihadla si to dovedu ještě představit, protože tady vůz dostává často zabrat a nějaké měkčené materiály jsou spíše v interiéru na škodu (rychleji se poničí), ale jako rodinný vůz typu menšího MPV, to ani omylem. Jasným favoritem v této kategorii je Honda Jazz, která má i základní výbavu úplně někde jinde.

0/−2
3.2.2016 17:11

P72a87t38r91i12k 46K72o49u53b24a 3172222780105

Kolik za tohle skodovka idnesu plati?

Nevic jeslti je vic trapne to PR nebo to auto.

+2/−8
3.2.2016 14:36

J83i33ř12í 63E64r85b17e42n 1943444466427

Protože se roomster už skoro rok nevyrábí a nástupce mít nebude, je zjevné, že jste ze sebe veřejně udělal pěkného blbce :-)

+4/0
4.2.2016 16:17

Z86b73y69n50ě22k 11H49o81l82í65k 1737517945160

tohle je stylovější ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=bQR83gR61Wk

0/0
3.2.2016 13:51

S45t32a94n88d59a 17C20h14v76o66s14t 1602308

Meli jsme ve firme Roomstera Praktika 1.2 HTP - desne neprakticky auto...

+2/−1
3.2.2016 13:48

J38i89ř18í 33S51c84h69w51a37c13h 8208364428516

Design Roomsteru je originální, netradiční a pokud někdo lpí na "konzervě" vzhledu s nutnosti, že linie na sebe musí bezpodmínečně harmonicky navazovat....budiž je to jeho právo. Mně se ta originalita Roomsteru celkem líbí. Moderní hudba taky využívá "disharmonie" a proto se leckomu líbit nemusí. Co se týká prostoru uvnitř, tak ten je ohledně toho, jak je zvenku auto "malé", velmi dobrý a klidně se může nazývat rodinným automobilem, protože tří či čtyřčlenným rodinám (tedy cca 80% rodin) v pohodě vyhoví. Roomster samozřejmě spadá do kategiele "malých MPV", takže je jasné, že existují MPV větší a i mnohem větší. Velikost kufru je tak nějak "akorát", protože se jeho velikost neřeší na úkor prostoru pro cestující na zadních sedadlech. Ti mají podélně (díky rozvoru) více místa než ve většině kombíků nižší střední třídy. Posez na nich je pěkně vysoký, umožňující pohodlný nástup a výstup třeba starším lidem. Samozřejmě manipulací se sedadly se dá kufr hódně modifikovat....

Jízdní vlastnosti naprosto v pohodě, samozřejmě úměrné ceně vozu....

+11/0
3.2.2016 12:17

D38e86n82i83s 30W80i97t22z64k47u 3873981239477

řekneme si to na rovinu, auto je to úplně k ničemu, pokud nesklopím zadní sedačky, tak kufr je naprostá nula a ještě to topí jak šáde z dob socializmu

+2/−7
3.2.2016 13:07

J97i23ř62í 40S18c33h81w76a31c44h 8448614858826

Denisi, na rovinu. Nemáš pravdu. Jezdil jsem v něm 6 let a s topením jsem neměl nikdy problém. Kufr vždy dostatečně posloužil a to jsem v něm bez sklopení sedaček převážel třeba motorový rosič na záda + několik bedýnek s ovocem....

Ano sklopení sedadel razantně jeho kapacitu navýší. Po sklopení sedadel se do něj vešlo 12 vysokých červených beden (tzv. masovky) plných hroznů (cca po 25 kg) a ještě zbylo místo na nějakou tašku.

Roomster je tzv malé MPV tedy něco jako Opel Meriva, nebo ix20. A těmto prostorem konkuruje více než zdatně. Srovnávat ho s velkými MPV nebo kombíky střední třídy je trochu mimo. I když si myslím, že do toho kombíku se těch "masovek" vejde taky jen 12. a do některých jen 8.

+5/0
3.2.2016 13:59

D92e46n35i47s 32W13i98t76z43k25u 3753721479547

taky píšou, že ten co sedí vpředu problém s topením nemá. a co se týče kufru, když nesklopíš sedačky, kolik se tam vejde sudů piva? mě do limuzíny dva a ještě sele mezi ně

0/0
3.2.2016 14:12

J68i37ř35í 38S30c31h62w37a88c71h 8378294888976

sudy piva jsem nepřevážel, ale myslím že dva sudy se tam vejdou taky, třicítky určitě, a padesátky nejspíše taky, možná se bude muset trochu snížit sklon zadních opěradel, které mají více aretovaných poloh. A sele se položí na ty sudy ;-)

+3/0
3.2.2016 14:20

J77a58n 12F52r58o62l77í12k 6616150165764

Tak auto, které má v 21. století airbagy jen na okrasu se hodí snad jen na převoz těch sudů s pivem.;-D

0/−2
3.2.2016 15:44

J22i59ř90í 59S40c40h89w65a11c57h 8968894928586

možná na tom nejsou hůře než "samostříly" od Takaty ;-)

+2/0
3.2.2016 16:29

D56e63n26i13s 83W93i24t36z49k24u 3353761949877

to nebyl samostříl, ale kovové kousky z toho lítali, každopádně už proběhla svolávačka, což se u Roomsteru říct nedá

+1/0
3.2.2016 16:54

J51i26ř77í 72S60c28h69w57a31c22h 8598764378396

no ty svolávačky ještě probíhají a množina aut kterých se to týká neustále narůstá....

na rozdíl o několika "zastřelených Takatou" jsem neslyšel, že by někomu v provozu ten airbag v Roomsteru selhal....

+1/0
3.2.2016 17:13

D67e46n68i45s 51W10i64t86z19k12u 3573511599187

za 15 let deset mrtvých a dali to do xx milionů aut, takže v přepočtu 1 mrtvý na xx aut, tolik se ani Roomsterů neprodalo. a to ještě není jistota, že za ty mrtvé opravdu může patrona od Takaty

+1/0
3.2.2016 18:01

D75e95n45i13s 90W75i39t33z62k19u 3473761809837

no vidíš a já tam dám dvě padesátky, sele a nějaký tvrdý chlast, do auta naložím 5 dospělých dvou metrových chlapů a na dálnici to rozpálíme na 220 km/h

0/0
3.2.2016 16:57

J12i97ř43í 36S72c11h76w71a85c95h 8198574298166

a stála ta limuzína v novotě cca 300 tisíc?;-)

0/0
4.2.2016 14:15

P73e77t17r 73N18o66v98á79k 6622506111413

srovnávat limuzínu a roomstra je tak trochu mimo mísu stejmě jako tvé příspěvky, nicméně když se chceš "prsit" do roomstru po vyložení dvou zadních sedaček naložíš tři dospělé a tři kola. Dokáže to ta tvá "limuzína"?

+1/0
3.2.2016 20:05

D92e64n54i92s 15W27i46t55z48k42u 3313731489607

když sundám kola,sedačku spolujezdce šoupnu hodně dopředu,že nepojede s nataženýma nohama,rámy hodím za něj a kola do kufru,tak odvezu 3 kola a 4 dospělé

0/0
3.2.2016 21:31

J74i49ř33í 43E35r29b88e43n 1243144896417

Tvoje limuzína má taky 4,2 m na délku a 1,7 m na šířku jako ten roomster? :-)

0/0
4.2.2016 16:19

J12a12n 75D38l88o75u36h91ý 7484359690539

To auto jsem mel a slo z domu pac to je fakt hrkava koza do ktery se poradne nic nevejde, stejne jako do "klasickeho auta". Cili privlastek mpv u tyhle veci je mimo.

0/0
4.2.2016 7:55

J12i54ř12í 36L11e56b40d61u35š75k45a 7350413114756

Sedadla a přístrojovka mají původ ve fabii druhé generace... Roomster - 2006, Fabia II - 2007. Teoreticky se dá říci, že je to vlastně naopak....

+1/0
3.2.2016 10:07

A61n18t59o38n35í13n 71S12e42b65e17r39a 7283978190719

To jsou stejné auta, stejný podvozek a přístrojovka, technika.

Jen Roomster má jinou kastli.

0/0
4.2.2016 11:53

J97o22s40e94f 10B59i44e40l69i11k 6622396548717

Ty AAA to tu maj dobře předplacený.;-D

+1/−1
3.2.2016 10:00

L23u13k22a40s 11V60o47l59f 4179452528265

Já jsem asi divnej, ale mě se Roomster libí :-) Jako jediná Škodovka ukazuje alespoň nějakou nápaditost. Ačkoliv mě se líbí i Multipla (ta první) ;-)

+15/0
3.2.2016 9:25

R76o32m39a54n 96V95a27v45ř26í36č31e38k 7766495768644

a tím se to celé vysvětluje.

+15/0
3.2.2016 9:45

L37u74k67a41s 42V40o12l76f 4849552838165

;-)

+1/0
3.2.2016 9:57

P58e67t21r 79M56i50c51h98a86l 2530344391102

;-D

0/0
3.2.2016 14:20

J10a73r26o84s76l23a73v 38P18e81l67d68a

Uživatel požádal o vymazání
+2/0
3.2.2016 9:52

L87u87k12a64s 97V21o66l93f 4509602708515

Multipla a FRV jsou jediné 3+3 jiné se nedají sehnat a dle mě je to škoda. S Multiplou jsem najezdil x km a ten vnitřní prostor je skoro tak dobrý jak v Espace co mám teď R^

+2/0
3.2.2016 9:59

J24i79ř19í 37E95r17b86e32n 1683534876167

Mě jako pasažéra nadchlo, že mám dolní hranu oken kousek nad pasem a tudíž vynikající výhled ven, jako z autobusu.

0/0
4.2.2016 16:23

P71a75t84r81i67k 31K81o54u46b50a 3482682830395

Tak to jste asi prvni clovek co jsem potkal, co rika, ze se mi libi ten hnus jmenem Multipla :-)

0/−2
3.2.2016 15:46

M98a65r31e74k 12J87a17n32e43č26k51a 1327236383711

U Staré Multiply nejde ani tak o ten šeredný vzhled, jako spíše o ten obrovský prostor uvnitř vozu a je celkem kupodivu i spolehlivá.

+1/0
3.2.2016 17:18

P39a71v80e10l 78Š94e53d33l60b32a74u75e88r 7838921972635

Proč kupodivu? Mam čtvrtého firemního Fiata, denně jezdí a bez potíží. O spolehlivosti Fuatů si může tzv. "koncern" nechat jen zdát...

0/−1
3.2.2016 19:32

P90a55v68e28l 48Š38e54d32l83b95a72u95e73r 7458861652125

...Fiatů...

0/0
3.2.2016 19:32

M24a36r20e95k 53J67a28n65e52č78k57a 1647556983681

Vzhledem ke statistikám poruchovosti vozů na tom není Fiat zrovna nejlépe a bývá často až ke konci seznamu, nic víc, nic míň...

+1/0
3.2.2016 21:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.