Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Roomster: skvělá jízda, chytrý interiér a chyby dané ulítlým designem

Mladoboleslavskému MPV jedni přišli na chuť a druzí jej zatvrzele odmítají. Poukazují přitom na nesourodý design. Ale jsou důležitější věci. Ulítlý design přináší pár chyb v ergonomii. Jízdní vlastnosti jsou však skvělé. Roomster je ovšem hlavně zajímavá ojetina nabízející velmi praktický interiér, hůře se vybírá motor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40a66n 42D66l14o82u36h50ý 7374349320259

Roomster - to je takova vzpominka na facko/felicii. Kazi se na tom stejne veci a treba vtipne je tesneni na prednich dverich okolo okna - naprosto stejne hnusne vymyslene jako u facka ( je to uplne stejny). MPV to neni a nalozit se do toho da to same jako treba do focusu a pritom je to auta "taaak" velke. Pouzite materialy se ohmataji cca po 40 000km ( vlastni zkusenost ). Spotreba u benzinaku je hrozna: cca 7,5l pri jizde okolo 120km/h. 1.4 Duratec z te same doby mi jezdi pri stejne jizde za 6l benzinu. Auto jsem jiz prodal, protoze jsem zjistil po 4 letech, ze to nema naprosto ZADNOU pridanou hodnotu - ani jako pracant.

0/−2
4.2.2016 8:15

M91a66r31t54i59n 10Š24i68m98e88k 4260384258925

Nevím co se Vám nezdá na materiálech, mám FII, což je identické vozidlo a po 137.000 mohu říct, že materiály jsou v naprostém pořádku

+2/0
4.2.2016 12:46

J78a59n 12D73l75o81u87h66ý 7434539680939

Drolici se volant, radici paka se stribrnym motivem se promenila v bilou R^ Tlacitka stahovani oken - zmizele piktogramyR^

0/−3
4.2.2016 14:40


A81n32t19o13n63í83n 90S24e20b76e89r34a 7723148530389

Já mám najeto 175 tisíc s fabii II a nic takového jsem nežažil.

Volant mám kožený a ten se jen tak nerozpadne. Tu řadičku se stříbrem mám taky, ale je pořád ok. A piktogramy taky pořád ok.

Asi máte nějaký toxický pot ;-D

0/0
4.2.2016 15:34

J79a65n 28D96l15o92u20h22ý 7224419530649

Je to mozne, ale u ostatnich aut co mam doma, se nic takoveho nestalo a to maj najeto jiz davno pres 100 000km.

0/0
5.2.2016 8:18

J88i91ř54í 72S71c43h79w25a40c94h 8448154168896

tak jelikož je Roomster o třídu menší auto než Focus a vejde se tam stejně (minimálně stejně), tak to je pro Roomster pochvala.

+2/0
4.2.2016 14:24

J24a75n 21D58l65o15u96h42ý 7694489250649

Vem si metr a bez si to premerit, ty pochvalo! A co je velke minus pro roomster, ze po sklopeni zadnich sedadel se do nej vejde to same, co do Opelu Agila/Suzuki Wagon R+. Cili zadna pochvala, to auto jenom "vypada" jako velke, ale v praxi se tam nic nevejdeRv

0/−3
4.2.2016 14:42

J70i51ř52í 83S65c77h96w14a97c64h 8588794178246

takže jen tvrdíš, že do Focusu se vejde tolik co do Agily... a já s tím s souhlasím, Agila je v tomto směru dobře udělaná.

a jelikož Agila má po sklopení sedadel k dispozici 1250 litrů a Roomster 1800 litrů, tak těma báchorkama můžeš balamutit někoho kdo Roomstera viděl maximálně na monitroru a ne někoho kdo s ním 6 let vozil metráky hroznů, jablek a hrušek z velké zahrady.....

+1/0
4.2.2016 15:45

J60a82n 47D18l32o47u81h74ý 7974759160159

Ty jses zaslepenej skodovkar, ja narozdil od tebe jsem mel Roomstera/focuse/agilu/felicii. Jedine co z toho slo z domu, protoze to bylo slapnuti vedle, je ten roomster. Ve vsech autech jsem vozil/vozim motokolobezku - nejvetsi vopich to dat do roomstera nebo felicie. Dvoumetrove lyze za zadni sedadla se vejdou pouze do agily, nalozit pracku,mycku lze jednoduse pouze do agily atd. To jsou me vlastni zkusenosti. Ostatni auta mam, roomster je pryc a misto neho zvazuji ted koupi mazdy mx-5 (pro radost z jizdy).

0/0
5.2.2016 8:16

J50i38ř88í 77S42c88h66w73a10c20h 8758244398726

....a to že do kufru Roomstera nedáš dvoumetrové lyže znamená, že je to auto na nic? Vždyť takové lyže nedáš do kufru naprosté většiny i mnohem větších aut (a kdo dnes jezdí na dvoumetrových lyžích?). To že se ti tam něco hůře nakládalo a zřejmě neumíš pořešit hranu kufru je tvůj problém.... stejně toto vše nemění nic na tom že prostor v Roomsteru je mnohem větší, než v Agile natož ve Focusu. Mají v agile třeba lidi na zadních sedadlech tolik místa na nohy jako v Roomsteru? Asi těžko. Pro někoho kdo jezdí ve třech nebo čtyřech lidech je Roomster rozhodně lepší řešení než Agila.

A vzhledem k tomu, že jsi do toho poněkud nelogicky zamíchal tu "náhradu" MX5, která vlastně není vůbec žádnou náhradou, protože se do ní nevejde nic z toho, co jsi tu uvedl, tak je mi jasné, jaký hlavní důvod byl proč jsi prodal právě toho Roomstera. Tím důvodem (možná podprahovým) je jeho slaboučký motor HTP....;-)

0/0
5.2.2016 12:25

J63a62n 15D58l96o23u54h67ý 7504489610619

Je to jednoduche: pokud proste mam problem s nakladanim bagaze do konkretniho auta pro konkretni ucel, tak je mi to auto k nicemu. 2 metrove lyze mam a proste na nich lyzuji. Ja uvadim ciste moje subjektivni duvody proc to auto slo z domu. Agila je miniMPV a k memu udivu plni roli danou tohoto segmentu: auto pro 2 az 3 lidi s moznosti jednoducheho rozsireni nakladniho prostoru. Vzadu samozreme musi byt mene mista pro nohy, nez v Roomsteru ( to ale plati pouze kdyz predni pasazer meri 190cm a vice ). Ve predu je vice mista nez v Roomsteru - neomezuji me zadne plasty ani zleva, ani zprava. Ps.: ty lyze jsem take vezl u kamarada v opelu meriva ( cistokrevne MPV ) a svete div, vesly se tam stejne jako do agily!

0/0
6.2.2016 10:41

P43e30t46r 83S13e98d37l90á58č17e51k 8281456270932

Mám Roomstra 1.4 í 16V a jezdím za 6 l a to moc nešetřím.

0/0
4.2.2016 18:41

J44a31n 37D15l59o68u12h52ý 7514459790909

Mam na mysli motor 1.2 htp 3 valec.

0/0
5.2.2016 8:07

V64á87c31l26a34v 48N57ě51m59e57c 1501298

Proč by měla platit za článek o autě, které se již téměř rok neprodává.

+4/0
3.2.2016 18:39

M42a67r73e93k 24J26a75n90e41č20k43a 1877466863511

Koukám, že to auto má více nedostatků než předností. Jako auto pro řemeslníka, viz palubovka, volant, švihadla si to dovedu ještě představit, protože tady vůz dostává často zabrat a nějaké měkčené materiály jsou spíše v interiéru na škodu (rychleji se poničí), ale jako rodinný vůz typu menšího MPV, to ani omylem. Jasným favoritem v této kategorii je Honda Jazz, která má i základní výbavu úplně někde jinde.

0/−2
3.2.2016 17:11

P97a97t19r78i52k 39K35o48u16b70a 3702362800395

Kolik za tohle skodovka idnesu plati?

Nevic jeslti je vic trapne to PR nebo to auto.

+2/−8
3.2.2016 14:36

J71i63ř19í 82E78r62b98e20n 1613324196767

Protože se roomster už skoro rok nevyrábí a nástupce mít nebude, je zjevné, že jste ze sebe veřejně udělal pěkného blbce :-)

+4/0
4.2.2016 16:17

Z15b96y50n70ě55k 35H92o37l23í63k 1227707975300

tohle je stylovější ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=bQR83gR61Wk

0/0
3.2.2016 13:51

S44t58a94n50d83a 90C36h83v69o48s17t 1172178

Meli jsme ve firme Roomstera Praktika 1.2 HTP - desne neprakticky auto...

+2/−1
3.2.2016 13:48

J24i87ř88í 24S39c25h53w29a72c25h 8968934648386

Design Roomsteru je originální, netradiční a pokud někdo lpí na "konzervě" vzhledu s nutnosti, že linie na sebe musí bezpodmínečně harmonicky navazovat....budiž je to jeho právo. Mně se ta originalita Roomsteru celkem líbí. Moderní hudba taky využívá "disharmonie" a proto se leckomu líbit nemusí. Co se týká prostoru uvnitř, tak ten je ohledně toho, jak je zvenku auto "malé", velmi dobrý a klidně se může nazývat rodinným automobilem, protože tří či čtyřčlenným rodinám (tedy cca 80% rodin) v pohodě vyhoví. Roomster samozřejmě spadá do kategiele "malých MPV", takže je jasné, že existují MPV větší a i mnohem větší. Velikost kufru je tak nějak "akorát", protože se jeho velikost neřeší na úkor prostoru pro cestující na zadních sedadlech. Ti mají podélně (díky rozvoru) více místa než ve většině kombíků nižší střední třídy. Posez na nich je pěkně vysoký, umožňující pohodlný nástup a výstup třeba starším lidem. Samozřejmě manipulací se sedadly se dá kufr hódně modifikovat....

Jízdní vlastnosti naprosto v pohodě, samozřejmě úměrné ceně vozu....

+11/0
3.2.2016 12:17

D39e67n26i37s 26W55i65t97z85k49u 3623111749287

řekneme si to na rovinu, auto je to úplně k ničemu, pokud nesklopím zadní sedačky, tak kufr je naprostá nula a ještě to topí jak šáde z dob socializmu

+2/−7
3.2.2016 13:07

J20i56ř66í 78S28c50h32w87a16c56h 8158554208416

Denisi, na rovinu. Nemáš pravdu. Jezdil jsem v něm 6 let a s topením jsem neměl nikdy problém. Kufr vždy dostatečně posloužil a to jsem v něm bez sklopení sedaček převážel třeba motorový rosič na záda + několik bedýnek s ovocem....

Ano sklopení sedadel razantně jeho kapacitu navýší. Po sklopení sedadel se do něj vešlo 12 vysokých červených beden (tzv. masovky) plných hroznů (cca po 25 kg) a ještě zbylo místo na nějakou tašku.

Roomster je tzv malé MPV tedy něco jako Opel Meriva, nebo ix20. A těmto prostorem konkuruje více než zdatně. Srovnávat ho s velkými MPV nebo kombíky střední třídy je trochu mimo. I když si myslím, že do toho kombíku se těch "masovek" vejde taky jen 12. a do některých jen 8.

+5/0
3.2.2016 13:59

D29e29n78i95s 64W27i20t86z75k83u 3773761499977

taky píšou, že ten co sedí vpředu problém s topením nemá. a co se týče kufru, když nesklopíš sedačky, kolik se tam vejde sudů piva? mě do limuzíny dva a ještě sele mezi ně

0/0
3.2.2016 14:12

J59i71ř68í 73S26c66h78w20a24c32h 8748544808726

sudy piva jsem nepřevážel, ale myslím že dva sudy se tam vejdou taky, třicítky určitě, a padesátky nejspíše taky, možná se bude muset trochu snížit sklon zadních opěradel, které mají více aretovaných poloh. A sele se položí na ty sudy ;-)

+3/0
3.2.2016 14:20

J87a96n 86F93r66o58l51í80k 6926520685544

Tak auto, které má v 21. století airbagy jen na okrasu se hodí snad jen na převoz těch sudů s pivem.;-D

0/−2
3.2.2016 15:44

J97i40ř59í 11S61c18h63w55a14c37h 8798654578606

možná na tom nejsou hůře než "samostříly" od Takaty ;-)

+2/0
3.2.2016 16:29

D69e59n54i62s 39W84i17t95z63k10u 3383961149607

to nebyl samostříl, ale kovové kousky z toho lítali, každopádně už proběhla svolávačka, což se u Roomsteru říct nedá

+1/0
3.2.2016 16:54

J10i71ř76í 12S24c74h84w85a66c54h 8768764238306

no ty svolávačky ještě probíhají a množina aut kterých se to týká neustále narůstá....

na rozdíl o několika "zastřelených Takatou" jsem neslyšel, že by někomu v provozu ten airbag v Roomsteru selhal....

+1/0
3.2.2016 17:13

D70e36n88i33s 47W62i31t71z25k45u 3913981949537

za 15 let deset mrtvých a dali to do xx milionů aut, takže v přepočtu 1 mrtvý na xx aut, tolik se ani Roomsterů neprodalo. a to ještě není jistota, že za ty mrtvé opravdu může patrona od Takaty

+1/0
3.2.2016 18:01

D77e30n26i53s 21W98i55t74z40k74u 3143561879917

no vidíš a já tam dám dvě padesátky, sele a nějaký tvrdý chlast, do auta naložím 5 dospělých dvou metrových chlapů a na dálnici to rozpálíme na 220 km/h

0/0
3.2.2016 16:57

J57i40ř87í 54S98c49h50w86a33c25h 8758434348216

a stála ta limuzína v novotě cca 300 tisíc?;-)

0/0
4.2.2016 14:15

P48e39t48r 91N12o68v50á74k 6542806321453

srovnávat limuzínu a roomstra je tak trochu mimo mísu stejmě jako tvé příspěvky, nicméně když se chceš "prsit" do roomstru po vyložení dvou zadních sedaček naložíš tři dospělé a tři kola. Dokáže to ta tvá "limuzína"?

+1/0
3.2.2016 20:05

D10e53n81i76s 33W91i87t90z95k20u 3873141169477

když sundám kola,sedačku spolujezdce šoupnu hodně dopředu,že nepojede s nataženýma nohama,rámy hodím za něj a kola do kufru,tak odvezu 3 kola a 4 dospělé

0/0
3.2.2016 21:31

J22i88ř74í 27E13r69b22e31n 1593634416797

Tvoje limuzína má taky 4,2 m na délku a 1,7 m na šířku jako ten roomster? :-)

0/0
4.2.2016 16:19

J45a48n 62D18l47o84u84h58ý 7744949150109

To auto jsem mel a slo z domu pac to je fakt hrkava koza do ktery se poradne nic nevejde, stejne jako do "klasickeho auta". Cili privlastek mpv u tyhle veci je mimo.

0/0
4.2.2016 7:55

J78i74ř88í 51L43e24b46d60u11š16k58a 7610703484436

Sedadla a přístrojovka mají původ ve fabii druhé generace... Roomster - 2006, Fabia II - 2007. Teoreticky se dá říci, že je to vlastně naopak....

+1/0
3.2.2016 10:07

A20n55t35o36n77í16n 21S70e38b36e64r40a 7513648530389

To jsou stejné auta, stejný podvozek a přístrojovka, technika.

Jen Roomster má jinou kastli.

0/0
4.2.2016 11:53

J74o14s89e68f 38B74i16e30l79i87k 6522386128337

Ty AAA to tu maj dobře předplacený.;-D

+1/−1
3.2.2016 10:00

L36u95k14a56s 70V89o32l49f 4629722368135

Já jsem asi divnej, ale mě se Roomster libí :-) Jako jediná Škodovka ukazuje alespoň nějakou nápaditost. Ačkoliv mě se líbí i Multipla (ta první) ;-)

+15/0
3.2.2016 9:25

R31o73m51a28n 20V15a93v15ř44í51č45e66k 7496415158494

a tím se to celé vysvětluje.

+15/0
3.2.2016 9:45

L57u48k21a11s 48V40o37l79f 4389352628725

;-)

+1/0
3.2.2016 9:57

P33e27t44r 40M57i48c89h64a74l 2300494351712

;-D

0/0
3.2.2016 14:20

J36a18r84o97s62l65a54v 79P14e94l33d93a 1969364731357

Multipla se mi taky velice libi (pokud je tedy rec o te prvni). Je to jedno z mala aut, ktere je jine. Navic interier 3x3 je proste dokonaly a neskutecne prakticky.

+2/0
3.2.2016 9:52

L39u26k70a74s 65V34o16l26f 4819932258245

Multipla a FRV jsou jediné 3+3 jiné se nedají sehnat a dle mě je to škoda. S Multiplou jsem najezdil x km a ten vnitřní prostor je skoro tak dobrý jak v Espace co mám teď R^

+2/0
3.2.2016 9:59

J69i19ř10í 98E31r46b73e19n 1873534656977

Mě jako pasažéra nadchlo, že mám dolní hranu oken kousek nad pasem a tudíž vynikající výhled ven, jako z autobusu.

0/0
4.2.2016 16:23

P54a86t34r64i78k 84K76o43u93b40a 3792332220615

Tak to jste asi prvni clovek co jsem potkal, co rika, ze se mi libi ten hnus jmenem Multipla :-)

0/−2
3.2.2016 15:46

M45a96r91e24k 33J95a40n48e63č32k10a 1177796373271

U Staré Multiply nejde ani tak o ten šeredný vzhled, jako spíše o ten obrovský prostor uvnitř vozu a je celkem kupodivu i spolehlivá.

+1/0
3.2.2016 17:18

P73a35v17e78l 96Š64e77d80l49b27a36u17e90r 7598891332325

Proč kupodivu? Mam čtvrtého firemního Fiata, denně jezdí a bez potíží. O spolehlivosti Fuatů si může tzv. "koncern" nechat jen zdát...

0/−1
3.2.2016 19:32

P64a37v16e92l 85Š74e90d29l10b62a71u11e68r 7488461222215

...Fiatů...

0/0
3.2.2016 19:32

M92a33r10e94k 94J87a20n89e22č27k67a 1277586973461

Vzhledem ke statistikám poruchovosti vozů na tom není Fiat zrovna nejlépe a bývá často až ke konci seznamu, nic víc, nic míň...

+1/0
3.2.2016 21:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.