- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Roomster - to je takova vzpominka na facko/felicii. Kazi se na tom stejne veci a treba vtipne je tesneni na prednich dverich okolo okna - naprosto stejne hnusne vymyslene jako u facka ( je to uplne stejny). MPV to neni a nalozit se do toho da to same jako treba do focusu a pritom je to auta "taaak" velke. Pouzite materialy se ohmataji cca po 40 000km ( vlastni zkusenost ). Spotreba u benzinaku je hrozna: cca 7,5l pri jizde okolo 120km/h. 1.4 Duratec z te same doby mi jezdi pri stejne jizde za 6l benzinu. Auto jsem jiz prodal, protoze jsem zjistil po 4 letech, ze to nema naprosto ZADNOU pridanou hodnotu - ani jako pracant.
Nevím co se Vám nezdá na materiálech, mám FII, což je identické vozidlo a po 137.000 mohu říct, že materiály jsou v naprostém pořádku
Proč by měla platit za článek o autě, které se již téměř rok neprodává.
Koukám, že to auto má více nedostatků než předností. Jako auto pro řemeslníka, viz palubovka, volant, švihadla si to dovedu ještě představit, protože tady vůz dostává často zabrat a nějaké měkčené materiály jsou spíše v interiéru na škodu (rychleji se poničí), ale jako rodinný vůz typu menšího MPV, to ani omylem. Jasným favoritem v této kategorii je Honda Jazz, která má i základní výbavu úplně někde jinde.
Kolik za tohle skodovka idnesu plati?
Nevic jeslti je vic trapne to PR nebo to auto.
Protože se roomster už skoro rok nevyrábí a nástupce mít nebude, je zjevné, že jste ze sebe veřejně udělal pěkného blbce
Meli jsme ve firme Roomstera Praktika 1.2 HTP - desne neprakticky auto...
Design Roomsteru je originální, netradiční a pokud někdo lpí na "konzervě" vzhledu s nutnosti, že linie na sebe musí bezpodmínečně harmonicky navazovat....budiž je to jeho právo. Mně se ta originalita Roomsteru celkem líbí. Moderní hudba taky využívá "disharmonie" a proto se leckomu líbit nemusí. Co se týká prostoru uvnitř, tak ten je ohledně toho, jak je zvenku auto "malé", velmi dobrý a klidně se může nazývat rodinným automobilem, protože tří či čtyřčlenným rodinám (tedy cca 80% rodin) v pohodě vyhoví. Roomster samozřejmě spadá do kategiele "malých MPV", takže je jasné, že existují MPV větší a i mnohem větší. Velikost kufru je tak nějak "akorát", protože se jeho velikost neřeší na úkor prostoru pro cestující na zadních sedadlech. Ti mají podélně (díky rozvoru) více místa než ve většině kombíků nižší střední třídy. Posez na nich je pěkně vysoký, umožňující pohodlný nástup a výstup třeba starším lidem. Samozřejmě manipulací se sedadly se dá kufr hódně modifikovat....
Jízdní vlastnosti naprosto v pohodě, samozřejmě úměrné ceně vozu....
řekneme si to na rovinu, auto je to úplně k ničemu, pokud nesklopím zadní sedačky, tak kufr je naprostá nula a ještě to topí jak šáde z dob socializmu
Sedadla a přístrojovka mají původ ve fabii druhé generace... Roomster - 2006, Fabia II - 2007. Teoreticky se dá říci, že je to vlastně naopak....
To jsou stejné auta, stejný podvozek a přístrojovka, technika.
Jen Roomster má jinou kastli.
Já jsem asi divnej, ale mě se Roomster libí Jako jediná Škodovka ukazuje alespoň nějakou nápaditost. Ačkoliv mě se líbí i Multipla (ta první)