Diskuze

Volvo zatočí s turbodírou. Použije k tomu bombu se stlačeným vzduchem

Nové Volvo S90 s nejsilnějším dieselovým motorem dostane technologii pro odstranění prodlevy turba. Díky tomu má mít S90 se vznětovým čtyřválcem lepší dynamiku než šestiválci osazení konkurenti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J63a59n 54K97r49p55e73c

11. 2. 2016 8:30

tak nejde o nic extra prevratneho. natoz BOMBAstickeho. trochu me desi co to chlustnuti studeneho vzduchu primo na turbinu ve vyfukovem potrubi udela, ale zaruku to asi prezije. prislo by mi logictejsi to prece poslat na turbinu v tlakovem vzduchovem vedeni, tim se jednak vyrusi ten turboefekt, druhak se tim muze tedy pomoct roztocit one turbine. ovsem co tento extra vzduch (zjm. kyslik) se kterym se pri spalovani nepocitalo udela se senzory ve vyfukovem potrubi, tak z toho jsem uplne jelen. dokonce se mi dere na mysl, ze pri drsnem zachazeni se zbytkovym palivem to muze primo za svody pusobit trosku explozivne, takze vlastne ten nadpis neni ani moc mimo.

0 0
možnosti

J83a40n 14D75l21o37u70h73ý

11. 2. 2016 6:11

A s toule bombou koncime na zaver :-D Jeremy Clarkson :-D

0 0
možnosti

D14e15n20i50s 98H79u11m55l

9. 2. 2016 23:41

Čistý marketing, uchovávat energii ve stlačeném vzduchu je velmi neefektivníRv. Elektrický kompresor tam musí být tak jako tak, takže to nemá žádnou výhodu. Bomba je tam jen aby to znělo hrozně drsně.

0 0
možnosti

zde nejde o nějakou extra velkou zásobu energie, ale o pohon turbodmychadla na cca 1 sekundu, to pak nějakou účinnost netřeba řešit. Ten elektrický kompresor může být velmi malý a nadimenzovaný tak, aby potřebnou energii do "bomby" natlačil za několik desítek sekund....

0 0
možnosti

V nadpisu vidět bombu, srdce technika zaplesá. Opravte si to, vždyť je to HROZNÁ ostuda. Rv

0 0
možnosti
Foto

Necham si svuj motor Ford Cortina 1600 diesel z roku 1978. Za chvili pres same serepeticky ten motor ani nebude videt.

0 0
možnosti

1600 diesel z roku 78? To je nějaká ironie ne?

benzínová 1600 měla 68-72 koní, atmo diesel 1600 by měl tak možná 50 koní....

0 0
možnosti
Foto

Patrně první silniční bombardér od Volva :-) Autor je jistě šprýmař, jistě ne nedouk, co nepozná rozdíl mezi tlakovou láhví a bombou. Za to se u potápěčských zkoušek vyhazovalo :-D

1 1
možnosti

bombu ???? to je auto pro teroristy? jsem asi chybne predpokladal, ze I novinar s vychozenou ZS bude pouzivat spravnou terminologii

2 0
možnosti

173 kW, 480 Nm, z nuly na 100 za 7,3 s, váha určitě cca 2,5 t................a to vše za 5,1 lt. nafty......tomu snad nemůže věřit ani ten úředník z EU

0 0
možnosti

tak ten úředník tomu věří a já koneckonců taky, protože místo 0-100 za 7,3 sec se testuje 0-15 za 4 sec, chvilku na maximální rychlost 120km/hod a z těch 174kW se využije tak 30-40kW a to jen v krátkých okamžicích, jinak v průměru tak 10-20kW

0 0
možnosti

Do Volva patří pořádnej benzíňák! R^

0 0
možnosti