Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidičská univerzita: šofér rollsu musí být extratřída plynulé jízdy

Řídit luxusní limuzínu Rolls-Royce není jen tak. Aby si majitel neudělal ostudu, chování za volantem musí být opravdu vybrané. Automobilka dokonce nabízí školení, které naučí šoféra nejen etiketě, ale i správné technice jízdy. Z některých rad se může poučit v podstatě každý řidič.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F88r20a39n56t36i94š67e22k 14V29á56c30l32a97v20í77č35e38k 4875503261384

Soudruzi, v našich zeměpisných končinách je levo a pravo opačně, tedy muž vlevo vzadu a dáma vpravo vzadu :-)

0/0
24.3.2016 13:14

M83a66r71t11i66n 61K58ř38í85ž 9903632630137

Nevíte, kdo je ta holka, co tam v autě tak způsobně sedí? Je mi povědomá, jenom si nemůžu zaboha vzpomenout, odkud...

0/0
28.1.2016 14:24

T30o70m66á57š 48B39í59l72ý 2785150357

Školení tohoto typu provádí více automobilek, nejenom RR. Ale ze zkušeností mohu říci, že pokud tato vozidla řídí někdo, kdo se na křižovatce rejpe v nose, je to většinou majitel ;-)

0/0
25.1.2016 23:19


J93i92ř97í 32J90e86z98d18i59n21s83k10ý 8688842773399

O plynulosti si můžou mluvit jak chci, ale když to někdo na značce zadupne na 40 tak i s úžasným odestupem prostě na tu brzdu budete muset šlápnout taky...

0/0
25.1.2016 20:02

J38o46s57e55f 63P70o48l81í90v44k73a 1342477956669

jj, hlavně odstupy. Dneska jsem se dobře bavil. Přede mnou náklaďák v místech, kde nebylo rozumné předjíždět. A přestože mezera přede mnou (ale kvůli nervózovi za mnou) celkem kolísala, já jel naprosto rovnoměrně. Je pravda, že tu trasu znám, a tak jsem věděl, že stylem "brzda/plyn" si nijak nepomůžu. A byl jsem v pohodě, bez skla ohozeného koly náklaďáku a bez vrčení, že se za ním chvílemi musím táhnout jak šnek (a bez nutnosti mít neustále oči na jeho brzdových světlech).

0/0
25.1.2016 19:31

J26a19n 32P70a17l87á79t 3335602958696

Ja mam oktavku v nafte na hlinach a mym cilem je projet vsechny useky co nejrychleji to jde.

+3/0
25.1.2016 18:54

D64a79n38i83e66l 49B88a28ž74a71n20t 3295562640643

Váš příspěvek by také mohla být jakási "poslední věta před smrtí".........:-/

+2/0
25.1.2016 19:15

J60o74s45e32f 37P69o77l29í49v36k43a 1472817716219

To mým cílem je dojet vcelku ;-)

+1/0
25.1.2016 19:32

J37i35ř83í 55Z82ý67k57a 9409473141680

srabe ;-D

0/0
25.1.2016 21:39

J66a67k82u58b 69K43u52b42a 5258684134145

Bych ho chtel videt ve meste, metr od obrubniku, obihani auta a otevirani dveri do koran, nejdrive jet rovne a pak az teprve tocit volantem pri vyparkovavani...

+1/0
25.1.2016 18:22

M41a15r13t15i91n 60L39a78c20o 7983356458

Som rád, že niečo robím rovnako, ako Andi. Nechávam si dostatočný odstup od auta pred sebou.

Ten Trabant proste nebrzdíííí, len spomaľuje.;-D

+7/0
25.1.2016 17:45
Foto

K75a80r74e91l 52M33a49l61ý 6766544110291

Myslím, že za pár let budou všichni mít jiné starosti.

+9/0
25.1.2016 17:39

J87i11ř31í 74Z79ý23k87a 9619673901410

jak nemám rád všemožná školení, tak na tohle bych si rád zašel R^ Ale RR nemám, asi mít nebudu, nebo že by si to pořídil šéf firmy a nechal se vozit je také silně nepravděpodobné.

0/0
25.1.2016 17:11

J22i67ř98í 53P36e15l97n64á60ř 6745323296899

Já myslel že po ničem jiném než po olítaném Volvu netoužíš a ejhle, pán pošilhává po Tesle a v nejhorším by se spokojil i s Charlesem Henrym... ;-)

0/0
25.1.2016 17:16

J32i52ř17í 78Z91ý31k38a 9489623791650

zcela upřímně, člověk má mít nějaké sny, mít se za čím hnát, jinak zakrní. Že si ty "přemrštěné" sny nejspíše nesplní? No, i to je možné. Ale při cestě k nim zaznamená třeba dílčích úspěchů. Proto olítané Volvo, které se mi také líbí, plně mi vyhovuje, a ne nová Tesla, nebo RR. Další moje auto bude nejspíše opět olítané Volvo, ať s biturbo šestiválcem (V70 T6?, XC60 T6?) nebo stále skvělým pětiválcem (V70 2.5FT?). No a kdyby se náhodou dařilo lépe, ale Tesla, nebo RR bylo stále daleko, tak je tu ještě Jaguar s V8 :-P

Nemít žádné sny, jen tak plout životem, tak mám nejspíše dvojkovou oktávku v naftě jako tucty lidí kolem a nadávám, jak je ten život nespravedlivý, že ...

+3/0
25.1.2016 21:38

J40i82ř83í 77P89e20l33n24á11ř 6115603146899

Hm, jenže jak to tak vypadá, tak u Volva si člověk bude muset vystačit se čtyřválcem a Jaguar už taky zrovna moc osmiválců nenabízí.

0/0
25.1.2016 21:56

J65i57ř30í 64Z86ý12k75a 9619943331190

jo, je to hrozné, ale ještě pár let se snad bude dát vybrat. Snad v tom eurojackpotu vyhraju ;-D dřív než přestanou dělat tyhle víceválcové motory. Čtyřválec bych asi na přechodnou dobu ještě zkousnul. Pak raději ten "elektrobzučák" než tříválec se dvěma (elektro)turby, boost-vzdušníkem nebo co to k tomu všechno chtějí montovat.

+1/0
25.1.2016 23:42

P28a48v65e41l 76O67b87d15r87ž16á31l96e65k 6456844948432

A stále platí, že RR nemá ve výbavě tažné lano, aby ho nebylo možné na ulici vidět tažené jiným autem? A naopak plachtu na okamžite zakrytí v případě naložení na odtahovku jak se tradovalo?

+9/0
25.1.2016 16:57

J48i45ř21í 42P42e83l64n90á30ř 6775443726239

Já to lano taky nemám, protože mrcasit se s EPR, dokovat klíč a pak se podle manuálu smět nechat táhnout maximálně 0,8 kilometru mi nestojí za námahu.

+1/0
25.1.2016 17:38

P18e20t28r 95S75u24c58h37ý 1898919814226

To já jsem měl v autoškole otázku, jaká je vzdálenost jednotlivých aut při tažení auta na tyči ..... už tehdy mi to přišlo jako blbost a doteď jsem nikdy ještě neviděl, že by někdo někoho táhl na tyči .... ale v předpisech to je jako možnost.

0/0
25.1.2016 19:58

V47á57c87l88a41v 58P97o94u53s63t38k87a 3340331142

Na tyči se tahají náklaďáky.

+3/0
25.1.2016 20:09

P26e95t65r 35S54u31c33h25ý 1118299314726

no nevím .... to si myslím, že by nezkoušeli při zkouškách na řidičák B (stejně jako nezkoušejí couvání s návěsem a další věci speciálně pro NA)

0/0
25.1.2016 20:27

J70i86ř33í 30P48e45l28n82á55ř 6735973486649

Existují i tažné tyče pro osobáky. Prý je to lepší jak lano, ale osobní zkušenost nemám...

+1/0
25.1.2016 20:28

J95i24ř34í 28J77u68n96e79k 6701935978123

Ano, opravdu je to lepší :-) Mám zkušenost jako "tahač". A i kamarád, co jsem ho táhnul si to pochvaloval, že není ve stresu, jestli to dobrzdí.

0/0
26.1.2016 7:25

K67r57y17š31t61o32f 63M85a37l74o79c52h 2445174248627

Lano třeba nesmíte použít v případě, že taženému autu nefungují brzdy

0/0
25.1.2016 21:26

P46a80v95e56l 29O17b71d74r58ž26á61l63e34k 6576464678542

Na tyči se tahají vozidla, kterým nefunguje brzda. Takže třeba ty náklaďáky a autobusy, když nejede motor, neběží kompresor a nejdou brzdy.

I u osobáku je to dobrá varianta, nehrozí, že ten, koho potáhnete, nezvládne včas zabrzdit (nebo si neuvědomí, že nemá posilovač) a napere to do kufru.

+3/0
25.1.2016 21:00

V60í50t 64B56r88z56o70b40o89h57a74t62ý 7120632903411

i auto tažené na tyči může "naprat" do kufru a to velmi jednoduše, ona ta tyč je totiž na obou stranách otočná do stran, výhoda tažení na tyči je zejména v tom, že nejsou namáhány tolik nápravy, protože zejména rozjíždění je rovnoměrné a "necuká"

0/0
25.1.2016 22:40

J32a98r28o59s89l86a15v 21Č36e34r14v12e56n24k61a 1251638898798

A jak byste táhnul auto, kterému nefungují brzdy!? :-)

0/0
26.1.2016 23:33

J81a66n 25S77l35á45m16a 5644592823271

;-D jojo, Andy by mel davat pozor na ubuti

+1/0
25.1.2016 16:39

J87a84n 70K16u59r94d44í13k 3621294

Spíš se naučit čistit boty - reprezentant.

0/0
25.1.2016 20:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.