Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidičská univerzita: šofér rollsu musí být extratřída plynulé jízdy

Řídit luxusní limuzínu Rolls-Royce není jen tak. Aby si majitel neudělal ostudu, chování za volantem musí být opravdu vybrané. Automobilka dokonce nabízí školení, které naučí šoféra nejen etiketě, ale i správné technice jízdy. Z některých rad se může poučit v podstatě každý řidič.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F61r26a53n47t47i80š32e77k 16V16á38c58l25a44v29í35č45e76k 4905313751644

Soudruzi, v našich zeměpisných končinách je levo a pravo opačně, tedy muž vlevo vzadu a dáma vpravo vzadu :-)

0/0
24.3.2016 13:14

M57a45r71t55i61n 62K19ř48í64ž 9563972150747

Nevíte, kdo je ta holka, co tam v autě tak způsobně sedí? Je mi povědomá, jenom si nemůžu zaboha vzpomenout, odkud...

0/0
28.1.2016 14:24

T38o25m98á26š 64B44í56l44ý 2915340777

Školení tohoto typu provádí více automobilek, nejenom RR. Ale ze zkušeností mohu říci, že pokud tato vozidla řídí někdo, kdo se na křižovatce rejpe v nose, je to většinou majitel ;-)

0/0
25.1.2016 23:19

J87i42ř12í 84J95e13z43d11i20n13s80k80ý 8908842283229

O plynulosti si můžou mluvit jak chci, ale když to někdo na značce zadupne na 40 tak i s úžasným odestupem prostě na tu brzdu budete muset šlápnout taky...

0/0
25.1.2016 20:02

J39o51s59e39f 52P49o15l13í35v28k21a 1562737416719

jj, hlavně odstupy. Dneska jsem se dobře bavil. Přede mnou náklaďák v místech, kde nebylo rozumné předjíždět. A přestože mezera přede mnou (ale kvůli nervózovi za mnou) celkem kolísala, já jel naprosto rovnoměrně. Je pravda, že tu trasu znám, a tak jsem věděl, že stylem "brzda/plyn" si nijak nepomůžu. A byl jsem v pohodě, bez skla ohozeného koly náklaďáku a bez vrčení, že se za ním chvílemi musím táhnout jak šnek (a bez nutnosti mít neustále oči na jeho brzdových světlech).

0/0
25.1.2016 19:31

J33a66n 83P23a59l76á23t 3445312558876

Ja mam oktavku v nafte na hlinach a mym cilem je projet vsechny useky co nejrychleji to jde.

+3/0
25.1.2016 18:54

D12a93n56i34e23l 97B52a15ž15a84n61t 4809370815380

Váš příspěvek by také mohla být jakási "poslední věta před smrtí".........:-/

+2/0
25.1.2016 19:15

J75o65s83e55f 68P68o47l78í23v96k76a 1342507986939

To mým cílem je dojet vcelku ;-)

+1/0
25.1.2016 19:32

J30i14ř50í 50Z55ý58k78a 9229293681510

srabe ;-D

0/0
25.1.2016 21:39

J68a55k20u52b 38K11u84b83a 5208384884615

Bych ho chtel videt ve meste, metr od obrubniku, obihani auta a otevirani dveri do koran, nejdrive jet rovne a pak az teprve tocit volantem pri vyparkovavani...

+1/0
25.1.2016 18:22

M85a50r32t79i59n 56L88a57c52o 7203836798

Som rád, že niečo robím rovnako, ako Andi. Nechávam si dostatočný odstup od auta pred sebou.

Ten Trabant proste nebrzdíííí, len spomaľuje.;-D

+7/0
25.1.2016 17:45
Foto

K20a39r81e33l 58M62a46l25ý 6146984220361

Myslím, že za pár let budou všichni mít jiné starosti.

+9/0
25.1.2016 17:39

J36i83ř94í 91Z49ý39k69a 9149673281100

jak nemám rád všemožná školení, tak na tohle bych si rád zašel R^ Ale RR nemám, asi mít nebudu, nebo že by si to pořídil šéf firmy a nechal se vozit je také silně nepravděpodobné.

0/0
25.1.2016 17:11

J27i74ř97í 31P32e71l25n40á83ř 6745983236569

Já myslel že po ničem jiném než po olítaném Volvu netoužíš a ejhle, pán pošilhává po Tesle a v nejhorším by se spokojil i s Charlesem Henrym... ;-)

0/0
25.1.2016 17:16

J76i35ř30í 73Z22ý83k61a 9729233951940

zcela upřímně, člověk má mít nějaké sny, mít se za čím hnát, jinak zakrní. Že si ty "přemrštěné" sny nejspíše nesplní? No, i to je možné. Ale při cestě k nim zaznamená třeba dílčích úspěchů. Proto olítané Volvo, které se mi také líbí, plně mi vyhovuje, a ne nová Tesla, nebo RR. Další moje auto bude nejspíše opět olítané Volvo, ať s biturbo šestiválcem (V70 T6?, XC60 T6?) nebo stále skvělým pětiválcem (V70 2.5FT?). No a kdyby se náhodou dařilo lépe, ale Tesla, nebo RR bylo stále daleko, tak je tu ještě Jaguar s V8 :-P

Nemít žádné sny, jen tak plout životem, tak mám nejspíše dvojkovou oktávku v naftě jako tucty lidí kolem a nadávám, jak je ten život nespravedlivý, že ...

+3/0
25.1.2016 21:38

J64i64ř49í 27P82e16l26n61á20ř 6215163356369

Hm, jenže jak to tak vypadá, tak u Volva si člověk bude muset vystačit se čtyřválcem a Jaguar už taky zrovna moc osmiválců nenabízí.

0/0
25.1.2016 21:56

J40i73ř10í 72Z25ý47k37a 9229373271650

jo, je to hrozné, ale ještě pár let se snad bude dát vybrat. Snad v tom eurojackpotu vyhraju ;-D dřív než přestanou dělat tyhle víceválcové motory. Čtyřválec bych asi na přechodnou dobu ještě zkousnul. Pak raději ten "elektrobzučák" než tříválec se dvěma (elektro)turby, boost-vzdušníkem nebo co to k tomu všechno chtějí montovat.

+1/0
25.1.2016 23:42

P28a64v57e29l 15O54b85d30r79ž42á66l82e53k 6426344678232

A stále platí, že RR nemá ve výbavě tažné lano, aby ho nebylo možné na ulici vidět tažené jiným autem? A naopak plachtu na okamžite zakrytí v případě naložení na odtahovku jak se tradovalo?

+9/0
25.1.2016 16:57

J88i11ř50í 51P98e89l10n22á21ř 6465353856829

Já to lano taky nemám, protože mrcasit se s EPR, dokovat klíč a pak se podle manuálu smět nechat táhnout maximálně 0,8 kilometru mi nestojí za námahu.

+1/0
25.1.2016 17:38

P67e46t98r 30S62u35c85h20ý 1168339904366

To já jsem měl v autoškole otázku, jaká je vzdálenost jednotlivých aut při tažení auta na tyči ..... už tehdy mi to přišlo jako blbost a doteď jsem nikdy ještě neviděl, že by někdo někoho táhl na tyči .... ale v předpisech to je jako možnost.

0/0
25.1.2016 19:58

V91á69c57l30a67v 48P57o33u47s21t85k75a 3650381642

Na tyči se tahají náklaďáky.

+3/0
25.1.2016 20:09

P44e18t68r 29S10u47c21h95ý 1668619904176

no nevím .... to si myslím, že by nezkoušeli při zkouškách na řidičák B (stejně jako nezkoušejí couvání s návěsem a další věci speciálně pro NA)

0/0
25.1.2016 20:27

J47i56ř16í 65P20e24l58n38á41ř 6785543716879

Existují i tažné tyče pro osobáky. Prý je to lepší jak lano, ale osobní zkušenost nemám...

+1/0
25.1.2016 20:28

J11i47ř70í 81J70u42n91e96k 6891765518863

Ano, opravdu je to lepší :-) Mám zkušenost jako "tahač". A i kamarád, co jsem ho táhnul si to pochvaloval, že není ve stresu, jestli to dobrzdí.

0/0
26.1.2016 7:25

K32r52y24š95t13o95f 38M59a10l10o27c81h 2115714268377

Lano třeba nesmíte použít v případě, že taženému autu nefungují brzdy

0/0
25.1.2016 21:26

P95a84v89e46l 79O28b61d75r39ž34á33l69e92k 6266704158292

Na tyči se tahají vozidla, kterým nefunguje brzda. Takže třeba ty náklaďáky a autobusy, když nejede motor, neběží kompresor a nejdou brzdy.

I u osobáku je to dobrá varianta, nehrozí, že ten, koho potáhnete, nezvládne včas zabrzdit (nebo si neuvědomí, že nemá posilovač) a napere to do kufru.

+3/0
25.1.2016 21:00

V42í66t 98B61r35z45o50b93o70h86a82t64ý 7690192533151

i auto tažené na tyči může "naprat" do kufru a to velmi jednoduše, ona ta tyč je totiž na obou stranách otočná do stran, výhoda tažení na tyči je zejména v tom, že nejsou namáhány tolik nápravy, protože zejména rozjíždění je rovnoměrné a "necuká"

0/0
25.1.2016 22:40

J94a22r10o40s70l67a70v 76Č84e71r78v35e45n43k39a 1941978498448

A jak byste táhnul auto, kterému nefungují brzdy!? :-)

0/0
26.1.2016 23:33

J72a63n 11S59l44á94m74a 5914452963161

;-D jojo, Andy by mel davat pozor na ubuti

+1/0
25.1.2016 16:39

J29a79n 28K73u80r25d40í43k 3601704

Spíš se naučit čistit boty - reprezentant.

0/0
25.1.2016 20:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.