Diskuze

Do sedanu od Chrysleru se špatně nastupuje. Jsou to pitomci, zlobí se šéf

Krásný americký sedan Chrysler 200 má jednu závažnou chybu, špatně se do něj nastupuje na zadní sedadla. Podobný neduh je vlastní mnoha modelům s klasickou tříprostorovou karoserií, kterým se automobilky snaží dát sportovní nádech. Šéf koncernu FCA se kvůli tomu rozzlobil na své designéry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O těch dětech vzadu trochu pochybuju. Kdo v USA vozí děti vzadu, nekoupí si sedan.

0 0
možnosti

V8 v Mustangu má město přes 20l na100

0 0
možnosti

hmm....tak toto patřilo trochu jinam.....

0 0
možnosti

P68e50t36r 70N59o29v91á15k

29. 1. 2016 0:00

nafoukaný idiotský hňup který si hraje na managera ...

0 0
možnosti

Ten kdo ho platí, má asi jiný názor ;-)

0 0
možnosti

M52a86r62e69k 20K73l81u48f55a

28. 1. 2016 20:43

Když se podívám na tohle a na Jeep Grand Cherokee, musím konstatovat, že proti Jeffovi Hammoudovi je i Chris Bangle umělec a pan designér.

0 0
možnosti

ale zrovna mě se tohle i cherokee líbí, konečně zmizela ta jeho hranatost

0 0
možnosti
Foto

Když jsem před téměř třemi roky bádal nad nástupcem mého Mercedesa E270CDIT, řešil jsem hlavně nastupování pro moji silně invalidní choť. Mercedes byl pro ni příliš nízko, nastoupit znamenalo spustit se dost dolů, vystoupit bylo pak gymnastické cvičení. Synův VW Pasát byl o dost lepší, ale také ne optimální. Mluvím ovšem o sedadle spolujezdce.

Zkoušel jsem Dacii Duster, Nissan Quaškaj, BMW X3, BMW X5, všude byl pro málo pohyblivou ženu s polyartritidou vstup velmi obtížný, u BMW X docela nemožný, příliš krátký odstup sedadla od předního sloupku karoserie.

Skončil jsem u Škody Yeti, ta má podobně, jako VW Golf Plus a VW Tiguan poměrně velký vstupní otvor karoserie u předních dveří, i výška je optimální. VW jsou ovšem o dobrých 30% dražší, takže z toho vyšla ta Škoda. Po najetých ca. 45 tis. km. musím sdělit, že jsem tu volbu nikdy nelitoval. Pro nás nešlo o krásu, nebo reprezentaci, ale o všestranně využitelné, kompaktní a přesto uvnitř prostorné vozidlo. Kvůli barokním formám jsou vzadu mrňavá okénka a nízká střecha, obávám se, že následovníci Yetiho budou tím korejským barokem deformováni až příliš.

4 0
možnosti

že toho yetiho nacpeš i sem, to jsem fakt nečekal

8 2
možnosti

Takových modelu se špatným nastupováním vzadu je dost i u nás. ....

0 0
možnosti

Tam je ale budíků. Kolikpak se jich využívá ?

0 0
možnosti

To je u sedanu asi stejná hovadina jako české kritérium "velikost zavazadlového prostoru". Stejně jak 95% se v kufru veze kufřík, tak 95% nepojede v zadu dospělý.

Kdo chce přepravovat dospělé koupí si mikrobus a kdo chce stavět tak dodávku. S tímto bude povětšině jezdit do práce jen kus a občas rodinka na výlet.

2 1
možnosti

Jako za kulomet. Přikrčit a mírně zaklonit. ;-)

8 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...