Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový český supersport Praga je v Praze. Stojí 5,5 milionu

První oficiální showroom novodobých pragovek právě otevírá v Praze. Po 68 letech je to první osobní pragovka homologovaná pro běžný provoz. Podívejte se na nové české supersporty objektivem fotografa Auto.iDNES.cz Lukáše Hrona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A65n66d83r54e74j 88M16a83s31a61r15y21k 9820903846890

.... ocenuju snahu a vse co k tomu patri. Vytvorit auto je asi hodne narocna prace.... ale obavam se toho ze za ty penize se asi kazdy poohledne nekde jinde.... 5,5 milionu je preci jenom vysoka suma ... za auto poskladane byt dobre ale preci jenom to je takova tak trochu pseudo znacka :)

0/0
1.2.2016 10:52

L28u85k91a48s 17H98e88r11m48a11n 3614677634144

No budme realisti: ve svete lux. supersportu to sanci nema (uz vidim jak se z toho souka nakej milionar se starou u nobl restaurece), no u nas by ta skladcka zahranicni techniky a "know how" mohla klidne mit znacku Velorex;-D. Ale bral bych to, je to pekny..

0/0
31.1.2016 8:01

J52i23ř30í 90S41c22h50w81a67c60h 8738124868406

tak toto luxusní supersport k návštěvám restaurací není. Luxus váží spoustu zbytečných kilogramů a tyto pak musí tahat silné motory a v zatáčkách se s nimi musí "prát" podvozek. Toto je pro někoho, jehož prioritou rychlost a "hbitost" v zatáčkách....

0/0
31.1.2016 20:02


E20v65z51e17n 17S92o19u95k24u97p 1657774826168

Sorry, ale nelíbí....

0/0
30.1.2016 18:57

L73e37o48š 30S26m19u91t90n91ý 2587729485462

nevím ale ten design mně osobně nejak nesedí je takový roztříštěný žádné plynulé linie,mnohem víc se mi líbí to nové erko co tady nedávno prezentovali

0/0
30.1.2016 18:33

M28i40r74o15s22l57a66v 38Š44i20m59k55o 7215423262155

Neprodají ani jeden. Za tu cenu je Porsche 911 GT...

0/0
30.1.2016 10:18

J91i74ř44í 67Z74ý93k33a 9349813691310

... což je úplně jiná kategorie sportovních aut. Je to asi jako kdybyste tvrdil, že se neprodá ani jedna Toyota Hilux, když je tu Yeti.

+2/0
30.1.2016 11:46

M51i28r73o91s44l67a56v 90Š65i49m92k52o 7295253762385

Jiná kategorie? Obě auta snad patří do supersportů. Akorát že ta Praga má nulovou hodnotu pro normální používání. A zajímalo by mne srovnání na okruhu, když už by šlo o závodění. Měl jsem na mysli to finanční srovnání.

0/0
30.1.2016 15:06

J26a87n 73M14l75e74z85i98v82a 3382806709346

Porsche 911 GT neexistuje... Porsche Carrera GT stálo v roce 2004 od 800.000 dolarů, teď to bude víc.

0/0
2.2.2016 12:36

M16a49r32t51i36n 25L20a70c28o 7253866648

Čo sa stalo? Ešte nedávno to bol česko-slovenský supersport Praga.;-D

+2/−1
30.1.2016 0:29

R50a60d64e97k 32J24a51h96n 8646167465175

Nezapomeňte na pomlčku!

+6/−1
30.1.2016 1:04

J65i54ř75í 41E73r18b15e86n 1843664586107

On za to nemůže, tu pomlčku bohužel předepisují Pravidlá slovenského pravopisu. A to i zpětně, pro slovenské jazykovědce z Národopisného ústavu Ľudovíta Štúra prostě nic československého neexistovalo...

http://jazykovaporadna.sme.sk/search/československý/

0/0
31.1.2016 20:48

P69e11t91r 10P66o67l97á72k 1867495356248

Zcela vazne rikam, ze jsou to pekny auta a zcela vazne preju dobre prodeje.

+3/0
29.1.2016 23:17

D30e11n60i23s 38H72u68m98l 4132255855806

Tak to ja si radeji koupim za mene nez polovinu tuhle klasiku

http://byznys.ihned.cz/c1-65141540-fanousci-navratu-do-budoucnosti-se-dockali-delorean-obnovi-vyrobu-slavneho-vozu

0/0
29.1.2016 22:41

J48i77ř95í 19D19v10o78ř83á11k 5645379310318

Možná pěkný sen . Ale v té ceně se dá asi koupit i pár lepších aut .

+1/0
29.1.2016 20:26

J51i40ř95í 17Z73ý30k25a 9299613211720

kterých?

Napadá mě akorát Ariel Atom V8, 475PS při 10500ot., 550kg, cena cirka 5 mio.

0/0
29.1.2016 21:06

D56e91n57i22s 96H58u95m54l 4242215605886

Ktery ja lehci a ma vyssi vykon, takze jasna volba

0/0
29.1.2016 21:35

J71i88ř62í 86S69c50h23w64a72c39h 8908864428716

ale ten není tak propracovanej po aerodynamické stránce (přítlak), takže na rovince asi rychlejší (akcelerace), v zatáčce asi pomalejší.

+1/0
29.1.2016 21:47

D91e39n94i69s 61H86u65m32l 4622275515656

to tvrdite na zaklade nejakeho mereni, nebo dokazete vycist velikost pritlaku z fotek?

0/0
29.1.2016 21:57

J85i51ř68í 82S16c20h89w50a34c28h 8208434548776

tak ano i z fotek se to dá poznat, že Praga má oproti Atomu kastli mnohem lépe propracovanou. A taky v jednom starším článku se psalo o Pragovce:

"Mimořádná je aerodynamika vozu. Generovaný přítlak mu při rychlosti 200 km/h teoreticky umožňuje jezdit hlavou dolů, což v praxi znamená, že dosahuje velmi vysokých rychlostí při průjezdech zatáčkami."

Tak velkého přítlaku Atom podle mně nedosahuje.

0/0
30.1.2016 0:42

J48a55n 98M26l10e70z79i34v66a 3662596549586

Ariel Atom je open-wheeler, úplně jiná kategorie, nicméně ano, jen od pohledu se dá poznat, který auto bude mít přibližně větší přítlak. Když kouknu na AA V8, vidím relativně velký pevný zadní křídlo a přední spoiler a to je z hlediska přítlaku všechno. Když se kouknu na Pragu R1, vidím obrovskej přední spoiler, nad ním křidýlka. Vidím agresivní postraní sukýnku, vidim veliký nastavitelný zadní křídlo, obrovskej difuzor. Nemluvě o podvozku, kterej asi bude u Pragy zespodu úplně hladkej, což se o Atomu říct nedá. A další věc jsou pneumatiky. Ariel má standardní silniční gumy, R1R má o dost širší a z fotek sice nevyčtu model, ale úplně standardní silniční gumy to nejsou.

Takže v zatáčkách bude ta rychlost na straně R1R, zruchlení bude jasně pro Atom V8.

Tohle auto bych ale na trati spíš porovnával s modelama jako McLaren 675LT, Ferrari 458 Italia, Lamborgini Aventador SV, Porsche 911 GT3 RS, Dodge Viper ACR-X, možná Aston Martin Vantage GT12

0/0
2.2.2016 14:11

J73i32ř48í 36D45v44o14ř63á70k 5955899330798

Toto má možná homologaci na silnici , ale na běžné silnici se s tím jezdit asi nedá . A na okruh si za ty peníze koupím v GB hejno , nebo stádo m-trojkových bavoráků .

0/0
30.1.2016 13:21

J96i91ř47í 72S28c61h24w82a48c20h 8328454268806

nebo ještě větší hejno Fábií s "přibližně" stejným výsledkem v porovnání na okruhu, tj. až druhý ....;-)

0/0
31.1.2016 1:14

D85a61v83i11d 33N61o61h25e27l 4856912748972

To "stádo" 1 a 3/4 M3, bych chtěl vidět. ;-D

0/0
31.1.2016 20:40

J50i24ř76í 59D19v92o29ř72á87k 5865939480968

Omlouvám se , vypadlo slovo " ojetých " . Právě proto jsem zmínil GB , kde se kvůli pravostrannému řízení dají pořídit levněji . A možná je větší zábava si s někým na okruhu zazávodit ,

0/0
1.2.2016 16:39

O39n75d35ř22e25j 89M28a63r27e12k 9862940667719

To je vtip a nebo ten hoch něco hulí? To si vážně myslí, že to někdo koupí?

+1/0
29.1.2016 20:09

L28u80m73í61r 80V53i62t72h68a 2717607236512

když to bude mít příběh...

0/0
29.1.2016 20:20

J96a17r97o73s89l62a35v 31D84r89o14b69n11ý 6566448337217

byla jednou jedna V3Ska

+2/0
29.1.2016 21:14

L88u63m52í31r 10V91i23t35h22a 2937447656162

Nepatří náhodou Praga polákům?

0/0
29.1.2016 20:01

L63u61m12í48r 31V56i28t37h95a 2417417496422

nepatří, jen tam chtěli postavit továrnu

0/0
29.1.2016 20:19

J90i69ř90í 78K95r28u49t56i81l 8959695301958

Ukázka že nemusíme být je montovnou Evropy.

+2/−1
29.1.2016 18:06

D25e84n48i76s 67H89u65m78l 4362515665626

Nejdrazsi ctyrvalec na svete?

0/0
29.1.2016 17:16

J34i87ř14í 83S92c31h21w81a66c11h 8538434438966

Tady je drahé hlavně to, co je okolo toho čtyřválce

Ale jeden čtyřválec byl ještě mnohem dražší. Bavorák 1500 ccm co jezdil F1 někdy v 80-90.letech

0/0
30.1.2016 0:47
Foto

R25a26d59e80k 65V42o27j34á40č43e87k 5283739503834

Ta R4S vypadá skvěle. Celkem by mě zajímaly časy obou na Nordschleife.

+4/0
29.1.2016 14:29

J63a63r27o34s25l71a40v 44D72r87o73b58n48ý 6386248417157

1:02:13.3

0/−2
29.1.2016 21:15

R42o69s73t48i28s54l84a34v 45M98a56j70e94r 2733572709968

Stojí 5,5 mega, ale může na silnice do normálního provozu? :)

0/−5
29.1.2016 13:38

J13a46n 35M19a28c35h84a81c86e92k 1916831789952

No, hned u prvni fotky je popis: "První oficiální showroom novodobých pragovek právě otevírá v Praze. Po 68 letech je to první osobní pragovka homologovaná pro běžný provoz." Tedy ano, muze.

+8/0
29.1.2016 15:20

M14i75l44a45n 19P42o98k79o71r83a 6739762234262

Na silnice může, ale ne na ty české, to by potřebovalo tlumiče nejmíň o 15 cm výš ;-D

+4/0
29.1.2016 16:14

P95a24l43o 88M66a41k61y 7926509658131

Praga V3S malo aspoň nejaký zmysel.

+6/−2
29.1.2016 13:26

P39e67t21r 87K53e93i62s66l36e91r 6191482632114

A mají šperky nějaký smysl?... Přiznávám se, že kdyby se u mne zbytečně "válelo" 5,5 miliónů, tak bych si toto auto koupil... a ani ne tak na ježdění (asi bych se bál toho výkonu), ale jako jakýsi "šperk" či "obraz", na který se pohledem můžu kochat...

+10/0
29.1.2016 15:46

J17i19ř78í 74K95o37c70u48r95e86k 6705694865778

Tak to uděláme jednoduše: Potptáme se všech zcela jistě moudrých, co podle nich nemá smysl a pak ten sezname zprocesujeme. Vše, co je na něm bude zrušeno a firmy zavřeny. To bude skvělé řešení.

0/0
29.1.2016 18:51

L13u57m48í58r 23V67i53t15h65a 2347727926872

To neříkejte dvakrát! Ten, komu patří tyhle noviny, by se toho mohl chytit, a po zestátnění fotbalové ligy a snížení DPH na točené pivo by ho mohlo napadnout leccos...

+1/0
29.1.2016 20:00

T67o50m23á85š 75Z78e86m58a32n 3815278544375

A Palo Maky bude na seznamu;)

0/0
29.1.2016 20:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.