Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový český supersport Praga je v Praze. Stojí 5,5 milionu

První oficiální showroom novodobých pragovek právě otevírá v Praze. Po 68 letech je to první osobní pragovka homologovaná pro běžný provoz. Podívejte se na nové české supersporty objektivem fotografa Auto.iDNES.cz Lukáše Hrona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A90n42d70r63e97j 98M83a32s37a42r92y27k 9270233376380

.... ocenuju snahu a vse co k tomu patri. Vytvorit auto je asi hodne narocna prace.... ale obavam se toho ze za ty penize se asi kazdy poohledne nekde jinde.... 5,5 milionu je preci jenom vysoka suma ... za auto poskladane byt dobre ale preci jenom to je takova tak trochu pseudo znacka :)

0/0
1.2.2016 10:52

L35u85k21a72s 98H13e64r98m52a55n 3444327544624

No budme realisti: ve svete lux. supersportu to sanci nema (uz vidim jak se z toho souka nakej milionar se starou u nobl restaurece), no u nas by ta skladcka zahranicni techniky a "know how" mohla klidne mit znacku Velorex;-D. Ale bral bych to, je to pekny..

0/0
31.1.2016 8:01

J47i63ř50í 98S73c63h35w53a74c31h 8438134178496

tak toto luxusní supersport k návštěvám restaurací není. Luxus váží spoustu zbytečných kilogramů a tyto pak musí tahat silné motory a v zatáčkách se s nimi musí "prát" podvozek. Toto je pro někoho, jehož prioritou rychlost a "hbitost" v zatáčkách....

0/0
31.1.2016 20:02

E63v74z92e90n 35S34o79u90k28u28p 1167374916708

Sorry, ale nelíbí....

0/0
30.1.2016 18:57

L44e72o40š 56S16m97u88t20n77ý 2587629455442

nevím ale ten design mně osobně nejak nesedí je takový roztříštěný žádné plynulé linie,mnohem víc se mi líbí to nové erko co tady nedávno prezentovali

0/0
30.1.2016 18:33

M60i86r91o18s84l46a92v 25Š63i72m41k19o 7895173172445

Neprodají ani jeden. Za tu cenu je Porsche 911 GT...

0/0
30.1.2016 10:18

J10i83ř52í 56Z93ý22k85a 9979523291560

... což je úplně jiná kategorie sportovních aut. Je to asi jako kdybyste tvrdil, že se neprodá ani jedna Toyota Hilux, když je tu Yeti.

+2/0
30.1.2016 11:46

M55i89r56o97s19l70a16v 59Š18i38m98k30o 7575703162905

Jiná kategorie? Obě auta snad patří do supersportů. Akorát že ta Praga má nulovou hodnotu pro normální používání. A zajímalo by mne srovnání na okruhu, když už by šlo o závodění. Měl jsem na mysli to finanční srovnání.

0/0
30.1.2016 15:06

J25a45n 44M29l98e46z90i30v13a 3712886469506

Porsche 911 GT neexistuje... Porsche Carrera GT stálo v roce 2004 od 800.000 dolarů, teď to bude víc.

0/0
2.2.2016 12:36

M26a84r57t76i17n 92L94a15c12o 7343286738

Čo sa stalo? Ešte nedávno to bol česko-slovenský supersport Praga.;-D

+2/−1
30.1.2016 0:29

R70a71d24e10k 46J61a35h89n 8496967615115

Nezapomeňte na pomlčku!

+6/−1
30.1.2016 1:04

J13i71ř96í 23E48r14b24e64n 1143344886637

On za to nemůže, tu pomlčku bohužel předepisují Pravidlá slovenského pravopisu. A to i zpětně, pro slovenské jazykovědce z Národopisného ústavu Ľudovíta Štúra prostě nic československého neexistovalo...

http://jazykovaporadna.sme.sk/search/československý/

0/0
31.1.2016 20:48

P38e57t42r 69P68o38l88á55k 1937325476448

Zcela vazne rikam, ze jsou to pekny auta a zcela vazne preju dobre prodeje.

+3/0
29.1.2016 23:17

D86e58n15i57s 49H41u36m60l 4792335865536

Tak to ja si radeji koupim za mene nez polovinu tuhle klasiku

http://byznys.ihned.cz/c1-65141540-fanousci-navratu-do-budoucnosti-se-dockali-delorean-obnovi-vyrobu-slavneho-vozu

0/0
29.1.2016 22:41
Foto

J64i46ř72í 41D65v88o83ř25á77k 5915629110748

Možná pěkný sen . Ale v té ceně se dá asi koupit i pár lepších aut .

+1/0
29.1.2016 20:26

J76i83ř90í 56Z30ý74k51a 9909733361940

kterých?

Napadá mě akorát Ariel Atom V8, 475PS při 10500ot., 550kg, cena cirka 5 mio.

0/0
29.1.2016 21:06

D49e76n90i71s 68H98u79m23l 4792505175666

Ktery ja lehci a ma vyssi vykon, takze jasna volba

0/0
29.1.2016 21:35

J63i22ř70í 12S74c27h69w44a67c41h 8318544918586

ale ten není tak propracovanej po aerodynamické stránce (přítlak), takže na rovince asi rychlejší (akcelerace), v zatáčce asi pomalejší.

+1/0
29.1.2016 21:47

D68e18n63i86s 72H51u66m32l 4342975355716

to tvrdite na zaklade nejakeho mereni, nebo dokazete vycist velikost pritlaku z fotek?

0/0
29.1.2016 21:57

J54i74ř26í 45S41c39h19w52a69c11h 8378264818826

tak ano i z fotek se to dá poznat, že Praga má oproti Atomu kastli mnohem lépe propracovanou. A taky v jednom starším článku se psalo o Pragovce:

"Mimořádná je aerodynamika vozu. Generovaný přítlak mu při rychlosti 200 km/h teoreticky umožňuje jezdit hlavou dolů, což v praxi znamená, že dosahuje velmi vysokých rychlostí při průjezdech zatáčkami."

Tak velkého přítlaku Atom podle mně nedosahuje.

0/0
30.1.2016 0:42

J19a48n 31M96l20e68z47i70v73a 3172686149336

Ariel Atom je open-wheeler, úplně jiná kategorie, nicméně ano, jen od pohledu se dá poznat, který auto bude mít přibližně větší přítlak. Když kouknu na AA V8, vidím relativně velký pevný zadní křídlo a přední spoiler a to je z hlediska přítlaku všechno. Když se kouknu na Pragu R1, vidím obrovskej přední spoiler, nad ním křidýlka. Vidím agresivní postraní sukýnku, vidim veliký nastavitelný zadní křídlo, obrovskej difuzor. Nemluvě o podvozku, kterej asi bude u Pragy zespodu úplně hladkej, což se o Atomu říct nedá. A další věc jsou pneumatiky. Ariel má standardní silniční gumy, R1R má o dost širší a z fotek sice nevyčtu model, ale úplně standardní silniční gumy to nejsou.

Takže v zatáčkách bude ta rychlost na straně R1R, zruchlení bude jasně pro Atom V8.

Tohle auto bych ale na trati spíš porovnával s modelama jako McLaren 675LT, Ferrari 458 Italia, Lamborgini Aventador SV, Porsche 911 GT3 RS, Dodge Viper ACR-X, možná Aston Martin Vantage GT12

0/0
2.2.2016 14:11
Foto

J70i34ř33í 12D27v42o73ř88á52k 5615839320828

Toto má možná homologaci na silnici , ale na běžné silnici se s tím jezdit asi nedá . A na okruh si za ty peníze koupím v GB hejno , nebo stádo m-trojkových bavoráků .

0/0
30.1.2016 13:21

J33i93ř47í 10S69c92h23w65a82c61h 8978624728126

nebo ještě větší hejno Fábií s "přibližně" stejným výsledkem v porovnání na okruhu, tj. až druhý ....;-)

0/0
31.1.2016 1:14

D68a36v42i52d 55N88o77h34e29l 4866772428772

To "stádo" 1 a 3/4 M3, bych chtěl vidět. ;-D

0/0
31.1.2016 20:40
Foto

J81i22ř25í 35D65v24o57ř70á83k 5965709480418

Omlouvám se , vypadlo slovo " ojetých " . Právě proto jsem zmínil GB , kde se kvůli pravostrannému řízení dají pořídit levněji . A možná je větší zábava si s někým na okruhu zazávodit ,

0/0
1.2.2016 16:39

O71n80d24ř45e55j 77M96a55r94e55k 9732790717179

To je vtip a nebo ten hoch něco hulí? To si vážně myslí, že to někdo koupí?

+1/0
29.1.2016 20:09

L56u66m78í88r 38V85i94t51h26a 2507897276472

když to bude mít příběh...

0/0
29.1.2016 20:20

J36a56r90o38s86l57a10v 24D97r61o22b39n20ý 6636888527367

byla jednou jedna V3Ska

+2/0
29.1.2016 21:14

L29u82m48í73r 67V53i46t70h24a 2577137836332

Nepatří náhodou Praga polákům?

0/0
29.1.2016 20:01

L24u31m56í25r 84V25i83t91h84a 2367457866732

nepatří, jen tam chtěli postavit továrnu

0/0
29.1.2016 20:19

J28i15ř31í 84K49r34u37t68i46l 2150924330158

Ukázka že nemusíme být je montovnou Evropy.

+2/−1
29.1.2016 18:06

D53e70n72i18s 39H70u26m35l 4642915585676

Nejdrazsi ctyrvalec na svete?

0/0
29.1.2016 17:16

J60i91ř43í 26S68c58h92w28a48c77h 8688354368686

Tady je drahé hlavně to, co je okolo toho čtyřválce

Ale jeden čtyřválec byl ještě mnohem dražší. Bavorák 1500 ccm co jezdil F1 někdy v 80-90.letech

0/0
30.1.2016 0:47
Foto

R85a86d91e42k 27V22o23j74á93č20e80k 5733229123664

Ta R4S vypadá skvěle. Celkem by mě zajímaly časy obou na Nordschleife.

+4/0
29.1.2016 14:29

J42a46r52o79s97l41a59v 34D43r92o49b69n26ý 6946518117177

1:02:13.3

0/−2
29.1.2016 21:15

R65o13s78t41i79s82l42a26v 23M48a62j28e36r 2983672849558

Stojí 5,5 mega, ale může na silnice do normálního provozu? :)

0/−5
29.1.2016 13:38

J37a98n 18M40a26c20h78a30c87e63k 1846421399422

No, hned u prvni fotky je popis: "První oficiální showroom novodobých pragovek právě otevírá v Praze. Po 68 letech je to první osobní pragovka homologovaná pro běžný provoz." Tedy ano, muze.

+8/0
29.1.2016 15:20

M76i95l42a21n 92P75o66k73o61r96a 6529982334282

Na silnice může, ale ne na ty české, to by potřebovalo tlumiče nejmíň o 15 cm výš ;-D

+4/0
29.1.2016 16:14

P17a32l23o 28M80a61k20y 7196709738881

Praga V3S malo aspoň nejaký zmysel.

+6/−2
29.1.2016 13:26

P16e45t29r 85K17e74i52s60l50e20r 6281132792594

A mají šperky nějaký smysl?... Přiznávám se, že kdyby se u mne zbytečně "válelo" 5,5 miliónů, tak bych si toto auto koupil... a ani ne tak na ježdění (asi bych se bál toho výkonu), ale jako jakýsi "šperk" či "obraz", na který se pohledem můžu kochat...

+10/0
29.1.2016 15:46

J61i41ř18í 27K55o30c17u48r14e41k 6815284645568

Tak to uděláme jednoduše: Potptáme se všech zcela jistě moudrých, co podle nich nemá smysl a pak ten sezname zprocesujeme. Vše, co je na něm bude zrušeno a firmy zavřeny. To bude skvělé řešení.

0/0
29.1.2016 18:51

L32u67m34í44r 91V11i74t72h85a 2247107656432

To neříkejte dvakrát! Ten, komu patří tyhle noviny, by se toho mohl chytit, a po zestátnění fotbalové ligy a snížení DPH na točené pivo by ho mohlo napadnout leccos...

+1/0
29.1.2016 20:00

T80o76m96á10š 83Z18e86m97a43n 3545618484165

A Palo Maky bude na seznamu;)

0/0
29.1.2016 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.