Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový český supersport Praga je v Praze. Stojí 5,5 milionu

První oficiální showroom novodobých pragovek právě otevírá v Praze. Po 68 letech je to první osobní pragovka homologovaná pro běžný provoz. Podívejte se na nové české supersporty objektivem fotografa Auto.iDNES.cz Lukáše Hrona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A27n37d50r32e52j 90M40a76s25a85r95y86k 9570133206150

.... ocenuju snahu a vse co k tomu patri. Vytvorit auto je asi hodne narocna prace.... ale obavam se toho ze za ty penize se asi kazdy poohledne nekde jinde.... 5,5 milionu je preci jenom vysoka suma ... za auto poskladane byt dobre ale preci jenom to je takova tak trochu pseudo znacka :)

0/0
1.2.2016 10:52

L17u65k62a11s 20H77e54r82m10a97n 3334267824454

No budme realisti: ve svete lux. supersportu to sanci nema (uz vidim jak se z toho souka nakej milionar se starou u nobl restaurece), no u nas by ta skladcka zahranicni techniky a "know how" mohla klidne mit znacku Velorex;-D. Ale bral bych to, je to pekny..

0/0
31.1.2016 8:01

J85i41ř62í 59S40c44h82w12a66c95h 8968474168346

tak toto luxusní supersport k návštěvám restaurací není. Luxus váží spoustu zbytečných kilogramů a tyto pak musí tahat silné motory a v zatáčkách se s nimi musí "prát" podvozek. Toto je pro někoho, jehož prioritou rychlost a "hbitost" v zatáčkách....

0/0
31.1.2016 20:02

E94v70z60e89n 25S73o80u25k23u42p 1657484816678

Sorry, ale nelíbí....

0/0
30.1.2016 18:57

L31e54o67š 23S92m78u10t63n33ý 2977719745322

nevím ale ten design mně osobně nejak nesedí je takový roztříštěný žádné plynulé linie,mnohem víc se mi líbí to nové erko co tady nedávno prezentovali

0/0
30.1.2016 18:33

M14i97r65o14s72l71a30v 87Š39i46m42k11o 7185643692285

Neprodají ani jeden. Za tu cenu je Porsche 911 GT...

0/0
30.1.2016 10:18

J30i92ř91í 61Z24ý80k22a 9389823531360

... což je úplně jiná kategorie sportovních aut. Je to asi jako kdybyste tvrdil, že se neprodá ani jedna Toyota Hilux, když je tu Yeti.

+2/0
30.1.2016 11:46

M33i40r46o61s28l49a51v 75Š26i56m38k92o 7755613792915

Jiná kategorie? Obě auta snad patří do supersportů. Akorát že ta Praga má nulovou hodnotu pro normální používání. A zajímalo by mne srovnání na okruhu, když už by šlo o závodění. Měl jsem na mysli to finanční srovnání.

0/0
30.1.2016 15:06

J18a34n 22M84l24e40z45i13v15a 3782226179336

Porsche 911 GT neexistuje... Porsche Carrera GT stálo v roce 2004 od 800.000 dolarů, teď to bude víc.

0/0
2.2.2016 12:36

M85a36r30t28i45n 96L56a91c83o 7233606658

Čo sa stalo? Ešte nedávno to bol česko-slovenský supersport Praga.;-D

+2/−1
30.1.2016 0:29

R87a52d70e90k 98J25a10h43n 8876147135705

Nezapomeňte na pomlčku!

+6/−1
30.1.2016 1:04

J68i22ř92í 93E42r55b48e36n 1443524406307

On za to nemůže, tu pomlčku bohužel předepisují Pravidlá slovenského pravopisu. A to i zpětně, pro slovenské jazykovědce z Národopisného ústavu Ľudovíta Štúra prostě nic československého neexistovalo...

http://jazykovaporadna.sme.sk/search/československý/

0/0
31.1.2016 20:48

P18e73t40r 63P32o98l33á21k 1607285356868

Zcela vazne rikam, ze jsou to pekny auta a zcela vazne preju dobre prodeje.

+3/0
29.1.2016 23:17

D74e21n16i63s 22H72u44m81l 4322585595326

Tak to ja si radeji koupim za mene nez polovinu tuhle klasiku

http://byznys.ihned.cz/c1-65141540-fanousci-navratu-do-budoucnosti-se-dockali-delorean-obnovi-vyrobu-slavneho-vozu

0/0
29.1.2016 22:41
Foto

J13i62ř58í 38D73v34o31ř45á22k 5505829350838

Možná pěkný sen . Ale v té ceně se dá asi koupit i pár lepších aut .

+1/0
29.1.2016 20:26

J46i21ř88í 79Z91ý20k49a 9869163291300

kterých?

Napadá mě akorát Ariel Atom V8, 475PS při 10500ot., 550kg, cena cirka 5 mio.

0/0
29.1.2016 21:06

D49e84n24i70s 17H58u96m58l 4242175595696

Ktery ja lehci a ma vyssi vykon, takze jasna volba

0/0
29.1.2016 21:35

J49i94ř46í 36S96c88h73w34a38c80h 8788744618556

ale ten není tak propracovanej po aerodynamické stránce (přítlak), takže na rovince asi rychlejší (akcelerace), v zatáčce asi pomalejší.

+1/0
29.1.2016 21:47

D11e40n48i19s 45H96u42m37l 4872885195596

to tvrdite na zaklade nejakeho mereni, nebo dokazete vycist velikost pritlaku z fotek?

0/0
29.1.2016 21:57

J38i62ř52í 33S20c75h85w50a48c84h 8558824528966

tak ano i z fotek se to dá poznat, že Praga má oproti Atomu kastli mnohem lépe propracovanou. A taky v jednom starším článku se psalo o Pragovce:

"Mimořádná je aerodynamika vozu. Generovaný přítlak mu při rychlosti 200 km/h teoreticky umožňuje jezdit hlavou dolů, což v praxi znamená, že dosahuje velmi vysokých rychlostí při průjezdech zatáčkami."

Tak velkého přítlaku Atom podle mně nedosahuje.

0/0
30.1.2016 0:42

J41a94n 91M68l15e48z18i61v56a 3662206149716

Ariel Atom je open-wheeler, úplně jiná kategorie, nicméně ano, jen od pohledu se dá poznat, který auto bude mít přibližně větší přítlak. Když kouknu na AA V8, vidím relativně velký pevný zadní křídlo a přední spoiler a to je z hlediska přítlaku všechno. Když se kouknu na Pragu R1, vidím obrovskej přední spoiler, nad ním křidýlka. Vidím agresivní postraní sukýnku, vidim veliký nastavitelný zadní křídlo, obrovskej difuzor. Nemluvě o podvozku, kterej asi bude u Pragy zespodu úplně hladkej, což se o Atomu říct nedá. A další věc jsou pneumatiky. Ariel má standardní silniční gumy, R1R má o dost širší a z fotek sice nevyčtu model, ale úplně standardní silniční gumy to nejsou.

Takže v zatáčkách bude ta rychlost na straně R1R, zruchlení bude jasně pro Atom V8.

Tohle auto bych ale na trati spíš porovnával s modelama jako McLaren 675LT, Ferrari 458 Italia, Lamborgini Aventador SV, Porsche 911 GT3 RS, Dodge Viper ACR-X, možná Aston Martin Vantage GT12

0/0
2.2.2016 14:11
Foto

J62i36ř21í 16D57v27o46ř60á20k 5805159690138

Toto má možná homologaci na silnici , ale na běžné silnici se s tím jezdit asi nedá . A na okruh si za ty peníze koupím v GB hejno , nebo stádo m-trojkových bavoráků .

0/0
30.1.2016 13:21

J88i20ř16í 25S83c64h65w47a65c47h 8458284828696

nebo ještě větší hejno Fábií s "přibližně" stejným výsledkem v porovnání na okruhu, tj. až druhý ....;-)

0/0
31.1.2016 1:14

D50a75v16i85d 22N16o14h33e24l 4366772968652

To "stádo" 1 a 3/4 M3, bych chtěl vidět. ;-D

0/0
31.1.2016 20:40
Foto

J16i46ř30í 23D86v98o12ř59á97k 5545419810558

Omlouvám se , vypadlo slovo " ojetých " . Právě proto jsem zmínil GB , kde se kvůli pravostrannému řízení dají pořídit levněji . A možná je větší zábava si s někým na okruhu zazávodit ,

0/0
1.2.2016 16:39

O87n75d87ř73e56j 94M83a14r94e91k 9622970657959

To je vtip a nebo ten hoch něco hulí? To si vážně myslí, že to někdo koupí?

+1/0
29.1.2016 20:09

L79u46m86í97r 58V10i44t34h58a 2287807206522

když to bude mít příběh...

0/0
29.1.2016 20:20

J73a13r66o67s79l36a35v 60D89r33o19b21n62ý 6266278947457

byla jednou jedna V3Ska

+2/0
29.1.2016 21:14

L13u93m11í74r 93V94i56t88h32a 2617637266682

Nepatří náhodou Praga polákům?

0/0
29.1.2016 20:01

L91u46m51í61r 39V90i34t94h27a 2387697286562

nepatří, jen tam chtěli postavit továrnu

0/0
29.1.2016 20:19

J84i64ř41í 55K46r41u66t51i84l 2430574620858

Ukázka že nemusíme být je montovnou Evropy.

+2/−1
29.1.2016 18:06

D68e94n36i52s 55H33u25m10l 4422705215196

Nejdrazsi ctyrvalec na svete?

0/0
29.1.2016 17:16

J64i95ř95í 50S32c44h53w18a23c75h 8948484668356

Tady je drahé hlavně to, co je okolo toho čtyřválce

Ale jeden čtyřválec byl ještě mnohem dražší. Bavorák 1500 ccm co jezdil F1 někdy v 80-90.letech

0/0
30.1.2016 0:47
Foto

R82a30d71e97k 63V37o97j37á41č93e87k 5573509733644

Ta R4S vypadá skvěle. Celkem by mě zajímaly časy obou na Nordschleife.

+4/0
29.1.2016 14:29

J12a60r70o69s93l35a92v 13D95r84o39b37n43ý 6616548157497

1:02:13.3

0/−2
29.1.2016 21:15

R66o59s93t33i68s37l12a90v 34M79a14j31e22r 2853642509318

Stojí 5,5 mega, ale může na silnice do normálního provozu? :)

0/−5
29.1.2016 13:38

J71a98n 50M51a25c46h96a75c59e62k 1226361619782

No, hned u prvni fotky je popis: "První oficiální showroom novodobých pragovek právě otevírá v Praze. Po 68 letech je to první osobní pragovka homologovaná pro běžný provoz." Tedy ano, muze.

+8/0
29.1.2016 15:20

M10i90l21a10n 52P92o48k60o40r90a 6429232694902

Na silnice může, ale ne na ty české, to by potřebovalo tlumiče nejmíň o 15 cm výš ;-D

+4/0
29.1.2016 16:14

P17a12l84o 63M22a29k49y 7916289628681

Praga V3S malo aspoň nejaký zmysel.

+6/−2
29.1.2016 13:26

P58e54t96r 19K11e25i33s52l86e36r 6391942782514

A mají šperky nějaký smysl?... Přiznávám se, že kdyby se u mne zbytečně "válelo" 5,5 miliónů, tak bych si toto auto koupil... a ani ne tak na ježdění (asi bych se bál toho výkonu), ale jako jakýsi "šperk" či "obraz", na který se pohledem můžu kochat...

+10/0
29.1.2016 15:46

J78i91ř86í 78K71o77c56u95r14e26k 6845964435148

Tak to uděláme jednoduše: Potptáme se všech zcela jistě moudrých, co podle nich nemá smysl a pak ten sezname zprocesujeme. Vše, co je na něm bude zrušeno a firmy zavřeny. To bude skvělé řešení.

0/0
29.1.2016 18:51

L15u81m42í20r 37V51i90t46h31a 2527667276882

To neříkejte dvakrát! Ten, komu patří tyhle noviny, by se toho mohl chytit, a po zestátnění fotbalové ligy a snížení DPH na točené pivo by ho mohlo napadnout leccos...

+1/0
29.1.2016 20:00

T96o76m53á23š 57Z61e56m90a19n 3425728804155

A Palo Maky bude na seznamu;)

0/0
29.1.2016 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.