- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
.... ocenuju snahu a vse co k tomu patri. Vytvorit auto je asi hodne narocna prace.... ale obavam se toho ze za ty penize se asi kazdy poohledne nekde jinde.... 5,5 milionu je preci jenom vysoka suma ... za auto poskladane byt dobre ale preci jenom to je takova tak trochu pseudo znacka :)
No budme realisti: ve svete lux. supersportu to sanci nema (uz vidim jak se z toho souka nakej milionar se starou u nobl restaurece), no u nas by ta skladcka zahranicni techniky a "know how" mohla klidne mit znacku Velorex. Ale bral bych to, je to pekny..
tak toto luxusní supersport k návštěvám restaurací není. Luxus váží spoustu zbytečných kilogramů a tyto pak musí tahat silné motory a v zatáčkách se s nimi musí "prát" podvozek. Toto je pro někoho, jehož prioritou rychlost a "hbitost" v zatáčkách....
nevím ale ten design mně osobně nejak nesedí je takový roztříštěný žádné plynulé linie,mnohem víc se mi líbí to nové erko co tady nedávno prezentovali
Neprodají ani jeden. Za tu cenu je Porsche 911 GT...
... což je úplně jiná kategorie sportovních aut. Je to asi jako kdybyste tvrdil, že se neprodá ani jedna Toyota Hilux, když je tu Yeti.
Čo sa stalo? Ešte nedávno to bol česko-slovenský supersport Praga.
Zcela vazne rikam, ze jsou to pekny auta a zcela vazne preju dobre prodeje.
Tak to ja si radeji koupim za mene nez polovinu tuhle klasiku
Možná pěkný sen . Ale v té ceně se dá asi koupit i pár lepších aut .
kterých?
Napadá mě akorát Ariel Atom V8, 475PS při 10500ot., 550kg, cena cirka 5 mio.
To je vtip a nebo ten hoch něco hulí? To si vážně myslí, že to někdo koupí?