Diskuze

Bosch zahájil vyšetřování kvůli dieselgate VW. Nafťákům stále věří

Německý dodavatel a vývojář automobilových součástek Robert Bosch zahájil interní vyšetřování, jehož úkolem je zjistit, zda je některý z jeho zaměstnanců zapleten do skandálu kolem falšování testů emisí automobilkou Volkswagen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

tak hlavní je cena 22.90 jako v roce 2004 a možnost svižné jízdy bez nárustu spotřebyR^

0 0
možnosti
CP

V rámci nového systému STK leckdy neprochází ani 4 roky starý passat 2.0 TDI. Viděl jsem to na vlastní oči před týdnem. Tak ano, věřte dieselům. Jsou nespolehlivé (na tom má podíl také Bosch), drahé a smrdí.

1 0
možnosti
PS

Diesel je supr auto zvlášť do města.

Pokud chcete naštvat sousedy ;-D

(filtr pevných částic se musí pravidelně vypalovat, a pokud nejezdíte alespoň občas dostatečně dlouhé úseky,... ale samozřejmě, to zadýmování pak také něco stojí na spotřebě, že. O autech s překlemovanou sondou a odstraněným filtrem nemluvě....)

3 0
možnosti
LK

Kdyby u BOSCH komponent byly trochu delší časy životnosti a spolehlivosti, tak by se tomu možná dalo věřit. Avšak ať to byl francouzský, japonský,....vůz vždy přestal fungovat díl BOSCH. Nějak se jim prostě nedaří elektronika a někdy i mechanika.:-(

1 0
možnosti
KJ

Nafťáky rád nemám, ale nechápu ten skandál. Osobní auta jsou na tomto světě úplný prd v porovnání s letadly a obřími tankery. 1 obří tanker vyprodukuje tolik emisí, jako 50 milionů aut. 15 tankerů vyprodukuje stejně emisí jako všechna auta na světě. Nemělo by se spíš něco dělat s tímto? (čerpáno z článku idnes: "Patnáct největších lodí znečistí...")

5 1
možnosti
VO

V74í49t 32O71ž28a20n67a

1. 2. 2016 9:04

Ten článek je tak starý, že už je dnes pravděpodobně nepravdivý.

0 1
možnosti
Foto

"Bosch zahájil vyšetřování..."

Hm, jenže ryba vždycky smrdí od hlavy! A pokud to "vyšetřování" povede ten, kdo sám má máslo na hlavě, tak to moc dobře nedopadne. Tyhle speciální zakázky a závazky se nikdy nedějí bez vědomí/schválení/příkazu nejvyššího managementu. Jsem si naprosto jistý, že cinknutý software neudělal potajmu nějaký uhrovatý hacker v kamrlíku, ale že šlo o práci celého týmu, už vzhledem k tomu, že tyto věci se musejí dlouhodobě testovat a verifikovat.

1 1
možnosti
JK

Ani Bosch neočurá fyzikální zákony. Tepelná energie v motoru vzniká oxidací uhlíku na CO2. Takže je tu přímá úměra mezi CO2 a výkonem. A zvyšovat účinnost motoru už moc nelze bez nárůstu ceny na několikanásobek.

1 0
možnosti
VO

V97í68t 91O72ž78a38n71a

1. 2. 2016 9:09

cituji: Šéf Bosche je zároveň přesvědčen, že technologie ještě umožní dále snižovat objem emisí oxidů DUSÍKU.

0 0
možnosti
OM

Copak je takový problém ty auta otestovat? Nebo se do toho nikomu nechce?

0 0
možnosti
Foto

Otestovat miliony ut najednou? Nebo co tím jako chtěl básník říci?

Mnohem jednodušší a levnější je z databází vytáhnout, kam se která součástka zamontovala a který software nahrál. Díky zpětné sledovatelnosti podle požadavků ISO/TS 16949 je takové zjištění otázkou pár kliknutí myší...

1 0
možnosti
VJ

A kdy odstraní ty mrňavé rakovinotvorné částečky, které z dieselu pořád létají a lidské plíce se jich neumí zbavit?

Aneb co nevidíme, toho se tolik nebojíme, i když nás to zabíjí :-/

3 1
možnosti
DH

D39e52n34i87s 92H95u59m42l

1. 2. 2016 0:10

od toho je tam uz spoustu let DPF

5 0
možnosti