Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: V Česku je už třetí LaFerrari. Fotili jsme bílou perlu

LaFerrari svou výjimečnost vyjadřuje už jménem. Je to vrchol toho, co dnes umí automobilky vyvinout a vyrobit. Do Česka dorazil už třetí kousek. Perleťově bílý automobilový klenot fotil pro iDNES.cz Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M77i50c37h78a14e26l 21K45o81n15e42č86n86ý 6502263479849

Krásný auto a pěkný fotky a ta zde tolik diskutovaná cena. Je na světě spousta lidí kteří si na to vydělali a rádi dotoho ty prachy uloží (cena takových aut se stářím neklesá), tak co je za problém, Nikdo nikoho nenutí to kupovat? ;-)

0/0
4.2.2016 7:26

P70a22t69r61i20k 70S93v41o58b38o73d92a 3909801206295

Pan Vinš se prostě má za úkol pohádat s někým, kdo si dovolí vyjádřit své "zaprděné čecháčkovství". Viz jakákoliv předchozí diskuze o této značce. Naletěl jsem, kaju se :) Já a podobní nýmandi, škodováci, pivaři, ubozí závistivci. Lidé, co si nedokážou užívat života a závidí lidem, kteří to s noblesou dokážou. Díky, už sem nepolezu a svůj čas využiji užíváním si života :)

0/−1
3.2.2016 18:25

R13a87d38e14k 76V82i10n28š 2260333901

No vidíte, aspoň nějak jsem vás inspiroval ;-)R^

+1/0
3.2.2016 20:37

P66a24t59r11i77k 12K57o29u84b82a 3232172380675

Byl jste dokonale odhalen, tak zas jinde a jinde ;-)

0/0
4.2.2016 15:04

R26o92m55a27n 13P33y75t67e93l 4959699163283

A má ho LaFata.

0/0
3.2.2016 18:09

M81a81r82e64k 84J36a70n74e25č34k47a 1167776403781

Pěkné, což o to, ale za 35 mega a ještě k tomu neskutečné podmínky prodeje (vlastnictví aspoň 5 vozu zn. Ferrari a něco záslužného udělat pro značku Ferrari), tohle fakt nechápu, vždyť je to stále jenom auto. Ale na druhou stranu, za co by pak mohli zbohatlíci utrácet, kdyby nebylo takovéto zboží na trhu. Nicméně jsou i hezčí sportovní vozy a přitom s rozumnější cenovkou a hlavně podmínkami prodeje.

+1/0
3.2.2016 16:57

R41a26d54e68k 52V30i62n75š 2710603981

Můžete si být jistý, že lepší hypersport na planetě v současnosti není ;-) Peníze nepeníze, podmínky nepodmínky. To auto stojí za každou korunu, vzhledem k tomu co umí, navíc se ihned po pořízení hodnota několikrát násobí.

K těm podmínkám - nemusíte dělat nic záslužného pro Ferrari, stačí jen dodržet úmluvu, že auto ihned nepřeprodáte nebo že se neuzavře na 10 let do garáže.

Za danou cenu není lepší auto. Vlastně není lepší auto i bez ohledu na cenu, zatím se mu nedokázalo ve všech podstatných faktorech nic vyrovnat. Za tu cenu Ferrari prodává nejenom ultimativní auto, bez nadsázky nejlepší stroj, co kdy vyrobilo, ale i odkaz, historii a prostě kus té aury, kterou kolem sebe tato elitní italská značka má. Nadšenci moc dobře chápou.

0/0
3.2.2016 20:34

J39i45ř49í 21S36c35h19w18a61c58h 8788644418346

Veyron je jako auto lepší. Sice to není takový "oční výtěr" ale jede stále stejně rychle, má k dispozici stále stejný výkon, nehrozí mu totiž, že se mu vybijí baterky....;-)

0/0
3.2.2016 21:37

O54n12d41ř65e83j 51Č86a97p37k61a 6251641893734

Veyron má zase 300 kilo navíc. Ve sprintu a na maximální rychlost nemá moc konkurence (4x4 je obrovská výhoda), ale na Nordschleife mu 458 Italia i Enzo daly docela na budku ;-) Čas LaFerrari jsem nenašel (ani nevím, jestli se oficiální test už dělal), ale podle fabriky je rychlejší než Enzo...

0/0
4.2.2016 14:50

J11i36ř22í 40S44c31h60w98a24c25h 8948114668656

nj ta vyšší hmotnost je velký minus pro Veyron, 4x4 naopak plus, to však zase přináší nějaký ten metrák navíc. Mě samotnému jsou bližší koncepce, kde se preferuje minimalizace hmotnosti. Proto přeju úspěch té nové Pragovce.

Časy na Nordschleife jsou pro mě celkem "nezávazná" čísla, je tam příliš mnoho neznámých proměnných počínaje "sériovostí" auta, pneumatikami atd. a konče třeba počasím a kvalitou a formou pilota....

Ten čas Veyronu na Nordschleife co figuruje v tabulkách je snad hned s první sérií Veyronu a kdo to organizoval a zajel netuším, od té doby byly snad další tři "modernizace". A myslím, že možnostech toho auta je o dost lepší čas.

LaFerrari snad zatím (kupodivu) nikde nefiguruje, jen jsem zahlídl cosi o tom, že se pokusí překonat absolutní rekord. Ale nemá to být seriovkou ale jakýmsi LaFerrari XX.

0/0
4.2.2016 21:46

R14a53d32e18k 91V20i73n65š 2310513271

Jéžiš, vy jste zase ''odborník''. Veyron je auto dělané jen pro maximální rychlost a čísla na papíře. Maximální rychlosti dosáhne jen na testovací dráze VW v Ehra-Lessien, nikde jinde ne. Není to žádný hypersport, ale přemotorované GT, které vešlo do obecné známosti jen díky papírovým parametrům. V reálu se to má tak, že je auto na trati mizerné, na okreskách ještě horší, hmotnost je na takové auto extrémní, motor nemá žádný zvuk, auto má obří turbolag, není vůbec pro řidiče, ale spíš pro pasažéry a pozéry. Naprosto diametrálně odlišné auto v porovnání s LaFerrari, které je puristickým nástrojem pro nadšence a pravé řidiče, které má 100% závodní DNA, atmosférický motor V12 jak má být a k tomu jízdní vlastnosti, schopnosti a emoce, které žádné jiné auto nenabídne. Veyron nemá sebemenší šanci, je proti LaFerrari zastaralý a z pohledu filosofie a reálných schopností je úplná nicka.

Ferrari je nejlepší jízdně, motorově, technicky, aerodynamicky, po stránce reakcí motoru na plyn, má lepší brzdy, podvozek a řízení z jiného světa, zní jako superauto a vypadá jako superauto. A má neskutečný charakter a vzbuzuje adrenalin. Navíc je rychlejší než Veyron z nuly na sto, z 0-200 i z 0-300. Na trati zvítězí LaFerrari ohromným rozdílem a vyhraje na okresce i ve sprintu. Prostě Bugatti je rozdrceno na celé čáře.

0/0
4.2.2016 17:43

J57i67ř72í 60S96c33h38w96a56c91h 8968674148626

božínku, ty jsi lepší plkač než Sládek ;-D

0/0
4.2.2016 21:01

J15i21ř23í 67S19c15h84w37a70c12h 8368934588596

Když jsi takový pohádkář a lidový vypravěč, tak mi řekni ve které pohádce ti nakukali že:

2,9 je méně než 2.5,

15 je méně než 14,6

a "nekonečno" je méně než 55? ;-)

0/0
4.2.2016 21:26

R46a50d92e43k 12V65i78n10š 2190803651

Tak si pusť to video dole co jsem postoval ;-D Aha, koukám, že jsi to zahrál do outu, no jo, porážka se těžce uznává ;-) A i když sám píšeš, že tě okruhové časy a proměnné údaje nezajímají, hrotíš papírové údaje do extrému. Přitom jak vidíš, nic to v reálu neznamená a Veyron dostane na prdku. A když si pustíš video od Solomondrina, tak LaFerrari tam bugatku zesměšní rozdílem třídy. Nejdůležitější jsou ale komplexní kvality...a v testech a srovnáních Ferrari jasně dokázalo, že je prostě po všech stránkách nejlepším vozem. Ať už je to jízda na okresce, okruhu, technická úroveň a jízdní schopnosti, design, aero, zvuk, vyváženost, odezva, jízda na limitu, dostupnost výkonů, motor, emoce, propojení s řidičem a aura výjimečnosti, prostě to tam všechno je na plné kule. Dokonalé a výjimečné superauto bez kompromisů, které se dá ale využít naplno kdykoliv a kdekoliv a dá se s ním relativně snadno žít.

0/0
5.2.2016 0:09

J56i32ř50í 69S42c74h56w74a25c94h 8518684138256

Tvrdíš, že píšu, že mně okruhové časy nezajímají? Lžeš!

Tvrdíš, že LaF je rychlejší z nuly na 100, na 200 na 300? Lžeš!

Tvrdíš, že Veyron má obří turbolag? Lžeš!

Tvrdíš, Veyron je úplná nicka? Lžeš!

Tvrdíš, že LaF "je pro nadšence a pravé řidiče"? Nó to dokázal ten blb v Budapešti, byl to "nadšenec" jako ty anebo "pravý řidič"? ;-D

0/0
6.2.2016 0:05

J39i13ř89í 58S66c74h68w61a36c70h 8628424468316

přidám jednu "nakládačku" od Veyronu ve sprintu tomu "nejlepšímu autu na planetě a okolním vesmíru":

https://www.youtube.com/watch?v=zkqSVm__UIU

0/0
3.2.2016 21:56

R63a68d70e19k 57V88i18n95š 2130703241

Tak se podíváme, jak LaFerrari rozcupuje tu přemotorovanou kraksnu na hadry: http://www.youtube.com/watch?v=YDXiB7oTzrU

A to má LaFerrari výkonový deficit, má atmosférický V12, nikoliv W16 s turby, nemá 4x4 a není dělané jen na tupou rychlost v přímce, jako Bugatti. To dokazuje, že je Veyron o ničem, LaFerrari jakožto okruhový a silniční vládce dokazuje, že je nejvíce ultimativním současným autem. Ferrari vždycky bralo věci vážně a komplexně, jejich auta excelovala vždy na silnici i na okruhu, Bugatti neumí pořádně nic. Na okruhu i na silnici propadák a ke své maximálce potřebuje několikakilometrové rovinky a ta jediná je v podstatě na jediném místě na světě.

0/0
4.2.2016 17:49

J78i84ř34í 26S83c88h75w76a48c59h 8968754838786

jen mu nesmi dojít baterky.....;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=zkqSVm__UIU

0/0
4.2.2016 20:57

J77i75ř97í 64S74c10h79w48a85c22h 8828584308156

jo a ještě musím dodat, že Báčovo-Koubovo "zetko" je samozřejmě taky lepčí než nějaký ferárko.....to je přece samosebou ;-)

0/0
3.2.2016 22:00

J43i54r30i 55K11u49c70e70r96a 5477560846372

nemám na to prachy ani vzdáleně ;-) ale nevadí, nelíbí :-/

+1/−1
3.2.2016 14:56

P26a61t41r86i90k 32K58o59u22b34a 3272352940255

Sportaky miluji, ale tohle uprimne nevypada az tak uzasne, ze by melo stat 30 mega.

S Lambem za 5 bych udelal stejnou paradu :-)

+5/0
3.2.2016 14:51

R23a20d33e46k 45V13i62n93š 2890393911

Nenechte se zmást barvou a najděte si článek z roku 2014, který ukazuje vůz v červené ;-) Bílá bianco je krásná, ale poněkud decentní, v červené rosso vynikne krása a elegance LaFerrari naplno.

+1/0
3.2.2016 14:59

R41a39d57e32k 74V58i93n13š 2130413911

Zde červené LaFerrari pana Macha ;-)

http://auto.idnes.cz/laferrari-v-praze-0zt-/automoto.aspx?c=A140708_093200_automoto_fdv

+1/0
3.2.2016 15:07

I11v84a66n 95M88a27r51e32k 6704948872

Opravdu krásné,suprovní a . . . . . k čemu je to dobré ? ! 8-o

0/−4
3.2.2016 14:45

R25a52d45e12k 32V42i73n13š 2780263371

Má zejména schopnost lákat do diskuzí automobilové nýmandy jak tak vidím ;-)

+6/0
3.2.2016 14:49

P34a96t42r29i67k 80K94o68u12b30a 3662292160305

Jsou tady spis zvykli na ty svoje Fabie no ;-)

+1/0
3.2.2016 14:52

J14i53ř12í 77H37u92d49e74c 4892161859372

Bral spíš bych LaDacia :-)

+1/−1
3.2.2016 14:40

P85e42t50r 66M10a19r58š36á80l86e79k 9605922544899

Pěkné, ale mě se víc líbí Ferrari s V12 vepředu. Především F12Berlinetta je nádherná.R^

+3/0
3.2.2016 14:25

P51a37v17e30l 83K43h81a64i23l 2678829742728

Nádhera! R^

+4/0
3.2.2016 14:16

P35a55t68r48i78k 91S89v87o81b74o43d33a 3779481306935

Nevím. Jednou za pět let si zaplatím obyčejné Ferrari na okruh, zablbnu si a basta. V pohodě stačí....co si tímhle vlastnictvím člověk dokáže? Za to by bylo rozzářených dětských očí.....

0/−3
3.2.2016 14:13

R93a75d96e50k 23V88i81n45š 2260443981

Asi nejste ve správné diskuzi. Pokud za vším hledáte to, co si tím člověk dokázal a jakékoliv jiné formy alibismu, tak musíte mít smutný život...vlastnictví tohoto auta je o čisté radosti, nadšení a o vztahu k řízení a automobilismu obecně, o respektu a obdivu ke značce Ferrari a jejímu odkazu a historii. Je to komplexní set emocionálních pohnutek, z racionálních můžeme jmenovat třeba fakt, že ojeté LaFerrari má již nyní trojnásobnou hodnotu oproti původní ceně pořizovací. Nad tímto ovšem majitel nepřemýšlí, ten si ho chce náležitě užít se vším všudy.

+1/−1
3.2.2016 14:20

P78a22t66r33i28k 53S45v68o97b21o17d35a 3469841506715

Vidíte, a další pod váma píše, že se s tímto nejezdí, jako se investiční víno nepije. Sto lidí, sto názorů.

0/0
3.2.2016 14:21

R54a57d75e75k 88V82i82n87š 2780513371

Z vašich příspěvků lze cítit závist. Každopádně vás nebudu soudit. Tohle není o mém nebo vašem názoru, faktem je, že majitelé těchto vozů s nimi jezdí po celé Evropě, po závodních okruzích a okreskách a celkový nájezd za rok se pohybuje okolo 8 000-12 000 km ročně. A vidíte, přitom všem stíhají ignorovat všechny ty internetové bychaře a teoretiky v diskuzích, kteří tvrdí, že jejich investice nemá opodstatnění, auta nevyužívají adekvátně a dělají to špatně ;-D

0/0
3.2.2016 14:31

P79a74t89r58i81k 40S98v38o11b12o63d68a 3889381296795

Ne, já nezávidím nikomu. Peníze už vůbec ne, auta domy, fakt ne:)

0/0
3.2.2016 14:34

J29i64ř94í 96B69a87r85t82á50k 9870365538464

to myslis vazne?? vis kolik tohle auto rozzari detskych oci, kdyz to nekde uvidi?

+1/0
3.2.2016 15:56

D76o52m61i38n62i20k 90H28e93r68z30á59n 1729845963

Je skvělý, že víme, jakej tvar mají zoubky na klíči k tomuhle autu.... nic snažšího, než si vyrobit kopii... V

0/0
3.2.2016 14:11
Foto

V48l56a26d36i54m54í58r 81K62r50o10u58p22a 8827798551442

8-o;-D

0/0
3.2.2016 15:59
Foto

V31l21a94d82i48m46í51r 90K92r11o10u34p69a 8627478741862

Marně si lámu hlavu nad tím, k čemu jsou na autě aerodynamické prvky, klapky pro rozvod vzduchu pod vozem atd. když je u nás maximálka 130km/h;-D

+1/−6
3.2.2016 13:28

R16a66d25e26k 93V56i59n25š 2170833141

Co třeba na okruh, přirozené to prostředí pro tento stroj? To vás nenapadlo?

+7/0
3.2.2016 13:31
Foto

V38l37a76d93i19m17í75r 92K39r62o27u44p30a 8527168171162

Dát 30 mega za možnost jezdit s tím občas jen po okruzích, mně přijde ještě větší hloupost, jako jezdit s takovým autem po našich dálnicích. Ano, může si zajet zařádit za hranice, ale on, pokud vím, má to auto tady... Prostě to považuju za obyčejnou snobárnu:-)

0/−2
3.2.2016 15:56

R89a69d49e98k 34V52i30n41š 2790563241

Létají z vás jen samé předsudky a stereotypy, protože o autě (a autech obecně) nevíte absolutně nic :-) Vidíte placatý, nízký hypersport, takže si automaticky řeknete, že na naše silnice (jak já tu ohranou a neplatnou hlášku nesnáším) se auto nehodí. Opak je samozřejmě pravdou, auto si poradí díky nejpokrokovějšímu podvozku s magneteorologickými tlumiči i s tou nejrozbitější silnicí. Stačí si na volantu zmáčknout tlačítko pro rozbité silnice a je to. Poté je jízdní komfort srovnatelný jako se sedanem vyšší třídy. Když najedete na lepší silnici, dáte si tam režim sport a race, auto se zpevní, ztuhne, ožije vám pod rukama a je připraveno na plnou palbu. Takže opět nemáte pravdu, za 30 milionů máte auto, se kterým můžete jezdit kdekoliv a kdykoliv, i naplno, pokud se odvážíte :-) Díky systému Manettino na volantu, kterým ovládáte nastavení (naprosto špoičkového) podvozku je připravené na všechno. A je logické, že na okruhu předvede to nejlepší. Pan Pergl má okruh Most asi hodinu jízdy a pak má ještě Brno, kde bude do dvou hodin. A naše dálnice zvládne jak nic, přežehlí je bez povšimnutí.

Dejte sbohem a šáteček předsudkům a začněte se o auta zajímat, pokud se chcete vyjadřovat v diskuzích a neprojevovat se jako balíček plný neplatných stereotypů a ohraných klišé. A ten dodatek se snobárnou je tak omezený, jak jen může být.

+2/0
3.2.2016 16:23

O54n79d66ř53e89j 91Č74a85p26k95a 6941411843534

Já to považuju za rozumnou investici. Auta, jako jsou Ferrari z limitovaných sérií, získávají na ceně, i když se s nimi jezdí - takže pokud to někde na okruhu nepošle ve 200 do bariéry, v dlouhodobém horizontu vydělá a ještě si užije spoustu zábavy.

0/0
3.2.2016 18:13

J65o79s39e73f 84B62i76e21l38i72k 6112756968477

Ono se s tím autem nesmí do zahraničí?

+1/0
3.2.2016 13:34

R67a37d94e84k 63V55i60n59š 2150123891

Pán si asi ani neuvědomuje, že většina kusů LaFerrari z celkového počtu 499 položek v zahraničí končí ;-D

Zejména v Itálii, Velké Británii, Německu, Francii, USA a Holandsku. A tam všude mají závodních tratí kolik chtějí, nebo jako alternativu volí kvalitní okresky a dálnice bez limitu. Aerodynamika u LaFerrari funguje již v relativně malých rychlostech, mechanická přilnavost je cítit v jakékoliv situaci.

+1/0
3.2.2016 13:52

J49i85ř61í 27S23c25h82w32a12c38h 8208454878246

tak tady v "této (jakékoliv) situaci" ta mechanická přilnavost asi moc "cítit" nebyla ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=RSrEbv8RSrQ

0/0
3.2.2016 21:48

R76a84d79e94k 13V76i77n62š 2110843501

950 koní a nezodpovědný majitel, který neví, co má pod zadkem :-) Vážně si myslíte, že po přehnaném přidání plynu s takovým autem se nic nestane? S tím nemá v prvé řadě nic společného přilnavost, ať už mechanická nebo aerodynamická. Naučte se něco člověče...

0/0
4.2.2016 17:51

J97i57ř72í 56S58c79h25w83a23c35h 8578734318886

já se nic učit nemusím, mně by se to nestalo, dřív by se to měl naučit ten "nezodpovědný majitel" co sice má 5 dalších Ferrari, ale přesto s nimi neumí jezdit i když je v nich "mechanická přilnavost cítit v jakékoliv situaci ";-D;-D;-D

0/0
4.2.2016 20:52

O86n48d57ř83e32j 83Č14a91p55k53a 6201711443384

Na Nordschleife jste podle předpisů za 6 hodin. A člověk, co si může dovolit auto za milión euro, nebude mít problémy ani s tím, aby si s pár kamarády s podobným koníčkem pronajali na den třeba Brno nebo Most včetně traťáků a časomíry.

+4/0
3.2.2016 14:08

D27e20n54i81s 84W49i60t23z97k81u 3133801469877

a taky ten kufr, tam se asi nevejde 5 pytlů cementu

+1/0
3.2.2016 14:26

J39i43ř60í 10B65a68r55t12á56k 9730245458914

povazujete se za inteligentniho cloveka, kdyz si lamate hlavu timto?

0/0
3.2.2016 15:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.