Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: V Česku je už třetí LaFerrari. Fotili jsme bílou perlu

LaFerrari svou výjimečnost vyjadřuje už jménem. Je to vrchol toho, co dnes umí automobilky vyvinout a vyrobit. Do Česka dorazil už třetí kousek. Perleťově bílý automobilový klenot fotil pro iDNES.cz Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M58i93c42h74a15e21l 66K59o43n74e78č56n50ý 6122623119339

Krásný auto a pěkný fotky a ta zde tolik diskutovaná cena. Je na světě spousta lidí kteří si na to vydělali a rádi dotoho ty prachy uloží (cena takových aut se stářím neklesá), tak co je za problém, Nikdo nikoho nenutí to kupovat? ;-)

0/0
4.2.2016 7:26

P32a82t29r21i86k 83S95v72o52b38o48d65a 3199491286765

Pan Vinš se prostě má za úkol pohádat s někým, kdo si dovolí vyjádřit své "zaprděné čecháčkovství". Viz jakákoliv předchozí diskuze o této značce. Naletěl jsem, kaju se :) Já a podobní nýmandi, škodováci, pivaři, ubozí závistivci. Lidé, co si nedokážou užívat života a závidí lidem, kteří to s noblesou dokážou. Díky, už sem nepolezu a svůj čas využiji užíváním si života :)

0/−1
3.2.2016 18:25

R25a27d17e75k 75V15i40n13š 2820753491

No vidíte, aspoň nějak jsem vás inspiroval ;-)R^

+1/0
3.2.2016 20:37

P22a17t93r37i53k 77K24o14u27b83a 3982742970695

Byl jste dokonale odhalen, tak zas jinde a jinde ;-)

0/0
4.2.2016 15:04

R31o75m71a10n 50P93y55t11e40l 4339939853353

A má ho LaFata.

0/0
3.2.2016 18:09

M27a90r79e46k 45J47a71n88e77č25k84a 1707516143311

Pěkné, což o to, ale za 35 mega a ještě k tomu neskutečné podmínky prodeje (vlastnictví aspoň 5 vozu zn. Ferrari a něco záslužného udělat pro značku Ferrari), tohle fakt nechápu, vždyť je to stále jenom auto. Ale na druhou stranu, za co by pak mohli zbohatlíci utrácet, kdyby nebylo takovéto zboží na trhu. Nicméně jsou i hezčí sportovní vozy a přitom s rozumnější cenovkou a hlavně podmínkami prodeje.

+1/0
3.2.2016 16:57

R44a76d50e29k 47V54i98n42š 2400613871

Můžete si být jistý, že lepší hypersport na planetě v současnosti není ;-) Peníze nepeníze, podmínky nepodmínky. To auto stojí za každou korunu, vzhledem k tomu co umí, navíc se ihned po pořízení hodnota několikrát násobí.

K těm podmínkám - nemusíte dělat nic záslužného pro Ferrari, stačí jen dodržet úmluvu, že auto ihned nepřeprodáte nebo že se neuzavře na 10 let do garáže.

Za danou cenu není lepší auto. Vlastně není lepší auto i bez ohledu na cenu, zatím se mu nedokázalo ve všech podstatných faktorech nic vyrovnat. Za tu cenu Ferrari prodává nejenom ultimativní auto, bez nadsázky nejlepší stroj, co kdy vyrobilo, ale i odkaz, historii a prostě kus té aury, kterou kolem sebe tato elitní italská značka má. Nadšenci moc dobře chápou.

0/0
3.2.2016 20:34

J29i47ř80í 82S98c50h28w59a33c34h 8808484618136

Veyron je jako auto lepší. Sice to není takový "oční výtěr" ale jede stále stejně rychle, má k dispozici stále stejný výkon, nehrozí mu totiž, že se mu vybijí baterky....;-)

0/0
3.2.2016 21:37

O18n90d16ř90e10j 58Č45a71p21k33a 6891141553414

Veyron má zase 300 kilo navíc. Ve sprintu a na maximální rychlost nemá moc konkurence (4x4 je obrovská výhoda), ale na Nordschleife mu 458 Italia i Enzo daly docela na budku ;-) Čas LaFerrari jsem nenašel (ani nevím, jestli se oficiální test už dělal), ale podle fabriky je rychlejší než Enzo...

0/0
4.2.2016 14:50

J35i83ř60í 27S57c25h98w89a15c77h 8738654218276

nj ta vyšší hmotnost je velký minus pro Veyron, 4x4 naopak plus, to však zase přináší nějaký ten metrák navíc. Mě samotnému jsou bližší koncepce, kde se preferuje minimalizace hmotnosti. Proto přeju úspěch té nové Pragovce.

Časy na Nordschleife jsou pro mě celkem "nezávazná" čísla, je tam příliš mnoho neznámých proměnných počínaje "sériovostí" auta, pneumatikami atd. a konče třeba počasím a kvalitou a formou pilota....

Ten čas Veyronu na Nordschleife co figuruje v tabulkách je snad hned s první sérií Veyronu a kdo to organizoval a zajel netuším, od té doby byly snad další tři "modernizace". A myslím, že možnostech toho auta je o dost lepší čas.

LaFerrari snad zatím (kupodivu) nikde nefiguruje, jen jsem zahlídl cosi o tom, že se pokusí překonat absolutní rekord. Ale nemá to být seriovkou ale jakýmsi LaFerrari XX.

0/0
4.2.2016 21:46

R79a49d94e24k 46V20i55n47š 2180423801

Jéžiš, vy jste zase ''odborník''. Veyron je auto dělané jen pro maximální rychlost a čísla na papíře. Maximální rychlosti dosáhne jen na testovací dráze VW v Ehra-Lessien, nikde jinde ne. Není to žádný hypersport, ale přemotorované GT, které vešlo do obecné známosti jen díky papírovým parametrům. V reálu se to má tak, že je auto na trati mizerné, na okreskách ještě horší, hmotnost je na takové auto extrémní, motor nemá žádný zvuk, auto má obří turbolag, není vůbec pro řidiče, ale spíš pro pasažéry a pozéry. Naprosto diametrálně odlišné auto v porovnání s LaFerrari, které je puristickým nástrojem pro nadšence a pravé řidiče, které má 100% závodní DNA, atmosférický motor V12 jak má být a k tomu jízdní vlastnosti, schopnosti a emoce, které žádné jiné auto nenabídne. Veyron nemá sebemenší šanci, je proti LaFerrari zastaralý a z pohledu filosofie a reálných schopností je úplná nicka.

Ferrari je nejlepší jízdně, motorově, technicky, aerodynamicky, po stránce reakcí motoru na plyn, má lepší brzdy, podvozek a řízení z jiného světa, zní jako superauto a vypadá jako superauto. A má neskutečný charakter a vzbuzuje adrenalin. Navíc je rychlejší než Veyron z nuly na sto, z 0-200 i z 0-300. Na trati zvítězí LaFerrari ohromným rozdílem a vyhraje na okresce i ve sprintu. Prostě Bugatti je rozdrceno na celé čáře.

0/0
4.2.2016 17:43

J26i26ř17í 24S90c78h52w19a92c74h 8728164338326

božínku, ty jsi lepší plkač než Sládek ;-D

0/0
4.2.2016 21:01

J62i23ř13í 22S41c34h88w40a64c31h 8258184528926

Když jsi takový pohádkář a lidový vypravěč, tak mi řekni ve které pohádce ti nakukali že:

2,9 je méně než 2.5,

15 je méně než 14,6

a "nekonečno" je méně než 55? ;-)

0/0
4.2.2016 21:26

R98a92d26e51k 78V10i41n17š 2840973351

Tak si pusť to video dole co jsem postoval ;-D Aha, koukám, že jsi to zahrál do outu, no jo, porážka se těžce uznává ;-) A i když sám píšeš, že tě okruhové časy a proměnné údaje nezajímají, hrotíš papírové údaje do extrému. Přitom jak vidíš, nic to v reálu neznamená a Veyron dostane na prdku. A když si pustíš video od Solomondrina, tak LaFerrari tam bugatku zesměšní rozdílem třídy. Nejdůležitější jsou ale komplexní kvality...a v testech a srovnáních Ferrari jasně dokázalo, že je prostě po všech stránkách nejlepším vozem. Ať už je to jízda na okresce, okruhu, technická úroveň a jízdní schopnosti, design, aero, zvuk, vyváženost, odezva, jízda na limitu, dostupnost výkonů, motor, emoce, propojení s řidičem a aura výjimečnosti, prostě to tam všechno je na plné kule. Dokonalé a výjimečné superauto bez kompromisů, které se dá ale využít naplno kdykoliv a kdekoliv a dá se s ním relativně snadno žít.

0/0
5.2.2016 0:09

J34i64ř72í 45S54c73h26w72a61c33h 8178434158836

Tvrdíš, že píšu, že mně okruhové časy nezajímají? Lžeš!

Tvrdíš, že LaF je rychlejší z nuly na 100, na 200 na 300? Lžeš!

Tvrdíš, že Veyron má obří turbolag? Lžeš!

Tvrdíš, Veyron je úplná nicka? Lžeš!

Tvrdíš, že LaF "je pro nadšence a pravé řidiče"? Nó to dokázal ten blb v Budapešti, byl to "nadšenec" jako ty anebo "pravý řidič"? ;-D

0/0
6.2.2016 0:05

J52i50ř61í 93S90c15h48w85a52c25h 8758334928166

přidám jednu "nakládačku" od Veyronu ve sprintu tomu "nejlepšímu autu na planetě a okolním vesmíru":

https://www.youtube.com/watch?v=zkqSVm__UIU

0/0
3.2.2016 21:56

R91a24d76e24k 76V86i76n61š 2520843901

Tak se podíváme, jak LaFerrari rozcupuje tu přemotorovanou kraksnu na hadry: http://www.youtube.com/watch?v=YDXiB7oTzrU

A to má LaFerrari výkonový deficit, má atmosférický V12, nikoliv W16 s turby, nemá 4x4 a není dělané jen na tupou rychlost v přímce, jako Bugatti. To dokazuje, že je Veyron o ničem, LaFerrari jakožto okruhový a silniční vládce dokazuje, že je nejvíce ultimativním současným autem. Ferrari vždycky bralo věci vážně a komplexně, jejich auta excelovala vždy na silnici i na okruhu, Bugatti neumí pořádně nic. Na okruhu i na silnici propadák a ke své maximálce potřebuje několikakilometrové rovinky a ta jediná je v podstatě na jediném místě na světě.

0/0
4.2.2016 17:49

J15i52ř56í 28S85c65h86w42a97c37h 8478464258796

jen mu nesmi dojít baterky.....;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=zkqSVm__UIU

0/0
4.2.2016 20:57

J59i49ř80í 48S95c22h61w66a34c57h 8838194398556

jo a ještě musím dodat, že Báčovo-Koubovo "zetko" je samozřejmě taky lepčí než nějaký ferárko.....to je přece samosebou ;-)

0/0
3.2.2016 22:00

J38i32r10i 65K70u87c48e58r29a 5107860386432

nemám na to prachy ani vzdáleně ;-) ale nevadí, nelíbí :-/

+1/−1
3.2.2016 14:56

P34a65t67r54i97k 96K63o36u16b38a 3642392330335

Sportaky miluji, ale tohle uprimne nevypada az tak uzasne, ze by melo stat 30 mega.

S Lambem za 5 bych udelal stejnou paradu :-)

+5/0
3.2.2016 14:51

R80a93d71e19k 55V20i58n19š 2970713761

Nenechte se zmást barvou a najděte si článek z roku 2014, který ukazuje vůz v červené ;-) Bílá bianco je krásná, ale poněkud decentní, v červené rosso vynikne krása a elegance LaFerrari naplno.

+1/0
3.2.2016 14:59

R58a76d31e40k 49V93i20n62š 2870953981

Zde červené LaFerrari pana Macha ;-)

http://auto.idnes.cz/laferrari-v-praze-0zt-/automoto.aspx?c=A140708_093200_automoto_fdv

+1/0
3.2.2016 15:07

I78v59a86n 54M12a49r10e67k 6694418462

Opravdu krásné,suprovní a . . . . . k čemu je to dobré ? ! 8-o

0/−4
3.2.2016 14:45

R17a53d85e19k 53V75i78n33š 2350923891

Má zejména schopnost lákat do diskuzí automobilové nýmandy jak tak vidím ;-)

+6/0
3.2.2016 14:49

P95a31t75r33i86k 21K27o12u51b37a 3342112440845

Jsou tady spis zvykli na ty svoje Fabie no ;-)

+1/0
3.2.2016 14:52

J64i52ř70í 58H51u38d40e39c 4502331449312

Bral spíš bych LaDacia :-)

+1/−1
3.2.2016 14:40

P94e28t40r 38M61a12r18š82á37l20e30k 9255372814649

Pěkné, ale mě se víc líbí Ferrari s V12 vepředu. Především F12Berlinetta je nádherná.R^

+3/0
3.2.2016 14:25

P27a14v22e16l 18K11h53a11i15l 2298809962628

Nádhera! R^

+4/0
3.2.2016 14:16

P60a54t96r40i11k 91S92v85o72b88o34d25a 3279161736445

Nevím. Jednou za pět let si zaplatím obyčejné Ferrari na okruh, zablbnu si a basta. V pohodě stačí....co si tímhle vlastnictvím člověk dokáže? Za to by bylo rozzářených dětských očí.....

0/−3
3.2.2016 14:13

R36a42d76e85k 20V35i26n44š 2240423771

Asi nejste ve správné diskuzi. Pokud za vším hledáte to, co si tím člověk dokázal a jakékoliv jiné formy alibismu, tak musíte mít smutný život...vlastnictví tohoto auta je o čisté radosti, nadšení a o vztahu k řízení a automobilismu obecně, o respektu a obdivu ke značce Ferrari a jejímu odkazu a historii. Je to komplexní set emocionálních pohnutek, z racionálních můžeme jmenovat třeba fakt, že ojeté LaFerrari má již nyní trojnásobnou hodnotu oproti původní ceně pořizovací. Nad tímto ovšem majitel nepřemýšlí, ten si ho chce náležitě užít se vším všudy.

+1/−1
3.2.2016 14:20

P92a23t20r56i63k 49S57v37o40b79o28d33a 3449941916375

Vidíte, a další pod váma píše, že se s tímto nejezdí, jako se investiční víno nepije. Sto lidí, sto názorů.

0/0
3.2.2016 14:21

R78a96d87e11k 37V19i73n71š 2520933861

Z vašich příspěvků lze cítit závist. Každopádně vás nebudu soudit. Tohle není o mém nebo vašem názoru, faktem je, že majitelé těchto vozů s nimi jezdí po celé Evropě, po závodních okruzích a okreskách a celkový nájezd za rok se pohybuje okolo 8 000-12 000 km ročně. A vidíte, přitom všem stíhají ignorovat všechny ty internetové bychaře a teoretiky v diskuzích, kteří tvrdí, že jejich investice nemá opodstatnění, auta nevyužívají adekvátně a dělají to špatně ;-D

0/0
3.2.2016 14:31

P36a43t20r82i97k 33S97v79o74b25o35d84a 3679891756935

Ne, já nezávidím nikomu. Peníze už vůbec ne, auta domy, fakt ne:)

0/0
3.2.2016 14:34

J25i13ř97í 80B93a81r56t29á55k 9220155688294

to myslis vazne?? vis kolik tohle auto rozzari detskych oci, kdyz to nekde uvidi?

+1/0
3.2.2016 15:56

D50o67m61i76n22i24k 26H56e80r94z34á64n 1299755123

Je skvělý, že víme, jakej tvar mají zoubky na klíči k tomuhle autu.... nic snažšího, než si vyrobit kopii... V

0/0
3.2.2016 14:11
Foto

V92l39a97d34i43m93í69r 72K71r10o14u78p23a 8647698911642

8-o;-D

0/0
3.2.2016 15:59
Foto

V78l38a17d62i57m71í52r 72K29r22o29u78p43a 8607278781632

Marně si lámu hlavu nad tím, k čemu jsou na autě aerodynamické prvky, klapky pro rozvod vzduchu pod vozem atd. když je u nás maximálka 130km/h;-D

+1/−6
3.2.2016 13:28

R89a57d87e70k 73V58i77n94š 2610713431

Co třeba na okruh, přirozené to prostředí pro tento stroj? To vás nenapadlo?

+7/0
3.2.2016 13:31
Foto

V10l61a86d88i39m55í35r 21K23r54o30u85p35a 8157318731902

Dát 30 mega za možnost jezdit s tím občas jen po okruzích, mně přijde ještě větší hloupost, jako jezdit s takovým autem po našich dálnicích. Ano, může si zajet zařádit za hranice, ale on, pokud vím, má to auto tady... Prostě to považuju za obyčejnou snobárnu:-)

0/−2
3.2.2016 15:56

R39a20d82e35k 25V33i16n80š 2300893291

Létají z vás jen samé předsudky a stereotypy, protože o autě (a autech obecně) nevíte absolutně nic :-) Vidíte placatý, nízký hypersport, takže si automaticky řeknete, že na naše silnice (jak já tu ohranou a neplatnou hlášku nesnáším) se auto nehodí. Opak je samozřejmě pravdou, auto si poradí díky nejpokrokovějšímu podvozku s magneteorologickými tlumiči i s tou nejrozbitější silnicí. Stačí si na volantu zmáčknout tlačítko pro rozbité silnice a je to. Poté je jízdní komfort srovnatelný jako se sedanem vyšší třídy. Když najedete na lepší silnici, dáte si tam režim sport a race, auto se zpevní, ztuhne, ožije vám pod rukama a je připraveno na plnou palbu. Takže opět nemáte pravdu, za 30 milionů máte auto, se kterým můžete jezdit kdekoliv a kdykoliv, i naplno, pokud se odvážíte :-) Díky systému Manettino na volantu, kterým ovládáte nastavení (naprosto špoičkového) podvozku je připravené na všechno. A je logické, že na okruhu předvede to nejlepší. Pan Pergl má okruh Most asi hodinu jízdy a pak má ještě Brno, kde bude do dvou hodin. A naše dálnice zvládne jak nic, přežehlí je bez povšimnutí.

Dejte sbohem a šáteček předsudkům a začněte se o auta zajímat, pokud se chcete vyjadřovat v diskuzích a neprojevovat se jako balíček plný neplatných stereotypů a ohraných klišé. A ten dodatek se snobárnou je tak omezený, jak jen může být.

+2/0
3.2.2016 16:23

O60n21d11ř85e38j 52Č20a41p32k88a 6321171483134

Já to považuju za rozumnou investici. Auta, jako jsou Ferrari z limitovaných sérií, získávají na ceně, i když se s nimi jezdí - takže pokud to někde na okruhu nepošle ve 200 do bariéry, v dlouhodobém horizontu vydělá a ještě si užije spoustu zábavy.

0/0
3.2.2016 18:13

J34o42s13e31f 82B49i10e66l47i84k 6772466288757

Ono se s tím autem nesmí do zahraničí?

+1/0
3.2.2016 13:34

R15a67d49e35k 74V10i21n68š 2910423251

Pán si asi ani neuvědomuje, že většina kusů LaFerrari z celkového počtu 499 položek v zahraničí končí ;-D

Zejména v Itálii, Velké Británii, Německu, Francii, USA a Holandsku. A tam všude mají závodních tratí kolik chtějí, nebo jako alternativu volí kvalitní okresky a dálnice bez limitu. Aerodynamika u LaFerrari funguje již v relativně malých rychlostech, mechanická přilnavost je cítit v jakékoliv situaci.

+1/0
3.2.2016 13:52

J72i97ř83í 68S31c70h78w10a81c29h 8838974798896

tak tady v "této (jakékoliv) situaci" ta mechanická přilnavost asi moc "cítit" nebyla ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=RSrEbv8RSrQ

0/0
3.2.2016 21:48

R62a22d36e32k 48V20i75n64š 2360643491

950 koní a nezodpovědný majitel, který neví, co má pod zadkem :-) Vážně si myslíte, že po přehnaném přidání plynu s takovým autem se nic nestane? S tím nemá v prvé řadě nic společného přilnavost, ať už mechanická nebo aerodynamická. Naučte se něco člověče...

0/0
4.2.2016 17:51

J95i42ř48í 91S65c50h70w16a19c51h 8258974258246

já se nic učit nemusím, mně by se to nestalo, dřív by se to měl naučit ten "nezodpovědný majitel" co sice má 5 dalších Ferrari, ale přesto s nimi neumí jezdit i když je v nich "mechanická přilnavost cítit v jakékoliv situaci ";-D;-D;-D

0/0
4.2.2016 20:52

O98n45d45ř56e70j 16Č86a59p72k61a 6721881293814

Na Nordschleife jste podle předpisů za 6 hodin. A člověk, co si může dovolit auto za milión euro, nebude mít problémy ani s tím, aby si s pár kamarády s podobným koníčkem pronajali na den třeba Brno nebo Most včetně traťáků a časomíry.

+4/0
3.2.2016 14:08

D66e60n45i42s 44W71i88t31z86k44u 3413581779887

a taky ten kufr, tam se asi nevejde 5 pytlů cementu

+1/0
3.2.2016 14:26

J38i73ř63í 96B22a32r13t73á29k 9920305768884

povazujete se za inteligentniho cloveka, kdyz si lamate hlavu timto?

0/0
3.2.2016 15:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.