Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: V Česku je už třetí LaFerrari. Fotili jsme bílou perlu

LaFerrari svou výjimečnost vyjadřuje už jménem. Je to vrchol toho, co dnes umí automobilky vyvinout a vyrobit. Do Česka dorazil už třetí kousek. Perleťově bílý automobilový klenot fotil pro iDNES.cz Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44i13c36h60a40e32l 95K70o71n92e93č17n89ý 6282273529369

Krásný auto a pěkný fotky a ta zde tolik diskutovaná cena. Je na světě spousta lidí kteří si na to vydělali a rádi dotoho ty prachy uloží (cena takových aut se stářím neklesá), tak co je za problém, Nikdo nikoho nenutí to kupovat? ;-)

0/0
4.2.2016 7:26

P86a35t24r19i19k 68S56v90o80b20o36d35a 3839341336505

Pan Vinš se prostě má za úkol pohádat s někým, kdo si dovolí vyjádřit své "zaprděné čecháčkovství". Viz jakákoliv předchozí diskuze o této značce. Naletěl jsem, kaju se :) Já a podobní nýmandi, škodováci, pivaři, ubozí závistivci. Lidé, co si nedokážou užívat života a závidí lidem, kteří to s noblesou dokážou. Díky, už sem nepolezu a svůj čas využiji užíváním si života :)

0/−1
3.2.2016 18:25

R65a73d77e79k 84V56i63n36š 2310113301

No vidíte, aspoň nějak jsem vás inspiroval ;-)R^

+1/0
3.2.2016 20:37

P76a12t24r56i97k 57K80o58u79b56a 3142342430795

Byl jste dokonale odhalen, tak zas jinde a jinde ;-)

0/0
4.2.2016 15:04

R69o58m21a68n 44P86y68t69e65l 4349539483713

A má ho LaFata.

0/0
3.2.2016 18:09

M51a40r71e86k 86J18a48n78e88č66k63a 1377776123751

Pěkné, což o to, ale za 35 mega a ještě k tomu neskutečné podmínky prodeje (vlastnictví aspoň 5 vozu zn. Ferrari a něco záslužného udělat pro značku Ferrari), tohle fakt nechápu, vždyť je to stále jenom auto. Ale na druhou stranu, za co by pak mohli zbohatlíci utrácet, kdyby nebylo takovéto zboží na trhu. Nicméně jsou i hezčí sportovní vozy a přitom s rozumnější cenovkou a hlavně podmínkami prodeje.

+1/0
3.2.2016 16:57

R53a93d61e49k 43V10i25n96š 2510663861

Můžete si být jistý, že lepší hypersport na planetě v současnosti není ;-) Peníze nepeníze, podmínky nepodmínky. To auto stojí za každou korunu, vzhledem k tomu co umí, navíc se ihned po pořízení hodnota několikrát násobí.

K těm podmínkám - nemusíte dělat nic záslužného pro Ferrari, stačí jen dodržet úmluvu, že auto ihned nepřeprodáte nebo že se neuzavře na 10 let do garáže.

Za danou cenu není lepší auto. Vlastně není lepší auto i bez ohledu na cenu, zatím se mu nedokázalo ve všech podstatných faktorech nic vyrovnat. Za tu cenu Ferrari prodává nejenom ultimativní auto, bez nadsázky nejlepší stroj, co kdy vyrobilo, ale i odkaz, historii a prostě kus té aury, kterou kolem sebe tato elitní italská značka má. Nadšenci moc dobře chápou.

0/0
3.2.2016 20:34

J23i61ř16í 45S88c12h58w84a39c27h 8178684268256

Veyron je jako auto lepší. Sice to není takový "oční výtěr" ale jede stále stejně rychle, má k dispozici stále stejný výkon, nehrozí mu totiž, že se mu vybijí baterky....;-)

0/0
3.2.2016 21:37

O94n10d79ř90e56j 41Č65a83p91k26a 6711721143144

Veyron má zase 300 kilo navíc. Ve sprintu a na maximální rychlost nemá moc konkurence (4x4 je obrovská výhoda), ale na Nordschleife mu 458 Italia i Enzo daly docela na budku ;-) Čas LaFerrari jsem nenašel (ani nevím, jestli se oficiální test už dělal), ale podle fabriky je rychlejší než Enzo...

0/0
4.2.2016 14:50

J71i35ř43í 29S30c10h93w85a71c53h 8768604778916

nj ta vyšší hmotnost je velký minus pro Veyron, 4x4 naopak plus, to však zase přináší nějaký ten metrák navíc. Mě samotnému jsou bližší koncepce, kde se preferuje minimalizace hmotnosti. Proto přeju úspěch té nové Pragovce.

Časy na Nordschleife jsou pro mě celkem "nezávazná" čísla, je tam příliš mnoho neznámých proměnných počínaje "sériovostí" auta, pneumatikami atd. a konče třeba počasím a kvalitou a formou pilota....

Ten čas Veyronu na Nordschleife co figuruje v tabulkách je snad hned s první sérií Veyronu a kdo to organizoval a zajel netuším, od té doby byly snad další tři "modernizace". A myslím, že možnostech toho auta je o dost lepší čas.

LaFerrari snad zatím (kupodivu) nikde nefiguruje, jen jsem zahlídl cosi o tom, že se pokusí překonat absolutní rekord. Ale nemá to být seriovkou ale jakýmsi LaFerrari XX.

0/0
4.2.2016 21:46

R72a58d45e34k 44V33i47n98š 2440153931

Jéžiš, vy jste zase ''odborník''. Veyron je auto dělané jen pro maximální rychlost a čísla na papíře. Maximální rychlosti dosáhne jen na testovací dráze VW v Ehra-Lessien, nikde jinde ne. Není to žádný hypersport, ale přemotorované GT, které vešlo do obecné známosti jen díky papírovým parametrům. V reálu se to má tak, že je auto na trati mizerné, na okreskách ještě horší, hmotnost je na takové auto extrémní, motor nemá žádný zvuk, auto má obří turbolag, není vůbec pro řidiče, ale spíš pro pasažéry a pozéry. Naprosto diametrálně odlišné auto v porovnání s LaFerrari, které je puristickým nástrojem pro nadšence a pravé řidiče, které má 100% závodní DNA, atmosférický motor V12 jak má být a k tomu jízdní vlastnosti, schopnosti a emoce, které žádné jiné auto nenabídne. Veyron nemá sebemenší šanci, je proti LaFerrari zastaralý a z pohledu filosofie a reálných schopností je úplná nicka.

Ferrari je nejlepší jízdně, motorově, technicky, aerodynamicky, po stránce reakcí motoru na plyn, má lepší brzdy, podvozek a řízení z jiného světa, zní jako superauto a vypadá jako superauto. A má neskutečný charakter a vzbuzuje adrenalin. Navíc je rychlejší než Veyron z nuly na sto, z 0-200 i z 0-300. Na trati zvítězí LaFerrari ohromným rozdílem a vyhraje na okresce i ve sprintu. Prostě Bugatti je rozdrceno na celé čáře.

0/0
4.2.2016 17:43

J35i30ř39í 68S89c72h26w97a54c23h 8138824868486

božínku, ty jsi lepší plkač než Sládek ;-D

0/0
4.2.2016 21:01

J26i30ř18í 38S36c23h95w62a72c21h 8438794478376

Když jsi takový pohádkář a lidový vypravěč, tak mi řekni ve které pohádce ti nakukali že:

2,9 je méně než 2.5,

15 je méně než 14,6

a "nekonečno" je méně než 55? ;-)

0/0
4.2.2016 21:26

R79a65d72e90k 37V34i94n79š 2640273811

Tak si pusť to video dole co jsem postoval ;-D Aha, koukám, že jsi to zahrál do outu, no jo, porážka se těžce uznává ;-) A i když sám píšeš, že tě okruhové časy a proměnné údaje nezajímají, hrotíš papírové údaje do extrému. Přitom jak vidíš, nic to v reálu neznamená a Veyron dostane na prdku. A když si pustíš video od Solomondrina, tak LaFerrari tam bugatku zesměšní rozdílem třídy. Nejdůležitější jsou ale komplexní kvality...a v testech a srovnáních Ferrari jasně dokázalo, že je prostě po všech stránkách nejlepším vozem. Ať už je to jízda na okresce, okruhu, technická úroveň a jízdní schopnosti, design, aero, zvuk, vyváženost, odezva, jízda na limitu, dostupnost výkonů, motor, emoce, propojení s řidičem a aura výjimečnosti, prostě to tam všechno je na plné kule. Dokonalé a výjimečné superauto bez kompromisů, které se dá ale využít naplno kdykoliv a kdekoliv a dá se s ním relativně snadno žít.

0/0
5.2.2016 0:09

J79i60ř62í 33S78c68h74w57a84c28h 8138394698186

Tvrdíš, že píšu, že mně okruhové časy nezajímají? Lžeš!

Tvrdíš, že LaF je rychlejší z nuly na 100, na 200 na 300? Lžeš!

Tvrdíš, že Veyron má obří turbolag? Lžeš!

Tvrdíš, Veyron je úplná nicka? Lžeš!

Tvrdíš, že LaF "je pro nadšence a pravé řidiče"? Nó to dokázal ten blb v Budapešti, byl to "nadšenec" jako ty anebo "pravý řidič"? ;-D

0/0
6.2.2016 0:05

J91i97ř72í 56S27c34h19w35a88c28h 8878504228556

přidám jednu "nakládačku" od Veyronu ve sprintu tomu "nejlepšímu autu na planetě a okolním vesmíru":

https://www.youtube.com/watch?v=zkqSVm__UIU

0/0
3.2.2016 21:56

R62a53d45e65k 90V56i55n62š 2430383931

Tak se podíváme, jak LaFerrari rozcupuje tu přemotorovanou kraksnu na hadry: http://www.youtube.com/watch?v=YDXiB7oTzrU

A to má LaFerrari výkonový deficit, má atmosférický V12, nikoliv W16 s turby, nemá 4x4 a není dělané jen na tupou rychlost v přímce, jako Bugatti. To dokazuje, že je Veyron o ničem, LaFerrari jakožto okruhový a silniční vládce dokazuje, že je nejvíce ultimativním současným autem. Ferrari vždycky bralo věci vážně a komplexně, jejich auta excelovala vždy na silnici i na okruhu, Bugatti neumí pořádně nic. Na okruhu i na silnici propadák a ke své maximálce potřebuje několikakilometrové rovinky a ta jediná je v podstatě na jediném místě na světě.

0/0
4.2.2016 17:49

J51i68ř32í 62S19c76h36w12a81c44h 8368324328466

jen mu nesmi dojít baterky.....;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=zkqSVm__UIU

0/0
4.2.2016 20:57

J92i71ř54í 70S44c45h38w56a28c94h 8418814478476

jo a ještě musím dodat, že Báčovo-Koubovo "zetko" je samozřejmě taky lepčí než nějaký ferárko.....to je přece samosebou ;-)

0/0
3.2.2016 22:00

J23i61r38i 64K43u62c75e64r86a 5717790506602

nemám na to prachy ani vzdáleně ;-) ale nevadí, nelíbí :-/

+1/−1
3.2.2016 14:56

P47a39t20r35i31k 23K28o97u83b11a 3902972910645

Sportaky miluji, ale tohle uprimne nevypada az tak uzasne, ze by melo stat 30 mega.

S Lambem za 5 bych udelal stejnou paradu :-)

+5/0
3.2.2016 14:51

R94a50d36e30k 36V39i87n87š 2300163701

Nenechte se zmást barvou a najděte si článek z roku 2014, který ukazuje vůz v červené ;-) Bílá bianco je krásná, ale poněkud decentní, v červené rosso vynikne krása a elegance LaFerrari naplno.

+1/0
3.2.2016 14:59

R87a69d70e37k 84V81i90n92š 2840893261

Zde červené LaFerrari pana Macha ;-)

http://auto.idnes.cz/laferrari-v-praze-0zt-/automoto.aspx?c=A140708_093200_automoto_fdv

+1/0
3.2.2016 15:07

I18v68a20n 68M29a49r39e60k 6474658512

Opravdu krásné,suprovní a . . . . . k čemu je to dobré ? ! 8-o

0/−4
3.2.2016 14:45

R96a79d24e59k 51V52i21n71š 2590183141

Má zejména schopnost lákat do diskuzí automobilové nýmandy jak tak vidím ;-)

+6/0
3.2.2016 14:49

P64a42t52r56i69k 98K28o10u15b17a 3732772420665

Jsou tady spis zvykli na ty svoje Fabie no ;-)

+1/0
3.2.2016 14:52

J20i67ř19í 48H58u69d67e15c 4462721909222

Bral spíš bych LaDacia :-)

+1/−1
3.2.2016 14:40

P40e47t80r 22M40a18r13š14á76l26e71k 9785402414469

Pěkné, ale mě se víc líbí Ferrari s V12 vepředu. Především F12Berlinetta je nádherná.R^

+3/0
3.2.2016 14:25

P59a43v32e12l 81K92h40a84i11l 2338119482458

Nádhera! R^

+4/0
3.2.2016 14:16

P58a95t78r65i57k 73S87v61o34b94o43d69a 3389611436515

Nevím. Jednou za pět let si zaplatím obyčejné Ferrari na okruh, zablbnu si a basta. V pohodě stačí....co si tímhle vlastnictvím člověk dokáže? Za to by bylo rozzářených dětských očí.....

0/−3
3.2.2016 14:13

R47a69d27e37k 31V54i12n49š 2870393411

Asi nejste ve správné diskuzi. Pokud za vším hledáte to, co si tím člověk dokázal a jakékoliv jiné formy alibismu, tak musíte mít smutný život...vlastnictví tohoto auta je o čisté radosti, nadšení a o vztahu k řízení a automobilismu obecně, o respektu a obdivu ke značce Ferrari a jejímu odkazu a historii. Je to komplexní set emocionálních pohnutek, z racionálních můžeme jmenovat třeba fakt, že ojeté LaFerrari má již nyní trojnásobnou hodnotu oproti původní ceně pořizovací. Nad tímto ovšem majitel nepřemýšlí, ten si ho chce náležitě užít se vším všudy.

+1/−1
3.2.2016 14:20

P10a62t78r88i39k 68S67v54o79b46o16d31a 3659531846355

Vidíte, a další pod váma píše, že se s tímto nejezdí, jako se investiční víno nepije. Sto lidí, sto názorů.

0/0
3.2.2016 14:21

R48a87d42e53k 40V95i42n63š 2620823201

Z vašich příspěvků lze cítit závist. Každopádně vás nebudu soudit. Tohle není o mém nebo vašem názoru, faktem je, že majitelé těchto vozů s nimi jezdí po celé Evropě, po závodních okruzích a okreskách a celkový nájezd za rok se pohybuje okolo 8 000-12 000 km ročně. A vidíte, přitom všem stíhají ignorovat všechny ty internetové bychaře a teoretiky v diskuzích, kteří tvrdí, že jejich investice nemá opodstatnění, auta nevyužívají adekvátně a dělají to špatně ;-D

0/0
3.2.2016 14:31

P24a14t92r39i76k 27S42v87o97b54o15d14a 3109701176625

Ne, já nezávidím nikomu. Peníze už vůbec ne, auta domy, fakt ne:)

0/0
3.2.2016 14:34

J15i40ř47í 61B83a45r29t63á60k 9550855118134

to myslis vazne?? vis kolik tohle auto rozzari detskych oci, kdyz to nekde uvidi?

+1/0
3.2.2016 15:56

D29o24m35i55n58i52k 50H85e16r39z13á33n 1659855793

Je skvělý, že víme, jakej tvar mají zoubky na klíči k tomuhle autu.... nic snažšího, než si vyrobit kopii... V

0/0
3.2.2016 14:11
Foto

V43l83a41d81i33m43í37r 33K25r30o35u77p84a 8397778311402

8-o;-D

0/0
3.2.2016 15:59
Foto

V41l83a78d40i79m57í51r 27K65r75o97u11p44a 8387288591482

Marně si lámu hlavu nad tím, k čemu jsou na autě aerodynamické prvky, klapky pro rozvod vzduchu pod vozem atd. když je u nás maximálka 130km/h;-D

+1/−6
3.2.2016 13:28

R30a76d23e13k 77V69i91n90š 2200343321

Co třeba na okruh, přirozené to prostředí pro tento stroj? To vás nenapadlo?

+7/0
3.2.2016 13:31
Foto

V74l65a56d38i17m72í91r 80K17r49o63u36p89a 8647668661392

Dát 30 mega za možnost jezdit s tím občas jen po okruzích, mně přijde ještě větší hloupost, jako jezdit s takovým autem po našich dálnicích. Ano, může si zajet zařádit za hranice, ale on, pokud vím, má to auto tady... Prostě to považuju za obyčejnou snobárnu:-)

0/−2
3.2.2016 15:56

R32a80d91e17k 28V45i19n11š 2180363631

Létají z vás jen samé předsudky a stereotypy, protože o autě (a autech obecně) nevíte absolutně nic :-) Vidíte placatý, nízký hypersport, takže si automaticky řeknete, že na naše silnice (jak já tu ohranou a neplatnou hlášku nesnáším) se auto nehodí. Opak je samozřejmě pravdou, auto si poradí díky nejpokrokovějšímu podvozku s magneteorologickými tlumiči i s tou nejrozbitější silnicí. Stačí si na volantu zmáčknout tlačítko pro rozbité silnice a je to. Poté je jízdní komfort srovnatelný jako se sedanem vyšší třídy. Když najedete na lepší silnici, dáte si tam režim sport a race, auto se zpevní, ztuhne, ožije vám pod rukama a je připraveno na plnou palbu. Takže opět nemáte pravdu, za 30 milionů máte auto, se kterým můžete jezdit kdekoliv a kdykoliv, i naplno, pokud se odvážíte :-) Díky systému Manettino na volantu, kterým ovládáte nastavení (naprosto špoičkového) podvozku je připravené na všechno. A je logické, že na okruhu předvede to nejlepší. Pan Pergl má okruh Most asi hodinu jízdy a pak má ještě Brno, kde bude do dvou hodin. A naše dálnice zvládne jak nic, přežehlí je bez povšimnutí.

Dejte sbohem a šáteček předsudkům a začněte se o auta zajímat, pokud se chcete vyjadřovat v diskuzích a neprojevovat se jako balíček plný neplatných stereotypů a ohraných klišé. A ten dodatek se snobárnou je tak omezený, jak jen může být.

+2/0
3.2.2016 16:23

O24n86d48ř68e32j 29Č52a98p29k68a 6921701463464

Já to považuju za rozumnou investici. Auta, jako jsou Ferrari z limitovaných sérií, získávají na ceně, i když se s nimi jezdí - takže pokud to někde na okruhu nepošle ve 200 do bariéry, v dlouhodobém horizontu vydělá a ještě si užije spoustu zábavy.

0/0
3.2.2016 18:13

J51o98s66e50f 32B48i20e12l62i67k 6392426248557

Ono se s tím autem nesmí do zahraničí?

+1/0
3.2.2016 13:34

R30a46d37e97k 45V37i66n30š 2100933131

Pán si asi ani neuvědomuje, že většina kusů LaFerrari z celkového počtu 499 položek v zahraničí končí ;-D

Zejména v Itálii, Velké Británii, Německu, Francii, USA a Holandsku. A tam všude mají závodních tratí kolik chtějí, nebo jako alternativu volí kvalitní okresky a dálnice bez limitu. Aerodynamika u LaFerrari funguje již v relativně malých rychlostech, mechanická přilnavost je cítit v jakékoliv situaci.

+1/0
3.2.2016 13:52

J70i21ř66í 47S69c38h19w55a69c75h 8458524608846

tak tady v "této (jakékoliv) situaci" ta mechanická přilnavost asi moc "cítit" nebyla ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=RSrEbv8RSrQ

0/0
3.2.2016 21:48

R86a52d21e34k 80V39i89n14š 2960783811

950 koní a nezodpovědný majitel, který neví, co má pod zadkem :-) Vážně si myslíte, že po přehnaném přidání plynu s takovým autem se nic nestane? S tím nemá v prvé řadě nic společného přilnavost, ať už mechanická nebo aerodynamická. Naučte se něco člověče...

0/0
4.2.2016 17:51

J41i93ř35í 18S79c31h98w71a46c61h 8378524648916

já se nic učit nemusím, mně by se to nestalo, dřív by se to měl naučit ten "nezodpovědný majitel" co sice má 5 dalších Ferrari, ale přesto s nimi neumí jezdit i když je v nich "mechanická přilnavost cítit v jakékoliv situaci ";-D;-D;-D

0/0
4.2.2016 20:52

O38n30d85ř54e78j 83Č93a76p22k57a 6831541953284

Na Nordschleife jste podle předpisů za 6 hodin. A člověk, co si může dovolit auto za milión euro, nebude mít problémy ani s tím, aby si s pár kamarády s podobným koníčkem pronajali na den třeba Brno nebo Most včetně traťáků a časomíry.

+4/0
3.2.2016 14:08

D64e23n65i24s 86W64i37t44z82k47u 3893541469797

a taky ten kufr, tam se asi nevejde 5 pytlů cementu

+1/0
3.2.2016 14:26

J23i33ř59í 10B55a41r51t19á14k 9590275948874

povazujete se za inteligentniho cloveka, kdyz si lamate hlavu timto?

0/0
3.2.2016 15:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.