Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: V Česku je už třetí LaFerrari. Fotili jsme bílou perlu

LaFerrari svou výjimečnost vyjadřuje už jménem. Je to vrchol toho, co dnes umí automobilky vyvinout a vyrobit. Do Česka dorazil už třetí kousek. Perleťově bílý automobilový klenot fotil pro iDNES.cz Lukáš Hron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M89i85c45h15a20e17l 91K49o66n78e98č49n33ý 6722303839879

Krásný auto a pěkný fotky a ta zde tolik diskutovaná cena. Je na světě spousta lidí kteří si na to vydělali a rádi dotoho ty prachy uloží (cena takových aut se stářím neklesá), tak co je za problém, Nikdo nikoho nenutí to kupovat? ;-)

0/0
4.2.2016 7:26

P88a56t30r43i12k 15S39v51o22b55o48d63a 3969101896695

Pan Vinš se prostě má za úkol pohádat s někým, kdo si dovolí vyjádřit své "zaprděné čecháčkovství". Viz jakákoliv předchozí diskuze o této značce. Naletěl jsem, kaju se :) Já a podobní nýmandi, škodováci, pivaři, ubozí závistivci. Lidé, co si nedokážou užívat života a závidí lidem, kteří to s noblesou dokážou. Díky, už sem nepolezu a svůj čas využiji užíváním si života :)

0/−1
3.2.2016 18:25

R80a33d39e97k 83V37i17n58š 2710353631

No vidíte, aspoň nějak jsem vás inspiroval ;-)R^

+1/0
3.2.2016 20:37


P52a96t53r67i59k 52K91o71u64b45a 3242872800165

Byl jste dokonale odhalen, tak zas jinde a jinde ;-)

0/0
4.2.2016 15:04

R62o96m60a53n 85P69y78t19e79l 4529489893853

A má ho LaFata.

0/0
3.2.2016 18:09

M13a61r48e70k 71J75a50n85e54č67k87a 1877206153371

Pěkné, což o to, ale za 35 mega a ještě k tomu neskutečné podmínky prodeje (vlastnictví aspoň 5 vozu zn. Ferrari a něco záslužného udělat pro značku Ferrari), tohle fakt nechápu, vždyť je to stále jenom auto. Ale na druhou stranu, za co by pak mohli zbohatlíci utrácet, kdyby nebylo takovéto zboží na trhu. Nicméně jsou i hezčí sportovní vozy a přitom s rozumnější cenovkou a hlavně podmínkami prodeje.

+1/0
3.2.2016 16:57

R34a34d65e45k 57V90i31n39š 2560143841

Můžete si být jistý, že lepší hypersport na planetě v současnosti není ;-) Peníze nepeníze, podmínky nepodmínky. To auto stojí za každou korunu, vzhledem k tomu co umí, navíc se ihned po pořízení hodnota několikrát násobí.

K těm podmínkám - nemusíte dělat nic záslužného pro Ferrari, stačí jen dodržet úmluvu, že auto ihned nepřeprodáte nebo že se neuzavře na 10 let do garáže.

Za danou cenu není lepší auto. Vlastně není lepší auto i bez ohledu na cenu, zatím se mu nedokázalo ve všech podstatných faktorech nic vyrovnat. Za tu cenu Ferrari prodává nejenom ultimativní auto, bez nadsázky nejlepší stroj, co kdy vyrobilo, ale i odkaz, historii a prostě kus té aury, kterou kolem sebe tato elitní italská značka má. Nadšenci moc dobře chápou.

0/0
3.2.2016 20:34

J64i84ř42í 27S10c28h68w65a87c20h 8268734528216

Veyron je jako auto lepší. Sice to není takový "oční výtěr" ale jede stále stejně rychle, má k dispozici stále stejný výkon, nehrozí mu totiž, že se mu vybijí baterky....;-)

0/0
3.2.2016 21:37

O39n29d18ř38e72j 64Č74a63p50k84a 6551851133424

Veyron má zase 300 kilo navíc. Ve sprintu a na maximální rychlost nemá moc konkurence (4x4 je obrovská výhoda), ale na Nordschleife mu 458 Italia i Enzo daly docela na budku ;-) Čas LaFerrari jsem nenašel (ani nevím, jestli se oficiální test už dělal), ale podle fabriky je rychlejší než Enzo...

0/0
4.2.2016 14:50

J93i81ř31í 90S65c85h20w65a52c36h 8678684288546

nj ta vyšší hmotnost je velký minus pro Veyron, 4x4 naopak plus, to však zase přináší nějaký ten metrák navíc. Mě samotnému jsou bližší koncepce, kde se preferuje minimalizace hmotnosti. Proto přeju úspěch té nové Pragovce.

Časy na Nordschleife jsou pro mě celkem "nezávazná" čísla, je tam příliš mnoho neznámých proměnných počínaje "sériovostí" auta, pneumatikami atd. a konče třeba počasím a kvalitou a formou pilota....

Ten čas Veyronu na Nordschleife co figuruje v tabulkách je snad hned s první sérií Veyronu a kdo to organizoval a zajel netuším, od té doby byly snad další tři "modernizace". A myslím, že možnostech toho auta je o dost lepší čas.

LaFerrari snad zatím (kupodivu) nikde nefiguruje, jen jsem zahlídl cosi o tom, že se pokusí překonat absolutní rekord. Ale nemá to být seriovkou ale jakýmsi LaFerrari XX.

0/0
4.2.2016 21:46

R26a26d17e59k 23V33i28n71š 2230103821

Jéžiš, vy jste zase ''odborník''. Veyron je auto dělané jen pro maximální rychlost a čísla na papíře. Maximální rychlosti dosáhne jen na testovací dráze VW v Ehra-Lessien, nikde jinde ne. Není to žádný hypersport, ale přemotorované GT, které vešlo do obecné známosti jen díky papírovým parametrům. V reálu se to má tak, že je auto na trati mizerné, na okreskách ještě horší, hmotnost je na takové auto extrémní, motor nemá žádný zvuk, auto má obří turbolag, není vůbec pro řidiče, ale spíš pro pasažéry a pozéry. Naprosto diametrálně odlišné auto v porovnání s LaFerrari, které je puristickým nástrojem pro nadšence a pravé řidiče, které má 100% závodní DNA, atmosférický motor V12 jak má být a k tomu jízdní vlastnosti, schopnosti a emoce, které žádné jiné auto nenabídne. Veyron nemá sebemenší šanci, je proti LaFerrari zastaralý a z pohledu filosofie a reálných schopností je úplná nicka.

Ferrari je nejlepší jízdně, motorově, technicky, aerodynamicky, po stránce reakcí motoru na plyn, má lepší brzdy, podvozek a řízení z jiného světa, zní jako superauto a vypadá jako superauto. A má neskutečný charakter a vzbuzuje adrenalin. Navíc je rychlejší než Veyron z nuly na sto, z 0-200 i z 0-300. Na trati zvítězí LaFerrari ohromným rozdílem a vyhraje na okresce i ve sprintu. Prostě Bugatti je rozdrceno na celé čáře.

0/0
4.2.2016 17:43

J49i20ř10í 43S57c71h23w25a36c70h 8168874348176

božínku, ty jsi lepší plkač než Sládek ;-D

0/0
4.2.2016 21:01

J65i10ř73í 75S80c70h14w46a30c46h 8348764948726

Když jsi takový pohádkář a lidový vypravěč, tak mi řekni ve které pohádce ti nakukali že:

2,9 je méně než 2.5,

15 je méně než 14,6

a "nekonečno" je méně než 55? ;-)

0/0
4.2.2016 21:26

R78a23d32e68k 31V18i26n75š 2190313941

Tak si pusť to video dole co jsem postoval ;-D Aha, koukám, že jsi to zahrál do outu, no jo, porážka se těžce uznává ;-) A i když sám píšeš, že tě okruhové časy a proměnné údaje nezajímají, hrotíš papírové údaje do extrému. Přitom jak vidíš, nic to v reálu neznamená a Veyron dostane na prdku. A když si pustíš video od Solomondrina, tak LaFerrari tam bugatku zesměšní rozdílem třídy. Nejdůležitější jsou ale komplexní kvality...a v testech a srovnáních Ferrari jasně dokázalo, že je prostě po všech stránkách nejlepším vozem. Ať už je to jízda na okresce, okruhu, technická úroveň a jízdní schopnosti, design, aero, zvuk, vyváženost, odezva, jízda na limitu, dostupnost výkonů, motor, emoce, propojení s řidičem a aura výjimečnosti, prostě to tam všechno je na plné kule. Dokonalé a výjimečné superauto bez kompromisů, které se dá ale využít naplno kdykoliv a kdekoliv a dá se s ním relativně snadno žít.

0/0
5.2.2016 0:09

J64i53ř52í 90S82c20h38w81a52c57h 8338544948416

Tvrdíš, že píšu, že mně okruhové časy nezajímají? Lžeš!

Tvrdíš, že LaF je rychlejší z nuly na 100, na 200 na 300? Lžeš!

Tvrdíš, že Veyron má obří turbolag? Lžeš!

Tvrdíš, Veyron je úplná nicka? Lžeš!

Tvrdíš, že LaF "je pro nadšence a pravé řidiče"? Nó to dokázal ten blb v Budapešti, byl to "nadšenec" jako ty anebo "pravý řidič"? ;-D

0/0
6.2.2016 0:05

J38i78ř13í 89S62c19h79w76a50c46h 8238474478666

přidám jednu "nakládačku" od Veyronu ve sprintu tomu "nejlepšímu autu na planetě a okolním vesmíru":

https://www.youtube.com/watch?v=zkqSVm__UIU

0/0
3.2.2016 21:56

R89a89d89e51k 80V26i27n60š 2540463361

Tak se podíváme, jak LaFerrari rozcupuje tu přemotorovanou kraksnu na hadry: http://www.youtube.com/watch?v=YDXiB7oTzrU

A to má LaFerrari výkonový deficit, má atmosférický V12, nikoliv W16 s turby, nemá 4x4 a není dělané jen na tupou rychlost v přímce, jako Bugatti. To dokazuje, že je Veyron o ničem, LaFerrari jakožto okruhový a silniční vládce dokazuje, že je nejvíce ultimativním současným autem. Ferrari vždycky bralo věci vážně a komplexně, jejich auta excelovala vždy na silnici i na okruhu, Bugatti neumí pořádně nic. Na okruhu i na silnici propadák a ke své maximálce potřebuje několikakilometrové rovinky a ta jediná je v podstatě na jediném místě na světě.

0/0
4.2.2016 17:49

J94i93ř51í 25S55c68h37w36a91c38h 8238844558226

jen mu nesmi dojít baterky.....;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=zkqSVm__UIU

0/0
4.2.2016 20:57

J24i86ř12í 15S77c44h72w71a64c62h 8668424138246

jo a ještě musím dodat, že Báčovo-Koubovo "zetko" je samozřejmě taky lepčí než nějaký ferárko.....to je přece samosebou ;-)

0/0
3.2.2016 22:00

J24i21r27i 57K52u36c23e85r35a 5357900536202

nemám na to prachy ani vzdáleně ;-) ale nevadí, nelíbí :-/

+1/−1
3.2.2016 14:56

P20a73t87r75i14k 44K38o66u39b25a 3552752120625

Sportaky miluji, ale tohle uprimne nevypada az tak uzasne, ze by melo stat 30 mega.

S Lambem za 5 bych udelal stejnou paradu :-)

+5/0
3.2.2016 14:51

R33a39d87e57k 22V65i23n22š 2800213651

Nenechte se zmást barvou a najděte si článek z roku 2014, který ukazuje vůz v červené ;-) Bílá bianco je krásná, ale poněkud decentní, v červené rosso vynikne krása a elegance LaFerrari naplno.

+1/0
3.2.2016 14:59

R42a29d98e38k 61V75i24n34š 2330613961

Zde červené LaFerrari pana Macha ;-)

http://auto.idnes.cz/laferrari-v-praze-0zt-/automoto.aspx?c=A140708_093200_automoto_fdv

+1/0
3.2.2016 15:07

I76v85a62n 97M73a56r84e95k 6714808492

Opravdu krásné,suprovní a . . . . . k čemu je to dobré ? ! 8-o

0/−4
3.2.2016 14:45

R72a88d55e46k 77V77i87n96š 2970923761

Má zejména schopnost lákat do diskuzí automobilové nýmandy jak tak vidím ;-)

+6/0
3.2.2016 14:49

P20a70t24r39i37k 76K48o40u51b77a 3112352610115

Jsou tady spis zvykli na ty svoje Fabie no ;-)

+1/0
3.2.2016 14:52

J94i24ř90í 65H36u84d48e83c 4912551199812

Bral spíš bych LaDacia :-)

+1/−1
3.2.2016 14:40

P25e97t45r 45M36a63r14š10á75l90e82k 9445292174569

Pěkné, ale mě se víc líbí Ferrari s V12 vepředu. Především F12Berlinetta je nádherná.R^

+3/0
3.2.2016 14:25

P40a39v70e71l 63K93h44a81i62l 2958419702188

Nádhera! R^

+4/0
3.2.2016 14:16

P37a36t78r68i29k 55S61v49o94b15o51d46a 3319601356145

Nevím. Jednou za pět let si zaplatím obyčejné Ferrari na okruh, zablbnu si a basta. V pohodě stačí....co si tímhle vlastnictvím člověk dokáže? Za to by bylo rozzářených dětských očí.....

0/−3
3.2.2016 14:13

R41a56d46e28k 37V17i53n30š 2830553861

Asi nejste ve správné diskuzi. Pokud za vším hledáte to, co si tím člověk dokázal a jakékoliv jiné formy alibismu, tak musíte mít smutný život...vlastnictví tohoto auta je o čisté radosti, nadšení a o vztahu k řízení a automobilismu obecně, o respektu a obdivu ke značce Ferrari a jejímu odkazu a historii. Je to komplexní set emocionálních pohnutek, z racionálních můžeme jmenovat třeba fakt, že ojeté LaFerrari má již nyní trojnásobnou hodnotu oproti původní ceně pořizovací. Nad tímto ovšem majitel nepřemýšlí, ten si ho chce náležitě užít se vším všudy.

+1/−1
3.2.2016 14:20

P79a25t81r49i94k 91S95v71o48b22o24d24a 3729551176455

Vidíte, a další pod váma píše, že se s tímto nejezdí, jako se investiční víno nepije. Sto lidí, sto názorů.

0/0
3.2.2016 14:21

R33a29d34e41k 42V19i77n31š 2480933511

Z vašich příspěvků lze cítit závist. Každopádně vás nebudu soudit. Tohle není o mém nebo vašem názoru, faktem je, že majitelé těchto vozů s nimi jezdí po celé Evropě, po závodních okruzích a okreskách a celkový nájezd za rok se pohybuje okolo 8 000-12 000 km ročně. A vidíte, přitom všem stíhají ignorovat všechny ty internetové bychaře a teoretiky v diskuzích, kteří tvrdí, že jejich investice nemá opodstatnění, auta nevyužívají adekvátně a dělají to špatně ;-D

0/0
3.2.2016 14:31

P79a29t81r57i84k 73S67v80o33b22o64d56a 3539341886855

Ne, já nezávidím nikomu. Peníze už vůbec ne, auta domy, fakt ne:)

0/0
3.2.2016 14:34

J91i27ř42í 72B72a29r71t29á11k 9580235548704

to myslis vazne?? vis kolik tohle auto rozzari detskych oci, kdyz to nekde uvidi?

+1/0
3.2.2016 15:56

D47o60m11i10n50i25k 52H66e63r38z49á14n 1739825323

Je skvělý, že víme, jakej tvar mají zoubky na klíči k tomuhle autu.... nic snažšího, než si vyrobit kopii... V

0/0
3.2.2016 14:11
Foto

V67l72a79d17i53m32í85r 13K16r31o78u59p57a 8617558351602

8-o;-D

0/0
3.2.2016 15:59
Foto

V23l20a85d60i63m56í13r 18K45r29o37u87p91a 8687988461492

Marně si lámu hlavu nad tím, k čemu jsou na autě aerodynamické prvky, klapky pro rozvod vzduchu pod vozem atd. když je u nás maximálka 130km/h;-D

+1/−6
3.2.2016 13:28

R60a38d77e15k 10V48i61n57š 2930773711

Co třeba na okruh, přirozené to prostředí pro tento stroj? To vás nenapadlo?

+7/0
3.2.2016 13:31
Foto

V64l94a14d18i12m88í90r 62K96r70o14u25p75a 8977178121572

Dát 30 mega za možnost jezdit s tím občas jen po okruzích, mně přijde ještě větší hloupost, jako jezdit s takovým autem po našich dálnicích. Ano, může si zajet zařádit za hranice, ale on, pokud vím, má to auto tady... Prostě to považuju za obyčejnou snobárnu:-)

0/−2
3.2.2016 15:56

R23a17d10e27k 57V54i22n71š 2330133691

Létají z vás jen samé předsudky a stereotypy, protože o autě (a autech obecně) nevíte absolutně nic :-) Vidíte placatý, nízký hypersport, takže si automaticky řeknete, že na naše silnice (jak já tu ohranou a neplatnou hlášku nesnáším) se auto nehodí. Opak je samozřejmě pravdou, auto si poradí díky nejpokrokovějšímu podvozku s magneteorologickými tlumiči i s tou nejrozbitější silnicí. Stačí si na volantu zmáčknout tlačítko pro rozbité silnice a je to. Poté je jízdní komfort srovnatelný jako se sedanem vyšší třídy. Když najedete na lepší silnici, dáte si tam režim sport a race, auto se zpevní, ztuhne, ožije vám pod rukama a je připraveno na plnou palbu. Takže opět nemáte pravdu, za 30 milionů máte auto, se kterým můžete jezdit kdekoliv a kdykoliv, i naplno, pokud se odvážíte :-) Díky systému Manettino na volantu, kterým ovládáte nastavení (naprosto špoičkového) podvozku je připravené na všechno. A je logické, že na okruhu předvede to nejlepší. Pan Pergl má okruh Most asi hodinu jízdy a pak má ještě Brno, kde bude do dvou hodin. A naše dálnice zvládne jak nic, přežehlí je bez povšimnutí.

Dejte sbohem a šáteček předsudkům a začněte se o auta zajímat, pokud se chcete vyjadřovat v diskuzích a neprojevovat se jako balíček plný neplatných stereotypů a ohraných klišé. A ten dodatek se snobárnou je tak omezený, jak jen může být.

+2/0
3.2.2016 16:23

O41n52d50ř25e29j 84Č12a76p45k48a 6771561223114

Já to považuju za rozumnou investici. Auta, jako jsou Ferrari z limitovaných sérií, získávají na ceně, i když se s nimi jezdí - takže pokud to někde na okruhu nepošle ve 200 do bariéry, v dlouhodobém horizontu vydělá a ještě si užije spoustu zábavy.

0/0
3.2.2016 18:13

J17o92s45e13f 42B78i25e91l51i86k 6132906548437

Ono se s tím autem nesmí do zahraničí?

+1/0
3.2.2016 13:34

R77a90d72e67k 44V47i44n54š 2650863381

Pán si asi ani neuvědomuje, že většina kusů LaFerrari z celkového počtu 499 položek v zahraničí končí ;-D

Zejména v Itálii, Velké Británii, Německu, Francii, USA a Holandsku. A tam všude mají závodních tratí kolik chtějí, nebo jako alternativu volí kvalitní okresky a dálnice bez limitu. Aerodynamika u LaFerrari funguje již v relativně malých rychlostech, mechanická přilnavost je cítit v jakékoliv situaci.

+1/0
3.2.2016 13:52

J38i21ř84í 43S73c39h53w14a55c47h 8298354308696

tak tady v "této (jakékoliv) situaci" ta mechanická přilnavost asi moc "cítit" nebyla ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=RSrEbv8RSrQ

0/0
3.2.2016 21:48

R89a61d49e11k 63V21i37n40š 2670983531

950 koní a nezodpovědný majitel, který neví, co má pod zadkem :-) Vážně si myslíte, že po přehnaném přidání plynu s takovým autem se nic nestane? S tím nemá v prvé řadě nic společného přilnavost, ať už mechanická nebo aerodynamická. Naučte se něco člověče...

0/0
4.2.2016 17:51

J75i20ř22í 74S66c61h36w57a73c14h 8678404588766

já se nic učit nemusím, mně by se to nestalo, dřív by se to měl naučit ten "nezodpovědný majitel" co sice má 5 dalších Ferrari, ale přesto s nimi neumí jezdit i když je v nich "mechanická přilnavost cítit v jakékoliv situaci ";-D;-D;-D

0/0
4.2.2016 20:52

O56n59d85ř97e95j 57Č64a52p96k53a 6841931533114

Na Nordschleife jste podle předpisů za 6 hodin. A člověk, co si může dovolit auto za milión euro, nebude mít problémy ani s tím, aby si s pár kamarády s podobným koníčkem pronajali na den třeba Brno nebo Most včetně traťáků a časomíry.

+4/0
3.2.2016 14:08

D75e10n97i52s 84W88i97t29z40k38u 3883851929777

a taky ten kufr, tam se asi nevejde 5 pytlů cementu

+1/0
3.2.2016 14:26

J55i65ř31í 31B90a33r17t60á50k 9420715518874

povazujete se za inteligentniho cloveka, kdyz si lamate hlavu timto?

0/0
3.2.2016 15:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.