Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opavská firma chystá tříkolový skútr se střechou, jeho původ je v Číně

Společnost Motoscoot opavského podnikatele Pavla Brídy uvede za několik týdnů na trh elektrické tříkolky Velor-X-Trike. Vozítka budou mít sice řídítka jako motocykly nebo skútry, ale od těch je bude odlišovat krytá kabina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P48e77t68r 69M39a98r55š22o12u65n 5235808106306

hele, to je ono: http://www.alibaba.com/product-detail/New-Electric-Tricycle_60239795815.html

0/0
7.2.2016 17:14

J76a52k69u46b 46K76o11s 3586332170644

Když tříkolka, tak dvě kola vpředu. Takhle to bude dost nestabilní.

0/0
6.2.2016 19:32
Foto

M75i25r84o19s12l51a29v 58S16t94e26i61n73e77r 1285465798583

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-HOT-PASSENGER-ELECTRIC-TRICYCLE-TUK_911924535.html?spm=a2700.7724857.29.278.grVP7q

0/0
5.2.2016 20:05


P38e77t34r 40M88a20r59š34o29u47n 5915428406236

trochu malej tuktuk ne?

0/0
5.2.2016 0:07
Foto

M92i53r54o89s52l70a81v 17S17t85e83i68n12e74r 1515985658283

U Alibaby.com najdete i větší, ale v našem klimatu musí být ten tuktuk uzavřený. Třeba po Praze by to bylo asi zajímavé.

0/0
5.2.2016 19:54
Foto

M71i79r97o75s74l64a65v 60S88t64e58i86n27e91r 1125715178823

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-HOT-PASSENGER-ELECTRIC-TRICYCLE-TUK_911924535.html?spm=a2700.7724857.29.278.grVP7q

Tento model bych považoval za vhodný pro Staromák, ukázat turistům starou Prahu. Hlavně je to vozítko obratné a úzké, protáhne se i brankou.

Elektřina nesmrdí, takže by nezatěžovala už tak hustý vzduch v centru.

A cena kolem 25 tisíc Kč také není až tak závratná.

0/0
5.2.2016 20:03

P34e56t64r 72M51a52r93š65o38u24n 5675598676116

běžné tuktuky jsou rozměrově většinou větší.

Asijské tuktuky jsou také uzavíratelné, plachtou... nojo, jenže tam neřeší zimu, max déšť ;-)

Uzavřenost tohoto opavskočínského je na pohled pěkné, ale jaká bude realita? V zimě tam nebude chladno? Čím to vytápíme? Elektrickým topením tou baterii s dojezdem 70km? Jak se to na ní podepíše v zimě? Otázek vymyslím spoustu a byl bych na stav opravdu zvědavý (což myslím vážně, bez sarkasmu)

0/0
7.2.2016 17:07
Foto

M74i21r43o64s48l37a87v 93S11t87e21i93n88e24r 1825215608283

Rozhodně dobrá myšlenka, na akumulátor nic většího nelze realizovat. Po Praze, nebo z předměstí větších obcí přímo ideální na cestu do práce nebo na nákup.

Náklady prakticky jenom na nové akumulátory, ty mají zatím krátkou životnost.

0/0
4.2.2016 23:51
Foto

M49a93r44e92k 75S29o85f41r 9475600958169

Pro město by bylo lepší mít rychlost až 50 km/h, aby se dalo jet v souvislé koloně, jinak super.

0/0
4.2.2016 19:17

J91a86n 88F47r53o62l53í74k 6836230815454

I pro městský provoz potřebujete něco kolem 80 ky. Jinak jste brzda provozu. Ovšem všechny ty udělátory limitují současné lithiové baterie. Navíc je lithium docela nedostatkový kov takže hromadný přechod na elektriku zatím nehrozí.

0/−1
5.2.2016 15:17

A44n69t82o37n68í81n 15D19o73u73b24e73k 3340559359

hura!!! neco podobneho nebo lepe neco jako smart nebo citigi ale bez zadnich dveri a zadniho sloupku az do delky 2,5 metru bych koupil hned!!! pri cene 100.000 - 130.000 pripadne do 150.000 je to do mesta super vec a byl by to hit

citigo je jinak za 200.000 uplne mimo misu a navic za zbytecna zadni sedadla a nejde s nim tak parkovat kolmo

+1/−1
4.2.2016 10:57

A12n26t86o40n81í11n 23D97o73u50b35e69k 3170379479

chystam se koupit zanovni smart do prahy do 150.000 ale nove auto by bylo lepsi :-)

0/−1
4.2.2016 10:59

J45i13ř58í 73Z19ý48k59a 9139363371850

za 150 se dá koupit zmíněný Renault Twizy a to včetně baterií (běžně bývají v pronájmu). Viz tipcars

+1/0
4.2.2016 11:03

V32á90c28l61a43v 22M51r45á65z 9441124216686

Citigo stojí od 180 000Kč. Za 150-160 se dá koupit rok stará předváděčka s najetými 3000km a plnou zárukou na 5 let 100 000 km. A hlavně u citiga se platí za pohodlí, to je spolu s jízdními vlastnostmi o třídu výš než u jiných malých vozítek od fiatu nebo renaultu.

0/0
6.2.2016 13:40

M47i70r29o57s66l61a54v 66K73a69š24p50a63r 7850941317746

Kdyby byla cena max.100 a dojezd aspoň 100. Tak tomu dávám šanci, takto myslím, že ne :-/Rv

0/0
4.2.2016 10:55

P88a11v17e89l 81Š60ť64a61s98t88n14ý 6724348354768

V autě maličko znervózním, když se mi rozsvítí hladové oko. A to mám pak dojezd ještě 150 kilometrů. Jaké pocity musí mít řidič u něčeho takového?

0/0
4.2.2016 10:45

J65i87ř53í 61K81o97c58u68r63e26k 6185504645758

Stejné jako řidič fichtla, který má nádrž na dva a půl litru a dokáže s tím dojet maximálně 100-120 km daleko. A teď: Kdo na fichtli jezdí Praha-Brno tak a zpátky za jeden den pracovně?

+2/0
4.2.2016 12:46

J47a90n 75F56r64o37l21í38k 6176810195304

Jako kluk jsem jel o prázdninách za tetou do Prahy. V kapse trenek 10 kčs na benzin a s Jawou 550 mě to stačilo až do Černé v Pošumaví, kde jsme měli povinnou brigádu. Jenže tankování trvalo 5 minut a ne 5 hodin.;-D

+1/0
5.2.2016 15:14

J67o61s87e30f 41B95i13e36l95i12k 6132966718167

Pro mistra na pojíždění po fabrice dobrý. Do města nebrat, a za město nepouštět.

+1/0
4.2.2016 10:33

J35i83ř98í 49K27o84c26u69r32e42k 6485454225958

Ani když dojíždíte na vlakovou zastávku 1,5 km daleko vše ZÓNA 30, autobus tam nejezdí, jelikož pro 6 chalup to nemá cenu a navíc by se na silničku 2,2 m širokou sotva vešel, v zatáčce vůbec?

+1/0
4.2.2016 12:47

R69i83c77h33a92r29d 19T38r37e66f22i80l 4531625719500

Na vlakovou zastávku vzdálenou 1,5 km si nemusím vozit brusel na nějakém přibližovadle, tam dojdu pěšky nebo v nejhorším na kole.

+1/0
4.2.2016 13:32

R28o69b31i79n 37Ž71i21ž32k65a 2488964356236

Nemluvě o faktu, že do vlaku to nevezme a nechat to stát každý den deset hodin někde ve vidlákově před nádražím ve všem počasí...

0/0
4.2.2016 15:36

J44a35n 29F57r72o18l82í86k 6436770675714

Jezdí na kolech zn. Ukrajina a zamykají to k nádražnímu zábradlí.

0/0
5.2.2016 15:20

J94a64n 22U74l51r62i21c67h 8178503846471

Je to paskvil, nema to kapacitu jako auto, a nemuzete tim klickovat v provozu jako na skutru. Takze vysledek je ze mate vlastne neco, co si bere nejhorsi vlastnosti s obou typu. Nac mi bude ze budu stat v kolone a muj radoby skutr bude zabirat jen pulku pruhu?

+1/−1
4.2.2016 9:48

J28i39ř35í 67K16o66c31u92r40e92k 6325804535888

A věříte v existenci vesniček?

+1/0
4.2.2016 12:49

S63t84a90n62i18s20l75a55v 20M89i96l44e23r 5542447650583

Konečně malé elektrické vozítko do města. Pokud ho bude možne parkovat i v modrých zonách jako motorky a dobijet u veřejných nabiječek, tak je to na popojíždění po Praze a nebo jiném městě ideální. Držím palce.:-)

0/0
4.2.2016 9:36

J87o11s28e46f 49N76o29v22á84k 2362779943249

Před časem jsem se zajímal o elektrické skútry na dojíždění do práce. Kromě toho, že cena je příliš vysoká ve srovnání s porovnatelným benzínovým skútrem, mě především odradil fakt, že baterie mají velmi omezenou životnost a jejich výkon - a tím i dojezd - klesá. Navíc udávaný dojezd je značně závislý na stylu jízdy a profilu trati. Zrychlování, vyšší rychlost a kopce baterii vybijí o mnoho dříve, než dosáhnete udávaného dojezdu. Výměna baterie znamená značnou investici, tvoří výraznou část ceny stroje. Takže ojetina s vymlácenýma baterkama bude podle mě poměrně nezajímavá. Když k tomu přidáte omezenou možnost kdykoli bleskově "natankovat" a když si "zelení" uvědomí, co obnáší výroba, distribuce, likvidace baterií a že ta elektřina se někde musí vyrobit (a ze sluníčka a větru toho moc nebude), tak to zas taková pecka není. Byť náklady na provoz jsou nízké.

Nicméně úřady to jistě nakoupí. Počítám, že na vozítkách bude nálepka "Spolufinancováno EU" EU

+3/−2
4.2.2016 9:28

J20i33ř21í 66Z70ý57k59a 9969743381370

záleží na tom, co je tam za baterie a jak se k nim chová nabíjecí elektronika. Ano, pokud je elektronika "ždíme na krev", nebo jde o gelové baterie, tak si zajezdíte tak rok dva, než bude potřeba výměna. V případě li-ion baterií s nějakým inteligentnějším nabíjením by neměl být problém dosáhnout 8 leté životnosti, stejně jako je tomu u vozů Tesla.

+1/−1
4.2.2016 9:45

J38a42n 89F53r61o31l64í43k 6526900135434

Zatím kapacitně i ekonomicky nezajímavé. Za 8 let provozu jsem utratil 117 tis. kč za benzín a ujel 75 tis. km. Další provozní náklady jsou téměř shodné (destičky, pneumatiky, pojištění). Mám C1. Malé, lehké, mohu si dovolit v zimě i topit a nikdy mě nedojde energie protože 2 litry v kanistru uvezu. Všude zaparkuji a odvezu 4 lidi. Po dálnici hravě 130.

+1/0
5.2.2016 15:28

O13n21d43ř71e16j 35Z39d25e60r44a85d77i39č72k65a 6934475903298

V Asii se tomu říká tuk-tuk :-P

+1/0
4.2.2016 9:24

V60o72j85t55ě95c24h 97B56á50r83t85e90k 1791165216771

Za mě radši Piaggio APE

+1/−1
4.2.2016 8:27
Foto

M93i64c31h29a81l 23N93a50j59m12a27n 7879663826730

Hmmm. pěkné. Ale pořád většímu rozšíření bude bránit cena... 140 tis. je skoro hranice, za kterou se dá koupit normální malé nové auto.

+1/−1
4.2.2016 7:52

J24i90ř28í 26Z86ý17k95a 9459253641510

Aixamy pro řidiče od 15let stojí 250t Kč a taky se to prodává. U nás v Teplicích to na silnici vídám poměrně často.

A protože tohle dětem kupují movitější rodiče, neměl by být ani problém s nabíjením - nejspíše budou bydlet ve vlastní vilce, takže se zásuvkou a parkovacím místem problém nebude. A ještě ušetří kilíčko v nákupce, něco za servis, PHM, emise ...

0/0
4.2.2016 7:57

P52e33t79r 38R74i10c45h18t43e74r 4656765354200

většina el. skútrů má vyndavací baterii, tady jich může být možná víc, ale nabít by se to dalo i v paneláku. Navíc tam budou prakticky mizivé náklady na údržbu.

0/0
4.2.2016 8:28

L22u83d38v18í57k 24G82a36j92d67o73š92í98k 2245423784102

Už vás vidím, jak z toho denně vyndaváte 100 kg baterií a nosíte to domů nabít. ;-D

+2/0
4.2.2016 17:34

P79e75t57r 42R64i74c59h65t19e54r 4916275954870

nee 8,5 kg

http://www.akumo.cz/lithiovy-akumulator-l45-lifepo4-2

0/0
5.2.2016 14:03

P79a16v42e57l 98M48a30r41e37š 6585845592869

Tohle strčit do zásuvky v klasickém paneláku, tak vám hliníkový dráty vytečou ze zdi. ;-D.

Ve starším činžáku s stačí vhodně zkombinovat mikrovlnku, el. troubu a rychlovarnou konvici a proklíná vás půlka bloku, bo vyletí jistič pro celej dům;-D

0/0
7.2.2016 23:58

P38e59t66r 66R17i62c97h18t43e69r 4456625274290

Je to malej elektrickej TukTuk. Měl by ale bejt levnější :-P.

+1/0
4.2.2016 7:44

M62a65r96e85k 48D22o61s40t44á10l 7751211464717

Cena je podle mě u těchto "autíček" hlavní problém. Skútr pořídím do 20 tisíc, malé ojeté auto v dobrém stavu do 50 tisíc. Takže di to asi koupí jen technický nadšenec, nebo fanda.

0/0
4.2.2016 7:30

J31i90ř96í 54Z36ý24k91a 9989113901920

nebo řidič od 15let, případně senior, kterému stačí, že si dojede nakoupit do města, zajde k lékaři atp.

0/0
4.2.2016 7:53

P18a62v27e44l 52M24a38r45e82š 6335555882459

Ten senior má auto z let kdy nebýval senoirem, nebo si koupí za půlku ceny tohoto slušný lehce olítaný Citigo, Fiat 500, Mikru, nebo něco podobného

0/0
8.2.2016 0:01

P33e28t52r 38J83a55k29u 7442418173200

Porovnavejte porovnatelne. trikolka je NOVA, mala a elektricka.

to ze koupite ojete auto za 50k je sice mozna pro vas fakt (pro mne napr. je to uplne mimo, kupiji ojetiny za 300 a vyse) ale neni to prima konkurence i kdyz se to tak zdanlive jevi.

0/0
4.2.2016 8:59

R87o43b30i69n 28Ž28i71ž71k87a 2338304766186

Píšete "porovnávejte porovnatelné" a pak do jedné věty fláknete ojetou střední třídu za 300K se Sparkem :D

.

Konkurence se nebere podle adjektiv, ale podle účelu. A zamýšlený účel se u tohohle vozítka a ojetého městského malého auta hodně překrývá.

+1/0
4.2.2016 15:40

P26a16v63e91l 87M90a82r84e66š 6785125962409

Za stopade koupíte velmi slušné ojeté auto nižší nebo nižší střední třídy, které vám při troše péče bude sloužit s minimálními náklady deset let. narozdíl od tohohle bazmeku to může být vaše jediné auto, protože si s tím můžete troufnout na dálnici, nebo dál za město mimo civilizaci, kde třífázových rychlonabíjecích zásuvek obvykle moc nebývá. natankováno máte za pět minut, ujedete na jedno natankování 1000 km a provozní náklady na palivo budou kolem 1.2 na kilometr ( nafta je levná , dnes jsem bral za 22.9, plná nádrž pod tisícovku...)

0/0
8.2.2016 0:09

T46o78m65á58š 85P96í73c83l 3246823951197

Konečně to nějaký výrobce zkusil bez machrování s nejrůznějšími vychytávkami a bez šponování ceny. Pro mě to auto zatím není, ale přeji mnoho prodejních úspěchů.

+7/0
4.2.2016 6:46

J45i31ř67í 67Z25ý12k46a 9739903661380

něco podobného dělá Renault ... Twizy. Akorát to má hloupě vyřešené dveře.

Nicméně to má lepší dojezd, cenu podobnou. Prodeje nic moc, kolem 2500ks ročně.

Držím palce, ať je to alespoň nepoloží.

+2/0
4.2.2016 1:00

P60a55v49e41l 85F45o89l32t48á61n 4220852894

Ano, "Prodeje nic moc" – ale proč?

Můžu jít do prodejny a prohlédnout/objednat/koupit si Twizy? NE.

Ale skuhrat nad nízkými prodeji výrobci budou, na to jsou machři.

+1/−2
4.2.2016 1:51

M45a62r34e29k 95J89a80n52e68č24k27a 1517756653321

Nevidím v tom žádný prodejní potenciál, tím spíše, že rychlost se pohybuje mezi 45, max. 55km/hod a dojezd pouze 70km. Za tuhle cenu si každý raději koupí klasický skutr. Jinak na rozvoz pizzy si každý raději koupí nějakou ojetou nákupní tašku, protože dojezd 70km na den by jim opravdu nestačil a určitě taky nebudou řešit jestli jsou eko. To je od pana podnikatele - nadšence trochu naivní představa, tím spíše, že lidé čím dál více blbnou s auty typu SUV i do města a půjdou do přerostlého dětského kočárku. V Číně je navíc úplně odlišný trh a klimatické podmínky.

+6/−4
4.2.2016 0:49

J48i78ř50í 14K13o45c65u87r48e33k 6605574575608

No vidíte. Máma jezdí 3x týdně do města. Chodí přes kilometr pěšky na vlak, nemá totiž řidičák a autobus zastavuje taky hned vedle.

Získat papíry na malé auto a jezdit v "provozu", který se počítá na 10 aut za den, by zvládla. Na vlak ji to doveze a narozdíl od terénního quadu nezmokne cestou. Přecejenom máti už má roky a vnučku ... takže by to měl kdo podědit, kdyby se máti přestala citít, že to zvládá.

+1/−1
4.2.2016 12:59

R34o54b71i32n 14Ž89i82ž49k83a 2208244686466

No od toho je v nabídce ta ojetá nákupní taška. Za cenu tohohle vozu se dá zaplatit její koupě + pět let vámi popsaného provozu.

+1/0
4.2.2016 15:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.