Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opavská firma chystá tříkolový skútr se střechou, jeho původ je v Číně

Společnost Motoscoot opavského podnikatele Pavla Brídy uvede za několik týdnů na trh elektrické tříkolky Velor-X-Trike. Vozítka budou mít sice řídítka jako motocykly nebo skútry, ale od těch je bude odlišovat krytá kabina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39e25t54r 44M19a43r10š21o58u79n 5685808106356

hele, to je ono: http://www.alibaba.com/product-detail/New-Electric-Tricycle_60239795815.html

0/0
7.2.2016 17:14

J92a36k14u76b 57K44o74s 3426692410104

Když tříkolka, tak dvě kola vpředu. Takhle to bude dost nestabilní.

0/0
6.2.2016 19:32
Foto

M46i33r57o83s73l84a15v 80S48t59e62i72n86e58r 6818554363515

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-HOT-PASSENGER-ELECTRIC-TRICYCLE-TUK_911924535.html?spm=a2700.7724857.29.278.grVP7q

0/0
5.2.2016 20:05

P53e72t10r 97M92a85r44š64o54u46n 5285808956546

trochu malej tuktuk ne?

0/0
5.2.2016 0:07
Foto

M23i43r71o19s51l37a84v 93S63t10e61i74n40e63r 6278284753875

U Alibaby.com najdete i větší, ale v našem klimatu musí být ten tuktuk uzavřený. Třeba po Praze by to bylo asi zajímavé.

0/0
5.2.2016 19:54
Foto

M48i90r26o67s98l47a40v 70S48t18e40i68n61e66r 6638174593525

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-HOT-PASSENGER-ELECTRIC-TRICYCLE-TUK_911924535.html?spm=a2700.7724857.29.278.grVP7q

Tento model bych považoval za vhodný pro Staromák, ukázat turistům starou Prahu. Hlavně je to vozítko obratné a úzké, protáhne se i brankou.

Elektřina nesmrdí, takže by nezatěžovala už tak hustý vzduch v centru.

A cena kolem 25 tisíc Kč také není až tak závratná.

0/0
5.2.2016 20:03

P85e72t14r 98M65a59r19š10o46u28n 5555808476366

běžné tuktuky jsou rozměrově většinou větší.

Asijské tuktuky jsou také uzavíratelné, plachtou... nojo, jenže tam neřeší zimu, max déšť ;-)

Uzavřenost tohoto opavskočínského je na pohled pěkné, ale jaká bude realita? V zimě tam nebude chladno? Čím to vytápíme? Elektrickým topením tou baterii s dojezdem 70km? Jak se to na ní podepíše v zimě? Otázek vymyslím spoustu a byl bych na stav opravdu zvědavý (což myslím vážně, bez sarkasmu)

0/0
7.2.2016 17:07
Foto

M69i40r42o15s38l54a43v 34S78t79e87i75n63e93r 6478934213325

Rozhodně dobrá myšlenka, na akumulátor nic většího nelze realizovat. Po Praze, nebo z předměstí větších obcí přímo ideální na cestu do práce nebo na nákup.

Náklady prakticky jenom na nové akumulátory, ty mají zatím krátkou životnost.

0/0
4.2.2016 23:51
Foto

M13a73r41e13k 82S49o34f66r 9575980108219

Pro město by bylo lepší mít rychlost až 50 km/h, aby se dalo jet v souvislé koloně, jinak super.

0/0
4.2.2016 19:17

J25a67n 70F13r97o31l33í57k 6786140185614

I pro městský provoz potřebujete něco kolem 80 ky. Jinak jste brzda provozu. Ovšem všechny ty udělátory limitují současné lithiové baterie. Navíc je lithium docela nedostatkový kov takže hromadný přechod na elektriku zatím nehrozí.

0/−1
5.2.2016 15:17

A93n33t20o88n94í25n 61D51o16u32b77e72k 3930669569

hura!!! neco podobneho nebo lepe neco jako smart nebo citigi ale bez zadnich dveri a zadniho sloupku az do delky 2,5 metru bych koupil hned!!! pri cene 100.000 - 130.000 pripadne do 150.000 je to do mesta super vec a byl by to hit

citigo je jinak za 200.000 uplne mimo misu a navic za zbytecna zadni sedadla a nejde s nim tak parkovat kolmo

+1/−1
4.2.2016 10:57

A79n71t96o44n33í66n 63D30o15u59b95e25k 3700629539

chystam se koupit zanovni smart do prahy do 150.000 ale nove auto by bylo lepsi :-)

0/−1
4.2.2016 10:59

J98i64ř79í 18Z59ý38k45a 9709423461580

za 150 se dá koupit zmíněný Renault Twizy a to včetně baterií (běžně bývají v pronájmu). Viz tipcars

+1/0
4.2.2016 11:03

V15á92c89l97a18v 40M74r40á77z 9171164736376

Citigo stojí od 180 000Kč. Za 150-160 se dá koupit rok stará předváděčka s najetými 3000km a plnou zárukou na 5 let 100 000 km. A hlavně u citiga se platí za pohodlí, to je spolu s jízdními vlastnostmi o třídu výš než u jiných malých vozítek od fiatu nebo renaultu.

0/0
6.2.2016 13:40

M36i68r89o83s44l28a46v 80K53a77š77p17a24r 7570961647436

Kdyby byla cena max.100 a dojezd aspoň 100. Tak tomu dávám šanci, takto myslím, že ne :-/Rv

0/0
4.2.2016 10:55

P10a64v96e74l 61Š70ť40a16s51t65n50ý 6394838454918

V autě maličko znervózním, když se mi rozsvítí hladové oko. A to mám pak dojezd ještě 150 kilometrů. Jaké pocity musí mít řidič u něčeho takového?

0/0
4.2.2016 10:45

J90i52ř80í 89K48o60c35u23r10e76k 6605244215898

Stejné jako řidič fichtla, který má nádrž na dva a půl litru a dokáže s tím dojet maximálně 100-120 km daleko. A teď: Kdo na fichtli jezdí Praha-Brno tak a zpátky za jeden den pracovně?

+2/0
4.2.2016 12:46

J93a81n 77F75r43o16l51í76k 6626740975584

Jako kluk jsem jel o prázdninách za tetou do Prahy. V kapse trenek 10 kčs na benzin a s Jawou 550 mě to stačilo až do Černé v Pošumaví, kde jsme měli povinnou brigádu. Jenže tankování trvalo 5 minut a ne 5 hodin.;-D

+1/0
5.2.2016 15:14

J92o62s94e50f 68B42i85e26l71i75k 6172256828747

Pro mistra na pojíždění po fabrice dobrý. Do města nebrat, a za město nepouštět.

+1/0
4.2.2016 10:33

J50i95ř96í 10K55o29c26u56r82e72k 6635494385498

Ani když dojíždíte na vlakovou zastávku 1,5 km daleko vše ZÓNA 30, autobus tam nejezdí, jelikož pro 6 chalup to nemá cenu a navíc by se na silničku 2,2 m širokou sotva vešel, v zatáčce vůbec?

+1/0
4.2.2016 12:47

R23i89c16h90a88r82d 41T60r14e35f91i81l 4341735329150

Na vlakovou zastávku vzdálenou 1,5 km si nemusím vozit brusel na nějakém přibližovadle, tam dojdu pěšky nebo v nejhorším na kole.

+1/0
4.2.2016 13:32

R70o59b60i41n 10Ž79i64ž74k51a 2398604466796

Nemluvě o faktu, že do vlaku to nevezme a nechat to stát každý den deset hodin někde ve vidlákově před nádražím ve všem počasí...

0/0
4.2.2016 15:36

J32a86n 28F13r45o13l81í69k 6256350985424

Jezdí na kolech zn. Ukrajina a zamykají to k nádražnímu zábradlí.

0/0
5.2.2016 15:20

J89a90n 71U17l73r93i51c34h 8768113136871

Je to paskvil, nema to kapacitu jako auto, a nemuzete tim klickovat v provozu jako na skutru. Takze vysledek je ze mate vlastne neco, co si bere nejhorsi vlastnosti s obou typu. Nac mi bude ze budu stat v kolone a muj radoby skutr bude zabirat jen pulku pruhu?

+1/−1
4.2.2016 9:48

J96i48ř42í 34K40o48c59u31r94e80k 6815474725778

A věříte v existenci vesniček?

+1/0
4.2.2016 12:49

S87t69a50n45i54s33l61a97v 20M88i92l67e76r 5442187220123

Konečně malé elektrické vozítko do města. Pokud ho bude možne parkovat i v modrých zonách jako motorky a dobijet u veřejných nabiječek, tak je to na popojíždění po Praze a nebo jiném městě ideální. Držím palce.:-)

0/0
4.2.2016 9:36

J30o83s39e15f 95N69o56v39á75k 2752769473189

Před časem jsem se zajímal o elektrické skútry na dojíždění do práce. Kromě toho, že cena je příliš vysoká ve srovnání s porovnatelným benzínovým skútrem, mě především odradil fakt, že baterie mají velmi omezenou životnost a jejich výkon - a tím i dojezd - klesá. Navíc udávaný dojezd je značně závislý na stylu jízdy a profilu trati. Zrychlování, vyšší rychlost a kopce baterii vybijí o mnoho dříve, než dosáhnete udávaného dojezdu. Výměna baterie znamená značnou investici, tvoří výraznou část ceny stroje. Takže ojetina s vymlácenýma baterkama bude podle mě poměrně nezajímavá. Když k tomu přidáte omezenou možnost kdykoli bleskově "natankovat" a když si "zelení" uvědomí, co obnáší výroba, distribuce, likvidace baterií a že ta elektřina se někde musí vyrobit (a ze sluníčka a větru toho moc nebude), tak to zas taková pecka není. Byť náklady na provoz jsou nízké.

Nicméně úřady to jistě nakoupí. Počítám, že na vozítkách bude nálepka "Spolufinancováno EU" EU

+3/−2
4.2.2016 9:28

J19i33ř43í 94Z16ý81k82a 9419563781360

záleží na tom, co je tam za baterie a jak se k nim chová nabíjecí elektronika. Ano, pokud je elektronika "ždíme na krev", nebo jde o gelové baterie, tak si zajezdíte tak rok dva, než bude potřeba výměna. V případě li-ion baterií s nějakým inteligentnějším nabíjením by neměl být problém dosáhnout 8 leté životnosti, stejně jako je tomu u vozů Tesla.

+1/−1
4.2.2016 9:45

J98a38n 53F41r71o70l25í22k 6826770605634

Zatím kapacitně i ekonomicky nezajímavé. Za 8 let provozu jsem utratil 117 tis. kč za benzín a ujel 75 tis. km. Další provozní náklady jsou téměř shodné (destičky, pneumatiky, pojištění). Mám C1. Malé, lehké, mohu si dovolit v zimě i topit a nikdy mě nedojde energie protože 2 litry v kanistru uvezu. Všude zaparkuji a odvezu 4 lidi. Po dálnici hravě 130.

+1/0
5.2.2016 15:28

O42n72d90ř10e92j 15Z78d57e83r59a12d78i69č33k81a 6384365383708

V Asii se tomu říká tuk-tuk :-P

+1/0
4.2.2016 9:24

V73o14j13t16ě67c26h 25B66á14r60t63e64k 1391585686111

Za mě radši Piaggio APE

+1/−1
4.2.2016 8:27
Foto

M32i24c80h88a35l 77N31a51j48m35a73n 7719483886850

Hmmm. pěkné. Ale pořád většímu rozšíření bude bránit cena... 140 tis. je skoro hranice, za kterou se dá koupit normální malé nové auto.

+1/−1
4.2.2016 7:52

J85i54ř17í 85Z58ý39k65a 9329833771470

Aixamy pro řidiče od 15let stojí 250t Kč a taky se to prodává. U nás v Teplicích to na silnici vídám poměrně často.

A protože tohle dětem kupují movitější rodiče, neměl by být ani problém s nabíjením - nejspíše budou bydlet ve vlastní vilce, takže se zásuvkou a parkovacím místem problém nebude. A ještě ušetří kilíčko v nákupce, něco za servis, PHM, emise ...

0/0
4.2.2016 7:57

P73e95t30r 94R71i30c10h32t58e24r 4556485444950

většina el. skútrů má vyndavací baterii, tady jich může být možná víc, ale nabít by se to dalo i v paneláku. Navíc tam budou prakticky mizivé náklady na údržbu.

0/0
4.2.2016 8:28

L82u61d67v42í52k 53G28a24j73d77o20š32í71k 2205703654902

Už vás vidím, jak z toho denně vyndaváte 100 kg baterií a nosíte to domů nabít. ;-D

+2/0
4.2.2016 17:34

P96e21t87r 13R34i31c52h63t52e70r 4266395714390

nee 8,5 kg

http://www.akumo.cz/lithiovy-akumulator-l45-lifepo4-2

0/0
5.2.2016 14:03

P89a75v77e97l 89M41a34r29e58š 6325515842499

Tohle strčit do zásuvky v klasickém paneláku, tak vám hliníkový dráty vytečou ze zdi. ;-D.

Ve starším činžáku s stačí vhodně zkombinovat mikrovlnku, el. troubu a rychlovarnou konvici a proklíná vás půlka bloku, bo vyletí jistič pro celej dům;-D

0/0
7.2.2016 23:58

P58e89t60r 92R32i57c36h56t92e57r 4406245784980

Je to malej elektrickej TukTuk. Měl by ale bejt levnější :-P.

+1/0
4.2.2016 7:44

M81a12r84e11k 47D14o60s80t43á92l 7671101654857

Cena je podle mě u těchto "autíček" hlavní problém. Skútr pořídím do 20 tisíc, malé ojeté auto v dobrém stavu do 50 tisíc. Takže di to asi koupí jen technický nadšenec, nebo fanda.

0/0
4.2.2016 7:30

J68i53ř12í 78Z67ý24k92a 9809643461480

nebo řidič od 15let, případně senior, kterému stačí, že si dojede nakoupit do města, zajde k lékaři atp.

0/0
4.2.2016 7:53

P81a77v24e96l 27M47a83r21e41š 6515265732309

Ten senior má auto z let kdy nebýval senoirem, nebo si koupí za půlku ceny tohoto slušný lehce olítaný Citigo, Fiat 500, Mikru, nebo něco podobného

0/0
8.2.2016 0:01

P14e80t87r 76J55a66k35u 7322908503870

Porovnavejte porovnatelne. trikolka je NOVA, mala a elektricka.

to ze koupite ojete auto za 50k je sice mozna pro vas fakt (pro mne napr. je to uplne mimo, kupiji ojetiny za 300 a vyse) ale neni to prima konkurence i kdyz se to tak zdanlive jevi.

0/0
4.2.2016 8:59

R48o55b60i55n 63Ž15i11ž46k47a 2618654356456

Píšete "porovnávejte porovnatelné" a pak do jedné věty fláknete ojetou střední třídu za 300K se Sparkem :D

.

Konkurence se nebere podle adjektiv, ale podle účelu. A zamýšlený účel se u tohohle vozítka a ojetého městského malého auta hodně překrývá.

+1/0
4.2.2016 15:40

P83a26v55e82l 87M34a44r51e78š 6805735862359

Za stopade koupíte velmi slušné ojeté auto nižší nebo nižší střední třídy, které vám při troše péče bude sloužit s minimálními náklady deset let. narozdíl od tohohle bazmeku to může být vaše jediné auto, protože si s tím můžete troufnout na dálnici, nebo dál za město mimo civilizaci, kde třífázových rychlonabíjecích zásuvek obvykle moc nebývá. natankováno máte za pět minut, ujedete na jedno natankování 1000 km a provozní náklady na palivo budou kolem 1.2 na kilometr ( nafta je levná , dnes jsem bral za 22.9, plná nádrž pod tisícovku...)

0/0
8.2.2016 0:09

T26o34m96á20š 26P89í37c35l 3576713851377

Konečně to nějaký výrobce zkusil bez machrování s nejrůznějšími vychytávkami a bez šponování ceny. Pro mě to auto zatím není, ale přeji mnoho prodejních úspěchů.

+7/0
4.2.2016 6:46

J56i35ř50í 79Z35ý67k48a 9549523911390

něco podobného dělá Renault ... Twizy. Akorát to má hloupě vyřešené dveře.

Nicméně to má lepší dojezd, cenu podobnou. Prodeje nic moc, kolem 2500ks ročně.

Držím palce, ať je to alespoň nepoloží.

+2/0
4.2.2016 1:00

P21a51v43e66l 15F46o69l74t85á68n 4380882754

Ano, "Prodeje nic moc" – ale proč?

Můžu jít do prodejny a prohlédnout/objednat/koupit si Twizy? NE.

Ale skuhrat nad nízkými prodeji výrobci budou, na to jsou machři.

+1/−2
4.2.2016 1:51

M48a37r45e74k 96J19a36n53e69č55k41a 1977926703521

Nevidím v tom žádný prodejní potenciál, tím spíše, že rychlost se pohybuje mezi 45, max. 55km/hod a dojezd pouze 70km. Za tuhle cenu si každý raději koupí klasický skutr. Jinak na rozvoz pizzy si každý raději koupí nějakou ojetou nákupní tašku, protože dojezd 70km na den by jim opravdu nestačil a určitě taky nebudou řešit jestli jsou eko. To je od pana podnikatele - nadšence trochu naivní představa, tím spíše, že lidé čím dál více blbnou s auty typu SUV i do města a půjdou do přerostlého dětského kočárku. V Číně je navíc úplně odlišný trh a klimatické podmínky.

+6/−4
4.2.2016 0:49

J23i35ř41í 81K33o94c85u68r82e32k 6315884865968

No vidíte. Máma jezdí 3x týdně do města. Chodí přes kilometr pěšky na vlak, nemá totiž řidičák a autobus zastavuje taky hned vedle.

Získat papíry na malé auto a jezdit v "provozu", který se počítá na 10 aut za den, by zvládla. Na vlak ji to doveze a narozdíl od terénního quadu nezmokne cestou. Přecejenom máti už má roky a vnučku ... takže by to měl kdo podědit, kdyby se máti přestala citít, že to zvládá.

+1/−1
4.2.2016 12:59

R98o67b27i45n 74Ž40i97ž32k72a 2568424646846

No od toho je v nabídce ta ojetá nákupní taška. Za cenu tohohle vozu se dá zaplatit její koupě + pět let vámi popsaného provozu.

+1/0
4.2.2016 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.