Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opavská firma chystá tříkolový skútr se střechou, jeho původ je v Číně

Společnost Motoscoot opavského podnikatele Pavla Brídy uvede za několik týdnů na trh elektrické tříkolky Velor-X-Trike. Vozítka budou mít sice řídítka jako motocykly nebo skútry, ale od těch je bude odlišovat krytá kabina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P23e65t22r 75M62a77r25š17o17u81n 5745358296806

hele, to je ono: http://www.alibaba.com/product-detail/New-Electric-Tricycle_60239795815.html

0/0
7.2.2016 17:14

J29a89k12u35b 53K24o47s 3256512150174

Když tříkolka, tak dvě kola vpředu. Takhle to bude dost nestabilní.

0/0
6.2.2016 19:32
Foto

M91i94r36o81s34l19a20v 11S12t87e94i28n21e12r 6178384433475

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-HOT-PASSENGER-ELECTRIC-TRICYCLE-TUK_911924535.html?spm=a2700.7724857.29.278.grVP7q

0/0
5.2.2016 20:05

P17e34t11r 76M69a38r19š54o29u98n 5175148936846

trochu malej tuktuk ne?

0/0
5.2.2016 0:07
Foto

M91i84r60o52s71l91a68v 66S32t30e21i88n33e63r 6298104433135

U Alibaby.com najdete i větší, ale v našem klimatu musí být ten tuktuk uzavřený. Třeba po Praze by to bylo asi zajímavé.

0/0
5.2.2016 19:54
Foto

M45i23r63o19s88l79a92v 29S53t89e71i13n76e10r 6208344893125

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-HOT-PASSENGER-ELECTRIC-TRICYCLE-TUK_911924535.html?spm=a2700.7724857.29.278.grVP7q

Tento model bych považoval za vhodný pro Staromák, ukázat turistům starou Prahu. Hlavně je to vozítko obratné a úzké, protáhne se i brankou.

Elektřina nesmrdí, takže by nezatěžovala už tak hustý vzduch v centru.

A cena kolem 25 tisíc Kč také není až tak závratná.

0/0
5.2.2016 20:03

P57e87t38r 36M42a22r48š18o90u19n 5845468616596

běžné tuktuky jsou rozměrově většinou větší.

Asijské tuktuky jsou také uzavíratelné, plachtou... nojo, jenže tam neřeší zimu, max déšť ;-)

Uzavřenost tohoto opavskočínského je na pohled pěkné, ale jaká bude realita? V zimě tam nebude chladno? Čím to vytápíme? Elektrickým topením tou baterii s dojezdem 70km? Jak se to na ní podepíše v zimě? Otázek vymyslím spoustu a byl bych na stav opravdu zvědavý (což myslím vážně, bez sarkasmu)

0/0
7.2.2016 17:07
Foto

M42i83r83o82s95l68a31v 40S51t38e87i32n52e68r 6208314183405

Rozhodně dobrá myšlenka, na akumulátor nic většího nelze realizovat. Po Praze, nebo z předměstí větších obcí přímo ideální na cestu do práce nebo na nákup.

Náklady prakticky jenom na nové akumulátory, ty mají zatím krátkou životnost.

0/0
4.2.2016 23:51
Foto

M44a75r20e70k 10S68o22f52r 9845980778459

Pro město by bylo lepší mít rychlost až 50 km/h, aby se dalo jet v souvislé koloně, jinak super.

0/0
4.2.2016 19:17

J40a24n 62F38r89o38l91í28k 6256140645944

I pro městský provoz potřebujete něco kolem 80 ky. Jinak jste brzda provozu. Ovšem všechny ty udělátory limitují současné lithiové baterie. Navíc je lithium docela nedostatkový kov takže hromadný přechod na elektriku zatím nehrozí.

0/−1
5.2.2016 15:17

A37n95t52o57n39í51n 49D69o77u42b18e73k 3370889249

hura!!! neco podobneho nebo lepe neco jako smart nebo citigi ale bez zadnich dveri a zadniho sloupku az do delky 2,5 metru bych koupil hned!!! pri cene 100.000 - 130.000 pripadne do 150.000 je to do mesta super vec a byl by to hit

citigo je jinak za 200.000 uplne mimo misu a navic za zbytecna zadni sedadla a nejde s nim tak parkovat kolmo

+1/−1
4.2.2016 10:57

A73n60t87o38n86í63n 41D66o87u63b40e25k 3350329409

chystam se koupit zanovni smart do prahy do 150.000 ale nove auto by bylo lepsi :-)

0/−1
4.2.2016 10:59

J94i13ř61í 56Z41ý19k40a 9309333681930

za 150 se dá koupit zmíněný Renault Twizy a to včetně baterií (běžně bývají v pronájmu). Viz tipcars

+1/0
4.2.2016 11:03

V22á49c13l28a20v 80M60r85á52z 9581464706556

Citigo stojí od 180 000Kč. Za 150-160 se dá koupit rok stará předváděčka s najetými 3000km a plnou zárukou na 5 let 100 000 km. A hlavně u citiga se platí za pohodlí, to je spolu s jízdními vlastnostmi o třídu výš než u jiných malých vozítek od fiatu nebo renaultu.

0/0
6.2.2016 13:40

M30i10r16o37s83l77a63v 21K81a24š11p51a85r 7720581987476

Kdyby byla cena max.100 a dojezd aspoň 100. Tak tomu dávám šanci, takto myslím, že ne :-/Rv

0/0
4.2.2016 10:55

P38a56v43e83l 12Š84ť34a78s33t20n90ý 6654378274548

V autě maličko znervózním, když se mi rozsvítí hladové oko. A to mám pak dojezd ještě 150 kilometrů. Jaké pocity musí mít řidič u něčeho takového?

0/0
4.2.2016 10:45

J98i43ř45í 60K57o54c76u74r32e33k 6655294135218

Stejné jako řidič fichtla, který má nádrž na dva a půl litru a dokáže s tím dojet maximálně 100-120 km daleko. A teď: Kdo na fichtli jezdí Praha-Brno tak a zpátky za jeden den pracovně?

+2/0
4.2.2016 12:46

J82a95n 82F31r41o76l32í69k 6146440365574

Jako kluk jsem jel o prázdninách za tetou do Prahy. V kapse trenek 10 kčs na benzin a s Jawou 550 mě to stačilo až do Černé v Pošumaví, kde jsme měli povinnou brigádu. Jenže tankování trvalo 5 minut a ne 5 hodin.;-D

+1/0
5.2.2016 15:14

J46o48s16e77f 97B21i26e26l16i49k 6482176818117

Pro mistra na pojíždění po fabrice dobrý. Do města nebrat, a za město nepouštět.

+1/0
4.2.2016 10:33

J38i87ř83í 68K48o73c30u78r42e26k 6425144615348

Ani když dojíždíte na vlakovou zastávku 1,5 km daleko vše ZÓNA 30, autobus tam nejezdí, jelikož pro 6 chalup to nemá cenu a navíc by se na silničku 2,2 m širokou sotva vešel, v zatáčce vůbec?

+1/0
4.2.2016 12:47

R95i31c61h64a74r32d 45T96r10e62f60i83l 4761635549590

Na vlakovou zastávku vzdálenou 1,5 km si nemusím vozit brusel na nějakém přibližovadle, tam dojdu pěšky nebo v nejhorším na kole.

+1/0
4.2.2016 13:32

R43o24b63i77n 20Ž52i86ž37k85a 2188294646476

Nemluvě o faktu, že do vlaku to nevezme a nechat to stát každý den deset hodin někde ve vidlákově před nádražím ve všem počasí...

0/0
4.2.2016 15:36

J77a88n 23F52r77o52l85í70k 6156900485964

Jezdí na kolech zn. Ukrajina a zamykají to k nádražnímu zábradlí.

0/0
5.2.2016 15:20

J76a62n 87U47l85r18i54c55h 8968283426501

Je to paskvil, nema to kapacitu jako auto, a nemuzete tim klickovat v provozu jako na skutru. Takze vysledek je ze mate vlastne neco, co si bere nejhorsi vlastnosti s obou typu. Nac mi bude ze budu stat v kolone a muj radoby skutr bude zabirat jen pulku pruhu?

+1/−1
4.2.2016 9:48

J10i50ř29í 66K17o15c41u18r81e28k 6885204735558

A věříte v existenci vesniček?

+1/0
4.2.2016 12:49

S89t55a35n94i94s46l74a63v 67M74i44l51e25r 5122387250503

Konečně malé elektrické vozítko do města. Pokud ho bude možne parkovat i v modrých zonách jako motorky a dobijet u veřejných nabiječek, tak je to na popojíždění po Praze a nebo jiném městě ideální. Držím palce.:-)

0/0
4.2.2016 9:36

J10o35s35e15f 90N44o40v25á18k 2712159563759

Před časem jsem se zajímal o elektrické skútry na dojíždění do práce. Kromě toho, že cena je příliš vysoká ve srovnání s porovnatelným benzínovým skútrem, mě především odradil fakt, že baterie mají velmi omezenou životnost a jejich výkon - a tím i dojezd - klesá. Navíc udávaný dojezd je značně závislý na stylu jízdy a profilu trati. Zrychlování, vyšší rychlost a kopce baterii vybijí o mnoho dříve, než dosáhnete udávaného dojezdu. Výměna baterie znamená značnou investici, tvoří výraznou část ceny stroje. Takže ojetina s vymlácenýma baterkama bude podle mě poměrně nezajímavá. Když k tomu přidáte omezenou možnost kdykoli bleskově "natankovat" a když si "zelení" uvědomí, co obnáší výroba, distribuce, likvidace baterií a že ta elektřina se někde musí vyrobit (a ze sluníčka a větru toho moc nebude), tak to zas taková pecka není. Byť náklady na provoz jsou nízké.

Nicméně úřady to jistě nakoupí. Počítám, že na vozítkách bude nálepka "Spolufinancováno EU" EU

+3/−2
4.2.2016 9:28

J22i67ř79í 78Z13ý23k46a 9259103521390

záleží na tom, co je tam za baterie a jak se k nim chová nabíjecí elektronika. Ano, pokud je elektronika "ždíme na krev", nebo jde o gelové baterie, tak si zajezdíte tak rok dva, než bude potřeba výměna. V případě li-ion baterií s nějakým inteligentnějším nabíjením by neměl být problém dosáhnout 8 leté životnosti, stejně jako je tomu u vozů Tesla.

+1/−1
4.2.2016 9:45

J36a93n 38F21r80o20l46í71k 6166630315444

Zatím kapacitně i ekonomicky nezajímavé. Za 8 let provozu jsem utratil 117 tis. kč za benzín a ujel 75 tis. km. Další provozní náklady jsou téměř shodné (destičky, pneumatiky, pojištění). Mám C1. Malé, lehké, mohu si dovolit v zimě i topit a nikdy mě nedojde energie protože 2 litry v kanistru uvezu. Všude zaparkuji a odvezu 4 lidi. Po dálnici hravě 130.

+1/0
5.2.2016 15:28

O38n14d74ř52e95j 78Z54d45e48r38a61d83i10č20k10a 6934655193928

V Asii se tomu říká tuk-tuk :-P

+1/0
4.2.2016 9:24

V33o22j66t34ě22c40h 27B77á92r71t62e26k 1491275396681

Za mě radši Piaggio APE

+1/−1
4.2.2016 8:27
Foto

M96i92c76h74a18l 45N30a94j96m89a63n 7689833406900

Hmmm. pěkné. Ale pořád většímu rozšíření bude bránit cena... 140 tis. je skoro hranice, za kterou se dá koupit normální malé nové auto.

+1/−1
4.2.2016 7:52

J35i66ř35í 68Z60ý38k92a 9749573401680

Aixamy pro řidiče od 15let stojí 250t Kč a taky se to prodává. U nás v Teplicích to na silnici vídám poměrně často.

A protože tohle dětem kupují movitější rodiče, neměl by být ani problém s nabíjením - nejspíše budou bydlet ve vlastní vilce, takže se zásuvkou a parkovacím místem problém nebude. A ještě ušetří kilíčko v nákupce, něco za servis, PHM, emise ...

0/0
4.2.2016 7:57

P60e22t35r 70R37i71c68h91t31e10r 4936565764830

většina el. skútrů má vyndavací baterii, tady jich může být možná víc, ale nabít by se to dalo i v paneláku. Navíc tam budou prakticky mizivé náklady na údržbu.

0/0
4.2.2016 8:28

L94u37d65v24í47k 50G12a84j36d41o31š51í36k 2745983224612

Už vás vidím, jak z toho denně vyndaváte 100 kg baterií a nosíte to domů nabít. ;-D

+2/0
4.2.2016 17:34

P84e49t50r 19R60i44c67h95t88e20r 4536715394230

nee 8,5 kg

http://www.akumo.cz/lithiovy-akumulator-l45-lifepo4-2

0/0
5.2.2016 14:03

P41a64v41e88l 69M11a52r57e45š 6225835372409

Tohle strčit do zásuvky v klasickém paneláku, tak vám hliníkový dráty vytečou ze zdi. ;-D.

Ve starším činžáku s stačí vhodně zkombinovat mikrovlnku, el. troubu a rychlovarnou konvici a proklíná vás půlka bloku, bo vyletí jistič pro celej dům;-D

0/0
7.2.2016 23:58

P42e70t56r 30R50i29c25h67t24e55r 4416675624660

Je to malej elektrickej TukTuk. Měl by ale bejt levnější :-P.

+1/0
4.2.2016 7:44

M11a85r65e61k 43D26o80s85t83á40l 7851881674887

Cena je podle mě u těchto "autíček" hlavní problém. Skútr pořídím do 20 tisíc, malé ojeté auto v dobrém stavu do 50 tisíc. Takže di to asi koupí jen technický nadšenec, nebo fanda.

0/0
4.2.2016 7:30

J54i36ř19í 54Z28ý55k97a 9949463621170

nebo řidič od 15let, případně senior, kterému stačí, že si dojede nakoupit do města, zajde k lékaři atp.

0/0
4.2.2016 7:53

P58a55v84e10l 32M70a41r48e59š 6325415772979

Ten senior má auto z let kdy nebýval senoirem, nebo si koupí za půlku ceny tohoto slušný lehce olítaný Citigo, Fiat 500, Mikru, nebo něco podobného

0/0
8.2.2016 0:01

P38e95t71r 79J14a54k44u 7842678803500

Porovnavejte porovnatelne. trikolka je NOVA, mala a elektricka.

to ze koupite ojete auto za 50k je sice mozna pro vas fakt (pro mne napr. je to uplne mimo, kupiji ojetiny za 300 a vyse) ale neni to prima konkurence i kdyz se to tak zdanlive jevi.

0/0
4.2.2016 8:59

R43o68b57i37n 75Ž77i42ž95k20a 2348344716616

Píšete "porovnávejte porovnatelné" a pak do jedné věty fláknete ojetou střední třídu za 300K se Sparkem :D

.

Konkurence se nebere podle adjektiv, ale podle účelu. A zamýšlený účel se u tohohle vozítka a ojetého městského malého auta hodně překrývá.

+1/0
4.2.2016 15:40

P40a84v44e49l 35M59a40r98e51š 6185325572239

Za stopade koupíte velmi slušné ojeté auto nižší nebo nižší střední třídy, které vám při troše péče bude sloužit s minimálními náklady deset let. narozdíl od tohohle bazmeku to může být vaše jediné auto, protože si s tím můžete troufnout na dálnici, nebo dál za město mimo civilizaci, kde třífázových rychlonabíjecích zásuvek obvykle moc nebývá. natankováno máte za pět minut, ujedete na jedno natankování 1000 km a provozní náklady na palivo budou kolem 1.2 na kilometr ( nafta je levná , dnes jsem bral za 22.9, plná nádrž pod tisícovku...)

0/0
8.2.2016 0:09

T58o44m23á31š 39P60í27c87l 3386513661857

Konečně to nějaký výrobce zkusil bez machrování s nejrůznějšími vychytávkami a bez šponování ceny. Pro mě to auto zatím není, ale přeji mnoho prodejních úspěchů.

+7/0
4.2.2016 6:46

J14i73ř64í 59Z37ý63k69a 9489433131360

něco podobného dělá Renault ... Twizy. Akorát to má hloupě vyřešené dveře.

Nicméně to má lepší dojezd, cenu podobnou. Prodeje nic moc, kolem 2500ks ročně.

Držím palce, ať je to alespoň nepoloží.

+2/0
4.2.2016 1:00

P21a47v74e42l 56F78o81l37t71á91n 4360512824

Ano, "Prodeje nic moc" – ale proč?

Můžu jít do prodejny a prohlédnout/objednat/koupit si Twizy? NE.

Ale skuhrat nad nízkými prodeji výrobci budou, na to jsou machři.

+1/−2
4.2.2016 1:51

M65a21r82e25k 49J13a27n35e98č35k14a 1307786813621

Nevidím v tom žádný prodejní potenciál, tím spíše, že rychlost se pohybuje mezi 45, max. 55km/hod a dojezd pouze 70km. Za tuhle cenu si každý raději koupí klasický skutr. Jinak na rozvoz pizzy si každý raději koupí nějakou ojetou nákupní tašku, protože dojezd 70km na den by jim opravdu nestačil a určitě taky nebudou řešit jestli jsou eko. To je od pana podnikatele - nadšence trochu naivní představa, tím spíše, že lidé čím dál více blbnou s auty typu SUV i do města a půjdou do přerostlého dětského kočárku. V Číně je navíc úplně odlišný trh a klimatické podmínky.

+6/−4
4.2.2016 0:49

J79i79ř90í 36K54o70c58u70r12e96k 6565494935488

No vidíte. Máma jezdí 3x týdně do města. Chodí přes kilometr pěšky na vlak, nemá totiž řidičák a autobus zastavuje taky hned vedle.

Získat papíry na malé auto a jezdit v "provozu", který se počítá na 10 aut za den, by zvládla. Na vlak ji to doveze a narozdíl od terénního quadu nezmokne cestou. Přecejenom máti už má roky a vnučku ... takže by to měl kdo podědit, kdyby se máti přestala citít, že to zvládá.

+1/−1
4.2.2016 12:59

R39o74b65i98n 32Ž12i57ž81k41a 2758514766836

No od toho je v nabídce ta ojetá nákupní taška. Za cenu tohohle vozu se dá zaplatit její koupě + pět let vámi popsaného provozu.

+1/0
4.2.2016 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.