- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když tříkolka, tak dvě kola vpředu. Takhle to bude dost nestabilní.
U Alibaby.com najdete i větší, ale v našem klimatu musí být ten tuktuk uzavřený. Třeba po Praze by to bylo asi zajímavé.
Rozhodně dobrá myšlenka, na akumulátor nic většího nelze realizovat. Po Praze, nebo z předměstí větších obcí přímo ideální na cestu do práce nebo na nákup.
Náklady prakticky jenom na nové akumulátory, ty mají zatím krátkou životnost.
Pro město by bylo lepší mít rychlost až 50 km/h, aby se dalo jet v souvislé koloně, jinak super.
I pro městský provoz potřebujete něco kolem 80 ky. Jinak jste brzda provozu. Ovšem všechny ty udělátory limitují současné lithiové baterie. Navíc je lithium docela nedostatkový kov takže hromadný přechod na elektriku zatím nehrozí.
hura!!! neco podobneho nebo lepe neco jako smart nebo citigi ale bez zadnich dveri a zadniho sloupku az do delky 2,5 metru bych koupil hned!!! pri cene 100.000 - 130.000 pripadne do 150.000 je to do mesta super vec a byl by to hit
citigo je jinak za 200.000 uplne mimo misu a navic za zbytecna zadni sedadla a nejde s nim tak parkovat kolmo
chystam se koupit zanovni smart do prahy do 150.000 ale nove auto by bylo lepsi :-)
Kdyby byla cena max.100 a dojezd aspoň 100. Tak tomu dávám šanci, takto myslím, že ne
V autě maličko znervózním, když se mi rozsvítí hladové oko. A to mám pak dojezd ještě 150 kilometrů. Jaké pocity musí mít řidič u něčeho takového?
Stejné jako řidič fichtla, který má nádrž na dva a půl litru a dokáže s tím dojet maximálně 100-120 km daleko. A teď: Kdo na fichtli jezdí Praha-Brno tak a zpátky za jeden den pracovně?
Pro mistra na pojíždění po fabrice dobrý. Do města nebrat, a za město nepouštět.
Ani když dojíždíte na vlakovou zastávku 1,5 km daleko vše ZÓNA 30, autobus tam nejezdí, jelikož pro 6 chalup to nemá cenu a navíc by se na silničku 2,2 m širokou sotva vešel, v zatáčce vůbec?