Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Royal Enfield má po 60 letech novinku. Enduro má startér i kompas

Původně britská značka, která se v letech 1955-1969 postupně zcela přesunula do Indie a pokračovala ve výrobě jednoduchých motocyklů pro rozvojové trhy, zažívá v posledních letech úspěšný rozvoj. Nový model Himalayan poprvé vstupuje do segmentu cestovních endur a přináší řadu moderních technologií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64a78r90o12s76l65a44v 27K19u17l24h95a17v64ý 9986668596457

Je to krasavec do Nepálu!

0/0
12.2.2016 16:59

J21o23s69e71f 44V66o39s76i88c76k17y 4293797216403

Akorat jste zapomneli napsat, ze Royal Enfield jest vybaven dieslakem Briggs&Straton !

0/0
8.2.2016 11:15

M34i87c88h44a64l 54H86r95u61b77o67š 4480447322405

Bol som v predajni v Prahe, kde sidli aj oficialne zastupenie a podla informacii od nich sa Royal Entfield nikdy s naftovym agregatom fabricky nevyrabal. Co je na webe je "samo-domo" indicka uprava, nieco ako auta na Kube, kde moze byt v starom Chrysleri kludne motor z Volgy... ;-)

0/0
8.2.2016 16:55

M12a42r91t63i15n 40K95a91r44á34s71e98k 1758664209894

Dvojnásobná cena? Tak to by skoro stálo za to, si rpo něj dojet někam mimo EU, nebo přímo do indie. Dyť je to cesťák, tak by se s ním přes prázdniny mělo dát dojet domů, ne? Jinak představa karburátoru, jednoválce a trochu cestovních proporcí, mi přijde lákavá. Jen nevím jestli ta indická výroba a tlak na cenu, z toho neudělali pojízdný generátor závad. Jezdítě někdo na Enfieldu vyrobeném v poslední době v Indiii?

0/0
8.2.2016 10:13

V37á12c65l82a75v 20Z31á94r89u33b27a 9179923753288

Enfiled dodává do Evropy, USA, Austrálie apod. Já mám classica 1 rok a jsem maximálně spokojený :-). A dojet si pro něj mimo EU nejspíš bude problém - možná vůbec nepůjde přihlásit - viz stránky oficiálního zastoupení u nás - royalenfield.cz ...

0/0
8.2.2016 14:39

M94a54r57t73i74n 36K26a15r98á37s94e53k 1208914559204

Zrova na to koukám. Děkuju za odkaz. Takže dovézt si motorku z indie a dát na ni homologovaný EU karbec a možná zapalování nepůjde, ale koupit si ji v EU a pak si tam dát indický karbec, aby to třeba líp jelo, to už je v pohodě, protože emise na motorkách dál už nikdo nekontroluje. Navíc samodomoštelování karbecu asi už zažil skoro každý, kdo trochu dýl jezdí a určitě ho nešteloval kvůli emisím.

+2/0
8.2.2016 19:34

J39a50n 87V40o45p77i48č63k91a 8203962722804

;-DR^

0/0
9.2.2016 10:27

M23i87l97d68a 15C75r54h28o91n45e63k 8210961660546

;-D vidím špatně nebo je ten výfuk orezlý?

0/0
8.2.2016 6:07

M79i65c20h13a44l 23H87r66u15b45o81š 4260157922815

To je retro! ;-D

0/0
8.2.2016 10:56
Foto

J63a38k52u34b 84V49a96š84k14o 1258104902463

Krasavec .... ;-)

+1/0
8.2.2016 3:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.