Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Royal Enfield má po 60 letech novinku. Enduro má startér i kompas

Původně britská značka, která se v letech 1955-1969 postupně zcela přesunula do Indie a pokračovala ve výrobě jednoduchých motocyklů pro rozvojové trhy, zažívá v posledních letech úspěšný rozvoj. Nový model Himalayan poprvé vstupuje do segmentu cestovních endur a přináší řadu moderních technologií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22a30r14o83s74l13a76v 36K35u62l36h96a71v87ý 9796678256937

Je to krasavec do Nepálu!

0/0
12.2.2016 16:59

J61o63s14e63f 86V83o60s33i37c89k47y 4773497116703

Akorat jste zapomneli napsat, ze Royal Enfield jest vybaven dieslakem Briggs&Straton !

0/0
8.2.2016 11:15

M58i12c85h49a89l 84H16r66u41b35o40š 4180617172745

Bol som v predajni v Prahe, kde sidli aj oficialne zastupenie a podla informacii od nich sa Royal Entfield nikdy s naftovym agregatom fabricky nevyrabal. Co je na webe je "samo-domo" indicka uprava, nieco ako auta na Kube, kde moze byt v starom Chrysleri kludne motor z Volgy... ;-)

0/0
8.2.2016 16:55

M10a44r38t15i94n 12K39a57r42á29s32e50k 1758854879574

Dvojnásobná cena? Tak to by skoro stálo za to, si rpo něj dojet někam mimo EU, nebo přímo do indie. Dyť je to cesťák, tak by se s ním přes prázdniny mělo dát dojet domů, ne? Jinak představa karburátoru, jednoválce a trochu cestovních proporcí, mi přijde lákavá. Jen nevím jestli ta indická výroba a tlak na cenu, z toho neudělali pojízdný generátor závad. Jezdítě někdo na Enfieldu vyrobeném v poslední době v Indiii?

0/0
8.2.2016 10:13

V23á35c35l23a84v 92Z27á34r18u54b96a 9729383563748

Enfiled dodává do Evropy, USA, Austrálie apod. Já mám classica 1 rok a jsem maximálně spokojený :-). A dojet si pro něj mimo EU nejspíš bude problém - možná vůbec nepůjde přihlásit - viz stránky oficiálního zastoupení u nás - royalenfield.cz ...

0/0
8.2.2016 14:39

M98a25r62t88i13n 48K43a16r68á29s54e53k 1308674439404

Zrova na to koukám. Děkuju za odkaz. Takže dovézt si motorku z indie a dát na ni homologovaný EU karbec a možná zapalování nepůjde, ale koupit si ji v EU a pak si tam dát indický karbec, aby to třeba líp jelo, to už je v pohodě, protože emise na motorkách dál už nikdo nekontroluje. Navíc samodomoštelování karbecu asi už zažil skoro každý, kdo trochu dýl jezdí a určitě ho nešteloval kvůli emisím.

+2/0
8.2.2016 19:34

J79a52n 77V27o82p36i92č88k16a 8273132952494

;-DR^

0/0
9.2.2016 10:27

M14i66l28d85a 53C33r35h23o96n84e18k 8780281650936

;-D vidím špatně nebo je ten výfuk orezlý?

0/0
8.2.2016 6:07

M40i49c95h66a74l 24H26r29u60b39o91š 4710327722815

To je retro! ;-D

0/0
8.2.2016 10:56
Foto

J84a44k47u65b 63V61a35š67k75o 1438184272823

Krasavec .... ;-)

+1/0
8.2.2016 3:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.