Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Royal Enfield má po 60 letech novinku. Enduro má startér i kompas

Původně britská značka, která se v letech 1955-1969 postupně zcela přesunula do Indie a pokračovala ve výrobě jednoduchých motocyklů pro rozvojové trhy, zažívá v posledních letech úspěšný rozvoj. Nový model Himalayan poprvé vstupuje do segmentu cestovních endur a přináší řadu moderních technologií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95a55r40o58s93l22a40v 16K68u85l71h21a51v93ý 9216728396967

Je to krasavec do Nepálu!

0/0
12.2.2016 16:59

J70o63s87e64f 76V28o59s51i76c57k22y 4183897866553

Akorat jste zapomneli napsat, ze Royal Enfield jest vybaven dieslakem Briggs&Straton !

0/0
8.2.2016 11:15

M14i16c45h41a33l 26H62r82u42b53o72š 4960937732415

Bol som v predajni v Prahe, kde sidli aj oficialne zastupenie a podla informacii od nich sa Royal Entfield nikdy s naftovym agregatom fabricky nevyrabal. Co je na webe je "samo-domo" indicka uprava, nieco ako auta na Kube, kde moze byt v starom Chrysleri kludne motor z Volgy... ;-)

0/0
8.2.2016 16:55


M48a81r91t89i18n 89K62a40r43á70s62e57k 1568764809334

Dvojnásobná cena? Tak to by skoro stálo za to, si rpo něj dojet někam mimo EU, nebo přímo do indie. Dyť je to cesťák, tak by se s ním přes prázdniny mělo dát dojet domů, ne? Jinak představa karburátoru, jednoválce a trochu cestovních proporcí, mi přijde lákavá. Jen nevím jestli ta indická výroba a tlak na cenu, z toho neudělali pojízdný generátor závad. Jezdítě někdo na Enfieldu vyrobeném v poslední době v Indiii?

0/0
8.2.2016 10:13

V94á88c14l36a97v 72Z53á11r15u32b33a 9549623573138

Enfiled dodává do Evropy, USA, Austrálie apod. Já mám classica 1 rok a jsem maximálně spokojený :-). A dojet si pro něj mimo EU nejspíš bude problém - možná vůbec nepůjde přihlásit - viz stránky oficiálního zastoupení u nás - royalenfield.cz ...

0/0
8.2.2016 14:39

M26a74r75t87i47n 72K22a26r37á50s69e85k 1298214789944

Zrova na to koukám. Děkuju za odkaz. Takže dovézt si motorku z indie a dát na ni homologovaný EU karbec a možná zapalování nepůjde, ale koupit si ji v EU a pak si tam dát indický karbec, aby to třeba líp jelo, to už je v pohodě, protože emise na motorkách dál už nikdo nekontroluje. Navíc samodomoštelování karbecu asi už zažil skoro každý, kdo trochu dýl jezdí a určitě ho nešteloval kvůli emisím.

+2/0
8.2.2016 19:34

J26a30n 22V49o45p57i38č74k50a 8183482882134

;-DR^

0/0
9.2.2016 10:27

M67i39l84d79a 22C58r41h80o11n91e84k 8320761870986

;-D vidím špatně nebo je ten výfuk orezlý?

0/0
8.2.2016 6:07

M57i13c66h80a92l 52H38r38u42b44o62š 4800277472235

To je retro! ;-D

0/0
8.2.2016 10:56
Foto

J96a63k72u37b 33V81a40š11k48o 1988294632453

Krasavec .... ;-)

+1/0
8.2.2016 3:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.