- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro Kii jsem vyráběl autosedačky a to ,co pustili občas kvalitáci byl děs. Třeba jedna sedačka prošla do nošovic jen z poloviny svařená
Design jak když kočička s pejskem pekli dort. První polovina čumáku se světlama od Porsche je pěkná, dole je to už nějaká korejská vize. S horní částí neladí ani omylem a ty čtvercové diody se nehodí ani k masce. A dávat další světla (blinkry?) do zadního nárazníku je úplná blobost. Stačí ťuknutí a kupujete nová. Nelíbí se mi.
Problém start-stop je v tom, že motor je s ním v cca 70 tkm na odpis. Bez něj to vydrží mnohem více. Tolik k ekologii.
Fascinuje mne ten moderní mýtus o té citlivosti turbomotoru na styl jízdy. Je totiž podobný jako u atmosféry, jenže tu má málokdo sílu honit ji častěji přes 5.000 ot, zatímco turbo jede podobně pod plným plynem třeba už od 3.500, což jsou otáčky téměř běžné.
přesně tak...
a k tomu ty "odborné" hlášky o turbomotorech coby vysavačích, které je nutno držet v otáčkách, aby "to jelo" a přitom je to přesně naopak...ve vyšších otáčkách je nutno držet odpovídající atmosféru.
A většinou to pramení z toho, že 1.2TSI se tu nejraději srovnává s atmo 3.0/V6
Tady je závistivých majitelů ojetých oktávek. Sportage vlastním, koupil jsem novou a dávám. Nemá chybu.
Nekomu staci ke stesti malo, napriklad Kia.
když vidím Sportage a ty "střílny", hlavně vzadu, vždy se mi vybaví slovní spojení "tančík poručíka Grubera "....
SUV a z Koreje.... to se místním nebude líbit!
Absence stop-startu a ostatních eko- a jiných buzerací by měla být právem inzerována jako výhoda. Nechtěl bych auto u kterého nelze natvrdo vypnout.
tak ono to jde snad vypnou u každého auta, jen se to musí opakovat po každém startu. Naučit se to vypínat automaticky nebyl pro mne celkem žádný problém, na druhou stranu si mohu být jistý, že akumulátor a alternátor nemám poddimenzovaný....
Japierdole co to je :-D ne dekuji.