Diskuze
Amerika pootevřela silnice robotům. Bude to řidič jako každý jiný
Děkujeme za pochopení.
J94a90r73o56s94l45a17v 53J69a47n65s82a
Jo jo je to Americký tak je to blbý, kdyby to bylo sovětské tak je to skvělé. Pocit svobody za volantem si přece nedáme vzít nějakým nagooglovaným šaškem z USA.
P41a73v48e58l 76G50n81i54d93a
Na spodku titulky iDnesu (tak mně napadá nemá iDnes problém s Applem?) je ledová klouzačka v azerbajžánském Baku, kterou jsem již kolikrát zažil i u nás na silnici. Prostě auto se o 5mm vznese a můžete točit volantem, brzdit jak chcete a jedniné co Vás zastaví je auto před Vámi, přikopa, sloup, strom -skoro jak v loterii.
Kdo pak bude odpovědný za Váš život - Google?
To tak vypadá, že ještě než sáhnete na kliku toho vozítka budete mustet odsouhlasit EULA, že vstupujete na vlastní nebezpečí a společnost Google nenese žádnou odpovědnost za ztrátu Vašeho života, či Vaše zmrzačení.
Takhle to bylo jednoduché "Nepřizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky" a dup za 1000,-
V případě nehody s takovým vozítkem budete na vině taky Vy i kdyby jste byl na krásně v právu neb právníci Googlu Vás rozcupují na hadry
No nevim nevim pokud by jezdily jenom tato autonomní vozítka tak asi OK, ale dokud tu bude lidský faktor (babka, která Vám skočí pod kola, bezmozek v VW bez blinkrů (od verze Passat se nejspíš nemontují neb jsem ještě neviděl nikoho kdo by dával znamení o změně směru jízdy) apod.) tak potěš koště.
M25a58r82t55i74n 26T14e73s68a90ř
Vsadím se s vámi o co chete, že samořiditelné auto na rozdíl od vás skákající babku nepřejede a ubrzdí to. Stejně tak blinkry - k nehodě musejí být vždy dva - ten, kdo nedá blinkr a ten, kdo tuto chybu neopraví svým bezpečným chováním a předvídáním. Robot má na rozdíl od vás oči všude, má několik radarů, reakční dobu nula-nula-nic, neexistují žádné mrtvé úhly, neexistuje nepozornost v podobě zvonícího mobilu či ladění rádia, neexistuje nebezpečný odstup. U klouzačky se může stát, že auto ji z neočekávaného prokluzu kol a akcelerometrů pozná mnohem dřív než vy, při nejbližší možné příležitosti zastaví a odmítne jet dál.
Jediné, co může potenciálně zhavarovat, je SW. Ovšem mohu vás ujistit, že v automotive branži jsou úplně jiné zvyklosti než u PC, ntb a mobilů. Je to trochu jiný svět než padající windows, android apod. Všechno se furt dokola testuje na stabilitu, zejména pokud jde o systémové věci (havarující rádio je na jiné úrovni než havarující řídící jednotak motoru). Další možnou slabinou jsou senzory a kabeláž, i to je ale možné vyvinout tak, že porucha je včas odhalena, auto bezpečně zastaví a volá servis. Věřím tomu, že i právo se může změnit tak, že bude vše pojištěno a za případné mrtvé bude do kriminálu google
Vždyť i automatický parkovací asistent je dnes celkem běžný (byť jej nemám) a nevím o nikom, kdo by podobné právní problémy řešil.
J28o86s35e49f 42N53o89v28á68k
Samořiditelné auto mám od doby co si manželka udělala řidičák.
J75a78k59u58b 59R58o98u17s
Tak to máte auto bez řidiče, ne samořiditelné auto. To si pletete.
J45o67s65e70f 25K52r49o33u35p72a
No v USA bude mít takový "řidič" i volební právo
Ř71e17h14o22ř 62V98l25a25s54á48k
V tom případě vyhraje Trump. Ostatní mají blíž k rozbíječům strojů.
P98e26t32r 60M63i85c28h45a98l
Ani vlak nejezdí bez strojvůdce, a tam je to mnohem jednodušší.
Ř94e25h26o95ř 38V10l34a39s13á43k
Na tratích, kde je hodně cestujících a dráhy jsou do nich ochotné investovat, je čas strojvůdce naprosto zanedbatelnou položkou.
U automobilů je větší poptávka.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!