Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nové SUV z Česka má značku Seat a jméno po španělské vesnici

Seat představuje své první SUV. Novinka jménem Ateca se bude vyrábět v Kvasinách na Rychnovsku. Naživo se nový důležitý model španělské značky představí na autosalonu v Ženevě. Prodej má odstartovat v létě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M29i53r85o14s91l90a80v 28S98t90e26i47n29e78r 6838804823755

Q3, Tiguan, Yeti, jsou vozy postavené na stejné platformě. Zajímavý bude Yeti-Kodak s motorizací 150 HP, automatickou převodovkou v provedení 4x4.

Má být kvůli nové platformě také o trochu delší. O čem se ale nepíše- motory VW nemají žádnou turbodíru, táhnou velmi rovnoměrně a reagují dobře na pedál plynu. Mají také velmi dobrou životnost, po 2010 už také i těsní, nikde nic nevytéká. DPG by měl teoreticky šetřit palivo, prokluzující spojky už nepotřebuje.

+1/0
11.2.2016 11:55

J71a16k69u94b 92F52e95i54f13a19r 7409469866419

150k na takové auto je podle mě málo.

0/−1
11.2.2016 13:45

J21a96r36o98s63l54a62v 18Č90e73r95v32e13n48k40a 1391838538228

Je to naprosto dostačující! Já nechápu, že si každý chce něco na silnici dokazovat s autem, co má minimálně milion koní! :-)

+3/0
11.2.2016 21:04

J39o55s36e91f 33V59a43l17a 9460873713873

mam OII 4x4 s TDI 103 kW (=150k). Na silnicich, co jsou sama zatacka ( Sumava, Alpy) je malo aut, ktere do kopce dokazi drzet krok A dneska ma VW k dispozici 2.0 TDI s 110 a 135 kW. 130 kW jsem mel v Audi Q5, ale nejezdilo se s ni moc dobre, protoze pod 2000 otacek/min motor temer umrel. u Slabsi verze je rozsah pouzitelneho vykonu uz tak do 1400 otacek

0/0
12.2.2016 17:21

J62a14n 83U36l32m 7520849266372

startující na 750.000,- Kč

0/0
11.2.2016 14:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.