Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Test nejlevnější pracovní čtyřkolky na trhu. Gladiator X450 se povedl

U nového modelu značky Gladiator dostanete za necelých sto tisíc poměrně moderní zpracování i slušnou výbavu, kterou se ještě před pár lety mohly pyšnit jen ty nejdražší americké stroje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S93t11a98n12i34s80l22a39v 20K13r10e60j62c58a46r 6297796413694

Je to o dodatečné výbavě, nevím co má PČR navíc, ale už jen naviják a stabilizační nohy jsou cenově někde jinde než základní holý gladiátor.

0/0
15.2.2016 12:32

J46a60n 80K83a10l68a84b96z79a 6762461788539

Nevim co je na na tom nesmyslu "pracovního";-D? Tady u nás akorát na tom lítají pražáci o víkendu po lese.....Rv

+14/0
15.2.2016 7:23

H19o94n13z32a 30Š92l32e43z41i33n14g60r 8599841973962

U nás na vsi to používají například zemědělec, jezdí s tím tu mezi krávy na pastvinu, tu do lesa, tu s vozíkem čehosi. Takové univerzální přibližovadlo, něco mezi traktorem a felicií.

+8/0
15.2.2016 7:43


P33a83v62e23l 26J98e42ř49á83b41e62k 7721332564777

U nás to používá zemědělec taky. Koupil si výrobek USA a jestli někdy, tak zřejmě půjde do Číny. Protože tam bude vědět, že si oficiálně kupuje střep.

Nicméně v článku je napsáno pro práci a zábavu. A značná část lidí si tyto stroje kupuje po zábavu. V lesích se už bojí lidi na cestách, protože na rozdíl od lesních zaměstnanců, kteří za roky praxe ví, že za každou zatáčkou je přes cestu roztažená rodina, tak čtyřkolkáři jedou (i cyklisté), jak by to byla dálnice bez chodců. A nemluvím o driftování v zasetém poli, kde jsou schopní rozjezdit i několik hektarů obilnin. V lese jsou případy, kdy zas rozšrotují bylinný podrost stromů.

Tím neříkám, že jsou slušní čtyřkolkáři, ale je mezi nimi několik vypatlanců.

+7/0
15.2.2016 8:17

H71o83n87z20a 84Š38l47e26z67i57n49g67r 8459801453292

V lese nemají čtyřkolky, stejně jako jakákoli jiná vozidla (samozřejmě vyjma lesních prací) co dělat, to bylo a je odjakživa zakázáno. Bohužel, policie to zatím moc neřeší.

+6/−2
15.2.2016 8:24

P90a47v80e30l 97K37u61t41i19n61a 9632474885402

Jak to má asi řešit pokud je les soukromým pozemkem? Přijet na něčí echo a pak s ostudou vykráčet, to až je vyžene pan majitel? Toho času otec něko z těch co tam řádí...

Druhá věc je, jak je mají honit. 4kolka má solidní průchod terénem a služební oktávka není konkurence...

+1/−1
15.2.2016 11:32

H58o20n84z55a 41Š76l71e73z23i68n84g67r 8949641763402

Ani pan majitel nemůže drandit ve vlastním lese jen pro zábavu, ale samozřejmě - jezdí pouze vyžínat paseku a hlídat oplocenku, to se rozumí. :)

Jak je honit - oktávkou těžko. Na druhou stranu, lesní drandiči většinou vjíždějí a vyjíždějí z lesa po oficiální cestě - takže si tam stačí počkat.

Já vím, že to nemá lehké řešení, to bylo jen takové povzdychnutí.

0/0
15.2.2016 11:42

P96e68t47r 22P70o35s51p36í78š43i31l 4558104326746

Je pravda, že čtyřkolkáře vídám v lese, ale jezdí po lesních cestách, které jsou mnohem více rozbity od lesní techniky než od čtyřkolek. Na každé diskuzi vždy nějaký zarputilý odpůrce napíše, jak někdo čtyřkolkou zlikvidoval pole se zasetým čímsi - tak s tím jsem se nikdy nesetkal, to je takový folklór diskuzí, možné to sice je, i mezi čtyřkolkáři je spousta různých individuí, ale moc tomu nevěřím. U nás jsou lesy opravdu v kopcích a ani čtyřkolky nejsou schopny jet mimo lesní cesty. Takový lesní traktor udělá často větší paseku, než kdyby se tam pořádal nějaký závod čtyřkolek.

+2/0
15.2.2016 12:07

V10á36c37l98a39v 82K88o48v67á57ř 3268348224441

Pokud chcete vidět pole s "čímsi" rozježděné od čtyřkolek a terénních aut, stačí se podívat na pole mezi Černým mostem a Počernicemi. (Praha 9)

0/0
16.2.2016 9:20

J42i96ř64í 78N63o93v10á75k 3683339678576

Má ten motor 32 koní nebo jen 14,8kW. Máte v tom trochu chaos.

+2/0
15.2.2016 6:01

P75e97t54r 25P73o90s93p84í40š67i65l 4468564186306

Legislativa umožňuje čtyřkolku provozovat po pozemních komunikacích s papírovým výkonem jen do 15Kw. Výjimku mají ryze pracovní čtyřkolky se žlutou (traktorovou) RZ. Ty mohou mít plný výkon, ale zase pro ně platí omezení rychlosti na pozemních komunikacích jen do 40 km/h.Takže paradoxem je, že i třeba 800 od stejné firmy má v techničáku zapsán výkon do 15 kW. Jo máme skvělou legislativu...

+1/0
15.2.2016 6:58

J78a63k53u10b 38Š90a48f10a34n90d31a 7675797981601

To mi připadá divné. Běžně se dělají vícekolové skůtry s více jak 15kW na které stačí B. Podmínkou je ta nožní brzda. Spíše těch 15kW bude nějaké omezení pokud nemáte B.

0/0
15.2.2016 12:36

J67a74n 71L34e22d50e23r42e52r 7427280592972

Nejlevnější? Proč jí tedy PČR kupovala jako bezkonkurenčně nejdražší? ?

+1/−1
15.2.2016 4:49

K41a28r31e55l 73T30e22s24t32e38r 9667370961306

Protože kupovali X8 a ještě s docela velkými úpravami.

+1/0
15.2.2016 8:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.