- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přímým konkurentem byla Škoda Henlein. Maskovací design je dodáván ve dvou provedení – letní a zimní. Jistě vás potěší pevná a neprůstřelná skla. Plyn z výfuku je zaveden přímo na komoru řidiče. Tento systém se již v praxi osvědčil. Rádio je aktivní, a s touto anténou má dvanácterátkrát více pamětí. Najdeme zde alternativní pohon na plyn. Motor je řízen počítadlem. K základní výbavě patří velký výběr palubních zbraní. K nadstandartnímu výbavení patří houfnice neunzig milimetr. Novinkou jsou dost těžké kulomety pod přednímy reflektory. Pro případ tragické nehody je vůz vybaven přímím spalováním. A 365 dalších zlepšení. Nová kulatá Škoda Henlein. Škoda že ji nemáte, ale nevěšte hlavu, Škoda je umřít.
Něco tak pokrouceného a šikovně přizpůsobeného svým potřebám výkladu historie co tady dokáže prezentovat Viliam jsem už dlouho nečetl. Alespoň to člověka udržuje v pohotovosti nevěřit ověřit si podstrčená fakta a souvislosti. Toť můj názor, zvedlo mě to ze židle, ale pouštět se do nekonečných a zcela zbytečných debat a přesvědčování se nehodlám.
chapu lidi,jako jste vy. Poznacila vas doba a propaganda. Mate ve vsem jasno a tak to taky po valce chteli a udrzuji vas v tom dodnes. Tohle je muj posledni prispevek a proto vam jenom poradim ze bez pravdy se nepohnete ani o krok. Je to jako ve vede. Kdyz budete nakladat se spatnymi fakty tak dostanete spatneho vysledku
Dobře si to přečtěte obdivovatelé fauvé, Porscheho a potažmo Škodovky. Je to automobilka která vznikla na přání masového vraha!!!! Nic víc nic míň!!!! A vy co tady prezentujete jak v tom či v tom detajlu liší od Tatry, tak vám zděluji jde o koncepci!!! Což potvrdil i soud!!! Fašisticky konstrukter Porsche ukradl v Kopřivnici celou koncepci a postavil na ní mimo jiné i slavnou 911. Do doby než se spřáhl s Adou něl se svými bizadnostma minimalní úspěchy.
Klasické téma ...: Amadeus - Salieri, kdy se tentokrát ten druhý na výsluní dostal až za pomoci někoho třetího a jeho Třetí říše. Nejedná se tedy až tak o génia (opravdu přehnané hodnocení), jako spíš o schopného konstruktéra, který dostal šanci, mimo jiné, i díky (mírně řečeno) schopnosti patolízalsky leštit ty správné kliky...!!! Uveďme konečně věci na správnou míru...
Chytnout to nějaký nějaký slušný designér, třeba ten Tesla se mi líbí, místo čmoudu dát baterku a ostatek nechat tak jak je, na nic nesahat. Byl by to trhák?
Autoři článku jsou nepoučitelní - inspirací Porschemu nebyl typ T 97, ale prototyp lidové Tatry V 750,který vznikl řádově několik let před "Broukem".
Opravuji ..., prototyp lidové Tatry V 570...
Brouk bylo auyo ktere neprozradilo jak je majitel bohaty ci chudy
Velice nekompetentni clanek. Z clanku temer vyplyva, ze vlastne Porsche (ve sve podstate cesky rodak ) udelal kopii Ledwinkova auta z ceske fabriky Tatra. Tak tedy po poradku: Ferdinand Porsche se narodil sice ve Vratislavicich nad Nisou ale to bylo v te dobe rakouske mesto s uplne nemecko-rakouskym obyvatelstvem. To tam chybi. Ledwinka byl dalsi Rakusan z Klosterneuburgu a nepracoval v tovarne Tatra v Koprivnici ale v Nesseldorfer Wagenbau z cehoz po vzniku CSR udelali zavod Tatra Koprivnice. Ledwinka mel tu smulu ze nestihl ze sve nove "vlasti" odjet nacas a tak ho jeho "rodaci" zavreli za "kolaboraci s nacismem". Po propusteni odmitl pracovat v Tatre a v CSR vubec a pracoval v Rakousku.
Ledwinka byl šěfkonstruktér vozů Tatra, nikoliv Nesseldorfer Wagenbau. Byl to Sudeťák jak vyšitej. České jméno, německá huba.
Brouk se v D prodaval i v 90-tych letech, ale uz ne v dealerstvich vw.
Hitler, Porsche... už začínám věřit, že se společnost fašizuje. Kladně mluvit o náckovi, to by se ještě před rokem nesmělo.
A vi ti hrdi vlastnici ze jezdi s Hitlerovym symbolem ?
No a? Myslíte, že když byl Hitler abstinent, měli bychom se na protest každodenně ožírat jako mužici?