Diskuze

Němečtí ekologové odhalili dalšího emisního hříšníka: Fiat 500X

Německá ekologická organizace Deutsche Umwelthilfe pokračuje ve vyšetřování emisí oxidů dusíku u dieselových aut. Nejnovějším úlovkem je italské SUV Fiat 500X, které několikanásobně překračuje v některých jízdních režimech emisní limity.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Ekologové vymýšlejí nesmysly proti přírodním zákonům, a tak technici jsou zase nuceni vymýšlet, jak to udělat, aby se vlk-ekolog nažral, koza zůstala celá a auto jezdilo!

Jestliže něco měříme v přesně stanovených laboratorních podmínkách, pak se nemůžeme divit, že to nefunguje v praxi! Ale v laboratorních podmínkách je to přesné! Tak, co vy elkolologové vůbec chcete?

1 0
možnosti
PM

P71e58t41r 12M94i31c85h80a70l

17. 2. 2016 18:00

Jak překvapivé. ;-D Já jsem to říkal hned, že máslo na hlavě mají všichni.

0 0
možnosti
JD

takže nejlepší je jezdit s naftou za studena ;-D

0 0
možnosti
PM

P20e94t28r 61M79i97c59h19a20l

17. 2. 2016 18:17

Tak nějak. Výroba nových motorů je totiž nejekologičtější věc na světě. ;-D

0 0
možnosti
ZW

To bylo keců, jak VW zaspal vývoj a jeho motory mají x krát vyšší emise, než konkurence... Zkrátka to tak nějak dělají všichni, různě kouzlí, aby prošli měřením a realita auta na silnici je úplně jiná - a naprosto nesejde, jakou má to auto značku...

0 0
možnosti
VP

Nafta patří na pole nebo do náklaďáku. Tečka.

1 0
možnosti
PM

P47e46t83r 42M51i86c30h61a42l

17. 2. 2016 18:21

Já teda nevím, ale naftu bych na pole moc nelil. :-)

0 0
možnosti
JP

To zelený náboženství je fakt hustý . Fyzika je daná -zákon zachování hmoty ale to se jim do norem nevejde .

6 0
možnosti
MK

A jak souvisi zakon zachovani hmoty s temi skodlivymi emisemi?

0 1
možnosti
SC

Všechna auta by měla vonět po fialkách. ;-D

Představa, že když něco hoří, tak nebude produkovat splodiny je akorát z říše pohádek. Domácí skot produkuje daleko více splodin. Budou jim snad chtít dávat na zadek povinně katalizátor? ;-D

5 0
možnosti
MK

Jake ze to zplodiny produkuje ten domaci skot? A skot se bezne pase urpostred mest?

0 1
možnosti
TK

Jsem v šoku, koho by napadlo, že auta spalující bordel co teče ze země budou smrdět. ;-D Pokud to takto půjde dál, tak jim taky dojde, že výrazně přestává plnit normy i opotřebený motor a automaticky budeme rušit auta po najetí 150 000 km a některá i dřív. :-P

3 0
možnosti
PP

fakt jsem se dlouho divil, že můj Touran-dýzl docela smrdí, víc než třeba další dýsly, k nimž mám tu čest občas "přivonět" no a nyní po "afeře Volkswagengejt jsem moudřejší...:-P

1 0
možnosti
ZM

změnou podmínek měření "dokáže" každej blbec, že je něco jinak... pokud je něco nějak definováno a podle toho certifikováno, nemůžu to měřit jinak a říct, že je to špatně! pokud např. hustota vody je definována při 20°C a někdo ji změří při 50°C a dostane samozřejmě nižší číslo, bude taky řvát, že mu z vodovodu teče "řidší" voda? pokud ano, bude právě za toho blbce... // tím nesnižuju dopady emisí na prostředí, ale porovnávat hrušky s jablky nepřináší nikdy nic dobrého (pouze lidi, kteří nepřemýšlejí, mají další důvod stěžovat si a řvát...)

5 0
možnosti
PO

To je sice pravda, ale 20x větší emise v provozu to je podle Vás v pořádku? Za jakým primárním účelem by měly sloužit emisní normy? Za účelem aby na tom vydělávaly automobilky a emisní organizace, nebo abychom měli čistější ovzduší?

1 3
možnosti