Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kubistický kodiaq odhalen. Škoda VisionS je hybrid se spotřebou 1,9 l

Do stále žádanější kategorie SUV zamíří česká značka s druhým modelem. K menšímu yetimu přibude větší kodiaq. Prozatím má dnes už klasické škodovácké označení určené pro studie, ve kterém figuruje slovo „vision“. Za půl roku z něj bude sériové auto. Studie naznačuje, že se dočkáme první hybridní škodovky v historii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M55a22r69e73k 20S25o20f12r 9815820678949

SUV je těžké, tudíž neekologické

0/0
28.2.2016 14:27
Foto

M73i68l90o22s16l86a33v 91F43e71ř37t 1496558250987

Kolik to bude zrat je zatim vedlejsi, spisjestli to vw dobolej

0/0
26.2.2016 1:43

K76a56r23e87l 45L18a75n67č89a53r15i34č 7497648100974

Spotřeba 1,9l /100 km, podle evropské metodiky. Pane novináři, odhalte ještě skutečnou spotřebu a nesnažte se jen opisovat komerční žvásty. Pokud jste ovšem profesionál a umíte ji vůbec změřit případně zjistit.

0/0
24.2.2016 22:27


Foto

B90o94h41u45m85i61l 53P25r85o13c11h16á21z50k42a 2333641983211

Mno až se ten vůz vyrobí, tak to bude možné změřit ;)

0/0
24.2.2016 23:46
Foto

V35o35j68t78e58c65h 91B32a31r62t81a98k 6524783703390

nevim no SUV v hybridu ???? Jsem zvědaví jak se to lidem bude líbit až poznají jízdní vlastnosti a získají zkušenosti s běžným provozem(poruchovost, servis, chyby elekro dílů či strojních dílů) ?? Taky je hezké že mi napíšou spotřeba 1,9l /100km ale kolik mě bude stát to dobíjení a tak to je věc druhá.

Nekritizuji jen pokládám relevantní otázky.

0/0
22.2.2016 15:10

V61l85a30d69i31m93í33r 30R12o63z42e78h13n73a14l 5248570447406

Dobíjení u ČEZu do 200 Kč/měs. Bez toho kolikrát dobíjíte, nebo vůbec ne. Prostě paušál...zatím

0/0
24.2.2016 19:21

M59a27r70t52i59n 19S96t67a24u80f66č91í33k 1321757696332

krása lidi přitahuje. jaké štěstí, že má škoda takové designery.

+1/0
22.2.2016 6:04

J83a71n 97K45a33r68e36l 79N49o40v37a34k 5366554868696

koncept hezky.. skoda, ze to neprojde a bude to zase koncernova umelotina..

+2/0
18.2.2016 19:56

J51i60ř51í 72T21e14p94r 4287960465815

Kodiaq LÍBÍ / NELÍBÍ:

• název je katastrofa

• ty zadní dveře vypadají hrozně

• zbytek konceptu se mě líbí

+1/−6
18.2.2016 16:01

J80a91n 80K74a17r60e37l 72N75o54v71a16k 5366494708876

Tepr to je taky hrozný jméno..

+4/−2
18.2.2016 19:55

J73a50k38u67b 96F76e88i98f80a86r 7369629726679

a hloupost je taky špatná vlastnost

+1/0
19.2.2016 18:13

J12i26ř35í 32L54i97b56e59r 6618270740272

Ještě by mne zajímalo, kdy začne dávat Škodovka do svých aut sedadla, ze kterých nebolí záda.

+1/0
18.2.2016 15:37

J23i93ř96í 87T44e45p70r 4427170535565

Pozn. k sedadlům:

Musím oponovat. Měřím skoro 2m mám Yeti. Často střídám různá firemní auta Fordy, Renaulty, Fiaty a Škody. Na škodovky nedám dopustit. Hned za nimi bych zařadil Ford. Naopak Renault je katastrofa.

+1/0
18.2.2016 15:58

M17i23r82e25k 91G75a35j72e11r 5191126859690

Kolega myslel sedadla, ze kterých nebolí záda, když náhodou měříte méně než 2 metry.

+3/0
18.2.2016 16:51

J89i11ř26í 26L88i27b90e76r 6508310580742

S mými 185 cm a více jak patnácti lety za volantem Octavií od prvních do posledních typů jsem velmi rád, že mám nyní Forda. ;-D

+1/0
18.2.2016 16:57

M15i83l98a90n 27Č11e35r94n71ý 5773259409252

Za příplatek tam můžete mít třeba masážní sedadla.

0/0
19.2.2016 13:12

J41i66ř85í 90L11i26b14e90r 6208270540442

To jsem, pravda netušil. Přesto mi nepřijde moc inteligentní, aby se standardně montovala sedadla, na kterých se moc dlouho bez bolestí zad sedět nedá... :-(

+1/0
19.2.2016 17:34

M53a25r27t36i65n 39K72o60v66á26ř 2701510739196

Tak u mě se Škoda zatím trefila s nebolavým provedením - pravidelně jsem jezdil nebo jezdím ve FI, OII + III a SII.

0/0
21.2.2016 20:50

J91i10ř60í 73L27i33b11e85r 6738850330902

Holt, každý jsem jiný, o tom ani v nejmenším nepolemizuji ;-D

0/0
21.2.2016 23:31

M58a30r41t70i23n 72K80o46v82á57ř 2191770459216

Jj souhlas. U mne to bude spíš tím, že málokdy sedím vzadu. Vloni jsme zkoušeli novou Fábii a manželka už po půlhodině jízdy začala nadávat, že se jí tam blbě sedí a po 1,5 hod jízdy už jsme museli zastavit. To se nám u první generace nikdy nestalo. Přitom já jsem u obou neměl vepředu žádný problém.

0/0
22.2.2016 18:50

J85a67k63u74b 50F25e49i37f17a22r 7899599536379

Tento koncept se mi opravdu NELÍBÍ.

Až to půjde do výroby, snad to bude lepší, byť u jiných konceptů to dopadlo právě opačně.

Jediný aktuální model, který se mi opravdu líbí, je SuperbR^

(pro trubky, co by snad chtěli psát o mé Felicii před panelákem, tak jezdím Audi s motorem V8)

+1/−15
18.2.2016 13:16

D21a52n39i53e50l 42K47r24o40n34e55r 7564774916727

mam opacny nazor...mi se vubec nelibil Vision C...to bylo vylozene osklive auto jako by ho delal nejaky amatersky tuner...Nakonec z nej ale vysel podareny Superb. Ale jak vidim ty prisery na cestach, co dokazi ze seriovych aut vytvorit nadsenci jen, aby se odlisili nebo aby pusobili pseudosportovne, tak je mi jasne, ze se jim tento vuz libit nebude...

+1/0
18.2.2016 15:01

J19a52k51u95b 80F21e24i28f19a21r 7829759186929

a viděl jste VisionC na vlastní oči anebo jen na fotkách?

Ale pravda, vnímání hezké/nehezké je čistě subjektivní.

0/0
18.2.2016 15:04

D34a57n32i23e37l 18K71r14o78n34e94r 7784474526337

jen na fotkach...ale vazne se mi na nem nelibilo vubec nic...ani predek (nejhorsi byla ta svetla) ani zadek (prolis naprosto sileny a svetla taky nic moc)

0/0
18.2.2016 15:15

J49a93k67u71b 44F44e13i47f17a56r 7559989376219

tak je fakt, že světla konceptu byla trochu "seatovská" ale mě se celkově líbil, Superb je ok. No uvidíme, co vyleze pak z tohoto.

Ale nemám strach že by se to neprodávalo, SUVčka jsou nyní v módě.

0/0
18.2.2016 15:22

D43a39n59i71e15l 47K10r96o33n64e63r 7634474486717

To kazdopadne...ale za sebe muzu rict, ze bych byl rad, kdyby ten Kodiaq vypadal uplne presne takto...pusobi takovym majestatnim dojmem...ale je mi jasne, ze bude mit v realu vetsi svetla, coz ubere na dravosti ve vyraze.

0/0
18.2.2016 15:28

M71i85c41h76a74l 85V70e87s17e46l57ý 1883549

Asi jsem trubka, ale co má motor V8 společného s líbivostí auta? Nebo to je potřeba se vytáhnout?

+3/0
18.2.2016 17:15

J84a15k79u62b 71F75e66i89f64a29r 7749479846499

S líbivostí v podstatě pouze zvuk, a potřeba se vytáhnout to už vůbec ne.

Avšak pokud jsem třeba dříve něco kritizoval, resp. vyjádřil názor že se mi to nebo ono nelíbí, byl jsem několikrát označen za socku s Felicií před panalákem. Ale když sleduji mínusy, tak koukám že hezké auto se pořád neodpouští;-D

+1/0
19.2.2016 15:46

P95a44v17e80l 80Š64e97d44l84b69a66u60e46r 7578671702635

Vždyť si přece jezděte v tom, co se Vám líbí... Je dobře, ze se každému líbí něco jiného. Za mě Audi ani náhodou, ani nic dalšího z příbuzných firem a vůbec to není ze závisti. Prostě to jsou pro mě velmi nesympatická auta. Každý to má nějak...

+1/0
20.2.2016 9:05

M68i89l20a51n 47Š58v82a11g74r71o15v80s30k22ý 9112369105308

Vypadá jak Grand Cherokee, jen nevím co vyjde levnější. ;-D

0/0
18.2.2016 12:23

J90a72n 38P76a18v88l85í70k 6949913141257

Je mi líto, ale render se mi nelíbí. Nepřipadne mi na něm nic nápaditého. Takových SUV jezdí hromada. Taky doufám, že vyfocený prototyp je opravdu hodně dobře maskovaný, protože jinak by to byla designová hrůza. Věřím, že finálka bude úplně jiná, krásná, jako nový Superb a Fabia. Octavia je povedená, jen když je na ní optický tovární tunning (např. RS). Ta běžná se mi vůbec nelíbí.

0/0
18.2.2016 10:23

M30a42r95t57i21n 77K94o39v54á95ř 2571960789896

Na Octavii je vidět, že vznikala dřív než Fabia a Superb. Dle mého čím novější Škoda, tak tím je koukatelnější.

0/0
21.2.2016 20:12

M36i39c14h48a54l 58M19a56c47h78á90č39e23k 1110615603878

To auto na skicách a ten prototyp na ulici. To je jako jedno a to samé? Nebo mi něco uniklo? Skicy zajímavý. Realita je prodloužený yeti. Chápu, že skicy jsou lákadlo, který s realitou úplně nesouvisí, ale vžť to jsou dvě různý auta...

0/0
18.2.2016 9:13

J55i83ř47í 33E63r89b58e15n 1903464756807

Hovoří se tu o tom již drahnou dobu, Mlho! To na ulici není prototyp, ale mula = funkční vzorek s upravenou kastlí yetiho, ale jinými vnitřnostmi!

+3/0
18.2.2016 10:12

M78i39r98e59k 40B90u53c59h66t20í85k 7589784294479

Motor 1,4 TSI 115 Kw? Životnost max 100 000 Km a pak už jen jízda na baterky.

+2/−4
18.2.2016 9:07

P81e38t91r 45V69o18p70i28č80k54a 5652247897676

paradicka, moc pekny R^

+1/0
18.2.2016 8:11

J60a51n 55P41o24s58p43í71š61i11l 9567969649217

Studie je opravdu moc pěkná, ale nikdy se ještě nestalo (u žádného z výrobců), že sériová výroba je jako studie. Je to otázka výrobních nákladů.

+1/0
18.2.2016 6:32

D88e73n61i73s 84W69i20t33z61k54u 3403201699677

ale stalo, teda ve škodě ještě nikdy

+2/0
18.2.2016 9:00

J68i97ř59í 44E12r46b15e88n 1473664396437

Příklad?

0/0
18.2.2016 10:12

D22e21n16i16s 90W80i13t50z14k96u 3493271939867

z hlavy? třeba audi Q7, studie se myslím jmenovala Pikes Peak nebo tak nějak

+1/0
18.2.2016 12:10

J82a48n 72V13e80s32e71l71ý 5364513892241

Ten pohon mi přijde děsivě překombinovaný. Proč neudělali pohon ala Chevy Volt se spalovacím motorem jen na dobíjení baterek?

0/0
17.2.2016 23:59

Z27d70e47n64e31k 84V94r25b95a 8969585613737

Podle mě udělat z toho diesel-elektrickou lokomotivu se moc nevyplatí. Trakce přímo ze spalovacího motoru u dlouhých tras bude efektivnější a koncepce malých baterií dobíjených ze zásuvky přez noc s elektro-dojezdem kolem 50km není špatná - to by spoustě lidí na dojíždění do práce stačilo. Ekonomicky to ovšem stejně jako všechny podobné elektro-projekty bude velmi diskutabilní - myslím že dnes je klasické auto stále ještě lepší nejenom z ekonomického pohledu, ale i překvapivě z pohledu produkce CO2 (při započítání vyprodukovaného CO2 při výrobě elektřiny z našich zdrojů) Ale to za 20, 40 let může být úplně jinak.

+2/0
18.2.2016 0:32

R87o63b10i19n 26Ž18i59ž31k49a 2738624586216

Nemůžu si pomoci, ale všechna moderní SUV (včetně tohoto konceptu) mi přijdou mezi sebou šíleně podobná a zaměnitelná - a to ještě víc, než ostatní moderní auta. Prostě příslušnost ke třídě je výraznější než charakter auta samotného, nedejbože značky (a nejen proto, že to nemá ani céčková zadní světla).

Jak tam může něco zaujmout?

+1/0
17.2.2016 22:47

R50o49b78i64n 10Ž66i85ž78k66a 2428284426976

Ale celkově mi to přijde jako zajímavé řešení, Taková další škodovácká chytrá horákyně. V očích prakticky uvažující škodovácké klientely vyváží slabší výkony hybridů nižší spotřeba ( která je u tohoto typu aut jinak dost vysoká) a samozřejmě šest-sedm míst.

Zbyde samozřejmě otázka pořizovací ceny, ale v téhle hladině už podle mě příslušný nárůst nebude mít takový dramatický vliv na odbyt.

0/0
17.2.2016 23:01

J71i85ř51í 24E50r16b45e67n 1493474866897

To je stejné jako kdybyste řekl, že třeba Simca 1100 a Fiat 125 jsou šíleně podobná a zaměnitelná auta, jak vůbec mohla někdy někoho zaujmout? ;-)

0/0
18.2.2016 10:14

H14o10n62z86a 42F80á20t41o65r 2849555184810

Usmívá se.R^

0/0
17.2.2016 21:32

F19r85a46n45t19i96š66e89k 82N20o87v44á97k 1596217519757

Tohle se těžko bude vyrábět, to by mohl VW pohřbít Tiguana.

0/0
17.2.2016 21:09

V82l10a41d76i20m61í84r 25H78a10u46k 1326651158

Krásná, ale nereálné, aby taková vyjela z fabriky. Dovedete si představit užší vedení VW??? Museli by zastavit výrobu Tiguana a možná i Q5, Sharana atd. Jinak fakt parádní kousek.

+9/0
17.2.2016 20:52

D11e94n15i68s 95W58i30t14z38k89u 3323231279527

ani vyjet nemůže, v rámci úspor světla budou jako od všech ostatních modelů škoda, už bude mít jiný výraz

+1/0
17.2.2016 21:19

E96r81i59k 29D24r19a72g18o50m42i75r84e59c92k27ý 2661533607539

zadní světla se změní asi jako u superbu, ale přední pravděpodobně zůstanou. Facelift octávky má vypadat stejně. Taky má mít zdvojená světla

0/0
18.2.2016 7:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.