Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kubistický kodiaq odhalen. Škoda VisionS je hybrid se spotřebou 1,9 l

Do stále žádanější kategorie SUV zamíří česká značka s druhým modelem. K menšímu yetimu přibude větší kodiaq. Prozatím má dnes už klasické škodovácké označení určené pro studie, ve kterém figuruje slovo „vision“. Za půl roku z něj bude sériové auto. Studie naznačuje, že se dočkáme první hybridní škodovky v historii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M35a82r53e31k 78S78o23f32r 9955330148629

SUV je těžké, tudíž neekologické

0/0
28.2.2016 14:27

M65i54l40o70s33l25a85v 12F94e58ř33t 1596278550337

Kolik to bude zrat je zatim vedlejsi, spisjestli to vw dobolej

0/0
26.2.2016 1:43

K59a25r26e68l 14L75a60n33č21a95r47i96č 7207888180324

Spotřeba 1,9l /100 km, podle evropské metodiky. Pane novináři, odhalte ještě skutečnou spotřebu a nesnažte se jen opisovat komerční žvásty. Pokud jste ovšem profesionál a umíte ji vůbec změřit případně zjistit.

0/0
24.2.2016 22:27
Foto

B74o41h64u36m57i10l 36P87r77o48c24h82á17z37k30a 2703621613541

Mno až se ten vůz vyrobí, tak to bude možné změřit ;)

0/0
24.2.2016 23:46
Foto

V27o29j72t80e50c69h 16B42a59r44t16a62k 6374623923960

nevim no SUV v hybridu ???? Jsem zvědaví jak se to lidem bude líbit až poznají jízdní vlastnosti a získají zkušenosti s běžným provozem(poruchovost, servis, chyby elekro dílů či strojních dílů) ?? Taky je hezké že mi napíšou spotřeba 1,9l /100km ale kolik mě bude stát to dobíjení a tak to je věc druhá.

Nekritizuji jen pokládám relevantní otázky.

0/0
22.2.2016 15:10

V12l27a28d45i81m76í11r 84R96o48z39e61h57n43a92l 5788890257366

Dobíjení u ČEZu do 200 Kč/měs. Bez toho kolikrát dobíjíte, nebo vůbec ne. Prostě paušál...zatím

0/0
24.2.2016 19:21

M80a15r34t32i76n 23S92t72a60u24f55č27í79k 1891187846882

krása lidi přitahuje. jaké štěstí, že má škoda takové designery.

+1/0
22.2.2016 6:04

J85a60n 68K30a80r42e29l 91N36o23v62a68k 5286784818316

koncept hezky.. skoda, ze to neprojde a bude to zase koncernova umelotina..

+2/0
18.2.2016 19:56

J38i70ř30í 88T33e55p83r 4667300835145

Kodiaq LÍBÍ / NELÍBÍ:

• název je katastrofa

• ty zadní dveře vypadají hrozně

• zbytek konceptu se mě líbí

+1/−6
18.2.2016 16:01

J16a39n 54K72a71r82e34l 58N19o82v17a87k 5786214688176

Tepr to je taky hrozný jméno..

+4/−2
18.2.2016 19:55

J93a24k89u38b 85F83e96i90f66a62r 7109319646759

a hloupost je taky špatná vlastnost

+1/0
19.2.2016 18:13

J63i24ř51í 86L55i30b52e88r 6148590450712

Ještě by mne zajímalo, kdy začne dávat Škodovka do svých aut sedadla, ze kterých nebolí záda.

+1/0
18.2.2016 15:37

J92i52ř26í 12T22e94p19r 4647550795465

Pozn. k sedadlům:

Musím oponovat. Měřím skoro 2m mám Yeti. Často střídám různá firemní auta Fordy, Renaulty, Fiaty a Škody. Na škodovky nedám dopustit. Hned za nimi bych zařadil Ford. Naopak Renault je katastrofa.

+1/0
18.2.2016 15:58

M86i23r48e76k 54G50a16j16e69r 5431676949610

Kolega myslel sedadla, ze kterých nebolí záda, když náhodou měříte méně než 2 metry.

+3/0
18.2.2016 16:51

J66i35ř32í 63L57i57b52e96r 6848690810832

S mými 185 cm a více jak patnácti lety za volantem Octavií od prvních do posledních typů jsem velmi rád, že mám nyní Forda. ;-D

+1/0
18.2.2016 16:57

M95i57l97a53n 51Č28e87r49n74ý 5733429149242

Za příplatek tam můžete mít třeba masážní sedadla.

0/0
19.2.2016 13:12

J28i69ř90í 50L20i36b27e93r 6478630460652

To jsem, pravda netušil. Přesto mi nepřijde moc inteligentní, aby se standardně montovala sedadla, na kterých se moc dlouho bez bolestí zad sedět nedá... :-(

+1/0
19.2.2016 17:34

M67a70r20t63i13n 27K90o78v11á98ř 2871280309686

Tak u mě se Škoda zatím trefila s nebolavým provedením - pravidelně jsem jezdil nebo jezdím ve FI, OII + III a SII.

0/0
21.2.2016 20:50

J92i61ř56í 52L88i14b92e65r 6178410700662

Holt, každý jsem jiný, o tom ani v nejmenším nepolemizuji ;-D

0/0
21.2.2016 23:31

M74a43r30t58i90n 39K82o40v63á84ř 2321830949416

Jj souhlas. U mne to bude spíš tím, že málokdy sedím vzadu. Vloni jsme zkoušeli novou Fábii a manželka už po půlhodině jízdy začala nadávat, že se jí tam blbě sedí a po 1,5 hod jízdy už jsme museli zastavit. To se nám u první generace nikdy nestalo. Přitom já jsem u obou neměl vepředu žádný problém.

0/0
22.2.2016 18:50

J15a35k27u96b 11F97e87i63f82a38r 7899539966399

Tento koncept se mi opravdu NELÍBÍ.

Až to půjde do výroby, snad to bude lepší, byť u jiných konceptů to dopadlo právě opačně.

Jediný aktuální model, který se mi opravdu líbí, je SuperbR^

(pro trubky, co by snad chtěli psát o mé Felicii před panelákem, tak jezdím Audi s motorem V8)

+1/−15
18.2.2016 13:16

D34a96n13i44e30l 82K67r98o48n27e67r 7334424976837

mam opacny nazor...mi se vubec nelibil Vision C...to bylo vylozene osklive auto jako by ho delal nejaky amatersky tuner...Nakonec z nej ale vysel podareny Superb. Ale jak vidim ty prisery na cestach, co dokazi ze seriovych aut vytvorit nadsenci jen, aby se odlisili nebo aby pusobili pseudosportovne, tak je mi jasne, ze se jim tento vuz libit nebude...

+1/0
18.2.2016 15:01

J96a30k50u26b 71F16e90i67f28a77r 7869389846899

a viděl jste VisionC na vlastní oči anebo jen na fotkách?

Ale pravda, vnímání hezké/nehezké je čistě subjektivní.

0/0
18.2.2016 15:04

D32a29n66i42e78l 94K43r12o63n83e56r 7234464126837

jen na fotkach...ale vazne se mi na nem nelibilo vubec nic...ani predek (nejhorsi byla ta svetla) ani zadek (prolis naprosto sileny a svetla taky nic moc)

0/0
18.2.2016 15:15

J98a27k10u66b 22F65e66i82f61a39r 7209559196749

tak je fakt, že světla konceptu byla trochu "seatovská" ale mě se celkově líbil, Superb je ok. No uvidíme, co vyleze pak z tohoto.

Ale nemám strach že by se to neprodávalo, SUVčka jsou nyní v módě.

0/0
18.2.2016 15:22

D58a40n59i47e41l 16K48r72o89n40e43r 7984504176147

To kazdopadne...ale za sebe muzu rict, ze bych byl rad, kdyby ten Kodiaq vypadal uplne presne takto...pusobi takovym majestatnim dojmem...ale je mi jasne, ze bude mit v realu vetsi svetla, coz ubere na dravosti ve vyraze.

0/0
18.2.2016 15:28

M24i86c16h73a67l 60V65e31s71e12l37ý 1913199

Asi jsem trubka, ale co má motor V8 společného s líbivostí auta? Nebo to je potřeba se vytáhnout?

+3/0
18.2.2016 17:15

J21a32k13u46b 13F51e25i52f49a73r 7739229526659

S líbivostí v podstatě pouze zvuk, a potřeba se vytáhnout to už vůbec ne.

Avšak pokud jsem třeba dříve něco kritizoval, resp. vyjádřil názor že se mi to nebo ono nelíbí, byl jsem několikrát označen za socku s Felicií před panalákem. Ale když sleduji mínusy, tak koukám že hezké auto se pořád neodpouští;-D

+1/0
19.2.2016 15:46

P27a58v59e18l 50Š78e75d87l71b58a88u87e13r 7568121662385

Vždyť si přece jezděte v tom, co se Vám líbí... Je dobře, ze se každému líbí něco jiného. Za mě Audi ani náhodou, ani nic dalšího z příbuzných firem a vůbec to není ze závisti. Prostě to jsou pro mě velmi nesympatická auta. Každý to má nějak...

+1/0
20.2.2016 9:05

M30i82l45a35n 85Š87v27a56g10r42o39v12s43k50ý 9552189115578

Vypadá jak Grand Cherokee, jen nevím co vyjde levnější. ;-D

0/0
18.2.2016 12:23

J79a91n 35P48a30v59l31í44k 6109883101837

Je mi líto, ale render se mi nelíbí. Nepřipadne mi na něm nic nápaditého. Takových SUV jezdí hromada. Taky doufám, že vyfocený prototyp je opravdu hodně dobře maskovaný, protože jinak by to byla designová hrůza. Věřím, že finálka bude úplně jiná, krásná, jako nový Superb a Fabia. Octavia je povedená, jen když je na ní optický tovární tunning (např. RS). Ta běžná se mi vůbec nelíbí.

0/0
18.2.2016 10:23

M86a31r66t38i47n 35K63o47v70á57ř 2261770489446

Na Octavii je vidět, že vznikala dřív než Fabia a Superb. Dle mého čím novější Škoda, tak tím je koukatelnější.

0/0
21.2.2016 20:12

M35i41c62h57a41l 17M20a31c62h46á77č98e47k 1440465853148

To auto na skicách a ten prototyp na ulici. To je jako jedno a to samé? Nebo mi něco uniklo? Skicy zajímavý. Realita je prodloužený yeti. Chápu, že skicy jsou lákadlo, který s realitou úplně nesouvisí, ale vžť to jsou dvě různý auta...

0/0
18.2.2016 9:13

J40i35ř43í 14E91r76b78e12n 1843594836787

Hovoří se tu o tom již drahnou dobu, Mlho! To na ulici není prototyp, ale mula = funkční vzorek s upravenou kastlí yetiho, ale jinými vnitřnostmi!

+3/0
18.2.2016 10:12

M40i57r10e17k 67B12u88c36h89t67í46k 7479184324289

Motor 1,4 TSI 115 Kw? Životnost max 100 000 Km a pak už jen jízda na baterky.

+2/−4
18.2.2016 9:07

P93e10t49r 59V17o45p24i22č85k71a 5642327557126

paradicka, moc pekny R^

+1/0
18.2.2016 8:11

J73a62n 76P62o30s55p77í74š19i21l 9547789489657

Studie je opravdu moc pěkná, ale nikdy se ještě nestalo (u žádného z výrobců), že sériová výroba je jako studie. Je to otázka výrobních nákladů.

+1/0
18.2.2016 6:32

D31e12n24i20s 90W36i29t94z49k45u 3703911689917

ale stalo, teda ve škodě ještě nikdy

+2/0
18.2.2016 9:00

J77i61ř64í 38E36r59b36e46n 1903684436237

Příklad?

0/0
18.2.2016 10:12

D17e48n31i10s 92W85i42t10z12k94u 3443451379157

z hlavy? třeba audi Q7, studie se myslím jmenovala Pikes Peak nebo tak nějak

+1/0
18.2.2016 12:10

J66a12n 69V17e70s52e92l23ý 5464813602271

Ten pohon mi přijde děsivě překombinovaný. Proč neudělali pohon ala Chevy Volt se spalovacím motorem jen na dobíjení baterek?

0/0
17.2.2016 23:59

Z41d56e96n87e88k 16V70r68b36a 8359195173447

Podle mě udělat z toho diesel-elektrickou lokomotivu se moc nevyplatí. Trakce přímo ze spalovacího motoru u dlouhých tras bude efektivnější a koncepce malých baterií dobíjených ze zásuvky přez noc s elektro-dojezdem kolem 50km není špatná - to by spoustě lidí na dojíždění do práce stačilo. Ekonomicky to ovšem stejně jako všechny podobné elektro-projekty bude velmi diskutabilní - myslím že dnes je klasické auto stále ještě lepší nejenom z ekonomického pohledu, ale i překvapivě z pohledu produkce CO2 (při započítání vyprodukovaného CO2 při výrobě elektřiny z našich zdrojů) Ale to za 20, 40 let může být úplně jinak.

+2/0
18.2.2016 0:32

R67o96b33i55n 49Ž55i96ž35k66a 2518654936966

Nemůžu si pomoci, ale všechna moderní SUV (včetně tohoto konceptu) mi přijdou mezi sebou šíleně podobná a zaměnitelná - a to ještě víc, než ostatní moderní auta. Prostě příslušnost ke třídě je výraznější než charakter auta samotného, nedejbože značky (a nejen proto, že to nemá ani céčková zadní světla).

Jak tam může něco zaujmout?

+1/0
17.2.2016 22:47

R54o95b40i56n 30Ž88i52ž95k96a 2528934406356

Ale celkově mi to přijde jako zajímavé řešení, Taková další škodovácká chytrá horákyně. V očích prakticky uvažující škodovácké klientely vyváží slabší výkony hybridů nižší spotřeba ( která je u tohoto typu aut jinak dost vysoká) a samozřejmě šest-sedm míst.

Zbyde samozřejmě otázka pořizovací ceny, ale v téhle hladině už podle mě příslušný nárůst nebude mít takový dramatický vliv na odbyt.

0/0
17.2.2016 23:01

J18i19ř27í 96E32r43b71e82n 1243124466257

To je stejné jako kdybyste řekl, že třeba Simca 1100 a Fiat 125 jsou šíleně podobná a zaměnitelná auta, jak vůbec mohla někdy někoho zaujmout? ;-)

0/0
18.2.2016 10:14

H21o25n18z61a 47F58á51t90o58r 2599495784820

Usmívá se.R^

0/0
17.2.2016 21:32

F39r21a63n50t37i71š25e45k 32N58o74v90á93k 1686507909607

Tohle se těžko bude vyrábět, to by mohl VW pohřbít Tiguana.

0/0
17.2.2016 21:09

V38l84a25d47i68m51í93r 53H15a93u44k 1906551358

Krásná, ale nereálné, aby taková vyjela z fabriky. Dovedete si představit užší vedení VW??? Museli by zastavit výrobu Tiguana a možná i Q5, Sharana atd. Jinak fakt parádní kousek.

+9/0
17.2.2016 20:52

D79e16n42i81s 16W10i67t78z79k87u 3503291309497

ani vyjet nemůže, v rámci úspor světla budou jako od všech ostatních modelů škoda, už bude mít jiný výraz

+1/0
17.2.2016 21:19

E21r56i97k 22D16r42a21g80o37m88i85r15e69c16k45ý 2251893657259

zadní světla se změní asi jako u superbu, ale přední pravděpodobně zůstanou. Facelift octávky má vypadat stejně. Taky má mít zdvojená světla

0/0
18.2.2016 7:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.