Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kubistický kodiaq odhalen. Škoda VisionS je hybrid se spotřebou 1,9 l

Do stále žádanější kategorie SUV zamíří česká značka s druhým modelem. K menšímu yetimu přibude větší kodiaq. Prozatím má dnes už klasické škodovácké označení určené pro studie, ve kterém figuruje slovo „vision“. Za půl roku z něj bude sériové auto. Studie naznačuje, že se dočkáme první hybridní škodovky v historii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M22a74r39e51k 41S81o84f38r 9555520868529

SUV je těžké, tudíž neekologické

0/0
28.2.2016 14:27
Foto

M42i86l77o68s70l91a18v 52F28e54ř61t 1546668170557

Kolik to bude zrat je zatim vedlejsi, spisjestli to vw dobolej

0/0
26.2.2016 1:43

K36a49r55e61l 61L45a48n61č93a76r92i61č 7247308390274

Spotřeba 1,9l /100 km, podle evropské metodiky. Pane novináři, odhalte ještě skutečnou spotřebu a nesnažte se jen opisovat komerční žvásty. Pokud jste ovšem profesionál a umíte ji vůbec změřit případně zjistit.

0/0
24.2.2016 22:27
Foto

B62o77h78u41m51i84l 28P88r74o44c64h58á67z23k84a 2843341363571

Mno až se ten vůz vyrobí, tak to bude možné změřit ;)

0/0
24.2.2016 23:46
Foto

V88o10j89t35e16c93h 35B82a91r76t39a93k 6314883363970

nevim no SUV v hybridu ???? Jsem zvědaví jak se to lidem bude líbit až poznají jízdní vlastnosti a získají zkušenosti s běžným provozem(poruchovost, servis, chyby elekro dílů či strojních dílů) ?? Taky je hezké že mi napíšou spotřeba 1,9l /100km ale kolik mě bude stát to dobíjení a tak to je věc druhá.

Nekritizuji jen pokládám relevantní otázky.

0/0
22.2.2016 15:10

V76l86a75d13i51m30í65r 86R26o80z88e92h80n90a17l 5378860727496

Dobíjení u ČEZu do 200 Kč/měs. Bez toho kolikrát dobíjíte, nebo vůbec ne. Prostě paušál...zatím

0/0
24.2.2016 19:21

M27a71r52t72i46n 26S12t36a21u44f50č42í68k 1411247186972

krása lidi přitahuje. jaké štěstí, že má škoda takové designery.

+1/0
22.2.2016 6:04

J58a33n 15K68a43r12e18l 35N14o41v11a10k 5686114168586

koncept hezky.. skoda, ze to neprojde a bude to zase koncernova umelotina..

+2/0
18.2.2016 19:56

J49i18ř36í 33T24e38p85r 4497920545515

Kodiaq LÍBÍ / NELÍBÍ:

• název je katastrofa

• ty zadní dveře vypadají hrozně

• zbytek konceptu se mě líbí

+1/−6
18.2.2016 16:01

J75a47n 29K61a66r82e19l 78N62o66v80a82k 5696434468426

Tepr to je taky hrozný jméno..

+4/−2
18.2.2016 19:55

J84a10k36u52b 43F43e82i29f32a87r 7839829296479

a hloupost je taky špatná vlastnost

+1/0
19.2.2016 18:13

J64i74ř88í 60L42i86b83e78r 6448260580322

Ještě by mne zajímalo, kdy začne dávat Škodovka do svých aut sedadla, ze kterých nebolí záda.

+1/0
18.2.2016 15:37

J53i91ř68í 34T65e89p76r 4947110485665

Pozn. k sedadlům:

Musím oponovat. Měřím skoro 2m mám Yeti. Často střídám různá firemní auta Fordy, Renaulty, Fiaty a Škody. Na škodovky nedám dopustit. Hned za nimi bych zařadil Ford. Naopak Renault je katastrofa.

+1/0
18.2.2016 15:58

M11i18r42e63k 10G39a77j98e35r 5581256119150

Kolega myslel sedadla, ze kterých nebolí záda, když náhodou měříte méně než 2 metry.

+3/0
18.2.2016 16:51

J93i18ř11í 58L57i15b65e19r 6928210880902

S mými 185 cm a více jak patnácti lety za volantem Octavií od prvních do posledních typů jsem velmi rád, že mám nyní Forda. ;-D

+1/0
18.2.2016 16:57

M60i96l31a93n 16Č33e46r26n17ý 5863519989332

Za příplatek tam můžete mít třeba masážní sedadla.

0/0
19.2.2016 13:12

J83i49ř65í 27L32i72b37e89r 6628400560872

To jsem, pravda netušil. Přesto mi nepřijde moc inteligentní, aby se standardně montovala sedadla, na kterých se moc dlouho bez bolestí zad sedět nedá... :-(

+1/0
19.2.2016 17:34

M27a47r95t82i57n 18K96o52v72á48ř 2411560159296

Tak u mě se Škoda zatím trefila s nebolavým provedením - pravidelně jsem jezdil nebo jezdím ve FI, OII + III a SII.

0/0
21.2.2016 20:50

J34i78ř84í 97L17i66b11e35r 6738640980912

Holt, každý jsem jiný, o tom ani v nejmenším nepolemizuji ;-D

0/0
21.2.2016 23:31

M69a47r60t10i97n 65K73o15v87á85ř 2501420599776

Jj souhlas. U mne to bude spíš tím, že málokdy sedím vzadu. Vloni jsme zkoušeli novou Fábii a manželka už po půlhodině jízdy začala nadávat, že se jí tam blbě sedí a po 1,5 hod jízdy už jsme museli zastavit. To se nám u první generace nikdy nestalo. Přitom já jsem u obou neměl vepředu žádný problém.

0/0
22.2.2016 18:50

J54a56k59u44b 17F18e22i13f47a58r 7149639326899

Tento koncept se mi opravdu NELÍBÍ.

Až to půjde do výroby, snad to bude lepší, byť u jiných konceptů to dopadlo právě opačně.

Jediný aktuální model, který se mi opravdu líbí, je SuperbR^

(pro trubky, co by snad chtěli psát o mé Felicii před panelákem, tak jezdím Audi s motorem V8)

+1/−15
18.2.2016 13:16

D85a91n72i40e82l 64K48r58o90n71e50r 7744824986417

mam opacny nazor...mi se vubec nelibil Vision C...to bylo vylozene osklive auto jako by ho delal nejaky amatersky tuner...Nakonec z nej ale vysel podareny Superb. Ale jak vidim ty prisery na cestach, co dokazi ze seriovych aut vytvorit nadsenci jen, aby se odlisili nebo aby pusobili pseudosportovne, tak je mi jasne, ze se jim tento vuz libit nebude...

+1/0
18.2.2016 15:01

J47a38k52u47b 38F21e54i75f38a56r 7909799666109

a viděl jste VisionC na vlastní oči anebo jen na fotkách?

Ale pravda, vnímání hezké/nehezké je čistě subjektivní.

0/0
18.2.2016 15:04

D12a95n43i42e82l 28K94r22o19n58e93r 7394944646877

jen na fotkach...ale vazne se mi na nem nelibilo vubec nic...ani predek (nejhorsi byla ta svetla) ani zadek (prolis naprosto sileny a svetla taky nic moc)

0/0
18.2.2016 15:15

J93a41k35u22b 70F98e30i61f25a93r 7789419266449

tak je fakt, že světla konceptu byla trochu "seatovská" ale mě se celkově líbil, Superb je ok. No uvidíme, co vyleze pak z tohoto.

Ale nemám strach že by se to neprodávalo, SUVčka jsou nyní v módě.

0/0
18.2.2016 15:22

D82a91n84i81e58l 88K75r16o42n98e80r 7454354286927

To kazdopadne...ale za sebe muzu rict, ze bych byl rad, kdyby ten Kodiaq vypadal uplne presne takto...pusobi takovym majestatnim dojmem...ale je mi jasne, ze bude mit v realu vetsi svetla, coz ubere na dravosti ve vyraze.

0/0
18.2.2016 15:28

M53i98c25h88a86l 44V24e64s67e94l10ý 1813439

Asi jsem trubka, ale co má motor V8 společného s líbivostí auta? Nebo to je potřeba se vytáhnout?

+3/0
18.2.2016 17:15

J27a48k14u85b 78F77e35i65f19a56r 7469759226869

S líbivostí v podstatě pouze zvuk, a potřeba se vytáhnout to už vůbec ne.

Avšak pokud jsem třeba dříve něco kritizoval, resp. vyjádřil názor že se mi to nebo ono nelíbí, byl jsem několikrát označen za socku s Felicií před panalákem. Ale když sleduji mínusy, tak koukám že hezké auto se pořád neodpouští;-D

+1/0
19.2.2016 15:46

P98a36v40e34l 73Š11e67d71l93b62a51u38e10r 7688371272855

Vždyť si přece jezděte v tom, co se Vám líbí... Je dobře, ze se každému líbí něco jiného. Za mě Audi ani náhodou, ani nic dalšího z příbuzných firem a vůbec to není ze závisti. Prostě to jsou pro mě velmi nesympatická auta. Každý to má nějak...

+1/0
20.2.2016 9:05

M58i17l41a88n 92Š93v93a65g56r92o37v43s51k78ý 9232749565258

Vypadá jak Grand Cherokee, jen nevím co vyjde levnější. ;-D

0/0
18.2.2016 12:23

J37a36n 70P35a79v74l54í54k 6519443501767

Je mi líto, ale render se mi nelíbí. Nepřipadne mi na něm nic nápaditého. Takových SUV jezdí hromada. Taky doufám, že vyfocený prototyp je opravdu hodně dobře maskovaný, protože jinak by to byla designová hrůza. Věřím, že finálka bude úplně jiná, krásná, jako nový Superb a Fabia. Octavia je povedená, jen když je na ní optický tovární tunning (např. RS). Ta běžná se mi vůbec nelíbí.

0/0
18.2.2016 10:23

M66a38r91t70i87n 68K79o97v16á41ř 2461670269176

Na Octavii je vidět, že vznikala dřív než Fabia a Superb. Dle mého čím novější Škoda, tak tím je koukatelnější.

0/0
21.2.2016 20:12

M40i38c51h82a38l 62M53a52c98h90á25č32e36k 1650435483528

To auto na skicách a ten prototyp na ulici. To je jako jedno a to samé? Nebo mi něco uniklo? Skicy zajímavý. Realita je prodloužený yeti. Chápu, že skicy jsou lákadlo, který s realitou úplně nesouvisí, ale vžť to jsou dvě různý auta...

0/0
18.2.2016 9:13

J59i25ř79í 35E97r51b80e90n 1543944576187

Hovoří se tu o tom již drahnou dobu, Mlho! To na ulici není prototyp, ale mula = funkční vzorek s upravenou kastlí yetiho, ale jinými vnitřnostmi!

+3/0
18.2.2016 10:12

M95i89r12e19k 71B44u26c12h67t15í86k 7339234394119

Motor 1,4 TSI 115 Kw? Životnost max 100 000 Km a pak už jen jízda na baterky.

+2/−4
18.2.2016 9:07

P55e65t41r 23V64o67p88i85č52k46a 5812427857706

paradicka, moc pekny R^

+1/0
18.2.2016 8:11

J91a82n 67P94o44s13p10í22š22i63l 9317269459837

Studie je opravdu moc pěkná, ale nikdy se ještě nestalo (u žádného z výrobců), že sériová výroba je jako studie. Je to otázka výrobních nákladů.

+1/0
18.2.2016 6:32

D53e38n55i22s 68W50i35t34z22k80u 3923501169137

ale stalo, teda ve škodě ještě nikdy

+2/0
18.2.2016 9:00

J59i71ř89í 12E40r40b74e31n 1283384786357

Příklad?

0/0
18.2.2016 10:12

D10e42n52i77s 90W47i31t14z41k23u 3903691729457

z hlavy? třeba audi Q7, studie se myslím jmenovala Pikes Peak nebo tak nějak

+1/0
18.2.2016 12:10

J45a67n 70V86e11s93e95l96ý 5624493722291

Ten pohon mi přijde děsivě překombinovaný. Proč neudělali pohon ala Chevy Volt se spalovacím motorem jen na dobíjení baterek?

0/0
17.2.2016 23:59

Z85d14e19n32e19k 26V42r42b49a 8929815443887

Podle mě udělat z toho diesel-elektrickou lokomotivu se moc nevyplatí. Trakce přímo ze spalovacího motoru u dlouhých tras bude efektivnější a koncepce malých baterií dobíjených ze zásuvky přez noc s elektro-dojezdem kolem 50km není špatná - to by spoustě lidí na dojíždění do práce stačilo. Ekonomicky to ovšem stejně jako všechny podobné elektro-projekty bude velmi diskutabilní - myslím že dnes je klasické auto stále ještě lepší nejenom z ekonomického pohledu, ale i překvapivě z pohledu produkce CO2 (při započítání vyprodukovaného CO2 při výrobě elektřiny z našich zdrojů) Ale to za 20, 40 let může být úplně jinak.

+2/0
18.2.2016 0:32

R54o28b11i70n 45Ž80i30ž38k93a 2948174606406

Nemůžu si pomoci, ale všechna moderní SUV (včetně tohoto konceptu) mi přijdou mezi sebou šíleně podobná a zaměnitelná - a to ještě víc, než ostatní moderní auta. Prostě příslušnost ke třídě je výraznější než charakter auta samotného, nedejbože značky (a nejen proto, že to nemá ani céčková zadní světla).

Jak tam může něco zaujmout?

+1/0
17.2.2016 22:47

R36o83b38i12n 78Ž12i14ž71k61a 2268944196146

Ale celkově mi to přijde jako zajímavé řešení, Taková další škodovácká chytrá horákyně. V očích prakticky uvažující škodovácké klientely vyváží slabší výkony hybridů nižší spotřeba ( která je u tohoto typu aut jinak dost vysoká) a samozřejmě šest-sedm míst.

Zbyde samozřejmě otázka pořizovací ceny, ale v téhle hladině už podle mě příslušný nárůst nebude mít takový dramatický vliv na odbyt.

0/0
17.2.2016 23:01

J73i36ř40í 94E52r85b35e97n 1563754936357

To je stejné jako kdybyste řekl, že třeba Simca 1100 a Fiat 125 jsou šíleně podobná a zaměnitelná auta, jak vůbec mohla někdy někoho zaujmout? ;-)

0/0
18.2.2016 10:14

H27o67n52z90a 90F19á12t70o78r 2899585134470

Usmívá se.R^

0/0
17.2.2016 21:32

F23r78a39n27t91i11š16e61k 41N17o93v97á98k 1526317349427

Tohle se těžko bude vyrábět, to by mohl VW pohřbít Tiguana.

0/0
17.2.2016 21:09

V79l18a44d76i61m44í61r 79H69a17u91k 1476351828

Krásná, ale nereálné, aby taková vyjela z fabriky. Dovedete si představit užší vedení VW??? Museli by zastavit výrobu Tiguana a možná i Q5, Sharana atd. Jinak fakt parádní kousek.

+9/0
17.2.2016 20:52

D77e36n57i38s 17W95i80t63z73k87u 3733851609587

ani vyjet nemůže, v rámci úspor světla budou jako od všech ostatních modelů škoda, už bude mít jiný výraz

+1/0
17.2.2016 21:19

E92r91i66k 80D46r45a20g49o68m69i61r43e77c46k32ý 2931243237169

zadní světla se změní asi jako u superbu, ale přední pravděpodobně zůstanou. Facelift octávky má vypadat stejně. Taky má mít zdvojená světla

0/0
18.2.2016 7:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.