- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, jak si to může někdo koupit, kabina běs, proslulá ruská kvalita bude asi taky pecka.....
Pekné a robustné auto. Kedysi som vnímal Kamaz ako ruskú Tatru. Ale to už dávno nie je pravda, nakoľko Tatrovka sa úzko špecializovala. Aj keď je Kamaz bytelné auto, bol by som radšej keby v našich končinách jazdili viac sofistikovanejšie vozy. O prevádzkových nákladoch je možné viesť polemiku, aby to nakoniec nebolo ako s Nivou, síce lacné diely ale za to furt v servise, a žere to ako tank...
Na to mate nejaky odkaz? ... na strankach Kamazu se pise, ze dokonce az 700 mezinarodnich firem se podilelo na dodavkach vyrobnych zarizeni podniku a mezi znamejsimi jsou vzpomenuty tyto: Swindell-Dressler, Holcroft, CE-Cast, Ingersoll Rand, Ex-Cello (U.S.A.), Hueller-Hille, Liebherr (West Germany), Morando, Fata (Italy), Renault (France), Sandvik (Sweden), Kamatsu and Hitachi (Japan).
Jak mohli v clanku prehlednout, ze celou fabriku kdysi postavili Americane od firmy MAC Trucks? Tak jako v Zhiguli to postavi Fiat ! Ten Kamaz se vyznacuje tim, ze se za tech 40 let jeste nemodernizoval - porad jeste ty same V8 dieslaky.
Nic proti Kamazu, ale to auto co vyhrává Dakar, má z kamazu pouze kabinu.
Citace : „Ruská auta obsahují jednu řídící jednotku, která má na starosti jenom řízení motoru. Zbytek vozidla se pak vyrábí takzvaně postaru,“ pochvaluje si Štochl.
Tak třeba systém ABS je v Eropě pro nákladní vozy povinný už pár desítek let . Jak tento výrobce řeší bez řídící jednotky ?
V motoru je mužik, který přerušovaně šlape na pedál.
Ruské automobily obecně vynikají vysokou kvalitou...
Zrovna u KAMAZu lze tomu věřit, přeci jen musí být schopný přejet celé Rusko v civilní...nebo Evropu ve vojenské...verzi.
Nu Kamaz je Kamaz. Vyhrává Dakar možná tak jako Ruští hokejisté. Obchodní zastoupení Kamazu stejně jako Lady v ČR existuje už několik let. Je škoda, že článek neobsahuje obchodní úspěchy nejen v ČR ale i postsocialistických a světových trzích. Za většinou sportovních úspěchů mohou především řidiči těchto vozidel a servismani jež se o vozidla starají. Je otázkou, zda ruská zastoupeni, nejsou pouhými zástěrkami jiných aktivit.
Ohledně Dakaru - Kamaz, ale i Porsche či BMW mají takové servisní zázemí, že po každé etapě jsou jezdci chrnět a stočlenný tým mechaniků jim doslova vyrobí prakticky nové auto, které z toho původního převezme jen ty části s VIN kódem. "Normální" posádky si musejí dělat opravy samy...