Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První hybridní škodovkou bude superb, představí se do čtyř let

První hybridní škodovkou by měl být model Superb v současné generaci. V rozhovoru pro časopis Forbes to prozradil nový generální ředitel Škody Auto Bernhard Maier. Na trh se má novinka dostat ještě v tomto desetiletí, dodal. Přechod značky k hybridním vozům naznačil čerstvě představený koncept SUV s budoucím názvem Kodiaq.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64o45s70e35f 62T69r92n61k48a 9669702217259

baterie 12kwh a čistě el dojezd 50km? ...takže maximálně 10+10km do/z práce ...když si vezmu cenu za přídavné motory navíc vs návratnost, nejspíš to za 8let nezaplatí ani ten akumulátor....ale proč ne ," kdo si hraje nezlobí" :-)

0/0
18.2.2016 23:14

P27e87t50r 40T83ů96m93a 1894262875182

Hmm Plug-in hybrid ... to chci vidět, kdo si to, za tu cenu, u nás koupí. Ta je tak dobrý do států, kde se platí za auto podle emisí. Nebo že by Škodovka v Čechách do té doby protlačila několik nových zákonů? :-)

0/0
18.2.2016 19:47

S54t40a97n67i81s55l91a15v 33P88r27o87s13t50ř48e36d12n71í 2973800706221

Není za čtyři roky trochu pozdě?

0/−1
18.2.2016 15:08


Z77d34e10n10ě97k 28H66a51n80z19l 1731606482304

Neni,stejně hybrid nikdo nechce

0/0
18.2.2016 19:04

P97a87t64r33i45k 84K81o10u10b47a 1885441703916

Skodovka a hybrid;-D

To ti vesnicani s octaviema a fabiema na dvorecku jiste oceni.

+1/−1
18.2.2016 14:58

M28a28r16t47i42n 61P72a66v81e57l73e48k 5800187175235

Myslím,že lidé z vesnic nejsou zrovna cílovou skupinou pro hybridy.I když možná ano,teď u nás dostavěl haciendu majitel firmy na obaly a jeho dcera jezdí BMW i3.

0/0
18.2.2016 15:08

J51i12ř27í 84S13c82h42w57a35c37h 8948344108626

Tak když hybridy oceňují vesničani v Japonsku se svými kei cars na dvorečku, proč by to nemohli ocenit vesničani v Česku, že

+1/−1
18.2.2016 15:28

D19e82n95i59s 61W90i66t23z16k68u 3773411169177

kei car není hybrid

0/0
18.2.2016 15:38

J59i95ř13í 73S91c86h94w86a26c84h 8888444848586

fabia a octavia taky ne....

+2/0
18.2.2016 16:31

J21a14k65u48b 66F28e48i89f52a31r 7559269556379

Hybrid? Proč?

Abych byl zajímavý nebo dokázal, že si to mohu dovolit?

Díky, nemám zapotřebí.

0/0
18.2.2016 14:00

M95a58r17t70i76n 35P97a39v33e31l41e22k 5670317665205

Když budete chtít být zajímavý nekoupíte si tuctové auto v hybridu.Nebo vám lidé s hybridy přijdou nějak extra zajímaví? Proč proboha?

0/0
18.2.2016 14:03

J70a27k16u18b 12F11e12i39f74a87r 7689689526809

Hledám skutečný důvod proč by si někdo měl koupit hybrid, toť vše.

+1/0
18.2.2016 14:05

M28a75r40t66i90n 67P76a27v66e58l60e81k 5790447165535

Idealista,který až tolik neřeší peníze,firmy které mají ekologii v programu,atd..Také bych šel do hybridu a trochu ulehčil pražskému ovzduší,ale hybridy jsou pro mne drahé.

Vy si fakt myslíte,že je za vším jen potřeba něco si dokázat,dokázat něco okolí nebo jen být pro okolí zajímavý?

+1/0
18.2.2016 14:13

J59a26k32u41b 60F38e20i47f35a93r 7559779946889

Já právě nevím, elektřina se u nás nevyrábí z výhradně z "čistých" zdrojů, takže to kouří někde jinde a ekologie...mno neznám o moc ekologicky špinavějších věcí než je (celý) výrobní proces akumulátorů a pak jejich recyklace.

+1/−2
18.2.2016 14:26

J66a38k85u51b 12F65e81i10f40a98r 7439529596569

Zahradile, máte nějaký argument?

0/0
18.2.2016 14:51

M56a29r30t67i32n 31P37a51v45e20l30e89k 5640917415955

Jenže ta elektřina už se vyrábí a občasné dobití baterií její výrobu nijak neovlivní.Nicméně měl jsem na mysli ovzduší ve městě,kde průběžně jezdí půl milionu aut - projděte se okolo magistrály v Praze a pochopíte o čem píši.Nejsem žádný zarytý ekolog,třeba přehnané přidávání biosložky mi přijde nesmyslné,ale ve smradu v okolí komunikací vyrůstají děti na kterých by nám mělo záležet a myslím,že hybridy by mohly(mohli?) ten nápor na dětské plíce snížit.

O bateriích a jejich výrobě nemohu polemizovat,vůbec nic o tom nevím.:-/

+1/0
18.2.2016 15:00

L21e97o31p76o90l31d 94P37r41o50k71e59š 8859334977

Já taky. Jak jsem na magistrále tak hned umírám.

0/0
18.2.2016 22:00

J17i77ř62í 89K15o73c87u54r73e61k 6255914755318

Ovzduší v Praze by docela pomohlo, kdyby místo autobusů (40-45 litrů na sto ve městě) na vytížených linkách jezdily trolejbusy. Zastavuje u každé vrby a elektromotor aspoň umí kinetickou energii vracet zpátky na "palivo".

Tranzit může jet po dálničním obchvatu (ano já vím, že není) ale MHD na to sídliště tak nějak už principu pojede. A rodinná návštěva z Mimoně či Blšan nejezdí až tak často.

0/0
18.2.2016 22:04

R22a10d88e68k 43N86e44u30m81a64n35n 5332912358815

Spotřebu 1,9 litru?

Tedy s nádrží 40 litrů dám v pohodě na jeden zátah Praha - Paříž - Praha???

;-D;-D

0/0
18.2.2016 13:14

J58a76k64u22b 21F22e21i12f12a35r 7329329526569

ano, avšak nazpátek budete vůz tlačit:-P

0/0
18.2.2016 13:58

V25r75a39t29i16s29l49a81v 90C52h45a62r86v95á96t 4641802802623

Opět pozdě a určitě neskutečně předražené.

+1/0
18.2.2016 11:25

J83o59s79e63f 18V11a97l85a 9420213643903

neexistuje zadny hybrid, ktery by se za normalniho provozu vyplatil, a pri soucasnych cenach pohonnych hmot uz vubec ne. Koupi hybridu jenom davate najevo, ze na to mate. Spotreba priusu na dalnici je 8 l/100 km stejne jako u jinych benzinu. Vyplatit se muze tak jenom taxikarum.

+8/−2
18.2.2016 12:04

R72a65d88e95k 14N84e16u42m75a85n22n 5752572358255

pokud mají elektřinu dotovaně zadarmo

0/0
18.2.2016 13:15

A14n46g53e50l69a 79M41a41r26k58o65v96á 7281514951570

Kupte Teslu a mate nabijeni vsude zadarmo. Krome u vas doma, tam samozrejme platite.

Ale asi to neni k danemu tematu, O Teslu tady nejde.Tak se omlouvam.

0/0
18.2.2016 14:46

M40a80r71t23i39n 18K68a76r94á56s40e48k 9968463138158

Tesla ma nabijeni vsude zadarmo?

0/0
18.2.2016 18:48

A82n84g92e48l88a 70M93a21r40k34o71v46á 7471874861890

Ano, odzkouseno to mam v zapadni Evrope. V Cesku ale ne.

0/0
18.2.2016 18:51

M79a38r81t93i85n 21K84a94r77á75s54e23k 9498923438798

Takze ne vsude, ale nekde a v CR pro jistotu vubec...

0/0
18.2.2016 22:20

A55n60g24e42l57a 56M67a69r86k59o82v14á 7461314381170

Upresneni: v zapadni Evrope vsude. V Cesku jsem s nim jeste nebyla, tak nemojhu podat informaci. Ale jiste se to na netu zjistit da, jestli i tam. Zrejme jo, tam mozna taky, protoze to plati Tesla, tak nevidim duvod proc ne.

0/0
19.2.2016 9:28

M68a49r67t67i63n 18K28a71r98á97s70e22k 9258793718468

Upresneni - v zapadni evrope je celkm 600 nabijecich stanic (vcetne planovancyh, takze realne mene) - v nekterych zemich zapadni evropy neni taky ani jedna (spanelsko, portugalsko, irsko) stejne jako v CR.

S ohledem na to, ze v CR je pres 6 000 cepracich stanic (o tech se urcite da rict ze jsou v ramci CR "vsude" a v cele evrope je desetina tohoto poctu dobijecich stanic, tak se na me nezlobte, ale tohle opravdu interpretovat jako "vsude" nejde.

0/0
19.2.2016 10:37
Foto

K90a91r90e86l 72S54u41c33k 9707219171362

A proto škodovku nikdy. Všechno o 2-4 roky pozadu. Radši si koupím dobrou ojetinu, která mě bude stát ani ne půlku a se stejnou výbavou (ne-li lepší) jako nové modely škodovky. Je fajn že se škodovka zvedá, ale výbavu kterou už má kde kdo škodovka zavede za pár let.

Pořád chybí 3.0 TDI a Matrix light možná se za 10 let dočkáme. O SUV nemluvě. Všichni už nějaké to SUV mají jen škodovka nyní představuje model pro rok 2016. Yettiho za SUV nepovažuji.

+2/−4
18.2.2016 10:44

J37i80ř58í 56S47c46h54w98a35c74h 8258464428516

a proto ve všech těch svých ojetinách máš Matrix light že?

a 3.0 TDI? Škodovka nedělá žádný dvoutunový mastodonty, u kterých by to dnes bylo potřeba.....

+7/−1
18.2.2016 11:04
Foto

K42a59r85e55l 53S16u87c45k 9237539401512

Budu porovnávat podobnost výbavy jo.

Škoda Superb 2016 L&K 2.0 TDI 4x4 - 1 053 300,-

Audi A8 2010 4.2 TDI najeto něco přes 120 tis - 760 000,- záruka 1 rok.

Výbava srovnatelná a Audi je vyší třída na místo Superbu vyší střední třídy. Jinak to můžu provnat se starším passatem nebo A6 a tam jsme na ceně okolo 200-400 tisíc. Takže za cenu jednoho superbu můžu mít dvě auta. A nebo jedno a ještě mít na opravy kdyby něco.

Já nepsal, že matrix light bude v ojetině za poloviční cenu. Já to psal obecně co škodovce chybí. :-) Ale jestli chcete Passata (stejnou třídu) s matrixlightem tak stojí o 20 tisíc víc jak ten Superb. (stejný motor, 4motion a navíc jmá 7dmi stupňovou převodovku, což taky škodovka nenabízí).

Co se týče 3.0TDI tak proč škodovka nabízí(nabízela) benzínový motor 3.6FSI? A nemohla mít 3.0TDI?

0/−2
18.2.2016 11:32

J44i23ř18í 43S96c52h10w90a43c28h 8488234748786

porovnávat ojetinu a nové auto je nesmysl.

Proč rovnou třeba nesáhnout rovnou po nějaký trochu více jetým Bentley za mega, že....

Zatímco ten Superb prvních cca 200 tisíc km nebude vyžadovat větší investice, tak ta A8 určitě bude a nebudou malé.

A všechno kolem provozu a servisu bude dražší počínaje spotřebákem, olejem, pneumatikami atd atd.

A začne platit heslo: nekupuj si opici, když nemáš na banány....;-)

+5/0
18.2.2016 11:48
Foto

K21a25r76e53l 54S30u22c80k 9477249671112

Já porovnával vyšší trídu s vyší střední. Kdyby jste četl lépe tak stejná třída se stejnou výbavou stojí 200-400 tisíc v ojetitě to je 600 tisíc rozdíl. U aut do 200 tisíc najetých km, nemusíte mít většinou žádné větší investice krom oleje a pneu a kdyby tak do 600 tis Kč se vám vejde klidně i turbo nebo celý motor :-) a to se může a nemusí stát. Navíc pokud kupujete auto přímo od distributory (a prodává auta z protiúčtu) většinou máte 1 rok záruku.

0/−3
18.2.2016 12:06

J47i91ř67í 14S25c95h12w40a90c91h 8778724458506

ale je to OJETÉ!

proč je to tak laciné? Protože je to OJETÉ,

použité,

s rizikem, že po roce záruky se tam něco podělá.....

a nakonec stejně starý Superb se stejným nájezdem samozřejmě nebude stát mega ale mnohem méně, že...... ;-)

+4/0
18.2.2016 12:14
Foto

K18a24r21e71l 80S74u79c26k 9347969761852

No a co že je to ojeté? Pořád 5 let stará ojetina má stejnou nebo lepší výbavu jak nově vyjíždějící Škodovka. To je oč tu běží. Škodovka je stále 2-4 roky pozadu oproti konkurenci. To není zrovna moc "simply clever"

Lidi v ČR si to kupují jen proto

1) Má to pěknou kastli (98%)

2) V ČR na to seženete dobrý leasing (viz bod 5)

3) Levné náhradní díly, to je už sporné protože na koncernové díly stojí většinou všechno +/- stejně

4) Nostalgie/vlastenectví

5) Tlačenka. To už jen pro zajímavost.

Například když vyšlo CITIGO. V ČR se nesmělo prodávat u VW dealerů stejné vozítko UP!. Proč? Protože UP byl hezčí než CITIGO a za stejnou cenu by CITGO šlo do háje. Až když se prodal určitý počet škodovek přišel (tuším pod dvou letech) UP!. Tzn. že se v ČR tlačí Škodovka stejně jako v německu VW. OK Nemám problém, ale doprčic ať škodovka má stejnou výbavu ve stejnou dobu jako koncern. Nejhorší je že si to Čecháček koupí protože si myslí jak je to suprově vybavený auto, ale co už nevidí že za stejnou cenu si koupí líp vybavený auto u jiné značky nebo 5 let starou ojetinu.

Vyvěste vlajky a natáhněte červený koberec škodovka uvede na trh do čtyř let hybrid který už má dneska 5 let kde jaká jiná značka. Za čtyři roky, ale budou konkurenční auta už nejspíš někde úplně jinde. Takže zase OUT.

+1/−1
18.2.2016 13:28

J95i23ř11í 36S94c82h83w98a52c51h 8598434968786

olízaný lízátko je prostě olízaný lízátko, a může být větší, barevnější a třeba sladší a chutnější ale je olízaný a proto je levnější než když bylo nový neolízaný.....;-)

+2/0
18.2.2016 13:55
Foto

K76a93r80e28l 47S13u18c13k 9227979691752

Jistě točte se na ojetině ale to že je škodovka 2-4 roky po zadu s technologiemi to odůvodnit neumíte.

0/0
18.2.2016 14:26

J43i91ř30í 31S66c70h37w39a98c87h 8398634958936

já se na ojetinách "netočím" to ty sis začal s tím nesmyslným srovnáváním nového a ojetin. Pro mne za mne si je všichni klidně kupujte, ale proboha netvrďte mi, jak je to oproti novému autu (jakékoliv značky) výhodné protože to má za méně peněz větší motor a nějakej ten bazmek navíc a přesto je to lacinější......

A to, že se ve škodovce objevují novinky o něco později má dva zcela prosté a jasné důvody:

1. Hierarchie v koncernu: Audi (Porsche) -> VW -> SEAT,Škoda, takže světe div se ani Passat nedostal ty matrix light v koncernu jako první....To máme ty cca 2 roky zpoždění....

2. Technické novinky jsou většinou poměrně drahé a jako první se objevují v nejvyšších třídách, které Škoda nevyrábí a až později "probublají" do tříd nižších, které vyrábí i Škoda .... a to máme potenciálně další dva roky zpoždění....

2+2=4

+4/0
18.2.2016 14:54

M87a46r96t65i63n 76P73a12v97e84l44e15k 5590727775925

Jděte už s těmi ojetinami někam.To už tu můžete propagovat použité televize,oblečení ze sekáče nebo ošlapané boty z vetešárny.

A ke Škodovkám - nejsem žádný patriot,nové auto jsem vybíral přes půl roku,auta jsem si půjčoval na víkend a současně monitoroval servisní síť,náhradní díly,pojištění,spolehlivost,atd.. A nakonec z toho vždycky vylezla RSková Octavia v kombíku.

0/0
18.2.2016 14:01
Foto

K10a13r66e29l 48S91u77c31k 9847889161672

Tak to přeji upřímnou soustrast nejvíce kradené a vykrádané auto. Máte tam ještě columbuse? Nebo už tam máte prázdnou díru? Mimochodem čtěte ještě jednou. Nepropaguji ojetiny jak by se mohlo na první pohled zdát, ale to že Škodovka je s výbavou čtyři roky po zadu oproti konkurenci.

0/−2
18.2.2016 14:25

M78a87r64t26i32n 52P25a70v16e56l43e91k 5120407935455

Proti vykradení nelze nic dělat a proti ukradení mám jisté "pojistky",lze je překonat,ale pochybují že by špičkový zloděj který by to dokázal kradl relativně laciná auta.Škodovka je samozřejmě pár let za Audi,který uvádí všechny novinky - ale v posledních čtyřech letech nepřišlo nic tak přelomového,aby bylo nutné za to připlácet pár set tisíc.Mým favoritem bylo Subaru Outback,ale Octavia mi daleko víc seděla trakcí a celkově lépe padla do ruky - ale to je u majitelů Passatů obvyklé.

0/0
18.2.2016 14:50

D85e60n21i63s 60W16i86t35z95k76u 3553951679757

to musí být paráda odpojit si repráky a konečně neslyšet zvuk motoru v kabině :D

0/0
18.2.2016 14:38

M80a73r70t15i32n 19P30a28v82e16l57e16k 5850537685745

Reproduktory používá BMW M5,Škodovka má nějaký forychtuňg v palubce.Řeší to každý výrobce a je několik způsobů ozvučení.

0/0
18.2.2016 16:17

D27e18n96i42s 44W33i77t51z16k72u 3103381299547

neblbni, když tady pročteš diskuze, tak zjistíš, že majitelé škodovek nechtějí centrál, okna v elektrice, klimu atd, protože jednak vědí co kupují a proto čím míň tam toho bude, tím míň se jim toho rozbije. oni už na to dopředu myslí, což je správné, protože výrobky této firmy znají celej život

+1/−1
18.2.2016 14:36

M96a29r12t39i74n 68P30a95v18e83l25e67k 5760147165545

"U aut do 200 tisíc najetých km nemusíte mít většinou žádné větší investice".Přál bych vám nákup mého bývalého služebního Opelu,který firma prodala po 100 tisících km - zrasoval jsem ho naprosto dokonale a všestranně.Klíčky od něj ležely poslední půlrok na recepci a nikdo to auto nechtěl,protože nikdy nebylo jisté jestli vůbec dojede.

+2/0
18.2.2016 12:17
Foto

K29a43r66e31l 59S47u97c35k 9417569951282

To se máte opravdu čím chlubit :-)

0/0
18.2.2016 13:02

M97a58r19t90i97n 38P19a38v13e55l78e10k 5530307985235

Nechlubím se,jen uvádím příklad z osobní zkušenosti.Choval jsem se k autu jako k vercajku a nemazal jsem se s ním,tomu odpovídal i jeho stav.

Nemusíte mít strach,firma ho prodala za obvyklou cenu a nijak na tom netratila a pokud byl někdo hloupý,nenechal si poradit a šel nakupovat ojetinu bez automechanika nemusíte ho litovat.

0/0
18.2.2016 13:24

J26i75ř56í 73S45c61h53w66a71c97h 8948594308766

ještě dodám, že v době kdy Volvo přešlo na dvoulitrový čtyřválce, je předpoklad či požadavek, že by ve škodovce mohl být někdy 3.0 TDI, čirá utopie.

+2/0
18.2.2016 11:38

M97a28r72t12i96n 58R74a33y69m48a94n 4762508723638

A autem roku v ČR 2020 se stává: Škoda Superb Hybrid... Jak nečekané!!!

+4/0
18.2.2016 10:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.