Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První hybridní škodovkou bude superb, představí se do čtyř let

První hybridní škodovkou by měl být model Superb v současné generaci. V rozhovoru pro časopis Forbes to prozradil nový generální ředitel Škody Auto Bernhard Maier. Na trh se má novinka dostat ještě v tomto desetiletí, dodal. Přechod značky k hybridním vozům naznačil čerstvě představený koncept SUV s budoucím názvem Kodiaq.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81o78s34e10f 46T23r10n39k67a 9229592747259

baterie 12kwh a čistě el dojezd 50km? ...takže maximálně 10+10km do/z práce ...když si vezmu cenu za přídavné motory navíc vs návratnost, nejspíš to za 8let nezaplatí ani ten akumulátor....ale proč ne ," kdo si hraje nezlobí" :-)

0/0
18.2.2016 23:14

P46e44t83r 97T71ů78m94a 1264642355752

Hmm Plug-in hybrid ... to chci vidět, kdo si to, za tu cenu, u nás koupí. Ta je tak dobrý do států, kde se platí za auto podle emisí. Nebo že by Škodovka v Čechách do té doby protlačila několik nových zákonů? :-)

0/0
18.2.2016 19:47

S29t71a41n48i77s13l65a41v 24P38r26o17s26t98ř22e23d26n66í 2363880396801

Není za čtyři roky trochu pozdě?

0/−1
18.2.2016 15:08

Z72d22e58n13ě28k 73H70a23n53z64l 1241986332264

Neni,stejně hybrid nikdo nechce

0/0
18.2.2016 19:04

P50a68t90r89i19k 92K43o11u17b28a 1765811723666

Skodovka a hybrid;-D

To ti vesnicani s octaviema a fabiema na dvorecku jiste oceni.

+1/−1
18.2.2016 14:58

M81a98r96t97i85n 89P90a67v35e28l98e47k 5660527245725

Myslím,že lidé z vesnic nejsou zrovna cílovou skupinou pro hybridy.I když možná ano,teď u nás dostavěl haciendu majitel firmy na obaly a jeho dcera jezdí BMW i3.

0/0
18.2.2016 15:08

J51i11ř98í 87S95c75h97w45a98c30h 8868384208516

Tak když hybridy oceňují vesničani v Japonsku se svými kei cars na dvorečku, proč by to nemohli ocenit vesničani v Česku, že

+1/−1
18.2.2016 15:28

D83e51n90i97s 56W70i65t26z10k46u 3363591109647

kei car není hybrid

0/0
18.2.2016 15:38

J71i19ř55í 75S57c92h55w34a79c72h 8778844338976

fabia a octavia taky ne....

+2/0
18.2.2016 16:31

J61a86k69u14b 39F24e76i25f94a75r 7549679116859

Hybrid? Proč?

Abych byl zajímavý nebo dokázal, že si to mohu dovolit?

Díky, nemám zapotřebí.

0/0
18.2.2016 14:00

M84a98r51t69i25n 97P80a36v21e41l62e62k 5580387265205

Když budete chtít být zajímavý nekoupíte si tuctové auto v hybridu.Nebo vám lidé s hybridy přijdou nějak extra zajímaví? Proč proboha?

0/0
18.2.2016 14:03

J35a78k85u41b 27F47e58i65f55a69r 7499949936599

Hledám skutečný důvod proč by si někdo měl koupit hybrid, toť vše.

+1/0
18.2.2016 14:05

M10a13r34t54i48n 94P72a36v24e17l10e80k 5590587715755

Idealista,který až tolik neřeší peníze,firmy které mají ekologii v programu,atd..Také bych šel do hybridu a trochu ulehčil pražskému ovzduší,ale hybridy jsou pro mne drahé.

Vy si fakt myslíte,že je za vším jen potřeba něco si dokázat,dokázat něco okolí nebo jen být pro okolí zajímavý?

+1/0
18.2.2016 14:13

J61a28k85u77b 64F29e88i24f53a66r 7609919136699

Já právě nevím, elektřina se u nás nevyrábí z výhradně z "čistých" zdrojů, takže to kouří někde jinde a ekologie...mno neznám o moc ekologicky špinavějších věcí než je (celý) výrobní proces akumulátorů a pak jejich recyklace.

+1/−2
18.2.2016 14:26

J37a40k41u26b 80F62e59i33f83a77r 7249619526709

Zahradile, máte nějaký argument?

0/0
18.2.2016 14:51

M34a27r65t98i17n 82P93a86v76e17l80e44k 5830457395935

Jenže ta elektřina už se vyrábí a občasné dobití baterií její výrobu nijak neovlivní.Nicméně měl jsem na mysli ovzduší ve městě,kde průběžně jezdí půl milionu aut - projděte se okolo magistrály v Praze a pochopíte o čem píši.Nejsem žádný zarytý ekolog,třeba přehnané přidávání biosložky mi přijde nesmyslné,ale ve smradu v okolí komunikací vyrůstají děti na kterých by nám mělo záležet a myslím,že hybridy by mohly(mohli?) ten nápor na dětské plíce snížit.

O bateriích a jejich výrobě nemohu polemizovat,vůbec nic o tom nevím.:-/

+1/0
18.2.2016 15:00

L38e21o43p21o47l71d 50P27r41o90k23e11š 8939124107

Já taky. Jak jsem na magistrále tak hned umírám.

0/0
18.2.2016 22:00

J49i66ř46í 53K29o48c94u92r94e86k 6435524645198

Ovzduší v Praze by docela pomohlo, kdyby místo autobusů (40-45 litrů na sto ve městě) na vytížených linkách jezdily trolejbusy. Zastavuje u každé vrby a elektromotor aspoň umí kinetickou energii vracet zpátky na "palivo".

Tranzit může jet po dálničním obchvatu (ano já vím, že není) ale MHD na to sídliště tak nějak už principu pojede. A rodinná návštěva z Mimoně či Blšan nejezdí až tak často.

0/0
18.2.2016 22:04

R98a27d75e86k 53N82e85u49m18a59n86n 5552252808755

Spotřebu 1,9 litru?

Tedy s nádrží 40 litrů dám v pohodě na jeden zátah Praha - Paříž - Praha???

;-D;-D

0/0
18.2.2016 13:14

J90a79k85u81b 15F80e93i26f98a84r 7739889266499

ano, avšak nazpátek budete vůz tlačit:-P

0/0
18.2.2016 13:58

V25r59a38t96i62s32l91a94v 35C17h57a26r63v26á37t 4931422922783

Opět pozdě a určitě neskutečně předražené.

+1/0
18.2.2016 11:25

J22o29s94e62f 66V82a13l27a 9330583863683

neexistuje zadny hybrid, ktery by se za normalniho provozu vyplatil, a pri soucasnych cenach pohonnych hmot uz vubec ne. Koupi hybridu jenom davate najevo, ze na to mate. Spotreba priusu na dalnici je 8 l/100 km stejne jako u jinych benzinu. Vyplatit se muze tak jenom taxikarum.

+8/−2
18.2.2016 12:04

R18a95d32e67k 43N36e27u28m27a53n98n 5842592738575

pokud mají elektřinu dotovaně zadarmo

0/0
18.2.2016 13:15

A63n40g98e71l90a 41M95a47r37k95o64v74á 7391794281730

Kupte Teslu a mate nabijeni vsude zadarmo. Krome u vas doma, tam samozrejme platite.

Ale asi to neni k danemu tematu, O Teslu tady nejde.Tak se omlouvam.

0/0
18.2.2016 14:46

M71a75r30t88i17n 66K92a68r60á16s75e59k 9938743958778

Tesla ma nabijeni vsude zadarmo?

0/0
18.2.2016 18:48

A17n18g55e63l91a 58M24a76r76k10o84v40á 7471714511870

Ano, odzkouseno to mam v zapadni Evrope. V Cesku ale ne.

0/0
18.2.2016 18:51

M47a34r35t22i83n 53K68a56r73á16s13e40k 9348303868428

Takze ne vsude, ale nekde a v CR pro jistotu vubec...

0/0
18.2.2016 22:20

A30n67g96e32l70a 72M20a78r26k15o21v39á 7651184371220

Upresneni: v zapadni Evrope vsude. V Cesku jsem s nim jeste nebyla, tak nemojhu podat informaci. Ale jiste se to na netu zjistit da, jestli i tam. Zrejme jo, tam mozna taky, protoze to plati Tesla, tak nevidim duvod proc ne.

0/0
19.2.2016 9:28

M44a33r70t56i49n 69K64a33r64á85s16e28k 9528213468518

Upresneni - v zapadni evrope je celkm 600 nabijecich stanic (vcetne planovancyh, takze realne mene) - v nekterych zemich zapadni evropy neni taky ani jedna (spanelsko, portugalsko, irsko) stejne jako v CR.

S ohledem na to, ze v CR je pres 6 000 cepracich stanic (o tech se urcite da rict ze jsou v ramci CR "vsude" a v cele evrope je desetina tohoto poctu dobijecich stanic, tak se na me nezlobte, ale tohle opravdu interpretovat jako "vsude" nejde.

0/0
19.2.2016 10:37
Foto

K79a96r97e26l 13S54u65c76k 9617249421662

A proto škodovku nikdy. Všechno o 2-4 roky pozadu. Radši si koupím dobrou ojetinu, která mě bude stát ani ne půlku a se stejnou výbavou (ne-li lepší) jako nové modely škodovky. Je fajn že se škodovka zvedá, ale výbavu kterou už má kde kdo škodovka zavede za pár let.

Pořád chybí 3.0 TDI a Matrix light možná se za 10 let dočkáme. O SUV nemluvě. Všichni už nějaké to SUV mají jen škodovka nyní představuje model pro rok 2016. Yettiho za SUV nepovažuji.

+2/−4
18.2.2016 10:44

J48i57ř26í 17S96c74h27w89a96c25h 8848794978416

a proto ve všech těch svých ojetinách máš Matrix light že?

a 3.0 TDI? Škodovka nedělá žádný dvoutunový mastodonty, u kterých by to dnes bylo potřeba.....

+7/−1
18.2.2016 11:04
Foto

K97a16r85e13l 60S72u92c73k 9877859211392

Budu porovnávat podobnost výbavy jo.

Škoda Superb 2016 L&K 2.0 TDI 4x4 - 1 053 300,-

Audi A8 2010 4.2 TDI najeto něco přes 120 tis - 760 000,- záruka 1 rok.

Výbava srovnatelná a Audi je vyší třída na místo Superbu vyší střední třídy. Jinak to můžu provnat se starším passatem nebo A6 a tam jsme na ceně okolo 200-400 tisíc. Takže za cenu jednoho superbu můžu mít dvě auta. A nebo jedno a ještě mít na opravy kdyby něco.

Já nepsal, že matrix light bude v ojetině za poloviční cenu. Já to psal obecně co škodovce chybí. :-) Ale jestli chcete Passata (stejnou třídu) s matrixlightem tak stojí o 20 tisíc víc jak ten Superb. (stejný motor, 4motion a navíc jmá 7dmi stupňovou převodovku, což taky škodovka nenabízí).

Co se týče 3.0TDI tak proč škodovka nabízí(nabízela) benzínový motor 3.6FSI? A nemohla mít 3.0TDI?

0/−2
18.2.2016 11:32

J95i40ř77í 15S79c87h54w31a65c26h 8388894208556

porovnávat ojetinu a nové auto je nesmysl.

Proč rovnou třeba nesáhnout rovnou po nějaký trochu více jetým Bentley za mega, že....

Zatímco ten Superb prvních cca 200 tisíc km nebude vyžadovat větší investice, tak ta A8 určitě bude a nebudou malé.

A všechno kolem provozu a servisu bude dražší počínaje spotřebákem, olejem, pneumatikami atd atd.

A začne platit heslo: nekupuj si opici, když nemáš na banány....;-)

+5/0
18.2.2016 11:48
Foto

K46a29r60e81l 80S22u45c15k 9237669701742

Já porovnával vyšší trídu s vyší střední. Kdyby jste četl lépe tak stejná třída se stejnou výbavou stojí 200-400 tisíc v ojetitě to je 600 tisíc rozdíl. U aut do 200 tisíc najetých km, nemusíte mít většinou žádné větší investice krom oleje a pneu a kdyby tak do 600 tis Kč se vám vejde klidně i turbo nebo celý motor :-) a to se může a nemusí stát. Navíc pokud kupujete auto přímo od distributory (a prodává auta z protiúčtu) většinou máte 1 rok záruku.

0/−3
18.2.2016 12:06

J21i81ř92í 54S82c37h31w85a45c30h 8598284208156

ale je to OJETÉ!

proč je to tak laciné? Protože je to OJETÉ,

použité,

s rizikem, že po roce záruky se tam něco podělá.....

a nakonec stejně starý Superb se stejným nájezdem samozřejmě nebude stát mega ale mnohem méně, že...... ;-)

+4/0
18.2.2016 12:14
Foto

K91a52r19e42l 88S57u22c49k 9277569541362

No a co že je to ojeté? Pořád 5 let stará ojetina má stejnou nebo lepší výbavu jak nově vyjíždějící Škodovka. To je oč tu běží. Škodovka je stále 2-4 roky pozadu oproti konkurenci. To není zrovna moc "simply clever"

Lidi v ČR si to kupují jen proto

1) Má to pěknou kastli (98%)

2) V ČR na to seženete dobrý leasing (viz bod 5)

3) Levné náhradní díly, to je už sporné protože na koncernové díly stojí většinou všechno +/- stejně

4) Nostalgie/vlastenectví

5) Tlačenka. To už jen pro zajímavost.

Například když vyšlo CITIGO. V ČR se nesmělo prodávat u VW dealerů stejné vozítko UP!. Proč? Protože UP byl hezčí než CITIGO a za stejnou cenu by CITGO šlo do háje. Až když se prodal určitý počet škodovek přišel (tuším pod dvou letech) UP!. Tzn. že se v ČR tlačí Škodovka stejně jako v německu VW. OK Nemám problém, ale doprčic ať škodovka má stejnou výbavu ve stejnou dobu jako koncern. Nejhorší je že si to Čecháček koupí protože si myslí jak je to suprově vybavený auto, ale co už nevidí že za stejnou cenu si koupí líp vybavený auto u jiné značky nebo 5 let starou ojetinu.

Vyvěste vlajky a natáhněte červený koberec škodovka uvede na trh do čtyř let hybrid který už má dneska 5 let kde jaká jiná značka. Za čtyři roky, ale budou konkurenční auta už nejspíš někde úplně jinde. Takže zase OUT.

+1/−1
18.2.2016 13:28

J13i39ř26í 60S35c64h47w19a23c43h 8498724708556

olízaný lízátko je prostě olízaný lízátko, a může být větší, barevnější a třeba sladší a chutnější ale je olízaný a proto je levnější než když bylo nový neolízaný.....;-)

+2/0
18.2.2016 13:55
Foto

K61a88r69e11l 97S11u63c70k 9167539621132

Jistě točte se na ojetině ale to že je škodovka 2-4 roky po zadu s technologiemi to odůvodnit neumíte.

0/0
18.2.2016 14:26

J34i80ř26í 98S42c74h97w37a11c27h 8568284698336

já se na ojetinách "netočím" to ty sis začal s tím nesmyslným srovnáváním nového a ojetin. Pro mne za mne si je všichni klidně kupujte, ale proboha netvrďte mi, jak je to oproti novému autu (jakékoliv značky) výhodné protože to má za méně peněz větší motor a nějakej ten bazmek navíc a přesto je to lacinější......

A to, že se ve škodovce objevují novinky o něco později má dva zcela prosté a jasné důvody:

1. Hierarchie v koncernu: Audi (Porsche) -> VW -> SEAT,Škoda, takže světe div se ani Passat nedostal ty matrix light v koncernu jako první....To máme ty cca 2 roky zpoždění....

2. Technické novinky jsou většinou poměrně drahé a jako první se objevují v nejvyšších třídách, které Škoda nevyrábí a až později "probublají" do tříd nižších, které vyrábí i Škoda .... a to máme potenciálně další dva roky zpoždění....

2+2=4

+4/0
18.2.2016 14:54

M62a71r95t77i18n 69P68a28v12e59l59e57k 5550567345485

Jděte už s těmi ojetinami někam.To už tu můžete propagovat použité televize,oblečení ze sekáče nebo ošlapané boty z vetešárny.

A ke Škodovkám - nejsem žádný patriot,nové auto jsem vybíral přes půl roku,auta jsem si půjčoval na víkend a současně monitoroval servisní síť,náhradní díly,pojištění,spolehlivost,atd.. A nakonec z toho vždycky vylezla RSková Octavia v kombíku.

0/0
18.2.2016 14:01
Foto

K67a20r16e72l 61S22u38c95k 9447169961722

Tak to přeji upřímnou soustrast nejvíce kradené a vykrádané auto. Máte tam ještě columbuse? Nebo už tam máte prázdnou díru? Mimochodem čtěte ještě jednou. Nepropaguji ojetiny jak by se mohlo na první pohled zdát, ale to že Škodovka je s výbavou čtyři roky po zadu oproti konkurenci.

0/−2
18.2.2016 14:25

M27a60r71t22i81n 37P76a10v97e19l74e53k 5420657615245

Proti vykradení nelze nic dělat a proti ukradení mám jisté "pojistky",lze je překonat,ale pochybují že by špičkový zloděj který by to dokázal kradl relativně laciná auta.Škodovka je samozřejmě pár let za Audi,který uvádí všechny novinky - ale v posledních čtyřech letech nepřišlo nic tak přelomového,aby bylo nutné za to připlácet pár set tisíc.Mým favoritem bylo Subaru Outback,ale Octavia mi daleko víc seděla trakcí a celkově lépe padla do ruky - ale to je u majitelů Passatů obvyklé.

0/0
18.2.2016 14:50

D48e81n27i52s 80W75i77t87z18k63u 3603111599677

to musí být paráda odpojit si repráky a konečně neslyšet zvuk motoru v kabině :D

0/0
18.2.2016 14:38

M81a73r62t70i55n 83P98a87v44e72l28e57k 5480687105415

Reproduktory používá BMW M5,Škodovka má nějaký forychtuňg v palubce.Řeší to každý výrobce a je několik způsobů ozvučení.

0/0
18.2.2016 16:17

D29e28n56i75s 80W94i34t79z29k46u 3833921349727

neblbni, když tady pročteš diskuze, tak zjistíš, že majitelé škodovek nechtějí centrál, okna v elektrice, klimu atd, protože jednak vědí co kupují a proto čím míň tam toho bude, tím míň se jim toho rozbije. oni už na to dopředu myslí, což je správné, protože výrobky této firmy znají celej život

+1/−1
18.2.2016 14:36

M73a26r98t48i51n 91P78a79v93e16l39e49k 5920817785615

"U aut do 200 tisíc najetých km nemusíte mít většinou žádné větší investice".Přál bych vám nákup mého bývalého služebního Opelu,který firma prodala po 100 tisících km - zrasoval jsem ho naprosto dokonale a všestranně.Klíčky od něj ležely poslední půlrok na recepci a nikdo to auto nechtěl,protože nikdy nebylo jisté jestli vůbec dojede.

+2/0
18.2.2016 12:17
Foto

K28a39r28e18l 31S41u82c12k 9917109781382

To se máte opravdu čím chlubit :-)

0/0
18.2.2016 13:02

M89a35r47t24i94n 20P98a54v40e49l30e57k 5480507485615

Nechlubím se,jen uvádím příklad z osobní zkušenosti.Choval jsem se k autu jako k vercajku a nemazal jsem se s ním,tomu odpovídal i jeho stav.

Nemusíte mít strach,firma ho prodala za obvyklou cenu a nijak na tom netratila a pokud byl někdo hloupý,nenechal si poradit a šel nakupovat ojetinu bez automechanika nemusíte ho litovat.

0/0
18.2.2016 13:24

J68i50ř55í 40S97c50h84w65a63c15h 8648514848256

ještě dodám, že v době kdy Volvo přešlo na dvoulitrový čtyřválce, je předpoklad či požadavek, že by ve škodovce mohl být někdy 3.0 TDI, čirá utopie.

+2/0
18.2.2016 11:38

M46a58r90t10i50n 14R79a91y34m97a70n 4782168863898

A autem roku v ČR 2020 se stává: Škoda Superb Hybrid... Jak nečekané!!!

+4/0
18.2.2016 10:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.