Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První hybridní škodovkou bude superb, představí se do čtyř let

První hybridní škodovkou by měl být model Superb v současné generaci. V rozhovoru pro časopis Forbes to prozradil nový generální ředitel Škody Auto Bernhard Maier. Na trh se má novinka dostat ještě v tomto desetiletí, dodal. Přechod značky k hybridním vozům naznačil čerstvě představený koncept SUV s budoucím názvem Kodiaq.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35o15s20e93f 37T49r69n24k41a 9239202837689

baterie 12kwh a čistě el dojezd 50km? ...takže maximálně 10+10km do/z práce ...když si vezmu cenu za přídavné motory navíc vs návratnost, nejspíš to za 8let nezaplatí ani ten akumulátor....ale proč ne ," kdo si hraje nezlobí" :-)

0/0
18.2.2016 23:14

P48e41t70r 85T56ů88m11a 1644452685422

Hmm Plug-in hybrid ... to chci vidět, kdo si to, za tu cenu, u nás koupí. Ta je tak dobrý do států, kde se platí za auto podle emisí. Nebo že by Škodovka v Čechách do té doby protlačila několik nových zákonů? :-)

0/0
18.2.2016 19:47

S72t70a40n48i13s64l43a36v 19P74r63o75s90t58ř80e20d11n38í 2973120896391

Není za čtyři roky trochu pozdě?

0/−1
18.2.2016 15:08

Z88d91e59n68ě11k 70H23a45n14z88l 1461766312654

Neni,stejně hybrid nikdo nechce

0/0
18.2.2016 19:04

P19a31t20r75i78k 83K73o93u83b65a 1795371743776

Skodovka a hybrid;-D

To ti vesnicani s octaviema a fabiema na dvorecku jiste oceni.

+1/−1
18.2.2016 14:58

M10a36r46t66i51n 42P80a47v88e43l62e72k 5230737695735

Myslím,že lidé z vesnic nejsou zrovna cílovou skupinou pro hybridy.I když možná ano,teď u nás dostavěl haciendu majitel firmy na obaly a jeho dcera jezdí BMW i3.

0/0
18.2.2016 15:08

J38i23ř36í 24S11c78h27w31a32c16h 8648934188936

Tak když hybridy oceňují vesničani v Japonsku se svými kei cars na dvorečku, proč by to nemohli ocenit vesničani v Česku, že

+1/−1
18.2.2016 15:28

D88e73n94i44s 45W76i51t78z35k88u 3833711429767

kei car není hybrid

0/0
18.2.2016 15:38

J22i16ř70í 10S33c20h36w65a10c59h 8758304198246

fabia a octavia taky ne....

+2/0
18.2.2016 16:31

J43a45k76u86b 39F93e54i88f76a77r 7379929316599

Hybrid? Proč?

Abych byl zajímavý nebo dokázal, že si to mohu dovolit?

Díky, nemám zapotřebí.

0/0
18.2.2016 14:00

M87a47r40t39i46n 50P19a26v45e64l70e96k 5670327725445

Když budete chtít být zajímavý nekoupíte si tuctové auto v hybridu.Nebo vám lidé s hybridy přijdou nějak extra zajímaví? Proč proboha?

0/0
18.2.2016 14:03

J67a24k67u37b 44F89e21i96f42a47r 7329339386929

Hledám skutečný důvod proč by si někdo měl koupit hybrid, toť vše.

+1/0
18.2.2016 14:05

M71a40r87t75i77n 62P29a46v83e68l15e27k 5980227265415

Idealista,který až tolik neřeší peníze,firmy které mají ekologii v programu,atd..Také bych šel do hybridu a trochu ulehčil pražskému ovzduší,ale hybridy jsou pro mne drahé.

Vy si fakt myslíte,že je za vším jen potřeba něco si dokázat,dokázat něco okolí nebo jen být pro okolí zajímavý?

+1/0
18.2.2016 14:13

J36a31k26u42b 19F22e34i93f24a97r 7359429966979

Já právě nevím, elektřina se u nás nevyrábí z výhradně z "čistých" zdrojů, takže to kouří někde jinde a ekologie...mno neznám o moc ekologicky špinavějších věcí než je (celý) výrobní proces akumulátorů a pak jejich recyklace.

+1/−2
18.2.2016 14:26

J28a84k86u52b 91F39e18i90f53a20r 7249319406989

Zahradile, máte nějaký argument?

0/0
18.2.2016 14:51

M31a26r89t98i80n 10P21a10v16e95l82e59k 5150937615795

Jenže ta elektřina už se vyrábí a občasné dobití baterií její výrobu nijak neovlivní.Nicméně měl jsem na mysli ovzduší ve městě,kde průběžně jezdí půl milionu aut - projděte se okolo magistrály v Praze a pochopíte o čem píši.Nejsem žádný zarytý ekolog,třeba přehnané přidávání biosložky mi přijde nesmyslné,ale ve smradu v okolí komunikací vyrůstají děti na kterých by nám mělo záležet a myslím,že hybridy by mohly(mohli?) ten nápor na dětské plíce snížit.

O bateriích a jejich výrobě nemohu polemizovat,vůbec nic o tom nevím.:-/

+1/0
18.2.2016 15:00

L36e86o49p84o50l30d 39P56r29o85k32e45š 8769154277

Já taky. Jak jsem na magistrále tak hned umírám.

0/0
18.2.2016 22:00

J87i80ř35í 72K96o17c36u61r95e86k 6275774905688

Ovzduší v Praze by docela pomohlo, kdyby místo autobusů (40-45 litrů na sto ve městě) na vytížených linkách jezdily trolejbusy. Zastavuje u každé vrby a elektromotor aspoň umí kinetickou energii vracet zpátky na "palivo".

Tranzit může jet po dálničním obchvatu (ano já vím, že není) ale MHD na to sídliště tak nějak už principu pojede. A rodinná návštěva z Mimoně či Blšan nejezdí až tak často.

0/0
18.2.2016 22:04

R42a33d24e38k 73N83e37u80m55a58n11n 5862422788935

Spotřebu 1,9 litru?

Tedy s nádrží 40 litrů dám v pohodě na jeden zátah Praha - Paříž - Praha???

;-D;-D

0/0
18.2.2016 13:14

J77a74k32u11b 78F94e77i79f30a63r 7729989346539

ano, avšak nazpátek budete vůz tlačit:-P

0/0
18.2.2016 13:58

V96r32a51t48i87s86l62a17v 16C13h31a88r16v35á76t 4711202742563

Opět pozdě a určitě neskutečně předražené.

+1/0
18.2.2016 11:25

J66o27s22e93f 76V22a73l64a 9530923743113

neexistuje zadny hybrid, ktery by se za normalniho provozu vyplatil, a pri soucasnych cenach pohonnych hmot uz vubec ne. Koupi hybridu jenom davate najevo, ze na to mate. Spotreba priusu na dalnici je 8 l/100 km stejne jako u jinych benzinu. Vyplatit se muze tak jenom taxikarum.

+8/−2
18.2.2016 12:04

R83a12d37e57k 35N58e48u54m91a41n69n 5672292788885

pokud mají elektřinu dotovaně zadarmo

0/0
18.2.2016 13:15

A87n51g12e58l52a 96M51a67r35k84o37v73á 7351244321180

Kupte Teslu a mate nabijeni vsude zadarmo. Krome u vas doma, tam samozrejme platite.

Ale asi to neni k danemu tematu, O Teslu tady nejde.Tak se omlouvam.

0/0
18.2.2016 14:46

M24a41r12t46i85n 78K76a51r22á71s29e64k 9348573538748

Tesla ma nabijeni vsude zadarmo?

0/0
18.2.2016 18:48

A97n32g84e22l50a 44M31a13r41k44o11v71á 7961844221400

Ano, odzkouseno to mam v zapadni Evrope. V Cesku ale ne.

0/0
18.2.2016 18:51

M68a32r55t36i26n 41K13a19r73á60s46e80k 9778863438768

Takze ne vsude, ale nekde a v CR pro jistotu vubec...

0/0
18.2.2016 22:20

A41n61g75e13l38a 19M67a79r19k98o14v51á 7761144531370

Upresneni: v zapadni Evrope vsude. V Cesku jsem s nim jeste nebyla, tak nemojhu podat informaci. Ale jiste se to na netu zjistit da, jestli i tam. Zrejme jo, tam mozna taky, protoze to plati Tesla, tak nevidim duvod proc ne.

0/0
19.2.2016 9:28

M58a88r94t11i12n 26K58a65r28á75s47e89k 9968503348548

Upresneni - v zapadni evrope je celkm 600 nabijecich stanic (vcetne planovancyh, takze realne mene) - v nekterych zemich zapadni evropy neni taky ani jedna (spanelsko, portugalsko, irsko) stejne jako v CR.

S ohledem na to, ze v CR je pres 6 000 cepracich stanic (o tech se urcite da rict ze jsou v ramci CR "vsude" a v cele evrope je desetina tohoto poctu dobijecich stanic, tak se na me nezlobte, ale tohle opravdu interpretovat jako "vsude" nejde.

0/0
19.2.2016 10:37
Foto

K11a33r40e44l 18S19u11c58k 9647749271262

A proto škodovku nikdy. Všechno o 2-4 roky pozadu. Radši si koupím dobrou ojetinu, která mě bude stát ani ne půlku a se stejnou výbavou (ne-li lepší) jako nové modely škodovky. Je fajn že se škodovka zvedá, ale výbavu kterou už má kde kdo škodovka zavede za pár let.

Pořád chybí 3.0 TDI a Matrix light možná se za 10 let dočkáme. O SUV nemluvě. Všichni už nějaké to SUV mají jen škodovka nyní představuje model pro rok 2016. Yettiho za SUV nepovažuji.

+2/−4
18.2.2016 10:44

J37i61ř41í 68S17c18h31w88a90c41h 8748254138206

a proto ve všech těch svých ojetinách máš Matrix light že?

a 3.0 TDI? Škodovka nedělá žádný dvoutunový mastodonty, u kterých by to dnes bylo potřeba.....

+7/−1
18.2.2016 11:04
Foto

K83a62r71e76l 81S68u73c58k 9507529731182

Budu porovnávat podobnost výbavy jo.

Škoda Superb 2016 L&K 2.0 TDI 4x4 - 1 053 300,-

Audi A8 2010 4.2 TDI najeto něco přes 120 tis - 760 000,- záruka 1 rok.

Výbava srovnatelná a Audi je vyší třída na místo Superbu vyší střední třídy. Jinak to můžu provnat se starším passatem nebo A6 a tam jsme na ceně okolo 200-400 tisíc. Takže za cenu jednoho superbu můžu mít dvě auta. A nebo jedno a ještě mít na opravy kdyby něco.

Já nepsal, že matrix light bude v ojetině za poloviční cenu. Já to psal obecně co škodovce chybí. :-) Ale jestli chcete Passata (stejnou třídu) s matrixlightem tak stojí o 20 tisíc víc jak ten Superb. (stejný motor, 4motion a navíc jmá 7dmi stupňovou převodovku, což taky škodovka nenabízí).

Co se týče 3.0TDI tak proč škodovka nabízí(nabízela) benzínový motor 3.6FSI? A nemohla mít 3.0TDI?

0/−2
18.2.2016 11:32

J28i49ř86í 46S45c36h97w41a38c66h 8438774828886

porovnávat ojetinu a nové auto je nesmysl.

Proč rovnou třeba nesáhnout rovnou po nějaký trochu více jetým Bentley za mega, že....

Zatímco ten Superb prvních cca 200 tisíc km nebude vyžadovat větší investice, tak ta A8 určitě bude a nebudou malé.

A všechno kolem provozu a servisu bude dražší počínaje spotřebákem, olejem, pneumatikami atd atd.

A začne platit heslo: nekupuj si opici, když nemáš na banány....;-)

+5/0
18.2.2016 11:48
Foto

K28a45r63e68l 58S25u41c97k 9347479861872

Já porovnával vyšší trídu s vyší střední. Kdyby jste četl lépe tak stejná třída se stejnou výbavou stojí 200-400 tisíc v ojetitě to je 600 tisíc rozdíl. U aut do 200 tisíc najetých km, nemusíte mít většinou žádné větší investice krom oleje a pneu a kdyby tak do 600 tis Kč se vám vejde klidně i turbo nebo celý motor :-) a to se může a nemusí stát. Navíc pokud kupujete auto přímo od distributory (a prodává auta z protiúčtu) většinou máte 1 rok záruku.

0/−3
18.2.2016 12:06

J92i58ř51í 77S21c87h94w97a89c81h 8118534948486

ale je to OJETÉ!

proč je to tak laciné? Protože je to OJETÉ,

použité,

s rizikem, že po roce záruky se tam něco podělá.....

a nakonec stejně starý Superb se stejným nájezdem samozřejmě nebude stát mega ale mnohem méně, že...... ;-)

+4/0
18.2.2016 12:14
Foto

K26a70r81e27l 28S92u93c92k 9507389941802

No a co že je to ojeté? Pořád 5 let stará ojetina má stejnou nebo lepší výbavu jak nově vyjíždějící Škodovka. To je oč tu běží. Škodovka je stále 2-4 roky pozadu oproti konkurenci. To není zrovna moc "simply clever"

Lidi v ČR si to kupují jen proto

1) Má to pěknou kastli (98%)

2) V ČR na to seženete dobrý leasing (viz bod 5)

3) Levné náhradní díly, to je už sporné protože na koncernové díly stojí většinou všechno +/- stejně

4) Nostalgie/vlastenectví

5) Tlačenka. To už jen pro zajímavost.

Například když vyšlo CITIGO. V ČR se nesmělo prodávat u VW dealerů stejné vozítko UP!. Proč? Protože UP byl hezčí než CITIGO a za stejnou cenu by CITGO šlo do háje. Až když se prodal určitý počet škodovek přišel (tuším pod dvou letech) UP!. Tzn. že se v ČR tlačí Škodovka stejně jako v německu VW. OK Nemám problém, ale doprčic ať škodovka má stejnou výbavu ve stejnou dobu jako koncern. Nejhorší je že si to Čecháček koupí protože si myslí jak je to suprově vybavený auto, ale co už nevidí že za stejnou cenu si koupí líp vybavený auto u jiné značky nebo 5 let starou ojetinu.

Vyvěste vlajky a natáhněte červený koberec škodovka uvede na trh do čtyř let hybrid který už má dneska 5 let kde jaká jiná značka. Za čtyři roky, ale budou konkurenční auta už nejspíš někde úplně jinde. Takže zase OUT.

+1/−1
18.2.2016 13:28

J93i57ř76í 30S24c49h58w57a42c49h 8888594548556

olízaný lízátko je prostě olízaný lízátko, a může být větší, barevnější a třeba sladší a chutnější ale je olízaný a proto je levnější než když bylo nový neolízaný.....;-)

+2/0
18.2.2016 13:55
Foto

K81a83r98e45l 44S19u72c20k 9977699261172

Jistě točte se na ojetině ale to že je škodovka 2-4 roky po zadu s technologiemi to odůvodnit neumíte.

0/0
18.2.2016 14:26

J28i92ř92í 10S18c23h82w39a92c46h 8318684668616

já se na ojetinách "netočím" to ty sis začal s tím nesmyslným srovnáváním nového a ojetin. Pro mne za mne si je všichni klidně kupujte, ale proboha netvrďte mi, jak je to oproti novému autu (jakékoliv značky) výhodné protože to má za méně peněz větší motor a nějakej ten bazmek navíc a přesto je to lacinější......

A to, že se ve škodovce objevují novinky o něco později má dva zcela prosté a jasné důvody:

1. Hierarchie v koncernu: Audi (Porsche) -> VW -> SEAT,Škoda, takže světe div se ani Passat nedostal ty matrix light v koncernu jako první....To máme ty cca 2 roky zpoždění....

2. Technické novinky jsou většinou poměrně drahé a jako první se objevují v nejvyšších třídách, které Škoda nevyrábí a až později "probublají" do tříd nižších, které vyrábí i Škoda .... a to máme potenciálně další dva roky zpoždění....

2+2=4

+4/0
18.2.2016 14:54

M94a47r15t75i80n 31P71a72v20e20l92e14k 5920847185835

Jděte už s těmi ojetinami někam.To už tu můžete propagovat použité televize,oblečení ze sekáče nebo ošlapané boty z vetešárny.

A ke Škodovkám - nejsem žádný patriot,nové auto jsem vybíral přes půl roku,auta jsem si půjčoval na víkend a současně monitoroval servisní síť,náhradní díly,pojištění,spolehlivost,atd.. A nakonec z toho vždycky vylezla RSková Octavia v kombíku.

0/0
18.2.2016 14:01
Foto

K58a16r13e17l 30S65u63c42k 9417759761242

Tak to přeji upřímnou soustrast nejvíce kradené a vykrádané auto. Máte tam ještě columbuse? Nebo už tam máte prázdnou díru? Mimochodem čtěte ještě jednou. Nepropaguji ojetiny jak by se mohlo na první pohled zdát, ale to že Škodovka je s výbavou čtyři roky po zadu oproti konkurenci.

0/−2
18.2.2016 14:25

M61a45r62t39i78n 82P24a35v14e32l87e94k 5440557825825

Proti vykradení nelze nic dělat a proti ukradení mám jisté "pojistky",lze je překonat,ale pochybují že by špičkový zloděj který by to dokázal kradl relativně laciná auta.Škodovka je samozřejmě pár let za Audi,který uvádí všechny novinky - ale v posledních čtyřech letech nepřišlo nic tak přelomového,aby bylo nutné za to připlácet pár set tisíc.Mým favoritem bylo Subaru Outback,ale Octavia mi daleko víc seděla trakcí a celkově lépe padla do ruky - ale to je u majitelů Passatů obvyklé.

0/0
18.2.2016 14:50

D16e13n29i96s 31W19i86t24z64k58u 3403391829727

to musí být paráda odpojit si repráky a konečně neslyšet zvuk motoru v kabině :D

0/0
18.2.2016 14:38

M44a15r53t57i20n 74P56a63v34e20l69e82k 5780367285185

Reproduktory používá BMW M5,Škodovka má nějaký forychtuňg v palubce.Řeší to každý výrobce a je několik způsobů ozvučení.

0/0
18.2.2016 16:17

D72e73n81i80s 35W37i55t79z91k52u 3573471739297

neblbni, když tady pročteš diskuze, tak zjistíš, že majitelé škodovek nechtějí centrál, okna v elektrice, klimu atd, protože jednak vědí co kupují a proto čím míň tam toho bude, tím míň se jim toho rozbije. oni už na to dopředu myslí, což je správné, protože výrobky této firmy znají celej život

+1/−1
18.2.2016 14:36

M51a84r51t41i86n 81P51a86v44e17l35e52k 5780197375485

"U aut do 200 tisíc najetých km nemusíte mít většinou žádné větší investice".Přál bych vám nákup mého bývalého služebního Opelu,který firma prodala po 100 tisících km - zrasoval jsem ho naprosto dokonale a všestranně.Klíčky od něj ležely poslední půlrok na recepci a nikdo to auto nechtěl,protože nikdy nebylo jisté jestli vůbec dojede.

+2/0
18.2.2016 12:17
Foto

K39a60r94e56l 85S65u56c12k 9477169591722

To se máte opravdu čím chlubit :-)

0/0
18.2.2016 13:02

M64a67r27t19i88n 14P68a83v40e47l48e45k 5660847395745

Nechlubím se,jen uvádím příklad z osobní zkušenosti.Choval jsem se k autu jako k vercajku a nemazal jsem se s ním,tomu odpovídal i jeho stav.

Nemusíte mít strach,firma ho prodala za obvyklou cenu a nijak na tom netratila a pokud byl někdo hloupý,nenechal si poradit a šel nakupovat ojetinu bez automechanika nemusíte ho litovat.

0/0
18.2.2016 13:24

J54i81ř58í 45S51c53h23w96a51c27h 8438844388496

ještě dodám, že v době kdy Volvo přešlo na dvoulitrový čtyřválce, je předpoklad či požadavek, že by ve škodovce mohl být někdy 3.0 TDI, čirá utopie.

+2/0
18.2.2016 11:38

M92a80r32t77i31n 76R89a26y62m73a49n 4522188903218

A autem roku v ČR 2020 se stává: Škoda Superb Hybrid... Jak nečekané!!!

+4/0
18.2.2016 10:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.