Diskuze
Stáčené tachometry: nejvíc se podvádí u octavií, nejmíň u Korejců
Děkujeme za pochopení.
T56o70m52á25š 61H70o57l37e92k
Octavie s 250.000.- je v dobrém stavu, takže je možno přetočit tachometr. Korejec, který ma 250.000.- je tak akorát na vrakoviště
P31e73t81r 21S16t78e67p67z
ja si nedavno dovezl ojetou octavii z nemecka od prodejce skodovky, najeto 50tis a cena VYRAZNE drazsi nez u nas, a kazdej mi tukal na celo ze jsem koupil DRAHO :D hehe. Nojo ale vse ok.
R29o19b59e51r82t 30G11o50r47c
Když jsem si koupil novou octavii tak jsem si před každou technikou nechal umazávat KM, stejně tak do servisky jsem nechával zapsat každou druhou prohlídku, a jak se po ní zaprášilo. Teď mám passata, bude příští rok na prodej ;-)
V80l83a18d32i11s80l51a88v 36B88u91r74y40š18e30k
to je ale blbost, na první STK chodím až po čtyřech letech a to už mám čtyři prohlídky ve značkovým servise, tam si nedovedu představit minimálně v záruce, že by někdo manipuloval s kilometry, pokud by to byla pravda, tak by to musel koupit hlupák, není nic jednoduššího, než zavolat do servisu a zeptat se, kolik mělo auto najeto po dvou letech a porovnat to s STK a je to jasný
J63a23k80u56b 38Z50o20u40b67e34k
Nějak nechápu, jak se to ošidí v techničáku? Na stk je tam přeci počet km. Dále jsem slyšel, že v řídící jednotce se to prý nesmaže, tzn. na diagnostice to lze odhalit?
M92a33r69e15k 87H31r24u20b33y
TP se obvykle dava novy, zaznamy z ridici jednotky lze bud smazat, nebo ridici jednotku uplne vymenit. Sance je akorat u znacek, ktere tyto udaje ukladaji i do dalsich ridicich jednotek (ABS, radic CAN-BUS,...)
M76a53r83t94i29n 92V40y31s79t88r75č91i88l
Pokud si databazi najetych kilometru prirazenyhch k VIN auta popripadne s fotkou nebudou vest sami majitele nekde v otevrene databazi na internetu je to marny. Musi nyt ale poctivi. Staci se i kazdy rok. Treba auta z pujcovny. Ja si db vedu online na foru a az budu prodavat zak snad se najde kupec, kzetej oceni stav a ne kilometry.
M97i18l57o80š 83K48o66l77m64a17n
Obrázek o poctivosti bazaru si může každý udělat sám, když tam odveze auto a prodá jim ho. Stačí se podívat druhý den na jejich internetovou nabídku. Já nedávno odvezl auto do bazaru (nedaleko Čapího hnízda) a druhý den mělo místo 260 tis. 140 tis.
A63n97t28o39n50í90n 41S13e32b41e26r28a
Ja jsem nakonec pi nabidkach vsech moznych stocenych vraku koupil levne auto po bouracce, kde ale je vymenena pulka motoru, tlumice, rizeni a dalsi. Jezdi uz dalsi tri roky vyborne netahne do strany a zbytek puvodnich dilu mel opravdu najeto jen pres 100 tisic. Takze radeji dobre opravena bouracka, nez stoceny vrak.
M98a43r96e21k 44H58r47u40b31y
Pokud nejde o tukanec, bouracku uz nespravite. Struktura materialu se proste opravit neda, takze pevnostni vlastnosti jsou nenapravitelne pryc.
Takze vzdycky radsi nove, klidne mensi, nez nejaka past, trebas na prvni pohled luxusnejsi
M37i81r67o60s18l50a87v 88S23t77e40i12n58e65r
Rozhodně by měla být ústřední evidence nejenom SPZ ale také protokolů ze STK. Tam se zapisuje i stav kilometrů. Rozhodně musí software udělat alarm, když se zjistí, že auto jezdí pozpátku, kilometry ubývají.
Za "justáž" musí být paleta, je to okrádání klienta.
V Německu s tím ale policie už také asi 2O roků bojuje- z Turecka a z Balkánu se přistěhovalo dost "odborníků" Merkelového typu, kteří stáčí tachometry jako na pásu. Předtím byli rodilí Němci opatrní a nenechali se nachytat.
Pokud ale český obchodník odebírá větší počet vozů v Německu, jde na lízingovou společnost, tam se auta s 200 tis. nájezdem v Německu už nenabízí, jdou vesměs na export.
Luxusní, pět roků starý třeba VW Pasát s 200.000 km a s plnou výbavou je za 10 tis EUR, ovšem výhradně pro firmu ze zahraničí. Němci nebo fyzické osoby by požadovali záruku, tu prodejci ale nechtějí dát.
J14a34n 48U66l29m
to je k ničemu. Když budu s autem jezdit 50 tis. ročně a vždycky před STK si to nechám o 80.000 stáhnout, nikdo na nic nepřijde a ještě to budu mít podle toho tvýho modelu požehnaný jako "poctivý km"
J65a79n 35U76l45m
Je to jen odrazen poptávky, každej chce mít Octávii v "Tédéíčku" s co nejmenším kilometrem
J30i49ř28í 48S80c97h29w92a14c31h
je to odraz hamižnosti aneb vydělat podvodem co nejvíce....zvýšit prodejnost.
Když v autobazaru bude vedle sebe 5 nestočených aut a jedno stočený a budou vypadat skoro stejně, tak který se prodá jako první?
K79a17r77e93l 80M83a57r74t96i83n40e16c
To je zasáj nadpís u čláňka "...nejvíc se podvádí u octavií, nejmíň u Korejců".
Veď to je pochopítelné i pre skutočno dušévno zavostálých. Veď každý vjé žé tjé, kórejské šúnty němajú nijakú hodnotú už keď z brán fábriky vyjedú, tak dajaké stáčanije tachometrov je ibá ztráta časá a zbytočná námaha....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč