- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Octavie s 250.000.- je v dobrém stavu, takže je možno přetočit tachometr. Korejec, který ma 250.000.- je tak akorát na vrakoviště
ja si nedavno dovezl ojetou octavii z nemecka od prodejce skodovky, najeto 50tis a cena VYRAZNE drazsi nez u nas, a kazdej mi tukal na celo ze jsem koupil DRAHO :D hehe. Nojo ale vse ok.
Když jsem si koupil novou octavii tak jsem si před každou technikou nechal umazávat KM, stejně tak do servisky jsem nechával zapsat každou druhou prohlídku, a jak se po ní zaprášilo. Teď mám passata, bude příští rok na prodej ;-)
to je ale blbost, na první STK chodím až po čtyřech letech a to už mám čtyři prohlídky ve značkovým servise, tam si nedovedu představit minimálně v záruce, že by někdo manipuloval s kilometry, pokud by to byla pravda, tak by to musel koupit hlupák, není nic jednoduššího, než zavolat do servisu a zeptat se, kolik mělo auto najeto po dvou letech a porovnat to s STK a je to jasný
Nějak nechápu, jak se to ošidí v techničáku? Na stk je tam přeci počet km. Dále jsem slyšel, že v řídící jednotce se to prý nesmaže, tzn. na diagnostice to lze odhalit?
TP se obvykle dava novy, zaznamy z ridici jednotky lze bud smazat, nebo ridici jednotku uplne vymenit. Sance je akorat u znacek, ktere tyto udaje ukladaji i do dalsich ridicich jednotek (ABS, radic CAN-BUS,...)
Pokud si databazi najetych kilometru prirazenyhch k VIN auta popripadne s fotkou nebudou vest sami majitele nekde v otevrene databazi na internetu je to marny. Musi nyt ale poctivi. Staci se i kazdy rok. Treba auta z pujcovny. Ja si db vedu online na foru a az budu prodavat zak snad se najde kupec, kzetej oceni stav a ne kilometry.
Obrázek o poctivosti bazaru si může každý udělat sám, když tam odveze auto a prodá jim ho. Stačí se podívat druhý den na jejich internetovou nabídku. Já nedávno odvezl auto do bazaru (nedaleko Čapího hnízda) a druhý den mělo místo 260 tis. 140 tis.
Ja jsem nakonec pi nabidkach vsech moznych stocenych vraku koupil levne auto po bouracce, kde ale je vymenena pulka motoru, tlumice, rizeni a dalsi. Jezdi uz dalsi tri roky vyborne netahne do strany a zbytek puvodnich dilu mel opravdu najeto jen pres 100 tisic. Takze radeji dobre opravena bouracka, nez stoceny vrak.
Pokud nejde o tukanec, bouracku uz nespravite. Struktura materialu se proste opravit neda, takze pevnostni vlastnosti jsou nenapravitelne pryc.
Takze vzdycky radsi nove, klidne mensi, nez nejaka past, trebas na prvni pohled luxusnejsi
Rozhodně by měla být ústřední evidence nejenom SPZ ale také protokolů ze STK. Tam se zapisuje i stav kilometrů. Rozhodně musí software udělat alarm, když se zjistí, že auto jezdí pozpátku, kilometry ubývají.
Za "justáž" musí být paleta, je to okrádání klienta.
V Německu s tím ale policie už také asi 2O roků bojuje- z Turecka a z Balkánu se přistěhovalo dost "odborníků" Merkelového typu, kteří stáčí tachometry jako na pásu. Předtím byli rodilí Němci opatrní a nenechali se nachytat.
Pokud ale český obchodník odebírá větší počet vozů v Německu, jde na lízingovou společnost, tam se auta s 200 tis. nájezdem v Německu už nenabízí, jdou vesměs na export.
Luxusní, pět roků starý třeba VW Pasát s 200.000 km a s plnou výbavou je za 10 tis EUR, ovšem výhradně pro firmu ze zahraničí. Němci nebo fyzické osoby by požadovali záruku, tu prodejci ale nechtějí dát.
to je k ničemu. Když budu s autem jezdit 50 tis. ročně a vždycky před STK si to nechám o 80.000 stáhnout, nikdo na nic nepřijde a ještě to budu mít podle toho tvýho modelu požehnaný jako "poctivý km"
Je to jen odrazen poptávky, každej chce mít Octávii v "Tédéíčku" s co nejmenším kilometrem
je to odraz hamižnosti aneb vydělat podvodem co nejvíce....zvýšit prodejnost.
Když v autobazaru bude vedle sebe 5 nestočených aut a jedno stočený a budou vypadat skoro stejně, tak který se prodá jako první?
To je zasáj nadpís u čláňka "...nejvíc se podvádí u octavií, nejmíň u Korejců".
Veď to je pochopítelné i pre skutočno dušévno zavostálých. Veď každý vjé žé tjé, kórejské šúnty němajú nijakú hodnotú už keď z brán fábriky vyjedú, tak dajaké stáčanije tachometrov je ibá ztráta časá a zbytočná námaha....