Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus má hybrid, co umí pálit gumy. Vynalezl totiž přehazovačku

Do Ženevy míří Lexus s nádherným modelem LC, který v sériové podobě ukázal už v Detroitu. Novinkou je ovšem hybridní technika. Ta dostala novou, pro Lexus doslova revoluční podobu. Nový hybrid jsme detailně prozkoumali v přítomnosti techniků Lexusu na akci v Louwman muzeu v nizozemském Haagu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P86e96t77r32a 29M66a83l22á 7241348291505

To je to tak důležité že to visí nahoře už tři dny?

0/0
25.2.2016 7:54

T70o43m69á54š 42K22u64c59h30a31ř 3747341768361

Vždy mě bavilo oblíbené tvzení, že elektropohon nepotřebuje převodovku. ;-D Tak tady už k ní dospěli. Ovšem, na druhou stranu tím padá jedna z doposud uváděných a nezpochybnitelných výhod. :-P

0/0
24.2.2016 10:54

M38a71r57t83i72n 63K44a98r87á14s53e59k 9558493168748

Ten lexus je na elektropohon???

0/0
24.2.2016 11:26
Foto

J70i22n48d66ř61i75c18h 41M44e81r85t77l36í65k 8317535552

kdo umí, ten umí

+2/0
23.2.2016 19:47

K91r37y22š64t39o60f 65L15a71n55í65k 1119820665255

skoda ze do corolly ci aurisu nedavaji benzinovou 1,8 z avensisu, hlavne ze tam mají 1,2 turbobzucak. přitom pro mazdu není dvoulitr v mensim aute problém.

0/0
23.2.2016 16:51

J53i54ř59í 62S84c20h73w62a63c25h 8498904778656

takové atmosféry jako má Mazda (skyaktiv), nikdo jiný nemá k dispozici....;-)

0/0
24.2.2016 10:35

K72r31y81š10t13o62f 21L93a20n41í60k 1829600885305

mne by v corolle stacila i ta 1,8

ale asi pujdu do mazdy 3, i když se mi po několika desitkach let s Toyotami nechce.

0/0
24.2.2016 20:47

J52a39n 60F25r69o34l80í15k 6676680455284

Střecha a zavazadelník z karbonu, ostatní díly karoserie z hliníku a přesto o váze se Toyota decentně nezmiňuje. ;-D

0/0
23.2.2016 14:45

J74a57k48u89b 69F86e48i98f33a82r 7119789146139

že by baterky?:-P

0/0
23.2.2016 15:49

P58a43t28r12i11k 58K84o41u20b84a 1875751173416

Lexus ano, hybrid nikdy !!

+1/−2
23.2.2016 14:20
Foto

J90i26n23d40ř67i44c46h 45M70e50r90t94l22í89k 8967685382

kolik jste jich měl ?

+2/−1
23.2.2016 21:22

D80a21n65i74e47l 86S65c66h86n43i42t47z62e11r 5921784171186

omlouvám se za minus, mělo být plus:-)

0/0
24.2.2016 2:46

M16i68r69o21s68l66a23v 71L76i20k15e46š 8936442518560

Holy ram Tesly s kompletnim pohonem?? A nikdo nevidí ten mizerny dojezd pokud si chcete normalně topit, normálně chladit! Není nic energeticky nesmyslnějšího než elektřinu(u nás převážně z uhlí) skladovat neefektivně v bateriích při obr.ztrátách.A pak ji ještě méně efektivně mrhat už jednou jsmladněnu v baterii z ní ven.

+2/−5
23.2.2016 10:48

P17e64t51r 65O52u39ř57e73d80n11í13č97e18k 1499964

Tak to uhli si nalozte do sveho vozu a muzete zcela efektivne vyrazit na silnice.

Pridam rukavicky, aby jste nebyl umouneny..

0/0
23.2.2016 10:55

L25u14d81ě89k 10N68o69v51ý 2981619743191

A proč když máme daleko efektivnější alternativu v podobě benzínu a nafty?

+2/−1
23.2.2016 11:10

M54a60r50t48i97n 94V16á92v38r37a 2510643769

Benzín je jen jiná forma uložení energie s dobrým poměrem množství uložené energie k objemu. Zatímco baterie pracuje na principu čisté pumpy na elektrony, z benzínu energii získáte jeho zapálením, což je asi tak na úrovni neandrtálce, kterému se podařilo zapálit kus dřeva za vzniku nechtěného tepla a odpadních plynů. To už z principu efektivní být NEMŮŽE.

+3/0
23.2.2016 11:44

R21o94b40e67r62t 24M63á36s23l89o 1411221547517

Zapálení je velmi efektivní způsob získávání energie. Třeba spalováním vodíku v upraveném "benzínovém motoru" se dotahuje větší účinnosti než pomocí vodíkových elektročlánků.

+3/0
23.2.2016 13:15

J86a47n 23F51r13o77l29í12k 6226400615154

Ty přeměny energií mají taky nějaké ztráty. A čím těžší je auto tím více jí spotřebuje. Moje neadrtálská benzínová atmosféra vozící 850 kg spotřebuje určitě méně než složitý a prudce pokrokový Lexus který má určitě přes tunu.

0/0
23.2.2016 14:49

D12a11n56i67e86l 62S26c22h87n72i38t82z45e46r 5201814411706

R^

0/0
24.2.2016 2:48

M18i36r52o53s28l55a25v 85L47i85k57e19š 8816102158570

A to já vám doporučim si jakykoli hybrid koupit.Klidne i plně elektr.krám Teslu.Až pojedu kolem, mohu vam zamávat 😁

+1/−2
23.2.2016 11:39

J22a62r79o55s12l77a94v 41V62i23n18a39r 5165652676461

Vase informace musi byt tak z roku 1995.

0/0
23.2.2016 11:59

R69a51d31i35m 61P57o81l10á52š11e25k 9406633789899

To jenom nesmyslné předpisy vadí tomu, aby elektromobil byl pro zimní provoz osazován nezávislým topením třeba na naftu nebo benzín. Třeba takové, jaké měly lepší auta už před 60 lety, třeba osobní tatrovky 603 a 613 nebo o něco pozdějí nákladní auta.

Přitom takové topení, pokud je dobře konstruované, nevydává v podstatě žádné exhalace kromě čistého oxidu uhličitého a tudíž je ekologické. Rozhodně ekologičtější než když se v elektromobilu topí elektřinou z akumulátoru zatíženou exhalacemi CO2 a těžbou, zpracováváním a emisemi toxických látek při výrobě a při konečné likvidaci toho akumulátoru.

0/0
28.2.2016 10:31

M38a77r87t34i57n 12V85á68v39r40a 2200903159

A pak po shlédnutí těchto supersložitých celků člověk vidí holý rám Tesly s kompletním pohonem (viz http://ctrlv.in/716297 ) a i laikovi je jasné, kterým směrem leží budoucnost a jak bude to auto neuvěřitelně levné, až se začne vyrábět opravdu masově.

Žádná převodovka, žádný olej, žádné složitosti. Místo vymýšlení nesmyslných hybridů je lepší investovat do výzkumu baterií.

+7/−2
23.2.2016 10:27

L46u85d79ě80k 28N20o48v40ý 2781799943631

Baterie se lidstvo snaží vylepšovat už od jejich vynálezu, ale moc velký posun tam není. Dojezdová vzdálenost elektromobilů se za 100 let od jejich vynálezu téměř nepohnula.

0/0
23.2.2016 11:13

M79a79r13t10i62n 64V76á82v32r79a 2610273409

To je lež a každý to vidí u svého mobilu nebo aku-vrtačky. Kdyby v bateriích nebyl žádný posun, pak máte na svůj mobil připojený pětikilový NiCd článek, který by vám vydržel půl dne.

Skutečnost je mnohem optimističtější: http://ctrlv.in/716331

+1/−1
23.2.2016 11:50

J19a44k83u81b 90F94e50i66f76a62r 7659319436219

tak s tím mobilem jste střelil dost mimo. V tomto případě to fakt není o bateriích ale spotřebě zařízení. A co se týká akuvrtačky, tak je to za posledních 10 let pořád stejné. Vydrží stejně a po třech ledech jde do popelnice, protože akumulátor už nic nevydrží a náhradní už neseženete.

0/0
23.2.2016 13:26

J53i40ř59í 59S96c92h70w77a32c81h 8688764758436

stačí vyměnit "střeva" baterie.

0/0
23.2.2016 16:07

J17a81k66u33b 61F49e19i75f63a57r 7869839536959

No teď nevím jak to myslíte.

Pokud samotné články zapouzdřené v těle akumulátoru, to fakt není úplně uživatelská práce.

Anebo furt dokola kupovat nové aku, tak to je také cesta do pekel. Výroba těchto je velmi neekologická, ve smyslu spotřebované energie a vyprodukovaných emisí.

A to pomíjím fakt, že do výrobku, který je ještě často v záruce aku neseženete a v servisu vám cpou nový výrobek....

0/0
23.2.2016 19:25

R13a26d46i77m 29P53o33l52á72š30e63k 9346693419229

To platilo u starých verzí.

Dnešní akumulátory jsou často hlídány elektronikou s procesorovým chipem naprogramovaným přesně na použité "vnitřnosti". Máte potom dost velkou pravděpodobnost, že při kupování nových "vnitřností" natrefíte na články s jinými parametry nebo že je procesor jištěn proti jejich výměně. Potom vám to po výměně buďto nebude fungovat vůbec nebo se to rychle zničí. V nejhorším případě to při používání efektně chcípne za vytvoření příslušných pyrotechnických efektů.;-D

0/0
28.2.2016 10:38

D11o23m24i29n17i58k 93H95e42r69z92á12n 1769755113

Jen poznámka ke slovosledu: proč píšete "Louwman muzeum" na jedné straně a "kupé LC" na druhé? Odpovím - protože LC kupé by znělo divně. Ono zní divně i Louwman muzeum, čeština by správně použila buď přídavné jméno - Louwmanské či Louwmanovo, a potom by bylo obhajitelné dát muzeum na druhé místo. Stejně tak by bylo pochopitelné použití celého původního názvu, který ovšem zní: Louwman Museum (s velkým M a se s, nikoliv se z!) Jinak je samozřejmě zřejmé, že je třeba použít variantu museum Louwman.V

0/0
23.2.2016 10:23

M71a23r48t73i74n 15B45a89r56t31o19ň 7640186468698

To by v redakci museli nejdrive vedet jestli to je Louwman-ovo nebo -ské muzeum ;-) Ja to nevim a guglit to nebudu. Jinak souhlasim s tim, ze na internetu dostava cestina radne na frak (tisteny tisk uz leta nectu, takze nemohu srovnat).

0/0
23.2.2016 13:13

R36o79m76a62n 61S44t72r64e45j47č18e30k 1133182355507

Prodám repasovanou převodovku na Lexus LC 500h. Zn. 650 tisíc Kč :-)

+3/−2
23.2.2016 8:59

S55t76a71n57i50s84l94a66v 17K65r33e66j96c97a93r 6857586713424

Je otázkou, zda by na něco podobného měla Škodovka profesní odborníky, i bez VW. Je pohodlnější být ve vleku než ukazovat profesionalitu vzdělanců. I když profesionálové od VW šli cestou podvádění a tak tím museli jít i Škodovka i Seat. Vzdělání a pokrok může jít různými cestičkami.

0/0
23.2.2016 8:34

J22a34k24u24b 66F98e57i12f36a65r 7839429806309

samozřejmě že měla, avšak koncern jde cestou směrem k masové produkci. Tento Lexus bude vždy jen hračkou a nebude mít žádný komerční úspěch. Rozdílný přístup obou výrobců je především dán naprosto rozdílnou mentalitou Japonců a evropanů.

0/0
23.2.2016 8:57

R80a62d87i46m 87P28o50l84á20š55e95k 9206153679479

Profesní odborníci by byli, ale podle mně ne ve Škodovce. Škodovka je v podstatě jen montovna s minimálním aplikovaným vývojem, základní "automobilový" vývoj se provádí v ústředí VW. Nejdřív by muselo rozhodnout ústředí VW a teprve potom by Škodovka mohla stavět vývojové oddělení a dávat dohromady příslušné vývojové týmy.

0/0
28.2.2016 10:50

M53a32r70e40k 75V23o26k41á61l 1156584915829

to muselo dát práce ... a přitom taková blbost, že ?? ;-D

+4/−3
23.2.2016 7:50
Foto

V68o10j32t33ě51c45h 26P44a16v48l70í52k 5904371244678

Zajímavé je, že motorgenerátor 2 má úplně jiné vinutí (méně závitů, výrazně tlustší vodič), než motorgenerátor 1. To by ho mělo předurčovat pro práci ve výrazně vyšších otáčkách. Na druhou stranu je před převodovkou, takže by to neměl potřebovat .....

0/0
23.2.2016 7:49

J27o55s92e88f 64V82a43l23a 9110153173633

v soucasnosti neexistuje hybrid, ktery by pri jizde po dalnici nemel srovnatelnou spotrebu jako klasicky benzin. A sportak do mesta ma jediny ucel - kockolap

0/0
23.2.2016 6:45

M30a35r40e39k 36K67a26l19i33n72a 3679684515138

No vždyť o to přece jde, ne? :-)

+1/0
23.2.2016 7:22
Foto

P46e82t10r 86P83r84o11c73h43á59z64k13a 3282846652184

V8 to stejně nikdy nebude......

+1/−2
23.2.2016 6:16

J31o46s38e61f 23T79r17n40k26a 9329202147439

Ani parní stroj.

+2/0
23.2.2016 8:30
Foto

P54e86t34r 47P61r45o60c23h23á30z31k62a 3562906802744

I když i parní stroj má krásný zvuk a svezení je jistě zážitkem, kdo jednou vyzkoušel auto s dobře vyladěnou V8 tak nikdy nezapomene.Skvělý zážitek.Doporučuji a budete vědět hned o čem mluvím.

0/0
23.2.2016 19:22
Foto

J32i49n40d52ř25i50c31h 40M89e88r65t74l68í69k 8617745952

V8 je hotová z ISF

0/0
23.2.2016 19:51
Foto

J40i88n71d40ř64i65c49h 15M93e18r26t16l97í66k 8887355652

můžete objednávat

0/0
23.2.2016 21:27

A93n82t79o61n28i14n 65B92l57a71z78e84k 4548522687561

Lexus je rozhodne lepsi auto nez Mercedes a nebo BMW. Hlavne kvalita je prcotridni a clovek nemusi porad do servisu tak jako s temi nemeckymi.

+19/0
23.2.2016 1:43

D65a26l12i19b44o67r 82M90a47t30y41á15š 1336906327768

;-) Souhlasím, hlavně s tou "prcotřídní kvalitou". ;-)

+15/0
23.2.2016 7:55
Foto

J49i12n75d78ř93i44c22h 83M15e46r17t93l70í30k 8497655562

vypadá to, že na to lidé už i u nás začínají přicházet

0/0
23.2.2016 19:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.