Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus má hybrid, co umí pálit gumy. Vynalezl totiž přehazovačku

Do Ženevy míří Lexus s nádherným modelem LC, který v sériové podobě ukázal už v Detroitu. Novinkou je ovšem hybridní technika. Ta dostala novou, pro Lexus doslova revoluční podobu. Nový hybrid jsme detailně prozkoumali v přítomnosti techniků Lexusu na akci v Louwman muzeu v nizozemském Haagu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P75e86t67r31a 97M24a68l73á 7171338571355

To je to tak důležité že to visí nahoře už tři dny?

0/0
25.2.2016 7:54

T83o88m16á42š 31K44u90c12h64a82ř 3297501458311

Vždy mě bavilo oblíbené tvzení, že elektropohon nepotřebuje převodovku. ;-D Tak tady už k ní dospěli. Ovšem, na druhou stranu tím padá jedna z doposud uváděných a nezpochybnitelných výhod. :-P

0/0
24.2.2016 10:54

M49a77r28t78i27n 68K30a63r94á14s90e75k 9248133138608

Ten lexus je na elektropohon???

0/0
24.2.2016 11:26
Foto

J93i68n76d73ř93i87c72h 75M90e60r60t74l31í92k 8677265842

kdo umí, ten umí

+2/0
23.2.2016 19:47

K75r74y89š55t37o15f 87L14a29n92í11k 1519540295875

skoda ze do corolly ci aurisu nedavaji benzinovou 1,8 z avensisu, hlavne ze tam mají 1,2 turbobzucak. přitom pro mazdu není dvoulitr v mensim aute problém.

0/0
23.2.2016 16:51

J97i13ř87í 59S73c70h36w60a15c52h 8878664178546

takové atmosféry jako má Mazda (skyaktiv), nikdo jiný nemá k dispozici....;-)

0/0
24.2.2016 10:35

K42r12y46š74t89o47f 38L23a15n65í62k 1879690745935

mne by v corolle stacila i ta 1,8

ale asi pujdu do mazdy 3, i když se mi po několika desitkach let s Toyotami nechce.

0/0
24.2.2016 20:47

J70a34n 45F40r72o76l27í14k 6176520245494

Střecha a zavazadelník z karbonu, ostatní díly karoserie z hliníku a přesto o váze se Toyota decentně nezmiňuje. ;-D

0/0
23.2.2016 14:45

J23a84k12u49b 48F79e59i85f90a63r 7759639816589

že by baterky?:-P

0/0
23.2.2016 15:49

P84a96t32r95i84k 11K61o65u43b28a 1515361443776

Lexus ano, hybrid nikdy !!

+1/−2
23.2.2016 14:20
Foto

J24i96n39d31ř75i97c24h 37M13e26r24t18l19í87k 8137175572

kolik jste jich měl ?

+2/−1
23.2.2016 21:22

D81a57n23i91e30l 81S20c67h23n86i56t50z82e96r 5221454811716

omlouvám se za minus, mělo být plus:-)

0/0
24.2.2016 2:46

M92i34r54o87s83l44a56v 93L15i81k76e90š 8726622368700

Holy ram Tesly s kompletnim pohonem?? A nikdo nevidí ten mizerny dojezd pokud si chcete normalně topit, normálně chladit! Není nic energeticky nesmyslnějšího než elektřinu(u nás převážně z uhlí) skladovat neefektivně v bateriích při obr.ztrátách.A pak ji ještě méně efektivně mrhat už jednou jsmladněnu v baterii z ní ven.

+2/−5
23.2.2016 10:48

P69e77t30r 85O93u25ř28e63d61n20í66č85e29k 1289124

Tak to uhli si nalozte do sveho vozu a muzete zcela efektivne vyrazit na silnice.

Pridam rukavicky, aby jste nebyl umouneny..

0/0
23.2.2016 10:55

L71u37d26ě19k 82N13o92v73ý 2781449363751

A proč když máme daleko efektivnější alternativu v podobě benzínu a nafty?

+2/−1
23.2.2016 11:10

M38a89r31t23i93n 24V22á37v43r24a 2940763779

Benzín je jen jiná forma uložení energie s dobrým poměrem množství uložené energie k objemu. Zatímco baterie pracuje na principu čisté pumpy na elektrony, z benzínu energii získáte jeho zapálením, což je asi tak na úrovni neandrtálce, kterému se podařilo zapálit kus dřeva za vzniku nechtěného tepla a odpadních plynů. To už z principu efektivní být NEMŮŽE.

+3/0
23.2.2016 11:44

R15o89b35e72r76t 70M73á85s78l14o 1621561527527

Zapálení je velmi efektivní způsob získávání energie. Třeba spalováním vodíku v upraveném "benzínovém motoru" se dotahuje větší účinnosti než pomocí vodíkových elektročlánků.

+3/0
23.2.2016 13:15

J67a75n 13F50r50o66l48í88k 6726390955724

Ty přeměny energií mají taky nějaké ztráty. A čím těžší je auto tím více jí spotřebuje. Moje neadrtálská benzínová atmosféra vozící 850 kg spotřebuje určitě méně než složitý a prudce pokrokový Lexus který má určitě přes tunu.

0/0
23.2.2016 14:49

D70a17n90i67e57l 41S48c41h76n22i66t10z12e73r 5611884591856

R^

0/0
24.2.2016 2:48

M68i66r50o71s54l60a40v 72L53i20k38e26š 8266942768140

A to já vám doporučim si jakykoli hybrid koupit.Klidne i plně elektr.krám Teslu.Až pojedu kolem, mohu vam zamávat 😁

+1/−2
23.2.2016 11:39

J98a66r94o20s55l30a18v 21V75i54n19a12r 5485762146581

Vase informace musi byt tak z roku 1995.

0/0
23.2.2016 11:59

R39a85d70i39m 31P98o61l39á37š83e87k 9386123609959

To jenom nesmyslné předpisy vadí tomu, aby elektromobil byl pro zimní provoz osazován nezávislým topením třeba na naftu nebo benzín. Třeba takové, jaké měly lepší auta už před 60 lety, třeba osobní tatrovky 603 a 613 nebo o něco pozdějí nákladní auta.

Přitom takové topení, pokud je dobře konstruované, nevydává v podstatě žádné exhalace kromě čistého oxidu uhličitého a tudíž je ekologické. Rozhodně ekologičtější než když se v elektromobilu topí elektřinou z akumulátoru zatíženou exhalacemi CO2 a těžbou, zpracováváním a emisemi toxických látek při výrobě a při konečné likvidaci toho akumulátoru.

0/0
28.2.2016 10:31

M70a33r97t73i94n 93V48á39v47r58a 2390943109

A pak po shlédnutí těchto supersložitých celků člověk vidí holý rám Tesly s kompletním pohonem (viz http://ctrlv.in/716297 ) a i laikovi je jasné, kterým směrem leží budoucnost a jak bude to auto neuvěřitelně levné, až se začne vyrábět opravdu masově.

Žádná převodovka, žádný olej, žádné složitosti. Místo vymýšlení nesmyslných hybridů je lepší investovat do výzkumu baterií.

+7/−2
23.2.2016 10:27

L51u37d34ě75k 15N79o85v39ý 2341469813981

Baterie se lidstvo snaží vylepšovat už od jejich vynálezu, ale moc velký posun tam není. Dojezdová vzdálenost elektromobilů se za 100 let od jejich vynálezu téměř nepohnula.

0/0
23.2.2016 11:13

M14a65r82t71i42n 78V18á25v57r47a 2780493139

To je lež a každý to vidí u svého mobilu nebo aku-vrtačky. Kdyby v bateriích nebyl žádný posun, pak máte na svůj mobil připojený pětikilový NiCd článek, který by vám vydržel půl dne.

Skutečnost je mnohem optimističtější: http://ctrlv.in/716331

+1/−1
23.2.2016 11:50

J19a64k89u55b 32F80e90i14f61a86r 7989589216329

tak s tím mobilem jste střelil dost mimo. V tomto případě to fakt není o bateriích ale spotřebě zařízení. A co se týká akuvrtačky, tak je to za posledních 10 let pořád stejné. Vydrží stejně a po třech ledech jde do popelnice, protože akumulátor už nic nevydrží a náhradní už neseženete.

0/0
23.2.2016 13:26

J32i73ř65í 46S86c25h73w89a37c65h 8678154788306

stačí vyměnit "střeva" baterie.

0/0
23.2.2016 16:07

J79a51k14u58b 83F72e94i24f94a82r 7119649906949

No teď nevím jak to myslíte.

Pokud samotné články zapouzdřené v těle akumulátoru, to fakt není úplně uživatelská práce.

Anebo furt dokola kupovat nové aku, tak to je také cesta do pekel. Výroba těchto je velmi neekologická, ve smyslu spotřebované energie a vyprodukovaných emisí.

A to pomíjím fakt, že do výrobku, který je ještě často v záruce aku neseženete a v servisu vám cpou nový výrobek....

0/0
23.2.2016 19:25

R51a77d82i23m 31P55o85l50á91š10e90k 9346383289369

To platilo u starých verzí.

Dnešní akumulátory jsou často hlídány elektronikou s procesorovým chipem naprogramovaným přesně na použité "vnitřnosti". Máte potom dost velkou pravděpodobnost, že při kupování nových "vnitřností" natrefíte na články s jinými parametry nebo že je procesor jištěn proti jejich výměně. Potom vám to po výměně buďto nebude fungovat vůbec nebo se to rychle zničí. V nejhorším případě to při používání efektně chcípne za vytvoření příslušných pyrotechnických efektů.;-D

0/0
28.2.2016 10:38

D34o87m27i12n69i34k 20H82e50r73z47á37n 1179775823

Jen poznámka ke slovosledu: proč píšete "Louwman muzeum" na jedné straně a "kupé LC" na druhé? Odpovím - protože LC kupé by znělo divně. Ono zní divně i Louwman muzeum, čeština by správně použila buď přídavné jméno - Louwmanské či Louwmanovo, a potom by bylo obhajitelné dát muzeum na druhé místo. Stejně tak by bylo pochopitelné použití celého původního názvu, který ovšem zní: Louwman Museum (s velkým M a se s, nikoliv se z!) Jinak je samozřejmě zřejmé, že je třeba použít variantu museum Louwman.V

0/0
23.2.2016 10:23

M44a31r33t78i47n 59B81a54r83t32o44ň 7380596138668

To by v redakci museli nejdrive vedet jestli to je Louwman-ovo nebo -ské muzeum ;-) Ja to nevim a guglit to nebudu. Jinak souhlasim s tim, ze na internetu dostava cestina radne na frak (tisteny tisk uz leta nectu, takze nemohu srovnat).

0/0
23.2.2016 13:13

R59o43m75a87n 69S94t83r62e30j70č41e94k 1423482825287

Prodám repasovanou převodovku na Lexus LC 500h. Zn. 650 tisíc Kč :-)

+3/−2
23.2.2016 8:59

S77t72a18n65i69s10l59a80v 76K52r43e43j79c35a94r 6607786823234

Je otázkou, zda by na něco podobného měla Škodovka profesní odborníky, i bez VW. Je pohodlnější být ve vleku než ukazovat profesionalitu vzdělanců. I když profesionálové od VW šli cestou podvádění a tak tím museli jít i Škodovka i Seat. Vzdělání a pokrok může jít různými cestičkami.

0/0
23.2.2016 8:34

J14a60k29u17b 87F59e67i13f17a16r 7639489156109

samozřejmě že měla, avšak koncern jde cestou směrem k masové produkci. Tento Lexus bude vždy jen hračkou a nebude mít žádný komerční úspěch. Rozdílný přístup obou výrobců je především dán naprosto rozdílnou mentalitou Japonců a evropanů.

0/0
23.2.2016 8:57

R13a65d65i50m 46P96o59l83á94š20e27k 9606503829949

Profesní odborníci by byli, ale podle mně ne ve Škodovce. Škodovka je v podstatě jen montovna s minimálním aplikovaným vývojem, základní "automobilový" vývoj se provádí v ústředí VW. Nejdřív by muselo rozhodnout ústředí VW a teprve potom by Škodovka mohla stavět vývojové oddělení a dávat dohromady příslušné vývojové týmy.

0/0
28.2.2016 10:50

M74a79r25e58k 34V78o67k57á64l 1306154115969

to muselo dát práce ... a přitom taková blbost, že ?? ;-D

+4/−3
23.2.2016 7:50
Foto

V51o73j22t13ě37c42h 75P68a39v20l41í85k 5634291644198

Zajímavé je, že motorgenerátor 2 má úplně jiné vinutí (méně závitů, výrazně tlustší vodič), než motorgenerátor 1. To by ho mělo předurčovat pro práci ve výrazně vyšších otáčkách. Na druhou stranu je před převodovkou, takže by to neměl potřebovat .....

0/0
23.2.2016 7:49

J89o36s19e84f 17V42a35l47a 9890803313453

v soucasnosti neexistuje hybrid, ktery by pri jizde po dalnici nemel srovnatelnou spotrebu jako klasicky benzin. A sportak do mesta ma jediny ucel - kockolap

0/0
23.2.2016 6:45

M17a10r29e41k 94K61a41l30i97n24a 3339184165368

No vždyť o to přece jde, ne? :-)

+1/0
23.2.2016 7:22
Foto

P44e69t83r 72P69r58o12c48h74á93z95k25a 3882196482734

V8 to stejně nikdy nebude......

+1/−2
23.2.2016 6:16

J23o56s20e40f 60T39r89n10k89a 9129872447209

Ani parní stroj.

+2/0
23.2.2016 8:30
Foto

P75e13t10r 78P80r96o64c63h26á20z72k43a 3682356352444

I když i parní stroj má krásný zvuk a svezení je jistě zážitkem, kdo jednou vyzkoušel auto s dobře vyladěnou V8 tak nikdy nezapomene.Skvělý zážitek.Doporučuji a budete vědět hned o čem mluvím.

0/0
23.2.2016 19:22
Foto

J78i71n32d81ř33i10c75h 97M74e74r15t79l82í81k 8677695662

V8 je hotová z ISF

0/0
23.2.2016 19:51
Foto

J38i98n89d94ř46i18c21h 82M19e95r46t46l96í91k 8147645642

můžete objednávat

0/0
23.2.2016 21:27

A21n39t65o61n86i74n 37B12l13a15z91e84k 4808442517121

Lexus je rozhodne lepsi auto nez Mercedes a nebo BMW. Hlavne kvalita je prcotridni a clovek nemusi porad do servisu tak jako s temi nemeckymi.

+19/0
23.2.2016 1:43

D75a40l35i44b49o42r 63M20a98t24y14á38š 1606776817118

;-) Souhlasím, hlavně s tou "prcotřídní kvalitou". ;-)

+15/0
23.2.2016 7:55
Foto

J24i28n70d38ř14i15c51h 34M62e92r42t12l28í96k 8387605932

vypadá to, že na to lidé už i u nás začínají přicházet

0/0
23.2.2016 19:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.