Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lexus má hybrid, co umí pálit gumy. Vynalezl totiž přehazovačku

Do Ženevy míří Lexus s nádherným modelem LC, který v sériové podobě ukázal už v Detroitu. Novinkou je ovšem hybridní technika. Ta dostala novou, pro Lexus doslova revoluční podobu. Nový hybrid jsme detailně prozkoumali v přítomnosti techniků Lexusu na akci v Louwman muzeu v nizozemském Haagu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P53e21t95r26a 67M27a39l62á 7231538661805

To je to tak důležité že to visí nahoře už tři dny?

0/0
25.2.2016 7:54

T86o77m16á49š 30K42u94c76h80a68ř 3307541128611

Vždy mě bavilo oblíbené tvzení, že elektropohon nepotřebuje převodovku. ;-D Tak tady už k ní dospěli. Ovšem, na druhou stranu tím padá jedna z doposud uváděných a nezpochybnitelných výhod. :-P

0/0
24.2.2016 10:54

M14a63r91t84i89n 50K13a35r36á47s12e86k 9248523148248

Ten lexus je na elektropohon???

0/0
24.2.2016 11:26


Foto

J47i86n76d79ř57i40c44h 41M40e32r39t77l50í83k 8897515232

kdo umí, ten umí

+2/0
23.2.2016 19:47

K16r22y74š70t37o63f 26L77a60n50í67k 1479430275515

skoda ze do corolly ci aurisu nedavaji benzinovou 1,8 z avensisu, hlavne ze tam mají 1,2 turbobzucak. přitom pro mazdu není dvoulitr v mensim aute problém.

0/0
23.2.2016 16:51

J72i66ř31í 42S77c32h14w73a28c59h 8538664218356

takové atmosféry jako má Mazda (skyaktiv), nikdo jiný nemá k dispozici....;-)

0/0
24.2.2016 10:35

K84r51y57š59t72o17f 39L38a52n20í33k 1609120955885

mne by v corolle stacila i ta 1,8

ale asi pujdu do mazdy 3, i když se mi po několika desitkach let s Toyotami nechce.

0/0
24.2.2016 20:47

J76a93n 96F14r86o14l82í62k 6566730905124

Střecha a zavazadelník z karbonu, ostatní díly karoserie z hliníku a přesto o váze se Toyota decentně nezmiňuje. ;-D

0/0
23.2.2016 14:45

J48a56k20u82b 95F15e52i74f97a20r 7869699206219

že by baterky?:-P

0/0
23.2.2016 15:49

P43a23t20r19i26k 30K17o83u51b65a 1555621333306

Lexus ano, hybrid nikdy !!

+1/−2
23.2.2016 14:20
Foto

J12i87n10d85ř81i15c89h 81M42e36r36t55l58í31k 8897655162

kolik jste jich měl ?

+2/−1
23.2.2016 21:22

D37a93n74i70e69l 51S47c56h70n93i64t15z54e37r 5431804321726

omlouvám se za minus, mělo být plus:-)

0/0
24.2.2016 2:46

M20i20r10o86s14l30a61v 80L83i82k70e70š 8856922848580

Holy ram Tesly s kompletnim pohonem?? A nikdo nevidí ten mizerny dojezd pokud si chcete normalně topit, normálně chladit! Není nic energeticky nesmyslnějšího než elektřinu(u nás převážně z uhlí) skladovat neefektivně v bateriích při obr.ztrátách.A pak ji ještě méně efektivně mrhat už jednou jsmladněnu v baterii z ní ven.

+2/−5
23.2.2016 10:48

P28e67t57r 59O41u46ř61e39d20n20í35č76e86k 1989914

Tak to uhli si nalozte do sveho vozu a muzete zcela efektivne vyrazit na silnice.

Pridam rukavicky, aby jste nebyl umouneny..

0/0
23.2.2016 10:55

L73u36d57ě79k 55N15o49v88ý 2531189883671

A proč když máme daleko efektivnější alternativu v podobě benzínu a nafty?

+2/−1
23.2.2016 11:10

M64a85r98t18i70n 29V94á18v74r33a 2720413739

Benzín je jen jiná forma uložení energie s dobrým poměrem množství uložené energie k objemu. Zatímco baterie pracuje na principu čisté pumpy na elektrony, z benzínu energii získáte jeho zapálením, což je asi tak na úrovni neandrtálce, kterému se podařilo zapálit kus dřeva za vzniku nechtěného tepla a odpadních plynů. To už z principu efektivní být NEMŮŽE.

+3/0
23.2.2016 11:44

R57o70b75e92r94t 84M92á84s89l96o 1431371237387

Zapálení je velmi efektivní způsob získávání energie. Třeba spalováním vodíku v upraveném "benzínovém motoru" se dotahuje větší účinnosti než pomocí vodíkových elektročlánků.

+3/0
23.2.2016 13:15

J52a77n 78F13r50o52l77í96k 6536210115634

Ty přeměny energií mají taky nějaké ztráty. A čím těžší je auto tím více jí spotřebuje. Moje neadrtálská benzínová atmosféra vozící 850 kg spotřebuje určitě méně než složitý a prudce pokrokový Lexus který má určitě přes tunu.

0/0
23.2.2016 14:49

D56a91n89i26e49l 63S26c16h97n43i72t95z58e33r 5941814731876

R^

0/0
24.2.2016 2:48

M65i79r57o89s51l40a95v 30L31i87k94e59š 8276642908400

A to já vám doporučim si jakykoli hybrid koupit.Klidne i plně elektr.krám Teslu.Až pojedu kolem, mohu vam zamávat 😁

+1/−2
23.2.2016 11:39

J37a11r94o72s56l79a21v 16V40i18n14a81r 5535272576951

Vase informace musi byt tak z roku 1995.

0/0
23.2.2016 11:59

R33a64d55i31m 16P66o49l58á30š29e41k 9376213479269

To jenom nesmyslné předpisy vadí tomu, aby elektromobil byl pro zimní provoz osazován nezávislým topením třeba na naftu nebo benzín. Třeba takové, jaké měly lepší auta už před 60 lety, třeba osobní tatrovky 603 a 613 nebo o něco pozdějí nákladní auta.

Přitom takové topení, pokud je dobře konstruované, nevydává v podstatě žádné exhalace kromě čistého oxidu uhličitého a tudíž je ekologické. Rozhodně ekologičtější než když se v elektromobilu topí elektřinou z akumulátoru zatíženou exhalacemi CO2 a těžbou, zpracováváním a emisemi toxických látek při výrobě a při konečné likvidaci toho akumulátoru.

0/0
28.2.2016 10:31

M18a14r27t94i93n 86V10á41v84r67a 2510583429

A pak po shlédnutí těchto supersložitých celků člověk vidí holý rám Tesly s kompletním pohonem (viz http://ctrlv.in/716297 ) a i laikovi je jasné, kterým směrem leží budoucnost a jak bude to auto neuvěřitelně levné, až se začne vyrábět opravdu masově.

Žádná převodovka, žádný olej, žádné složitosti. Místo vymýšlení nesmyslných hybridů je lepší investovat do výzkumu baterií.

+7/−2
23.2.2016 10:27

L36u23d75ě14k 40N97o36v62ý 2191699343701

Baterie se lidstvo snaží vylepšovat už od jejich vynálezu, ale moc velký posun tam není. Dojezdová vzdálenost elektromobilů se za 100 let od jejich vynálezu téměř nepohnula.

0/0
23.2.2016 11:13

M60a45r52t36i47n 83V94á92v91r95a 2770363319

To je lež a každý to vidí u svého mobilu nebo aku-vrtačky. Kdyby v bateriích nebyl žádný posun, pak máte na svůj mobil připojený pětikilový NiCd článek, který by vám vydržel půl dne.

Skutečnost je mnohem optimističtější: http://ctrlv.in/716331

+1/−1
23.2.2016 11:50

J62a19k32u33b 69F62e64i17f16a32r 7169539376969

tak s tím mobilem jste střelil dost mimo. V tomto případě to fakt není o bateriích ale spotřebě zařízení. A co se týká akuvrtačky, tak je to za posledních 10 let pořád stejné. Vydrží stejně a po třech ledech jde do popelnice, protože akumulátor už nic nevydrží a náhradní už neseženete.

0/0
23.2.2016 13:26

J22i21ř62í 97S43c92h34w42a50c56h 8148464838566

stačí vyměnit "střeva" baterie.

0/0
23.2.2016 16:07

J65a49k40u45b 49F82e76i88f13a39r 7499179696629

No teď nevím jak to myslíte.

Pokud samotné články zapouzdřené v těle akumulátoru, to fakt není úplně uživatelská práce.

Anebo furt dokola kupovat nové aku, tak to je také cesta do pekel. Výroba těchto je velmi neekologická, ve smyslu spotřebované energie a vyprodukovaných emisí.

A to pomíjím fakt, že do výrobku, který je ještě často v záruce aku neseženete a v servisu vám cpou nový výrobek....

0/0
23.2.2016 19:25

R54a23d46i82m 20P86o81l81á39š96e43k 9426953309679

To platilo u starých verzí.

Dnešní akumulátory jsou často hlídány elektronikou s procesorovým chipem naprogramovaným přesně na použité "vnitřnosti". Máte potom dost velkou pravděpodobnost, že při kupování nových "vnitřností" natrefíte na články s jinými parametry nebo že je procesor jištěn proti jejich výměně. Potom vám to po výměně buďto nebude fungovat vůbec nebo se to rychle zničí. V nejhorším případě to při používání efektně chcípne za vytvoření příslušných pyrotechnických efektů.;-D

0/0
28.2.2016 10:38

D74o28m32i77n17i51k 65H91e69r14z54á29n 1329175323

Jen poznámka ke slovosledu: proč píšete "Louwman muzeum" na jedné straně a "kupé LC" na druhé? Odpovím - protože LC kupé by znělo divně. Ono zní divně i Louwman muzeum, čeština by správně použila buď přídavné jméno - Louwmanské či Louwmanovo, a potom by bylo obhajitelné dát muzeum na druhé místo. Stejně tak by bylo pochopitelné použití celého původního názvu, který ovšem zní: Louwman Museum (s velkým M a se s, nikoliv se z!) Jinak je samozřejmě zřejmé, že je třeba použít variantu museum Louwman.V

0/0
23.2.2016 10:23

M57a36r33t71i87n 36B20a31r36t96o73ň 7830206428128

To by v redakci museli nejdrive vedet jestli to je Louwman-ovo nebo -ské muzeum ;-) Ja to nevim a guglit to nebudu. Jinak souhlasim s tim, ze na internetu dostava cestina radne na frak (tisteny tisk uz leta nectu, takze nemohu srovnat).

0/0
23.2.2016 13:13

R16o85m55a30n 38S21t26r39e61j21č87e31k 1753772655667

Prodám repasovanou převodovku na Lexus LC 500h. Zn. 650 tisíc Kč :-)

+3/−2
23.2.2016 8:59

S58t73a16n48i16s19l34a42v 41K64r95e95j79c43a66r 6557596663964

Je otázkou, zda by na něco podobného měla Škodovka profesní odborníky, i bez VW. Je pohodlnější být ve vleku než ukazovat profesionalitu vzdělanců. I když profesionálové od VW šli cestou podvádění a tak tím museli jít i Škodovka i Seat. Vzdělání a pokrok může jít různými cestičkami.

0/0
23.2.2016 8:34

J68a72k11u78b 21F41e96i71f59a98r 7159439536699

samozřejmě že měla, avšak koncern jde cestou směrem k masové produkci. Tento Lexus bude vždy jen hračkou a nebude mít žádný komerční úspěch. Rozdílný přístup obou výrobců je především dán naprosto rozdílnou mentalitou Japonců a evropanů.

0/0
23.2.2016 8:57

R40a25d19i13m 92P94o96l60á23š88e72k 9246293589279

Profesní odborníci by byli, ale podle mně ne ve Škodovce. Škodovka je v podstatě jen montovna s minimálním aplikovaným vývojem, základní "automobilový" vývoj se provádí v ústředí VW. Nejdřív by muselo rozhodnout ústředí VW a teprve potom by Škodovka mohla stavět vývojové oddělení a dávat dohromady příslušné vývojové týmy.

0/0
28.2.2016 10:50

M54a42r71e18k 79V96o92k56á94l 1936174195469

to muselo dát práce ... a přitom taková blbost, že ?? ;-D

+4/−3
23.2.2016 7:50
Foto

V74o42j35t30ě52c36h 49P28a56v51l65í70k 5104171594228

Zajímavé je, že motorgenerátor 2 má úplně jiné vinutí (méně závitů, výrazně tlustší vodič), než motorgenerátor 1. To by ho mělo předurčovat pro práci ve výrazně vyšších otáčkách. Na druhou stranu je před převodovkou, takže by to neměl potřebovat .....

0/0
23.2.2016 7:49

J15o96s21e48f 53V15a65l42a 9350723723463

v soucasnosti neexistuje hybrid, ktery by pri jizde po dalnici nemel srovnatelnou spotrebu jako klasicky benzin. A sportak do mesta ma jediny ucel - kockolap

0/0
23.2.2016 6:45

M67a23r19e84k 85K59a85l79i62n52a 3709924185988

No vždyť o to přece jde, ne? :-)

+1/0
23.2.2016 7:22
Foto

P96e90t15r 46P79r88o42c44h89á96z94k69a 3922686762924

V8 to stejně nikdy nebude......

+1/−2
23.2.2016 6:16

J94o79s63e12f 59T42r42n80k84a 9499312787589

Ani parní stroj.

+2/0
23.2.2016 8:30
Foto

P61e36t28r 40P53r18o74c37h87á92z82k13a 3322336222884

I když i parní stroj má krásný zvuk a svezení je jistě zážitkem, kdo jednou vyzkoušel auto s dobře vyladěnou V8 tak nikdy nezapomene.Skvělý zážitek.Doporučuji a budete vědět hned o čem mluvím.

0/0
23.2.2016 19:22
Foto

J25i66n26d13ř69i57c90h 39M15e48r63t58l34í61k 8397675632

V8 je hotová z ISF

0/0
23.2.2016 19:51
Foto

J85i37n69d76ř39i49c60h 11M64e17r85t79l98í36k 8197295902

můžete objednávat

0/0
23.2.2016 21:27

A68n82t14o75n87i14n 45B87l34a14z54e26k 4138352627251

Lexus je rozhodne lepsi auto nez Mercedes a nebo BMW. Hlavne kvalita je prcotridni a clovek nemusi porad do servisu tak jako s temi nemeckymi.

+19/0
23.2.2016 1:43

D49a46l94i51b21o84r 26M65a12t14y50á14š 1586166227538

;-) Souhlasím, hlavně s tou "prcotřídní kvalitou". ;-)

+15/0
23.2.2016 7:55
Foto

J38i42n92d56ř62i86c96h 32M34e88r15t44l15í83k 8617805332

vypadá to, že na to lidé už i u nás začínají přicházet

0/0
23.2.2016 19:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.