Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Prozkoumali jsme fešácký kombík Kia Optima

Kia dovedla do sériové podoby kombíkové provedení modelu Optima. Sportswagon si může dělat ambice na titul nejkrásnějšího kombíka. Prozkoumali jsme jeho 553litrový kufr v předpremiéře, která se odehraje za týden na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L10u93m23i31r 77N88o19v69a54k 8911713776768

nechápu, že tahle levná auta mají vevnitř snad sto tlačítek na palubce a na volantu... jednou jsem jel měl půjčenýho opla a za jízdy člověk neví, který k čemu vlastně slouží... je to jak diskotéka, ale lidi to asi mají rádi...

0/0
26.2.2016 13:24

S32t88a31n80i55s56l71a31v 65N97o71v38a95k 7198279563123

Mel jsem sluzbni Kia Optima a musim rict ze se mi to auto libilo jedina vada jsou ty motory. Mel jsem tu 1.7 CRDI a bohuzel nema to nic moc vykon. Ale komfort se mi libil. Tento kombik vypada dobre a premyslim, ze si ho necham poridt do firmy jako sluzebaka :-D

0/0
24.2.2016 18:09

J24a14k26u37b 67V95e17s15e58l39ý 9744540757895

Chybí tomu silnější motory. Hlavně diesel. Ten benzín je celkem ok.

0/0
24.2.2016 11:23

V25í13ť35a 35K13r40u86t48i98š 1110854535327

Chybí tomu pouze silnější dieselové motory. Nebo zmíněný 2.0T se 184kW považujete za slabý? ;-)

0/0
24.2.2016 11:58

J91a64k79u27b 79V72e45s73e25l75ý 9624280727935

Ne, to je ok. Ale v práci by mi asi těžko dovolili 2.0 turbo benzín :D Zato nějakou 2.2ku diesel jo. A 1.7 samozřejmě taky ale to je pomalé jak 1.6TDI v octavii...

0/0
24.2.2016 12:18

J23o58z48e65f 72K36o32s26t62e16l92a24n30s76k20ý 8725392889686

Kórejci sa síce učia, ale dosť pomaly. Bez dvojlitrového diesla to bude mať Optima ťažké.

+1/0
23.2.2016 21:39

R94a31d61i35m 47S20v73o58b20o52d67a 9613199376772

hmotnost?

0/0
23.2.2016 21:17

Z68d75e14n86ě36k 14M65o29r37á57v10e27k 5657518588933

Slušná fotka palubní desky nabo přístrojů prostě chybí.

+1/0
23.2.2016 21:11

K97a51m54i42l 15D54o63l27e14z46e88l 6212526144952

korejska popelnice. Tuctovy kolotocarsky design, coz by se mohlo par pepikum libit.

+2/−1
23.2.2016 21:09

J50a55r68o66s81l94a69v 22Z63a17p93l56e68t27a81l 9267578912856

Je Vás čím dál míň že - myslím rejpalo;-Ddržek....

+1/0
25.2.2016 11:13

P25a12v24e38l 35S24ý42k98o42r72a 4864616812484

Ale má pravdu,předsedo - kolotočářský design - to je velmi výstižné :-)

0/0
25.2.2016 11:47

M45a57r23e69k 11J13a35n41e68č58k72a 1917896563321

Přesto, že Korejce nemusím, musím uznat, že v designu začínají válet, očividně to přemístění vývoje designu do Evropy byla správná volba. Dokonce jim to už jde i na scéně kombíků, což moc nejde ani některým věhlasnějším automobilkám.

+3/0
23.2.2016 19:30

O57n76d70r38e35j 55M13a63r40e65c51e53k 3680558790635

Za mě:

+ Atmosféra, design karoserie, velikost kufru

- interiér působí hodně staře a lacině.

Korejci nedělají špatná auta. Je to nebe a dudy při srovnání co bylo s tím. Mě to za srdce nechytlo, pořád bych jako kombíka volil V70, která mi prostě přijde robusnější a hezčí, ale konkurence je vždy dobrá....

+2/0
23.2.2016 15:46

M73i31l69a17n 44K43r80á10l 8783258241981

nová V70 ale bude 2x dražší než tato KIA,

+1/0
23.2.2016 18:40

V88í96ť66a 64K69r16u52t26i64š 1130154765177

O třetinu. Tohle bude začínat někde okolo 720, V70 je od 965.

0/0
23.2.2016 19:33

I32v66o 66U46r72b69á88n25e89k 2266227367

Korejci v automobilovém průmyslu odvádějí skvělou práci. Což si samozřejmě konkurence moc dobře uvědomuje. Fandím jim. R^

+5/−1
23.2.2016 15:19

J81a10k87u68b 35F93e54i55f33a48r 7259669626559

příšerná zplácaninaRv

+1/−8
23.2.2016 14:07

M12i90l19a56n 31K15r14á13l 8393658731771

Feifare piješ fofolu?

0/0
23.2.2016 18:41

S22t58a76n36i28s17l50a74v 52K93r25e43j63c25a45r 6517226763214

Je to věc názoru. Nejde o Kiu, ale o případné kupce, a to si toto autíčko určitě najde. A to, že Korejci dnes už umí udělat srovnatelné vozidlo jasně ukazují prodeje jejich modelů ve světě.

+5/0
23.2.2016 13:36

L43u97d56v13í36k 68G86a35j12d78o60š94í82k 2645953384802

"...ambice na titul nejkrásnějšího kombíka..."

To je snad vtip ne? Co je na tom autě krásného? Ten módní "dekl od kanálu" přes celou přední masku? Interiér s designem jak před 15 lety?

Nic proti autu samotnému. To auto bude jistě praktické a za zajímavou cenu. Pro rodinu super. Ale honit si triko nejkrásnějším designem je vážně výsměch.

Zvláště když si ve 4 dny starém článku můžeme prohlédnout Volvo V90 stejné kategorie a ten rozdíl v úrovni designu je do očí bijící.

+3/−7
23.2.2016 12:16
Foto

T77o21m89á47š 39D43v47o60ř26á66k 3625153706506

Ona ta cena zase tak zajímavá nebude.

Soudím podle cen limzíny...

+1/0
23.2.2016 16:19

P87e92t24r 61M10i11c24h78a78l 2250804801862

No, vypadá to celkem k světu. A to nejsem fanda korejských aut.

+6/0
23.2.2016 11:29

A27n90d46r82e67j 42M80a55s83a95r42y31k 9180183726910

woow... fakt pekne auto... a 2 liter benzin atmosfera si myslim ze idealna kombinacia... R^ to potesilo velmi.

+10/−1
23.2.2016 10:56

I31g36n19á45c 25M54r33k41v76i12č23k29a 2778192749685

to si koupí jen magor. Superb nebo Oktávka s 2.0 TDI je o třídu vejš

+1/−13
23.2.2016 11:38

A59n28d66r78e38j 49M70a67s87a81r54y22k 9680763136670

ja si zase myslim ze magor si kupi superba alebo oktavku... a este priserne tdi.... to je iba taka ceska demagogia o predstave dokonaleho auta... ludia by si uz mali vytiahnut hlavu z prdele a pozret sa aj niekam inam. A ochcavka urcite nieje o triedu vyssie to sa pane pekne pletete :)

+19/0
23.2.2016 11:44

I92v69o 70U51r88b59á59n17e55k 2316377447

R^R^R^

+1/0
23.2.2016 15:17

J11i13ř52í 69S76c64h21w43a48c22h 8728634568796

tak pokud Ignác mluví o autech vybavených dieselem, které v kategorii těchto aut (bohužel) tvoří většinu prodejů (jak u nás tak zřejmě i v Evropě) tak má bohužel částečně pravdu. Jak Superb tak Octa, ano ta je karosérií o třídu níže, převálcují tuto Kiu nabídkou větších a mnohem výkonnějších naftových motorů. V tomto smyslu je nabídka KIE velmi velmi omezená.

0/−1
23.2.2016 19:57

I95g53n85á44c 58M32r88k54v51i73č51k81a 2988882759775

Částečně??? Tohlwe šidítko na octu nemá ani z dálky. už ty zpitvořený malý boční skla kufru a zadní sklo - nebude z toho vidět ani kulový. Jen podle fotek palubka vypadá jako z kia picanto a to zpracování kufru.. hrůza, jak z 90. let...

+2/−1
23.2.2016 23:28

J29a78r41o25s46l59a47v 52Z18a25p17l35e13t80a36l 9317388252946

jmenovat se tak jak Vy - držím hubu, pak to takhle dopadá...:-P

0/0
25.2.2016 11:17

J12i37ř59í 76S51c98h52w80a63c25h 8358894698606

jo staromilce sice ten atmo-dvoulitr "oslní" svým objemem, který údajně ničím nenahradíš, ale Superb s tou užasně malou a nedostatečnou (a v maximu i o 10 kW slabší) sekačkou na trávu, či vysavačem 1.4 TSI pojede v běžném rozsahu otáček 1500-4000 o dost lépe, tj.dynamičtěji....;-)

0/−4
23.2.2016 12:58

D49e33n96i85s 37W11i63t38z49k84u 3203781809387

4000 otáček, nepřeháněj. já myslím, že od 3000 už uvadá

+3/0
23.2.2016 13:57

J43i48ř48í 11S71c66h46w62a33c75h 8148644698186

nepleť si to dieselem. Maximum výkonu je při 5000-6000 ot/min

0/0
23.2.2016 14:56

J48i10ř37í 61S90c10h22w20a74c81h 8158274198746

a maximum krouťáku 250Nm / 1500-3500 ot. Takže ta atmosféra ho výkonově dožene někde v okolí 4000 ot.

0/0
23.2.2016 14:59

V36í95ť47a 12K24r41u11t81i85š 1900514315597

Pořádně přitlac, bude to až za 5.500 ot. Dvoulitr má 196Nm max. někde okolo 4.300, TSi má stále ještě okolo 190 v 5.500. Takže rozdíl bude až ve velmi vysokých otáčkách ve prospěch Kie, v těch běžných bude naopak těžce ztrácet (190 vs. 250Nm).

+2/0
23.2.2016 18:09

M76a66r59i33a14n 34K59a72r78a75b71a 4783531760512

Kravina, superb je fajn auto, ale motor 1.4TSI je slabší než slabý. Objem nenahradíš žiadnym turbom.

0/0
23.2.2016 23:25

J48i35ř89í 96S84c41h44w23a11c77h 8688314168346

kravina jsou ty tvoje "pohádky o nenahraditelnosti objemu". Fakta jsou fakta a tvoje domněnky jsou poněkud mimo.

Ty snad neumíš číst? Máš to tady jak na talíři. V rozsahu 1500-4500 otáček je 1.4 TSI VÝKONNĚJŠÍ než ten dvoulitr KIA. V rozsahu 1500-3500 dokonce o nějakých 25-30%!

To je prostě fakt. Takže objem turbem nahradíš naprosto v pohodě....;-)

+2/0
23.2.2016 23:44

I68v35o 78U15r18b70á87n24e14k 2476677857

...a ta dynamika bude rozhodně vykoupená podstatně vyšší spotřebou. Pokud pominu ten fakt jak se chovat k motoru s turbem. Co ten motor jako celek pak vydrží, toť otázka...

+2/0
23.2.2016 15:22

J69i11ř45í 74S32c47h68w32a38c19h 8498124958696

každá dynamika něco stojí (něco žere)

atmosféra vytáčená na potřebné vyšší otáčky aby dodala potřebný (stejný) výkon bude žrát stejně.... ale i více (třeba při 130 na dálnici) ;-)

+3/0
23.2.2016 15:27

J79a81n 27M87a89l33ý 9808137572687

Vypadá velmi dobře, to by se mohlo líbit.

+3/0
23.2.2016 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.