Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Prozkoumali jsme fešácký kombík Kia Optima

Kia dovedla do sériové podoby kombíkové provedení modelu Optima. Sportswagon si může dělat ambice na titul nejkrásnějšího kombíka. Prozkoumali jsme jeho 553litrový kufr v předpremiéře, která se odehraje za týden na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L12u55m49i35r 37N16o87v52a19k 8111843466618

nechápu, že tahle levná auta mají vevnitř snad sto tlačítek na palubce a na volantu... jednou jsem jel měl půjčenýho opla a za jízdy člověk neví, který k čemu vlastně slouží... je to jak diskotéka, ale lidi to asi mají rádi...

0/0
26.2.2016 13:24

S40t34a27n84i70s80l13a44v 50N85o69v20a96k 7808359813903

Mel jsem sluzbni Kia Optima a musim rict ze se mi to auto libilo jedina vada jsou ty motory. Mel jsem tu 1.7 CRDI a bohuzel nema to nic moc vykon. Ale komfort se mi libil. Tento kombik vypada dobre a premyslim, ze si ho necham poridt do firmy jako sluzebaka :-D

0/0
24.2.2016 18:09

J42a84k12u70b 55V77e90s46e89l51ý 9594220707185

Chybí tomu silnější motory. Hlavně diesel. Ten benzín je celkem ok.

0/0
24.2.2016 11:23

V85í65ť83a 92K93r25u13t85i30š 1420894405737

Chybí tomu pouze silnější dieselové motory. Nebo zmíněný 2.0T se 184kW považujete za slabý? ;-)

0/0
24.2.2016 11:58

J46a90k85u30b 27V42e21s30e58l63ý 9704960497255

Ne, to je ok. Ale v práci by mi asi těžko dovolili 2.0 turbo benzín :D Zato nějakou 2.2ku diesel jo. A 1.7 samozřejmě taky ale to je pomalé jak 1.6TDI v octavii...

0/0
24.2.2016 12:18

J24o25z12e21f 96K60o43s20t97e36l71a49n25s16k49ý 8905852679686

Kórejci sa síce učia, ale dosť pomaly. Bez dvojlitrového diesla to bude mať Optima ťažké.

+1/0
23.2.2016 21:39

R57a58d56i59m 76S23v30o83b87o68d33a 9713719456602

hmotnost?

0/0
23.2.2016 21:17

Z41d87e80n26ě74k 24M71o34r93á35v85e16k 5447838588193

Slušná fotka palubní desky nabo přístrojů prostě chybí.

+1/0
23.2.2016 21:11

K47a63m57i57l 38D55o56l54e62z49e10l 6662956764512

korejska popelnice. Tuctovy kolotocarsky design, coz by se mohlo par pepikum libit.

+2/−1
23.2.2016 21:09

J83a79r91o43s77l55a34v 35Z80a75p41l80e45t15a88l 9367588112616

Je Vás čím dál míň že - myslím rejpalo;-Ddržek....

+1/0
25.2.2016 11:13

P22a35v22e77l 40S32ý86k29o67r26a 4704536342294

Ale má pravdu,předsedo - kolotočářský design - to je velmi výstižné :-)

0/0
25.2.2016 11:47

M66a41r74e38k 55J29a78n12e13č30k74a 1777306683641

Přesto, že Korejce nemusím, musím uznat, že v designu začínají válet, očividně to přemístění vývoje designu do Evropy byla správná volba. Dokonce jim to už jde i na scéně kombíků, což moc nejde ani některým věhlasnějším automobilkám.

+3/0
23.2.2016 19:30

O61n17d50r92e81j 28M12a55r64e29c21e57k 3490528540615

Za mě:

+ Atmosféra, design karoserie, velikost kufru

- interiér působí hodně staře a lacině.

Korejci nedělají špatná auta. Je to nebe a dudy při srovnání co bylo s tím. Mě to za srdce nechytlo, pořád bych jako kombíka volil V70, která mi prostě přijde robusnější a hezčí, ale konkurence je vždy dobrá....

+2/0
23.2.2016 15:46

M76i87l27a81n 33K80r51á32l 8553478961661

nová V70 ale bude 2x dražší než tato KIA,

+1/0
23.2.2016 18:40

V57í60ť30a 82K97r91u48t50i84š 1690674125267

O třetinu. Tohle bude začínat někde okolo 720, V70 je od 965.

0/0
23.2.2016 19:33

I48v91o 20U52r73b23á82n91e72k 2356347757

Korejci v automobilovém průmyslu odvádějí skvělou práci. Což si samozřejmě konkurence moc dobře uvědomuje. Fandím jim. R^

+5/−1
23.2.2016 15:19

J16a86k73u88b 67F68e11i75f79a10r 7279329546989

příšerná zplácaninaRv

+1/−8
23.2.2016 14:07

M88i32l70a62n 84K49r76á96l 8633238481161

Feifare piješ fofolu?

0/0
23.2.2016 18:41

S16t54a86n23i83s46l47a90v 35K66r23e74j77c81a93r 6227576783904

Je to věc názoru. Nejde o Kiu, ale o případné kupce, a to si toto autíčko určitě najde. A to, že Korejci dnes už umí udělat srovnatelné vozidlo jasně ukazují prodeje jejich modelů ve světě.

+5/0
23.2.2016 13:36

L43u71d72v95í59k 46G72a46j12d14o52š12í33k 2225703154872

"...ambice na titul nejkrásnějšího kombíka..."

To je snad vtip ne? Co je na tom autě krásného? Ten módní "dekl od kanálu" přes celou přední masku? Interiér s designem jak před 15 lety?

Nic proti autu samotnému. To auto bude jistě praktické a za zajímavou cenu. Pro rodinu super. Ale honit si triko nejkrásnějším designem je vážně výsměch.

Zvláště když si ve 4 dny starém článku můžeme prohlédnout Volvo V90 stejné kategorie a ten rozdíl v úrovni designu je do očí bijící.

+3/−7
23.2.2016 12:16
Foto

T37o73m93á72š 44D40v25o51ř84á78k 3375273356116

Ona ta cena zase tak zajímavá nebude.

Soudím podle cen limzíny...

+1/0
23.2.2016 16:19

P28e80t28r 36M57i36c62h53a50l 2200504861542

No, vypadá to celkem k světu. A to nejsem fanda korejských aut.

+6/0
23.2.2016 11:29

A61n30d21r69e34j 79M69a98s85a73r13y16k 9970783336240

woow... fakt pekne auto... a 2 liter benzin atmosfera si myslim ze idealna kombinacia... R^ to potesilo velmi.

+10/−1
23.2.2016 10:56

I15g56n93á26c 34M24r83k97v20i52č33k68a 2108252669195

to si koupí jen magor. Superb nebo Oktávka s 2.0 TDI je o třídu vejš

+1/−13
23.2.2016 11:38

A90n88d15r10e97j 34M75a96s24a41r92y11k 9580363716610

ja si zase myslim ze magor si kupi superba alebo oktavku... a este priserne tdi.... to je iba taka ceska demagogia o predstave dokonaleho auta... ludia by si uz mali vytiahnut hlavu z prdele a pozret sa aj niekam inam. A ochcavka urcite nieje o triedu vyssie to sa pane pekne pletete :)

+19/0
23.2.2016 11:44

I59v47o 52U41r27b71á48n14e35k 2936457207

R^R^R^

+1/0
23.2.2016 15:17

J95i71ř88í 42S50c43h15w81a21c23h 8338254518926

tak pokud Ignác mluví o autech vybavených dieselem, které v kategorii těchto aut (bohužel) tvoří většinu prodejů (jak u nás tak zřejmě i v Evropě) tak má bohužel částečně pravdu. Jak Superb tak Octa, ano ta je karosérií o třídu níže, převálcují tuto Kiu nabídkou větších a mnohem výkonnějších naftových motorů. V tomto smyslu je nabídka KIE velmi velmi omezená.

0/−1
23.2.2016 19:57

I27g10n48á85c 82M78r59k32v20i73č53k14a 2588532469725

Částečně??? Tohlwe šidítko na octu nemá ani z dálky. už ty zpitvořený malý boční skla kufru a zadní sklo - nebude z toho vidět ani kulový. Jen podle fotek palubka vypadá jako z kia picanto a to zpracování kufru.. hrůza, jak z 90. let...

+2/−1
23.2.2016 23:28

J82a36r85o70s70l29a94v 82Z15a85p47l38e21t26a41l 9707298132486

jmenovat se tak jak Vy - držím hubu, pak to takhle dopadá...:-P

0/0
25.2.2016 11:17

J32i62ř42í 75S45c70h19w87a19c82h 8288334418386

jo staromilce sice ten atmo-dvoulitr "oslní" svým objemem, který údajně ničím nenahradíš, ale Superb s tou užasně malou a nedostatečnou (a v maximu i o 10 kW slabší) sekačkou na trávu, či vysavačem 1.4 TSI pojede v běžném rozsahu otáček 1500-4000 o dost lépe, tj.dynamičtěji....;-)

0/−4
23.2.2016 12:58

D17e63n78i78s 77W20i90t24z76k24u 3623821759277

4000 otáček, nepřeháněj. já myslím, že od 3000 už uvadá

+3/0
23.2.2016 13:57

J33i35ř24í 92S42c21h74w52a78c87h 8628184388536

nepleť si to dieselem. Maximum výkonu je při 5000-6000 ot/min

0/0
23.2.2016 14:56

J59i21ř94í 97S37c55h92w91a10c42h 8228484688526

a maximum krouťáku 250Nm / 1500-3500 ot. Takže ta atmosféra ho výkonově dožene někde v okolí 4000 ot.

0/0
23.2.2016 14:59

V83í31ť83a 30K93r93u35t35i16š 1110984155247

Pořádně přitlac, bude to až za 5.500 ot. Dvoulitr má 196Nm max. někde okolo 4.300, TSi má stále ještě okolo 190 v 5.500. Takže rozdíl bude až ve velmi vysokých otáčkách ve prospěch Kie, v těch běžných bude naopak těžce ztrácet (190 vs. 250Nm).

+2/0
23.2.2016 18:09

M23a31r66i14a34n 40K13a60r68a85b19a 4323641310352

Kravina, superb je fajn auto, ale motor 1.4TSI je slabší než slabý. Objem nenahradíš žiadnym turbom.

0/0
23.2.2016 23:25

J97i68ř98í 49S21c42h40w40a28c19h 8338164688386

kravina jsou ty tvoje "pohádky o nenahraditelnosti objemu". Fakta jsou fakta a tvoje domněnky jsou poněkud mimo.

Ty snad neumíš číst? Máš to tady jak na talíři. V rozsahu 1500-4500 otáček je 1.4 TSI VÝKONNĚJŠÍ než ten dvoulitr KIA. V rozsahu 1500-3500 dokonce o nějakých 25-30%!

To je prostě fakt. Takže objem turbem nahradíš naprosto v pohodě....;-)

+2/0
23.2.2016 23:44

I27v10o 71U11r48b90á92n94e28k 2976277117

...a ta dynamika bude rozhodně vykoupená podstatně vyšší spotřebou. Pokud pominu ten fakt jak se chovat k motoru s turbem. Co ten motor jako celek pak vydrží, toť otázka...

+2/0
23.2.2016 15:22

J48i59ř90í 80S69c34h18w26a13c51h 8788734178556

každá dynamika něco stojí (něco žere)

atmosféra vytáčená na potřebné vyšší otáčky aby dodala potřebný (stejný) výkon bude žrát stejně.... ale i více (třeba při 130 na dálnici) ;-)

+3/0
23.2.2016 15:27

J23a81n 55M70a93l10ý 9848517452787

Vypadá velmi dobře, to by se mohlo líbit.

+3/0
23.2.2016 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.