Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Prozkoumali jsme fešácký kombík Kia Optima

Kia dovedla do sériové podoby kombíkové provedení modelu Optima. Sportswagon si může dělat ambice na titul nejkrásnějšího kombíka. Prozkoumali jsme jeho 553litrový kufr v předpremiéře, která se odehraje za týden na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L87u65m23i13r 90N92o96v37a55k 8171893526598

nechápu, že tahle levná auta mají vevnitř snad sto tlačítek na palubce a na volantu... jednou jsem jel měl půjčenýho opla a za jízdy člověk neví, který k čemu vlastně slouží... je to jak diskotéka, ale lidi to asi mají rádi...

0/0
26.2.2016 13:24

S36t58a24n17i16s33l90a34v 82N61o31v28a14k 7358859113893

Mel jsem sluzbni Kia Optima a musim rict ze se mi to auto libilo jedina vada jsou ty motory. Mel jsem tu 1.7 CRDI a bohuzel nema to nic moc vykon. Ale komfort se mi libil. Tento kombik vypada dobre a premyslim, ze si ho necham poridt do firmy jako sluzebaka :-D

0/0
24.2.2016 18:09

J88a19k58u46b 88V20e68s83e72l30ý 9604340207635

Chybí tomu silnější motory. Hlavně diesel. Ten benzín je celkem ok.

0/0
24.2.2016 11:23


V71í55ť12a 35K18r26u47t74i84š 1390484635817

Chybí tomu pouze silnější dieselové motory. Nebo zmíněný 2.0T se 184kW považujete za slabý? ;-)

0/0
24.2.2016 11:58

J60a80k71u87b 70V50e53s26e10l43ý 9104890687135

Ne, to je ok. Ale v práci by mi asi těžko dovolili 2.0 turbo benzín :D Zato nějakou 2.2ku diesel jo. A 1.7 samozřejmě taky ale to je pomalé jak 1.6TDI v octavii...

0/0
24.2.2016 12:18

J48o31z59e69f 72K58o51s66t56e58l33a59n92s73k51ý 8435722169506

Kórejci sa síce učia, ale dosť pomaly. Bez dvojlitrového diesla to bude mať Optima ťažké.

+1/0
23.2.2016 21:39

R56a85d33i90m 57S72v62o68b19o54d55a 9683349276562

hmotnost?

0/0
23.2.2016 21:17

Z43d36e62n79ě77k 89M33o18r23á25v38e46k 5897608528573

Slušná fotka palubní desky nabo přístrojů prostě chybí.

+1/0
23.2.2016 21:11

K98a36m82i27l 56D62o97l67e21z10e94l 6822576124132

korejska popelnice. Tuctovy kolotocarsky design, coz by se mohlo par pepikum libit.

+2/−1
23.2.2016 21:09

J64a34r74o26s18l17a19v 36Z71a65p61l24e76t42a44l 9257778572116

Je Vás čím dál míň že - myslím rejpalo;-Ddržek....

+1/0
25.2.2016 11:13
Foto

P96a68v97e43l 38S85ý73k64o21r65a 7890375355653

Ale má pravdu,předsedo - kolotočářský design - to je velmi výstižné :-)

0/0
25.2.2016 11:47

M23a34r81e65k 85J35a49n90e26č56k55a 1907106833901

Přesto, že Korejce nemusím, musím uznat, že v designu začínají válet, očividně to přemístění vývoje designu do Evropy byla správná volba. Dokonce jim to už jde i na scéně kombíků, což moc nejde ani některým věhlasnějším automobilkám.

+3/0
23.2.2016 19:30

O78n65d79r15e98j 10M16a95r36e40c87e31k 3430548250155

Za mě:

+ Atmosféra, design karoserie, velikost kufru

- interiér působí hodně staře a lacině.

Korejci nedělají špatná auta. Je to nebe a dudy při srovnání co bylo s tím. Mě to za srdce nechytlo, pořád bych jako kombíka volil V70, která mi prostě přijde robusnější a hezčí, ale konkurence je vždy dobrá....

+2/0
23.2.2016 15:46

M74i34l87a21n 28K19r43á22l 8713758571761

nová V70 ale bude 2x dražší než tato KIA,

+1/0
23.2.2016 18:40

V80í86ť82a 94K72r79u30t86i34š 1570294665237

O třetinu. Tohle bude začínat někde okolo 720, V70 je od 965.

0/0
23.2.2016 19:33

I47v27o 57U71r40b49á25n74e94k 2786607557

Korejci v automobilovém průmyslu odvádějí skvělou práci. Což si samozřejmě konkurence moc dobře uvědomuje. Fandím jim. R^

+5/−1
23.2.2016 15:19

J92a36k33u57b 28F55e52i14f35a69r 7749949286509

příšerná zplácaninaRv

+1/−8
23.2.2016 14:07

M76i67l54a14n 89K57r82á27l 8383398281191

Feifare piješ fofolu?

0/0
23.2.2016 18:41

S55t42a79n97i83s50l35a77v 21K36r39e88j69c66a81r 6117426903874

Je to věc názoru. Nejde o Kiu, ale o případné kupce, a to si toto autíčko určitě najde. A to, že Korejci dnes už umí udělat srovnatelné vozidlo jasně ukazují prodeje jejich modelů ve světě.

+5/0
23.2.2016 13:36

L95u45d30v74í96k 37G34a55j65d87o19š18í94k 2285983464952

"...ambice na titul nejkrásnějšího kombíka..."

To je snad vtip ne? Co je na tom autě krásného? Ten módní "dekl od kanálu" přes celou přední masku? Interiér s designem jak před 15 lety?

Nic proti autu samotnému. To auto bude jistě praktické a za zajímavou cenu. Pro rodinu super. Ale honit si triko nejkrásnějším designem je vážně výsměch.

Zvláště když si ve 4 dny starém článku můžeme prohlédnout Volvo V90 stejné kategorie a ten rozdíl v úrovni designu je do očí bijící.

+3/−7
23.2.2016 12:16
Foto

T71o55m70á89š 53D91v71o65ř41á24k 3255293896116

Ona ta cena zase tak zajímavá nebude.

Soudím podle cen limzíny...

+1/0
23.2.2016 16:19

P25e95t47r 40M22i20c21h14a10l 2560254791222

No, vypadá to celkem k světu. A to nejsem fanda korejských aut.

+6/0
23.2.2016 11:29

A32n27d30r93e51j 67M44a14s69a45r26y16k 9900383136410

woow... fakt pekne auto... a 2 liter benzin atmosfera si myslim ze idealna kombinacia... R^ to potesilo velmi.

+10/−1
23.2.2016 10:56

I94g20n40á46c 97M17r92k97v80i67č34k85a 2598512709435

to si koupí jen magor. Superb nebo Oktávka s 2.0 TDI je o třídu vejš

+1/−13
23.2.2016 11:38

A38n22d59r42e23j 92M30a76s32a65r21y35k 9120243156280

ja si zase myslim ze magor si kupi superba alebo oktavku... a este priserne tdi.... to je iba taka ceska demagogia o predstave dokonaleho auta... ludia by si uz mali vytiahnut hlavu z prdele a pozret sa aj niekam inam. A ochcavka urcite nieje o triedu vyssie to sa pane pekne pletete :)

+19/0
23.2.2016 11:44

I82v11o 67U60r15b49á74n34e19k 2376947707

R^R^R^

+1/0
23.2.2016 15:17

J98i20ř28í 20S92c54h72w62a25c52h 8988804268196

tak pokud Ignác mluví o autech vybavených dieselem, které v kategorii těchto aut (bohužel) tvoří většinu prodejů (jak u nás tak zřejmě i v Evropě) tak má bohužel částečně pravdu. Jak Superb tak Octa, ano ta je karosérií o třídu níže, převálcují tuto Kiu nabídkou větších a mnohem výkonnějších naftových motorů. V tomto smyslu je nabídka KIE velmi velmi omezená.

0/−1
23.2.2016 19:57

I68g74n51á80c 72M77r53k28v67i75č49k12a 2818332719835

Částečně??? Tohlwe šidítko na octu nemá ani z dálky. už ty zpitvořený malý boční skla kufru a zadní sklo - nebude z toho vidět ani kulový. Jen podle fotek palubka vypadá jako z kia picanto a to zpracování kufru.. hrůza, jak z 90. let...

+2/−1
23.2.2016 23:28

J17a14r64o34s16l33a55v 91Z24a18p68l42e64t67a57l 9687788872406

jmenovat se tak jak Vy - držím hubu, pak to takhle dopadá...:-P

0/0
25.2.2016 11:17

J16i59ř67í 55S32c91h55w90a60c44h 8538524898396

jo staromilce sice ten atmo-dvoulitr "oslní" svým objemem, který údajně ničím nenahradíš, ale Superb s tou užasně malou a nedostatečnou (a v maximu i o 10 kW slabší) sekačkou na trávu, či vysavačem 1.4 TSI pojede v běžném rozsahu otáček 1500-4000 o dost lépe, tj.dynamičtěji....;-)

0/−4
23.2.2016 12:58

D53e68n90i76s 60W83i61t51z95k88u 3573681839847

4000 otáček, nepřeháněj. já myslím, že od 3000 už uvadá

+3/0
23.2.2016 13:57

J12i18ř90í 42S12c44h41w76a57c46h 8198124238766

nepleť si to dieselem. Maximum výkonu je při 5000-6000 ot/min

0/0
23.2.2016 14:56

J63i41ř78í 64S26c52h35w23a88c76h 8128364558536

a maximum krouťáku 250Nm / 1500-3500 ot. Takže ta atmosféra ho výkonově dožene někde v okolí 4000 ot.

0/0
23.2.2016 14:59

V17í71ť66a 73K32r71u16t57i36š 1620194875947

Pořádně přitlac, bude to až za 5.500 ot. Dvoulitr má 196Nm max. někde okolo 4.300, TSi má stále ještě okolo 190 v 5.500. Takže rozdíl bude až ve velmi vysokých otáčkách ve prospěch Kie, v těch běžných bude naopak těžce ztrácet (190 vs. 250Nm).

+2/0
23.2.2016 18:09

M21a90r43i40a51n 81K48a73r41a56b77a 4143661420762

Kravina, superb je fajn auto, ale motor 1.4TSI je slabší než slabý. Objem nenahradíš žiadnym turbom.

0/0
23.2.2016 23:25

J93i12ř65í 10S18c84h33w49a74c51h 8378894158576

kravina jsou ty tvoje "pohádky o nenahraditelnosti objemu". Fakta jsou fakta a tvoje domněnky jsou poněkud mimo.

Ty snad neumíš číst? Máš to tady jak na talíři. V rozsahu 1500-4500 otáček je 1.4 TSI VÝKONNĚJŠÍ než ten dvoulitr KIA. V rozsahu 1500-3500 dokonce o nějakých 25-30%!

To je prostě fakt. Takže objem turbem nahradíš naprosto v pohodě....;-)

+2/0
23.2.2016 23:44

I82v52o 12U17r64b40á12n97e43k 2716837737

...a ta dynamika bude rozhodně vykoupená podstatně vyšší spotřebou. Pokud pominu ten fakt jak se chovat k motoru s turbem. Co ten motor jako celek pak vydrží, toť otázka...

+2/0
23.2.2016 15:22

J15i43ř39í 20S95c28h14w72a80c42h 8598534868856

každá dynamika něco stojí (něco žere)

atmosféra vytáčená na potřebné vyšší otáčky aby dodala potřebný (stejný) výkon bude žrát stejně.... ale i více (třeba při 130 na dálnici) ;-)

+3/0
23.2.2016 15:27

J35a67n 93M65a10l53ý 9578677832727

Vypadá velmi dobře, to by se mohlo líbit.

+3/0
23.2.2016 10:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.