- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nechápu, že tahle levná auta mají vevnitř snad sto tlačítek na palubce a na volantu... jednou jsem jel měl půjčenýho opla a za jízdy člověk neví, který k čemu vlastně slouží... je to jak diskotéka, ale lidi to asi mají rádi...
Mel jsem sluzbni Kia Optima a musim rict ze se mi to auto libilo jedina vada jsou ty motory. Mel jsem tu 1.7 CRDI a bohuzel nema to nic moc vykon. Ale komfort se mi libil. Tento kombik vypada dobre a premyslim, ze si ho necham poridt do firmy jako sluzebaka :-D
Chybí tomu silnější motory. Hlavně diesel. Ten benzín je celkem ok.
Chybí tomu pouze silnější dieselové motory. Nebo zmíněný 2.0T se 184kW považujete za slabý?
Kórejci sa síce učia, ale dosť pomaly. Bez dvojlitrového diesla to bude mať Optima ťažké.
Slušná fotka palubní desky nabo přístrojů prostě chybí.
korejska popelnice. Tuctovy kolotocarsky design, coz by se mohlo par pepikum libit.
Je Vás čím dál míň že - myslím rejpalodržek....
Přesto, že Korejce nemusím, musím uznat, že v designu začínají válet, očividně to přemístění vývoje designu do Evropy byla správná volba. Dokonce jim to už jde i na scéně kombíků, což moc nejde ani některým věhlasnějším automobilkám.
Za mě:
+ Atmosféra, design karoserie, velikost kufru
- interiér působí hodně staře a lacině.
Korejci nedělají špatná auta. Je to nebe a dudy při srovnání co bylo s tím. Mě to za srdce nechytlo, pořád bych jako kombíka volil V70, která mi prostě přijde robusnější a hezčí, ale konkurence je vždy dobrá....
Korejci v automobilovém průmyslu odvádějí skvělou práci. Což si samozřejmě konkurence moc dobře uvědomuje. Fandím jim.