Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový Fiat Tipo už je v Česku, na cestě je i kombík

Italská novinka Fiat Tipo prozatím vyrazila na silnice jako sedan. Už za pár dní se na autosalonu v Ženevě představí hatchback, ale hlavně i kombík. Spolupracovník iDNES.cz novinku nafotil v Česku ještě před tuzemskou premiérou. Základní cena je 281 300 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81i76ř23í 69Z93ý11k80a 9359803271560

soudě z fotek, tak tohle auto se mi ani trochu nelíbí. Snad to bude na živo lepší.

+1/−1
26.2.2016 0:28

J20a72n 81S65l71a58v79í81k 2241869540186

Není, včera jsem to viděl a především zadek ...no hrůza. TURECKO!!!

0/0
2.3.2016 8:25

P42e32t32r 65K50u47č33í22r48e19k 9329934926909

Podle fotek je to autosalon Máca v Jihlavě.

0/0
25.2.2016 16:22

P27e84t49r 56K51u56č63í97r38e98k 9759744616849

A čeština pořád nic....

0/0
25.2.2016 16:22

D89a18v71i92d 37R67y80c46h70e44t40s86k56ý 9156181100500

Je to konkurent rapidu.. já šel do škodovky protože TSI 77kW, ale záleží na ceně..

0/0
25.2.2016 11:12
Foto

M87i71c80h40a94l 42N66a44j96m54a43n 7939323896740

Celkem na fotkách pěkné auto, ale cena je velice ambiciózní - takže u nás bez úspěchu.

0/−2
25.2.2016 6:55
Foto

P85e47t31r 40K47o38č65i34č20k80a 4239148266647

Co čtu v italských diskusích, tak se nelíbí snad 80% italů.

Pro ně je to nějakej tureckej krám, co si nezaslouží nosit jméno svého předchůdce.

+1/0
25.2.2016 2:42

M10i58c89h37a58l 87M12u79l53l94e75r 1140572397

Tak ve Znojmě už stojí v Autosalonu.Pékné,ale je to pořád Fiat.Navíc cena není nic moc.

0/0
25.2.2016 1:07

J23a46r51o48s54l64a10v 18P82o77r62t 7219317479705

Klasický Fiatácký ovládání , měl jsem kdysivá Tipo a nedám na něj dopustit naprosto bezproblémové auto . Jestli tohle bude takový tak je to dobrá volba .

+2/0
24.2.2016 19:37

J59a80n 37B50o78h96a95t53ý 7667730128722

A tohle vzniklo fakt v Itálii, jo? Nebo to je nějaká laciná verze pro rumunský trh? Ty tlačítka vypadají jako u auta z 90. let. Tak do 200 tisíc, víc ne.

+3/−5
24.2.2016 17:33

J16a93n 36B63o42h79a35t21ý 7727380748592

Myslím hlavně to ovládání topení. Ty ostatní celkem jdou (samozřejmě dokud jich polovina nepřestane fungovat). Je to nevýrazné, nudné, ta barva je příšerná : )

0/−2
24.2.2016 17:39

T60o63m90á74š 22M73a46c65e64j18k93a 6231472637787

Vypada dobře, kdyby byla v nabídce 1,6 nebo 1,8 s možností vestavby LPG tak bych hatchbakem nebo kombíkem nepohrdl.

+3/0
24.2.2016 15:43

M42a27r91e84k 73M52a91l93ý 1242558231300

Nechápu k čemu LPG u auta, který není stavěný na vysoké nájezdy.

0/0
25.2.2016 8:25

P40a94v35e97l 31B15o77r88e25k 5160308

Včera jsem si jej zevrubně prohlídnul a také jsem v něm seděl. Za ty peníze je to alespoň pro mne velmi dobré auto. Jezdím většinu tras "kolem baráku", takže ta 1.6 bude úplně v pohodě. V současnosti mám Citroen C-Elyseé, benzín 1.6 - proti tomu je Tipo o míle vpřed snad ve všech směrech, o Dacii ani nemluvě. Zpracování v dané cenové úrovni naprosto v pořádku, vzhledově je příjemné. Měl jsem tři Fiaty (Brava, Croma II, Punto - manželka), všechno celkem bezproblémové vozy, žádná koroze, plně srovnatelné s jinými značkami. Jen s Cromou jsem měl trochu trable s dieselem, ale to byla moje chyba výběru, nafta zkratka není na popojíždění se studeným motorem. Takže já myslím, že Tipo bude moje příští volba, nerad hledám na parkovišti auto mezi desítkami stejných vozů. Sedan není problém, na odvoz pračky jednou za deset let si zkrátka vezmu taxíka :-)

+13/0
24.2.2016 14:04

J41i91ř36í 45S17m97e98t23a25n78a 7115929932798

No, nic moc, ale furt lepší, než uniforma zn. ŠKODA.;-D

+4/−7
24.2.2016 13:41

P52e10t17r 68K68o75l29á97ř 2538167694381

Okopírované audi a6 ...

+1/−9
24.2.2016 13:32

D20e71n17i69s 73W62i36t95z60k92u 3473161839957

sorry, ale takovou fantazii ani já nemám a to žena tvrdí, že jsem hrozný pohádkář

+11/0
24.2.2016 13:45

M24i42c96h51a38l 12F41r27ý78d15a 1692309553392

Ano, jistě, zejména u kabelu kladného pólu baterie je to nejvíce patrné.

+10/0
24.2.2016 15:05

P10a42t47r30i75k 77K86o37u15b55a 1145481663966

Hatchback nevypada zle, ale tady ten nafocenej sedan je dost hnus.

+1/−3
24.2.2016 13:30
Foto

J29i58r61i 11M83e72n60s86i11k 6128760677967

Koukám, že i zavíraní kufru mají vyřešeno jak u Fluence, tedy na prd.

+1/0
24.2.2016 13:11

P92e92t12r 98S53t16e95j94s28k54a27l 3409168184866

Hezci nez Rapid, bohuzel je to sedanu a 1.6ka jenom s automatem

0/0
24.2.2016 12:49

J36i50ř46í 89S44c44h96w29a52c68h 8458824778236

nevím, co je to za "podivný zvyk", low-cost s nejsilnější benzínem jen s automatem, kterej vše prodraží. Rapid to má zrovna tak....

0/0
24.2.2016 13:07

D40e45n52i17s 79W93i43t13z55k60u 3423691119107

na co v zácpách kvrdlat, automat je gut

+1/−1
24.2.2016 13:34

J13i44ř69í 77S64c73h59w59a65c85h 8328624948726

což o to "gut" být může, ale nemožnost volby a nutnost si připlácet za něco co nepožaduji není už tak docela "gut" ;-)

+3/0
24.2.2016 13:38

D58e39n17i33s 27W81i86t19z73k32u 3353231529327

Američani už na to přišli dávno a Evropa se k tomu blíží, brzy budou jenom automaty. ty ucpané města se nějak projet musí a než projede jeden manuál, tři automaty už jsou pryč

+2/−1
24.2.2016 13:49

K94a84r57e74l 42J96o25a18c97h66i27m14s63t80á78l 8656842277986

tak to je dobrá kravina;-D

+1/0
24.2.2016 15:35

D69e53n25i52s 18W51i29t22z93k69u 3473521519307

a tohle výborný argument, který dokáže všechno vyvrátit

0/0
24.2.2016 15:58

M36a64r79t38i57n 29H97o57u50b41a 6503151239288

Tvoje ucpany města nejsou argument. Jen názor.

0/0
24.2.2016 21:00

D16e39n18i46s 17W23i82t78z78k41u 3483321239837

vesnice ucpaný nejsou,to je pravda,ale o těch já nemluvím

0/0
24.2.2016 21:06

M31a47r60e24k 75J82a36n25e98č36k37a 1967116223131

Jo taky jsem si to kdysi myslel, jenom do chvíle, než jsem si jízdu s AT vyzkoušel dlouhodoběji a k MT už bych se nevrátil. Bohatě mi stačí, když sem tam přesednu do jiného vozu s MT, tak to na chvíli skousnu, ale pak už je to opruz, hlavně v městech. O kolonách ani nemluvě., protože u některých aut s tužší spojkou je to pak o koleno :-) Stejně tak zapínání tempomatu po každém sešlápnutí spojky u MT, pokud je člověk navyklej na jeho funkčnost ve voze s AT. Dříve jsem po delších jízdách s MT býval i celkem unavený, u AT se mi to ještě nestalo. Navíc každý vůz s AT umožňuje i ruční řazení, pomocí voliče nebo pádel pod volantem, když si chce někdo zařádit, takže ani to není problém. Prostě je to jenom o zvyku ;-)

+1/0
25.2.2016 1:10

M83a12r13e38k 11M16a63l61ý 1102448371470

Po více než 20 letech řízení aut s manuálem jsem čerstvě přesedlal do automatu a myslím, že auto s manuálem už víc nebudu mít. No... možno nějaké víkendové kabrio typu MX-5 a podobně :-)

Mám taky možnost ručního řazení, sice ne pod volantem, ale přímo voličem, ale zkusil jsem to asi dvakrát a kašlu na to.

0/0
25.2.2016 8:30

J57i85ř48í 89Z34ý16k24a 9359123791360

auto s automatem jsem měl, přišlo mi to dobré, ale rád řídím a manuální řazení mi prostě sedí víc. Takže další auto mám opět s manuálem. A předpokládám, že tomu tak bude i u dalších. Samozřejmě pokud budu chtít auto s určitou motorizací, která se s manuálem nedělala, nepohrnu ani tím automatem (konkrétně jeté Volvo S80 V8 nebo V70/XC70/S80 T6)

0/0
26.2.2016 0:27

P38e39t90r 90M40a80r19š20á22l69e74k 9935382454939

Tak tohle je především levné auto pro východní trhy, něco jako Renault Fluence. Na druhou stranu, pokud si chystaný kombík udrží stejné ceny jako sedan, tak vybavené kombi nižší střední třídy s automatem za nějakých 380t bude lákavé i pro Evropu.

+2/0
24.2.2016 12:33

M22i76r67e85k 59G78a48j45e77r 5391596469120

Je to levne auto za docela hodne penez. Jsou lepsi znacky se stejnou cenovkou.

0/0
25.2.2016 2:28

P89e86t86r 10M13a75r73š97á19l25e33k 9795892344259

Které?

0/0
25.2.2016 13:09

V76l81a90d19i53s40l93a46v 67B25u30r56y89š93e23k 1609792437174

1,4 atmosféra, 70 kW, to budou staromilci asi kvičet blahem, vrátí se jim doba, kdy auta byla ještě dobrá, ale jinak si myslím, že tohle si člověk při smyslech nemůže nikdy koupit, dovedu si představit nějakýho už senilního dědu, kterej jezdil v mládí s tipem a z nostalgie přemluví bábu, aby si to koupili na ježdění k doktorovi, ale jinak to vůbec nechápu

+1/−6
24.2.2016 11:51

P29e34t82r 74M89a62r71š94á13l61e44k 9165682544339

No tak pokud si někdo při smyslech koupí Rapida s atmosférickou 1.2, tak proč by si nemohl koupit Tipo s 1.4.:-P

+13/0
24.2.2016 12:36

V68l94a47d50i91s70l95a50v 28B83u82r29y82š14e94k 1639522467814

a jak víte, že někdo při smyslech kupuje rapida s atmosférou 1,2, já takového nikoho neznám, takže nemůžu posoudit, jestli je při smyslech či neni, tak se rád nechám poučit, jestli si to někdo normální koupí, rád bych ho viděl

0/−2
24.2.2016 12:59

P14e89t92r 17M10a56r81š44á90l83e33k 9195602114669

Tak atmo 1,2 se už do Rapidu nedává. Jinak takový motor je prostě pro toho, kdo má malé požadavky na dynamiku a ocení výdrž motoru, hlavně v případě, že často jezdí krátké trasy se studeným motorem. Mě to taky neláká, ale vzhledem k zaměření auta v tom nevidím problém.

+1/0
24.2.2016 13:19

J34i27ř22í 39S50c46h33w83a63c89h 8178434878906

Rapid se s atmo 1.2 neprodává.

Na druhou stranu turbo 1.2 v základu má "jen" 66 kW, ale určitě větší krouťák a tedy i výkon v běžně používáném rozsahu otáček. Takže nakonec bude nejdůležitější o kolik se bude lišit hmotnost Tipa oproti poměrně "lehké váze" Rapidu (1160kg včetně řidiče)

0/0
24.2.2016 13:03

P17e96t90r 69M86a50r43š74á87l46e93k 9205352154659

Tak jsem se díval, že atmo 1,2 opravdu z ceníku Rapidu zmizela.

Jinak jistě, turbo bude mít v běžně používaném rozsahu otáček navrch a pojede znatelně líp. Ta atmosféra může být zajímavá pro někoho, kdo toho moc nenajezdí a nemá velké požadavky na dynamiku. Zase dostane naprosto bezproblémový motor.

+1/0
24.2.2016 13:17

V94l74a32d27i26s78l77a51v 22B94u45r79y15š38e26k 1929232927534

někdo kdo nemá moc velké požadavky na dynamiku mě docela děsí, na silnicích není snad nic horšího, než je potkávat

0/0
24.2.2016 14:59

J83i86ř41í 49K73o60č33í 9584399742457

Italské motory jsou oproti všem daleko pružnější,sbírám stará auta a měl jsem FIAT 850 SC z roku 1968.Obsah 903 ccm,ale motor 8000 otáček!!!!To auto si klidě svištělo 170.Původní majitel s ním každý den jezdil do práce.Na motoru a kvalitním interiéru nikdo nic za celé roky nedělal.Pouze trochu rzi ,ale skoro padesátiletý auto na ní má nárok.Deně lituji že jsem ho prodal.Taky se už dnes prodává za astronomický částky.

Nové Tipo je nádherný.

+2/0
24.2.2016 15:26

P40e20t27r 28K68n25ě84b25o71r21t 3381550

Auto na F nebrat!

0/−7
24.2.2016 11:21

Z78d73e50n69ě37k 45N70e53č79a26s 2811312782635

Ani Ferrari? :-)

+6/0
24.2.2016 12:31

P34e57t65r 92S29t47e75j76s63k34a62l 3859698114186

Prijmeni na K taky ne

+3/0
24.2.2016 13:33

S96t31a41n54i40s62l74a32v 90C94h22y68t31r64a 3244373957499

První Tipo jsem měl a na svou dobu to bylo hezké auto. Tohle je akorát parodie na Logana atp.

Přitom stačilo přeznačkovat Chryslera 200 a prodejní úspěch by se dostavil. Tohle bude mít jepičí život.

+1/−1
24.2.2016 11:10

D14e89n36i59s 78W90i90t78z11k19u 3253171519757

jenomže Chrysler pro Evropu má značku Lancia

+4/0
24.2.2016 11:16

V68i44k82t93o50r 76K47o11š58k34a 4742960177779

Kombík vypadá o mnoho lépe...:-)

0/0
24.2.2016 11:09

D54e21n49i95s 65W46i64t20z81k47u 3513491629607

tak proto nechce koncern Chrysler-Fiat prodávat v Evropě novou 200c, ale tohle se moc nepovedlo

0/−1
24.2.2016 11:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.