Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový Fiat Tipo už je v Česku, na cestě je i kombík

Italská novinka Fiat Tipo prozatím vyrazila na silnice jako sedan. Už za pár dní se na autosalonu v Ženevě představí hatchback, ale hlavně i kombík. Spolupracovník iDNES.cz novinku nafotil v Česku ještě před tuzemskou premiérou. Základní cena je 281 300 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36i46ř16í 71Z12ý97k17a 9229703731280

soudě z fotek, tak tohle auto se mi ani trochu nelíbí. Snad to bude na živo lepší.

+1/−1
26.2.2016 0:28

J34a96n 52S55l42a48v77í90k 2891869230156

Není, včera jsem to viděl a především zadek ...no hrůza. TURECKO!!!

0/0
2.3.2016 8:25

P50e15t42r 39K86u25č54í97r39e59k 9409924246269

Podle fotek je to autosalon Máca v Jihlavě.

0/0
25.2.2016 16:22


P71e44t23r 53K75u83č58í47r34e63k 9949704476369

A čeština pořád nic....

0/0
25.2.2016 16:22

D84a88v46i59d 92R65y61c92h74e82t82s58k72ý 9626451740650

Je to konkurent rapidu.. já šel do škodovky protože TSI 77kW, ale záleží na ceně..

0/0
25.2.2016 11:12
Foto

M58i41c25h75a43l 77N45a20j38m56a13n 7799773446250

Celkem na fotkách pěkné auto, ale cena je velice ambiciózní - takže u nás bez úspěchu.

0/−2
25.2.2016 6:55

P76e28t23r 49K23o80č10i57č64k78a 4699398696277

Co čtu v italských diskusích, tak se nelíbí snad 80% italů.

Pro ně je to nějakej tureckej krám, co si nezaslouží nosit jméno svého předchůdce.

+1/0
25.2.2016 2:42

M20i94c12h59a97l 45M39u31l60l51e21r 1100482647

Tak ve Znojmě už stojí v Autosalonu.Pékné,ale je to pořád Fiat.Navíc cena není nic moc.

0/0
25.2.2016 1:07

J19a57r23o95s48l67a80v 54P49o94r60t 7849587829605

Klasický Fiatácký ovládání , měl jsem kdysivá Tipo a nedám na něj dopustit naprosto bezproblémové auto . Jestli tohle bude takový tak je to dobrá volba .

+2/0
24.2.2016 19:37

J60a11n 30B79o97h84a55t67ý 7717380238412

A tohle vzniklo fakt v Itálii, jo? Nebo to je nějaká laciná verze pro rumunský trh? Ty tlačítka vypadají jako u auta z 90. let. Tak do 200 tisíc, víc ne.

+3/−5
24.2.2016 17:33

J45a47n 16B64o73h90a11t46ý 7657550168972

Myslím hlavně to ovládání topení. Ty ostatní celkem jdou (samozřejmě dokud jich polovina nepřestane fungovat). Je to nevýrazné, nudné, ta barva je příšerná : )

0/−2
24.2.2016 17:39

T22o86m56á69š 63M77a72c33e55j46k57a 6561912267497

Vypada dobře, kdyby byla v nabídce 1,6 nebo 1,8 s možností vestavby LPG tak bych hatchbakem nebo kombíkem nepohrdl.

+3/0
24.2.2016 15:43

M81a34r86e77k 66M47a53l22ý 1442548411980

Nechápu k čemu LPG u auta, který není stavěný na vysoké nájezdy.

0/0
25.2.2016 8:25

P61a15v93e32l 67B20o38r84e14k 5920648

Včera jsem si jej zevrubně prohlídnul a také jsem v něm seděl. Za ty peníze je to alespoň pro mne velmi dobré auto. Jezdím většinu tras "kolem baráku", takže ta 1.6 bude úplně v pohodě. V současnosti mám Citroen C-Elyseé, benzín 1.6 - proti tomu je Tipo o míle vpřed snad ve všech směrech, o Dacii ani nemluvě. Zpracování v dané cenové úrovni naprosto v pořádku, vzhledově je příjemné. Měl jsem tři Fiaty (Brava, Croma II, Punto - manželka), všechno celkem bezproblémové vozy, žádná koroze, plně srovnatelné s jinými značkami. Jen s Cromou jsem měl trochu trable s dieselem, ale to byla moje chyba výběru, nafta zkratka není na popojíždění se studeným motorem. Takže já myslím, že Tipo bude moje příští volba, nerad hledám na parkovišti auto mezi desítkami stejných vozů. Sedan není problém, na odvoz pračky jednou za deset let si zkrátka vezmu taxíka :-)

+13/0
24.2.2016 14:04

J88i85ř97í 89S58m72e56t50a29n21a 7775779482598

No, nic moc, ale furt lepší, než uniforma zn. ŠKODA.;-D

+4/−7
24.2.2016 13:41

P68e73t21r 25K32o78l27á58ř 2108847524621

Okopírované audi a6 ...

+1/−9
24.2.2016 13:32

D69e57n39i53s 49W82i83t12z57k66u 3243541949677

sorry, ale takovou fantazii ani já nemám a to žena tvrdí, že jsem hrozný pohádkář

+11/0
24.2.2016 13:45

M51i14c54h43a82l 37F54r71ý98d46a 1272689813242

Ano, jistě, zejména u kabelu kladného pólu baterie je to nejvíce patrné.

+10/0
24.2.2016 15:05

P46a40t85r23i46k 95K12o97u21b75a 1715931923466

Hatchback nevypada zle, ale tady ten nafocenej sedan je dost hnus.

+1/−3
24.2.2016 13:30
Foto

J11i11r59i 65M29e63n36s22i13k 6658110257177

Koukám, že i zavíraní kufru mají vyřešeno jak u Fluence, tedy na prd.

+1/0
24.2.2016 13:11

P58e91t35r 79S11t69e64j27s80k11a17l 3989648524916

Hezci nez Rapid, bohuzel je to sedanu a 1.6ka jenom s automatem

0/0
24.2.2016 12:49

J78i71ř87í 43S18c69h96w85a60c49h 8278864348366

nevím, co je to za "podivný zvyk", low-cost s nejsilnější benzínem jen s automatem, kterej vše prodraží. Rapid to má zrovna tak....

0/0
24.2.2016 13:07

D29e21n31i88s 15W48i29t49z90k92u 3333811839297

na co v zácpách kvrdlat, automat je gut

+1/−1
24.2.2016 13:34

J58i57ř29í 97S82c30h33w93a23c80h 8978364618166

což o to "gut" být může, ale nemožnost volby a nutnost si připlácet za něco co nepožaduji není už tak docela "gut" ;-)

+3/0
24.2.2016 13:38

D74e40n82i81s 40W89i60t88z85k20u 3593131729397

Američani už na to přišli dávno a Evropa se k tomu blíží, brzy budou jenom automaty. ty ucpané města se nějak projet musí a než projede jeden manuál, tři automaty už jsou pryč

+2/−1
24.2.2016 13:49

K79a94r20e35l 84J76o37a12c29h29i13m13s13t35á96l 8496892777866

tak to je dobrá kravina;-D

+1/0
24.2.2016 15:35

D22e74n60i19s 50W51i93t67z68k71u 3193471799567

a tohle výborný argument, který dokáže všechno vyvrátit

0/0
24.2.2016 15:58

M93a23r27t70i71n 50H83o78u71b20a 6633781369868

Tvoje ucpany města nejsou argument. Jen názor.

0/0
24.2.2016 21:00

D35e90n46i30s 81W26i59t64z28k85u 3693831909197

vesnice ucpaný nejsou,to je pravda,ale o těch já nemluvím

0/0
24.2.2016 21:06

M67a40r20e80k 33J56a18n22e79č77k27a 1367136433131

Jo taky jsem si to kdysi myslel, jenom do chvíle, než jsem si jízdu s AT vyzkoušel dlouhodoběji a k MT už bych se nevrátil. Bohatě mi stačí, když sem tam přesednu do jiného vozu s MT, tak to na chvíli skousnu, ale pak už je to opruz, hlavně v městech. O kolonách ani nemluvě., protože u některých aut s tužší spojkou je to pak o koleno :-) Stejně tak zapínání tempomatu po každém sešlápnutí spojky u MT, pokud je člověk navyklej na jeho funkčnost ve voze s AT. Dříve jsem po delších jízdách s MT býval i celkem unavený, u AT se mi to ještě nestalo. Navíc každý vůz s AT umožňuje i ruční řazení, pomocí voliče nebo pádel pod volantem, když si chce někdo zařádit, takže ani to není problém. Prostě je to jenom o zvyku ;-)

+1/0
25.2.2016 1:10

M50a55r70e24k 17M42a76l34ý 1882658631950

Po více než 20 letech řízení aut s manuálem jsem čerstvě přesedlal do automatu a myslím, že auto s manuálem už víc nebudu mít. No... možno nějaké víkendové kabrio typu MX-5 a podobně :-)

Mám taky možnost ručního řazení, sice ne pod volantem, ale přímo voličem, ale zkusil jsem to asi dvakrát a kašlu na to.

0/0
25.2.2016 8:30

J38i93ř41í 11Z86ý59k74a 9209403101810

auto s automatem jsem měl, přišlo mi to dobré, ale rád řídím a manuální řazení mi prostě sedí víc. Takže další auto mám opět s manuálem. A předpokládám, že tomu tak bude i u dalších. Samozřejmě pokud budu chtít auto s určitou motorizací, která se s manuálem nedělala, nepohrnu ani tím automatem (konkrétně jeté Volvo S80 V8 nebo V70/XC70/S80 T6)

0/0
26.2.2016 0:27

P55e78t77r 22M21a67r12š54á22l26e61k 9775392974699

Tak tohle je především levné auto pro východní trhy, něco jako Renault Fluence. Na druhou stranu, pokud si chystaný kombík udrží stejné ceny jako sedan, tak vybavené kombi nižší střední třídy s automatem za nějakých 380t bude lákavé i pro Evropu.

+2/0
24.2.2016 12:33

M83i75r89e16k 31G25a69j59e78r 5271476769390

Je to levne auto za docela hodne penez. Jsou lepsi znacky se stejnou cenovkou.

0/0
25.2.2016 2:28

P76e38t33r 71M49a72r25š44á39l29e65k 9665852204509

Které?

0/0
25.2.2016 13:09

V79l76a26d11i12s27l75a97v 29B34u78r66y84š29e97k 1949732897724

1,4 atmosféra, 70 kW, to budou staromilci asi kvičet blahem, vrátí se jim doba, kdy auta byla ještě dobrá, ale jinak si myslím, že tohle si člověk při smyslech nemůže nikdy koupit, dovedu si představit nějakýho už senilního dědu, kterej jezdil v mládí s tipem a z nostalgie přemluví bábu, aby si to koupili na ježdění k doktorovi, ale jinak to vůbec nechápu

+1/−6
24.2.2016 11:51

P77e83t91r 88M37a66r81š34á53l55e34k 9485442144289

No tak pokud si někdo při smyslech koupí Rapida s atmosférickou 1.2, tak proč by si nemohl koupit Tipo s 1.4.:-P

+13/0
24.2.2016 12:36

V16l39a25d41i34s91l75a23v 41B66u86r87y87š44e29k 1929312517944

a jak víte, že někdo při smyslech kupuje rapida s atmosférou 1,2, já takového nikoho neznám, takže nemůžu posoudit, jestli je při smyslech či neni, tak se rád nechám poučit, jestli si to někdo normální koupí, rád bych ho viděl

0/−2
24.2.2016 12:59

P84e43t61r 66M49a95r92š37á25l60e77k 9525882514659

Tak atmo 1,2 se už do Rapidu nedává. Jinak takový motor je prostě pro toho, kdo má malé požadavky na dynamiku a ocení výdrž motoru, hlavně v případě, že často jezdí krátké trasy se studeným motorem. Mě to taky neláká, ale vzhledem k zaměření auta v tom nevidím problém.

+1/0
24.2.2016 13:19

J52i18ř22í 31S42c72h31w71a60c91h 8238224118546

Rapid se s atmo 1.2 neprodává.

Na druhou stranu turbo 1.2 v základu má "jen" 66 kW, ale určitě větší krouťák a tedy i výkon v běžně používáném rozsahu otáček. Takže nakonec bude nejdůležitější o kolik se bude lišit hmotnost Tipa oproti poměrně "lehké váze" Rapidu (1160kg včetně řidiče)

0/0
24.2.2016 13:03

P28e78t87r 18M62a37r53š72á75l45e40k 9645602624639

Tak jsem se díval, že atmo 1,2 opravdu z ceníku Rapidu zmizela.

Jinak jistě, turbo bude mít v běžně používaném rozsahu otáček navrch a pojede znatelně líp. Ta atmosféra může být zajímavá pro někoho, kdo toho moc nenajezdí a nemá velké požadavky na dynamiku. Zase dostane naprosto bezproblémový motor.

+1/0
24.2.2016 13:17

V23l96a46d31i82s76l83a18v 29B61u21r21y88š15e56k 1819792357694

někdo kdo nemá moc velké požadavky na dynamiku mě docela děsí, na silnicích není snad nic horšího, než je potkávat

0/0
24.2.2016 14:59

J16i79ř42í 76K90o77č22í 9684189472937

Italské motory jsou oproti všem daleko pružnější,sbírám stará auta a měl jsem FIAT 850 SC z roku 1968.Obsah 903 ccm,ale motor 8000 otáček!!!!To auto si klidě svištělo 170.Původní majitel s ním každý den jezdil do práce.Na motoru a kvalitním interiéru nikdo nic za celé roky nedělal.Pouze trochu rzi ,ale skoro padesátiletý auto na ní má nárok.Deně lituji že jsem ho prodal.Taky se už dnes prodává za astronomický částky.

Nové Tipo je nádherný.

+2/0
24.2.2016 15:26

P76e90t28r 77K44n69ě68b55o50r25t 3631660

Auto na F nebrat!

0/−7
24.2.2016 11:21

Z64d58e26n56ě92k 75N96e50č40a38s 2831982512805

Ani Ferrari? :-)

+6/0
24.2.2016 12:31

P67e62t14r 88S17t91e95j37s95k35a48l 3229518224236

Prijmeni na K taky ne

+3/0
24.2.2016 13:33

S48t31a48n52i87s77l30a97v 51C79h92y39t40r71a 3504733827989

První Tipo jsem měl a na svou dobu to bylo hezké auto. Tohle je akorát parodie na Logana atp.

Přitom stačilo přeznačkovat Chryslera 200 a prodejní úspěch by se dostavil. Tohle bude mít jepičí život.

+1/−1
24.2.2016 11:10

D69e31n97i33s 37W62i90t18z79k33u 3833371269957

jenomže Chrysler pro Evropu má značku Lancia

+4/0
24.2.2016 11:16

V44i77k13t38o78r 84K83o90š64k21a 4132970657629

Kombík vypadá o mnoho lépe...:-)

0/0
24.2.2016 11:09

D96e48n68i23s 57W64i70t26z33k24u 3253351869217

tak proto nechce koncern Chrysler-Fiat prodávat v Evropě novou 200c, ale tohle se moc nepovedlo

0/−1
24.2.2016 11:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.