Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový Fiat Tipo už je v Česku, na cestě je i kombík

Italská novinka Fiat Tipo prozatím vyrazila na silnice jako sedan. Už za pár dní se na autosalonu v Ženevě představí hatchback, ale hlavně i kombík. Spolupracovník iDNES.cz novinku nafotil v Česku ještě před tuzemskou premiérou. Základní cena je 281 300 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10i90ř94í 20Z87ý97k34a 9659153381380

soudě z fotek, tak tohle auto se mi ani trochu nelíbí. Snad to bude na živo lepší.

+1/−1
26.2.2016 0:28

J14a88n 26S76l62a71v61í19k 2961899350376

Není, včera jsem to viděl a především zadek ...no hrůza. TURECKO!!!

0/0
2.3.2016 8:25

P72e50t42r 73K91u89č27í47r46e24k 9809534886689

Podle fotek je to autosalon Máca v Jihlavě.

0/0
25.2.2016 16:22

P26e92t59r 77K81u79č58í66r68e34k 9159824756929

A čeština pořád nic....

0/0
25.2.2016 16:22

D85a12v29i71d 73R63y31c68h54e34t42s74k87ý 9906901880180

Je to konkurent rapidu.. já šel do škodovky protože TSI 77kW, ale záleží na ceně..

0/0
25.2.2016 11:12
Foto

M71i86c92h54a68l 59N28a18j55m77a15n 7819173686180

Celkem na fotkách pěkné auto, ale cena je velice ambiciózní - takže u nás bez úspěchu.

0/−2
25.2.2016 6:55
Foto

P24e33t61r 43K94o19č78i35č47k57a 4479358456167

Co čtu v italských diskusích, tak se nelíbí snad 80% italů.

Pro ně je to nějakej tureckej krám, co si nezaslouží nosit jméno svého předchůdce.

+1/0
25.2.2016 2:42

M90i67c74h78a26l 42M95u81l48l26e52r 1100622287

Tak ve Znojmě už stojí v Autosalonu.Pékné,ale je to pořád Fiat.Navíc cena není nic moc.

0/0
25.2.2016 1:07

J84a25r85o47s64l33a60v 64P39o57r93t 7979927619555

Klasický Fiatácký ovládání , měl jsem kdysivá Tipo a nedám na něj dopustit naprosto bezproblémové auto . Jestli tohle bude takový tak je to dobrá volba .

+2/0
24.2.2016 19:37

J95a31n 34B82o12h63a20t40ý 7137900368222

A tohle vzniklo fakt v Itálii, jo? Nebo to je nějaká laciná verze pro rumunský trh? Ty tlačítka vypadají jako u auta z 90. let. Tak do 200 tisíc, víc ne.

+3/−5
24.2.2016 17:33

J41a83n 44B89o94h55a60t49ý 7327700108692

Myslím hlavně to ovládání topení. Ty ostatní celkem jdou (samozřejmě dokud jich polovina nepřestane fungovat). Je to nevýrazné, nudné, ta barva je příšerná : )

0/−2
24.2.2016 17:39

T22o54m36á37š 26M83a27c48e43j36k51a 6941282267607

Vypada dobře, kdyby byla v nabídce 1,6 nebo 1,8 s možností vestavby LPG tak bych hatchbakem nebo kombíkem nepohrdl.

+3/0
24.2.2016 15:43

M63a74r84e82k 56M38a20l28ý 1792938671980

Nechápu k čemu LPG u auta, který není stavěný na vysoké nájezdy.

0/0
25.2.2016 8:25

P51a41v22e32l 35B31o63r70e56k 5360818

Včera jsem si jej zevrubně prohlídnul a také jsem v něm seděl. Za ty peníze je to alespoň pro mne velmi dobré auto. Jezdím většinu tras "kolem baráku", takže ta 1.6 bude úplně v pohodě. V současnosti mám Citroen C-Elyseé, benzín 1.6 - proti tomu je Tipo o míle vpřed snad ve všech směrech, o Dacii ani nemluvě. Zpracování v dané cenové úrovni naprosto v pořádku, vzhledově je příjemné. Měl jsem tři Fiaty (Brava, Croma II, Punto - manželka), všechno celkem bezproblémové vozy, žádná koroze, plně srovnatelné s jinými značkami. Jen s Cromou jsem měl trochu trable s dieselem, ale to byla moje chyba výběru, nafta zkratka není na popojíždění se studeným motorem. Takže já myslím, že Tipo bude moje příští volba, nerad hledám na parkovišti auto mezi desítkami stejných vozů. Sedan není problém, na odvoz pračky jednou za deset let si zkrátka vezmu taxíka :-)

+13/0
24.2.2016 14:04

J23i28ř72í 86S77m15e41t48a71n77a 7945959742478

No, nic moc, ale furt lepší, než uniforma zn. ŠKODA.;-D

+4/−7
24.2.2016 13:41

P87e53t41r 11K36o56l42á58ř 2838757174311

Okopírované audi a6 ...

+1/−9
24.2.2016 13:32

D13e26n73i63s 55W13i37t91z71k63u 3823501419227

sorry, ale takovou fantazii ani já nemám a to žena tvrdí, že jsem hrozný pohádkář

+11/0
24.2.2016 13:45

M47i55c94h31a56l 44F46r84ý47d77a 1322689303792

Ano, jistě, zejména u kabelu kladného pólu baterie je to nejvíce patrné.

+10/0
24.2.2016 15:05

P49a63t43r96i79k 56K12o24u74b18a 1315911683816

Hatchback nevypada zle, ale tady ten nafocenej sedan je dost hnus.

+1/−3
24.2.2016 13:30

J75i33r69i 89M68e23n18s86i63k 6628280717837

Koukám, že i zavíraní kufru mají vyřešeno jak u Fluence, tedy na prd.

+1/0
24.2.2016 13:11

P27e78t95r 41S85t82e56j52s17k29a85l 3709848194336

Hezci nez Rapid, bohuzel je to sedanu a 1.6ka jenom s automatem

0/0
24.2.2016 12:49

J79i85ř10í 64S74c64h19w23a17c41h 8108164708616

nevím, co je to za "podivný zvyk", low-cost s nejsilnější benzínem jen s automatem, kterej vše prodraží. Rapid to má zrovna tak....

0/0
24.2.2016 13:07

D98e80n77i17s 71W84i45t77z76k44u 3183211399677

na co v zácpách kvrdlat, automat je gut

+1/−1
24.2.2016 13:34

J13i82ř28í 82S13c84h16w76a62c63h 8958294188656

což o to "gut" být může, ale nemožnost volby a nutnost si připlácet za něco co nepožaduji není už tak docela "gut" ;-)

+3/0
24.2.2016 13:38

D87e98n85i76s 85W89i18t48z18k63u 3223341879127

Američani už na to přišli dávno a Evropa se k tomu blíží, brzy budou jenom automaty. ty ucpané města se nějak projet musí a než projede jeden manuál, tři automaty už jsou pryč

+2/−1
24.2.2016 13:49

K19a64r55e63l 35J50o19a34c22h26i12m85s55t31á28l 8236202527756

tak to je dobrá kravina;-D

+1/0
24.2.2016 15:35

D78e88n76i58s 41W35i48t59z64k73u 3643701789967

a tohle výborný argument, který dokáže všechno vyvrátit

0/0
24.2.2016 15:58

M14a67r96t18i42n 92H66o55u63b85a 6683731989448

Tvoje ucpany města nejsou argument. Jen názor.

0/0
24.2.2016 21:00

D85e30n94i52s 69W57i18t22z42k16u 3243371859907

vesnice ucpaný nejsou,to je pravda,ale o těch já nemluvím

0/0
24.2.2016 21:06

M54a59r57e55k 33J88a51n63e30č15k76a 1587196333351

Jo taky jsem si to kdysi myslel, jenom do chvíle, než jsem si jízdu s AT vyzkoušel dlouhodoběji a k MT už bych se nevrátil. Bohatě mi stačí, když sem tam přesednu do jiného vozu s MT, tak to na chvíli skousnu, ale pak už je to opruz, hlavně v městech. O kolonách ani nemluvě., protože u některých aut s tužší spojkou je to pak o koleno :-) Stejně tak zapínání tempomatu po každém sešlápnutí spojky u MT, pokud je člověk navyklej na jeho funkčnost ve voze s AT. Dříve jsem po delších jízdách s MT býval i celkem unavený, u AT se mi to ještě nestalo. Navíc každý vůz s AT umožňuje i ruční řazení, pomocí voliče nebo pádel pod volantem, když si chce někdo zařádit, takže ani to není problém. Prostě je to jenom o zvyku ;-)

+1/0
25.2.2016 1:10

M89a88r66e36k 14M73a43l78ý 1212108301870

Po více než 20 letech řízení aut s manuálem jsem čerstvě přesedlal do automatu a myslím, že auto s manuálem už víc nebudu mít. No... možno nějaké víkendové kabrio typu MX-5 a podobně :-)

Mám taky možnost ručního řazení, sice ne pod volantem, ale přímo voličem, ale zkusil jsem to asi dvakrát a kašlu na to.

0/0
25.2.2016 8:30

J90i34ř90í 92Z15ý17k74a 9109133381220

auto s automatem jsem měl, přišlo mi to dobré, ale rád řídím a manuální řazení mi prostě sedí víc. Takže další auto mám opět s manuálem. A předpokládám, že tomu tak bude i u dalších. Samozřejmě pokud budu chtít auto s určitou motorizací, která se s manuálem nedělala, nepohrnu ani tím automatem (konkrétně jeté Volvo S80 V8 nebo V70/XC70/S80 T6)

0/0
26.2.2016 0:27

P50e20t92r 31M98a89r75š20á48l83e85k 9515262574119

Tak tohle je především levné auto pro východní trhy, něco jako Renault Fluence. Na druhou stranu, pokud si chystaný kombík udrží stejné ceny jako sedan, tak vybavené kombi nižší střední třídy s automatem za nějakých 380t bude lákavé i pro Evropu.

+2/0
24.2.2016 12:33

M80i27r20e80k 46G54a12j10e59r 5381396219710

Je to levne auto za docela hodne penez. Jsou lepsi znacky se stejnou cenovkou.

0/0
25.2.2016 2:28

P50e43t32r 32M61a75r25š25á21l51e44k 9885452884819

Které?

0/0
25.2.2016 13:09

V13l15a82d73i45s14l35a57v 88B31u91r67y48š19e42k 1919692777134

1,4 atmosféra, 70 kW, to budou staromilci asi kvičet blahem, vrátí se jim doba, kdy auta byla ještě dobrá, ale jinak si myslím, že tohle si člověk při smyslech nemůže nikdy koupit, dovedu si představit nějakýho už senilního dědu, kterej jezdil v mládí s tipem a z nostalgie přemluví bábu, aby si to koupili na ježdění k doktorovi, ale jinak to vůbec nechápu

+1/−6
24.2.2016 11:51

P68e14t61r 62M88a49r41š84á69l74e75k 9915102644309

No tak pokud si někdo při smyslech koupí Rapida s atmosférickou 1.2, tak proč by si nemohl koupit Tipo s 1.4.:-P

+13/0
24.2.2016 12:36

V95l54a55d64i74s66l25a85v 43B10u69r18y76š16e77k 1599732207414

a jak víte, že někdo při smyslech kupuje rapida s atmosférou 1,2, já takového nikoho neznám, takže nemůžu posoudit, jestli je při smyslech či neni, tak se rád nechám poučit, jestli si to někdo normální koupí, rád bych ho viděl

0/−2
24.2.2016 12:59

P30e76t51r 51M92a34r13š29á65l81e22k 9395902124279

Tak atmo 1,2 se už do Rapidu nedává. Jinak takový motor je prostě pro toho, kdo má malé požadavky na dynamiku a ocení výdrž motoru, hlavně v případě, že často jezdí krátké trasy se studeným motorem. Mě to taky neláká, ale vzhledem k zaměření auta v tom nevidím problém.

+1/0
24.2.2016 13:19

J22i87ř46í 14S13c46h53w28a27c62h 8298404648776

Rapid se s atmo 1.2 neprodává.

Na druhou stranu turbo 1.2 v základu má "jen" 66 kW, ale určitě větší krouťák a tedy i výkon v běžně používáném rozsahu otáček. Takže nakonec bude nejdůležitější o kolik se bude lišit hmotnost Tipa oproti poměrně "lehké váze" Rapidu (1160kg včetně řidiče)

0/0
24.2.2016 13:03

P90e24t11r 80M68a44r52š54á12l61e40k 9715472594139

Tak jsem se díval, že atmo 1,2 opravdu z ceníku Rapidu zmizela.

Jinak jistě, turbo bude mít v běžně používaném rozsahu otáček navrch a pojede znatelně líp. Ta atmosféra může být zajímavá pro někoho, kdo toho moc nenajezdí a nemá velké požadavky na dynamiku. Zase dostane naprosto bezproblémový motor.

+1/0
24.2.2016 13:17

V30l69a77d16i58s92l89a23v 69B17u93r75y58š33e88k 1729922477504

někdo kdo nemá moc velké požadavky na dynamiku mě docela děsí, na silnicích není snad nic horšího, než je potkávat

0/0
24.2.2016 14:59

J73i66ř20í 58K31o66č73í 9674849832737

Italské motory jsou oproti všem daleko pružnější,sbírám stará auta a měl jsem FIAT 850 SC z roku 1968.Obsah 903 ccm,ale motor 8000 otáček!!!!To auto si klidě svištělo 170.Původní majitel s ním každý den jezdil do práce.Na motoru a kvalitním interiéru nikdo nic za celé roky nedělal.Pouze trochu rzi ,ale skoro padesátiletý auto na ní má nárok.Deně lituji že jsem ho prodal.Taky se už dnes prodává za astronomický částky.

Nové Tipo je nádherný.

+2/0
24.2.2016 15:26

P40e97t93r 24K96n91ě51b34o16r84t 3111110

Auto na F nebrat!

0/−7
24.2.2016 11:21

Z41d73e73n68ě93k 30N23e87č47a33s 2951842452195

Ani Ferrari? :-)

+6/0
24.2.2016 12:31

P21e56t49r 83S34t14e38j95s75k95a81l 3439368954316

Prijmeni na K taky ne

+3/0
24.2.2016 13:33

S67t41a64n72i65s78l83a56v 97C79h47y71t95r35a 3174113197789

První Tipo jsem měl a na svou dobu to bylo hezké auto. Tohle je akorát parodie na Logana atp.

Přitom stačilo přeznačkovat Chryslera 200 a prodejní úspěch by se dostavil. Tohle bude mít jepičí život.

+1/−1
24.2.2016 11:10

D86e79n94i84s 31W59i95t71z45k97u 3773861609937

jenomže Chrysler pro Evropu má značku Lancia

+4/0
24.2.2016 11:16

V26i65k78t90o41r 21K78o40š36k98a 4502140867429

Kombík vypadá o mnoho lépe...:-)

0/0
24.2.2016 11:09

D42e69n67i93s 72W63i48t25z36k82u 3203151769927

tak proto nechce koncern Chrysler-Fiat prodávat v Evropě novou 200c, ale tohle se moc nepovedlo

0/−1
24.2.2016 11:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.