Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rally autodědečků je adrenalin: generálka převodovky zabrala 4,5 hodiny

Tohle garáže nóbl hotelu v Aix de Bains v podhůří francouzských Alp ještě nezažily. Výměnu převodovky v padesátiletém embéčku za čtyři a půl hodiny si s vykulenýma očima přišla prohlédnout spousta diváků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a70r87t57i44n 37V61o36k72o51u69n 9208113433646

proc proboha nemaji nejake poradne celovky a sviti si tam tou strasnou lampickou? to nechapu

0/0
5.2.2017 20:52

J94a33n 53D17v88o23r43a28k 4306622310725

Není to náhodou Aix-les-Bains, pane Dvořáku?:-)

0/0
1.2.2017 20:07

M47a67r32t78i59n 47V68l20č82e90k 6425667434212

Na škodovce je to parádní práce a mechanik ,který se vyučil na těchto strojích Š 1000-130 převodovku zná nazpaměť a hlavně ten adrenalin při závodu vyhecuje všechny k výkonům. Zkuste rozebrat převodovku třeba z megana to je hlavolam :-) Jinak kameny poloos se dělaly na vazelínu ,ale lepší je mikroténový sáček na čep a kámen namáčknout pak se neotáčí a krásně zapadne do klece diferenciálu .Jo to dříve byli auta -ted je to akorád o sponzorech a penězích ,dříve to bylo hlavně o nadšení a dřině .Ted ty auta jezdí skoro sama .Vysoký výkon nešika řidič a průser .Takováhle 1000 byla o umu a srdíčku řidiče-mechanika V

+2/0
1.2.2017 19:39

J59a39n 38V12o92t45a83v76a 3604510297329

smekám nad mechaniky a smekám i nad sportovním duchem a duchem kolegiality.

+3/0
1.2.2017 18:59

V30ě13r90a 51F66o94l22t63ý24n67o50v72á 1198726427339

My pamětníci vzpomínáme i na sovětský film "Rallye Modrý průsmyk". Tam opravovali převodovku Moskviče na zemi v písku. To bylo drama.

+1/0
1.2.2017 13:04

L81u14d90v86í73k 76G63a13j88d28o68š85í88k 2695163794582

Jo jo. Tohle se dalo udělat celkem snadno i doma. V Mototechně běžně prodávali všechna kolečka, ložiska, kroužky... Jediné speciální nářadí co k tomu bylo potřeba byl trn na vystředění a seřízení spojky. Akorát se to fakt hodně blbě utěsňovalo, aby nekapal olej. Komplet nová převodovka stála něco kolem 5 000 Kčs a prodali vám jí přes pult (pokud jí tedy měli a vystáli jste si frontu).

Z dnešního pohledu naprosto neskutečné.

+7/0
1.2.2017 9:52

M36i27r65o28s40l33a46v 53S78i96n90d88e65l91a29r 2125597944562

Především k tomu jsou potřeba přípravky na seřízení kuželového soukolí stálého převodu. Naopak vystředění spojkové lamaely lze udělat pohodlně pomocí druhé (eventuelně se dala vytáhnout z převodovky) spojkové hřídele - ale to nemá se převodovkou nic společného, pokud se nerozebere spojka, dělat se to nemusí.

0/0
2.2.2017 1:05

M60a41r58t52i48n 87Š61t48ě35p36á74n53e61k 3697233813551

Krasa

+2/0
1.2.2017 9:29

T75o15m50á80š 53V43l93a78s71á24k 4334359489826

Přesně tak, přečteno jedním dechem.

0/0
1.2.2017 9:35
Foto

P39a74t58r28i27k 77B73a26n39g78a 6837207269148

R^

+1/0
1.2.2017 8:17

F53r38a28n51t19i73š36e54k 53L75u16p97í63n73e75k 8731386236852

R^

+9/0
1.2.2017 0:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.