Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

F89r96a20n34t60i42š35e55k 41L14u40p35í34n77e78k 8531696676362

R^

+9/0
doporučit
1.2.2017 0:35

L19u18d98v83í16k 85G14a14j60d70o50š76í50k 2815113424372

Jo jo. Tohle se dalo udělat celkem snadno i doma. V Mototechně běžně prodávali všechna kolečka, ložiska, kroužky... Jediné speciální nářadí co k tomu bylo potřeba byl trn na vystředění a seřízení spojky. Akorát se to fakt hodně blbě utěsňovalo, aby nekapal olej. Komplet nová převodovka stála něco kolem 5 000 Kčs a prodali vám jí přes pult (pokud jí tedy měli a vystáli jste si frontu).

Z dnešního pohledu naprosto neskutečné.

+7/0
doporučit
1.2.2017 9:52

J27a91n 95V35o77t96a70v62a 3654620887549

smekám nad mechaniky a smekám i nad sportovním duchem a duchem kolegiality.

+3/0
doporučit
1.2.2017 18:59

M21a38r47t19i42n 19V93l90č23e14k 6485557374742

Na škodovce je to parádní práce a mechanik ,který se vyučil na těchto strojích Š 1000-130 převodovku zná nazpaměť a hlavně ten adrenalin při závodu vyhecuje všechny k výkonům. Zkuste rozebrat převodovku třeba z megana to je hlavolam :-) Jinak kameny poloos se dělaly na vazelínu ,ale lepší je mikroténový sáček na čep a kámen namáčknout pak se neotáčí a krásně zapadne do klece diferenciálu .Jo to dříve byli auta -ted je to akorád o sponzorech a penězích ,dříve to bylo hlavně o nadšení a dřině .Ted ty auta jezdí skoro sama .Vysoký výkon nešika řidič a průser .Takováhle 1000 byla o umu a srdíčku řidiče-mechanika V

+2/0
doporučit
1.2.2017 19:39

M83a90r36t88i53n 33Š45t51ě35p76á71n10e40k 3217383313501

Krasa

+2/0
doporučit
1.2.2017 9:29

V32ě25r59a 49F42o12l66t18ý71n16o50v24á 1238536497979

My pamětníci vzpomínáme i na sovětský film "Rallye Modrý průsmyk". Tam opravovali převodovku Moskviče na zemi v písku. To bylo drama.

+1/0
doporučit
1.2.2017 13:04
Foto

P13a22t78r35i75k 19B65a19n69g12a 6707477419778

R^

+1/0
doporučit
1.2.2017 8:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.