Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rally autodědečků je adrenalin: generálka převodovky zabrala 4,5 hodiny

Tohle garáže nóbl hotelu v Aix de Bains v podhůří francouzských Alp ještě nezažily. Výměnu převodovky v padesátiletém embéčku za čtyři a půl hodiny si s vykulenýma očima přišla prohlédnout spousta diváků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M54a57r58t20i35n 64V57o48k97o71u43n 9258723623866

proc proboha nemaji nejake poradne celovky a sviti si tam tou strasnou lampickou? to nechapu

0/0
5.2.2017 20:52

J78a73n 53D24v11o42r43a34k 4106352410635

Není to náhodou Aix-les-Bains, pane Dvořáku?:-)

0/0
1.2.2017 20:07

M50a28r21t88i13n 24V10l67č92e91k 6445817634192

Na škodovce je to parádní práce a mechanik ,který se vyučil na těchto strojích Š 1000-130 převodovku zná nazpaměť a hlavně ten adrenalin při závodu vyhecuje všechny k výkonům. Zkuste rozebrat převodovku třeba z megana to je hlavolam :-) Jinak kameny poloos se dělaly na vazelínu ,ale lepší je mikroténový sáček na čep a kámen namáčknout pak se neotáčí a krásně zapadne do klece diferenciálu .Jo to dříve byli auta -ted je to akorád o sponzorech a penězích ,dříve to bylo hlavně o nadšení a dřině .Ted ty auta jezdí skoro sama .Vysoký výkon nešika řidič a průser .Takováhle 1000 byla o umu a srdíčku řidiče-mechanika V

+2/0
1.2.2017 19:39

J88a46n 28V70o19t20a81v51a 3464630647179

smekám nad mechaniky a smekám i nad sportovním duchem a duchem kolegiality.

+3/0
1.2.2017 18:59

V13ě75r21a 33F57o84l93t11ý16n29o86v81á 1398116717949

My pamětníci vzpomínáme i na sovětský film "Rallye Modrý průsmyk". Tam opravovali převodovku Moskviče na zemi v písku. To bylo drama.

+1/0
1.2.2017 13:04

L93u85d39v70í60k 90G53a95j15d38o25š31í80k 2985813564342

Jo jo. Tohle se dalo udělat celkem snadno i doma. V Mototechně běžně prodávali všechna kolečka, ložiska, kroužky... Jediné speciální nářadí co k tomu bylo potřeba byl trn na vystředění a seřízení spojky. Akorát se to fakt hodně blbě utěsňovalo, aby nekapal olej. Komplet nová převodovka stála něco kolem 5 000 Kčs a prodali vám jí přes pult (pokud jí tedy měli a vystáli jste si frontu).

Z dnešního pohledu naprosto neskutečné.

+7/0
1.2.2017 9:52

M94i20r34o56s69l43a59v 87S61i12n68d59e45l40a18r 2475867574602

Především k tomu jsou potřeba přípravky na seřízení kuželového soukolí stálého převodu. Naopak vystředění spojkové lamaely lze udělat pohodlně pomocí druhé (eventuelně se dala vytáhnout z převodovky) spojkové hřídele - ale to nemá se převodovkou nic společného, pokud se nerozebere spojka, dělat se to nemusí.

0/0
2.2.2017 1:05

M34a93r56t22i32n 24Š27t28ě69p71á30n17e47k 3397563433901

Krasa

+2/0
1.2.2017 9:29

T47o48m33á52š 79V81l97a88s83á45k 4694979169836

Přesně tak, přečteno jedním dechem.

0/0
1.2.2017 9:35
Foto

P93a50t30r32i40k 48B97a11n41g51a 6247897269418

R^

+1/0
1.2.2017 8:17

F94r30a29n87t95i27š98e47k 33L17u54p21í57n32e47k 8771576306622

R^

+9/0
1.2.2017 0:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.