Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novinky pro octavii: extravagantní přední světla a litrový tříválec

Nejdůležitější model Škody je v třetí generaci na trhu čtvrtým rokem, do prodeje vstoupila na začátku roku 2013. Octavia je tedy v půlce životního cyklu a blíží se čas změn, facelift bude podle informací ze zákulisí velmi odvážný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A12n52d20r71e87j 46O69l56e97k81s18a 3805711627531

A bude ten tříválec aspoň hvězdicovej? No ne...to nebude. Leda do do W ;-D

0/0
18.3.2016 20:36

J71i21ř94í 51S38c66h63w84a71c97h 8418194988836

podle počtu příspěvků zde, je ten tříválec "hvězdný" nikoliv "hvězdicový" ani "dodo W"....:-P

0/−1
18.3.2016 21:50

A63n33d98r32e13j 14O88l16e53k90s95a 3915331857981

R^Možná by měli udělat tříválcovýho boxera, to byla inovace...

0/0
20.3.2016 21:51

F68r12a68n44t87i97š21e16k 36D73r63b48o66h47l72a56v 6371694726

No je doba, kdy z aut , ač vypadají hezky, dělají mrzáky. Na takové auto dáte držák na kola a spotřeba je v pr... . Zkrátka to nemá sílu.

0/0
13.3.2016 9:16

J43i58ř19í 57S67c58h63w65a67c13h 8548454428776

neboj 2,3 i 4 kola to uveze lépe jak Octa I s 1,4/55kW....

A kdy byla doba. kdy se z aut nedělali "mrzáci", myslíš jako tehdy, když základní motorizace sice měly objem 1.4-1.6, ale výkon cca 50-60kW, Myslíš snad, že ta auta tehdy měla větší silu?

0/0
13.3.2016 14:11

J84i12ř95í 72S74c21h84w52a27c71h 8588484658326

takže neměla....;-)

0/−1
15.3.2016 18:42

A67n79d44r68e32j 59O51l50e59k53s10a 3855331427521

A kolik vážila? ;-)

0/0
20.3.2016 21:53

J12i80ř37í 30S69c80h45w76a82c62h 8578864908416

Octa I s "nemrzákem" 1.4/55kW byla o nějakých 70 kilo těžší, než Octa III s TSI 1.2/81kW (u 1.0/85kW to bude podobné), .... dynamika na stovku za 15,5 sec oproti 10,1 sec hovoří za vše....

0/0
20.3.2016 22:26

M47i98c29h92a41l 96N87o67v85á22k 7810359447524

Litrový tříválec se bude blbě prodávat jako ojetina, to samý i nový diesly. Holt managementu se zadaří snížit statistiku průměrného stáří vozu až na 9let.:-(

+3/0
12.3.2016 15:05

P51e71t88r 86H51o98r24á90k 1319273949504

Dnes jsem koukal na autosalon ze ženevy a bylo tam jedno auto za druhým s litrovým motorem, a to včetně nějakého levného sporťáku od opelu. Takže asi je to trend.

+1/0
12.3.2016 9:45

J32a13n 60J15e73m72e59l18k21a 1545800

Pouze EU.

+1/0
12.3.2016 12:16

J92i91ř45í 64S44c93h24w47a44c46h 8918344218736

a Japonsko ....tam dokonce jen 600 ccm ;-)

0/0
12.3.2016 15:27

A69n44d91r26e56j 77O11l96e90k73s83a 3175801487191

To jistě, je ta autíčka jsou poloviční a menší - pro místní trh ;-)

0/0
20.3.2016 21:55
Foto

J74a35n 40D96o90č95e94k16a43l 1794956161785

Motor se 3 válci je jako chlap s jednou koulí :-P

+2/−1
12.3.2016 3:45

J59i13ř40í 78S49c41h13w37a67c90h 8648764788946

svez se někdy v i8 a zjistíš, že to tvoje vozítko je jako chlap bez koulí.....:-P

0/0
12.3.2016 16:24
Foto

J10a70n 80D37o23č75e38k69a20l 1614366291775

Sakra .... jasnovidec ;-D. Podle diskuze pozná čím jezdím.

0/0
13.3.2016 16:38

J74i38ř57í 46S59c70h32w47a86c43h 8158664488446

čistá dedukce, že s velkou pravděpodobností to nebude nic, co by udělalo stovku za čas kratší než "chlap s jednou koulí" tj. 4,4 sekundy.....;-)

Chceš snad tvrdit že se ve svém "jasnovidectví" mýlím?

0/0
13.3.2016 17:25

A81n16d44r74e30j 22O10l94e45k62s52a 3825391507891

Jirko, to auto je mrzák od narození. Je jedno, jaký má papírový parametry.

0/0
15.3.2016 20:06

J92i77ř51í 30S63c38h98w19a54c15h 8158564568226

Andreji, a co je to teprve za "mrtvolky", co se mu dívají jen do výfuku....;-)

0/0
15.3.2016 22:08

J36i74ř69í 73S41c55h62w75a85c16h 8178764788926

Andreji, auto co dynamikou nemá na takové, co je jakože ten "mrzák", je "mrtvola" a je jedno kolik má válců nebo jakej má zvuk, to je jen takové chrastění kostí kostlivce ležícího v hrobě....

0/0
15.3.2016 22:20

J94i93ř76í 40S80c56h92w64a63c46h 8848154828966

takže ne, nemýlím se.....

0/0
15.3.2016 18:43
Foto

J88a69n 24D64o52č81e18k87a81l 1184976931375

Mýlíš. Preferuji u auta jiné parametry než zrychlení, jezdím off road :-)

0/0
18.3.2016 0:35

J27i91ř44í 22S85c58h15w24a59c37h 8738744108286

takže jsem se nemýlil....

a v "off road" ti to možná "nandá" i dvouválcová čtyřkolka....;-)

0/0
18.3.2016 10:08
Foto

J71a20n 33D88o35č72e65k85a26l 1914516331965

Jasně .... spokojenej? ;-D

0/0
19.3.2016 2:22

P84a16v22e68l 42N86o29v75á72k 4293338975561

tyhle maloobjemovy motory nam byl cert dluzen. po meste je to fajn, ale na dalnici pri vyssich rychlostech to proste nema tu pruznost. a fakt, jestli je kastle kolem motoru kulata nebo hranata a modra nebo zelena, s tim nic neudela.

+2/0
11.3.2016 13:55

J76i81ř39í 41S49c88h52w62a46c76h 8578284718306

"pružnost" motoru ve vyšších rychlostech není dána objemem, ale výkonovou rezervou. Atmosféra libovolně velká, která bude mít maximální výkon 85 kW bude ve 130 km stejně "pružná" jako toto turbo.....jen se musí podřazením vytočit o nějakých 1000 otáček výše.....při stejných otáčkách (do 4000) je turbo naopak "pružnější" protože dává větší krouťák ;-)

+2/−3
11.3.2016 20:10

M71i41c74h51a69l 62R61e30j17z47e68k 5416877805521

Trochu by me vadilo, ze nemuzu prudce akcelerovat ze 180 na 220, ale vetsine lide, co jezdi pomalu, pianko do 150 to stacit bude.

0/0
12.3.2016 15:31

D97a90v98i90d 78H95o82l56m83a52n 5624790447

Jsi fakt borec !

+2/0
14.3.2016 5:49

M48i39c63h49a69l 65R57e43i96t76e63r 7445933554

Pokud mi vyrobce smluvne garantuje najezd minimalne 250tis bez specifikace provozu, nemam s tim problem. A hodnotam spotreby se jen smeju...

+1/0
11.3.2016 10:03

J73i91ř71í 17S11c71h19w47a84c58h 8378924348876

takže jezdíš hromadnou dopravou nebo na kole?

0/−4
11.3.2016 11:28

J84a90r98o17s81l27a81v 77Č82e29r71v31e32n18k10a 1241458558838

Stačí jezdit jako člověk, a né jeko debil a hned auto déle vydrží. Ale to "bez specifikace provozu" tam jistě bylo záměrně, asi to vypovídá o vašich jezdeckých návycích...ale třeba to tak není! :-) A smějete se hodnotám spotřeby? Když vidím, jak lidi jezdí, tak se nedivím, že jim auta žerou i trávu kolem silnic! Je to jen a jen o stylu jízdy, ale když holt každý chce do cíle dorazit o minutu dřív a udělá pro to cokoliv, tak to je pak těžký!...

0/−1
12.3.2016 7:12

J49a19r64o21m44í60r 18K34r10á53l 4140219764409

Se švagrem jsme jezdili v létě po Jizerkách a jeho litrové Polo si vzalo 7,2 litru, můj 15 let starý Golf 7,8. A pochybuji, že se to Polo dožije těch 320 tisíc, co Golf.

+2/0
13.3.2016 8:31
Foto

A68l58e16š 76B55a61l76o73u95n 3185528459785

Mno, musím všem nadšeným kritikům trochu rozčísnout paruky. Ford Eco Boost je vybaven litrovým tříválcem, který ve své přeplňované verzi dává 85 kW. A ejhle - ono se to prodává velmi dobře.... A není to jediná značka, co má litrový, přeplňovaný tříválec...No, vypadá to, že co každý druhý Čech, to tak trochu tydýt...Holt, asi jinej gang [>-]

+3/−1
11.3.2016 9:41

P48a10v46e70l 22N81o18v84á78k 4303788635561

kde jste vzal, ze 'prodava se dobre' rovna se 'je to dobre'?

+1/0
11.3.2016 13:56

M73a91r81t33i77n 17F93i89l62i59p93c46z88y92k 3161741225553

Fordí motor ma 92kW pokud se nemýlím.

0/0
11.3.2016 14:23

J68a98k80u68b 33N63o82v91á38k 8670553890382

Tak urcite, treba 1.8 v Mondeu 2001.

0/0
11.3.2016 18:37

M36a22r98t87i84n 91F72i39l44i50p88c84z50y51k 3341321885113

Já psal o přeplňovaném litrovém 3-válci.

0/0
13.3.2016 7:48

D19a65v73i20d 64H74o14l68m28a49n 5854780367

To je zase názor.. Kdyby jste napsal šicí stroj, tak to beru, ale vysavač ? :-/ Pokud Vám turbo nevydrželo do první výměny oleje, tak jsou dvě možnosti. Bylo vadné a v záruce Vám dali nové, anebo ta druhá. Chováte se k autu jako dobytek. Vaše spotřeba naprosto jasně deklaruje, že platí druhá možnost. Mám najeto s tím samým (služebák) přes 185.000km a jsem naprosto spokojen. Vše původní, bez závad, krom rozvod. řetězu v rámci prevence. Spotřeba za celou dobu provozu činí 5,76l/100km (možno vyhledat na spotreby.cz) Reálně 8,5 ? Zřejmě jste si hodně odléval do soukromého... ;-D

+1/−1
11.3.2016 9:01

J44a72n 30J66e33m89e14l31k82a 1485260

Zajimavé, že Subaru střední třídy - Legacy, poctivé auto s normální hmotností s 2,5L benzinovým 4ř válcem, 110 kw a jejich cvt automatem mi v roce 2010 žralo 6,7,8 litrů na 100. A to to byla 4ř kolka, která sama o sobě sežere 0,7L /100km. Tedy hodnoty, které údajně tyto různé motory papají bez 4*4 a pohodlí auta střední třídy.

0/0
11.3.2016 8:11

J33i57ř91í 82S82c21h58w68a49c65h 8458344648266

ovšem praktický průměr Legacy je někde mezi 8,5-11 litry ;-)

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/47-Subaru/410-Legacy.html?fueltype=2&power_s=105&power_e=115

+1/0
11.3.2016 11:41

J56a33n 82J26e72m32e52l65k24a 1535220

Průměr u tohoto modelu, při této konfiguraci a modelovém roku od 2009 je 8,4. Já jsem s ním jezdil za cca 7,3. Dobrá převodovka, bez hydroměniče, který udržuje otáčky, tam kde mají být. Jistě, ty downsize, budou úspornější, ale za jakou cenu a kvalitu.

0/0
12.3.2016 11:07

J29a84n 10S42v83e79t35l26i56k 8867179829309

Taky jsem jezdil s Octavia I z roku 2001 za 4,1 /100km. Byl to ten nesmrtelnej motor 1,9TDI/66kW. Kamarád už na něm má natočeno 931000 km. Vydrží to i ten litrovej bazmek?

0/0
21.4.2016 11:03

M85a17r90t27i38n 69V98r47a65n49a 1756663314150

už je to trapné. ať udělají novou masku jakou chtěj, pořád to bude jen ŠKODA AUTA a škoda peněz..

+3/−5
11.3.2016 5:30

M20i26c73h66a42l 48M70o62u35c57h35a 9648859193174

Škodovácké prodeje Tvá slove jen potvrzují... ;-)

+3/0
11.3.2016 8:42

M17i39c49h50a61l 40R65e41j34z36e54k 5536737625441

Ano, chtelo by to neco pekneho na pohled. Megane nebo Duplo

0/0
12.3.2016 15:33

M75a62r74t25i10n 82Š29i73m44e59k 4320804428905

A je to tady, HTP Turbo v Octavii ;-D

+8/0
10.3.2016 16:44

P72e82t88r 40U58t20ě36k25a68l 9730538838

No - super! Nový ksicht ale ukážou Mercedes. Blbější příspěvek už nemáte?

A ty kecy o novém motoru jsou taky promo akce - jasně že je to kvůli nátlaku od EK (downsizeing), ale podle mne tudy cesta nevede. Životnost takto vyhoněných jednotek se sníží a iluze o nižší spotřebě jsou z oboru "přání otcem myšlenky". Jo, bude to žrát míň, pokud s tím budete jezdit pomaleji. Fakt nechápu, jak můžou tvrdit takovou kravinu, že vyššího výkonu dosáhnou s nižší spotřebou. To vynalezli perpeetum mobile? Výkon je přímo úměrný množství spáleného paliva a je zcela irelevantní, že tam narvete turbo - to je tam jen proto, aby se do válců dostalo víc vzduchu - aby se mohlo spálit víc paliva. Takže jestli třílitrový motor má větší válce, prostě v nich tak probíhá pomaleji. Ale množství paliva je při stejném odebíraném výkonu přibližně stejný.

+1/−2
10.3.2016 14:57

J48i39ř87í 93S95c98h90w33a59c12h 8218924168346

evidentně ti ztráty v motoru a co má na ně jaký vliv, nic neříká......

+3/−1
10.3.2016 15:05

P19e74t16r 12U17t84ě97k42a62l 9700648428

Jako že ztráty má jen velký motor, nebo co?

+1/−2
10.3.2016 18:24

J14i33ř97í 59S92c10h71w25a43c88h 8848494638336

no jasně, neříká......Rv

+3/−1
10.3.2016 20:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.