Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novinky pro octavii: extravagantní přední světla a litrový tříválec

Nejdůležitější model Škody je v třetí generaci na trhu čtvrtým rokem, do prodeje vstoupila na začátku roku 2013. Octavia je tedy v půlce životního cyklu a blíží se čas změn, facelift bude podle informací ze zákulisí velmi odvážný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A46n26d61r81e93j 42O17l94e50k54s90a 3275261867131

A bude ten tříválec aspoň hvězdicovej? No ne...to nebude. Leda do do W ;-D

0/0
18.3.2016 20:36

J67i41ř29í 22S76c45h24w28a31c30h 8158504148206

podle počtu příspěvků zde, je ten tříválec "hvězdný" nikoliv "hvězdicový" ani "dodo W"....:-P

0/−1
18.3.2016 21:50

A38n82d95r96e85j 17O80l48e18k33s67a 3695431437491

R^Možná by měli udělat tříválcovýho boxera, to byla inovace...

0/0
20.3.2016 21:51

F11r37a58n84t30i56š44e13k 58D55r24b32o96h40l60a87v 6901134846

No je doba, kdy z aut , ač vypadají hezky, dělají mrzáky. Na takové auto dáte držák na kola a spotřeba je v pr... . Zkrátka to nemá sílu.

0/0
13.3.2016 9:16

J22i71ř93í 30S39c79h31w29a33c95h 8548164118796

neboj 2,3 i 4 kola to uveze lépe jak Octa I s 1,4/55kW....

A kdy byla doba. kdy se z aut nedělali "mrzáci", myslíš jako tehdy, když základní motorizace sice měly objem 1.4-1.6, ale výkon cca 50-60kW, Myslíš snad, že ta auta tehdy měla větší silu?

0/0
13.3.2016 14:11

J77i29ř91í 56S64c82h62w92a78c46h 8518704838836

takže neměla....;-)

0/−1
15.3.2016 18:42

A17n56d44r75e65j 57O31l77e16k17s28a 3155981377201

A kolik vážila? ;-)

0/0
20.3.2016 21:53

J17i14ř48í 22S51c28h20w67a41c35h 8308324288926

Octa I s "nemrzákem" 1.4/55kW byla o nějakých 70 kilo těžší, než Octa III s TSI 1.2/81kW (u 1.0/85kW to bude podobné), .... dynamika na stovku za 15,5 sec oproti 10,1 sec hovoří za vše....

0/0
20.3.2016 22:26

M57i78c68h94a46l 21N76o61v77á49k 7530579107224

Litrový tříválec se bude blbě prodávat jako ojetina, to samý i nový diesly. Holt managementu se zadaří snížit statistiku průměrného stáří vozu až na 9let.:-(

+3/0
12.3.2016 15:05

P84e37t59r 82H35o81r71á41k 1129573429654

Dnes jsem koukal na autosalon ze ženevy a bylo tam jedno auto za druhým s litrovým motorem, a to včetně nějakého levného sporťáku od opelu. Takže asi je to trend.

+1/0
12.3.2016 9:45

J95a87n 12J49e45m35e13l84k58a 1385590

Pouze EU.

+1/0
12.3.2016 12:16

J19i61ř25í 43S54c36h97w68a92c28h 8978824148756

a Japonsko ....tam dokonce jen 600 ccm ;-)

0/0
12.3.2016 15:27

A46n96d45r30e25j 75O20l62e80k25s88a 3595371137271

To jistě, je ta autíčka jsou poloviční a menší - pro místní trh ;-)

0/0
20.3.2016 21:55
Foto

J54a24n 63D55o76č49e31k19a48l 1264156131885

Motor se 3 válci je jako chlap s jednou koulí :-P

+2/−1
12.3.2016 3:45

J48i47ř97í 14S96c73h98w38a66c63h 8438624498556

svez se někdy v i8 a zjistíš, že to tvoje vozítko je jako chlap bez koulí.....:-P

0/0
12.3.2016 16:24
Foto

J79a10n 54D94o97č93e51k48a13l 1444376371355

Sakra .... jasnovidec ;-D. Podle diskuze pozná čím jezdím.

0/0
13.3.2016 16:38

J24i86ř96í 14S19c71h30w24a43c26h 8838614638146

čistá dedukce, že s velkou pravděpodobností to nebude nic, co by udělalo stovku za čas kratší než "chlap s jednou koulí" tj. 4,4 sekundy.....;-)

Chceš snad tvrdit že se ve svém "jasnovidectví" mýlím?

0/0
13.3.2016 17:25

A88n87d60r30e92j 36O92l50e19k93s31a 3175191477101

Jirko, to auto je mrzák od narození. Je jedno, jaký má papírový parametry.

0/0
15.3.2016 20:06

J43i63ř76í 68S47c83h50w68a59c33h 8908284418456

Andreji, a co je to teprve za "mrtvolky", co se mu dívají jen do výfuku....;-)

0/0
15.3.2016 22:08

J82i69ř42í 43S89c61h59w52a24c43h 8118414738776

Andreji, auto co dynamikou nemá na takové, co je jakože ten "mrzák", je "mrtvola" a je jedno kolik má válců nebo jakej má zvuk, to je jen takové chrastění kostí kostlivce ležícího v hrobě....

0/0
15.3.2016 22:20

J13i81ř11í 62S82c24h10w62a16c91h 8268294478286

takže ne, nemýlím se.....

0/0
15.3.2016 18:43
Foto

J10a95n 12D17o61č14e35k33a87l 1734286841495

Mýlíš. Preferuji u auta jiné parametry než zrychlení, jezdím off road :-)

0/0
18.3.2016 0:35

J90i49ř42í 67S15c20h72w65a76c31h 8378454278456

takže jsem se nemýlil....

a v "off road" ti to možná "nandá" i dvouválcová čtyřkolka....;-)

0/0
18.3.2016 10:08
Foto

J30a63n 49D27o69č24e40k51a27l 1414926791685

Jasně .... spokojenej? ;-D

0/0
19.3.2016 2:22

P51a78v92e37l 43N97o73v18á23k 4733348205181

tyhle maloobjemovy motory nam byl cert dluzen. po meste je to fajn, ale na dalnici pri vyssich rychlostech to proste nema tu pruznost. a fakt, jestli je kastle kolem motoru kulata nebo hranata a modra nebo zelena, s tim nic neudela.

+2/0
11.3.2016 13:55

J74i61ř33í 74S73c71h44w67a14c68h 8488564588706

"pružnost" motoru ve vyšších rychlostech není dána objemem, ale výkonovou rezervou. Atmosféra libovolně velká, která bude mít maximální výkon 85 kW bude ve 130 km stejně "pružná" jako toto turbo.....jen se musí podřazením vytočit o nějakých 1000 otáček výše.....při stejných otáčkách (do 4000) je turbo naopak "pružnější" protože dává větší krouťák ;-)

+2/−3
11.3.2016 20:10

M18i49c31h10a74l 35R51e30j85z82e93k 5936467525371

Trochu by me vadilo, ze nemuzu prudce akcelerovat ze 180 na 220, ale vetsine lide, co jezdi pomalu, pianko do 150 to stacit bude.

0/0
12.3.2016 15:31

D17a89v25i16d 60H49o77l27m52a67n 5304440107

Jsi fakt borec !

+2/0
14.3.2016 5:49

M47i19c54h79a83l 37R65e68i90t72e58r 7835663534

Pokud mi vyrobce smluvne garantuje najezd minimalne 250tis bez specifikace provozu, nemam s tim problem. A hodnotam spotreby se jen smeju...

+1/0
11.3.2016 10:03

J75i50ř79í 78S34c91h40w96a78c32h 8498964308396

takže jezdíš hromadnou dopravou nebo na kole?

0/−4
11.3.2016 11:28

J31a77r42o53s90l51a82v 75Č37e23r19v19e86n67k25a 1261658328938

Stačí jezdit jako člověk, a né jeko debil a hned auto déle vydrží. Ale to "bez specifikace provozu" tam jistě bylo záměrně, asi to vypovídá o vašich jezdeckých návycích...ale třeba to tak není! :-) A smějete se hodnotám spotřeby? Když vidím, jak lidi jezdí, tak se nedivím, že jim auta žerou i trávu kolem silnic! Je to jen a jen o stylu jízdy, ale když holt každý chce do cíle dorazit o minutu dřív a udělá pro to cokoliv, tak to je pak těžký!...

0/−1
12.3.2016 7:12

J94a12r76o72m88í95r 52K68r49á40l 4310399864169

Se švagrem jsme jezdili v létě po Jizerkách a jeho litrové Polo si vzalo 7,2 litru, můj 15 let starý Golf 7,8. A pochybuji, že se to Polo dožije těch 320 tisíc, co Golf.

+2/0
13.3.2016 8:31
Foto

A35l47e22š 39B14a91l25o69u98n 3225658689245

Mno, musím všem nadšeným kritikům trochu rozčísnout paruky. Ford Eco Boost je vybaven litrovým tříválcem, který ve své přeplňované verzi dává 85 kW. A ejhle - ono se to prodává velmi dobře.... A není to jediná značka, co má litrový, přeplňovaný tříválec...No, vypadá to, že co každý druhý Čech, to tak trochu tydýt...Holt, asi jinej gang [>-]

+3/−1
11.3.2016 9:41

P15a72v80e61l 66N27o13v35á37k 4533158535571

kde jste vzal, ze 'prodava se dobre' rovna se 'je to dobre'?

+1/0
11.3.2016 13:56

M48a81r42t45i16n 82F32i13l60i30p13c86z61y39k 3771341135643

Fordí motor ma 92kW pokud se nemýlím.

0/0
11.3.2016 14:23

J16a29k80u46b 95N68o77v64á22k 8830803960932

Tak urcite, treba 1.8 v Mondeu 2001.

0/0
11.3.2016 18:37

M16a85r56t53i43n 37F62i16l81i46p21c53z52y77k 3741151865343

Já psal o přeplňovaném litrovém 3-válci.

0/0
13.3.2016 7:48

D10a33v87i98d 33H75o11l84m73a67n 5504700477

To je zase názor.. Kdyby jste napsal šicí stroj, tak to beru, ale vysavač ? :-/ Pokud Vám turbo nevydrželo do první výměny oleje, tak jsou dvě možnosti. Bylo vadné a v záruce Vám dali nové, anebo ta druhá. Chováte se k autu jako dobytek. Vaše spotřeba naprosto jasně deklaruje, že platí druhá možnost. Mám najeto s tím samým (služebák) přes 185.000km a jsem naprosto spokojen. Vše původní, bez závad, krom rozvod. řetězu v rámci prevence. Spotřeba za celou dobu provozu činí 5,76l/100km (možno vyhledat na spotreby.cz) Reálně 8,5 ? Zřejmě jste si hodně odléval do soukromého... ;-D

+1/−1
11.3.2016 9:01

J31a63n 36J95e10m14e85l44k96a 1505580

Zajimavé, že Subaru střední třídy - Legacy, poctivé auto s normální hmotností s 2,5L benzinovým 4ř válcem, 110 kw a jejich cvt automatem mi v roce 2010 žralo 6,7,8 litrů na 100. A to to byla 4ř kolka, která sama o sobě sežere 0,7L /100km. Tedy hodnoty, které údajně tyto různé motory papají bez 4*4 a pohodlí auta střední třídy.

0/0
11.3.2016 8:11

J33i82ř68í 92S53c90h12w59a35c59h 8798734158176

ovšem praktický průměr Legacy je někde mezi 8,5-11 litry ;-)

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/47-Subaru/410-Legacy.html?fueltype=2&power_s=105&power_e=115

+1/0
11.3.2016 11:41

J61a79n 52J57e62m93e64l21k97a 1885890

Průměr u tohoto modelu, při této konfiguraci a modelovém roku od 2009 je 8,4. Já jsem s ním jezdil za cca 7,3. Dobrá převodovka, bez hydroměniče, který udržuje otáčky, tam kde mají být. Jistě, ty downsize, budou úspornější, ale za jakou cenu a kvalitu.

0/0
12.3.2016 11:07

J25a80n 74S10v11e88t13l82i39k 8757509169179

Taky jsem jezdil s Octavia I z roku 2001 za 4,1 /100km. Byl to ten nesmrtelnej motor 1,9TDI/66kW. Kamarád už na něm má natočeno 931000 km. Vydrží to i ten litrovej bazmek?

0/0
21.4.2016 11:03

M41a82r64t90i44n 87V51r88a30n88a 1476333434860

už je to trapné. ať udělají novou masku jakou chtěj, pořád to bude jen ŠKODA AUTA a škoda peněz..

+3/−5
11.3.2016 5:30

M43i55c92h21a83l 79M13o37u19c37h58a 9348699763904

Škodovácké prodeje Tvá slove jen potvrzují... ;-)

+3/0
11.3.2016 8:42

M74i41c21h72a44l 26R79e38j73z75e19k 5476107945911

Ano, chtelo by to neco pekneho na pohled. Megane nebo Duplo

0/0
12.3.2016 15:33

M36a76r67t12i68n 36Š45i63m66e36k 4140134738375

A je to tady, HTP Turbo v Octavii ;-D

+8/0
10.3.2016 16:44

P41e20t27r 73U97t55ě57k36a59l 9970708638

No - super! Nový ksicht ale ukážou Mercedes. Blbější příspěvek už nemáte?

A ty kecy o novém motoru jsou taky promo akce - jasně že je to kvůli nátlaku od EK (downsizeing), ale podle mne tudy cesta nevede. Životnost takto vyhoněných jednotek se sníží a iluze o nižší spotřebě jsou z oboru "přání otcem myšlenky". Jo, bude to žrát míň, pokud s tím budete jezdit pomaleji. Fakt nechápu, jak můžou tvrdit takovou kravinu, že vyššího výkonu dosáhnou s nižší spotřebou. To vynalezli perpeetum mobile? Výkon je přímo úměrný množství spáleného paliva a je zcela irelevantní, že tam narvete turbo - to je tam jen proto, aby se do válců dostalo víc vzduchu - aby se mohlo spálit víc paliva. Takže jestli třílitrový motor má větší válce, prostě v nich tak probíhá pomaleji. Ale množství paliva je při stejném odebíraném výkonu přibližně stejný.

+1/−2
10.3.2016 14:57

J26i29ř45í 73S41c12h42w26a10c81h 8668674188636

evidentně ti ztráty v motoru a co má na ně jaký vliv, nic neříká......

+3/−1
10.3.2016 15:05

P38e77t54r 46U39t22ě15k11a41l 9650908728

Jako že ztráty má jen velký motor, nebo co?

+1/−2
10.3.2016 18:24

J12i48ř44í 10S26c68h40w14a20c25h 8288914938116

no jasně, neříká......Rv

+3/−1
10.3.2016 20:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.