Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Novinky pro octavii: extravagantní přední světla a litrový tříválec

Nejdůležitější model Škody je v třetí generaci na trhu čtvrtým rokem, do prodeje vstoupila na začátku roku 2013. Octavia je tedy v půlce životního cyklu a blíží se čas změn, facelift bude podle informací ze zákulisí velmi odvážný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A87n84d33r40e73j 55O16l17e84k96s67a 3405601597841

A bude ten tříválec aspoň hvězdicovej? No ne...to nebude. Leda do do W ;-D

0/0
18.3.2016 20:36

J75i42ř96í 20S75c92h11w98a50c33h 8288904468496

podle počtu příspěvků zde, je ten tříválec "hvězdný" nikoliv "hvězdicový" ani "dodo W"....:-P

0/−1
18.3.2016 21:50

A98n84d58r87e33j 74O17l65e91k90s51a 3755341727611

R^Možná by měli udělat tříválcovýho boxera, to byla inovace...

0/0
20.3.2016 21:51


F11r33a10n89t98i25š27e41k 20D87r64b85o85h81l17a54v 6631684676

No je doba, kdy z aut , ač vypadají hezky, dělají mrzáky. Na takové auto dáte držák na kola a spotřeba je v pr... . Zkrátka to nemá sílu.

0/0
13.3.2016 9:16

J84i21ř18í 51S37c83h77w20a50c15h 8688104678376

neboj 2,3 i 4 kola to uveze lépe jak Octa I s 1,4/55kW....

A kdy byla doba. kdy se z aut nedělali "mrzáci", myslíš jako tehdy, když základní motorizace sice měly objem 1.4-1.6, ale výkon cca 50-60kW, Myslíš snad, že ta auta tehdy měla větší silu?

0/0
13.3.2016 14:11

J46i49ř98í 27S11c47h33w81a52c48h 8108684878316

takže neměla....;-)

0/−1
15.3.2016 18:42

A82n84d45r86e16j 66O86l49e92k81s71a 3155311157761

A kolik vážila? ;-)

0/0
20.3.2016 21:53

J35i50ř86í 95S58c48h42w17a37c62h 8318434138676

Octa I s "nemrzákem" 1.4/55kW byla o nějakých 70 kilo těžší, než Octa III s TSI 1.2/81kW (u 1.0/85kW to bude podobné), .... dynamika na stovku za 15,5 sec oproti 10,1 sec hovoří za vše....

0/0
20.3.2016 22:26

M68i50c67h94a55l 36N64o69v80á92k 7100509967554

Litrový tříválec se bude blbě prodávat jako ojetina, to samý i nový diesly. Holt managementu se zadaří snížit statistiku průměrného stáří vozu až na 9let.:-(

+3/0
12.3.2016 15:05

P26e54t94r 26H27o14r26á96k 1239713399824

Dnes jsem koukal na autosalon ze ženevy a bylo tam jedno auto za druhým s litrovým motorem, a to včetně nějakého levného sporťáku od opelu. Takže asi je to trend.

+1/0
12.3.2016 9:45

J49a76n 18J34e84m32e83l80k33a 1415140

Pouze EU.

+1/0
12.3.2016 12:16

J20i74ř78í 21S65c69h92w94a17c51h 8858894818666

a Japonsko ....tam dokonce jen 600 ccm ;-)

0/0
12.3.2016 15:27

A14n26d97r50e70j 37O95l65e72k85s87a 3615551187761

To jistě, je ta autíčka jsou poloviční a menší - pro místní trh ;-)

0/0
20.3.2016 21:55
Foto

J65a25n 31D84o50č84e50k48a92l 1604376291765

Motor se 3 válci je jako chlap s jednou koulí :-P

+2/−1
12.3.2016 3:45

J31i41ř62í 85S36c67h79w16a85c39h 8628134178536

svez se někdy v i8 a zjistíš, že to tvoje vozítko je jako chlap bez koulí.....:-P

0/0
12.3.2016 16:24
Foto

J11a91n 33D13o23č84e27k51a35l 1644156401815

Sakra .... jasnovidec ;-D. Podle diskuze pozná čím jezdím.

0/0
13.3.2016 16:38

J63i76ř14í 89S42c18h29w43a41c32h 8118354878376

čistá dedukce, že s velkou pravděpodobností to nebude nic, co by udělalo stovku za čas kratší než "chlap s jednou koulí" tj. 4,4 sekundy.....;-)

Chceš snad tvrdit že se ve svém "jasnovidectví" mýlím?

0/0
13.3.2016 17:25

A70n79d84r68e81j 43O40l49e55k69s56a 3245431587791

Jirko, to auto je mrzák od narození. Je jedno, jaký má papírový parametry.

0/0
15.3.2016 20:06

J15i97ř80í 95S85c26h38w80a49c29h 8948874208696

Andreji, a co je to teprve za "mrtvolky", co se mu dívají jen do výfuku....;-)

0/0
15.3.2016 22:08

J68i31ř77í 34S56c56h71w50a94c32h 8958504238316

Andreji, auto co dynamikou nemá na takové, co je jakože ten "mrzák", je "mrtvola" a je jedno kolik má válců nebo jakej má zvuk, to je jen takové chrastění kostí kostlivce ležícího v hrobě....

0/0
15.3.2016 22:20

J44i42ř28í 73S69c63h36w34a30c38h 8128214418976

takže ne, nemýlím se.....

0/0
15.3.2016 18:43
Foto

J44a49n 85D54o30č78e86k47a77l 1884856111185

Mýlíš. Preferuji u auta jiné parametry než zrychlení, jezdím off road :-)

0/0
18.3.2016 0:35

J64i12ř57í 98S44c12h17w46a17c10h 8308284568426

takže jsem se nemýlil....

a v "off road" ti to možná "nandá" i dvouválcová čtyřkolka....;-)

0/0
18.3.2016 10:08
Foto

J44a11n 48D32o45č24e72k15a55l 1464516301435

Jasně .... spokojenej? ;-D

0/0
19.3.2016 2:22

P43a95v63e39l 87N67o54v71á31k 4713398665181

tyhle maloobjemovy motory nam byl cert dluzen. po meste je to fajn, ale na dalnici pri vyssich rychlostech to proste nema tu pruznost. a fakt, jestli je kastle kolem motoru kulata nebo hranata a modra nebo zelena, s tim nic neudela.

+2/0
11.3.2016 13:55

J33i61ř37í 48S65c35h73w46a51c46h 8388664508866

"pružnost" motoru ve vyšších rychlostech není dána objemem, ale výkonovou rezervou. Atmosféra libovolně velká, která bude mít maximální výkon 85 kW bude ve 130 km stejně "pružná" jako toto turbo.....jen se musí podřazením vytočit o nějakých 1000 otáček výše.....při stejných otáčkách (do 4000) je turbo naopak "pružnější" protože dává větší krouťák ;-)

+2/−3
11.3.2016 20:10

M44i58c56h21a56l 24R67e72j49z52e70k 5426597115701

Trochu by me vadilo, ze nemuzu prudce akcelerovat ze 180 na 220, ale vetsine lide, co jezdi pomalu, pianko do 150 to stacit bude.

0/0
12.3.2016 15:31

D23a39v19i64d 36H90o20l77m17a79n 5254560967

Jsi fakt borec !

+2/0
14.3.2016 5:49

M91i59c34h71a47l 80R20e22i74t59e82r 7525503594

Pokud mi vyrobce smluvne garantuje najezd minimalne 250tis bez specifikace provozu, nemam s tim problem. A hodnotam spotreby se jen smeju...

+1/0
11.3.2016 10:03

J22i83ř76í 33S75c71h74w38a17c29h 8118234958346

takže jezdíš hromadnou dopravou nebo na kole?

0/−4
11.3.2016 11:28

J80a48r40o40s67l69a80v 89Č28e97r94v78e90n58k47a 1781358228858

Stačí jezdit jako člověk, a né jeko debil a hned auto déle vydrží. Ale to "bez specifikace provozu" tam jistě bylo záměrně, asi to vypovídá o vašich jezdeckých návycích...ale třeba to tak není! :-) A smějete se hodnotám spotřeby? Když vidím, jak lidi jezdí, tak se nedivím, že jim auta žerou i trávu kolem silnic! Je to jen a jen o stylu jízdy, ale když holt každý chce do cíle dorazit o minutu dřív a udělá pro to cokoliv, tak to je pak těžký!...

0/−1
12.3.2016 7:12

J40a97r92o39m56í49r 83K32r62á52l 4140709334849

Se švagrem jsme jezdili v létě po Jizerkách a jeho litrové Polo si vzalo 7,2 litru, můj 15 let starý Golf 7,8. A pochybuji, že se to Polo dožije těch 320 tisíc, co Golf.

+2/0
13.3.2016 8:31
Foto

A84l41e35š 29B51a83l79o78u32n 3655778389965

Mno, musím všem nadšeným kritikům trochu rozčísnout paruky. Ford Eco Boost je vybaven litrovým tříválcem, který ve své přeplňované verzi dává 85 kW. A ejhle - ono se to prodává velmi dobře.... A není to jediná značka, co má litrový, přeplňovaný tříválec...No, vypadá to, že co každý druhý Čech, to tak trochu tydýt...Holt, asi jinej gang [>-]

+3/−1
11.3.2016 9:41

P80a26v89e37l 92N87o36v64á35k 4863198835891

kde jste vzal, ze 'prodava se dobre' rovna se 'je to dobre'?

+1/0
11.3.2016 13:56

M83a47r28t46i23n 37F70i92l15i26p22c58z83y38k 3161611755373

Fordí motor ma 92kW pokud se nemýlím.

0/0
11.3.2016 14:23

J60a28k52u12b 15N71o24v21á81k 8960293590532

Tak urcite, treba 1.8 v Mondeu 2001.

0/0
11.3.2016 18:37

M26a45r61t98i42n 59F84i51l50i66p13c75z98y77k 3781191595303

Já psal o přeplňovaném litrovém 3-válci.

0/0
13.3.2016 7:48

D58a59v57i64d 47H81o41l56m32a12n 5544720737

To je zase názor.. Kdyby jste napsal šicí stroj, tak to beru, ale vysavač ? :-/ Pokud Vám turbo nevydrželo do první výměny oleje, tak jsou dvě možnosti. Bylo vadné a v záruce Vám dali nové, anebo ta druhá. Chováte se k autu jako dobytek. Vaše spotřeba naprosto jasně deklaruje, že platí druhá možnost. Mám najeto s tím samým (služebák) přes 185.000km a jsem naprosto spokojen. Vše původní, bez závad, krom rozvod. řetězu v rámci prevence. Spotřeba za celou dobu provozu činí 5,76l/100km (možno vyhledat na spotreby.cz) Reálně 8,5 ? Zřejmě jste si hodně odléval do soukromého... ;-D

+1/−1
11.3.2016 9:01

J54a71n 95J23e31m38e72l11k90a 1845200

Zajimavé, že Subaru střední třídy - Legacy, poctivé auto s normální hmotností s 2,5L benzinovým 4ř válcem, 110 kw a jejich cvt automatem mi v roce 2010 žralo 6,7,8 litrů na 100. A to to byla 4ř kolka, která sama o sobě sežere 0,7L /100km. Tedy hodnoty, které údajně tyto různé motory papají bez 4*4 a pohodlí auta střední třídy.

0/0
11.3.2016 8:11

J60i48ř35í 16S93c45h11w31a75c25h 8108934678796

ovšem praktický průměr Legacy je někde mezi 8,5-11 litry ;-)

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/47-Subaru/410-Legacy.html?fueltype=2&power_s=105&power_e=115

+1/0
11.3.2016 11:41

J23a27n 10J13e61m49e94l93k39a 1315360

Průměr u tohoto modelu, při této konfiguraci a modelovém roku od 2009 je 8,4. Já jsem s ním jezdil za cca 7,3. Dobrá převodovka, bez hydroměniče, který udržuje otáčky, tam kde mají být. Jistě, ty downsize, budou úspornější, ale za jakou cenu a kvalitu.

0/0
12.3.2016 11:07

J81a64n 86S31v56e12t67l73i47k 8137979559359

Taky jsem jezdil s Octavia I z roku 2001 za 4,1 /100km. Byl to ten nesmrtelnej motor 1,9TDI/66kW. Kamarád už na něm má natočeno 931000 km. Vydrží to i ten litrovej bazmek?

0/0
21.4.2016 11:03

M61a86r10t33i95n 57V54r77a37n42a 1186203724970

už je to trapné. ať udělají novou masku jakou chtěj, pořád to bude jen ŠKODA AUTA a škoda peněz..

+3/−5
11.3.2016 5:30

M38i44c24h66a19l 14M78o22u79c23h10a 9298239423304

Škodovácké prodeje Tvá slove jen potvrzují... ;-)

+3/0
11.3.2016 8:42

M30i76c25h70a74l 50R74e49j71z96e81k 5756587535311

Ano, chtelo by to neco pekneho na pohled. Megane nebo Duplo

0/0
12.3.2016 15:33

M78a20r83t14i38n 39Š32i46m88e51k 4550494168865

A je to tady, HTP Turbo v Octavii ;-D

+8/0
10.3.2016 16:44

P33e76t43r 22U57t17ě65k91a48l 9960568638

No - super! Nový ksicht ale ukážou Mercedes. Blbější příspěvek už nemáte?

A ty kecy o novém motoru jsou taky promo akce - jasně že je to kvůli nátlaku od EK (downsizeing), ale podle mne tudy cesta nevede. Životnost takto vyhoněných jednotek se sníží a iluze o nižší spotřebě jsou z oboru "přání otcem myšlenky". Jo, bude to žrát míň, pokud s tím budete jezdit pomaleji. Fakt nechápu, jak můžou tvrdit takovou kravinu, že vyššího výkonu dosáhnou s nižší spotřebou. To vynalezli perpeetum mobile? Výkon je přímo úměrný množství spáleného paliva a je zcela irelevantní, že tam narvete turbo - to je tam jen proto, aby se do válců dostalo víc vzduchu - aby se mohlo spálit víc paliva. Takže jestli třílitrový motor má větší válce, prostě v nich tak probíhá pomaleji. Ale množství paliva je při stejném odebíraném výkonu přibližně stejný.

+1/−2
10.3.2016 14:57

J94i52ř69í 37S37c30h67w58a43c88h 8448194138906

evidentně ti ztráty v motoru a co má na ně jaký vliv, nic neříká......

+3/−1
10.3.2016 15:05

P96e39t36r 29U29t10ě68k61a48l 9290478638

Jako že ztráty má jen velký motor, nebo co?

+1/−2
10.3.2016 18:24

J11i46ř64í 86S71c86h56w74a43c79h 8758604248356

no jasně, neříká......Rv

+3/−1
10.3.2016 20:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.