Diskuze

Novinky pro octavii: extravagantní přední světla a litrový tříválec

Nejdůležitější model Škody je v třetí generaci na trhu čtvrtým rokem, do prodeje vstoupila na začátku roku 2013. Octavia je tedy v půlce životního cyklu a blíží se čas změn, facelift bude podle informací ze zákulisí velmi odvážný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A bude ten tříválec aspoň hvězdicovej? No ne...to nebude. Leda do do W ;-D

0 0
možnosti

podle počtu příspěvků zde, je ten tříválec "hvězdný" nikoliv "hvězdicový" ani "dodo W"....:-P

0 1
možnosti

No je doba, kdy z aut , ač vypadají hezky, dělají mrzáky. Na takové auto dáte držák na kola a spotřeba je v pr... . Zkrátka to nemá sílu.

0 0
možnosti

neboj 2,3 i 4 kola to uveze lépe jak Octa I s 1,4/55kW....

A kdy byla doba. kdy se z aut nedělali "mrzáci", myslíš jako tehdy, když základní motorizace sice měly objem 1.4-1.6, ale výkon cca 50-60kW, Myslíš snad, že ta auta tehdy měla větší silu?

0 0
možnosti

Litrový tříválec se bude blbě prodávat jako ojetina, to samý i nový diesly. Holt managementu se zadaří snížit statistiku průměrného stáří vozu až na 9let.:-(

3 0
možnosti

P89e28t68r 68H23o23r43á46k

12. 3. 2016 9:45

Dnes jsem koukal na autosalon ze ženevy a bylo tam jedno auto za druhým s litrovým motorem, a to včetně nějakého levného sporťáku od opelu. Takže asi je to trend.

1 0
možnosti
Foto

Motor se 3 válci je jako chlap s jednou koulí :-P

2 1
možnosti

svez se někdy v i8 a zjistíš, že to tvoje vozítko je jako chlap bez koulí.....:-P

0 0
možnosti

P92a32v87e78l 67N69o27v22á43k

11. 3. 2016 13:55

tyhle maloobjemovy motory nam byl cert dluzen. po meste je to fajn, ale na dalnici pri vyssich rychlostech to proste nema tu pruznost. a fakt, jestli je kastle kolem motoru kulata nebo hranata a modra nebo zelena, s tim nic neudela.

2 0
možnosti

"pružnost" motoru ve vyšších rychlostech není dána objemem, ale výkonovou rezervou. Atmosféra libovolně velká, která bude mít maximální výkon 85 kW bude ve 130 km stejně "pružná" jako toto turbo.....jen se musí podřazením vytočit o nějakých 1000 otáček výše.....při stejných otáčkách (do 4000) je turbo naopak "pružnější" protože dává větší krouťák ;-)

2 3
možnosti

Pokud mi vyrobce smluvne garantuje najezd minimalne 250tis bez specifikace provozu, nemam s tim problem. A hodnotam spotreby se jen smeju...

1 0
možnosti

takže jezdíš hromadnou dopravou nebo na kole?

0 4
možnosti
Foto

Mno, musím všem nadšeným kritikům trochu rozčísnout paruky. Ford Eco Boost je vybaven litrovým tříválcem, který ve své přeplňované verzi dává 85 kW. A ejhle - ono se to prodává velmi dobře.... A není to jediná značka, co má litrový, přeplňovaný tříválec...No, vypadá to, že co každý druhý Čech, to tak trochu tydýt...Holt, asi jinej gang [>-]

3 1
možnosti

P23a81v47e32l 11N86o73v71á19k

11. 3. 2016 13:56

kde jste vzal, ze 'prodava se dobre' rovna se 'je to dobre'?

1 0
možnosti

To je zase názor.. Kdyby jste napsal šicí stroj, tak to beru, ale vysavač ? :-/ Pokud Vám turbo nevydrželo do první výměny oleje, tak jsou dvě možnosti. Bylo vadné a v záruce Vám dali nové, anebo ta druhá. Chováte se k autu jako dobytek. Vaše spotřeba naprosto jasně deklaruje, že platí druhá možnost. Mám najeto s tím samým (služebák) přes 185.000km a jsem naprosto spokojen. Vše původní, bez závad, krom rozvod. řetězu v rámci prevence. Spotřeba za celou dobu provozu činí 5,76l/100km (možno vyhledat na spotreby.cz) Reálně 8,5 ? Zřejmě jste si hodně odléval do soukromého... ;-D

1 1
možnosti

Zajimavé, že Subaru střední třídy - Legacy, poctivé auto s normální hmotností s 2,5L benzinovým 4ř válcem, 110 kw a jejich cvt automatem mi v roce 2010 žralo 6,7,8 litrů na 100. A to to byla 4ř kolka, která sama o sobě sežere 0,7L /100km. Tedy hodnoty, které údajně tyto různé motory papají bez 4*4 a pohodlí auta střední třídy.

0 0
možnosti