- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A bude ten tříválec aspoň hvězdicovej? No ne...to nebude. Leda do do W
podle počtu příspěvků zde, je ten tříválec "hvězdný" nikoliv "hvězdicový" ani "dodo W"....
No je doba, kdy z aut , ač vypadají hezky, dělají mrzáky. Na takové auto dáte držák na kola a spotřeba je v pr... . Zkrátka to nemá sílu.
neboj 2,3 i 4 kola to uveze lépe jak Octa I s 1,4/55kW....
A kdy byla doba. kdy se z aut nedělali "mrzáci", myslíš jako tehdy, když základní motorizace sice měly objem 1.4-1.6, ale výkon cca 50-60kW, Myslíš snad, že ta auta tehdy měla větší silu?
Litrový tříválec se bude blbě prodávat jako ojetina, to samý i nový diesly. Holt managementu se zadaří snížit statistiku průměrného stáří vozu až na 9let.
Dnes jsem koukal na autosalon ze ženevy a bylo tam jedno auto za druhým s litrovým motorem, a to včetně nějakého levného sporťáku od opelu. Takže asi je to trend.
Motor se 3 válci je jako chlap s jednou koulí
svez se někdy v i8 a zjistíš, že to tvoje vozítko je jako chlap bez koulí.....
tyhle maloobjemovy motory nam byl cert dluzen. po meste je to fajn, ale na dalnici pri vyssich rychlostech to proste nema tu pruznost. a fakt, jestli je kastle kolem motoru kulata nebo hranata a modra nebo zelena, s tim nic neudela.
"pružnost" motoru ve vyšších rychlostech není dána objemem, ale výkonovou rezervou. Atmosféra libovolně velká, která bude mít maximální výkon 85 kW bude ve 130 km stejně "pružná" jako toto turbo.....jen se musí podřazením vytočit o nějakých 1000 otáček výše.....při stejných otáčkách (do 4000) je turbo naopak "pružnější" protože dává větší krouťák
Pokud mi vyrobce smluvne garantuje najezd minimalne 250tis bez specifikace provozu, nemam s tim problem. A hodnotam spotreby se jen smeju...
takže jezdíš hromadnou dopravou nebo na kole?
Mno, musím všem nadšeným kritikům trochu rozčísnout paruky. Ford Eco Boost je vybaven litrovým tříválcem, který ve své přeplňované verzi dává 85 kW. A ejhle - ono se to prodává velmi dobře.... A není to jediná značka, co má litrový, přeplňovaný tříválec...No, vypadá to, že co každý druhý Čech, to tak trochu tydýt...Holt, asi jinej gang
kde jste vzal, ze 'prodava se dobre' rovna se 'je to dobre'?
To je zase názor.. Kdyby jste napsal šicí stroj, tak to beru, ale vysavač ? Pokud Vám turbo nevydrželo do první výměny oleje, tak jsou dvě možnosti. Bylo vadné a v záruce Vám dali nové, anebo ta druhá. Chováte se k autu jako dobytek. Vaše spotřeba naprosto jasně deklaruje, že platí druhá možnost. Mám najeto s tím samým (služebák) přes 185.000km a jsem naprosto spokojen. Vše původní, bez závad, krom rozvod. řetězu v rámci prevence. Spotřeba za celou dobu provozu činí 5,76l/100km (možno vyhledat na spotreby.cz) Reálně 8,5 ? Zřejmě jste si hodně odléval do soukromého...
Zajimavé, že Subaru střední třídy - Legacy, poctivé auto s normální hmotností s 2,5L benzinovým 4ř válcem, 110 kw a jejich cvt automatem mi v roce 2010 žralo 6,7,8 litrů na 100. A to to byla 4ř kolka, která sama o sobě sežere 0,7L /100km. Tedy hodnoty, které údajně tyto různé motory papají bez 4*4 a pohodlí auta střední třídy.
ovšem praktický průměr Legacy je někde mezi 8,5-11 litry