Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový šéf Volkswagenu začal zostra. Vyházel lidi, zbavil se letadla

Nedlouho poté, co se šéf Volkswagenu Matthias Müller po vypuknutí emisního skandálu chopil firemních otěží, předstoupil v továrně ve Wolfsburgu před 20 000 zaměstnanců shromážděných před improvizovaným pódiem a k ostrým slovům ohledně firemní kultury rozhodně neměl daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M22i12l20a26n 48Š75m22o76l51í84k 3717764522450

Jojo, jen velké a silné firmy přežijí řádění svých manažerů. A to ještě ne vždycky ;-);-D

0/0
2.3.2016 0:34

S81t10a15n94i35s81l86a95v 33K68r79e28j77c52a42r 6777886833604

Je dobře, že VW je natolik silným a schopným, že ho sice dieselgate finančně poškodila, ale nezahubila. Zaměstnanci a vývojáři ženou firmu stále v před a úspěšně.

0/0
1.3.2016 16:00

J13a28r81e35k 59K84u72b93a12c22k90a 3730605220133

Možná by se emise u šizených VW mohly ovlivnit udělátkem z magnetu, když jim nebude fungovat to "sítko", které vydumali;-D. Das genius by se to mohlo jmenovat. Výsledek emise: 0,00.;-D

0/−1
29.2.2016 20:33

J46a64r58e19k 84K74u90b26a77c51k45a 3290975690433

Co si to dovolili mu dát stříbrný koberec? Zlatý, posázený démanty, rubíny, safíry to mu tam měli dát. Ten šmoula něco ušetří aby si jen mohl přidělit pořádný balík peněz. Zlatý hoch z VW.

0/−3
29.2.2016 20:31

P72a95v87e26l 49J27a98n74č55a20ř61í86k 2844821424936

No nechci mu do toho kecat, ale první měl jít šéfové divize VW a Audi.

0/0
29.2.2016 17:10
Foto

J28i15ř73í 16D77v29o78ř97á84k 5225119130828

Schody se nejlépe zametají seshora .

+1/0
29.2.2016 16:52

L23u64b74o34š 67M49a93š85í44n 9729856467888

Když se mu změny povedou tak klobouk dolů.

+8/0
29.2.2016 16:49
Foto

O13l98d33a 87V15a43r45h57á26n24e33k 5630644530266

Jakže se to říká v českém přísloví o novém koštěti? Napište o manažerovi 1.3.2017 a o tom co z jeho novinek zbylo.

+2/0
29.2.2016 15:38
Foto

M88i40r37o26s95l90a41v 54S85t62e26i43n47e17r 6838424873685

Nejenom VW, všichni Evropané stojí před velkým problémem. Kdysi jsme se Číně posmívali, když na kdejaké vsi stavěli pece na železo. Dnes však Čína produkuje i plechy v cenách, které v Evropě nikdo nedokáže nabídnout.

Jak evropští oceláři pod indickým vedením na tuto výzvu odpoví, není zatím známo. Clo a různá omezení dovozu nic nenapraví na tom, že i v Evropě je nutné racionalisovat a obnovit výrobu už od základů.

+8/0
29.2.2016 14:53

J87a25n 79C74o95n16s66t66a35n95t50i51n 1702131943760

pardon, ale zbláznil jste se? už delší dobu uvažuju nad tím, že i za cenu krátkodobých ztrát by pro evropu bylo nejlepší naprosté embargo na cokoliv z číny. racionalizace ve stylu makejte víc, za míň peněz, na kvalitu kašlem, hlavní jsou objemy a hlavně ten "trvalý růst" je prostě selskorozumově naprostý nesmysl. zeman by z vás měl radost, ale já se úplně děsím, že to někdo vidí podobně jako vy dva.

+2/−3
29.2.2016 15:03
Foto

M95i13r45o69s50l97a70v 53S46t35e87i10n97e49r 6428804453935

Chápu vaše rozhořčení, ale je to bohužel to, čemu říkáme globalizace.

Když jsem si dnes objednal levnou televizi z Turecka, má to dvě stránky- už mi ji neprodá třeba slovenský Samsung. Na druhé straně, v Turecku jsem přispěl tomu vykořisťovanému dělníkovi na zhruba týdenní výživu. Proto zůstane raději tam a pokud se takových jako já najde více, nepůjde mrznout na makedonskou hranici.

Díky vysoké úrovni informací se tak máloco dá napravit nějakými cly a zábranami- spolehlivější a hlavně trvanlivější opatření je bojovat kvalitou, servisem a nakonec i náklady. Takže clo samo o sobě je jenom nouzové opatření. Potřebuje vždy doprovázet i dalšími prostředky.

+2/0
29.2.2016 15:55

R76a37d46o24s43l30a58v 38K64l44a14u44d90a 5234478694202

Číňané produkují levnou ocel, protože tamní oceláře velkoryse dotuje vláda. Tomu nikdo nemůže konkurovat. EU a USA se musí proti takovým praktikám spojit a takovou ocel na své území vůbec nevpustit, případně nasadit obrovské clo.

+2/0
29.2.2016 16:10

R79a96d27i28m 89P53o35l37á70š27e66k 9686843639689

Ale taky produkují levnou ocel, protožer my jsme v Evropě uvolnili obrovský prostor zeleným a nechali je zdražit výrobu. Bez zelených , bez drahé OZE energie, bez REACH, bez globálního alarmismu, s GMO průmyslem bychom mohli evropskou výrobu zlevnit možná až na polovinu jen za zanedbatelného zhoršení životního prostředí. Či dokonce v některých případech, jako je třeba využívání GMO, by bylo životní prostředí ještě lepší než je dnes.

0/0
1.3.2016 5:57

M15a75r36t66i40n 81D68o24k20t21o42r 5369498127436

Nikdy nemůžou být náklady na výrobek nižší v evropě než v číně, teda pokud nechcete mít životní úroveň a životní prostředí číňana. nechci.

0/0
29.2.2016 16:38

D74a62n37i38e61l 83T27s75c85h83e20r85n72a13y 2915692789802

Blby na tom je ze tech tureckych televizi jeste nakoupite, nic to nevydruzi kvalita nic moc, absolutne neodolne vstupy atd, V CR dostlidi kupuje repliky nahr dilu na moto, ty turecke jsou levne ale shit

0/0
29.2.2016 16:59
Foto

J44i38ř24í 86D79v39o38ř21á82k 5165169560278

Nízká pořizovací cena nemusí znamenat levnější . A co záruka ?

0/0
29.2.2016 17:23

L85u35k36á52š 13K41u56b12ů 5844873100497

to máte asi pravdu, Turek má vyděláno a zůstane doma, ale dělník ze slovenské továrny bude bez práce na sociálních dávkách. To mi nepřijde jako řešení. Takže pokud se na světě vyrábí výrobek za stejných podmínek pro zaměstnance a stejného vlivu na životní prostředí jako v EU, tak v pořádku, ale jestli něco z toho nedodržují, tak do EU neimportovat nebo dorovnat clem, které by mělo sloužit jako podpora EU výrobcům, kteří za "čínských" podmínek nesmí vyrábět.

0/0
29.2.2016 17:44
Foto

J82i29ř95í 95D21v28o51ř62á54k 5155729280868

Bezpečnost práce , pracovní podmínky , ekologie , ........ ?????

0/0
29.2.2016 16:56

D81a96n10i50e11l 21T69s39c65h34e59r45n59a87y 2375322789592

Na to si nehrajou, jedenact zaoceanskych lodi, nadela ekologickou paseku vetsi nez vsechna auta

0/0
29.2.2016 17:00
Foto

J50i24ř47í 95D19v41o24ř71á87k 5635929710808

Pardon , mělo to být k Čínským ocelářům .

0/0
29.2.2016 17:02

D61a17n64i31e43l 55T60s83c75h40e19r27n94a45y 2605602399232

Oni to neprehaneji ani v Cine ani v Turecku

0/0
29.2.2016 17:30

R39a75d54i32m 14P49o84l87á68š35e39k 9326153469929

Ono ale ty pece na železo v každé čínské vsi katastrofálně zkrachovaly.

0/0
1.3.2016 4:53

J53a97n 37C94o66n93s76t27a74n73t83i37n 1782241943630

mám vw. jsem spokojený (absolutně). nový šéf vw na mě neudělal extra dojem, protože řeže příliš hluboko. a stejně, jako může být přiměřená restrukturalizace obrovským přínosem, tak může být přemrštěná restrukturalizace přímou cestou do pekla. každopádně jsem se díky článku dozvěděl, že stříbrná je barva vw, to je pro mě absolutní novinka. zatím jsem tedy letité spojení stříbrné šípy slyšel jen o mercedesu (mimochodem design F1 to jen potvrzuje) a kdybych si měl tipnout barvu pro vw, byla by to modrá. zajímavé...

+1/−2
29.2.2016 14:52

K20l57á49r62a 95T35r39n13k25o45v55á 3864359544539

A co Stříbrná sršeň.

+1/0
29.2.2016 16:04
Foto

J34i72ř33í 50D47v32o64ř72á29k 5625579790588

Podle " otce " VW asi červená , bílá a nějaká svastika .

0/0
29.2.2016 17:20

M30i21l16a72n 72V70o28t73a64v82a 5964286681332

- začne se šetřit, ale ve skutečnosti ne na kobercích, ale na autech, což dříve nebo později povede k horší kvalitě. A mám obavu, zdali se tomu nestalo již u Superbu (který se mi mimochodem velmi líbí). Když se podíváte na jeho váhu a pak začnete hledat materiály, tak si začnete pokládat otázku, proč je to tak lekhé bez drahých materiálů, tak se začnete pídit dál a zjistíte tenčí skla, plechy atd. A to se může dlouhodobě vymstít. Ale třeba se pletu... nejsem odborník přes auta a ani se tam nechci pasovat. Na druhou stranu, může to vést i k lepšímu, že se z konzervativního "nudného" Passata stane zajímavé auto, protože zatím to šlo v kolejích, když se to prodává, proč to zásadně měnit. Takže se tam přesně někteří pracovníci jen vezli bez jakékoli invence. A je ještě otázkou, co ve skutečnosti znamená vyhazování lidí a aby to ve skutečnosti nebyla politika po česku.... druhý den to začnu outsorsovat přes najaté firmy a ještě dráž. A nebo je vyházím, tak jako v době krize a za rok zjistím, že mi schází a pak je horko těžko sháním zpět.

0/−1
29.2.2016 14:46

P79a30v48e88l 90P30o30p58e64l55k73a 2561414550848

Slunce , seno , volkswagen....

0/0
29.2.2016 14:36

V30l98a47d54i80m81í13r 39H81a23v64r36á78n69e89k 7356326780977

Hlavní je odškodnit USA a v Evropě cinknutá auta zdražit.!!Rv

0/0
29.2.2016 13:58

P84e51t79r72a 66M58a37l70a56k59o98v25a 1388720880434

holt američani jsou chytří a my evropani hloupí, a o tom to je...

0/0
29.2.2016 13:59

J82o58s72e87f 50V75a90l65a 9750353933503

jestli to neni jenom tim, ze k podvodu doslo jenom vuci predpisum platnym na uzemi USA. V Evrope se nemuselo svindlovat, cili ta auta v Evrope jsou naprosto koser

0/0
29.2.2016 14:28
Foto

M88i74r29o50s77l42a69v 42S50t36e80i95n52e21r 6558784823965

Jaká škoda vznikla v USA? Dá se pár promile kysličníků dusíku ve vodě nějak finančně vyjádřit?

Jakou škodu nadělaly vozy vyrobené před 2009, ty měly emisí daleko více a jezdí nepochybně ještě dnes. Ostatně jsem tuhle v Mnichově jel v zácpě přes 10 km za Trabantem- to byl smrad!

0/0
29.2.2016 14:37

D35a62n88i35e16l 75T59s90c56h18e59r24n96a40y 2645862819812

neserizenej trabos to je dymovnice

0/0
29.2.2016 17:32

O40l57d47ř95i12c55h 92M56o77u75r44e39k 1291227824776

serizenej taky!

0/0
1.3.2016 15:04

J40o61s63e67f 52V90a85l84a 9600823363383

VW preplacelo zamestnance jako nikdo. Nehlede na firemni "bonusy" jako treba pro byvale zamestnance v duchodu kazde 3 roky narok na nove auto za vyrobni cenu (kdyz ho zanmestnanec po trech letech prodal, tak mel vlastne automaticky na nove auto) nebo VW financoval 2 podnikove symfonicke orchestry. Schvalne co se stane s prvoligovym fotbalovym tymem Wolsburgu, ktery chodi pro penize taky do VW

+3/−1
29.2.2016 13:51

J50a41r65o39s73l48a34v 59T39a60c42h41o59v97s82k55y 2262880464400

a nechtel by ten pan u nas delat na chvili premiera ?

+11/0
29.2.2016 13:43

J29o40s33e34f 27V23a86l66a 9610203513723

to je vysloveny protimluv. Lide si nikdy nezvoli toho, kdo jim nabidne vic pracovat za min penez !..........prave naopak

+2/−1
29.2.2016 13:54

J66a27r37o44s78l10a55v 73T57a28c69h79o28v31s18k54y 2172390674710

For je v tom, ze zatim jeste netvori statni ouradove vetsinu, takze normalne pracujici lidi by je prehlasovali a toho premiera jim zvolili

0/0
29.2.2016 13:56

P45e94t19r19a 17M40a21l59a60k67o96v28a 1198690740414

každý státní ouřada má manžela/ku a dítě, to jsou hned další dva hlasy od někoho, kdo má zájem aby ouřada měl práci....

0/0
29.2.2016 14:00

J69o47s75e26f 43V72a82l11a 9690533163953

prace je cinnost, ktera je ouradum zcela cizi. Pokud jde tedy treba o zyvseni produktivity, tak se urcite netyka uredniku ani v VW, ani v Praze a okoli

0/0
29.2.2016 14:15

D15a41n58i31e51l 78J36i70r18á27č37e48k 3881940220898

Vlivnýšéf závodní rady Bernd Osterloh nedávno upozornil, že plány na zvýšeníproduktivity v německých továrnách Volkswagenu vytvářejí mezi zaměstnanci„znepokojení“.... ááá tady se někomu nechce pracovat :-D

+7/−1
29.2.2016 13:35

M30a50r70t57i56n 76P84a69v63e51l38e72k 5220187495635

Co je na tom překvapující? Vy jste úderník,který chce překonávat plán? Když vám nadřízení oznámí,že vám naloží víc práce jste z toho nadšený?

Na kolik plníte? Na 120% nebo na 130%?

0/−1
29.2.2016 13:53

J33o24s54e29f 18V75a76l39a 9430133323513

ve Wolfsburgu meli hodne daleko uz do 100%

+1/0
29.2.2016 13:58

D20a37n36i47e59l 91J80i28r82á57č49e38k 3561880670108

Vtip bude asi v tom, že žádné nadřízené nemám a pracuji tak 12-14 hodin denně... Takže já si plním to co potřebuji tak na 120% sám o sobě...

0/0
29.2.2016 14:01

M50a63r58t10i77n 72P24a73v49e91l80e53k 5730417245525

Pak chápu,že blafete o tom,že se "někomu nechce pracovat".

0/0
29.2.2016 14:20

P53e42t58r35a 24M89a22l29a36k30o80v74a 1748260720294

když to podřízenému trvá dvakrát tak dlouho jako mě, tak mu naložím a nakopu ho do zadnice...

+2/0
29.2.2016 14:02

M18a75r87t78i53n 32P73a46v22e62l97e66k 5200367545505

Chytrý vedoucí hledá důvod,proč mu to nejde.Bože,chraň nás před hloupými ouřady.:-P

0/0
29.2.2016 14:22
Foto

V43o95j84t23ě39c41h 84P60a50v39l72í57k 5914481974338

"I'd like to rip this carpet out" není roztrhat, ale vytrhat. Tedy odstranit.

+3/−1
29.2.2016 13:24

L29u61d45ě96k 52V44ě98t30r68o21v22s60k90ý 8558183102747

Tak to je naprosto zásadní informace.

+3/0
29.2.2016 13:25

J39á41n 78K41o58t88ú75č 2906374388246

To je zase len anglický preklad. Keď už, tak by to chcelo pohľadať nemecký originál. Predpokladám, že pán riaditeľ vo Wolfsburgu použil nemčinu, a nie angličtinu. :)

+2/0
29.2.2016 13:26
Foto

V58o25j54t72ě63c74h 47P58a90v56l97í97k 5964631544278

Máte pravdu. Zatím se mi to v němčině vůbec najít nepodařilo - německé zprávy tuhle větu neobsahují ...

0/0
29.2.2016 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.