Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový šéf Volkswagenu začal zostra. Vyházel lidi, zbavil se letadla

Nedlouho poté, co se šéf Volkswagenu Matthias Müller po vypuknutí emisního skandálu chopil firemních otěží, předstoupil v továrně ve Wolfsburgu před 20 000 zaměstnanců shromážděných před improvizovaným pódiem a k ostrým slovům ohledně firemní kultury rozhodně neměl daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M52i27l95a75n 65Š61m40o25l46í90k 3447464722650

Jojo, jen velké a silné firmy přežijí řádění svých manažerů. A to ještě ne vždycky ;-);-D

0/0
2.3.2016 0:34

S96t63a47n56i83s47l83a93v 34K98r17e53j52c80a64r 6407796873244

Je dobře, že VW je natolik silným a schopným, že ho sice dieselgate finančně poškodila, ale nezahubila. Zaměstnanci a vývojáři ženou firmu stále v před a úspěšně.

0/0
1.3.2016 16:00

J24a94r21e40k 47K52u16b56a96c80k95a 3550395390693

Možná by se emise u šizených VW mohly ovlivnit udělátkem z magnetu, když jim nebude fungovat to "sítko", které vydumali;-D. Das genius by se to mohlo jmenovat. Výsledek emise: 0,00.;-D

0/−1
29.2.2016 20:33

J91a39r23e20k 83K79u34b98a45c41k44a 3840735260103

Co si to dovolili mu dát stříbrný koberec? Zlatý, posázený démanty, rubíny, safíry to mu tam měli dát. Ten šmoula něco ušetří aby si jen mohl přidělit pořádný balík peněz. Zlatý hoch z VW.

0/−3
29.2.2016 20:31

P51a78v13e98l 29J59a50n66č65a60ř38í18k 2544341414686

No nechci mu do toho kecat, ale první měl jít šéfové divize VW a Audi.

0/0
29.2.2016 17:10
Foto

J93i43ř68í 11D39v40o44ř56á78k 5395309930398

Schody se nejlépe zametají seshora .

+1/0
29.2.2016 16:52

L95u73b13o56š 77M31a55š88í72n 9779416837838

Když se mu změny povedou tak klobouk dolů.

+8/0
29.2.2016 16:49
Foto

O88l77d25a 85V90a40r43h11á13n49e26k 5460704300836

Jakže se to říká v českém přísloví o novém koštěti? Napište o manažerovi 1.3.2017 a o tom co z jeho novinek zbylo.

+2/0
29.2.2016 15:38
Foto

M72i12r55o56s92l87a43v 15S49t44e75i91n57e83r 6148644533255

Nejenom VW, všichni Evropané stojí před velkým problémem. Kdysi jsme se Číně posmívali, když na kdejaké vsi stavěli pece na železo. Dnes však Čína produkuje i plechy v cenách, které v Evropě nikdo nedokáže nabídnout.

Jak evropští oceláři pod indickým vedením na tuto výzvu odpoví, není zatím známo. Clo a různá omezení dovozu nic nenapraví na tom, že i v Evropě je nutné racionalisovat a obnovit výrobu už od základů.

+8/0
29.2.2016 14:53

J47a98n 10C54o74n88s13t57a68n75t88i39n 1532321743610

pardon, ale zbláznil jste se? už delší dobu uvažuju nad tím, že i za cenu krátkodobých ztrát by pro evropu bylo nejlepší naprosté embargo na cokoliv z číny. racionalizace ve stylu makejte víc, za míň peněz, na kvalitu kašlem, hlavní jsou objemy a hlavně ten "trvalý růst" je prostě selskorozumově naprostý nesmysl. zeman by z vás měl radost, ale já se úplně děsím, že to někdo vidí podobně jako vy dva.

+2/−3
29.2.2016 15:03
Foto

M10i39r72o91s48l18a96v 29S40t80e36i86n28e62r 6148494713705

Chápu vaše rozhořčení, ale je to bohužel to, čemu říkáme globalizace.

Když jsem si dnes objednal levnou televizi z Turecka, má to dvě stránky- už mi ji neprodá třeba slovenský Samsung. Na druhé straně, v Turecku jsem přispěl tomu vykořisťovanému dělníkovi na zhruba týdenní výživu. Proto zůstane raději tam a pokud se takových jako já najde více, nepůjde mrznout na makedonskou hranici.

Díky vysoké úrovni informací se tak máloco dá napravit nějakými cly a zábranami- spolehlivější a hlavně trvanlivější opatření je bojovat kvalitou, servisem a nakonec i náklady. Takže clo samo o sobě je jenom nouzové opatření. Potřebuje vždy doprovázet i dalšími prostředky.

+2/0
29.2.2016 15:55

R81a26d36o14s36l65a26v 48K65l67a52u48d15a 5124988194752

Číňané produkují levnou ocel, protože tamní oceláře velkoryse dotuje vláda. Tomu nikdo nemůže konkurovat. EU a USA se musí proti takovým praktikám spojit a takovou ocel na své území vůbec nevpustit, případně nasadit obrovské clo.

+2/0
29.2.2016 16:10

R17a45d22i43m 21P22o80l91á70š49e41k 9856853589619

Ale taky produkují levnou ocel, protožer my jsme v Evropě uvolnili obrovský prostor zeleným a nechali je zdražit výrobu. Bez zelených , bez drahé OZE energie, bez REACH, bez globálního alarmismu, s GMO průmyslem bychom mohli evropskou výrobu zlevnit možná až na polovinu jen za zanedbatelného zhoršení životního prostředí. Či dokonce v některých případech, jako je třeba využívání GMO, by bylo životní prostředí ještě lepší než je dnes.

0/0
1.3.2016 5:57

M35a27r65t58i22n 43D70o29k52t42o15r 5969208637726

Nikdy nemůžou být náklady na výrobek nižší v evropě než v číně, teda pokud nechcete mít životní úroveň a životní prostředí číňana. nechci.

0/0
29.2.2016 16:38

D89a73n84i50e90l 67T78s98c42h83e49r28n77a14y 2895312109192

Blby na tom je ze tech tureckych televizi jeste nakoupite, nic to nevydruzi kvalita nic moc, absolutne neodolne vstupy atd, V CR dostlidi kupuje repliky nahr dilu na moto, ty turecke jsou levne ale shit

0/0
29.2.2016 16:59
Foto

J39i15ř44í 82D56v75o69ř20á34k 5585709300478

Nízká pořizovací cena nemusí znamenat levnější . A co záruka ?

0/0
29.2.2016 17:23

L95u50k78á80š 61K85u52b73ů 5224173490607

to máte asi pravdu, Turek má vyděláno a zůstane doma, ale dělník ze slovenské továrny bude bez práce na sociálních dávkách. To mi nepřijde jako řešení. Takže pokud se na světě vyrábí výrobek za stejných podmínek pro zaměstnance a stejného vlivu na životní prostředí jako v EU, tak v pořádku, ale jestli něco z toho nedodržují, tak do EU neimportovat nebo dorovnat clem, které by mělo sloužit jako podpora EU výrobcům, kteří za "čínských" podmínek nesmí vyrábět.

0/0
29.2.2016 17:44
Foto

J67i90ř42í 60D88v47o97ř32á50k 5445929620658

Bezpečnost práce , pracovní podmínky , ekologie , ........ ?????

0/0
29.2.2016 16:56

D25a24n29i53e70l 38T30s60c31h62e74r13n90a82y 2815482509482

Na to si nehrajou, jedenact zaoceanskych lodi, nadela ekologickou paseku vetsi nez vsechna auta

0/0
29.2.2016 17:00
Foto

J72i82ř92í 19D76v47o69ř89á64k 5175649310818

Pardon , mělo to být k Čínským ocelářům .

0/0
29.2.2016 17:02

D31a35n20i33e65l 91T52s58c42h46e68r84n18a92y 2205502739252

Oni to neprehaneji ani v Cine ani v Turecku

0/0
29.2.2016 17:30

R39a41d66i55m 91P74o59l16á64š31e88k 9166933509969

Ono ale ty pece na železo v každé čínské vsi katastrofálně zkrachovaly.

0/0
1.3.2016 4:53

J96a82n 59C42o49n45s78t64a39n78t72i52n 1442611183370

mám vw. jsem spokojený (absolutně). nový šéf vw na mě neudělal extra dojem, protože řeže příliš hluboko. a stejně, jako může být přiměřená restrukturalizace obrovským přínosem, tak může být přemrštěná restrukturalizace přímou cestou do pekla. každopádně jsem se díky článku dozvěděl, že stříbrná je barva vw, to je pro mě absolutní novinka. zatím jsem tedy letité spojení stříbrné šípy slyšel jen o mercedesu (mimochodem design F1 to jen potvrzuje) a kdybych si měl tipnout barvu pro vw, byla by to modrá. zajímavé...

+1/−2
29.2.2016 14:52

K32l19á24r88a 71T75r65n13k31o26v71á 3504549614599

A co Stříbrná sršeň.

+1/0
29.2.2016 16:04
Foto

J85i36ř44í 72D23v54o20ř94á52k 5865969150468

Podle " otce " VW asi červená , bílá a nějaká svastika .

0/0
29.2.2016 17:20

M64i52l49a90n 74V59o22t50a90v29a 5794356411152

- začne se šetřit, ale ve skutečnosti ne na kobercích, ale na autech, což dříve nebo později povede k horší kvalitě. A mám obavu, zdali se tomu nestalo již u Superbu (který se mi mimochodem velmi líbí). Když se podíváte na jeho váhu a pak začnete hledat materiály, tak si začnete pokládat otázku, proč je to tak lekhé bez drahých materiálů, tak se začnete pídit dál a zjistíte tenčí skla, plechy atd. A to se může dlouhodobě vymstít. Ale třeba se pletu... nejsem odborník přes auta a ani se tam nechci pasovat. Na druhou stranu, může to vést i k lepšímu, že se z konzervativního "nudného" Passata stane zajímavé auto, protože zatím to šlo v kolejích, když se to prodává, proč to zásadně měnit. Takže se tam přesně někteří pracovníci jen vezli bez jakékoli invence. A je ještě otázkou, co ve skutečnosti znamená vyhazování lidí a aby to ve skutečnosti nebyla politika po česku.... druhý den to začnu outsorsovat přes najaté firmy a ještě dráž. A nebo je vyházím, tak jako v době krize a za rok zjistím, že mi schází a pak je horko těžko sháním zpět.

0/−1
29.2.2016 14:46

P80a89v59e52l 30P65o65p27e41l49k18a 2311404260718

Slunce , seno , volkswagen....

0/0
29.2.2016 14:36

V59l46a31d83i90m53í18r 75H79a31v73r36á27n79e54k 7546236700347

Hlavní je odškodnit USA a v Evropě cinknutá auta zdražit.!!Rv

0/0
29.2.2016 13:58

P53e39t34r54a 56M95a25l33a35k76o40v37a 1378370580474

holt američani jsou chytří a my evropani hloupí, a o tom to je...

0/0
29.2.2016 13:59

J20o13s54e20f 41V54a71l78a 9960743523933

jestli to neni jenom tim, ze k podvodu doslo jenom vuci predpisum platnym na uzemi USA. V Evrope se nemuselo svindlovat, cili ta auta v Evrope jsou naprosto koser

0/0
29.2.2016 14:28
Foto

M92i86r20o83s75l82a29v 56S36t21e53i53n62e25r 6798274423205

Jaká škoda vznikla v USA? Dá se pár promile kysličníků dusíku ve vodě nějak finančně vyjádřit?

Jakou škodu nadělaly vozy vyrobené před 2009, ty měly emisí daleko více a jezdí nepochybně ještě dnes. Ostatně jsem tuhle v Mnichově jel v zácpě přes 10 km za Trabantem- to byl smrad!

0/0
29.2.2016 14:37

D69a80n17i48e10l 81T43s72c58h11e44r41n67a46y 2225492499152

neserizenej trabos to je dymovnice

0/0
29.2.2016 17:32

O13l26d82ř83i94c31h 40M85o21u10r70e72k 1641407964926

serizenej taky!

0/0
1.3.2016 15:04

J18o31s44e85f 74V52a17l46a 9170163863153

VW preplacelo zamestnance jako nikdo. Nehlede na firemni "bonusy" jako treba pro byvale zamestnance v duchodu kazde 3 roky narok na nove auto za vyrobni cenu (kdyz ho zanmestnanec po trech letech prodal, tak mel vlastne automaticky na nove auto) nebo VW financoval 2 podnikove symfonicke orchestry. Schvalne co se stane s prvoligovym fotbalovym tymem Wolsburgu, ktery chodi pro penize taky do VW

+3/−1
29.2.2016 13:51

J32a49r45o41s95l31a21v 79T82a69c17h76o36v26s13k74y 2642910224950

a nechtel by ten pan u nas delat na chvili premiera ?

+11/0
29.2.2016 13:43

J81o71s69e41f 13V97a24l26a 9210603433583

to je vysloveny protimluv. Lide si nikdy nezvoli toho, kdo jim nabidne vic pracovat za min penez !..........prave naopak

+2/−1
29.2.2016 13:54

J89a43r63o10s30l86a13v 57T62a69c76h14o55v78s92k62y 2552350744460

For je v tom, ze zatim jeste netvori statni ouradove vetsinu, takze normalne pracujici lidi by je prehlasovali a toho premiera jim zvolili

0/0
29.2.2016 13:56

P73e83t17r18a 33M34a80l61a71k31o45v29a 1698860880334

každý státní ouřada má manžela/ku a dítě, to jsou hned další dva hlasy od někoho, kdo má zájem aby ouřada měl práci....

0/0
29.2.2016 14:00

J67o50s14e87f 86V65a27l87a 9180243163373

prace je cinnost, ktera je ouradum zcela cizi. Pokud jde tedy treba o zyvseni produktivity, tak se urcite netyka uredniku ani v VW, ani v Praze a okoli

0/0
29.2.2016 14:15

D61a49n41i14e51l 20J34i18r81á91č77e83k 3671420700728

Vlivnýšéf závodní rady Bernd Osterloh nedávno upozornil, že plány na zvýšeníproduktivity v německých továrnách Volkswagenu vytvářejí mezi zaměstnanci„znepokojení“.... ááá tady se někomu nechce pracovat :-D

+7/−1
29.2.2016 13:35

M46a18r63t51i89n 15P95a37v47e65l32e67k 5550557685905

Co je na tom překvapující? Vy jste úderník,který chce překonávat plán? Když vám nadřízení oznámí,že vám naloží víc práce jste z toho nadšený?

Na kolik plníte? Na 120% nebo na 130%?

0/−1
29.2.2016 13:53

J30o39s51e47f 22V63a36l90a 9120303893963

ve Wolfsburgu meli hodne daleko uz do 100%

+1/0
29.2.2016 13:58

D76a67n79i33e24l 36J81i21r85á67č71e39k 3801850580828

Vtip bude asi v tom, že žádné nadřízené nemám a pracuji tak 12-14 hodin denně... Takže já si plním to co potřebuji tak na 120% sám o sobě...

0/0
29.2.2016 14:01

M28a14r78t39i53n 65P30a40v51e68l51e55k 5200857825205

Pak chápu,že blafete o tom,že se "někomu nechce pracovat".

0/0
29.2.2016 14:20

P81e81t11r64a 53M45a98l83a26k86o15v71a 1568320430434

když to podřízenému trvá dvakrát tak dlouho jako mě, tak mu naložím a nakopu ho do zadnice...

+2/0
29.2.2016 14:02

M33a82r35t80i89n 48P38a35v22e68l47e41k 5250107395845

Chytrý vedoucí hledá důvod,proč mu to nejde.Bože,chraň nás před hloupými ouřady.:-P

0/0
29.2.2016 14:22
Foto

V12o27j92t81ě11c42h 94P22a42v32l17í20k 5314961574268

"I'd like to rip this carpet out" není roztrhat, ale vytrhat. Tedy odstranit.

+3/−1
29.2.2016 13:24

L86u61d16ě81k 60V69ě51t44r50o84v64s24k60ý 8958653322157

Tak to je naprosto zásadní informace.

+3/0
29.2.2016 13:25

J13á39n 60K19o11t21ú25č 2716134838416

To je zase len anglický preklad. Keď už, tak by to chcelo pohľadať nemecký originál. Predpokladám, že pán riaditeľ vo Wolfsburgu použil nemčinu, a nie angličtinu. :)

+2/0
29.2.2016 13:26
Foto

V32o50j72t15ě86c85h 70P73a64v87l98í47k 5124421844458

Máte pravdu. Zatím se mi to v němčině vůbec najít nepodařilo - německé zprávy tuhle větu neobsahují ...

0/0
29.2.2016 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.