Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový šéf Volkswagenu začal zostra. Vyházel lidi, zbavil se letadla

Nedlouho poté, co se šéf Volkswagenu Matthias Müller po vypuknutí emisního skandálu chopil firemních otěží, předstoupil v továrně ve Wolfsburgu před 20 000 zaměstnanců shromážděných před improvizovaným pódiem a k ostrým slovům ohledně firemní kultury rozhodně neměl daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37i11l22a50n 30Š23m68o27l35í42k 3327444222410

Jojo, jen velké a silné firmy přežijí řádění svých manažerů. A to ještě ne vždycky ;-);-D

0/0
2.3.2016 0:34

S81t31a48n53i15s56l55a39v 63K81r80e27j16c55a92r 6437196853204

Je dobře, že VW je natolik silným a schopným, že ho sice dieselgate finančně poškodila, ale nezahubila. Zaměstnanci a vývojáři ženou firmu stále v před a úspěšně.

0/0
1.3.2016 16:00

J69a94r80e76k 71K75u87b61a50c80k94a 3950945740713

Možná by se emise u šizených VW mohly ovlivnit udělátkem z magnetu, když jim nebude fungovat to "sítko", které vydumali;-D. Das genius by se to mohlo jmenovat. Výsledek emise: 0,00.;-D

0/−1
29.2.2016 20:33


J15a28r88e70k 65K36u97b53a24c82k11a 3800735200153

Co si to dovolili mu dát stříbrný koberec? Zlatý, posázený démanty, rubíny, safíry to mu tam měli dát. Ten šmoula něco ušetří aby si jen mohl přidělit pořádný balík peněz. Zlatý hoch z VW.

0/−3
29.2.2016 20:31

P16a63v10e70l 84J79a77n16č83a47ř64í35k 2984871754946

No nechci mu do toho kecat, ale první měl jít šéfové divize VW a Audi.

0/0
29.2.2016 17:10

J62i35ř25í 82D42v60o20ř39á68k 5965319570838

Schody se nejlépe zametají seshora .

+1/0
29.2.2016 16:52

L68u29b90o46š 82M74a64š84í53n 9619796367228

Když se mu změny povedou tak klobouk dolů.

+8/0
29.2.2016 16:49

O14l32d10a 11V98a64r48h86á48n54e58k 5360714550536

Jakže se to říká v českém přísloví o novém koštěti? Napište o manažerovi 1.3.2017 a o tom co z jeho novinek zbylo.

+2/0
29.2.2016 15:38
Foto

M70i11r86o58s29l32a25v 28S73t87e25i23n20e19r 1185725448553

Nejenom VW, všichni Evropané stojí před velkým problémem. Kdysi jsme se Číně posmívali, když na kdejaké vsi stavěli pece na železo. Dnes však Čína produkuje i plechy v cenách, které v Evropě nikdo nedokáže nabídnout.

Jak evropští oceláři pod indickým vedením na tuto výzvu odpoví, není zatím známo. Clo a různá omezení dovozu nic nenapraví na tom, že i v Evropě je nutné racionalisovat a obnovit výrobu už od základů.

+8/0
29.2.2016 14:53

J30a55n 86C38o67n97s65t19a95n30t73i42n 1192211283210

pardon, ale zbláznil jste se? už delší dobu uvažuju nad tím, že i za cenu krátkodobých ztrát by pro evropu bylo nejlepší naprosté embargo na cokoliv z číny. racionalizace ve stylu makejte víc, za míň peněz, na kvalitu kašlem, hlavní jsou objemy a hlavně ten "trvalý růst" je prostě selskorozumově naprostý nesmysl. zeman by z vás měl radost, ale já se úplně děsím, že to někdo vidí podobně jako vy dva.

+2/−3
29.2.2016 15:03
Foto

M24i51r73o31s16l89a88v 13S36t22e82i50n37e76r 1395805238793

Chápu vaše rozhořčení, ale je to bohužel to, čemu říkáme globalizace.

Když jsem si dnes objednal levnou televizi z Turecka, má to dvě stránky- už mi ji neprodá třeba slovenský Samsung. Na druhé straně, v Turecku jsem přispěl tomu vykořisťovanému dělníkovi na zhruba týdenní výživu. Proto zůstane raději tam a pokud se takových jako já najde více, nepůjde mrznout na makedonskou hranici.

Díky vysoké úrovni informací se tak máloco dá napravit nějakými cly a zábranami- spolehlivější a hlavně trvanlivější opatření je bojovat kvalitou, servisem a nakonec i náklady. Takže clo samo o sobě je jenom nouzové opatření. Potřebuje vždy doprovázet i dalšími prostředky.

+2/0
29.2.2016 15:55

R50a98d65o41s43l88a91v 20K35l93a54u40d77a 5134938984942

Číňané produkují levnou ocel, protože tamní oceláře velkoryse dotuje vláda. Tomu nikdo nemůže konkurovat. EU a USA se musí proti takovým praktikám spojit a takovou ocel na své území vůbec nevpustit, případně nasadit obrovské clo.

+2/0
29.2.2016 16:10

R66a98d23i49m 40P66o83l12á54š24e24k 9806283909919

Ale taky produkují levnou ocel, protožer my jsme v Evropě uvolnili obrovský prostor zeleným a nechali je zdražit výrobu. Bez zelených , bez drahé OZE energie, bez REACH, bez globálního alarmismu, s GMO průmyslem bychom mohli evropskou výrobu zlevnit možná až na polovinu jen za zanedbatelného zhoršení životního prostředí. Či dokonce v některých případech, jako je třeba využívání GMO, by bylo životní prostředí ještě lepší než je dnes.

0/0
1.3.2016 5:57

M28a38r69t29i55n 81D18o84k38t95o63r 5949588947436

Nikdy nemůžou být náklady na výrobek nižší v evropě než v číně, teda pokud nechcete mít životní úroveň a životní prostředí číňana. nechci.

0/0
29.2.2016 16:38

D78a56n38i81e72l 81T10s40c19h42e81r38n87a73y 2765382169132

Blby na tom je ze tech tureckych televizi jeste nakoupite, nic to nevydruzi kvalita nic moc, absolutne neodolne vstupy atd, V CR dostlidi kupuje repliky nahr dilu na moto, ty turecke jsou levne ale shit

0/0
29.2.2016 16:59

J62i22ř49í 43D73v52o22ř57á23k 5835529750718

Nízká pořizovací cena nemusí znamenat levnější . A co záruka ?

0/0
29.2.2016 17:23

L34u17k20á44š 67K52u46b28ů 5194273960607

to máte asi pravdu, Turek má vyděláno a zůstane doma, ale dělník ze slovenské továrny bude bez práce na sociálních dávkách. To mi nepřijde jako řešení. Takže pokud se na světě vyrábí výrobek za stejných podmínek pro zaměstnance a stejného vlivu na životní prostředí jako v EU, tak v pořádku, ale jestli něco z toho nedodržují, tak do EU neimportovat nebo dorovnat clem, které by mělo sloužit jako podpora EU výrobcům, kteří za "čínských" podmínek nesmí vyrábět.

0/0
29.2.2016 17:44

J86i73ř52í 29D20v61o66ř57á91k 5955819930458

Bezpečnost práce , pracovní podmínky , ekologie , ........ ?????

0/0
29.2.2016 16:56

D81a84n68i24e68l 26T87s42c69h56e31r76n38a19y 2855682839522

Na to si nehrajou, jedenact zaoceanskych lodi, nadela ekologickou paseku vetsi nez vsechna auta

0/0
29.2.2016 17:00

J93i51ř82í 86D78v68o38ř12á31k 5845289780388

Pardon , mělo to být k Čínským ocelářům .

0/0
29.2.2016 17:02

D34a26n98i84e66l 77T14s50c11h19e27r26n26a31y 2515802529802

Oni to neprehaneji ani v Cine ani v Turecku

0/0
29.2.2016 17:30

R52a86d52i62m 94P15o98l85á65š93e12k 9246903279959

Ono ale ty pece na železo v každé čínské vsi katastrofálně zkrachovaly.

0/0
1.3.2016 4:53

J60a39n 33C28o89n79s12t92a41n64t69i61n 1472851303780

mám vw. jsem spokojený (absolutně). nový šéf vw na mě neudělal extra dojem, protože řeže příliš hluboko. a stejně, jako může být přiměřená restrukturalizace obrovským přínosem, tak může být přemrštěná restrukturalizace přímou cestou do pekla. každopádně jsem se díky článku dozvěděl, že stříbrná je barva vw, to je pro mě absolutní novinka. zatím jsem tedy letité spojení stříbrné šípy slyšel jen o mercedesu (mimochodem design F1 to jen potvrzuje) a kdybych si měl tipnout barvu pro vw, byla by to modrá. zajímavé...

+1/−2
29.2.2016 14:52

K14l39á71r84a 46T72r45n89k60o78v27á 3834179174129

A co Stříbrná sršeň.

+1/0
29.2.2016 16:04

J35i97ř34í 90D50v28o62ř97á36k 5505939200968

Podle " otce " VW asi červená , bílá a nějaká svastika .

0/0
29.2.2016 17:20

M35i53l60a10n 44V24o96t84a28v42a 5594866931432

- začne se šetřit, ale ve skutečnosti ne na kobercích, ale na autech, což dříve nebo později povede k horší kvalitě. A mám obavu, zdali se tomu nestalo již u Superbu (který se mi mimochodem velmi líbí). Když se podíváte na jeho váhu a pak začnete hledat materiály, tak si začnete pokládat otázku, proč je to tak lekhé bez drahých materiálů, tak se začnete pídit dál a zjistíte tenčí skla, plechy atd. A to se může dlouhodobě vymstít. Ale třeba se pletu... nejsem odborník přes auta a ani se tam nechci pasovat. Na druhou stranu, může to vést i k lepšímu, že se z konzervativního "nudného" Passata stane zajímavé auto, protože zatím to šlo v kolejích, když se to prodává, proč to zásadně měnit. Takže se tam přesně někteří pracovníci jen vezli bez jakékoli invence. A je ještě otázkou, co ve skutečnosti znamená vyhazování lidí a aby to ve skutečnosti nebyla politika po česku.... druhý den to začnu outsorsovat přes najaté firmy a ještě dráž. A nebo je vyházím, tak jako v době krize a za rok zjistím, že mi schází a pak je horko těžko sháním zpět.

0/−1
29.2.2016 14:46

P66a21v61e27l 85P33o61p44e62l23k93a 2781594510418

Slunce , seno , volkswagen....

0/0
29.2.2016 14:36

V44l44a52d61i47m64í17r 27H27a49v91r19á27n16e65k 7746136560847

Hlavní je odškodnit USA a v Evropě cinknutá auta zdražit.!!Rv

0/0
29.2.2016 13:58

P94e85t74r32a 18M85a45l90a89k47o15v64a 1638550530834

holt američani jsou chytří a my evropani hloupí, a o tom to je...

0/0
29.2.2016 13:59

J96o16s34e56f 78V58a93l43a 9770923233443

jestli to neni jenom tim, ze k podvodu doslo jenom vuci predpisum platnym na uzemi USA. V Evrope se nemuselo svindlovat, cili ta auta v Evrope jsou naprosto koser

0/0
29.2.2016 14:28
Foto

M37i95r47o90s32l74a55v 54S69t21e43i74n12e72r 1275785228833

Jaká škoda vznikla v USA? Dá se pár promile kysličníků dusíku ve vodě nějak finančně vyjádřit?

Jakou škodu nadělaly vozy vyrobené před 2009, ty měly emisí daleko více a jezdí nepochybně ještě dnes. Ostatně jsem tuhle v Mnichově jel v zácpě přes 10 km za Trabantem- to byl smrad!

0/0
29.2.2016 14:37

D37a63n73i32e67l 67T77s10c16h45e90r40n54a25y 2715102629922

neserizenej trabos to je dymovnice

0/0
29.2.2016 17:32

O98l23d42ř88i98c97h 23M84o72u59r53e15k 1411247304936

serizenej taky!

0/0
1.3.2016 15:04

J64o59s69e14f 38V79a23l32a 9670193623383

VW preplacelo zamestnance jako nikdo. Nehlede na firemni "bonusy" jako treba pro byvale zamestnance v duchodu kazde 3 roky narok na nove auto za vyrobni cenu (kdyz ho zanmestnanec po trech letech prodal, tak mel vlastne automaticky na nove auto) nebo VW financoval 2 podnikove symfonicke orchestry. Schvalne co se stane s prvoligovym fotbalovym tymem Wolsburgu, ktery chodi pro penize taky do VW

+3/−1
29.2.2016 13:51

J66a28r12o11s20l33a79v 98T50a47c63h75o18v81s94k28y 2552110134760

a nechtel by ten pan u nas delat na chvili premiera ?

+11/0
29.2.2016 13:43

J19o59s59e22f 40V57a64l29a 9100203313883

to je vysloveny protimluv. Lide si nikdy nezvoli toho, kdo jim nabidne vic pracovat za min penez !..........prave naopak

+2/−1
29.2.2016 13:54

J44a83r28o53s56l52a94v 18T44a31c52h26o94v93s95k55y 2832940754660

For je v tom, ze zatim jeste netvori statni ouradove vetsinu, takze normalne pracujici lidi by je prehlasovali a toho premiera jim zvolili

0/0
29.2.2016 13:56

P15e85t29r16a 68M89a70l61a67k59o98v40a 1268730400334

každý státní ouřada má manžela/ku a dítě, to jsou hned další dva hlasy od někoho, kdo má zájem aby ouřada měl práci....

0/0
29.2.2016 14:00

J63o51s71e12f 16V94a41l87a 9170423263453

prace je cinnost, ktera je ouradum zcela cizi. Pokud jde tedy treba o zyvseni produktivity, tak se urcite netyka uredniku ani v VW, ani v Praze a okoli

0/0
29.2.2016 14:15

D61a19n45i14e43l 63J82i57r64á21č83e65k 3811420490838

Vlivnýšéf závodní rady Bernd Osterloh nedávno upozornil, že plány na zvýšeníproduktivity v německých továrnách Volkswagenu vytvářejí mezi zaměstnanci„znepokojení“.... ááá tady se někomu nechce pracovat :-D

+7/−1
29.2.2016 13:35

M31a21r10t30i63n 71P90a42v32e73l60e20k 5530417985365

Co je na tom překvapující? Vy jste úderník,který chce překonávat plán? Když vám nadřízení oznámí,že vám naloží víc práce jste z toho nadšený?

Na kolik plníte? Na 120% nebo na 130%?

0/−1
29.2.2016 13:53

J72o34s10e58f 24V93a96l61a 9900813683523

ve Wolfsburgu meli hodne daleko uz do 100%

+1/0
29.2.2016 13:58

D66a15n30i72e54l 56J65i94r42á95č81e88k 3281120810698

Vtip bude asi v tom, že žádné nadřízené nemám a pracuji tak 12-14 hodin denně... Takže já si plním to co potřebuji tak na 120% sám o sobě...

0/0
29.2.2016 14:01

M13a72r14t33i22n 57P92a56v42e90l69e37k 5240477395805

Pak chápu,že blafete o tom,že se "někomu nechce pracovat".

0/0
29.2.2016 14:20

P13e47t75r27a 52M86a64l95a75k13o92v76a 1528200400214

když to podřízenému trvá dvakrát tak dlouho jako mě, tak mu naložím a nakopu ho do zadnice...

+2/0
29.2.2016 14:02

M22a36r58t27i77n 45P40a18v22e73l40e63k 5860377805945

Chytrý vedoucí hledá důvod,proč mu to nejde.Bože,chraň nás před hloupými ouřady.:-P

0/0
29.2.2016 14:22
Foto

V65o10j84t79ě36c63h 26P26a17v17l56í18k 5644251134318

"I'd like to rip this carpet out" není roztrhat, ale vytrhat. Tedy odstranit.

+3/−1
29.2.2016 13:24

L60u57d25ě86k 87V21ě13t67r17o66v14s78k56ý 8108193472327

Tak to je naprosto zásadní informace.

+3/0
29.2.2016 13:25

J97á20n 52K35o59t84ú57č 2196424198696

To je zase len anglický preklad. Keď už, tak by to chcelo pohľadať nemecký originál. Predpokladám, že pán riaditeľ vo Wolfsburgu použil nemčinu, a nie angličtinu. :)

+2/0
29.2.2016 13:26
Foto

V87o31j53t95ě69c18h 13P38a22v92l16í53k 5954261714698

Máte pravdu. Zatím se mi to v němčině vůbec najít nepodařilo - německé zprávy tuhle větu neobsahují ...

0/0
29.2.2016 13:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.