Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové bugatti je zas nejrychlejší na planetě. Plnou nádrž vypije za 9 minut

Dlouho očekávaný nástupce Bugatti Veyron je tu. Model Chiron je v podstatě evolucí superauta, které dodnes vlastně nikdo nepřekonal a posouvá hranice možností o kousek dál. Jen výkon motoru 1 500 koní je u sériového vozu bezprecedentní. A tachometr cejchovaný do 500 km/h tu není úplně na ozdobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L91u12b78o46s 51K18o44c66m13a36n 4428512134602

Co znamená nepřekonali Veyron v absolutních hodnotách? Test maximální rychlosti na neomezeně dlouhé trati u nejnovější generace Veyronu? Viděl jsem spoustu testů kdy ne jenom na okruhu Veyron prohrál. Je pravda že se nejednalo o tu nejnovější iteraci Veyronu. Možná by to bylo dobré zmínit. Nechci prudit jenom by bylo pěkné dodat více detailů k "nepřekonali".R^

Díky

0/0
8.3.2016 7:13

I34r79e17n95a 24P33l57a39c46h18e36t97k23o22v40á 1866864286280

u kazdeho automobilu me zajimaji nejvic dve hodnoty. spotreba a obsah kufru..

0/−1
7.3.2016 5:00

P44e72t68r 34Č28e27r13m74á90k 9818535109270

No a? Vaše osobní prefernece, stejně jako někoho jiného zajimá výkon a zrychlení. R^

0/0
7.3.2016 8:48

P87e73t23r 70Č41e93r95m64á86k 9768775309170

Krásná práce, ukázka umění kam až lze posunout limity. R^

+2/−1
7.3.2016 0:20

P15a10v18e68l 88C23h11a64m25r42á16d 4457430379895

A k čemu by mi to bylo dobré?

+1/−1
6.3.2016 22:53

P14e39t36r 70D26v54o53ř23á94k 4522228731578

Než si ho pořídím, potřebuji zjistit, jestli se vyrábí verze s tažným zařízením ;-) Občas zajedu s bordelem do sběrného dvora.

+6/−1
6.3.2016 22:15
Foto

R85a49d75e13k 47V51o49j81á67č85e80k 5453419373744

Škoda, že se toho auta nedožil Jeremy se svým Top Gearem. Moc pěkná raketa.R^

+5/0
6.3.2016 22:14

P72e57t54r 98H87o60v30o59r86k72a 5899806447

Pěkné, bude verze kombi?

+5/0
6.3.2016 21:50

J82i62ř24í 75K27o58p51ř51i83v29a 3944660339528

Proč rychle jedoucí kostitřas, když je pohodlnější a bezpečnější letadlo?8-o

+1/−3
6.3.2016 21:04
Foto

M62a89r53e12k 39B72a18š80i66s76t49a 7253122853610

Hm rozhodně bych dal přednost Tesle. Ten požitek se nedá srovnat .....

+1/−3
6.3.2016 13:14

P25e82t87r 63Č75e91r86m51á97k 9828275619560

Tesla není konkurentem bugatti, takže jejich srovnání má smysl asi jako fabie a porsche.

+5/0
7.3.2016 0:21

J23a16n 13Š25l67é65g63l 8352440198983

Plní to euro 6? :-)

Nerad bych kupoval auto, které to neplní :-)

+7/0
6.3.2016 13:10

M36a41r52t88i15n 93H59a80r12t35i80g 9429434512506

Technicky to bude určitě zajímavý auto, ale nějak to není můj šálek kávy...

0/0
6.3.2016 12:07

M64i98c24h61a25l 87M74a34r63e15k 7309351192980

Dalsi zbytecne auto .....

+2/−3
6.3.2016 10:46

P70e92t59r 29Č61e28r65m91á59k 9208545929210

Zbytečně rozhodně není, díky němu se rozvíjí technologie které se pak časem aplikují i u normálních vozů.

+2/0
7.3.2016 0:23
Foto

K66a96r41e14l 76M43a35l31ý 6216844790201

Raději Pagani, https://www.youtube.com/watch?v=M1u9KRooYns

0/−1
6.3.2016 8:31

M84i74r25o64s24l79a40v 54U60r75b26a81n 1706497911309

ja vam nevim, pagani mi prijde takove vzhledove podivne a zvukove jak ujecena domovnice. Mne osobne je mnohem vic sympatictejsi treba RS6 Avant

+1/0
6.3.2016 20:29

P12e79t57r 69N65o77v30o41t51ň48á32k 4920158313370

První bugatti, které se mi líbí designově. Kdybych ty peníze měl, tak bych si jistě koupil jiné hračky, ale tohle auto se jim povedlo.

+1/0
6.3.2016 7:47

T67o37m17á75š 48J55a16n83í93r88e77k 8400357526809

Uprimne se mi moc nelibi. A jak se lisi tahle "seriova" vyroba od kusovek pro zavody, kterych se zrejme ve finale vyrobi cirka taky tolik???

Proc teda nevyrobi regulerni F1?

Uprimne si nedovedu predstavit, proc bych si takove auto mel koupit. Mit ho nekde na vystavce? Nebo parkrat to projet nekde na okruhu? Ono ma asi svuj duvod, proc ti nejvetsi bohaci tyhle auta nekupujou a kupujou to jen lofasove, co nekde prisli jednoduse k penezum.

Ono tohle auto samozrejme neni na jezdeni po meste nebo dalnicich. Zvlast ne po nasich cestach:) Asi ted trosku zariskuju, ale myslim, ze i takovy renault thalia bude pohodlnejsi na svezeni, zvlast na nasich cestach:o))) Mit neomezeno penez, tak si koupim proste auto, ktere bude jak pohodlne, tak nabidne i zazitek z jizdy, cili taky vlastne pohodlne:o) Mozna bude mit o neco malo vetsi zrychleni na okruhu nez takovy mercedes GL nebo maybach S600 nebo rolls ghost ... ale na presun z bodu A do bodu B budou vsechny tyhle auta stejne rychle, ale oproti bugatti zcela nepomerne pohodlnejsi (a patrne i bezpecnejsi) a o to jde az v prvni rade. Kdyby mi ted nekdo dal na vyber s tim, ze budu mit dozivotne placene pojisteni, benzin, vsechny vydaje, ale nebudu to auto moct prodat (to je nejdulezitejsi omezeni) .... cili me nebude zajimat cena, ani kolik to zere .... a budu mit na vyber mezi bugatti chiron a mezi treba skoda yeti pripadne superbem (a samozrejme NE v bide s manualni klimou a fofrklacem = bez automatu) , tak si vemu tu skodovku:)

Jako s fofrklackem, to by muselo byt fakt nejake uz lepsi auto a ty uz se nastesti dnes s manualem nedelaji, protoze jezdit s manualem dneska je uz extremni opruz, asi srovnatelny s nepohodlim skladani se do nizkeho a drncaveho bugatti:)

0/−3
6.3.2016 3:19

Z37d60e61n63ě81k 29D63u76b39e37c15k59ý 3867934480888

Nenapadlo vás že si to někdo koupí jako investici ? Cena takových unikátů rozhodně neklesá,samozřejmě pakliže to nějaký "šikula" nezaboří do stromu...

+2/0
16.3.2016 13:44

J16a37r81o21m59í43r 81M63a23t35ě41j11e62k 1806827403636

a má to vzadu kouli na vlek?

+10/0
5.3.2016 22:54

T20o22m79á22š 76J70a75n13í55r86e22k 8700257786779

Kdyz jsem shanel tazne, tak jedna firma mela v inzeratu, ze udelaji tazne na jakekoliv auto a pro ty, co jeste nemaji v nabidce, ze daji polovicni slevu, kdyz jim tam clovek auto na dva dni necha a oni vymysli, jak to tam dodelat.

Takze tam to bugatti dva dni nechas a oni ti tam nekde privari kulu a muzes vesele vozit cement z hornbachu a nezasvinis si v tom sedacky:)

+10/0
6.3.2016 3:24

P43e12t83r 91P46o45s52p54í49š11i30l 4988644496506

Pokud auto nemá od výrobce homologaci k tahání přívěsu, tak nějaká kula od pochybné firmy je k ničemu, protože ji nikdo nezapíše do TP.;-)

0/0
7.3.2016 7:01

P97e35t52e78r 13M62o84l77n92á56r 8685434882679

Hnus to auto ,to že je tzv. najrýchlejšie na planete nemá žiadny zmysel pre mňa,nepraktické,predražené,škaredé,nič iné ma nenapadne keď sa na to pozriem ,mať také Ferrari Enzo alebo Lambo Gallardo ,to je niečo ,krása na kolesách a vôbec nevadí že nie sú najrýchlejšie,ale majú "dušu"

+5/−12
5.3.2016 16:09

J77i18ř36í 23S70c85h83w12a49c37h 8788284748436

rychlost je u této kategorie aut dost podstatný parametr, pro někoho i ten nejdůležitější. Kdyby pod kapotou Enza bylo 1.2HTP, tak by to asi nebylo to pravé ořechové.....ale bylo by to přece stejně hezké a jezdilo by to taky....;-)

+6/−1
5.3.2016 16:30

A69l31e31š 73Z82e55l31i71n29k27a 1524352646

Na druhou stranu, kdyby ta jednadvojka byla dvanáctkrát přeplňovaná ;-D

+1/0
7.3.2016 7:34

A97l30e17š 68J52a94n85á15č22e62k 3313564236373

V podstatě zbytečné plýtvání zdroji, bez důvodu.

+2/−17
5.3.2016 11:55

J37a49n 67K75a63r34e15l 58N28o22v98a22k 5676924948626

ano.. mohl jste energii věnovat něčemu jinému :D

+16/0
5.3.2016 14:24

D14e51n50i67s 40H76u83m39l 4572215155906

A na trati ho zase porazí lehoučký Ariel Atom

+1/−3
5.3.2016 11:30

P74e45t25r 60H29o34r74á57k 1919893139664

Na trati to předjede kdeco.

+5/0
5.3.2016 15:33

J87i44ř95í 11S20c33h81w86a92c54h 8688354928196

ale nesmí tam být moc delších rovinek ;-)

+6/0
5.3.2016 16:31

J84a85n 80J37e98ž78e94k 3571475237315

Na trati ho rozjede i lokotraktor...

+2/0
6.3.2016 12:55

F33r75a51n42t74i38š39e92k 58S77o36b19o95t93k61a 1197943674920

Vždy jsem si myslel, že tato auta slouží k popojíždění v Monte Carlu či v Beverly Hills - aby ostatní miliardáři a filmové hvězdy čuměli. Ale toto auto se ani k tomuto účelu nehodí, není moc hezké a svou povahu a honbou za co největší rychlostí je tak někam na závodní dráhu či letiště. No tak k čemu je dobré, snad jen že bude při zahradní párty stát nápadně vedle???

+2/−4
5.3.2016 9:04

M58a32r15t60i97n 80K48u16b14a 6324392877646

Krasa. Az na to pletivo vzadu ;-D

+1/−1
4.3.2016 20:00

L40i27b29o36r 24J39a57n54e52č73e14k 4785175395601

Ma to "tazny"? Jestli ne tak to nechci. Neda se s tim jezdit pro drevo.:-)

+7/−6
4.3.2016 18:16

J64a33n 56J41a94d16r12n34ý 4480264685246

Dlouho jsem čekal na tento příspěvek, ale nezklamal jste :)

Vždy se někdo najde, kdo to potřebuje na dřevo ;-D

0/0
5.3.2016 21:39

T76o29m39á97š 81J10a58n42í92r96e31k 8970837986459

Ted se divam a pry to nema ani vyhrivane zidle, toz s tim at jdou nekam! Doufam, ze to ma aspon elektricke stahovani oken, veyron (nebo ktere to bylo auto) mel jeste svihadla ......

0/0
6.3.2016 3:37

P35a31v46e83l 38V95a20n74ě70č44e73k 4934153971321

Střešní nosič není v základu?

+8/−4
4.3.2016 16:44

T22o34m89á90š 41P85á37r95t84l 7494197573600

Koenigsegg One:1 je pořád ještě rychlejší (maximálka cca 450 km/h), akorát nemá oficiální titul, protože se jich vyrobilo a prodalo celkem asi jen 6. Zrychluje to taky líp, než ta lemra Chiron: 0 - 300 km/h pod 12 sekund a to je skutečná naměřená hodnota. Chci jen říct, že jestli se zejtra náhodou stanu miliardářem, tohodle bleděmodrýho aušusu se nedotknu ani přes pytel naditej pětitisícovkama, abych se náhodou nenakazil ubohostí, a rovnou si poletím soukromým tryskáčem pro pravej Koenigsegg! ;-D

+3/−11
4.3.2016 16:32

J16i89ř63í 44S72c17h27w34a13c90h 8468764928896

tak řeč je o sériově vyráběných vozech.

6 kusů je kusová výroba, do které lze započítat u řadu vozů vyrobených v počtu 1 kus a takových bylo vyrobeno poměrně dost co byly rychlejší než ten tvůj Koenigsegg.... už před 2. sv. válkou dosahovali rychlost přes 500 km/hod ;-)

+8/0
4.3.2016 22:14
Foto

J43a86r16o38s23l68a97v 90P33ě75t70i73v54o43k89ý 3607556419205

Ty "rakety" zase patří do jiné skupiny. S nima se asi nejezdilo po silnici..

0/0
5.3.2016 0:48

L70u65b23o82m67i13r 50K63u58b15a16t 4647873501480

Problém titulu Bugatti je v tom, že neměřili sériově vyráběný kus, ale před měřením ho upravili tak, aby té rychlosti byl schopen dosáhnout. Žádný jiný Bugatti Veyron SuperSport té "oficiálně nejvyšší naměřené rychlosti" nemůže bez té úpravy dosáhnout. A s tímhle to bude nejspíš podobné, pro měření maximální rychlosti ten jeden kus upraví a zákazníkům opět prodají pomalejší variantu.

+1/−1
5.3.2016 18:48

J60o13z93e16f 32K50o31s91t30e65l52a49n41s56k60ý 8575562569266

Väčšina týchto áut nebude nikdy jazdiť a budú slúžiť len ako investícia na zhodnotenie peňazí...

Podobne astronomické ako cena sú totiž aj servisné náklady.

+1/0
4.3.2016 14:53

L46i57b32o25r 50P25e39t11r93á49š 6695269658669

auto jede max 430 a tachometr má do 500....pro případ že by zkoušel maximálku z kopce.

+1/−5
4.3.2016 14:07

M88i55c49h21a94e38l 26K64a43b71á61t 8749825848202

evidentne jste necetl clanek.

+6/0
4.3.2016 14:49

L18i72b59o13r 39P93e91t43r65á45š 6835169108159

strašný barvy......

+6/−5
4.3.2016 14:04

M61i29c70h13a79e24l 90K93a67b10á17t 8149515298152

myslim, ze v cene si muzete vybrat pripadne i jinou :)

+7/0
4.3.2016 14:49

J60o17z53e77f 35B21e63v58i18l91a16q85u25a 9555299601711

Áno - namiesto kastrólovej modrej kastrólovú červenú.;-D Alebo potom sieťovaný vzor a la beduínska utierka...

+1/−1
5.3.2016 13:25

K79a79r36e71l 55K23o62n24e17č38n58ý 9687193714926

Hyperauta? Tak to já si raději počkám až na ultraauto.

0/0
4.3.2016 11:52
Foto

J84a38r24o26s77l54a91v 61P82ě92t58i48v30o16k98ý 3867816849605

Jen jestli se dočkáte. Odhaduji, že to bude až ve druhé polovině 21. století. Možná až ve století 22. (To se nasměju - a možná nejenom já - jestli si to někdy přečtu v budoucnu.)

0/0
5.3.2016 0:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.