Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové bugatti je zas nejrychlejší na planetě. Plnou nádrž vypije za 9 minut

Dlouho očekávaný nástupce Bugatti Veyron je tu. Model Chiron je v podstatě evolucí superauta, které dodnes vlastně nikdo nepřekonal a posouvá hranice možností o kousek dál. Jen výkon motoru 1 500 koní je u sériového vozu bezprecedentní. A tachometr cejchovaný do 500 km/h tu není úplně na ozdobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L65u19b13o63s 92K79o94c32m12a30n 4478142714742

Co znamená nepřekonali Veyron v absolutních hodnotách? Test maximální rychlosti na neomezeně dlouhé trati u nejnovější generace Veyronu? Viděl jsem spoustu testů kdy ne jenom na okruhu Veyron prohrál. Je pravda že se nejednalo o tu nejnovější iteraci Veyronu. Možná by to bylo dobré zmínit. Nechci prudit jenom by bylo pěkné dodat více detailů k "nepřekonali".R^

Díky

0/0
8.3.2016 7:13

I44r82e22n89a 96P34l60a30c78h54e45t67k87o28v59á 3344534400237

u kazdeho automobilu me zajimaji nejvic dve hodnoty. spotreba a obsah kufru..

0/−1
7.3.2016 5:00

P72e95t67r 13Č46e75r87m70á32k 9728685969650

No a? Vaše osobní prefernece, stejně jako někoho jiného zajimá výkon a zrychlení. R^

0/0
7.3.2016 8:48


P36e91t19r 13Č64e76r89m27á56k 9458405589280

Krásná práce, ukázka umění kam až lze posunout limity. R^

+2/−1
7.3.2016 0:20

P34a90v75e71l 76C75h16a90m97r78á76d 4797740239195

A k čemu by mi to bylo dobré?

+1/−1
6.3.2016 22:53

P62e38t57r 19D56v78o41ř94á19k 4562698761508

Než si ho pořídím, potřebuji zjistit, jestli se vyrábí verze s tažným zařízením ;-) Občas zajedu s bordelem do sběrného dvora.

+6/−1
6.3.2016 22:15
Foto

R95a26d59e36k 54V28o50j95á94č59e94k 5923909743374

Škoda, že se toho auta nedožil Jeremy se svým Top Gearem. Moc pěkná raketa.R^

+5/0
6.3.2016 22:14
Foto

P23e41t33r 88H63o80v63o28r87k31a 5119486927

Pěkné, bude verze kombi?

+5/0
6.3.2016 21:50

J95i66ř25í 16K97o65p93ř81i28v50a 3344560719228

Proč rychle jedoucí kostitřas, když je pohodlnější a bezpečnější letadlo?8-o

+1/−3
6.3.2016 21:04
Foto

M67a77r61e26k 65B13a14š81i76s33t80a 7233682423960

Hm rozhodně bych dal přednost Tesle. Ten požitek se nedá srovnat .....

+1/−3
6.3.2016 13:14

P71e15t52r 78Č57e10r37m44á87k 9938345799540

Tesla není konkurentem bugatti, takže jejich srovnání má smysl asi jako fabie a porsche.

+5/0
7.3.2016 0:21

J93a90n 97Š41l90é67g94l 8502350158453

Plní to euro 6? :-)

Nerad bych kupoval auto, které to neplní :-)

+7/0
6.3.2016 13:10

M44a88r23t89i91n 35H84a96r61t83i55g 9459814762236

Technicky to bude určitě zajímavý auto, ale nějak to není můj šálek kávy...

0/0
6.3.2016 12:07

M22i39c42h72a31l 40M32a58r86e84k 7349481312100

Dalsi zbytecne auto .....

+2/−3
6.3.2016 10:46

P46e56t45r 98Č16e44r68m85á47k 9528625189370

Zbytečně rozhodně není, díky němu se rozvíjí technologie které se pak časem aplikují i u normálních vozů.

+2/0
7.3.2016 0:23
Foto

K28a70r47e55l 26M64a77l55ý 6646184620821

Raději Pagani, https://www.youtube.com/watch?v=M1u9KRooYns

0/−1
6.3.2016 8:31

M14i21r39o35s14l66a86v 63U95r25b36a20n 1456747421539

ja vam nevim, pagani mi prijde takove vzhledove podivne a zvukove jak ujecena domovnice. Mne osobne je mnohem vic sympatictejsi treba RS6 Avant

+1/0
6.3.2016 20:29

P35e91t88r 20N22o13v14o87t49ň39á17k 4820538543800

První bugatti, které se mi líbí designově. Kdybych ty peníze měl, tak bych si jistě koupil jiné hračky, ale tohle auto se jim povedlo.

+1/0
6.3.2016 7:47

T48o81m26á11š 33J39a60n43í85r74e54k 8410137436379

Uprimne se mi moc nelibi. A jak se lisi tahle "seriova" vyroba od kusovek pro zavody, kterych se zrejme ve finale vyrobi cirka taky tolik???

Proc teda nevyrobi regulerni F1?

Uprimne si nedovedu predstavit, proc bych si takove auto mel koupit. Mit ho nekde na vystavce? Nebo parkrat to projet nekde na okruhu? Ono ma asi svuj duvod, proc ti nejvetsi bohaci tyhle auta nekupujou a kupujou to jen lofasove, co nekde prisli jednoduse k penezum.

Ono tohle auto samozrejme neni na jezdeni po meste nebo dalnicich. Zvlast ne po nasich cestach:) Asi ted trosku zariskuju, ale myslim, ze i takovy renault thalia bude pohodlnejsi na svezeni, zvlast na nasich cestach:o))) Mit neomezeno penez, tak si koupim proste auto, ktere bude jak pohodlne, tak nabidne i zazitek z jizdy, cili taky vlastne pohodlne:o) Mozna bude mit o neco malo vetsi zrychleni na okruhu nez takovy mercedes GL nebo maybach S600 nebo rolls ghost ... ale na presun z bodu A do bodu B budou vsechny tyhle auta stejne rychle, ale oproti bugatti zcela nepomerne pohodlnejsi (a patrne i bezpecnejsi) a o to jde az v prvni rade. Kdyby mi ted nekdo dal na vyber s tim, ze budu mit dozivotne placene pojisteni, benzin, vsechny vydaje, ale nebudu to auto moct prodat (to je nejdulezitejsi omezeni) .... cili me nebude zajimat cena, ani kolik to zere .... a budu mit na vyber mezi bugatti chiron a mezi treba skoda yeti pripadne superbem (a samozrejme NE v bide s manualni klimou a fofrklacem = bez automatu) , tak si vemu tu skodovku:)

Jako s fofrklackem, to by muselo byt fakt nejake uz lepsi auto a ty uz se nastesti dnes s manualem nedelaji, protoze jezdit s manualem dneska je uz extremni opruz, asi srovnatelny s nepohodlim skladani se do nizkeho a drncaveho bugatti:)

0/−3
6.3.2016 3:19

Z19d51e32n33ě29k 72D28u52b69e11c16k51ý 3857734580148

Nenapadlo vás že si to někdo koupí jako investici ? Cena takových unikátů rozhodně neklesá,samozřejmě pakliže to nějaký "šikula" nezaboří do stromu...

+2/0
16.3.2016 13:44

J19a50r43o87m37í29r 72M19a24t74ě57j12e44k 1676717113536

a má to vzadu kouli na vlek?

+10/0
5.3.2016 22:54

T21o29m65á60š 30J35a18n29í39r55e10k 8260867736699

Kdyz jsem shanel tazne, tak jedna firma mela v inzeratu, ze udelaji tazne na jakekoliv auto a pro ty, co jeste nemaji v nabidce, ze daji polovicni slevu, kdyz jim tam clovek auto na dva dni necha a oni vymysli, jak to tam dodelat.

Takze tam to bugatti dva dni nechas a oni ti tam nekde privari kulu a muzes vesele vozit cement z hornbachu a nezasvinis si v tom sedacky:)

+10/0
6.3.2016 3:24

P36e70t45r 89P68o55s98p89í77š23i18l 4548244256176

Pokud auto nemá od výrobce homologaci k tahání přívěsu, tak nějaká kula od pochybné firmy je k ničemu, protože ji nikdo nezapíše do TP.;-)

0/0
7.3.2016 7:01

P15e96t73e53r 92M52o88l25n35á67r 8975724722919

Hnus to auto ,to že je tzv. najrýchlejšie na planete nemá žiadny zmysel pre mňa,nepraktické,predražené,škaredé,nič iné ma nenapadne keď sa na to pozriem ,mať také Ferrari Enzo alebo Lambo Gallardo ,to je niečo ,krása na kolesách a vôbec nevadí že nie sú najrýchlejšie,ale majú "dušu"

+5/−12
5.3.2016 16:09

J89i98ř25í 42S27c55h74w42a86c11h 8268154308806

rychlost je u této kategorie aut dost podstatný parametr, pro někoho i ten nejdůležitější. Kdyby pod kapotou Enza bylo 1.2HTP, tak by to asi nebylo to pravé ořechové.....ale bylo by to přece stejně hezké a jezdilo by to taky....;-)

+6/−1
5.3.2016 16:30

A54l36e49š 43Z79e56l72i97n62k23a 1154152766

Na druhou stranu, kdyby ta jednadvojka byla dvanáctkrát přeplňovaná ;-D

+1/0
7.3.2016 7:34

A44l42e63š 76J29a11n81á46č10e71k 3423564756163

V podstatě zbytečné plýtvání zdroji, bez důvodu.

+2/−17
5.3.2016 11:55

J97a20n 20K22a81r26e39l 35N66o63v86a72k 5246464908466

ano.. mohl jste energii věnovat něčemu jinému :D

+16/0
5.3.2016 14:24

D12e37n21i78s 39H10u33m34l 4952145475446

A na trati ho zase porazí lehoučký Ariel Atom

+1/−3
5.3.2016 11:30

P53e63t16r 86H14o49r73á86k 1529113329874

Na trati to předjede kdeco.

+5/0
5.3.2016 15:33

J46i19ř75í 98S88c56h86w44a54c63h 8698154448956

ale nesmí tam být moc delších rovinek ;-)

+6/0
5.3.2016 16:31

J76a97n 86J85e26ž77e78k 3941815127575

Na trati ho rozjede i lokotraktor...

+2/0
6.3.2016 12:55

F10r68a73n72t13i93š10e14k 33S41o29b34o34t44k49a 1267133884890

Vždy jsem si myslel, že tato auta slouží k popojíždění v Monte Carlu či v Beverly Hills - aby ostatní miliardáři a filmové hvězdy čuměli. Ale toto auto se ani k tomuto účelu nehodí, není moc hezké a svou povahu a honbou za co největší rychlostí je tak někam na závodní dráhu či letiště. No tak k čemu je dobré, snad jen že bude při zahradní párty stát nápadně vedle???

+2/−4
5.3.2016 9:04

M93a10r52t17i72n 75K10u66b83a 6544192507376

Krasa. Az na to pletivo vzadu ;-D

+1/−1
4.3.2016 20:00

L72i51b88o86r 23J71a50n69e68č11e20k 4645565725621

Ma to "tazny"? Jestli ne tak to nechci. Neda se s tim jezdit pro drevo.:-)

+7/−6
4.3.2016 18:16

J50a75n 60J74a16d90r18n56ý 4560614105956

Dlouho jsem čekal na tento příspěvek, ale nezklamal jste :)

Vždy se někdo najde, kdo to potřebuje na dřevo ;-D

0/0
5.3.2016 21:39

T13o37m26á58š 23J89a91n61í81r55e62k 8130407476309

Ted se divam a pry to nema ani vyhrivane zidle, toz s tim at jdou nekam! Doufam, ze to ma aspon elektricke stahovani oken, veyron (nebo ktere to bylo auto) mel jeste svihadla ......

0/0
6.3.2016 3:37

P34a98v41e52l 25V13a47n25ě18č92e43k 4444453641931

Střešní nosič není v základu?

+8/−4
4.3.2016 16:44

T41o34m22á75š 47P42á52r51t96l 7734647213790

Koenigsegg One:1 je pořád ještě rychlejší (maximálka cca 450 km/h), akorát nemá oficiální titul, protože se jich vyrobilo a prodalo celkem asi jen 6. Zrychluje to taky líp, než ta lemra Chiron: 0 - 300 km/h pod 12 sekund a to je skutečná naměřená hodnota. Chci jen říct, že jestli se zejtra náhodou stanu miliardářem, tohodle bleděmodrýho aušusu se nedotknu ani přes pytel naditej pětitisícovkama, abych se náhodou nenakazil ubohostí, a rovnou si poletím soukromým tryskáčem pro pravej Koenigsegg! ;-D

+3/−11
4.3.2016 16:32

J94i23ř56í 43S67c70h83w56a25c19h 8848924648216

tak řeč je o sériově vyráběných vozech.

6 kusů je kusová výroba, do které lze započítat u řadu vozů vyrobených v počtu 1 kus a takových bylo vyrobeno poměrně dost co byly rychlejší než ten tvůj Koenigsegg.... už před 2. sv. válkou dosahovali rychlost přes 500 km/hod ;-)

+8/0
4.3.2016 22:14
Foto

J17a64r78o54s56l95a87v 23P37ě90t64i98v86o80k57ý 3447776609905

Ty "rakety" zase patří do jiné skupiny. S nima se asi nejezdilo po silnici..

0/0
5.3.2016 0:48

L67u29b94o46m98i76r 73K80u46b25a25t 4377823821300

Problém titulu Bugatti je v tom, že neměřili sériově vyráběný kus, ale před měřením ho upravili tak, aby té rychlosti byl schopen dosáhnout. Žádný jiný Bugatti Veyron SuperSport té "oficiálně nejvyšší naměřené rychlosti" nemůže bez té úpravy dosáhnout. A s tímhle to bude nejspíš podobné, pro měření maximální rychlosti ten jeden kus upraví a zákazníkům opět prodají pomalejší variantu.

+1/−1
5.3.2016 18:48

J44o85z27e28f 17K24o90s80t84e65l78a68n82s12k97ý 8805402339116

Väčšina týchto áut nebude nikdy jazdiť a budú slúžiť len ako investícia na zhodnotenie peňazí...

Podobne astronomické ako cena sú totiž aj servisné náklady.

+1/0
4.3.2016 14:53

L95i90b22o28r 78P77e81t25r50á96š 6215639818269

auto jede max 430 a tachometr má do 500....pro případ že by zkoušel maximálku z kopce.

+1/−5
4.3.2016 14:07

M66i46c71h26a59e52l 75K76a47b19á79t 8309175898772

evidentne jste necetl clanek.

+6/0
4.3.2016 14:49

L48i44b83o13r 80P85e38t32r66á47š 6495359978509

strašný barvy......

+6/−5
4.3.2016 14:04

M83i72c12h96a52e26l 65K36a64b80á79t 8349295528132

myslim, ze v cene si muzete vybrat pripadne i jinou :)

+7/0
4.3.2016 14:49

J48o58z70e91f 46B12e62v37i59l10a39q37u23a 9155779191271

Áno - namiesto kastrólovej modrej kastrólovú červenú.;-D Alebo potom sieťovaný vzor a la beduínska utierka...

+1/−1
5.3.2016 13:25

K77a35r63e45l 77K33o64n73e22č21n79ý 9127333564666

Hyperauta? Tak to já si raději počkám až na ultraauto.

0/0
4.3.2016 11:52
Foto

J85a29r27o88s78l42a61v 47P30ě45t52i95v22o87k51ý 3307856719615

Jen jestli se dočkáte. Odhaduji, že to bude až ve druhé polovině 21. století. Možná až ve století 22. (To se nasměju - a možná nejenom já - jestli si to někdy přečtu v budoucnu.)

0/0
5.3.2016 0:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.