Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové bugatti je zas nejrychlejší na planetě. Plnou nádrž vypije za 9 minut

Dlouho očekávaný nástupce Bugatti Veyron je tu. Model Chiron je v podstatě evolucí superauta, které dodnes vlastně nikdo nepřekonal a posouvá hranice možností o kousek dál. Jen výkon motoru 1 500 koní je u sériového vozu bezprecedentní. A tachometr cejchovaný do 500 km/h tu není úplně na ozdobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L46u18b94o23s 68K53o22c26m27a17n 4268902264922

Co znamená nepřekonali Veyron v absolutních hodnotách? Test maximální rychlosti na neomezeně dlouhé trati u nejnovější generace Veyronu? Viděl jsem spoustu testů kdy ne jenom na okruhu Veyron prohrál. Je pravda že se nejednalo o tu nejnovější iteraci Veyronu. Možná by to bylo dobré zmínit. Nechci prudit jenom by bylo pěkné dodat více detailů k "nepřekonali".R^

Díky

0/0
8.3.2016 7:13

I27r58e11n74a 33P17l96a51c18h66e91t39k51o46v45á 3794814900447

u kazdeho automobilu me zajimaji nejvic dve hodnoty. spotreba a obsah kufru..

0/−1
7.3.2016 5:00

P60e40t67r 95Č32e17r34m86á10k 9358125699970

No a? Vaše osobní prefernece, stejně jako někoho jiného zajimá výkon a zrychlení. R^

0/0
7.3.2016 8:48


P56e29t92r 44Č57e21r32m11á61k 9938985389310

Krásná práce, ukázka umění kam až lze posunout limity. R^

+2/−1
7.3.2016 0:20

P38a11v75e80l 47C34h34a55m64r61á59d 4627780669985

A k čemu by mi to bylo dobré?

+1/−1
6.3.2016 22:53

P29e95t26r 15D96v92o82ř32á52k 4102318701678

Než si ho pořídím, potřebuji zjistit, jestli se vyrábí verze s tažným zařízením ;-) Občas zajedu s bordelem do sběrného dvora.

+6/−1
6.3.2016 22:15
Foto

R43a98d46e67k 66V10o77j32á20č29e87k 5773449513904

Škoda, že se toho auta nedožil Jeremy se svým Top Gearem. Moc pěkná raketa.R^

+5/0
6.3.2016 22:14
Foto

P66e43t81r 78H53o33v80o64r76k93a 5419386557

Pěkné, bude verze kombi?

+5/0
6.3.2016 21:50

J78i32ř79í 25K63o65p22ř65i25v90a 3944770879758

Proč rychle jedoucí kostitřas, když je pohodlnější a bezpečnější letadlo?8-o

+1/−3
6.3.2016 21:04
Foto

M18a76r38e37k 61B50a90š64i18s28t52a 7263442613430

Hm rozhodně bych dal přednost Tesle. Ten požitek se nedá srovnat .....

+1/−3
6.3.2016 13:14

P68e72t35r 71Č32e53r87m48á71k 9238785399350

Tesla není konkurentem bugatti, takže jejich srovnání má smysl asi jako fabie a porsche.

+5/0
7.3.2016 0:21

J51a51n 85Š11l64é56g71l 8872480668793

Plní to euro 6? :-)

Nerad bych kupoval auto, které to neplní :-)

+7/0
6.3.2016 13:10

M87a63r23t23i61n 72H47a31r60t31i56g 9289694152656

Technicky to bude určitě zajímavý auto, ale nějak to není můj šálek kávy...

0/0
6.3.2016 12:07

M31i30c38h65a23l 81M21a65r23e66k 7419511602860

Dalsi zbytecne auto .....

+2/−3
6.3.2016 10:46

P89e55t30r 16Č55e83r67m39á73k 9868985759570

Zbytečně rozhodně není, díky němu se rozvíjí technologie které se pak časem aplikují i u normálních vozů.

+2/0
7.3.2016 0:23
Foto

K77a13r94e33l 26M94a98l34ý 6516594810521

Raději Pagani, https://www.youtube.com/watch?v=M1u9KRooYns

0/−1
6.3.2016 8:31

M96i75r97o10s56l29a30v 85U43r69b74a36n 1216237311969

ja vam nevim, pagani mi prijde takove vzhledove podivne a zvukove jak ujecena domovnice. Mne osobne je mnohem vic sympatictejsi treba RS6 Avant

+1/0
6.3.2016 20:29

P91e55t50r 66N46o34v42o61t27ň42á25k 4550618613480

První bugatti, které se mi líbí designově. Kdybych ty peníze měl, tak bych si jistě koupil jiné hračky, ale tohle auto se jim povedlo.

+1/0
6.3.2016 7:47

T95o47m63á57š 17J69a39n26í66r77e89k 8230177386689

Uprimne se mi moc nelibi. A jak se lisi tahle "seriova" vyroba od kusovek pro zavody, kterych se zrejme ve finale vyrobi cirka taky tolik???

Proc teda nevyrobi regulerni F1?

Uprimne si nedovedu predstavit, proc bych si takove auto mel koupit. Mit ho nekde na vystavce? Nebo parkrat to projet nekde na okruhu? Ono ma asi svuj duvod, proc ti nejvetsi bohaci tyhle auta nekupujou a kupujou to jen lofasove, co nekde prisli jednoduse k penezum.

Ono tohle auto samozrejme neni na jezdeni po meste nebo dalnicich. Zvlast ne po nasich cestach:) Asi ted trosku zariskuju, ale myslim, ze i takovy renault thalia bude pohodlnejsi na svezeni, zvlast na nasich cestach:o))) Mit neomezeno penez, tak si koupim proste auto, ktere bude jak pohodlne, tak nabidne i zazitek z jizdy, cili taky vlastne pohodlne:o) Mozna bude mit o neco malo vetsi zrychleni na okruhu nez takovy mercedes GL nebo maybach S600 nebo rolls ghost ... ale na presun z bodu A do bodu B budou vsechny tyhle auta stejne rychle, ale oproti bugatti zcela nepomerne pohodlnejsi (a patrne i bezpecnejsi) a o to jde az v prvni rade. Kdyby mi ted nekdo dal na vyber s tim, ze budu mit dozivotne placene pojisteni, benzin, vsechny vydaje, ale nebudu to auto moct prodat (to je nejdulezitejsi omezeni) .... cili me nebude zajimat cena, ani kolik to zere .... a budu mit na vyber mezi bugatti chiron a mezi treba skoda yeti pripadne superbem (a samozrejme NE v bide s manualni klimou a fofrklacem = bez automatu) , tak si vemu tu skodovku:)

Jako s fofrklackem, to by muselo byt fakt nejake uz lepsi auto a ty uz se nastesti dnes s manualem nedelaji, protoze jezdit s manualem dneska je uz extremni opruz, asi srovnatelny s nepohodlim skladani se do nizkeho a drncaveho bugatti:)

0/−3
6.3.2016 3:19

Z22d12e73n11ě42k 94D18u25b16e72c43k46ý 3817244130738

Nenapadlo vás že si to někdo koupí jako investici ? Cena takových unikátů rozhodně neklesá,samozřejmě pakliže to nějaký "šikula" nezaboří do stromu...

+2/0
16.3.2016 13:44

J34a80r31o77m87í57r 64M23a37t61ě38j83e87k 1566207343336

a má to vzadu kouli na vlek?

+10/0
5.3.2016 22:54

T58o30m22á81š 59J28a53n87í31r56e84k 8730327566129

Kdyz jsem shanel tazne, tak jedna firma mela v inzeratu, ze udelaji tazne na jakekoliv auto a pro ty, co jeste nemaji v nabidce, ze daji polovicni slevu, kdyz jim tam clovek auto na dva dni necha a oni vymysli, jak to tam dodelat.

Takze tam to bugatti dva dni nechas a oni ti tam nekde privari kulu a muzes vesele vozit cement z hornbachu a nezasvinis si v tom sedacky:)

+10/0
6.3.2016 3:24

P62e13t65r 42P85o59s79p64í46š59i73l 4808654336376

Pokud auto nemá od výrobce homologaci k tahání přívěsu, tak nějaká kula od pochybné firmy je k ničemu, protože ji nikdo nezapíše do TP.;-)

0/0
7.3.2016 7:01

P59e61t19e23r 32M92o89l91n73á61r 8775884652109

Hnus to auto ,to že je tzv. najrýchlejšie na planete nemá žiadny zmysel pre mňa,nepraktické,predražené,škaredé,nič iné ma nenapadne keď sa na to pozriem ,mať také Ferrari Enzo alebo Lambo Gallardo ,to je niečo ,krása na kolesách a vôbec nevadí že nie sú najrýchlejšie,ale majú "dušu"

+5/−12
5.3.2016 16:09

J79i49ř14í 15S36c30h83w89a77c47h 8728784658756

rychlost je u této kategorie aut dost podstatný parametr, pro někoho i ten nejdůležitější. Kdyby pod kapotou Enza bylo 1.2HTP, tak by to asi nebylo to pravé ořechové.....ale bylo by to přece stejně hezké a jezdilo by to taky....;-)

+6/−1
5.3.2016 16:30

A32l85e47š 87Z64e93l96i32n63k19a 1334192716

Na druhou stranu, kdyby ta jednadvojka byla dvanáctkrát přeplňovaná ;-D

+1/0
7.3.2016 7:34

A21l91e79š 17J69a23n63á66č20e68k 3743394136523

V podstatě zbytečné plýtvání zdroji, bez důvodu.

+2/−17
5.3.2016 11:55

J68a83n 70K49a53r37e24l 69N86o24v89a34k 5716124568846

ano.. mohl jste energii věnovat něčemu jinému :D

+16/0
5.3.2016 14:24

D93e80n26i57s 72H97u96m40l 4132645115196

A na trati ho zase porazí lehoučký Ariel Atom

+1/−3
5.3.2016 11:30

P22e27t71r 57H61o51r38á48k 1929693799804

Na trati to předjede kdeco.

+5/0
5.3.2016 15:33

J57i51ř14í 65S27c44h51w60a19c34h 8738934228546

ale nesmí tam být moc delších rovinek ;-)

+6/0
5.3.2016 16:31

J79a69n 85J40e46ž87e36k 3151565697515

Na trati ho rozjede i lokotraktor...

+2/0
6.3.2016 12:55

F41r72a29n73t18i91š34e10k 45S10o30b93o41t22k67a 1237493984860

Vždy jsem si myslel, že tato auta slouží k popojíždění v Monte Carlu či v Beverly Hills - aby ostatní miliardáři a filmové hvězdy čuměli. Ale toto auto se ani k tomuto účelu nehodí, není moc hezké a svou povahu a honbou za co největší rychlostí je tak někam na závodní dráhu či letiště. No tak k čemu je dobré, snad jen že bude při zahradní párty stát nápadně vedle???

+2/−4
5.3.2016 9:04

M52a76r45t16i71n 67K61u62b32a 6904542517936

Krasa. Az na to pletivo vzadu ;-D

+1/−1
4.3.2016 20:00

L43i23b85o71r 31J86a11n41e48č93e75k 4545585755541

Ma to "tazny"? Jestli ne tak to nechci. Neda se s tim jezdit pro drevo.:-)

+7/−6
4.3.2016 18:16

J27a78n 74J85a16d68r27n73ý 4940664575156

Dlouho jsem čekal na tento příspěvek, ale nezklamal jste :)

Vždy se někdo najde, kdo to potřebuje na dřevo ;-D

0/0
5.3.2016 21:39

T56o39m12á19š 90J57a35n59í28r36e95k 8900617966559

Ted se divam a pry to nema ani vyhrivane zidle, toz s tim at jdou nekam! Doufam, ze to ma aspon elektricke stahovani oken, veyron (nebo ktere to bylo auto) mel jeste svihadla ......

0/0
6.3.2016 3:37

P13a82v69e61l 22V91a16n44ě53č25e67k 4454343261491

Střešní nosič není v základu?

+8/−4
4.3.2016 16:44

T89o14m73á81š 54P12á46r83t84l 7954327253360

Koenigsegg One:1 je pořád ještě rychlejší (maximálka cca 450 km/h), akorát nemá oficiální titul, protože se jich vyrobilo a prodalo celkem asi jen 6. Zrychluje to taky líp, než ta lemra Chiron: 0 - 300 km/h pod 12 sekund a to je skutečná naměřená hodnota. Chci jen říct, že jestli se zejtra náhodou stanu miliardářem, tohodle bleděmodrýho aušusu se nedotknu ani přes pytel naditej pětitisícovkama, abych se náhodou nenakazil ubohostí, a rovnou si poletím soukromým tryskáčem pro pravej Koenigsegg! ;-D

+3/−11
4.3.2016 16:32

J90i81ř83í 33S18c23h23w89a35c14h 8458224498936

tak řeč je o sériově vyráběných vozech.

6 kusů je kusová výroba, do které lze započítat u řadu vozů vyrobených v počtu 1 kus a takových bylo vyrobeno poměrně dost co byly rychlejší než ten tvůj Koenigsegg.... už před 2. sv. válkou dosahovali rychlost přes 500 km/hod ;-)

+8/0
4.3.2016 22:14
Foto

J58a92r32o21s10l43a77v 46P90ě27t79i51v52o66k98ý 3837646889765

Ty "rakety" zase patří do jiné skupiny. S nima se asi nejezdilo po silnici..

0/0
5.3.2016 0:48

L79u53b70o40m43i36r 21K13u58b63a10t 4377683151170

Problém titulu Bugatti je v tom, že neměřili sériově vyráběný kus, ale před měřením ho upravili tak, aby té rychlosti byl schopen dosáhnout. Žádný jiný Bugatti Veyron SuperSport té "oficiálně nejvyšší naměřené rychlosti" nemůže bez té úpravy dosáhnout. A s tímhle to bude nejspíš podobné, pro měření maximální rychlosti ten jeden kus upraví a zákazníkům opět prodají pomalejší variantu.

+1/−1
5.3.2016 18:48

J87o89z61e84f 31K81o57s53t90e66l53a66n70s55k90ý 8505482559456

Väčšina týchto áut nebude nikdy jazdiť a budú slúžiť len ako investícia na zhodnotenie peňazí...

Podobne astronomické ako cena sú totiž aj servisné náklady.

+1/0
4.3.2016 14:53

L68i50b86o62r 87P84e88t39r29á81š 6895889208469

auto jede max 430 a tachometr má do 500....pro případ že by zkoušel maximálku z kopce.

+1/−5
4.3.2016 14:07

M44i78c18h32a79e66l 93K32a98b78á73t 8899695498562

evidentne jste necetl clanek.

+6/0
4.3.2016 14:49

L67i23b60o81r 33P46e66t10r37á72š 6105429518379

strašný barvy......

+6/−5
4.3.2016 14:04

M71i10c77h42a29e35l 75K81a28b68á87t 8509455518182

myslim, ze v cene si muzete vybrat pripadne i jinou :)

+7/0
4.3.2016 14:49

J87o97z24e48f 81B61e68v39i17l85a10q77u78a 9795589791341

Áno - namiesto kastrólovej modrej kastrólovú červenú.;-D Alebo potom sieťovaný vzor a la beduínska utierka...

+1/−1
5.3.2016 13:25

K52a93r36e78l 95K56o49n24e79č84n93ý 9917923824106

Hyperauta? Tak to já si raději počkám až na ultraauto.

0/0
4.3.2016 11:52
Foto

J25a91r48o74s84l92a68v 75P13ě70t69i56v29o57k96ý 3117686889625

Jen jestli se dočkáte. Odhaduji, že to bude až ve druhé polovině 21. století. Možná až ve století 22. (To se nasměju - a možná nejenom já - jestli si to někdy přečtu v budoucnu.)

0/0
5.3.2016 0:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.