Diskuze

OBRAZEM: Fiat Tipo je v Ženevě exotem, není to SUV

Letošní ročník autosalonu v Ženevě se nese ve znamení SUV a z nich odvozených kříženců. Klasických aut bez zvýšeného podvozku a karoserie se tu představuje pomálu. Jednou z výjimek je Fiat Tipo. Normální, sympaticky obyčejné auto se po provedení sedan představuje také jako hatchback a kombík.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

v autobranži koluje nejkratší vtip světa: SUV

chápu, že o 30cm vyšší auto se líp prodává. Ale většina SUV není ani Sport ani Utility, jsou to jen zvýšené silničáky, v terénu neohrabané a "Utility" s kufrem 400l.

Mně osobně by se líbil normálně vysoký dlouhý kombík se 3 řadami sedadel a k tomu 750 litrů kufr. A čtyřkolka. SUV jsou v podstatě o 500 kg těžší zvětšeniny, jen ten kufr se nezvětšil. Nesportovní. Neužitečné. Takže NNV.

0 0
možnosti

P35e34t93r 51F64r22a46n41c

2. 3. 2016 18:45

Diskuse o plynovych vzperach versus tycka je vyzivna.

1 0
možnosti

Také jsem doteď nevěřil, že tak marginální věc dokáže zabavit na dlouhou dobu takové ohromné množství odborníků. ;-D

0 0
možnosti

Ten Hatchback je pěkný. Fiat se nemá za co stydět.

6 0
možnosti

Já proti Vám, slečno s X pětky vůbec nic nemám, ale proč proboha lezete do takovýho auta, když s ním neumíte zaparkovat. PS: pozdravuje Vás moje tažné zařízení, na kterým jste si dneska v Ostravě vyloupla espézetku. Máte ji za oknem.:-P

0 0
možnosti

J34a56n 47J44a33k21l

2. 3. 2016 9:06

Jasně, a kolik espézetek jste vyloupnul vy tím svým tažným zařízením, které používáte místo parkovacích senzorů? Z cizího krev neteče, co? Já už kvůli hromádkářům, tahajícím furt vozíky, přišel o značku dvakrát. Právě proto, že používají své tažné zařízení jako parkovací čidlo. Kouli uříznout a dát na kapotu...;-)

1 1
možnosti

nevypadá to špatně, ale co ta tyčka místo plynových vzpěr? to zas bude žebrák neskutečnej

1 2
možnosti

K čemu potřebuješ plynovou vzpěru pro kryt motoru?

6 0
možnosti

Ten kombik vypada zajimave a prostorne. Pokud bude startovaci cena pod 350 tis., tak to ma sanci na uspech.

1 0
možnosti

Jak kombík tak hatchback vzhledově velmi povedený. Fiat se rozhodně za ně nemusí vůbec stydět, spíše naopak. Jsem zvědav na jaké ceně budou tyhle verze startovat.

1 0
možnosti