- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v autobranži koluje nejkratší vtip světa: SUV
chápu, že o 30cm vyšší auto se líp prodává. Ale většina SUV není ani Sport ani Utility, jsou to jen zvýšené silničáky, v terénu neohrabané a "Utility" s kufrem 400l.
Mně osobně by se líbil normálně vysoký dlouhý kombík se 3 řadami sedadel a k tomu 750 litrů kufr. A čtyřkolka. SUV jsou v podstatě o 500 kg těžší zvětšeniny, jen ten kufr se nezvětšil. Nesportovní. Neužitečné. Takže NNV.
Diskuse o plynovych vzperach versus tycka je vyzivna.
Také jsem doteď nevěřil, že tak marginální věc dokáže zabavit na dlouhou dobu takové ohromné množství odborníků.
Ten Hatchback je pěkný. Fiat se nemá za co stydět.
Já proti Vám, slečno s X pětky vůbec nic nemám, ale proč proboha lezete do takovýho auta, když s ním neumíte zaparkovat. PS: pozdravuje Vás moje tažné zařízení, na kterým jste si dneska v Ostravě vyloupla espézetku. Máte ji za oknem.
Jasně, a kolik espézetek jste vyloupnul vy tím svým tažným zařízením, které používáte místo parkovacích senzorů? Z cizího krev neteče, co? Já už kvůli hromádkářům, tahajícím furt vozíky, přišel o značku dvakrát. Právě proto, že používají své tažné zařízení jako parkovací čidlo. Kouli uříznout a dát na kapotu...
nevypadá to špatně, ale co ta tyčka místo plynových vzpěr? to zas bude žebrák neskutečnej
K čemu potřebuješ plynovou vzpěru pro kryt motoru?
Ten kombik vypada zajimave a prostorne. Pokud bude startovaci cena pod 350 tis., tak to ma sanci na uspech.
Jak kombík tak hatchback vzhledově velmi povedený. Fiat se rozhodně za ně nemusí vůbec stydět, spíše naopak. Jsem zvědav na jaké ceně budou tyhle verze startovat.