Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jízdní řád Škody: nové citigo dorazí za dva roky

Škoda auto přijde příští rok s modernizovanou verzí svého nejmenšího modelu Citigo. Za zhruba další dva roky bude následovat nová generace. Vyplývá to z informací od zdrojů z automobilky na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K77r98y54š73t94o34f 60M16a60l23o44c39h 2325334728477

S perfektním dvouválcem o objemu 0,3 litru bi-turbo... :D

+3/−3
2.3.2016 19:04

J81a55n 69D32l21o44u12h73ý 7954299710779

V japonsku maji kei car auto bezne objem 0,6litru + turbo. Ale narozdil od posahane evropy jsou tyto auta danove zvyhodnene a neplatite za parkovani ;-) na nekterych mistech v centru velkych mest.

0/0
3.3.2016 8:19

K57r74y53š40t81o10f 26M85a10l10o10c64h 2375624118407

Taky váží pod tunu. Podle mě downsizing má smysl, ale musí mít logiku. V Citigu si umím představit 0,8 s turbem, ale třeba do Octy v kombíku nacpat 1.2 s 60 kw je úplná pitomost. Je to jen kvůli papírově nižším emisím ( v praxi nikdy nebudou stejné ) a kvůli lákavé ceně v tv reklamě. Ono vidět Octu od 400 000 je super. Než člověk zjistí, co za to (ne)dostane...

0/0
3.3.2016 20:10

J62i26ř51í 38S93c26h91w31a65c11h 8808754348576

Octavia s TSI 1.2/63kW je na tom mnohem lépe než starší generace s 1.4/55kW.... a dynamika toho auta je naprosto standardní v daném segmentu pro základní motorizace....

0/0
5.3.2016 15:51

M54a33r56e12k 40K17l81u61f39a 3168464714476

Příští rok facelift a pak za další dva roky nová generace.

Nějak mi ten výpočet nesedí proti titulku "Nové citigo dorazí za dva roky." 8-o

+5/0
2.3.2016 18:48

A80n90t41o69n20í13n 48H56o54s89t76i60n65s53k86ý 6381111335904

V nabídce chybi velkoprostorove 7-9mistne auto popř van

0/0
2.3.2016 17:51

M37a55r75t52i61n 96P55a28v77e32l20e14k 5650567445115

VW má Sharan a Alhambru - jejich prodeje nebudou asi nijak vysoké,takže je zbytečné konkurovat jim třetím stejným modelem.

+5/0
2.3.2016 18:29

D88e95n90i76s 37W76i13t63z56k95u 3463851299527

krásně naplánované, aspoň vím co za fl se stane českým autem roku na několik let dopředu

0/0
2.3.2016 10:22

D60e16j24a19n 26T70a38d38i43c 7232906357257

Pro jakou cilovou skupinu je toto auto urceno? Vidim v tom jezdit akorat "rozvozy jidel".

+4/−7
2.3.2016 9:53

K46a49m34i29l 25N64o64v89á47č34e95k 7232345919299

jako každé městské vozítko. pro obyvatele měst na popojíždění krátkých tras.

+8/−1
2.3.2016 10:15

M55a24r21e35k 74J27a26n95e94č49k85a 1167716553821

Městské vozítko to sice je, ale paradoxně dneska si lidi i do města kupují monstra typu SUV.

+3/0
2.3.2016 18:05

V98l50a21d40i63m39í36r 80F81i31b39i15g36e19r 5104841331504

Tak on rozdíl v ceně není tak horentní a SUV je i rodinné auto, tak proč kupovat 2 stačí 1 lepší

0/−2
3.3.2016 5:36

M81a24r31t86i25n 18K98a50r54á83s42e19k 9918183178478

Druhe/treti auto do rodiny na kratsi jizdy...

+13/−1
2.3.2016 11:10

J82a84n 82D69l62o91u74h42ý 7894959690899

Vsechny auta typu kei car jsou pro lidi co casto jezdi do mist, kde se tezko parkuje. Nemam sice simply clever ale mam stejne velkeho opla a nedam na to auto dopustit. Proste prijedu a zaparkuju VZDY! Spousta jinych trollu jezdi okolo bloku stale dokola a dokola. nevim kolik vali citigo ale opel bez problemu zvlada kopec/nekopec s jednim clovekem jizdu az 160km/h a to bohate staci. Pri teto rychlosti to zere 8litru lpg a jsem vysmatej :-D

+1/0
3.3.2016 8:24

V17l94a20d26a 45S33i57m33o94n83i42k 3229893193545

Pro městský provoz velice šikovné autíčko. A také ta, kde jsou vysoké daně na nákup auta - třeba v Dánsku jich kezdí skutečně hodně. V Německu to mají třeba důchodci jako druhé auto k Daim E classe - právě na nákupy.

0/0
5.3.2016 15:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.