Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jízdní řád Škody: nové citigo dorazí za dva roky

Škoda auto přijde příští rok s modernizovanou verzí svého nejmenšího modelu Citigo. Za zhruba další dva roky bude následovat nová generace. Vyplývá to z informací od zdrojů z automobilky na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K55r78y92š52t13o57f 40M35a36l34o46c79h 2785494558437

S perfektním dvouválcem o objemu 0,3 litru bi-turbo... :D

+3/−3
2.3.2016 19:04

J68a54n 79D38l60o70u49h72ý 7254639140219

V japonsku maji kei car auto bezne objem 0,6litru + turbo. Ale narozdil od posahane evropy jsou tyto auta danove zvyhodnene a neplatite za parkovani ;-) na nekterych mistech v centru velkych mest.

0/0
3.3.2016 8:19

K98r93y66š35t21o35f 24M43a36l21o19c42h 2335314518957

Taky váží pod tunu. Podle mě downsizing má smysl, ale musí mít logiku. V Citigu si umím představit 0,8 s turbem, ale třeba do Octy v kombíku nacpat 1.2 s 60 kw je úplná pitomost. Je to jen kvůli papírově nižším emisím ( v praxi nikdy nebudou stejné ) a kvůli lákavé ceně v tv reklamě. Ono vidět Octu od 400 000 je super. Než člověk zjistí, co za to (ne)dostane...

0/0
3.3.2016 20:10

J21i94ř58í 35S24c75h97w28a17c96h 8458834398296

Octavia s TSI 1.2/63kW je na tom mnohem lépe než starší generace s 1.4/55kW.... a dynamika toho auta je naprosto standardní v daném segmentu pro základní motorizace....

0/0
5.3.2016 15:51

M37a48r53e28k 35K41l67u20f68a 3528344214176

Příští rok facelift a pak za další dva roky nová generace.

Nějak mi ten výpočet nesedí proti titulku "Nové citigo dorazí za dva roky." 8-o

+5/0
2.3.2016 18:48

A56n45t47o15n38í29n 52H61o29s14t77i95n33s94k47ý 6271231895394

V nabídce chybi velkoprostorove 7-9mistne auto popř van

0/0
2.3.2016 17:51

M14a16r83t69i87n 14P94a19v37e10l35e16k 5110137675505

VW má Sharan a Alhambru - jejich prodeje nebudou asi nijak vysoké,takže je zbytečné konkurovat jim třetím stejným modelem.

+5/0
2.3.2016 18:29

D82e69n90i17s 64W85i67t17z44k75u 3323121459307

krásně naplánované, aspoň vím co za fl se stane českým autem roku na několik let dopředu

0/0
2.3.2016 10:22

D92e54j62a93n 17T10a72d74i58c 7112426197247

Pro jakou cilovou skupinu je toto auto urceno? Vidim v tom jezdit akorat "rozvozy jidel".

+4/−7
2.3.2016 9:53

K61a93m97i76l 92N64o53v64á56č31e81k 7742275489769

jako každé městské vozítko. pro obyvatele měst na popojíždění krátkých tras.

+8/−1
2.3.2016 10:15

M35a22r80e92k 73J17a16n79e52č16k94a 1677776173211

Městské vozítko to sice je, ale paradoxně dneska si lidi i do města kupují monstra typu SUV.

+3/0
2.3.2016 18:05

V89l73a55d71i16m23í46r 98F39i47b90i65g45e32r 5794291881614

Tak on rozdíl v ceně není tak horentní a SUV je i rodinné auto, tak proč kupovat 2 stačí 1 lepší

0/−2
3.3.2016 5:36

M95a49r46t29i49n 45K16a54r23á54s69e96k 9968753568458

Druhe/treti auto do rodiny na kratsi jizdy...

+13/−1
2.3.2016 11:10

J41a18n 29D55l42o62u88h22ý 7514549810519

Vsechny auta typu kei car jsou pro lidi co casto jezdi do mist, kde se tezko parkuje. Nemam sice simply clever ale mam stejne velkeho opla a nedam na to auto dopustit. Proste prijedu a zaparkuju VZDY! Spousta jinych trollu jezdi okolo bloku stale dokola a dokola. nevim kolik vali citigo ale opel bez problemu zvlada kopec/nekopec s jednim clovekem jizdu az 160km/h a to bohate staci. Pri teto rychlosti to zere 8litru lpg a jsem vysmatej :-D

+1/0
3.3.2016 8:24

V69l56a72d85a 16S16i81m67o74n70i34k 3199643603985

Pro městský provoz velice šikovné autíčko. A také ta, kde jsou vysoké daně na nákup auta - třeba v Dánsku jich kezdí skutečně hodně. V Německu to mají třeba důchodci jako druhé auto k Daim E classe - právě na nákupy.

0/0
5.3.2016 15:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.