Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jízdní řád Škody: nové citigo dorazí za dva roky

Škoda auto přijde příští rok s modernizovanou verzí svého nejmenšího modelu Citigo. Za zhruba další dva roky bude následovat nová generace. Vyplývá to z informací od zdrojů z automobilky na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K62r84y60š70t14o45f 59M62a86l10o75c68h 2175444148457

S perfektním dvouválcem o objemu 0,3 litru bi-turbo... :D

+3/−3
2.3.2016 19:04

J86a23n 40D46l18o14u78h75ý 7974719110499

V japonsku maji kei car auto bezne objem 0,6litru + turbo. Ale narozdil od posahane evropy jsou tyto auta danove zvyhodnene a neplatite za parkovani ;-) na nekterych mistech v centru velkych mest.

0/0
3.3.2016 8:19

K44r87y59š42t87o75f 98M20a90l61o38c58h 2845514198537

Taky váží pod tunu. Podle mě downsizing má smysl, ale musí mít logiku. V Citigu si umím představit 0,8 s turbem, ale třeba do Octy v kombíku nacpat 1.2 s 60 kw je úplná pitomost. Je to jen kvůli papírově nižším emisím ( v praxi nikdy nebudou stejné ) a kvůli lákavé ceně v tv reklamě. Ono vidět Octu od 400 000 je super. Než člověk zjistí, co za to (ne)dostane...

0/0
3.3.2016 20:10

J48i18ř67í 20S25c67h58w89a82c10h 8398264968476

Octavia s TSI 1.2/63kW je na tom mnohem lépe než starší generace s 1.4/55kW.... a dynamika toho auta je naprosto standardní v daném segmentu pro základní motorizace....

0/0
5.3.2016 15:51

M40a67r37e54k 82K21l12u13f67a 3668104254846

Příští rok facelift a pak za další dva roky nová generace.

Nějak mi ten výpočet nesedí proti titulku "Nové citigo dorazí za dva roky." 8-o

+5/0
2.3.2016 18:48

A54n34t64o47n97í23n 26H46o49s85t59i40n89s48k51ý 6731771595404

V nabídce chybi velkoprostorove 7-9mistne auto popř van

0/0
2.3.2016 17:51

M60a10r78t38i28n 67P53a71v23e80l80e23k 5360147645545

VW má Sharan a Alhambru - jejich prodeje nebudou asi nijak vysoké,takže je zbytečné konkurovat jim třetím stejným modelem.

+5/0
2.3.2016 18:29

D32e26n10i23s 40W52i22t74z30k39u 3413651749627

krásně naplánované, aspoň vím co za fl se stane českým autem roku na několik let dopředu

0/0
2.3.2016 10:22

D27e17j36a19n 76T43a79d56i15c 7162466227477

Pro jakou cilovou skupinu je toto auto urceno? Vidim v tom jezdit akorat "rozvozy jidel".

+4/−7
2.3.2016 9:53

K18a30m28i16l 67N76o67v69á60č51e55k 7752165779619

jako každé městské vozítko. pro obyvatele měst na popojíždění krátkých tras.

+8/−1
2.3.2016 10:15

M37a14r36e10k 59J47a59n51e80č69k38a 1127376243891

Městské vozítko to sice je, ale paradoxně dneska si lidi i do města kupují monstra typu SUV.

+3/0
2.3.2016 18:05

V89l46a96d71i65m68í23r 92F28i27b65i41g97e11r 5674421181734

Tak on rozdíl v ceně není tak horentní a SUV je i rodinné auto, tak proč kupovat 2 stačí 1 lepší

0/−2
3.3.2016 5:36

M29a14r59t39i39n 44K84a79r25á90s15e18k 9388173288788

Druhe/treti auto do rodiny na kratsi jizdy...

+13/−1
2.3.2016 11:10

J60a19n 83D62l83o41u84h26ý 7174959590149

Vsechny auta typu kei car jsou pro lidi co casto jezdi do mist, kde se tezko parkuje. Nemam sice simply clever ale mam stejne velkeho opla a nedam na to auto dopustit. Proste prijedu a zaparkuju VZDY! Spousta jinych trollu jezdi okolo bloku stale dokola a dokola. nevim kolik vali citigo ale opel bez problemu zvlada kopec/nekopec s jednim clovekem jizdu az 160km/h a to bohate staci. Pri teto rychlosti to zere 8litru lpg a jsem vysmatej :-D

+1/0
3.3.2016 8:24

V10l54a49d33a 43S66i61m80o23n43i57k 3609753233595

Pro městský provoz velice šikovné autíčko. A také ta, kde jsou vysoké daně na nákup auta - třeba v Dánsku jich kezdí skutečně hodně. V Německu to mají třeba důchodci jako druhé auto k Daim E classe - právě na nákupy.

0/0
5.3.2016 15:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.