Diskuze

Z Hondy Civic bude zas hezké auto. Pod kapotu dostane litr s turbem

Desátá generace Hondy Civic znamená opět změnu designérského směru. Od ulítlých mimozemských tvarů se vrací na Zem. Koncept představený na autosalonu v Ženevě jen odloží agresivní doplňky a zjemní detaily a za rok vyrazí do prodeje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Tohle je hezký? To snad nemyslí autor vážně.....Rv

1 4
možnosti
TV

"Z Hondy Civic bude zas hezké auto"

Ale kdy ? ;-D;-D;-D

4 3
možnosti
TK

Tak to dopadá, když je náš zákazník naším pánem. Většina zákazníků si žádá motory co nejmenšího objemu, před továrnami automobilek probíhají téměř nonstop demonstrace "Chceme v autech motory do sekaček!", miliony lidí se podepisují pod výzvy typu "Chceme auta bez motorů!", no a co pak automobilkám zbývá, než do nejprodávanějších aut místo motorů strkat tohleto. :-P:-/

0 0
možnosti
JS

běžného zákazníka nezajímají nějací "kubíci". Sedne do auta a zajímá ho pocit, že auto jede, aniž by musel poslouchat motor někde v blízkosti omezovače....

2 1
možnosti
KN

Z boku mi to hodne pripomina Subaru. A Honda dela dobra auta a rozhodne nadherny jen skoda, ze se vydali cestou snizovani obsahu. Civic byl vzdy maly sportovni vuz ted se z nej stava jen prditko do mesta, ktere je sice krasny na pohled avsak z ridicskeho sarmu uz nema pomalu nic, protoze litr s turbe je fakt skoda. :-( Honda byla vzdy ppro benzinove nadsence co chteji vysokootackove motory.Rv

1 0
možnosti
JS

sorry ale to jsou "kecy z hladu"....prý prdítko do města....

V 9G je atmo 1.4 a ten motor je prostě poměrně slabý základ, a PRÁVĚ tento motor nahrazuje 1.0T a po "sportovní" tedy výkonové stránce nebude horší, ale lepší!

Kdo se chtěl s Civicem trochu vozit, tak samozřejmě sáhl po 1.8, a ta 1.5T bude zase výkonově lepší.

A type R? Dostal dvoulitrový TURBO a naprostá většina recenzí na něj pěje chválu, nj "300 koňový prdítko do města";-D

3 0
možnosti
MS

Vy co tady píšete že jste hledali pěkné auto a ono nikde, vratte se zpět ke své škodovce. Koncern vyrábí stejná auta, akorát na tom je pokaždé jiná značka. Honda je originál. S váma se těžko dá diskutovat. A ti co tu píšou, že už i Honda začala dávat do svých aut motory ze sekaček, uvědomte si, že Honda by moc ráda dál dělala vysokootáčkové motory, jenže díky euronormám a dalším nesmyslům to bohužel není možné. A pokud chce prodávat, tak je třeba dát se touto cestou. Bohužel. Jednou budeme vzpomínat na atmosférické dvoulitry, které nám jezdily 20 let, dokud nezrezivěly. Nová Honda je krásná. Bohužel motory jsou jiná kapitola. Ale myslím si, že ta 1,5 ivtec by nemusel být špatný. To ovšem ukáže až čas.

4 1
možnosti
KN

S tim trochu nesouhlasim vzdyt prece dneska bezne bmw mercedes audi oprodavaji obsah 3,0 4,0 i 5,0 tam jsou a normy splnuji. A vzdy jde udelat prece 2,0 tak jak to delali driv muzou udelat jak chteji 1,0 s turbem pak 1,5 , ale dal muzou prodavat 2,0 s turbem atd atd ale oni maji vzdy jen dva motory a tim konci :(

1 0
možnosti
DK

Ufo tzn 8. generace je jedno z nejkrásnějších aut. To že vyznavačům impotentního designu od vw se to nelíbí, neni problem hondy. Já si svojí 1,8 sport nechám ještě hodně dlouho...

5 0
možnosti
JV
JN

Jak to bylo s tím separátem? Češi touží po drůbežím separátu, tvrdí výrobce. No a teď už jsme začali všichni toužit po oturbených litrech. (s nadsázkou, jasně, že takhle to není...)

3 0
možnosti
JS

Češi netouží po separátu, touží po nízké ceně a nečtou ty malé písmenka, které "zdůvodní" nízkou cenu.

Když se svezou s Rapidem co má "sekačku" 1.2TSI/77 (81) kW a s Civicem 1.8/104kW tak zjistí, že ten Rapid při běžném provozu, tj nevytočeném motoru(1500-3000 ot), zareaguje na sešlápnutí plynu lépe jak ten Civic....

Ano s malým motůrkem se (do určité hranice) povozí lépe než s tím větším a dražším, tak proč by ho nekoupili....

A problémy ojížděčů ojetin, je už moc netrápí....

1 1
možnosti
MJ

Což o to, pro Hondu by určitě nebyl problém dopřávat lidem nadále její nezmar motory i pro evropský trh, ale tohle není jejich výmysl, ale spíše nůž na krk od EU v podobě Euro norem a chtějí-li své vozy nadále v EU prodávat, musí se prostě přizpůsobit a přání zákazníka je zde vedlejší. Smutné je i to, že už si na ty spotřební věci s omezenou životností začíná lidé i zvykat.

3 0
možnosti
JS

Nevím, proč by turbomotor měl být apriori méně spolehlivý než atmosféra.

Mercedes má v F1 současnosti nejspolehlivější motor za posledních cca 40 let, je to turbo má mnohem větší litrový výkon než velké atmosféry v minulosti a žádná nebyla tak spolehlivá jako ten jejich dnešní turbomotor....

Když čtu články o ojetinách s výčtem jejich motorů samozřejmě atmosférických, vždy jsou tam doporučené motory a motory, kterým je lépe se vyhnout a je úplně jedno jestli se jedná o menší čtyřválce nebo větší šesti či dokonce osmiválce....ve všech velikostech se najdou problémové motory.....

2 0
možnosti
KV

No, no, no... ;-D Větší motory stejně zákazníci neocení! (= nekoupí) ... ;-)

0 0
možnosti
OU
JR

ja mel civic 1995 anglican 1.4 pak prelude 2.0 honda accord coupe 1998 3.0 v6 pak civic 1995 hatchback 1.4 civic 1998 vtec 1.5 sedan a ted aerodeck 1.4 a chci koupit do dvou mesicu honda legend coupe 3.2 a jezdim obcas s legendem 3.5 1995 vsechno krasny atmo.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!