Diskuze
Hvězdou autosalonu Ženeva je italská sexbomba Fiata
Děkujeme za pochopení.
J30i93ř28í 21S86c60h84w15a25c83h
Pro Honzu Dlouhého ještě přidám názorný příklad toho jak je turbomotor "naprostá blbost" v autě pro zábavu....
http://auto.idnes.cz/ken-block-gymkhana-dubaj-0we-/automoto.aspx?c=A151120_161228_automoto_hig
T10o43m34á44š 43V23a70l50d36e41r
Spíše ukažte normální auto s turbomotorem a ne co má 4x4 samosvorné diferenciály a další vychytávky. Pokud rád jezdíte rychle rovně, tak si s těžkým předkem jezděte. Mě se líbí jezdit zatáčky jak užovka. A TD poznám hned. Buď se v zatáčkách plazí, nebo přejíždí plné čáry, aby stačil.
J94i11ř10í 40S64c39h96w83a37c91h
Ještě si zaryju do atmo-fanatiků ohledně jejich "názorů" na životnost turbomotorů:
Dnešní benzínový turbomotor se nedělá tak, že se vezme lehká, slabá atmosféra, k ní se přidá turbo a je turbomotor hotovej. Jo tak se upravují čistě atmosféry, že se různými úpravami zvedají jejich otáčky pro vyšší výkon a to má samozřejmě velmi negativní vliv na životnost takto "vyladěné" atmosféry. Tyto se pak "rozpadají" mnohem dříve než ta původní atmosféra.
Dnešní turbomotor se ale konstruuje od počátku mnohem bytelněji (ano někdy se podcení třeba rozvodový řetěz ), atakže ve výsledku se jedná o mnohem "bytelnější" motor, jehož hmotnost nemá daleko k dieselům. Takže třeba Octavie s 1.8TSI je jen o 12kg lehčí než s 2.0TDI!!!
Takže nevidím důvod, aby po odladění dětských nemocí, životnost turbomotorů nemohla dosahovat životnosti turbo dieselů....
Samozřejmě se může lišit životnost TSI 2.0 vyladěná na 220 nebo 280 koní. Ale takové rozdíly jsou a budou i u různě naladěných atmosfér....
J98o82h30a27n 63Z51i59n56g22e88l
Saab dělá turbomotory 2.0 a 2.3 benzin od roku 1978. Od roku 1991 v podstatě neměl motor bez turba. Rozvodovej řetěz se měnil vždy ve 300.000km preventivně. Źivotnost klidně půl milionu, bez větší údržby. Jo, kdo jezdil po dálnici pravidelně 250km/h, nenechával motor po takový jízdě vychladnout, nebo na všech křižovatkách praktikoval raketový starty, musel ve 120.000km repasovat turbínu. Ale jen to.
A je pravda, že je to celý konstruovaný od začátku jinak. Nejen motor, ale celá elektrika se v turbu liší od atmosféry, i podvozek byl jinej.
P55e57t44r 28Š12ů80n90a
Já nevím, vnitřek je s Mazdou téměř totožný, ale z vnějšku bych si je teda opravdu nepopletl.. a asi bych spíš volil toho Fiata, i když s mazdím plnotučným motorem. Jo a na fotkách je část v automatu, tak asi v nabídce bude, né že ne.
J96i90ř63í 57S96c80h20w29a93c87h
Kombinace Fiata s dvoulitrem od Mazdy asi určitě možná nebude, ale jeho ekvivalentem od Fiatu by snad měla být oturbená 1.8 "údajně" dvěstěkoníková
J56a56n 62V11o77t33a70v10a
moc hezký auto.
mám s ním jen jeden problém. Je to Fiat :(
J59i13r27i 78F71i20n92k
Což objektivně žádný problém není - je jen ve vaší hlavě
P24e52t49r 53G65a22b62r57i16e86l
jojo, nejlepší je žebřiňák. Měl 2 koňské síly, které se měnily 1x 20 let a vydržel celé generace.
P45e37t64r 12G12a20b97r69i62e13l
měla to být reakce n1 příspěvek níže :-)
L98u58b87o76m34í72r 27V51l76č73e27k
Kde by taloši byli bez Mazdy. Pro mě je MX-5 mnohem krásnější
I52g63n81á37c 69M74r37k74v92i98č55k24a
Pochopitelně to má s Fiatem společný jen to logo, je to jen přebarvená MX-5...
E10v29z73e49n 33S41o87u19k10u13p
No moje Toyota Solara 2008 cabrio je tedy hezčí....
P83e54t18r 20S45t70r26n72a97d
Možná pro vás. Já bych ji označil přinejlepším jako nepěknou..
M82a28r23t54i24n 19P14l77o83c52e94k
Me se tedy nezná, že by tam v tom byla mechanika vypiplaná od Mazdy, mě se zdá, že je to Mazda.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...