Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hyundai Ioniq bez elektromotoru nekoupíte

Kompaktní Hyundai Ioniq je specifický ekologický model korejské značky. Nejobyčejnější variantou bude hybrid, který bude soupeřit třeba s Toyotou Prius. Následovat bude plug-in hybrid s možností dobíjení baterek ze zásuvky a také čistý elektromobil, který se pro změnu vymezuje třeba proti Nissanu Leaf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M20i66r45e51k 52G36a82j83e93r 5651716549440

"... bylo kompletně postaveno na ekologických principech" - opet davka vymyvani mozků.

0/−1
9.3.2016 1:17

K90a93m43i54l 75D60o54l18e15z45e34l 6902326394742

korejske auto a jeste experimentalni model ? Zivotnost max 3-5 let. Vyborna investice.

0/−3
7.3.2016 13:53

J65i43ř28í 56S81m47e80t71a50n72a 7205799712898

Kecy majitele ojeté škodovky!Rv

+3/0
7.3.2016 17:08


P94e75t79r 59P44e61t49r 9591845503929

Já mám korejské auto 20 let staré (vlastním jej 10 let), a měním jen olej. Pro mě to byla výborná investice vzhledem k tomu, že prakticky skoro nic neutratím za servis.

0/0
8.3.2016 7:37

J58a65n 59D21l37o46u16h11ý 7904609630899

Kolik s nim najedete za rok?

0/−1
8.3.2016 7:58

P16e21t25r 43Z22a94s73k13o20č81i96l 2345732438959

Co furt blábolej u elektromobilů+hybridů o ekologii? Jestli někdo chce řešit ekologii, tak ať upravej třeba motory kontejnerovejch lodí či rozjedou jaderky ve velkým, ale řešit to u každýho auta?!

+1/−1
7.3.2016 12:26

M56a59r24t30i81n 78K96a95r96á86s22e84k 9238983528358

Tak auta se tolik resi proto, ze treba na lidi ve mestech v CR (i vetsine jinych zemi), maji kontejnrove lode dopad nula nic, fosilni elektrarny dopad minimalni, a automobilova doprava je den z hlavnich zdroju znecisteni...

+1/0
7.3.2016 15:32

P83e92t83r 28Z95a53s54k37o44č50i38l 2965842618489

Hlavně řešej furt CO2, a na to má kontejnerová doprava úplně stejnej dopad jako osobní auta. Správně by ale měli řešit jedovaté a rakovinotvorné splodiny, na což tedy kontejnerová doprava vliv nemá, ale potom zase blábolej nesmysly tvrzením, že elektromobily znečíštujou prostřednictvím tepelnejch elektráren, protože tepelný elektrárny na 99% těchhle látek maj filtrace (kdežto auta samozřejmě ne, a jsou tam i další důvody). Prostě jakmile v tisku někdo začne mluvit o elektromobilech, tak to je blábol nad blábol.

+1/0
7.3.2016 16:06

M39a39r21t42i66n 94K14a14r74á84s39e45k 9468253978858

Kdo resi CO2? EU resi primarne prave oxidy dusiku apod (na ne je tvrda norma EURO), CO2 se resi podruzne (primarne kvuli snizeni importu ropy).

"Vyfuky" v tepelne elektrarne jsou samozrejme blabol...

0/0
7.3.2016 16:20

P89e35t67r 96Z81a47s59k12o72č41i28l 2765362508619

CO2 řeší EU přece, na iDNESu spousta článků, třeba tady: http://ekonomika.idnes.cz/emise-co2-v-roce-2015-novych-aut-loni-klesly-ffw-/test.aspx?c=A160301_074355_test_suj

0/0
7.3.2016 16:25

M54a68r89t37i32n 74K69a22r24á50s35e87k 9248913778698

No resi je, vzdyt to pisu v tom clanku na ktery reagujete, ale u u aut se resi primarne emise skoldivych latek (norma EURO, auto ktere ji nesplni nesmi jezdit), a podruzne emise CO2 (resp spotreba - kvuli snizeni importu ropy) - na to je volna norma na emise CO2 - kdo ji splni je v pohode, kdo ji nesplni tak jen musi zaplatit dodatecne zdaneni....

+1/0
7.3.2016 16:36

M97i97r13e22k 98G97a71j23e70r 5411396939160

Auta se tolik resi proto, ze se na nich da hodne vydelat. V nekterych zemich lze dostat dotaci od statu. A mnozi lide jsou ochotni zaplatit za auto treba o 200 tisic vic, aby "ekologicky" usetrili 70 ticic.

0/−1
9.3.2016 1:19

J91a41n 72V55e18s13e94l84ý 5704383952611

Za takových 5 let budu potřebovat nové přibližovadlo pro celou rodinu. Pokud dají Korejci dobrou cenu, tak by se mi PHEV verze moc líbila.

0/0
7.3.2016 11:48

M13a92r37t68i33n 19K76a83r27á36s97e66k 9518623508568

Cena je otazka no, plugin hybrid ale nejspis nikdy dobrou cenu uz z princimu mit nebude (ma jak spalovaci motor - nejdrazsi soucast spalovaciho auta, tak elektromotor a baterky - nejdrazsi soucast elektroauta)...

Budoucnost vidim v ciste elektroautech, ktere budou plnit roli druheho auta v rodine - tj lidi budou mit klasicky spalovak a k nemu eauto, misto 2 spalovaku...

+1/0
7.3.2016 15:35

J89a39n 60V61e97s80e84l55ý 5284953812281

Spíše prvního auta, toho auta, kterým se bude jezdit vždycky, když to půjde. Až to nepůjde, tak se přesedne do spalováku a všechny budou prudit vibrace, pomalá reakce auta na zmáčknutí plynu, smrad, ...

0/0
7.3.2016 17:42

M32a60r94t13i28n 51K69a11r19á20s77e14k 9698703968258

Tak jak u koho, uz dneska nekdo najezdi "druhym" autem vice nez prvnim...

Ono je to celkem jedno jak mu budeme rikat, zkratka ja to vidim tak, ze lidi budou mit v blizke budoucnosti casto 1 vetsi spalovaci auto ne dalsi cesty (a dobu kdy jsou potreba 2 auta najednou) a 1 mensi na mensi dojizdeni. Ktere nakonec najede vice je otazka...

+1/0
7.3.2016 17:45

J57i55ř28í 20S46c52h31m29i81d15t 3329511414387

Na pojíždění po okolí mám elektrokolo, do města ideál, vleze se i do výtahuR^

0/0
8.3.2016 0:44

M87a48r62e57k 86M44a17l75ý 1152568581320

To by se musela změnit cenová politika elektroaut, resp. by musely automobilky ty auta umět vyrobit a prodat za přijatelnou cenu. Pak člověk zkousne všechna ta jejich negativa a na cestu do města to bude ideální.

Ale půl až třičtvrtě mega za pidiauta jako Peugeot Ion nebo Nissan Leaf je absolutní nesmysl, Renault Twizzy nepočítám, to není auto :-) Jako ojeté sice klesají víc než klasická auta, ale stejně je to proti spalováku drahé. A to přitom fandové tvrdí, jak je elektroauto jednoduché a bezúdržbové.

0/0
8.3.2016 8:44

M14a29r37t51i51n 29K75a24r84á31s79e34k 9728133508588

No tak ony ty predikce pocitaji prave s poklesem ceny elektroaut, nidko pri smyslech nebude tvrdit, ze se za par let masove rozsiri popelnice typu Peugeot iOn za cenu 700 tisic kc....

0/0
9.3.2016 9:15

M60a95r31e86k 94M85a67l46ý 1742818321440

Otázkou je, jestli ten pokles ceny, se kterým se počítá je reálný, nebo je to jenom zbožné přání. Budoucnost ukáže...

0/0
9.3.2016 9:26

J66a69n 20D20l43o40u94h72ý 7954769840939

Kdyz hybrid, tak musi byt plug-in, jinak to uplne postrada logiku. Jak kdyby mi nekdo prodal mobil bez konektoru na nabijeni s tim, ze preci baterku muzu vyndat a dobit si ji jinde ( paralela na dobiti spalovacim motorem ).

+1/−1
7.3.2016 11:21

M10a89r19t21i33n 77K36a17r19á43s71e63k 9968963368828

No tak ony klasicky hybrid ma malinkou baterku, kterou nema moc smysl doma nabijet. Ucel je zvysit kroutak pri rozjezdech a akumulovat energii pri brzdeni...

+2/0
7.3.2016 11:25

M41a41r64e82k 82M11a42l61ý 1852238641620

To není pravda. Třeba Lexus RX (ale i GS) se prodává jako hybrid, který nejde nabít ze zásuvky a prodává se velice dobře. Má to svoje opodstatnění, v nabídce nahrazuje diesel, který Lexus RX ani GS vůbec nenabízí. Jak už bylo řečeno, pomáhá při rozjezdech, v kolonách vě měste, akceleraci. A dobíjí se průběžně při ustálené jízdě.

+2/0
7.3.2016 11:33

M91a16r27t65i33n 35K20a19r90á66s56e65k 9698973658408

Celkem zajimave auta, nejpodstatnejsi parametr je ale prave ta cena, jsem celkem zvedavy jaka bude...

+1/0
7.3.2016 10:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.