Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai Ioniq bez elektromotoru nekoupíte

Kompaktní Hyundai Ioniq je specifický ekologický model korejské značky. Nejobyčejnější variantou bude hybrid, který bude soupeřit třeba s Toyotou Prius. Následovat bude plug-in hybrid s možností dobíjení baterek ze zásuvky a také čistý elektromobil, který se pro změnu vymezuje třeba proti Nissanu Leaf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M69i27r41e95k 15G13a75j14e32r 5591936529320

"... bylo kompletně postaveno na ekologických principech" - opet davka vymyvani mozků.

0/−1
9.3.2016 1:17

K98a10m84i68l 47D63o29l24e82z43e20l 6852536774812

korejske auto a jeste experimentalni model ? Zivotnost max 3-5 let. Vyborna investice.

0/−3
7.3.2016 13:53

J75i43ř86í 26S24m20e60t68a57n43a 7115129642608

Kecy majitele ojeté škodovky!Rv

+3/0
7.3.2016 17:08

P27e96t93r 14P35e72t97r 8111338778862

Já mám korejské auto 20 let staré (vlastním jej 10 let), a měním jen olej. Pro mě to byla výborná investice vzhledem k tomu, že prakticky skoro nic neutratím za servis.

0/0
8.3.2016 7:37

J26a65n 55D43l96o84u28h58ý 7964329560269

Kolik s nim najedete za rok?

0/−1
8.3.2016 7:58

P17e35t18r 88Z48a25s21k14o61č26i58l 2315262238909

Co furt blábolej u elektromobilů+hybridů o ekologii? Jestli někdo chce řešit ekologii, tak ať upravej třeba motory kontejnerovejch lodí či rozjedou jaderky ve velkým, ale řešit to u každýho auta?!

+1/−1
7.3.2016 12:26

M49a51r19t76i41n 63K47a36r92á93s23e24k 9458253838168

Tak auta se tolik resi proto, ze treba na lidi ve mestech v CR (i vetsine jinych zemi), maji kontejnrove lode dopad nula nic, fosilni elektrarny dopad minimalni, a automobilova doprava je den z hlavnich zdroju znecisteni...

+1/0
7.3.2016 15:32

P63e93t49r 77Z96a98s64k19o61č18i66l 2825642488969

Hlavně řešej furt CO2, a na to má kontejnerová doprava úplně stejnej dopad jako osobní auta. Správně by ale měli řešit jedovaté a rakovinotvorné splodiny, na což tedy kontejnerová doprava vliv nemá, ale potom zase blábolej nesmysly tvrzením, že elektromobily znečíštujou prostřednictvím tepelnejch elektráren, protože tepelný elektrárny na 99% těchhle látek maj filtrace (kdežto auta samozřejmě ne, a jsou tam i další důvody). Prostě jakmile v tisku někdo začne mluvit o elektromobilech, tak to je blábol nad blábol.

+1/0
7.3.2016 16:06

M21a80r71t36i19n 54K23a79r83á52s87e80k 9958543128958

Kdo resi CO2? EU resi primarne prave oxidy dusiku apod (na ne je tvrda norma EURO), CO2 se resi podruzne (primarne kvuli snizeni importu ropy).

"Vyfuky" v tepelne elektrarne jsou samozrejme blabol...

0/0
7.3.2016 16:20

P67e45t42r 52Z67a31s73k23o51č52i53l 2665792558799

CO2 řeší EU přece, na iDNESu spousta článků, třeba tady: http://ekonomika.idnes.cz/emise-co2-v-roce-2015-novych-aut-loni-klesly-ffw-/test.aspx?c=A160301_074355_test_suj

0/0
7.3.2016 16:25

M53a38r54t25i12n 64K53a56r95á18s80e69k 9938533218828

No resi je, vzdyt to pisu v tom clanku na ktery reagujete, ale u u aut se resi primarne emise skoldivych latek (norma EURO, auto ktere ji nesplni nesmi jezdit), a podruzne emise CO2 (resp spotreba - kvuli snizeni importu ropy) - na to je volna norma na emise CO2 - kdo ji splni je v pohode, kdo ji nesplni tak jen musi zaplatit dodatecne zdaneni....

+1/0
7.3.2016 16:36

M22i17r15e70k 24G28a16j54e53r 5581976239660

Auta se tolik resi proto, ze se na nich da hodne vydelat. V nekterych zemich lze dostat dotaci od statu. A mnozi lide jsou ochotni zaplatit za auto treba o 200 tisic vic, aby "ekologicky" usetrili 70 ticic.

0/−1
9.3.2016 1:19

J12a68n 22V14e96s17e37l67ý 5984853932131

Za takových 5 let budu potřebovat nové přibližovadlo pro celou rodinu. Pokud dají Korejci dobrou cenu, tak by se mi PHEV verze moc líbila.

0/0
7.3.2016 11:48

M90a85r55t58i49n 13K28a97r40á69s53e71k 9498193398198

Cena je otazka no, plugin hybrid ale nejspis nikdy dobrou cenu uz z princimu mit nebude (ma jak spalovaci motor - nejdrazsi soucast spalovaciho auta, tak elektromotor a baterky - nejdrazsi soucast elektroauta)...

Budoucnost vidim v ciste elektroautech, ktere budou plnit roli druheho auta v rodine - tj lidi budou mit klasicky spalovak a k nemu eauto, misto 2 spalovaku...

+1/0
7.3.2016 15:35

J48a70n 57V15e55s43e39l15ý 5224573882561

Spíše prvního auta, toho auta, kterým se bude jezdit vždycky, když to půjde. Až to nepůjde, tak se přesedne do spalováku a všechny budou prudit vibrace, pomalá reakce auta na zmáčknutí plynu, smrad, ...

0/0
7.3.2016 17:42

M14a55r54t18i29n 75K20a37r30á97s93e18k 9938933688718

Tak jak u koho, uz dneska nekdo najezdi "druhym" autem vice nez prvnim...

Ono je to celkem jedno jak mu budeme rikat, zkratka ja to vidim tak, ze lidi budou mit v blizke budoucnosti casto 1 vetsi spalovaci auto ne dalsi cesty (a dobu kdy jsou potreba 2 auta najednou) a 1 mensi na mensi dojizdeni. Ktere nakonec najede vice je otazka...

+1/0
7.3.2016 17:45

J97i67ř41í 57S96c97h57m59i24d45t 3979441524267

Na pojíždění po okolí mám elektrokolo, do města ideál, vleze se i do výtahuR^

0/0
8.3.2016 0:44

M53a37r55e38k 51M36a24l98ý 1632298431280

To by se musela změnit cenová politika elektroaut, resp. by musely automobilky ty auta umět vyrobit a prodat za přijatelnou cenu. Pak člověk zkousne všechna ta jejich negativa a na cestu do města to bude ideální.

Ale půl až třičtvrtě mega za pidiauta jako Peugeot Ion nebo Nissan Leaf je absolutní nesmysl, Renault Twizzy nepočítám, to není auto :-) Jako ojeté sice klesají víc než klasická auta, ale stejně je to proti spalováku drahé. A to přitom fandové tvrdí, jak je elektroauto jednoduché a bezúdržbové.

0/0
8.3.2016 8:44

M80a28r72t62i95n 61K48a69r43á23s89e57k 9978163568958

No tak ony ty predikce pocitaji prave s poklesem ceny elektroaut, nidko pri smyslech nebude tvrdit, ze se za par let masove rozsiri popelnice typu Peugeot iOn za cenu 700 tisic kc....

0/0
9.3.2016 9:15

M57a14r39e22k 91M77a81l50ý 1802488641270

Otázkou je, jestli ten pokles ceny, se kterým se počítá je reálný, nebo je to jenom zbožné přání. Budoucnost ukáže...

0/0
9.3.2016 9:26

J45a82n 67D77l37o63u78h75ý 7414519810119

Kdyz hybrid, tak musi byt plug-in, jinak to uplne postrada logiku. Jak kdyby mi nekdo prodal mobil bez konektoru na nabijeni s tim, ze preci baterku muzu vyndat a dobit si ji jinde ( paralela na dobiti spalovacim motorem ).

+1/−1
7.3.2016 11:21

M82a13r55t19i24n 64K80a52r29á66s12e16k 9258133168888

No tak ony klasicky hybrid ma malinkou baterku, kterou nema moc smysl doma nabijet. Ucel je zvysit kroutak pri rozjezdech a akumulovat energii pri brzdeni...

+2/0
7.3.2016 11:25

M50a89r22e25k 22M82a52l97ý 1392318781700

To není pravda. Třeba Lexus RX (ale i GS) se prodává jako hybrid, který nejde nabít ze zásuvky a prodává se velice dobře. Má to svoje opodstatnění, v nabídce nahrazuje diesel, který Lexus RX ani GS vůbec nenabízí. Jak už bylo řečeno, pomáhá při rozjezdech, v kolonách vě měste, akceleraci. A dobíjí se průběžně při ustálené jízdě.

+2/0
7.3.2016 11:33

M52a77r29t25i62n 56K20a18r73á35s41e65k 9828823748258

Celkem zajimave auta, nejpodstatnejsi parametr je ale prave ta cena, jsem celkem zvedavy jaka bude...

+1/0
7.3.2016 10:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.