Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai Ioniq bez elektromotoru nekoupíte

Kompaktní Hyundai Ioniq je specifický ekologický model korejské značky. Nejobyčejnější variantou bude hybrid, který bude soupeřit třeba s Toyotou Prius. Následovat bude plug-in hybrid s možností dobíjení baterek ze zásuvky a také čistý elektromobil, který se pro změnu vymezuje třeba proti Nissanu Leaf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34i76r34e14k 81G58a60j25e13r 5161476949150

"... bylo kompletně postaveno na ekologických principech" - opet davka vymyvani mozků.

0/−1
9.3.2016 1:17

K26a13m43i98l 23D85o57l72e96z53e71l 6682406704112

korejske auto a jeste experimentalni model ? Zivotnost max 3-5 let. Vyborna investice.

0/−3
7.3.2016 13:53

J68i60ř74í 60S46m89e29t92a80n43a 7255649322478

Kecy majitele ojeté škodovky!Rv

+3/0
7.3.2016 17:08

P61e98t40r 14P31e60t86r 9351555693679

Já mám korejské auto 20 let staré (vlastním jej 10 let), a měním jen olej. Pro mě to byla výborná investice vzhledem k tomu, že prakticky skoro nic neutratím za servis.

0/0
8.3.2016 7:37

J81a80n 90D76l20o28u34h84ý 7624719400479

Kolik s nim najedete za rok?

0/−1
8.3.2016 7:58

P17e33t14r 56Z51a67s48k76o94č37i79l 2255192568139

Co furt blábolej u elektromobilů+hybridů o ekologii? Jestli někdo chce řešit ekologii, tak ať upravej třeba motory kontejnerovejch lodí či rozjedou jaderky ve velkým, ale řešit to u každýho auta?!

+1/−1
7.3.2016 12:26

M18a32r49t68i29n 69K38a85r13á93s47e21k 9758433828408

Tak auta se tolik resi proto, ze treba na lidi ve mestech v CR (i vetsine jinych zemi), maji kontejnrove lode dopad nula nic, fosilni elektrarny dopad minimalni, a automobilova doprava je den z hlavnich zdroju znecisteni...

+1/0
7.3.2016 15:32

P70e50t80r 15Z29a67s88k55o86č48i46l 2635342388329

Hlavně řešej furt CO2, a na to má kontejnerová doprava úplně stejnej dopad jako osobní auta. Správně by ale měli řešit jedovaté a rakovinotvorné splodiny, na což tedy kontejnerová doprava vliv nemá, ale potom zase blábolej nesmysly tvrzením, že elektromobily znečíštujou prostřednictvím tepelnejch elektráren, protože tepelný elektrárny na 99% těchhle látek maj filtrace (kdežto auta samozřejmě ne, a jsou tam i další důvody). Prostě jakmile v tisku někdo začne mluvit o elektromobilech, tak to je blábol nad blábol.

+1/0
7.3.2016 16:06

M38a42r32t96i15n 47K61a83r43á97s10e63k 9868323968198

Kdo resi CO2? EU resi primarne prave oxidy dusiku apod (na ne je tvrda norma EURO), CO2 se resi podruzne (primarne kvuli snizeni importu ropy).

"Vyfuky" v tepelne elektrarne jsou samozrejme blabol...

0/0
7.3.2016 16:20

P90e91t43r 41Z14a43s22k30o76č61i97l 2865232508709

CO2 řeší EU přece, na iDNESu spousta článků, třeba tady: http://ekonomika.idnes.cz/emise-co2-v-roce-2015-novych-aut-loni-klesly-ffw-/test.aspx?c=A160301_074355_test_suj

0/0
7.3.2016 16:25

M95a56r17t98i74n 22K18a53r18á42s18e58k 9188243308368

No resi je, vzdyt to pisu v tom clanku na ktery reagujete, ale u u aut se resi primarne emise skoldivych latek (norma EURO, auto ktere ji nesplni nesmi jezdit), a podruzne emise CO2 (resp spotreba - kvuli snizeni importu ropy) - na to je volna norma na emise CO2 - kdo ji splni je v pohode, kdo ji nesplni tak jen musi zaplatit dodatecne zdaneni....

+1/0
7.3.2016 16:36

M71i52r49e45k 98G47a16j35e28r 5511396629720

Auta se tolik resi proto, ze se na nich da hodne vydelat. V nekterych zemich lze dostat dotaci od statu. A mnozi lide jsou ochotni zaplatit za auto treba o 200 tisic vic, aby "ekologicky" usetrili 70 ticic.

0/−1
9.3.2016 1:19

J42a28n 70V23e30s48e64l98ý 5184563482931

Za takových 5 let budu potřebovat nové přibližovadlo pro celou rodinu. Pokud dají Korejci dobrou cenu, tak by se mi PHEV verze moc líbila.

0/0
7.3.2016 11:48

M44a36r42t39i30n 14K75a68r28á89s38e14k 9368503698848

Cena je otazka no, plugin hybrid ale nejspis nikdy dobrou cenu uz z princimu mit nebude (ma jak spalovaci motor - nejdrazsi soucast spalovaciho auta, tak elektromotor a baterky - nejdrazsi soucast elektroauta)...

Budoucnost vidim v ciste elektroautech, ktere budou plnit roli druheho auta v rodine - tj lidi budou mit klasicky spalovak a k nemu eauto, misto 2 spalovaku...

+1/0
7.3.2016 15:35

J63a58n 39V22e70s46e82l24ý 5654293542501

Spíše prvního auta, toho auta, kterým se bude jezdit vždycky, když to půjde. Až to nepůjde, tak se přesedne do spalováku a všechny budou prudit vibrace, pomalá reakce auta na zmáčknutí plynu, smrad, ...

0/0
7.3.2016 17:42

M86a18r10t38i28n 95K43a47r97á77s79e56k 9938363398138

Tak jak u koho, uz dneska nekdo najezdi "druhym" autem vice nez prvnim...

Ono je to celkem jedno jak mu budeme rikat, zkratka ja to vidim tak, ze lidi budou mit v blizke budoucnosti casto 1 vetsi spalovaci auto ne dalsi cesty (a dobu kdy jsou potreba 2 auta najednou) a 1 mensi na mensi dojizdeni. Ktere nakonec najede vice je otazka...

+1/0
7.3.2016 17:45

J96i66ř46í 61S29c73h70m13i29d97t 3349591714827

Na pojíždění po okolí mám elektrokolo, do města ideál, vleze se i do výtahuR^

0/0
8.3.2016 0:44

M10a18r42e38k 85M14a33l18ý 1592848621600

To by se musela změnit cenová politika elektroaut, resp. by musely automobilky ty auta umět vyrobit a prodat za přijatelnou cenu. Pak člověk zkousne všechna ta jejich negativa a na cestu do města to bude ideální.

Ale půl až třičtvrtě mega za pidiauta jako Peugeot Ion nebo Nissan Leaf je absolutní nesmysl, Renault Twizzy nepočítám, to není auto :-) Jako ojeté sice klesají víc než klasická auta, ale stejně je to proti spalováku drahé. A to přitom fandové tvrdí, jak je elektroauto jednoduché a bezúdržbové.

0/0
8.3.2016 8:44

M83a34r39t42i77n 33K48a14r43á19s35e27k 9208833218438

No tak ony ty predikce pocitaji prave s poklesem ceny elektroaut, nidko pri smyslech nebude tvrdit, ze se za par let masove rozsiri popelnice typu Peugeot iOn za cenu 700 tisic kc....

0/0
9.3.2016 9:15

M90a66r76e69k 75M93a57l80ý 1312438641560

Otázkou je, jestli ten pokles ceny, se kterým se počítá je reálný, nebo je to jenom zbožné přání. Budoucnost ukáže...

0/0
9.3.2016 9:26

J13a87n 33D18l74o24u50h62ý 7534449440729

Kdyz hybrid, tak musi byt plug-in, jinak to uplne postrada logiku. Jak kdyby mi nekdo prodal mobil bez konektoru na nabijeni s tim, ze preci baterku muzu vyndat a dobit si ji jinde ( paralela na dobiti spalovacim motorem ).

+1/−1
7.3.2016 11:21

M74a46r52t66i39n 19K88a81r70á24s82e41k 9738783498498

No tak ony klasicky hybrid ma malinkou baterku, kterou nema moc smysl doma nabijet. Ucel je zvysit kroutak pri rozjezdech a akumulovat energii pri brzdeni...

+2/0
7.3.2016 11:25

M42a72r65e18k 56M54a55l62ý 1862908621630

To není pravda. Třeba Lexus RX (ale i GS) se prodává jako hybrid, který nejde nabít ze zásuvky a prodává se velice dobře. Má to svoje opodstatnění, v nabídce nahrazuje diesel, který Lexus RX ani GS vůbec nenabízí. Jak už bylo řečeno, pomáhá při rozjezdech, v kolonách vě měste, akceleraci. A dobíjí se průběžně při ustálené jízdě.

+2/0
7.3.2016 11:33

M79a32r20t82i90n 61K28a23r50á23s45e58k 9688283138458

Celkem zajimave auta, nejpodstatnejsi parametr je ale prave ta cena, jsem celkem zvedavy jaka bude...

+1/0
7.3.2016 10:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.