- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"... bylo kompletně postaveno na ekologických principech" - opet davka vymyvani mozků.
korejske auto a jeste experimentalni model ? Zivotnost max 3-5 let. Vyborna investice.
Co furt blábolej u elektromobilů+hybridů o ekologii? Jestli někdo chce řešit ekologii, tak ať upravej třeba motory kontejnerovejch lodí či rozjedou jaderky ve velkým, ale řešit to u každýho auta?!
Tak auta se tolik resi proto, ze treba na lidi ve mestech v CR (i vetsine jinych zemi), maji kontejnrove lode dopad nula nic, fosilni elektrarny dopad minimalni, a automobilova doprava je den z hlavnich zdroju znecisteni...
Za takových 5 let budu potřebovat nové přibližovadlo pro celou rodinu. Pokud dají Korejci dobrou cenu, tak by se mi PHEV verze moc líbila.
Cena je otazka no, plugin hybrid ale nejspis nikdy dobrou cenu uz z princimu mit nebude (ma jak spalovaci motor - nejdrazsi soucast spalovaciho auta, tak elektromotor a baterky - nejdrazsi soucast elektroauta)...
Budoucnost vidim v ciste elektroautech, ktere budou plnit roli druheho auta v rodine - tj lidi budou mit klasicky spalovak a k nemu eauto, misto 2 spalovaku...
Kdyz hybrid, tak musi byt plug-in, jinak to uplne postrada logiku. Jak kdyby mi nekdo prodal mobil bez konektoru na nabijeni s tim, ze preci baterku muzu vyndat a dobit si ji jinde ( paralela na dobiti spalovacim motorem ).
No tak ony klasicky hybrid ma malinkou baterku, kterou nema moc smysl doma nabijet. Ucel je zvysit kroutak pri rozjezdech a akumulovat energii pri brzdeni...
Celkem zajimave auta, nejpodstatnejsi parametr je ale prave ta cena, jsem celkem zvedavy jaka bude...