- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli je to dobré auto ukáže až kolik úprav se udělá s faceliftem. Pravidlo zní, nekupuj Renault do faceliftu. Do té doby opraví všechny počáteční vážné nedostatky. Platí to už od R19. jinak mě se Renaulti vždy líbili. A takový Vel Satis, Avantime jsou super. Clio Wiliams jezdilo úžasně. Škoda, že Koleos zůstal projektem a jméno dostala korejská hnuska.
Hm, zaujalo mně, co je pozitivní na tom, že motor plní Euro 6 bez nutnosti použít močovinu. Jediné, co z toho vychází je, že je plní tak leda na zkušebně NEDC a v reálu budou emise NOx x-krát vyšší
Renaulty, stejně jako Citroeny (DS) měly vždy osobitý design, který vybočoval z šedi ostatních automobilek. Mně se líbí, pro mě jsou to krásné auta, ale chápu, že náhled na design je věc opravdu velmi subjektivní.. Mně osobně se zase nelíbí krabicoidní design VW/Škoda.. Něco jako Transformers :-), vrchol hnusu je pro mě třeba poslední Passat. Proto bych si tyto auta nikdy nekoupil. Diskutujících, kteří píší "je to jen Francouz" atd, bych se zeptal, zda někdy Renaulta osobně provozovali? Aspoň 200 tisíc km.. Já ano, dva kusy, kromě pár drobností (jeden domykač dveří a jeden napínač upínacího pásu) byly ty auta pouze na pravidelném servisu. Provozoval jsem i "klenoty" značky Audi (A4, Q7), taky jednoho Japonce a Octavii. Audi - ještě v záruce opakující se závada motoru, nouzový režim.. oprava a po pár tísíc km znovu, toto auto velikosti Megana byl bohužel jen 3x dražší krám... Japonec? po 200 tisících odešel 6stý stupeň na převodovce, po 250 tisících motor (slavný německý 1,9 TDi...). Octavia? Rezavé 5té dveře, ale fest. Závěr? Nikdy předem neodsuzuji žádnou značku vozu se kterou nemám osobní dlouhodobou provozní zkušenost..
Pěkné auto. Pokud bude příští rok kombík za zajímavou cenu budu o něm reálně uvažovat.
Pěkný je, níže jsem psal o svém Meganu 3. Ale s ohledem na tuhnoucí kosti starého kmeta, oblouku A sloupku osobně, ač se mi Megane 4 líbí, budu muset uvažovat o něčem vyšším a pro "staré"
dominantou středové konzole jsou bonbóny
Zvenku celkem hezké auto, zevnitř se mi nelíbí. Otázka ale bude spolehlivost. Co tak sleduju kolem sebe, tak s Renaulty jsou lidi většinou nespokojení, častý servis, pořád s něčím problém. Dobrý známý má Megana 2: generace a má to pomalu každý měsíc na heveru nebo v dílně. No, snad se Frantíci zlepšili.
Vadí mi asymetrické ráfky ( patrno na videu modrého kombíka ), kde na levé straně jdou paprsky dozadu a na pravé dopředu. Ale to je bolest asi všech automobilek.
Furt je to jenom Renault, ale začínají se snažit, a možná to jednou bude i auto...
Francouzi byli vždy jedni z průkopníků designu, historicky hlavně Citroen .. problém byl jinde...
Proboha ten čtverec uprostřed palubky
Zevnejsek se mi libi. Ale stredovy panel zabil cele auto, jen kvuli tomu bych si ho neporidil.