Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budoucí VW Polo jako SUV bez střechy není jen koncept. Šéf připustil výrobu

Rozměry je blízké Volkswagenu Polo, liniemi zase jasně navazuje na nový tiguan, který za pár týdnů vystartuje do prodeje. Prototyp crossoveru bez střechy s nekonvenčním jménem T-Cross Breeze vypadá velmi realisticky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M82i14r23e44k 70G58a71j46e79r 5171596409790

"sprint z nuly na sto vypočítali na 10,3 sekundy" - to je spise loudani. A dost mam obavy z te umele inteligence auta. To, ze se meni neustale jeho nastaveni, nevidim nutne jako vyhodu. Casto ta umela inteligence napodobuje nezkusene mlade ridice a tomu, kdo sam chce auto ovladat, leze na nervy.

0/0
13.3.2016 5:44

A34n40d34r55e69j 89O43l16e61k59s14a 3565471947431

Jako obojživelník by to bylo super. Kde má trysky?

0/0
12.3.2016 14:09
Foto

M23i71r71o37s91l15a54v 31S22t56e69i41n29e50r 1145985898733

Výhoda pro zákazníky, je to vůz, který stojí na pevném základě, střecha totiž normálně musí celou karoserii vyztužit. Kabrio má proto daleko delší životnost, podlahové plechy jsou silnější a více vyztužené, neprorezaví tak rychle.

Pokud ovšem bude skládat střechu automat, zůstane vzadu v kufru mnoho místa vyhrazeného střeše jinak nevyužitelného. Francouzské řešení, s bočnicemi a se srolovací gumou nahoře, je levnější a splní také svůj účel. Srolovaná střecha nemusí do kufru, visí vzadu nad zadním sklem. Škodovácké řešení se sklem je těžké a často netěsní nebo blokuje mechanicky.

Ale zejména ženy milují čerstvý vzduch a volný prostor nad autem.

+1/0
12.3.2016 13:39


J44i78ř87í 46D36v82o72ř58á38k 5305549190878

Polo , SUV , kabriolet ? Kapro , jahodovo knedlo , zelo ?

+3/0
12.3.2016 13:31

A32n63d38r33e18j 45O31l48e73k78s18a 3215971987571

...na kari;-D

0/0
12.3.2016 14:08

J24a65n 57P59e23k81a 5133253553

Takže je to nová verze Tiguanu, ne Pola. Proč píšete lživé nadpisy, pane Dvořáku?

0/0
12.3.2016 10:58

M75i44r88o64s43l76a34v 76Š13u68r47g77o90t 6269958620682

Ted uz tedy vime, proc centrala VW zakazala na faceliftovanem Yeti pouzit ony charakteristicke a fešácké predni mlhovky, udajne kvuli nakladum... Pritom to bylo jedinecne designove reseni, ktere se mohlo dale rozvijet a stat se motivem pro vsechny pristi modely Yeti... Misto toho bude novy Yeti odvozeny od noveho SUV Seatu, coz je vuz s designem, ktery maji vsichni na teto velikosti SUV, od Japonska, pres Koreu az po Evropu. Uniforma jako vysita... Zatimco VW bude nad davem vycnivat..

0/0
12.3.2016 8:51

P35e69t10r 79O35t37r82u25b44a 6716718932945

Tak Roomster zlikviduji udajne pro predpokladane nizke prodeje a toto budou vesele vyrabet?

+1/0
12.3.2016 8:47

O15n28d48ř81e57j 72O56p65r15š95a54l 5401171393613

Není už trochu přeSUVéčkováno?

+3/0
12.3.2016 8:30

V78l32a48d61i96m54í55r 42H24a75u50k 1166161488

Tak pro koho vlastně dělá pan Kabaň?

0/0
12.3.2016 8:07

J97a14n 61N82o18v62á28k 6394184

To se mi líbí.

+2/−2
12.3.2016 0:47

A68n32d15r12e30j 72O55l48e27k97s30a 3455211337201

Vy máte ale fkus...

+1/0
12.3.2016 14:11

I95v49a58n 85S33o16t 6169664506268

Pro americký trh ideálně v dieselu !

+2/0
12.3.2016 0:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.