Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucí VW Polo jako SUV bez střechy není jen koncept. Šéf připustil výrobu

Rozměry je blízké Volkswagenu Polo, liniemi zase jasně navazuje na nový tiguan, který za pár týdnů vystartuje do prodeje. Prototyp crossoveru bez střechy s nekonvenčním jménem T-Cross Breeze vypadá velmi realisticky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61i70r27e63k 48G84a44j95e41r 5751766139830

"sprint z nuly na sto vypočítali na 10,3 sekundy" - to je spise loudani. A dost mam obavy z te umele inteligence auta. To, ze se meni neustale jeho nastaveni, nevidim nutne jako vyhodu. Casto ta umela inteligence napodobuje nezkusene mlade ridice a tomu, kdo sam chce auto ovladat, leze na nervy.

0/0
13.3.2016 5:44

A52n91d31r30e72j 79O86l85e31k17s89a 3225261827621

Jako obojživelník by to bylo super. Kde má trysky?

0/0
12.3.2016 14:09
Foto

M33i36r24o33s67l11a91v 29S14t67e43i13n58e88r 6708904773135

Výhoda pro zákazníky, je to vůz, který stojí na pevném základě, střecha totiž normálně musí celou karoserii vyztužit. Kabrio má proto daleko delší životnost, podlahové plechy jsou silnější a více vyztužené, neprorezaví tak rychle.

Pokud ovšem bude skládat střechu automat, zůstane vzadu v kufru mnoho místa vyhrazeného střeše jinak nevyužitelného. Francouzské řešení, s bočnicemi a se srolovací gumou nahoře, je levnější a splní také svůj účel. Srolovaná střecha nemusí do kufru, visí vzadu nad zadním sklem. Škodovácké řešení se sklem je těžké a často netěsní nebo blokuje mechanicky.

Ale zejména ženy milují čerstvý vzduch a volný prostor nad autem.

+1/0
12.3.2016 13:39
Foto

J91i58ř73í 52D71v32o87ř57á80k 5405629360518

Polo , SUV , kabriolet ? Kapro , jahodovo knedlo , zelo ?

+3/0
12.3.2016 13:31

A31n11d81r71e15j 61O52l45e82k60s71a 3265621397761

...na kari;-D

0/0
12.3.2016 14:08

J37a96n 59P26e22k18a 5343333883

Takže je to nová verze Tiguanu, ne Pola. Proč píšete lživé nadpisy, pane Dvořáku?

0/0
12.3.2016 10:58

M80i63r90o45s19l29a60v 65Š76u26r21g11o76t 6279658380352

Ted uz tedy vime, proc centrala VW zakazala na faceliftovanem Yeti pouzit ony charakteristicke a fešácké predni mlhovky, udajne kvuli nakladum... Pritom to bylo jedinecne designove reseni, ktere se mohlo dale rozvijet a stat se motivem pro vsechny pristi modely Yeti... Misto toho bude novy Yeti odvozeny od noveho SUV Seatu, coz je vuz s designem, ktery maji vsichni na teto velikosti SUV, od Japonska, pres Koreu az po Evropu. Uniforma jako vysita... Zatimco VW bude nad davem vycnivat..

0/0
12.3.2016 8:51

P67e19t96r 11O35t19r92u21b30a 6836798462245

Tak Roomster zlikviduji udajne pro predpokladane nizke prodeje a toto budou vesele vyrabet?

+1/0
12.3.2016 8:47

O43n96d77ř92e89j 50O70p17r35š62a10l 5161491453273

Není už trochu přeSUVéčkováno?

+3/0
12.3.2016 8:30

V74l60a78d93i86m85í49r 25H35a86u54k 1546961338

Tak pro koho vlastně dělá pan Kabaň?

0/0
12.3.2016 8:07

J87a45n 80N29o61v82á24k 6334824

To se mi líbí.

+2/−2
12.3.2016 0:47

A36n25d67r28e41j 55O96l93e85k72s75a 3465691147841

Vy máte ale fkus...

+1/0
12.3.2016 14:11

I58v37a92n 80S51o15t 6459944726828

Pro americký trh ideálně v dieselu !

+2/0
12.3.2016 0:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.