Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucí VW Polo jako SUV bez střechy není jen koncept. Šéf připustil výrobu

Rozměry je blízké Volkswagenu Polo, liniemi zase jasně navazuje na nový tiguan, který za pár týdnů vystartuje do prodeje. Prototyp crossoveru bez střechy s nekonvenčním jménem T-Cross Breeze vypadá velmi realisticky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M35i17r70e74k 23G14a77j28e30r 5501326669910

"sprint z nuly na sto vypočítali na 10,3 sekundy" - to je spise loudani. A dost mam obavy z te umele inteligence auta. To, ze se meni neustale jeho nastaveni, nevidim nutne jako vyhodu. Casto ta umela inteligence napodobuje nezkusene mlade ridice a tomu, kdo sam chce auto ovladat, leze na nervy.

0/0
13.3.2016 5:44

A42n72d47r43e18j 84O98l43e80k36s44a 3715211607571

Jako obojživelník by to bylo super. Kde má trysky?

0/0
12.3.2016 14:09
Foto

M12i84r91o67s13l81a18v 77S68t41e51i59n31e94r 6958674233855

Výhoda pro zákazníky, je to vůz, který stojí na pevném základě, střecha totiž normálně musí celou karoserii vyztužit. Kabrio má proto daleko delší životnost, podlahové plechy jsou silnější a více vyztužené, neprorezaví tak rychle.

Pokud ovšem bude skládat střechu automat, zůstane vzadu v kufru mnoho místa vyhrazeného střeše jinak nevyužitelného. Francouzské řešení, s bočnicemi a se srolovací gumou nahoře, je levnější a splní také svůj účel. Srolovaná střecha nemusí do kufru, visí vzadu nad zadním sklem. Škodovácké řešení se sklem je těžké a často netěsní nebo blokuje mechanicky.

Ale zejména ženy milují čerstvý vzduch a volný prostor nad autem.

+1/0
12.3.2016 13:39
Foto

J87i55ř67í 61D31v40o13ř39á41k 5545799360128

Polo , SUV , kabriolet ? Kapro , jahodovo knedlo , zelo ?

+3/0
12.3.2016 13:31

A11n52d29r26e45j 58O63l62e19k34s94a 3785111657341

...na kari;-D

0/0
12.3.2016 14:08

J76a48n 84P67e30k85a 5333143883

Takže je to nová verze Tiguanu, ne Pola. Proč píšete lživé nadpisy, pane Dvořáku?

0/0
12.3.2016 10:58

M50i62r60o63s73l50a62v 96Š41u39r50g16o12t 6789598180582

Ted uz tedy vime, proc centrala VW zakazala na faceliftovanem Yeti pouzit ony charakteristicke a fešácké predni mlhovky, udajne kvuli nakladum... Pritom to bylo jedinecne designove reseni, ktere se mohlo dale rozvijet a stat se motivem pro vsechny pristi modely Yeti... Misto toho bude novy Yeti odvozeny od noveho SUV Seatu, coz je vuz s designem, ktery maji vsichni na teto velikosti SUV, od Japonska, pres Koreu az po Evropu. Uniforma jako vysita... Zatimco VW bude nad davem vycnivat..

0/0
12.3.2016 8:51

P32e77t31r 72O81t30r74u77b61a 6926698212165

Tak Roomster zlikviduji udajne pro predpokladane nizke prodeje a toto budou vesele vyrabet?

+1/0
12.3.2016 8:47

O26n76d47ř39e75j 82O97p10r88š68a70l 5961471713253

Není už trochu přeSUVéčkováno?

+3/0
12.3.2016 8:30

V28l74a68d34i59m70í62r 54H82a26u67k 1426851848

Tak pro koho vlastně dělá pan Kabaň?

0/0
12.3.2016 8:07

J22a56n 91N84o35v22á72k 6674724

To se mi líbí.

+2/−2
12.3.2016 0:47

A13n76d20r58e42j 18O59l74e44k58s59a 3595851337451

Vy máte ale fkus...

+1/0
12.3.2016 14:11

I61v44a62n 31S64o23t 6179504226248

Pro americký trh ideálně v dieselu !

+2/0
12.3.2016 0:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.