- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"sprint z nuly na sto vypočítali na 10,3 sekundy" - to je spise loudani. A dost mam obavy z te umele inteligence auta. To, ze se meni neustale jeho nastaveni, nevidim nutne jako vyhodu. Casto ta umela inteligence napodobuje nezkusene mlade ridice a tomu, kdo sam chce auto ovladat, leze na nervy.
Jako obojživelník by to bylo super. Kde má trysky?
Výhoda pro zákazníky, je to vůz, který stojí na pevném základě, střecha totiž normálně musí celou karoserii vyztužit. Kabrio má proto daleko delší životnost, podlahové plechy jsou silnější a více vyztužené, neprorezaví tak rychle.
Pokud ovšem bude skládat střechu automat, zůstane vzadu v kufru mnoho místa vyhrazeného střeše jinak nevyužitelného. Francouzské řešení, s bočnicemi a se srolovací gumou nahoře, je levnější a splní také svůj účel. Srolovaná střecha nemusí do kufru, visí vzadu nad zadním sklem. Škodovácké řešení se sklem je těžké a často netěsní nebo blokuje mechanicky.
Ale zejména ženy milují čerstvý vzduch a volný prostor nad autem.
Polo , SUV , kabriolet ? Kapro , jahodovo knedlo , zelo ?
Takže je to nová verze Tiguanu, ne Pola. Proč píšete lživé nadpisy, pane Dvořáku?
Ted uz tedy vime, proc centrala VW zakazala na faceliftovanem Yeti pouzit ony charakteristicke a fešácké predni mlhovky, udajne kvuli nakladum... Pritom to bylo jedinecne designove reseni, ktere se mohlo dale rozvijet a stat se motivem pro vsechny pristi modely Yeti... Misto toho bude novy Yeti odvozeny od noveho SUV Seatu, coz je vuz s designem, ktery maji vsichni na teto velikosti SUV, od Japonska, pres Koreu az po Evropu. Uniforma jako vysita... Zatimco VW bude nad davem vycnivat..
Tak Roomster zlikviduji udajne pro predpokladane nizke prodeje a toto budou vesele vyrabet?
Tak pro koho vlastně dělá pan Kabaň?