Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S raketou pod zadkem. Slavnou Yamahu R1 jsme protáhli po okruhu

Yamaha zažívá v motocyklovém sportu skvělé časy. V hlavním šampionátu MotoGP naprosto ovládla závěr sezóny a souboj jejích hlavních hvězd Jorge Lorenza a Valentina Rossiho přinesl japonské značce obrovskou publicitu. Svým superbikovým modelem R1, který jsme otestovali na mosteckém autodromu, ale Yamaha dokazuje, že patří i ke špičce ve sportovních produkčních strojích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D64a83v69i50d 96J61i12n16d97r22a 6460204756814

Yamahu mám rád, zrovna R1, ale designově mi připadá hlavně díky barvě (povchové úpravě) spíš jako plastová. Krom toho podobné ostré rysy má jak H2 od Kawi, barevné provedení jak 1000RR, a ten předek mi evokuje starou Desmodici RR. 200 koní je sice nálož, ale už to taky není nic neobvyklého. Mašina to může být fakt slušná, ale...

0/0
14.3.2016 15:42

F70i70l11i52p 73M57u85c57a80l76a 8370243319

jo jo, první R1ku mám , je perfektní ...poctivý karburátor, žádný digitálně řízený vstřiky, žádny ABS žádny TC, je to puristická záležitost, žádné pomocný systémy, prostě mašina na který musíte umět jezdit. R^

0/0
14.3.2016 6:37

M37i92l21a36n 36K70r91á74l 8223588421731

chválit karburátor, tak to už je co říct;-D

0/0
14.3.2016 8:17


Z56b36y50n69ě33k 43N65o37v21á54k 2719174669402

A svezl jste se někdy na karburátorové motorce a motce s prvními typy vstřikovačů? To je úplně jiný kafe. karburátorová motka bude vždy taková dravější.

+1/0
14.3.2016 9:26

M10i43l77a35n 88K72r69á46l 8793778151101

měl jsem kawu 636 a jen si pamatuji že když to bylo studený tak jsem to ladil sytičem, nebavilo mě pořád myslet na to jestli jsem vypnul přívod benzínu. Nyní mám motku se vstřikováním a že by karburátor byl dravější bych neřekl

0/0
14.3.2016 11:55

V19l82a15d88i95s57l52a20v 98N10o59h17e20j53l 7928587938261

nojo ale to porovnavas nejspis dve jiny motorky. treba Blackbird byl stejnej s karbecem a pak s FI (ale stejnej motor) a bylo to znamy, ze karbec byl dravejsi. to FI to tak jako otupi. ja mel ZX9R 98 a bez problemu karbecy. ted ZX10R s FI je mozna pohodlnejsi, ale na karbecy nemuzu rict nic spatnyho, vubec nejlepsi byly primy karbecy na prvnim GSXR750 ;-)

0/0
14.3.2016 23:51

V47l48a28d69i40s91l40a44v 32N53o11h86e88j69l 7908277438551

prvni R1 neni spatna, jen tam casto odchazi dvojkovy soukoli kolem 30tis a nektery komponenty jsou z dost malo trvanlivyho materialu (napr. rafky). nicmene ZX9R 98 jede lip ;-)

0/0
14.3.2016 23:53

J53a16n 65J75e58ž24e29k 3101425287285

> paralelní čtyřválec s náklonem dopředu

Skutečně je správné použít "paralelní" místo "řadový", nebo je to ztraceno v překladu?

0/0
14.3.2016 6:33

V77l28a75d87i85s61l66a60v 89N23o73h95e64j23l 7308667978231

pro zakazniky je ten trend razantniho zvysovani ceny dost naprd, doufam, ze z japoncu jich jeste par zbyde co jsou znatelne levnejsi nez relativne exkluzivnejsi evropani (italove predevsim). za me Rv , cim mene elektroniky tim lepe, TC bych i v MGP zpatky zakazal...

0/0
14.3.2016 1:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.