Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S raketou pod zadkem. Slavnou Yamahu R1 jsme protáhli po okruhu

Yamaha zažívá v motocyklovém sportu skvělé časy. V hlavním šampionátu MotoGP naprosto ovládla závěr sezóny a souboj jejích hlavních hvězd Jorge Lorenza a Valentina Rossiho přinesl japonské značce obrovskou publicitu. Svým superbikovým modelem R1, který jsme otestovali na mosteckém autodromu, ale Yamaha dokazuje, že patří i ke špičce ve sportovních produkčních strojích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D37a80v18i33d 57J81i59n63d60r60a 6200134686374

Yamahu mám rád, zrovna R1, ale designově mi připadá hlavně díky barvě (povchové úpravě) spíš jako plastová. Krom toho podobné ostré rysy má jak H2 od Kawi, barevné provedení jak 1000RR, a ten předek mi evokuje starou Desmodici RR. 200 koní je sice nálož, ale už to taky není nic neobvyklého. Mašina to může být fakt slušná, ale...

0/0
14.3.2016 15:42

F21i67l15i18p 83M35u64c38a24l18a 8930753439

jo jo, první R1ku mám , je perfektní ...poctivý karburátor, žádný digitálně řízený vstřiky, žádny ABS žádny TC, je to puristická záležitost, žádné pomocný systémy, prostě mašina na který musíte umět jezdit. R^

0/0
14.3.2016 6:37

M72i66l51a11n 43K82r45á51l 8763448241901

chválit karburátor, tak to už je co říct;-D

0/0
14.3.2016 8:17

Z32b12y12n65ě37k 41N55o54v21á77k 2699554219962

A svezl jste se někdy na karburátorové motorce a motce s prvními typy vstřikovačů? To je úplně jiný kafe. karburátorová motka bude vždy taková dravější.

+1/0
14.3.2016 9:26

M29i98l11a25n 79K18r49á86l 8823308861921

měl jsem kawu 636 a jen si pamatuji že když to bylo studený tak jsem to ladil sytičem, nebavilo mě pořád myslet na to jestli jsem vypnul přívod benzínu. Nyní mám motku se vstřikováním a že by karburátor byl dravější bych neřekl

0/0
14.3.2016 11:55

V67l12a34d53i74s25l37a72v 68N44o42h35e22j51l 7668447868281

nojo ale to porovnavas nejspis dve jiny motorky. treba Blackbird byl stejnej s karbecem a pak s FI (ale stejnej motor) a bylo to znamy, ze karbec byl dravejsi. to FI to tak jako otupi. ja mel ZX9R 98 a bez problemu karbecy. ted ZX10R s FI je mozna pohodlnejsi, ale na karbecy nemuzu rict nic spatnyho, vubec nejlepsi byly primy karbecy na prvnim GSXR750 ;-)

0/0
14.3.2016 23:51

V54l72a40d86i70s47l31a77v 42N98o20h23e62j24l 7818177538621

prvni R1 neni spatna, jen tam casto odchazi dvojkovy soukoli kolem 30tis a nektery komponenty jsou z dost malo trvanlivyho materialu (napr. rafky). nicmene ZX9R 98 jede lip ;-)

0/0
14.3.2016 23:53

J85a19n 52J25e79ž95e68k 3561405667825

> paralelní čtyřválec s náklonem dopředu

Skutečně je správné použít "paralelní" místo "řadový", nebo je to ztraceno v překladu?

0/0
14.3.2016 6:33

V53l95a96d30i48s42l68a47v 93N70o47h81e37j93l 7598407688331

pro zakazniky je ten trend razantniho zvysovani ceny dost naprd, doufam, ze z japoncu jich jeste par zbyde co jsou znatelne levnejsi nez relativne exkluzivnejsi evropani (italove predevsim). za me Rv , cim mene elektroniky tim lepe, TC bych i v MGP zpatky zakazal...

0/0
14.3.2016 1:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.