Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S raketou pod zadkem. Slavnou Yamahu R1 jsme protáhli po okruhu

Yamaha zažívá v motocyklovém sportu skvělé časy. V hlavním šampionátu MotoGP naprosto ovládla závěr sezóny a souboj jejích hlavních hvězd Jorge Lorenza a Valentina Rossiho přinesl japonské značce obrovskou publicitu. Svým superbikovým modelem R1, který jsme otestovali na mosteckém autodromu, ale Yamaha dokazuje, že patří i ke špičce ve sportovních produkčních strojích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D20a19v46i21d 73J22i28n79d73r22a 6130244976654

Yamahu mám rád, zrovna R1, ale designově mi připadá hlavně díky barvě (povchové úpravě) spíš jako plastová. Krom toho podobné ostré rysy má jak H2 od Kawi, barevné provedení jak 1000RR, a ten předek mi evokuje starou Desmodici RR. 200 koní je sice nálož, ale už to taky není nic neobvyklého. Mašina to může být fakt slušná, ale...

0/0
14.3.2016 15:42

F25i43l17i38p 43M13u72c22a33l43a 8160733329

jo jo, první R1ku mám , je perfektní ...poctivý karburátor, žádný digitálně řízený vstřiky, žádny ABS žádny TC, je to puristická záležitost, žádné pomocný systémy, prostě mašina na který musíte umět jezdit. R^

0/0
14.3.2016 6:37

M29i77l35a45n 44K33r75á61l 8303238531791

chválit karburátor, tak to už je co říct;-D

0/0
14.3.2016 8:17

Z12b79y64n17ě24k 69N23o97v61á29k 2679344529912

A svezl jste se někdy na karburátorové motorce a motce s prvními typy vstřikovačů? To je úplně jiný kafe. karburátorová motka bude vždy taková dravější.

+1/0
14.3.2016 9:26

M35i59l46a96n 22K77r66á48l 8943608951851

měl jsem kawu 636 a jen si pamatuji že když to bylo studený tak jsem to ladil sytičem, nebavilo mě pořád myslet na to jestli jsem vypnul přívod benzínu. Nyní mám motku se vstřikováním a že by karburátor byl dravější bych neřekl

0/0
14.3.2016 11:55

V67l78a74d89i62s22l93a83v 63N11o92h56e26j28l 7468597348671

nojo ale to porovnavas nejspis dve jiny motorky. treba Blackbird byl stejnej s karbecem a pak s FI (ale stejnej motor) a bylo to znamy, ze karbec byl dravejsi. to FI to tak jako otupi. ja mel ZX9R 98 a bez problemu karbecy. ted ZX10R s FI je mozna pohodlnejsi, ale na karbecy nemuzu rict nic spatnyho, vubec nejlepsi byly primy karbecy na prvnim GSXR750 ;-)

0/0
14.3.2016 23:51

V57l67a20d91i41s50l12a83v 26N41o12h44e41j69l 7568287838551

prvni R1 neni spatna, jen tam casto odchazi dvojkovy soukoli kolem 30tis a nektery komponenty jsou z dost malo trvanlivyho materialu (napr. rafky). nicmene ZX9R 98 jede lip ;-)

0/0
14.3.2016 23:53

J28a86n 38J14e22ž57e17k 3711575527495

> paralelní čtyřválec s náklonem dopředu

Skutečně je správné použít "paralelní" místo "řadový", nebo je to ztraceno v překladu?

0/0
14.3.2016 6:33

V94l58a30d87i70s91l47a27v 56N86o42h49e60j38l 7778527618661

pro zakazniky je ten trend razantniho zvysovani ceny dost naprd, doufam, ze z japoncu jich jeste par zbyde co jsou znatelne levnejsi nez relativne exkluzivnejsi evropani (italove predevsim). za me Rv , cim mene elektroniky tim lepe, TC bych i v MGP zpatky zakazal...

0/0
14.3.2016 1:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.