- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Yamahu mám rád, zrovna R1, ale designově mi připadá hlavně díky barvě (povchové úpravě) spíš jako plastová. Krom toho podobné ostré rysy má jak H2 od Kawi, barevné provedení jak 1000RR, a ten předek mi evokuje starou Desmodici RR. 200 koní je sice nálož, ale už to taky není nic neobvyklého. Mašina to může být fakt slušná, ale...
jo jo, první R1ku mám , je perfektní ...poctivý karburátor, žádný digitálně řízený vstřiky, žádny ABS žádny TC, je to puristická záležitost, žádné pomocný systémy, prostě mašina na který musíte umět jezdit.
> paralelní čtyřválec s náklonem dopředu
Skutečně je správné použít "paralelní" místo "řadový", nebo je to ztraceno v překladu?
pro zakazniky je ten trend razantniho zvysovani ceny dost naprd, doufam, ze z japoncu jich jeste par zbyde co jsou znatelne levnejsi nez relativne exkluzivnejsi evropani (italove predevsim). za me , cim mene elektroniky tim lepe, TC bych i v MGP zpatky zakazal...