Diskuze
Sovětská Amerika GAZ M1 má 80. narozeniny. Jméno mu dal Molotov
Děkujeme za pochopení.
L25u26b54o61š 43B62ř92e24z91i19n57a
Silně mi připomíná auto na obalu alba ZZ Top "Afterburner"
M95i15c34h13a21l 15Z47á94k69o40u51c37k42ý
Vážený pane Schwach,
toto co píšete je s prominutí demagogie. Před 80-ti lety byl vývoj motorů na +-začátku, před čtyřiceti dejme tomu v polovině a dnes na konci svých technických možností. Ano, zajisté se najdou kvalitnější materiály, oleje, lepši konstrukční řešení, ale ten skok už bude v řádu jednotek procent, nikoliv desítek. Tedy textem o EU jste si sám naběhl, protože vše je vykoupeno např. menší spolehlivostí, životností, náchylností na kvalitu paliva, či jinými, Vám ani EU to nevadí. Navíc dnešní motory mají tolik dalších podpůrných systémů (turbo, KERS, hardware-software) které samy o sobě opět přináší další problémy za účelem zvýšení litrového výkonu. Takže fajn, pro F1 by nebyl problém mít litrový výkon i dejme tomu 500k, ale ten motor vydrží 1 GP. To chcete? To by bylo super ne? Teď je to tak, sby si každý koupil po 100tis nové auto? Chcete jít dál?
MZ.
J70i11ř26í 75S58c50h44w22a62c84h
demagogií je tvrzení, že před 80 lety byl vývoj motorů na začátku (50 let vývoje je začátek ).... a dnes je na konci technických možností.....
Nadupaný atmosférický motor F1 před 40 lety vydržel úplně totéž co ten dnešní turbomotor, dokonce i méně protože mohli mít k dispozici více motorů na sezónu. Pamatuji už hodně, ale nepamatuji dobu, kdy by motory F1 byly tak spolehlivé jako ty co má poslední dvě sezóny Mercedes. Nikdy je nikdo neměl spolehlivější! A přitom zdaleka neměly tak vysoké litrové výkony! Prý na konci svých technických možností.
....Aneb vše už bylo vynalezeno.....
J59i97ř72í 29S10c10h10w31a32c91h
před 80 lety motor 3.3/50k,
před 40 lety 1.0/50k, tomu říkám "downsizing" a bez EU
A nikdo kvůli tomu "neplakal", jako dnes atmo-fanatici nad 1.0/100k....
D45e72n87i22s 78W58i54t51z89k77u
tak schválně co dřív chcípne, když mi z lesa bude tahat klády valach nebo čivava na perníku ?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!