Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První koncept Italdesignu bez Giugiara: elektrosupersport Lamborghini

Filippo Perini má teď nejnevděčnější práci v koncernu Volkswagen. I s tím neznámým lumpem, který může za opletačky dieselgate a kterého už měsíce naoko marně hledají, by bývalý šéfdesignér Lamborghini možná rád měnil. Perini totiž musí nahradit génia, jednoho z největších designérů všech dob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74i75c76h69a92l 12Š63r27o10u61b31e81k 8184236313980

nelíbí

0/0
21.3.2016 12:01

V16í38t 53P27e38t16ř69í11k 2204142696160

Tak ten zadek je něco odpornýho. Vypadá to jako by kousek původního zadku uřízli dali a aby tam nebyla díra tak tam dali okno

0/0
20.3.2016 18:33

D89a46v26i78d 63R59y52c87h29e67t66s89k12ý 9866121570120

Chteli mu slozit poklonu ze bez nej to opravdu nejde?

0/0
20.3.2016 9:49

M36i74c43h44a67l 92M24a78r43e44k 7679151752580

Tak to je strasny!!! Kde je moje krasny Lambo ? Tohle je nejakej fiat ne???8-o;-O

+1/−2
19.3.2016 21:18

H88e42l57e37n63a 45P52a28r58d70u42b79s47k71á 1629252511141

Elektrosupersport... Není v tom jednom slově protimluv?

+1/−3
19.3.2016 18:00

J22i97ř82í 38S35c71h31w52a11c10h 8298254838816

a jaký?

+1/−1
19.3.2016 20:08

J53i18ř77í 57S53c58h47w21a59c17h 8268714118876

tak jakýpak je v tom protimluv Davide? Mínus na zcela jednoduchou otázku vypadá jako odpověď cvičené klikací opičky....:-(

+1/0
20.3.2016 17:30

M55i52c25h28a92l 63P91o76h74o59ř17e84l15s20k43ý 1526970425865

desingově za mě Lambo Diablo samozřemě musí být černé jako smrt

0/0
19.3.2016 10:23

L60a35d38i93s15l70a91v 65M10a48c75h22á62č70e43k 8969587837110

Možná, že se pochlapí a dají do toho ještě litrový tříválec s deseti turby aby to bylo to správné koncernové auto;-D Supersport se zvukem vysavače, prostě jen takový eurošmejd...

+2/0
19.3.2016 10:11

J31a30n 88F76r42o27l50í68k 6536370775174

Pokud to elektro jede 250 km/hod 500 km tak baterie váží tři tuny a jsou všude.;-D

+1/0
19.3.2016 15:12

J19i82ř84í 49S61c26h57w19a56c11h 8968914388986

ach ti "počítači válců".....

i8 má taky tříválec a vytře si pozadí s naprostou většinou "emerických" šestiválců i osmiválců....ale jó zvuk mají dobrej, to je u auta přece to nejdůležitější....;-D

+1/−1
19.3.2016 19:29

J47i53ř24í 71S23c84h67w96a21c66h 8708574948756

ale vytře Davide, vytře....

Můžeš nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím naděláš....

+1/0
20.3.2016 17:33

J64i12ř47í 38K32o41c66u38r77e30k 6805804105738

No člověk si kupuje auto většinou na jiné věci než je vytírání zadků jiným.

0/0
20.3.2016 18:03

J53i30ř32í 96S48c43h79w96a53c80h 8248924488216

a na co si kupuje supersport? Na nákup do Lídlu?

0/0
20.3.2016 18:09

J71i27ř77í 14S30c80h54w54a62c68h 8698964428186

ehm, ještě dodatek, nepsal jsem o "vytírání zadků jiným "....ale toho svého jinými ;-)

0/0
20.3.2016 18:13

D74a92v89i41d 83J93i52n89d43r73a 6190614956674

Souhlasím, že elektromobil natře drtivou většinu (takřka všechny) sériové vozy na zrychlení. To je pro sporťák super. Bohužel když vezmu elektromobil na okruh a třeba tu Vaší "emerickou" kraksnu, tak s emerikou budu kroužit, a elektro kočárek budu už po třetí nabíjet. Prostě teď ty baterky na to nemají. A když mají, tak to auto váží přes 2 tuny. A to sporťák už prostě není. V tu chvíli zase bude hodně ztrácet v zatáčkách a na brzdách. Takže aby byl sporťák jen schopný rychle zrychlit je krásný, ale k ničemu.

0/0
21.3.2016 7:10

J57i66ř24í 39S91c54h66w59a51c76h 8598284298986

Vše, co jsem chtěl naznačit je, že to staromilské "počitání válců" a z něj odvozování schopnosti či neschopnosti auta je poněkud scestné. Počet válců jako samostatné číslo neznamená vůbec nic. Lze najít mnoho příkladů, kdy motor s poloviční či dokonce třetinovým počtem válců "drtí" ty "ideální mnohoválce" (čtyřválec BMW v F1, Caterham...)

Ještě dodám, že i8 je poměrně lehký hybrid (2/3 výkonu dodává spalovací motor) takže po několika ostrých kolech na okruhu a vybití malé baterie stačí objet několik kol pomaleji, nebo zajet na kafe a může se opět jet naplno. Při běžné jízdě je krátkodobý plný výkon k dispozici v podstatě neustále. A LaFerrari je hybrid také.....

A ještě k tomu amatérskému "závodění":

to spočívá hlavně v nějakém tom "porovnávacím sprintu"....

a na tom okruhu za měsíc, za rok bude nakonec nejdůležitější dosažený čas na kolo nikoliv počet objetých kol. Nemluvě o to, že "ničit" své auto extra dlouhým řáděním na plný výkon na okruhu si dovolí jen někdo, kdo to auto nemá rád....

0/0
21.3.2016 11:18
Foto

V67o63j37t51ě10c71h 31P59a90v81l18í54k 5684811824148

Dotykové obrazovky? Až někdo udělá dotykovou obrazovku, na které se tlačítka nebudou měnit, budou vždy na stejných místech a půjdou nahmatat tak, aby řidič mohl celou dobu sledovat vozovku, pak možná. Jenže to už pak asi není dotyková obrazovka, ale normální tlačítko. ;-)

+4/0
19.3.2016 9:23

R94a67d84i86m 95K95a53l39a14s 2870516242511

Přesně tak, lovit někde něco v menu za jízdy je problém. Takže buď popracovat na ovládání hlasem, což bude vzhledem k lokalizacím nejspíš ještě dlouho nerealizovatelné nebo nechat hlavní ovládací prvky na stejných místech.

Časem podle mě dojde na to, že klasické tlačítko a klasické budíky v interiéru budou známkou luxusu podobně jako ručičkové hodiny dnes.

0/0
19.3.2016 9:51

O22n81d64ř74e52j 32R79ů46ž66i60č34k45a 3971747422305

O tom jsem už četl, prototypy takových displejů už jsou.

0/0
19.3.2016 10:18
Foto

V47o84j83t75ě47c81h 90P43a41v13l70í19k 5964461224298

Prototypy displejů s taktilní zpětnou vazbou samozřejmě jsou, ovšem to stále neřeší problém, že jedno místo na displeji dělá různé funkce podle toho, co je pod ním zrovna napsáno a aby člověk věděl, co to udělá, musel se tam podívat.

0/0
19.3.2016 11:39

J16o18s77e10f 53V78a25l59a 9130673373163

nejak si nedokazu predstavit, co clovek potrebuje za "tlacitka" a "displaye" v ryze sportovnim aute. Srovnam- li si to se svym "nesportovnim", tak mi k ovladani vseho staci volant a ovladaci elementy na volantu (pardon, samostatne mam jeste vyhrivani sedadel, jinak uz nic). Ovladani radi za jizdy je mozne z volantu a jedine tlacitko mimo volant jsou svetla, coz dneska byva soucasti automatiky. Zbytek se stejne neda a ani by nemel za jizdy ovladat. Stacil by tablet ve WLAN rezimu a pokud neco potrebuji, vytahnu si tablet ze zasuvky a nastavim si to. Blbosti jako rezim ekvalizeru zesilovace nebo nastaveni ovladaciho jazyka nemusim delat z hlavniho displaye (u elektroauta by mel stacit tachometr a predpokladany dojezd, na to take nepotrebuji 10-palcovy barevny display)

0/0
19.3.2016 12:44
Foto

V60o50j97t30ě21c19h 65P12a66v47l13í40k 5894311424498

Kromě světel včetně mlhovek a rádia ještě topení (odmlžování), klimatizace, odmrazování, tempomat, případně handsfree. Jistě, ideální je to mít všechno na volantu. (Je nepochopitelné, že WV stále ještě nemá světla na volantu jako ostatní.) Ale i tam to jsou páčky, nebo tlačítka, tedy fyzické ovládací prvky. A o to jde.

Dost jezdím auty z půjčoven a už jsem viděl auta, kde se na dotykovém panelu nastavovalo topení (přes menu!) a jinak to nešlo. Nebo rádio s dotykovým displejem bez možnosti ovládání z volantu.

0/0
19.3.2016 13:15

J60o69s48e29f 48V14a39l88a 9950423763673

elektronicka klimatizace nepotrebuje v zasade nic, maximalne jedno tlacitko na (prechodne) maximalni vykon. Vsechno ostatni je veci automatiky, vcetne automatickeho rozpoznavani nutnosti rezimu nucene vnitrni cirkulace vzduchu.Tempomat je kompletne na volantu. Handsfree je kompletne na volantu. A to mam vysmivanou octavii II. Hlavni svetla s automatikou jsem mel na audi q5. Neni potreba je ovladat. Prepinac klopene/dalkove je na volantu. Prave ze si vyrobciu vylozene rochni v tom dodavat do aut dotykove displaye ktere tam vubec nejsou potreba a navic matou ridice

0/0
19.3.2016 13:27
Foto

V68o34j72t78ě53c83h 82P90a15v50l97í87k 5804191624678

Elektronická klimatizace se řídí sama, ale člověku je někdy zima, když venku vymrzl, případně si chce naopak přichladit, když jede v noci, aby neusnul.

Moje auto má plně automatickou klimatizaci, včetně detekce mlžení a včetně rozpoznání spalin z aut přede mnou a zapnutí vnitřního okruhu a stejně jsem rád, že mám knoflíky na regulaci teploty jako reálná tlačítka dobře dostupná hned u volantu.

Ale koukám, že vlastně oba říkáme to samé. Mně jde o to, aby se mechanické prvky ovládání nepřesouvaly na dotykový displej. Pokud zůstanou na volantu (což u toho supersportu z článku není jasné), tím líp.

0/0
19.3.2016 17:34

J14o46s19e31f 46B75a97b42k29a 3170679562217

Italský styl je už takový stále stejně nudnýRv

+1/0
19.3.2016 8:36

T18o34m77á41š 97K43ü41h74r 2342866150483

"Jako by to navrhoval Giugiaro po požití jednoho litru Absinthu", řekl jednou Clarkson o jednom voze. Myslím, že by se to dalo říct i v tomto případě. ;-D

+4/0
19.3.2016 7:54

L50i44b20o71r 60B48a39š50t70ý83ř 9589321547315

Taky prý chystají že budou do Audi R8 montovat šestiválce s turbem,místo 8 válců nebo 10 válců z Lamba,třeba se dočkáme 4 válců a čtyři turba, to bude uuuuužasné.

0/−1
19.3.2016 2:35

L92i36b39o59r 45B26a35š79t95ý25ř 9299551817755

Nebo Passato-Ferrari...humus

0/0
19.3.2016 2:25

L31i92b79o59r 14B82a94š40t87ý70ř 9689681377155

A to co vidím na fotkách ti není Lambo ale Ferrari ze zadu a Aston ze předu..Tohle není Lambo ale unifikovaný šmejd...

+1/0
19.3.2016 2:22

L50i34b74o55r 85B75a49š15t44ý73ř 9509871227705

Lambo jako elekro mobil?Fakt?Podělanou Teslu S jsem tady ve Znojmě viděl dvakrát po sobě na odtahovce.Jděte se vycpat já mám svoje 330i a pokud se zadaří tak si koupím BMW M5!Stát přežívá jen díky tomu co vybere na chlastu,cigaretách a benzínu.Jsem fakt zvědavej kdo si koupí auto za 10 mega co dojede z Brna do Bratislavy a bude v Blavě hledat kde a jak dobít plechovku někde na otevřeným parkovišti nebo u pumpy.A potom pojede od pumpy třeba taxíkem tam a zpět,jo to je ekologický....

Pro elektrikáře speciálně-Teslu S jsem vymlátíl po 150 kilometrech,moje starý BMW E46 330i vydrželo 300 kilometrů,jasně 20 na sto ale byla sranda a pumpu jsem našel,Tesla jela na odtahu nějak jsme nenašli zásuvku...

+3/−1
19.3.2016 2:14

R48a93d51i14m 65K63a29l76a13s 2980276702351

Lidi, co si kupují Teslu S mají za prvé poměrně dost peněz a za druhé s tím jezdí především do práce respektive do firmy z domku, který mají v okruhu dvaceti třiceti km.

Jako rodinné auto ji použít nelze, ale právě tahle skupina zájemců má aut více, a navíc je to tak trochu luxusní zboží. Někdo si koupí porsche a někdo Teslu.

+1/0
19.3.2016 9:55

M62i47c68h90a76l 88R30i39m70b50a73u68e15r 4359255583167

Jak jste vymlátil něco, co vám v reálném čase říká, jak daleko s tím ještě dojedete?

Neměl jste s tou Teslou spíš takový ten mokrý sen? Seděl jste v ní vůbec někdy?

0/0
3.5.2016 2:11

V18l26a70d34i91s93l29a63v 12N73o84h72e30j74l 7378257508861

skoro se mi az zveda kufr

+3/0
19.3.2016 1:39
Foto

D66a75v82i73d 98V90o41b76e52c77k44ý 7606376133287

Ten zadek... Mně se prostě nelíbí

+9/0
19.3.2016 1:31

R96a90d11i10m 11K69a53l48a36s 2730246442651

Ten zadek považuji za zajímavý nápad. Pokud by ho někdo zpracoval třeba trochu jinak, nemuselo by to být špatné.

Jinak spíše u elektromobilů bojuji s chybějící mřížkou chladiče. Myslím, že Tesla u modelu S to vyřešila poměrně citlivě.

+1/0
19.3.2016 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.