Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První koncept Italdesignu bez Giugiara: elektrosupersport Lamborghini

Filippo Perini má teď nejnevděčnější práci v koncernu Volkswagen. I s tím neznámým lumpem, který může za opletačky dieselgate a kterého už měsíce naoko marně hledají, by bývalý šéfdesignér Lamborghini možná rád měnil. Perini totiž musí nahradit génia, jednoho z největších designérů všech dob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M60i61c71h39a41l 40Š31r85o67u64b98e41k 8164966233300

nelíbí

0/0
21.3.2016 12:01

V65í45t 88P86e33t23ř13í88k 2194672626360

Tak ten zadek je něco odpornýho. Vypadá to jako by kousek původního zadku uřízli dali a aby tam nebyla díra tak tam dali okno

0/0
20.3.2016 18:33

D83a73v13i61d 79R61y34c38h13e84t24s16k63ý 9306401250770

Chteli mu slozit poklonu ze bez nej to opravdu nejde?

0/0
20.3.2016 9:49

M63i16c17h55a30l 41M56a74r91e69k 7469571822300

Tak to je strasny!!! Kde je moje krasny Lambo ? Tohle je nejakej fiat ne???8-o;-O

+1/−2
19.3.2016 21:18

H73e76l94e11n93a 60P47a61r53d71u84b26s80k30á 1829322131821

Elektrosupersport... Není v tom jednom slově protimluv?

+1/−3
19.3.2016 18:00

J87i21ř54í 60S54c79h63w42a55c86h 8868914868806

a jaký?

+1/−1
19.3.2016 20:08

J30i64ř50í 38S67c28h46w63a40c12h 8628444708136

tak jakýpak je v tom protimluv Davide? Mínus na zcela jednoduchou otázku vypadá jako odpověď cvičené klikací opičky....:-(

+1/0
20.3.2016 17:30

M60i35c90h68a65l 63P69o70h74o22ř32e24l46s60k15ý 1596730615835

desingově za mě Lambo Diablo samozřemě musí být černé jako smrt

0/0
19.3.2016 10:23

L13a94d25i79s53l63a84v 46M33a79c52h97á19č19e60k 8819297947270

Možná, že se pochlapí a dají do toho ještě litrový tříválec s deseti turby aby to bylo to správné koncernové auto;-D Supersport se zvukem vysavače, prostě jen takový eurošmejd...

+2/0
19.3.2016 10:11

J35a33n 21F58r89o37l16í53k 6806840585794

Pokud to elektro jede 250 km/hod 500 km tak baterie váží tři tuny a jsou všude.;-D

+1/0
19.3.2016 15:12

J37i10ř60í 67S18c44h55w46a14c80h 8278464908316

ach ti "počítači válců".....

i8 má taky tříválec a vytře si pozadí s naprostou většinou "emerických" šestiválců i osmiválců....ale jó zvuk mají dobrej, to je u auta přece to nejdůležitější....;-D

+1/−1
19.3.2016 19:29

J24i22ř15í 85S78c84h63w56a35c60h 8918454358526

ale vytře Davide, vytře....

Můžeš nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím naděláš....

+1/0
20.3.2016 17:33

J47i20ř13í 60K73o98c25u96r58e51k 6515464735578

No člověk si kupuje auto většinou na jiné věci než je vytírání zadků jiným.

0/0
20.3.2016 18:03

J22i54ř16í 74S67c67h23w92a47c93h 8158734258806

a na co si kupuje supersport? Na nákup do Lídlu?

0/0
20.3.2016 18:09

J74i98ř75í 71S18c13h98w93a76c65h 8718904168266

ehm, ještě dodatek, nepsal jsem o "vytírání zadků jiným "....ale toho svého jinými ;-)

0/0
20.3.2016 18:13

D62a63v43i42d 21J16i43n79d54r26a 6770674386534

Souhlasím, že elektromobil natře drtivou většinu (takřka všechny) sériové vozy na zrychlení. To je pro sporťák super. Bohužel když vezmu elektromobil na okruh a třeba tu Vaší "emerickou" kraksnu, tak s emerikou budu kroužit, a elektro kočárek budu už po třetí nabíjet. Prostě teď ty baterky na to nemají. A když mají, tak to auto váží přes 2 tuny. A to sporťák už prostě není. V tu chvíli zase bude hodně ztrácet v zatáčkách a na brzdách. Takže aby byl sporťák jen schopný rychle zrychlit je krásný, ale k ničemu.

0/0
21.3.2016 7:10

J72i19ř54í 10S82c43h32w59a75c79h 8378694588286

Vše, co jsem chtěl naznačit je, že to staromilské "počitání válců" a z něj odvozování schopnosti či neschopnosti auta je poněkud scestné. Počet válců jako samostatné číslo neznamená vůbec nic. Lze najít mnoho příkladů, kdy motor s poloviční či dokonce třetinovým počtem válců "drtí" ty "ideální mnohoválce" (čtyřválec BMW v F1, Caterham...)

Ještě dodám, že i8 je poměrně lehký hybrid (2/3 výkonu dodává spalovací motor) takže po několika ostrých kolech na okruhu a vybití malé baterie stačí objet několik kol pomaleji, nebo zajet na kafe a může se opět jet naplno. Při běžné jízdě je krátkodobý plný výkon k dispozici v podstatě neustále. A LaFerrari je hybrid také.....

A ještě k tomu amatérskému "závodění":

to spočívá hlavně v nějakém tom "porovnávacím sprintu"....

a na tom okruhu za měsíc, za rok bude nakonec nejdůležitější dosažený čas na kolo nikoliv počet objetých kol. Nemluvě o to, že "ničit" své auto extra dlouhým řáděním na plný výkon na okruhu si dovolí jen někdo, kdo to auto nemá rád....

0/0
21.3.2016 11:18
Foto

V77o49j12t75ě60c95h 40P82a59v72l61í19k 5474931544588

Dotykové obrazovky? Až někdo udělá dotykovou obrazovku, na které se tlačítka nebudou měnit, budou vždy na stejných místech a půjdou nahmatat tak, aby řidič mohl celou dobu sledovat vozovku, pak možná. Jenže to už pak asi není dotyková obrazovka, ale normální tlačítko. ;-)

+4/0
19.3.2016 9:23

R93a50d73i54m 30K66a20l71a17s 2710926132871

Přesně tak, lovit někde něco v menu za jízdy je problém. Takže buď popracovat na ovládání hlasem, což bude vzhledem k lokalizacím nejspíš ještě dlouho nerealizovatelné nebo nechat hlavní ovládací prvky na stejných místech.

Časem podle mě dojde na to, že klasické tlačítko a klasické budíky v interiéru budou známkou luxusu podobně jako ručičkové hodiny dnes.

0/0
19.3.2016 9:51

O63n14d50ř56e25j 12R14ů24ž11i16č41k23a 3881587812475

O tom jsem už četl, prototypy takových displejů už jsou.

0/0
19.3.2016 10:18
Foto

V73o95j37t14ě26c85h 85P94a14v96l20í39k 5394671884128

Prototypy displejů s taktilní zpětnou vazbou samozřejmě jsou, ovšem to stále neřeší problém, že jedno místo na displeji dělá různé funkce podle toho, co je pod ním zrovna napsáno a aby člověk věděl, co to udělá, musel se tam podívat.

0/0
19.3.2016 11:39

J36o94s95e68f 21V62a31l91a 9500443913443

nejak si nedokazu predstavit, co clovek potrebuje za "tlacitka" a "displaye" v ryze sportovnim aute. Srovnam- li si to se svym "nesportovnim", tak mi k ovladani vseho staci volant a ovladaci elementy na volantu (pardon, samostatne mam jeste vyhrivani sedadel, jinak uz nic). Ovladani radi za jizdy je mozne z volantu a jedine tlacitko mimo volant jsou svetla, coz dneska byva soucasti automatiky. Zbytek se stejne neda a ani by nemel za jizdy ovladat. Stacil by tablet ve WLAN rezimu a pokud neco potrebuji, vytahnu si tablet ze zasuvky a nastavim si to. Blbosti jako rezim ekvalizeru zesilovace nebo nastaveni ovladaciho jazyka nemusim delat z hlavniho displaye (u elektroauta by mel stacit tachometr a predpokladany dojezd, na to take nepotrebuji 10-palcovy barevny display)

0/0
19.3.2016 12:44
Foto

V41o41j40t18ě38c34h 43P74a65v97l70í77k 5274541524278

Kromě světel včetně mlhovek a rádia ještě topení (odmlžování), klimatizace, odmrazování, tempomat, případně handsfree. Jistě, ideální je to mít všechno na volantu. (Je nepochopitelné, že WV stále ještě nemá světla na volantu jako ostatní.) Ale i tam to jsou páčky, nebo tlačítka, tedy fyzické ovládací prvky. A o to jde.

Dost jezdím auty z půjčoven a už jsem viděl auta, kde se na dotykovém panelu nastavovalo topení (přes menu!) a jinak to nešlo. Nebo rádio s dotykovým displejem bez možnosti ovládání z volantu.

0/0
19.3.2016 13:15

J90o74s83e42f 26V38a85l93a 9620233353203

elektronicka klimatizace nepotrebuje v zasade nic, maximalne jedno tlacitko na (prechodne) maximalni vykon. Vsechno ostatni je veci automatiky, vcetne automatickeho rozpoznavani nutnosti rezimu nucene vnitrni cirkulace vzduchu.Tempomat je kompletne na volantu. Handsfree je kompletne na volantu. A to mam vysmivanou octavii II. Hlavni svetla s automatikou jsem mel na audi q5. Neni potreba je ovladat. Prepinac klopene/dalkove je na volantu. Prave ze si vyrobciu vylozene rochni v tom dodavat do aut dotykove displaye ktere tam vubec nejsou potreba a navic matou ridice

0/0
19.3.2016 13:27
Foto

V73o45j63t81ě92c51h 62P71a65v12l10í15k 5344231464388

Elektronická klimatizace se řídí sama, ale člověku je někdy zima, když venku vymrzl, případně si chce naopak přichladit, když jede v noci, aby neusnul.

Moje auto má plně automatickou klimatizaci, včetně detekce mlžení a včetně rozpoznání spalin z aut přede mnou a zapnutí vnitřního okruhu a stejně jsem rád, že mám knoflíky na regulaci teploty jako reálná tlačítka dobře dostupná hned u volantu.

Ale koukám, že vlastně oba říkáme to samé. Mně jde o to, aby se mechanické prvky ovládání nepřesouvaly na dotykový displej. Pokud zůstanou na volantu (což u toho supersportu z článku není jasné), tím líp.

0/0
19.3.2016 17:34

J33o27s50e65f 20B14a10b75k59a 3580279122547

Italský styl je už takový stále stejně nudnýRv

+1/0
19.3.2016 8:36

T46o54m25á97š 32K10ü29h44r 2872836750913

"Jako by to navrhoval Giugiaro po požití jednoho litru Absinthu", řekl jednou Clarkson o jednom voze. Myslím, že by se to dalo říct i v tomto případě. ;-D

+4/0
19.3.2016 7:54

L79i60b88o73r 77B18a13š91t57ý69ř 9449711697105

Taky prý chystají že budou do Audi R8 montovat šestiválce s turbem,místo 8 válců nebo 10 válců z Lamba,třeba se dočkáme 4 válců a čtyři turba, to bude uuuuužasné.

0/−1
19.3.2016 2:35

L69i44b87o31r 43B33a59š27t29ý56ř 9839161117225

Nebo Passato-Ferrari...humus

0/0
19.3.2016 2:25

L26i92b44o42r 74B73a39š53t21ý11ř 9819501247205

A to co vidím na fotkách ti není Lambo ale Ferrari ze zadu a Aston ze předu..Tohle není Lambo ale unifikovaný šmejd...

+1/0
19.3.2016 2:22

L96i75b19o52r 38B32a40š84t56ý65ř 9509511417625

Lambo jako elekro mobil?Fakt?Podělanou Teslu S jsem tady ve Znojmě viděl dvakrát po sobě na odtahovce.Jděte se vycpat já mám svoje 330i a pokud se zadaří tak si koupím BMW M5!Stát přežívá jen díky tomu co vybere na chlastu,cigaretách a benzínu.Jsem fakt zvědavej kdo si koupí auto za 10 mega co dojede z Brna do Bratislavy a bude v Blavě hledat kde a jak dobít plechovku někde na otevřeným parkovišti nebo u pumpy.A potom pojede od pumpy třeba taxíkem tam a zpět,jo to je ekologický....

Pro elektrikáře speciálně-Teslu S jsem vymlátíl po 150 kilometrech,moje starý BMW E46 330i vydrželo 300 kilometrů,jasně 20 na sto ale byla sranda a pumpu jsem našel,Tesla jela na odtahu nějak jsme nenašli zásuvku...

+3/−1
19.3.2016 2:14

R40a41d88i70m 17K89a74l63a35s 2120966952691

Lidi, co si kupují Teslu S mají za prvé poměrně dost peněz a za druhé s tím jezdí především do práce respektive do firmy z domku, který mají v okruhu dvaceti třiceti km.

Jako rodinné auto ji použít nelze, ale právě tahle skupina zájemců má aut více, a navíc je to tak trochu luxusní zboží. Někdo si koupí porsche a někdo Teslu.

+1/0
19.3.2016 9:55

M25i33c86h49a92l 19R49i29m53b47a41u77e77r 4819415463777

Jak jste vymlátil něco, co vám v reálném čase říká, jak daleko s tím ještě dojedete?

Neměl jste s tou Teslou spíš takový ten mokrý sen? Seděl jste v ní vůbec někdy?

0/0
3.5.2016 2:11

V91l32a42d76i22s78l21a20v 42N34o45h42e50j17l 7548417618251

skoro se mi az zveda kufr

+3/0
19.3.2016 1:39
Foto

D60a69v26i57d 42V90o42b86e93c57k91ý 7386186433277

Ten zadek... Mně se prostě nelíbí

+9/0
19.3.2016 1:31

R56a19d74i62m 92K13a54l74a39s 2590846142861

Ten zadek považuji za zajímavý nápad. Pokud by ho někdo zpracoval třeba trochu jinak, nemuselo by to být špatné.

Jinak spíše u elektromobilů bojuji s chybějící mřížkou chladiče. Myslím, že Tesla u modelu S to vyřešila poměrně citlivě.

+1/0
19.3.2016 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.