Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První koncept Italdesignu bez Giugiara: elektrosupersport Lamborghini

Filippo Perini má teď nejnevděčnější práci v koncernu Volkswagen. I s tím neznámým lumpem, který může za opletačky dieselgate a kterého už měsíce naoko marně hledají, by bývalý šéfdesignér Lamborghini možná rád měnil. Perini totiž musí nahradit génia, jednoho z největších designérů všech dob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M53i46c67h53a65l 46Š91r49o31u30b11e15k 8784616753390

nelíbí

0/0
21.3.2016 12:01

V95í46t 80P29e52t73ř25í61k 2434282696840

Tak ten zadek je něco odpornýho. Vypadá to jako by kousek původního zadku uřízli dali a aby tam nebyla díra tak tam dali okno

0/0
20.3.2016 18:33

D30a28v63i18d 96R94y80c54h56e22t75s41k78ý 9986621450870

Chteli mu slozit poklonu ze bez nej to opravdu nejde?

0/0
20.3.2016 9:49


M11i11c87h89a38l 15M34a47r97e37k 7389841332340

Tak to je strasny!!! Kde je moje krasny Lambo ? Tohle je nejakej fiat ne???8-o;-O

+1/−2
19.3.2016 21:18

H94e60l70e31n66a 21P13a19r96d16u28b26s30k15á 1119292891381

Elektrosupersport... Není v tom jednom slově protimluv?

+1/−3
19.3.2016 18:00

J49i75ř61í 12S75c15h43w55a44c67h 8158274348236

a jaký?

+1/−1
19.3.2016 20:08

J13i69ř42í 69S63c18h54w49a66c56h 8608694838766

tak jakýpak je v tom protimluv Davide? Mínus na zcela jednoduchou otázku vypadá jako odpověď cvičené klikací opičky....:-(

+1/0
20.3.2016 17:30

M76i96c64h39a25l 46P32o74h62o97ř70e70l82s20k28ý 1976920635815

desingově za mě Lambo Diablo samozřemě musí být černé jako smrt

0/0
19.3.2016 10:23

L33a78d42i90s48l66a59v 93M87a87c16h44á42č56e46k 8339247927660

Možná, že se pochlapí a dají do toho ještě litrový tříválec s deseti turby aby to bylo to správné koncernové auto;-D Supersport se zvukem vysavače, prostě jen takový eurošmejd...

+2/0
19.3.2016 10:11

J34a61n 90F49r71o71l97í79k 6966360505734

Pokud to elektro jede 250 km/hod 500 km tak baterie váží tři tuny a jsou všude.;-D

+1/0
19.3.2016 15:12

J46i15ř43í 84S58c97h78w31a57c44h 8678284648236

ach ti "počítači válců".....

i8 má taky tříválec a vytře si pozadí s naprostou většinou "emerických" šestiválců i osmiválců....ale jó zvuk mají dobrej, to je u auta přece to nejdůležitější....;-D

+1/−1
19.3.2016 19:29

J34i58ř95í 35S41c67h12w89a82c16h 8708914678686

ale vytře Davide, vytře....

Můžeš nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím naděláš....

+1/0
20.3.2016 17:33

J33i52ř24í 95K37o96c37u22r60e74k 6265234455768

No člověk si kupuje auto většinou na jiné věci než je vytírání zadků jiným.

0/0
20.3.2016 18:03

J27i33ř31í 16S57c73h30w11a11c19h 8158884878636

a na co si kupuje supersport? Na nákup do Lídlu?

0/0
20.3.2016 18:09

J97i72ř91í 90S38c55h77w42a47c39h 8308374118726

ehm, ještě dodatek, nepsal jsem o "vytírání zadků jiným "....ale toho svého jinými ;-)

0/0
20.3.2016 18:13

D83a79v21i94d 90J84i66n60d98r23a 6280464676314

Souhlasím, že elektromobil natře drtivou většinu (takřka všechny) sériové vozy na zrychlení. To je pro sporťák super. Bohužel když vezmu elektromobil na okruh a třeba tu Vaší "emerickou" kraksnu, tak s emerikou budu kroužit, a elektro kočárek budu už po třetí nabíjet. Prostě teď ty baterky na to nemají. A když mají, tak to auto váží přes 2 tuny. A to sporťák už prostě není. V tu chvíli zase bude hodně ztrácet v zatáčkách a na brzdách. Takže aby byl sporťák jen schopný rychle zrychlit je krásný, ale k ničemu.

0/0
21.3.2016 7:10

J49i43ř39í 48S68c83h86w67a66c43h 8788924108786

Vše, co jsem chtěl naznačit je, že to staromilské "počitání válců" a z něj odvozování schopnosti či neschopnosti auta je poněkud scestné. Počet válců jako samostatné číslo neznamená vůbec nic. Lze najít mnoho příkladů, kdy motor s poloviční či dokonce třetinovým počtem válců "drtí" ty "ideální mnohoválce" (čtyřválec BMW v F1, Caterham...)

Ještě dodám, že i8 je poměrně lehký hybrid (2/3 výkonu dodává spalovací motor) takže po několika ostrých kolech na okruhu a vybití malé baterie stačí objet několik kol pomaleji, nebo zajet na kafe a může se opět jet naplno. Při běžné jízdě je krátkodobý plný výkon k dispozici v podstatě neustále. A LaFerrari je hybrid také.....

A ještě k tomu amatérskému "závodění":

to spočívá hlavně v nějakém tom "porovnávacím sprintu"....

a na tom okruhu za měsíc, za rok bude nakonec nejdůležitější dosažený čas na kolo nikoliv počet objetých kol. Nemluvě o to, že "ničit" své auto extra dlouhým řáděním na plný výkon na okruhu si dovolí jen někdo, kdo to auto nemá rád....

0/0
21.3.2016 11:18
Foto

V55o10j46t31ě88c23h 24P14a31v12l97í59k 5734531694338

Dotykové obrazovky? Až někdo udělá dotykovou obrazovku, na které se tlačítka nebudou měnit, budou vždy na stejných místech a půjdou nahmatat tak, aby řidič mohl celou dobu sledovat vozovku, pak možná. Jenže to už pak asi není dotyková obrazovka, ale normální tlačítko. ;-)

+4/0
19.3.2016 9:23

R43a33d41i89m 86K96a61l14a10s 2910536372561

Přesně tak, lovit někde něco v menu za jízdy je problém. Takže buď popracovat na ovládání hlasem, což bude vzhledem k lokalizacím nejspíš ještě dlouho nerealizovatelné nebo nechat hlavní ovládací prvky na stejných místech.

Časem podle mě dojde na to, že klasické tlačítko a klasické budíky v interiéru budou známkou luxusu podobně jako ručičkové hodiny dnes.

0/0
19.3.2016 9:51

O16n72d60ř30e66j 28R10ů46ž42i30č93k12a 3281407402885

O tom jsem už četl, prototypy takových displejů už jsou.

0/0
19.3.2016 10:18
Foto

V94o39j26t43ě33c19h 46P12a23v80l93í95k 5464381454848

Prototypy displejů s taktilní zpětnou vazbou samozřejmě jsou, ovšem to stále neřeší problém, že jedno místo na displeji dělá různé funkce podle toho, co je pod ním zrovna napsáno a aby člověk věděl, co to udělá, musel se tam podívat.

0/0
19.3.2016 11:39

J67o96s57e51f 77V92a55l53a 9330903233393

nejak si nedokazu predstavit, co clovek potrebuje za "tlacitka" a "displaye" v ryze sportovnim aute. Srovnam- li si to se svym "nesportovnim", tak mi k ovladani vseho staci volant a ovladaci elementy na volantu (pardon, samostatne mam jeste vyhrivani sedadel, jinak uz nic). Ovladani radi za jizdy je mozne z volantu a jedine tlacitko mimo volant jsou svetla, coz dneska byva soucasti automatiky. Zbytek se stejne neda a ani by nemel za jizdy ovladat. Stacil by tablet ve WLAN rezimu a pokud neco potrebuji, vytahnu si tablet ze zasuvky a nastavim si to. Blbosti jako rezim ekvalizeru zesilovace nebo nastaveni ovladaciho jazyka nemusim delat z hlavniho displaye (u elektroauta by mel stacit tachometr a predpokladany dojezd, na to take nepotrebuji 10-palcovy barevny display)

0/0
19.3.2016 12:44
Foto

V39o71j55t66ě71c19h 69P74a19v14l46í68k 5704461484718

Kromě světel včetně mlhovek a rádia ještě topení (odmlžování), klimatizace, odmrazování, tempomat, případně handsfree. Jistě, ideální je to mít všechno na volantu. (Je nepochopitelné, že WV stále ještě nemá světla na volantu jako ostatní.) Ale i tam to jsou páčky, nebo tlačítka, tedy fyzické ovládací prvky. A o to jde.

Dost jezdím auty z půjčoven a už jsem viděl auta, kde se na dotykovém panelu nastavovalo topení (přes menu!) a jinak to nešlo. Nebo rádio s dotykovým displejem bez možnosti ovládání z volantu.

0/0
19.3.2016 13:15

J31o63s17e96f 45V35a14l69a 9880623953493

elektronicka klimatizace nepotrebuje v zasade nic, maximalne jedno tlacitko na (prechodne) maximalni vykon. Vsechno ostatni je veci automatiky, vcetne automatickeho rozpoznavani nutnosti rezimu nucene vnitrni cirkulace vzduchu.Tempomat je kompletne na volantu. Handsfree je kompletne na volantu. A to mam vysmivanou octavii II. Hlavni svetla s automatikou jsem mel na audi q5. Neni potreba je ovladat. Prepinac klopene/dalkove je na volantu. Prave ze si vyrobciu vylozene rochni v tom dodavat do aut dotykove displaye ktere tam vubec nejsou potreba a navic matou ridice

0/0
19.3.2016 13:27
Foto

V85o92j52t19ě78c17h 39P66a24v31l85í75k 5634351794308

Elektronická klimatizace se řídí sama, ale člověku je někdy zima, když venku vymrzl, případně si chce naopak přichladit, když jede v noci, aby neusnul.

Moje auto má plně automatickou klimatizaci, včetně detekce mlžení a včetně rozpoznání spalin z aut přede mnou a zapnutí vnitřního okruhu a stejně jsem rád, že mám knoflíky na regulaci teploty jako reálná tlačítka dobře dostupná hned u volantu.

Ale koukám, že vlastně oba říkáme to samé. Mně jde o to, aby se mechanické prvky ovládání nepřesouvaly na dotykový displej. Pokud zůstanou na volantu (což u toho supersportu z článku není jasné), tím líp.

0/0
19.3.2016 17:34

J38o86s14e39f 30B33a88b26k92a 3770139342127

Italský styl je už takový stále stejně nudnýRv

+1/0
19.3.2016 8:36

T66o13m75á69š 82K81ü66h94r 2662606400783

"Jako by to navrhoval Giugiaro po požití jednoho litru Absinthu", řekl jednou Clarkson o jednom voze. Myslím, že by se to dalo říct i v tomto případě. ;-D

+4/0
19.3.2016 7:54

L33i50b45o86r 52B71a64š15t75ý82ř 9839321757265

Taky prý chystají že budou do Audi R8 montovat šestiválce s turbem,místo 8 válců nebo 10 válců z Lamba,třeba se dočkáme 4 válců a čtyři turba, to bude uuuuužasné.

0/−1
19.3.2016 2:35

L95i75b58o40r 75B82a37š10t20ý54ř 9269911817675

Nebo Passato-Ferrari...humus

0/0
19.3.2016 2:25

L84i62b76o56r 35B15a79š86t12ý73ř 9319221977585

A to co vidím na fotkách ti není Lambo ale Ferrari ze zadu a Aston ze předu..Tohle není Lambo ale unifikovaný šmejd...

+1/0
19.3.2016 2:22

L28i82b79o10r 53B85a16š17t63ý90ř 9779121787225

Lambo jako elekro mobil?Fakt?Podělanou Teslu S jsem tady ve Znojmě viděl dvakrát po sobě na odtahovce.Jděte se vycpat já mám svoje 330i a pokud se zadaří tak si koupím BMW M5!Stát přežívá jen díky tomu co vybere na chlastu,cigaretách a benzínu.Jsem fakt zvědavej kdo si koupí auto za 10 mega co dojede z Brna do Bratislavy a bude v Blavě hledat kde a jak dobít plechovku někde na otevřeným parkovišti nebo u pumpy.A potom pojede od pumpy třeba taxíkem tam a zpět,jo to je ekologický....

Pro elektrikáře speciálně-Teslu S jsem vymlátíl po 150 kilometrech,moje starý BMW E46 330i vydrželo 300 kilometrů,jasně 20 na sto ale byla sranda a pumpu jsem našel,Tesla jela na odtahu nějak jsme nenašli zásuvku...

+3/−1
19.3.2016 2:14

R94a29d93i70m 13K79a51l97a36s 2570266952381

Lidi, co si kupují Teslu S mají za prvé poměrně dost peněz a za druhé s tím jezdí především do práce respektive do firmy z domku, který mají v okruhu dvaceti třiceti km.

Jako rodinné auto ji použít nelze, ale právě tahle skupina zájemců má aut více, a navíc je to tak trochu luxusní zboží. Někdo si koupí porsche a někdo Teslu.

+1/0
19.3.2016 9:55

M37i27c76h33a19l 27R39i54m71b16a74u60e30r 4709975533567

Jak jste vymlátil něco, co vám v reálném čase říká, jak daleko s tím ještě dojedete?

Neměl jste s tou Teslou spíš takový ten mokrý sen? Seděl jste v ní vůbec někdy?

0/0
3.5.2016 2:11

V83l67a17d12i28s42l55a60v 90N34o63h14e24j91l 7148797458231

skoro se mi az zveda kufr

+3/0
19.3.2016 1:39
Foto

D54a91v60i81d 49V56o87b94e52c58k79ý 7986816113337

Ten zadek... Mně se prostě nelíbí

+9/0
19.3.2016 1:31

R21a70d85i98m 19K84a31l72a27s 2920756502561

Ten zadek považuji za zajímavý nápad. Pokud by ho někdo zpracoval třeba trochu jinak, nemuselo by to být špatné.

Jinak spíše u elektromobilů bojuji s chybějící mřížkou chladiče. Myslím, že Tesla u modelu S to vyřešila poměrně citlivě.

+1/0
19.3.2016 9:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.