Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: BMW je přísné, bez zapnutého pásu se nerozjedete

Parkovací brzdu dnes stále častěji obsluhuje elektronika. Klasickou páku, nebo u některých aut čtvrtý pedál, vytlačují tlačítka. Malý ovladač ovládající elektromotorky mají rádi hlavně návrháři interiérů, kterým pak nepřekáží velká páka na středovém tunelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S49t62a63n36i50s82l94a68v 41N93o33v62o66t31n78ý 8832188570409

tak si říkám jen ,zda přestane fungovat třeba tempomat ,když vycvaknu pás v 90km/h při jízdě do kopce ,že nemohu na něco dosáhnout nebo to spadne ze sedačky ,což se mi občas stane..... v takovém ,,Votičáku" by to bylo super...........!?8-o?

0/0
1.4.2016 12:29
Foto

P86a81t11r74i26k 34C95h51r70z 4708949222619

No tak si majitel koupí takové ty "falešné pásy", číňani to prodávají v různých provedeních - http://www.dx.com/c/car-accessories-799/interior-accessories-761/seat-belt-buckles-765

0/0
18.3.2016 18:11

J59o32s63e60f 63V41a98l65a 9480943343203

presne z toho duvodu nema cenu si moderni auto porizovat, kdyz uz, tak s minimem vybavy. S elektrickou rucni brzdou jsem se popral pred 2 lety u audi q5, potreboval jsem jenom prejet z jednoho miste na druhe na parkovisti. Brzda nechtela povolit, nejak jsem ji za smradu paleni spojky presvedcil, a az v servisu mi sdelili, ze slo o nezapnute pasy. To same start stop system

+1/−1
18.3.2016 13:20

V77l15a77d76a 28S50i61m19o86n89i47k 3869473123545

Pokud bylo skutečně zabrzděno, tak si to přesvědčování nedovedu představit ani v nejbujnějším snu. Svěrná síla je tak velká, že s koly nepohnete.

+1/0
18.3.2016 19:46

T41o33m96á46š 81V70e12l43č67o28v30s76k57ý 4743478869758

Nehledě na to, že neexistuje povinnost být připoutaný při couvání, což má praktické důvody.

0/0
30.3.2016 1:46

J63a92n 56N90o72v93á52k 9535598524725

S většinou z těhle nesmyslů lze zajet do servisu a nechat si je elektronicky vypnout.

+1/0
18.3.2016 8:51

J41o25s72e26f 38V54a33l25a 9960873383613

vetsina tehle nesmyslu, treba start stop se udajne vypnout nesmi nebo neda, prinejmensim tohle vam v servisu reknou, a v zaruce uz vubec ne.......

0/0
18.3.2016 13:21

T74o70m20á57š 97T73a13t43í48č13e71k 5330542540628

Drahý auta ve funkci policajta. A lidi si to kupují. Za mýho mládí by v Německu takový výmysl znamenal prodaných 0 kusů. :-(

+5/0
17.3.2016 23:59

J68i38ř54í 91S32c28h39w12a51c54h 8148474138506

a jelikož elektronika nebyla na takové úrovni, tak si ti "svobodomyslní" Němci "vymysleli" Hitlera....;-)

0/0
18.3.2016 12:26

O32n88d86ř35e40j 81M30a61l45ý 3534793563183

A až se tahle specialitka rozbije.... ;-D

0/0
17.3.2016 23:37

J33o38s53e49f 70V83a90l64a 9850513943153

auto prodat drive, nez se rozbije :-)

0/0
18.3.2016 13:28

P42a44v68e68l 13Č93e35c10h92n26e23r 9838967230727

Tak tuhle "novinku" měl už před 42 lety (rok 1974) Citroen CX. Vzhledem k tomu, že námi používaný vůz k naší smůle vše hlásil plynulou vlámštinou, hodnou chvíli nám trvalo zjistit, proč se ne a ne rozjet;-D.

+1/0
17.3.2016 23:16

V42l16a92d10a 22S74i20m15o72n97i14k 3429633213845

Nikoliv ale přes EPB

+1/0
18.3.2016 19:49

V45l47a91d29i97s46l61a92v 42N59o54h55e25j17l 7258687528571

cim dal vic miluju starsi auta, co maj minimum techhle kravovin, minimum nutnosti pro STK, minimum veci co se muze pokazit, trvanlivejsi motory a dalsi vyhody, jejichz pocet bude s dalsimi lety jen narustat.

+2/0
17.3.2016 23:09

J20i57ř58í 92S50c82h40w32a39c94h 8698974608716

preferování jízdy ve starších autech je taková soft forma sadomasochismu....

0/−2
18.3.2016 9:43

J87a17k79u75b 91Š76p25r36i80n23g60e50r 9661292932

Ale jde to auto opravit kamenem a když si nechcete zničit lak, tak zaříkávadlem.

0/0
18.3.2016 10:09

J97o57s39e61f 83V52a62l36a 9520953183883

nevidim prilis duvodu - podvozek audi A4 z roku 1997 se jizdnimi vlastnostmi tolik od podvozku audi z r.v. 2013 nelisi. A elektroniky je tam minimalne. Takze rozdil je jenom v pridanych "ficurach"

+1/0
18.3.2016 13:24

J74i17ř65í 32K43o97c81u66r18e37k 6495764755428

<ironie> Zahoďte staré nepohodlené Volvo a kupte si novou Fabii, když nemáte na nového Superba. A nebo jezte rohlíky s vlašákem, abyste na nového Superba měli. </ironie>

+1/0
18.3.2016 13:57

J83i76ř44í 42S10c25h21w37a40c47h 8408464768286

téma vlákna není cena, téma vlákna je "nebudu používat něco co má jenom (jakože) nevýhody protože se to přece může polámat"

0/−1
18.3.2016 19:17

T35o79m36á78š 82V86e49l29č24o89v26s51k84ý 4613858699178

Nehledě na to, jak dopadl třeba srovnávací test Mercedes W124 vs Škoda Superb. Sup propadl losím testem a taky měl delší brzdnou dráhu. O emisích myslím teď nemá smysl mluvit :) Bylo to ve Světě Motorů. Sám ten Mercedes mám a vím, že je stavěný na milion km a klidně i víc, pohodlí maximální, spotřeba přijatelná, servis (pokud je vůbec třeba), velmi přívětivý atd atd...

0/0
30.3.2016 1:53

T61o85m51á68š 85V91e20l95č92o77v47s75k28ý 4903958319638

To je spíše preferování jízdy v nových plastových kýblech, jejichž servis ročně stojí to, co pořízení staršího kvalitního luxusního auta, které má navíc i styl.

0/0
30.3.2016 1:55

F41r38a10n69t93i87š92e64k 61Š53í25m57a 7407581517708

Mě se to stalo v chorvatsku když jsem se vracel domů. Naštestí nebyla brzda zatáhlá jen mi to hlásilo chybu na ruční brzdě a že je zatažená, samozřejmě to taky pípalo. Asi chyba na čidle. Zkusil jsem odpojit baterku jestli se ŘJ neresetuje. Bohužel se mi zaseklo autorádio a nezaplo se. Takže přes 700km bez rádia a za stálého pípání (jako když se nepřipoutáte).

Fakt super na odreagování :)

0/0
17.3.2016 22:21

J39o77s60e34f 59N49o87v26a82k 5888182116538

Co jste měl za auto? Nedovedu si představit, jak jste se asi po dojezdu domů cítil. Brrr.

0/0
18.3.2016 10:50

L95u97k29á30š 30A29d57a69m47e67c 6960589140337

Tohle je první věc, kterou jsme u svého BMW přeprogramoval a to mam verzi, která jen píská .

+1/0
17.3.2016 21:53

M47a93r47t61i28n 94K15ř87í22ž 9453952140917

No já nevím To, že auto řve, když se člověk nepřipoutá, mi přijde OK, a autě se má člověk poutat. ALe k čemu je parkovací brzda, asistent rozjezdu, asistent dojezdu..asistent mozku? Jámám rád nad autem plnou kontrolu a k tomu podle mě patří mít manuální převodovku a manuální ruční brzdu.

+9/−5
17.3.2016 21:23

M49a82r86t14i78n 90K21ř65í54ž 9943372190397

Sorry za ty překlepy, už půjdu radši spát.

0/0
17.3.2016 21:24

J93o10s91e20f 62K75l54a25t 3499317443371

Mělo být samozřejmě + omlouvám se

+1/0
17.3.2016 21:27

I89v16a47n17a 84V83a33v26r36o17v85á 1607636272666

Kdo nezažil nepochopí..

:-P

0/−1
17.3.2016 22:39

V92l67a91d98i20s52l88a10v 14N95o12h81e30j58l 7758107618511

zazil sem to, chapu to, ale je to stejny jako bych mel jen lezet a vsechno kolem me by se delo automaticky, vc utirani zadku. diky nechci.

0/0
17.3.2016 23:11

L76u88k83á72š 57O68m21á14č92k12a 5861244401566

V životě jsi s moderním automatem nejel, tak se nevyjadřuj.

0/0
18.3.2016 9:23

M44a18r61t57i56n 32K34ř83í11ž 9153432200827

nemáte pravdu.

0/0
18.3.2016 11:24

M11a13r67e59k 16M34a18l85ý 1382818301190

Jasně... manuál, žádné ABS a ESP, které vám ubírají kontrolu nad vaším vozem, posilovač brzd a řízení samozřejmě taky zbytečnost, že? A to už nemluvím o různých asistentech jako hlídání mrtvého úhlu, vyjetí z pruhu, radar bezpečné vzdálenosti, adaptivní tempomat... jo, jo, sranda s těmito týpky :-)

+2/0
18.3.2016 10:31

M33a87r15t59i85n 23K88ř64í54ž 9473212950287

tak popořadě: ABS rozhodně ano, ESP - taky ano, posilovač brzda řízení také. S mrtvým úhlem jsem nikdy neměl potíže, myslím, že jeho elektronické hlídání je zbytečné a stejně bych tomu nevěřil. Vyjetí z pruhu - na to mám snad volant, ne? Radar je podle mě k ničemu, bezpečná vzdálenost se liší dle podmínek apod, lepší je hlídat si to sám. Adaptivní tempomat - s tím zkušenosti nemám, používám obyčejný a jako prevence neustálého zrychlování na dálnici je to super.

0/0
18.3.2016 11:23

V52l38a26d91a 87S78i38m46o85n19i10k 3349513793885

Takže u indikátorem mrtvého úhlu jste nikdy nejel ale máte jasno. ZTkuste a uvidíte. Víte, kdyby jenom jednou jedinkrát se Vám stalo, že Vás zachrání od drobné kolize, máte zaplaceno. ACC a asistent v jízdě v koloně oceníte jako zásadní bezpečnostní prvek, až když ho vyzkoušíte.

0/0
18.3.2016 19:57

O32t69a16k35a41r 47S33v44o28b34o24d91a 6532556376633

To je fakt převratná novinka!!!R^ Mám dva roky VW Golf a ten to má taky. A docela rychle jsem si na to zvyknul. Prostě se člověk má poutat. A co?

+5/−3
17.3.2016 21:13

K90a70r41e63l 94V90l93k 7509130908

Na ebayi se dá koupit ten kousek, co se zastrčí místo pásu do toho konektoru a dá to pokoj.

+2/−2
17.3.2016 22:08

L72u46k77á15š 34O43m42á10č42k83a 5411844641806

To je super nápad, takhle snižovat bezpečnost.

+2/0
18.3.2016 9:25

K28a93r96e66l 72V86l83k 7909570558

Souhlas! Super nápad! Snižovat/zvyšovat...:-/ hlavní je, že to dá pokoj.;-)

0/0
18.3.2016 11:56

M19i63c20h26a93l 40R75e64i32t49e74r 7855653234

Nesnasim kdyz mi auto neco nuti! Tyhle bazmeky co rikaji kdy se mam pripoutat, kdy jsem prejel pruh, kdy si mam jit na kafe atd. Pokud je nekdo oceni, fajn, ale musim byt schopen je jako uzivatel vypnout.

+11/−1
17.3.2016 20:53

M10a80r58e53k 22M53a32l15ý 1152608441100

Mám v autě spoustu těchto asistentů a všechny jdou vypnout, kromě teda toho pípání při nezapnutí pásů.

0/0
18.3.2016 10:32

V93l36a76d26a 17S80i88m32o94n69i32k 3259153123185

Jenom zírám, kolik lidí nemá ani potuchy o tom, jak takové dnes běžná záležitost jako je EPB funguje.

- Samozřejmě pokud odbrzdíte ručně ( tlačítkem), tak se rozjedete i bez pásu

- Funkce Autohold zabezpečuje, že nemusíte šlapat na brzdu, když stojíte s automatem na křižovatce

- Gyroskopické čidlo pozná, že stijíte v kopci a nedovolí autu couvat, zjednoduší rozjezd do kopce

- Pokud chce někdo brzdit nouzově, stačí zatáhnout při jízdě za ovládací páčku. Brzdí na menší svěrnou sílu, ale velmi solidně

- Pokud zabrzdíte parkovačkou a brzdy budou teplé, pak vám auto neodjede po vychladnutí kotoučů, jak se to párkát přihodilo u klasické brzdy, ovládané pákou a lanem

Není to rozhodně žádná žhavá novinka posledních dnů, ve výrobě je od roku ca 2002 -2003

+3/−1
17.3.2016 20:50

M75a62r25t16i41n 38K82ř66í91ž 9373402780147

Ani jedna z výše uvedených možností mi nepřipadá zajímavá.

+2/0
17.3.2016 21:23

D33a13n57i59e80l 92R46o49z87s15n42y92o 5960429285398

Az na to ze stani v kopci se pozna podle cidla zatizeni naprav :) Trocha me mrzi ze v Passatu to dali na levou stranu - takze v pripade nouze to nemuze zmacknout spolujezdec - a jednou jsem o ten knoflik taky ze zavadil... nastesti to je nutno podrzet par vterin (nevim kolik), coz ale muze byt rozhodujici kdyby jste to chtel pouzit v nouzi... holt nic jeste neni dokonale

0/0
17.3.2016 21:43

H57o42n47z20a 44K55r51e89n53s12t71e20t69t84e87r 1763129849

No lituju i majitele VW koncernu, kdyz nejsou zavrene dvere tak taky nic....

+1/0
17.3.2016 20:38

J98a90n 22N72o44v22á64k 9685878574825

Takhle jsem si jednou při couvání při otevřených dveřích urval o plot plastovou lištu na dveřích. :-)

Kdybych je musel zavřít, nestalo by se.

0/0
18.3.2016 8:57
Foto

H22o44n94z64a 36P43r93o91v67a68z76n61í67k 8158771317367

Přijde mi to jako docela dobrá funkce. A pokud to někdo nechce, tak si může koupit jakékoliv jiné auto.

+1/−3
17.3.2016 19:57

J78o12h26a64n 89Z21i43n36g27e83l 7972354543751

Co je na tom dobrýho ?

+5/−1
17.3.2016 20:22

M67a93r17t41i67n 75T54e42p50l92a84n 9447260315393

Zase jedna z těch zbytečných součástek, co vás může pěkně vypéct. Už úplně vidím tu situaci, kdy se čidlo rozbije a nedovolí se rozjet ani když pás bude připoutaný. Aneb hledej někde v neděli na výletě 150km od domova autorizovaný servis, který s tím něco udělá a umožní se zase rozjet.

Ovlivňovat základní funkce auta elektronickými bazmeky se mi kvůli výše uvedenému vůbec nelíbí.

+31/0
17.3.2016 19:16

J53o66s65e90f 38T88r84n40k27a 9319332607389

Na druhou stranu možná raději pěšky, než poslouchat pípání (připoutej se), celou tu dobu (jako u některých aut:-)...

0/0
20.3.2016 21:27

P18e58t95r 65J22á91n19s66k59ý 3731208544808

tak to bych si nekoupil

+3/0
17.3.2016 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.