Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: BMW je přísné, bez zapnutého pásu se nerozjedete

Parkovací brzdu dnes stále častěji obsluhuje elektronika. Klasickou páku, nebo u některých aut čtvrtý pedál, vytlačují tlačítka. Malý ovladač ovládající elektromotorky mají rádi hlavně návrháři interiérů, kterým pak nepřekáží velká páka na středovém tunelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S89t70a27n62i86s98l45a15v 95N65o30v61o83t24n67ý 8782638910699

tak si říkám jen ,zda přestane fungovat třeba tempomat ,když vycvaknu pás v 90km/h při jízdě do kopce ,že nemohu na něco dosáhnout nebo to spadne ze sedačky ,což se mi občas stane..... v takovém ,,Votičáku" by to bylo super...........!?8-o?

0/0
1.4.2016 12:29
Foto

P98a11t11r65i14k 17C72h45r97z 4238409462719

No tak si majitel koupí takové ty "falešné pásy", číňani to prodávají v různých provedeních - http://www.dx.com/c/car-accessories-799/interior-accessories-761/seat-belt-buckles-765

0/0
18.3.2016 18:11

J84o42s90e29f 29V71a22l86a 9890873193223

presne z toho duvodu nema cenu si moderni auto porizovat, kdyz uz, tak s minimem vybavy. S elektrickou rucni brzdou jsem se popral pred 2 lety u audi q5, potreboval jsem jenom prejet z jednoho miste na druhe na parkovisti. Brzda nechtela povolit, nejak jsem ji za smradu paleni spojky presvedcil, a az v servisu mi sdelili, ze slo o nezapnute pasy. To same start stop system

+1/−1
18.3.2016 13:20


V21l41a37d50a 87S29i63m42o97n87i82k 3879143223555

Pokud bylo skutečně zabrzděno, tak si to přesvědčování nedovedu představit ani v nejbujnějším snu. Svěrná síla je tak velká, že s koly nepohnete.

+1/0
18.3.2016 19:46

T23o62m47á90š 65V29e58l76č50o32v47s59k90ý 4793828199228

Nehledě na to, že neexistuje povinnost být připoutaný při couvání, což má praktické důvody.

0/0
30.3.2016 1:46

J91a53n 91N75o45v94á19k 9925768134725

S většinou z těhle nesmyslů lze zajet do servisu a nechat si je elektronicky vypnout.

+1/0
18.3.2016 8:51

J96o58s12e24f 16V26a97l33a 9520963533913

vetsina tehle nesmyslu, treba start stop se udajne vypnout nesmi nebo neda, prinejmensim tohle vam v servisu reknou, a v zaruce uz vubec ne.......

0/0
18.3.2016 13:21

T62o64m85á27š 50T69a71t62í25č78e69k 5950602300798

Drahý auta ve funkci policajta. A lidi si to kupují. Za mýho mládí by v Německu takový výmysl znamenal prodaných 0 kusů. :-(

+5/0
17.3.2016 23:59

J88i26ř84í 78S90c29h32w52a74c80h 8588654258486

a jelikož elektronika nebyla na takové úrovni, tak si ti "svobodomyslní" Němci "vymysleli" Hitlera....;-)

0/0
18.3.2016 12:26

O39n21d58ř76e68j 33M14a50l57ý 3284883163633

A až se tahle specialitka rozbije.... ;-D

0/0
17.3.2016 23:37

J85o45s30e65f 25V98a63l74a 9770843943963

auto prodat drive, nez se rozbije :-)

0/0
18.3.2016 13:28

P27a27v96e81l 66Č22e53c57h97n90e68r 9298897680737

Tak tuhle "novinku" měl už před 42 lety (rok 1974) Citroen CX. Vzhledem k tomu, že námi používaný vůz k naší smůle vše hlásil plynulou vlámštinou, hodnou chvíli nám trvalo zjistit, proč se ne a ne rozjet;-D.

+1/0
17.3.2016 23:16

V83l75a36d60a 12S23i67m65o38n60i92k 3509263833855

Nikoliv ale přes EPB

+1/0
18.3.2016 19:49

V60l35a63d78i50s15l17a68v 90N15o44h58e65j94l 7768107748551

cim dal vic miluju starsi auta, co maj minimum techhle kravovin, minimum nutnosti pro STK, minimum veci co se muze pokazit, trvanlivejsi motory a dalsi vyhody, jejichz pocet bude s dalsimi lety jen narustat.

+2/0
17.3.2016 23:09

J34i79ř98í 50S34c91h83w59a60c67h 8308734718376

preferování jízdy ve starších autech je taková soft forma sadomasochismu....

0/−2
18.3.2016 9:43

J72a22k39u43b 64Š21p28r68i75n17g45e54r 9661642122

Ale jde to auto opravit kamenem a když si nechcete zničit lak, tak zaříkávadlem.

0/0
18.3.2016 10:09

J70o61s59e27f 93V91a13l85a 9190103703943

nevidim prilis duvodu - podvozek audi A4 z roku 1997 se jizdnimi vlastnostmi tolik od podvozku audi z r.v. 2013 nelisi. A elektroniky je tam minimalne. Takze rozdil je jenom v pridanych "ficurach"

+1/0
18.3.2016 13:24

J90i54ř48í 47K26o43c17u84r52e64k 6435454625378

<ironie> Zahoďte staré nepohodlené Volvo a kupte si novou Fabii, když nemáte na nového Superba. A nebo jezte rohlíky s vlašákem, abyste na nového Superba měli. </ironie>

+1/0
18.3.2016 13:57

J65i13ř91í 14S78c34h29w56a89c16h 8708554768456

téma vlákna není cena, téma vlákna je "nebudu používat něco co má jenom (jakože) nevýhody protože se to přece může polámat"

0/−1
18.3.2016 19:17

T69o35m29á42š 92V26e37l23č37o68v29s21k59ý 4783598159278

Nehledě na to, jak dopadl třeba srovnávací test Mercedes W124 vs Škoda Superb. Sup propadl losím testem a taky měl delší brzdnou dráhu. O emisích myslím teď nemá smysl mluvit :) Bylo to ve Světě Motorů. Sám ten Mercedes mám a vím, že je stavěný na milion km a klidně i víc, pohodlí maximální, spotřeba přijatelná, servis (pokud je vůbec třeba), velmi přívětivý atd atd...

0/0
30.3.2016 1:53

T23o63m66á35š 98V93e15l31č46o75v43s64k42ý 4753708659718

To je spíše preferování jízdy v nových plastových kýblech, jejichž servis ročně stojí to, co pořízení staršího kvalitního luxusního auta, které má navíc i styl.

0/0
30.3.2016 1:55

F25r27a44n11t51i46š10e51k 75Š32í84m67a 7747491967838

Mě se to stalo v chorvatsku když jsem se vracel domů. Naštestí nebyla brzda zatáhlá jen mi to hlásilo chybu na ruční brzdě a že je zatažená, samozřejmě to taky pípalo. Asi chyba na čidle. Zkusil jsem odpojit baterku jestli se ŘJ neresetuje. Bohužel se mi zaseklo autorádio a nezaplo se. Takže přes 700km bez rádia a za stálého pípání (jako když se nepřipoutáte).

Fakt super na odreagování :)

0/0
17.3.2016 22:21

J88o56s90e20f 19N69o41v24a20k 5568502926588

Co jste měl za auto? Nedovedu si představit, jak jste se asi po dojezdu domů cítil. Brrr.

0/0
18.3.2016 10:50

L93u91k57á54š 87A63d41a69m26e71c 6270659830337

Tohle je první věc, kterou jsme u svého BMW přeprogramoval a to mam verzi, která jen píská .

+1/0
17.3.2016 21:53

M70a29r62t70i35n 46K79ř52í29ž 9783552610547

No já nevím To, že auto řve, když se člověk nepřipoutá, mi přijde OK, a autě se má člověk poutat. ALe k čemu je parkovací brzda, asistent rozjezdu, asistent dojezdu..asistent mozku? Jámám rád nad autem plnou kontrolu a k tomu podle mě patří mít manuální převodovku a manuální ruční brzdu.

+9/−5
17.3.2016 21:23

M84a30r89t93i95n 17K91ř80í39ž 9363222850847

Sorry za ty překlepy, už půjdu radši spát.

0/0
17.3.2016 21:24

J64o23s71e83f 73K53l34a46t 3699937573841

Mělo být samozřejmě + omlouvám se

+1/0
17.3.2016 21:27

I24v55a77n50a 72V78a98v35r18o55v49á 1367766312586

Kdo nezažil nepochopí..

:-P

0/−1
17.3.2016 22:39

V90l51a40d91i49s83l49a80v 66N80o44h15e11j36l 7188257358411

zazil sem to, chapu to, ale je to stejny jako bych mel jen lezet a vsechno kolem me by se delo automaticky, vc utirani zadku. diky nechci.

0/0
17.3.2016 23:11

L18u80k60á24š 39O66m57á23č60k76a 5181724451166

V životě jsi s moderním automatem nejel, tak se nevyjadřuj.

0/0
18.3.2016 9:23

M52a94r43t94i38n 12K17ř11í73ž 9733202690377

nemáte pravdu.

0/0
18.3.2016 11:24

M73a96r97e98k 40M24a93l68ý 1492978761210

Jasně... manuál, žádné ABS a ESP, které vám ubírají kontrolu nad vaším vozem, posilovač brzd a řízení samozřejmě taky zbytečnost, že? A to už nemluvím o různých asistentech jako hlídání mrtvého úhlu, vyjetí z pruhu, radar bezpečné vzdálenosti, adaptivní tempomat... jo, jo, sranda s těmito týpky :-)

+2/0
18.3.2016 10:31

M73a44r36t33i72n 72K93ř44í37ž 9613162920237

tak popořadě: ABS rozhodně ano, ESP - taky ano, posilovač brzda řízení také. S mrtvým úhlem jsem nikdy neměl potíže, myslím, že jeho elektronické hlídání je zbytečné a stejně bych tomu nevěřil. Vyjetí z pruhu - na to mám snad volant, ne? Radar je podle mě k ničemu, bezpečná vzdálenost se liší dle podmínek apod, lepší je hlídat si to sám. Adaptivní tempomat - s tím zkušenosti nemám, používám obyčejný a jako prevence neustálého zrychlování na dálnici je to super.

0/0
18.3.2016 11:23

V85l33a34d17a 16S85i13m69o38n83i25k 3619763773585

Takže u indikátorem mrtvého úhlu jste nikdy nejel ale máte jasno. ZTkuste a uvidíte. Víte, kdyby jenom jednou jedinkrát se Vám stalo, že Vás zachrání od drobné kolize, máte zaplaceno. ACC a asistent v jízdě v koloně oceníte jako zásadní bezpečnostní prvek, až když ho vyzkoušíte.

0/0
18.3.2016 19:57

O51t47a12k95a66r 82S64v67o79b76o10d11a 6262346106213

To je fakt převratná novinka!!!R^ Mám dva roky VW Golf a ten to má taky. A docela rychle jsem si na to zvyknul. Prostě se člověk má poutat. A co?

+5/−3
17.3.2016 21:13

K90a15r85e54l 90V68l60k 7439210728

Na ebayi se dá koupit ten kousek, co se zastrčí místo pásu do toho konektoru a dá to pokoj.

+2/−2
17.3.2016 22:08

L51u45k59á21š 70O95m94á44č92k88a 5591194361406

To je super nápad, takhle snižovat bezpečnost.

+2/0
18.3.2016 9:25

K30a65r54e40l 15V83l85k 7449380728

Souhlas! Super nápad! Snižovat/zvyšovat...:-/ hlavní je, že to dá pokoj.;-)

0/0
18.3.2016 11:56

M33i56c89h32a67l 81R86e68i83t92e41r 7295173684

Nesnasim kdyz mi auto neco nuti! Tyhle bazmeky co rikaji kdy se mam pripoutat, kdy jsem prejel pruh, kdy si mam jit na kafe atd. Pokud je nekdo oceni, fajn, ale musim byt schopen je jako uzivatel vypnout.

+11/−1
17.3.2016 20:53

M16a14r16e81k 40M20a60l80ý 1782558331350

Mám v autě spoustu těchto asistentů a všechny jdou vypnout, kromě teda toho pípání při nezapnutí pásů.

0/0
18.3.2016 10:32

V24l30a37d37a 86S16i17m86o86n23i15k 3719763203125

Jenom zírám, kolik lidí nemá ani potuchy o tom, jak takové dnes běžná záležitost jako je EPB funguje.

- Samozřejmě pokud odbrzdíte ručně ( tlačítkem), tak se rozjedete i bez pásu

- Funkce Autohold zabezpečuje, že nemusíte šlapat na brzdu, když stojíte s automatem na křižovatce

- Gyroskopické čidlo pozná, že stijíte v kopci a nedovolí autu couvat, zjednoduší rozjezd do kopce

- Pokud chce někdo brzdit nouzově, stačí zatáhnout při jízdě za ovládací páčku. Brzdí na menší svěrnou sílu, ale velmi solidně

- Pokud zabrzdíte parkovačkou a brzdy budou teplé, pak vám auto neodjede po vychladnutí kotoučů, jak se to párkát přihodilo u klasické brzdy, ovládané pákou a lanem

Není to rozhodně žádná žhavá novinka posledních dnů, ve výrobě je od roku ca 2002 -2003

+3/−1
17.3.2016 20:50

M90a34r42t97i11n 57K85ř34í11ž 9773142130277

Ani jedna z výše uvedených možností mi nepřipadá zajímavá.

+2/0
17.3.2016 21:23

D21a51n77i44e98l 42R67o65z40s56n16y34o 5220299805918

Az na to ze stani v kopci se pozna podle cidla zatizeni naprav :) Trocha me mrzi ze v Passatu to dali na levou stranu - takze v pripade nouze to nemuze zmacknout spolujezdec - a jednou jsem o ten knoflik taky ze zavadil... nastesti to je nutno podrzet par vterin (nevim kolik), coz ale muze byt rozhodujici kdyby jste to chtel pouzit v nouzi... holt nic jeste neni dokonale

0/0
17.3.2016 21:43

H97o43n15z30a 17K69r56e45n56s31t76e38t95t35e58r 1823129889

No lituju i majitele VW koncernu, kdyz nejsou zavrene dvere tak taky nic....

+1/0
17.3.2016 20:38

J75a44n 45N70o71v44á52k 9455598764365

Takhle jsem si jednou při couvání při otevřených dveřích urval o plot plastovou lištu na dveřích. :-)

Kdybych je musel zavřít, nestalo by se.

0/0
18.3.2016 8:57
Foto

H72o88n37z14a 41P12r43o98v82a19z50n94í41k 8868771647397

Přijde mi to jako docela dobrá funkce. A pokud to někdo nechce, tak si může koupit jakékoliv jiné auto.

+1/−3
17.3.2016 19:57

J69o14h96a32n 31Z32i53n45g55e37l 7702694763711

Co je na tom dobrýho ?

+5/−1
17.3.2016 20:22

M20a78r19t82i42n 48T33e63p32l25a83n 9297790345493

Zase jedna z těch zbytečných součástek, co vás může pěkně vypéct. Už úplně vidím tu situaci, kdy se čidlo rozbije a nedovolí se rozjet ani když pás bude připoutaný. Aneb hledej někde v neděli na výletě 150km od domova autorizovaný servis, který s tím něco udělá a umožní se zase rozjet.

Ovlivňovat základní funkce auta elektronickými bazmeky se mi kvůli výše uvedenému vůbec nelíbí.

+31/0
17.3.2016 19:16

J13o82s93e78f 23T74r54n78k13a 9509652837689

Na druhou stranu možná raději pěšky, než poslouchat pípání (připoutej se), celou tu dobu (jako u některých aut:-)...

0/0
20.3.2016 21:27

P84e74t71r 38J15á47n40s25k32ý 3131448264158

tak to bych si nekoupil

+3/0
17.3.2016 19:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.