Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kombinationswagen Opel: nová Astra ST skvěle jezdí, diesel okouzlí

Opel Astra si titul Evropského auta pro letošní rok zaslouží. Potvrzuje to kombík. Skvěle zlehka jezdí, nový, dvakrát přeplňovaný turbodiesel sametově přede, má vybrané chování a síly na rozdávání. Z čistě praktického hlediska už není důvod kupovat insignii, která je větší než astra jen zvenku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87a64r59t35i12n 91F64r48a75n18t54i17š54e59k 7415250963475

Diesel neokouzlí.A tenhle i podle popisu spíš uspokojí, než nadchne.

+1/−2
23.3.2016 10:18

D57e57j63a75n 63T40a65d11i11c 7962626207547

V tomto segmentu bych radeji zvolil Peugeot 308 SW GT. Co mne prijde ale absolutni ulet, je to, ze Astra biTurbo ma vykon 160 koni, hodne smutna zalezitost.

0/0
22.3.2016 15:39

J89i54ř25í 74S46c47h64w64a15c74h 8208424568766

A kolik bys cekal od 1.6 dieselu?

+1/0
22.3.2016 17:59

D40e50j31a36n 97T22a74d69i34c 7622216117287

No prave, ja bych cekal ze tam nechaji dvoulitr s jednim turbem o vykonu cca 180 koni ale tak emise jsou emise a navic tohle se bude hodne opravovat, takze logicky krok pro Opel.

0/0
23.3.2016 13:58

L68a11d90i66s84l64a63v 63K62a39l84o94u77s 7425816521820

Nafta paří do kamen. A to mám taky nafťák. Je to jen silně výdělečná záležitost pro výrobce, servisy a STK, o vlivu na zdraví ani nemluvě. To raději turbo benzin, ale povedený.

+4/0
22.3.2016 14:53

P52a43t16r62i35k 60S78v69o64b97o78d30a 3299611626445

Jako dobrý, ale s těma zrcátkama. To už se dá taky říct, že atmomotor je nejlepší, protože se nemusí dělat drahé turbo, parkovací robot nemít je výhoda, nepokazí se to....atd.....

+2/0
22.3.2016 13:21

J28i94ř63í 23S17c34h77w91a23c76h 8208454408306

Tak to, že atmo je lepší než turbo ti tu tvrdí spousta atmo-fanatiků.

+1/−2
22.3.2016 18:03

L79a92d27i51s19l77a93v 65D43i50b22l95í30k 5668848433430

Víš proč se vyrábí Opel? Aby Ford nebyl nejhorší auto, prohlásil můj kamarád automechanik, když jsem koupil Vectru B 1,6 16 V r.v.98 jako tříletou se 100 tis km. Měl jsem jí 14 let, mezitím kamarád vyměnil několik VW. Jediné závady za 450 tis.km byla vadná řemenice (sjížděl řemen), přepínač světel (samovolně přepínal na dálkové), levý čep řízení. Jinak nic, spotřeba 6 litrů, a nebýt Fabie, která mi z vedlejší posunula střední sloupek o 10 cm dovnitř, možná by jezdila dodnes.

+5/0
22.3.2016 12:14
Foto

T32o60m59á47š 28D38v74o27ř65á24k 3495573496426

Proč se Opelovi tedy říká "porucha na čtyři"?

0/0
22.3.2016 12:55

P39a43t28r85i12k 77S51v84o50b61o60d23a 3119201146205

Jedes auto wird eines Tages Opel, sagt man in Deutschland :)

0/0
22.3.2016 13:22

K17a78r43e42l 23V79a69c41h73u87t 9753912219793

... = ;-DR^

0/0
22.3.2016 13:28

J26i85r10i 78F66i85n47k 6987409657358

Tou poruchou na čtyři se myslí Audi...

+2/0
22.3.2016 15:10

M46a19r96e85k 14H37r63u23b54y 6167692231178

Tohle vsechno jsou ale prupovidky z minuleho stoleti, takovym mechanikum (a chytrolinum obecne) bych se radeji vyhybal ;-)

+3/0
22.3.2016 22:44

R29o58m73a85n 21F24i11a59l72a 3692454737220

Já měl Vectru B 1997 1,8 16V a totéž co Vy, téměř bez závad spoustu let...

+3/0
22.3.2016 13:12

R32o53m27a72n 17V47í77c17e75n69e72c 2549682608212

A já Vectru C 2002 2,2 16V a totéž až do loňska.

0/0
23.3.2016 22:42

I77v66o 72U55r71b92á59n18e22k 2616867267

No a jeden můj kamarád taky automechanik říkal zase úplný opak toho, co ten Váš kamarád...a jeden kamarád jednoho kamaráda říkal... ;-D

0/0
22.3.2016 13:45

R63i74c73h49a61r22d 91M15i20k94u81l97e31n45k10a 1529877107404

Vypadá to fajn, uvídíme po 100 000 Km. Co rozvody, turba atd...

+1/0
22.3.2016 11:42
Foto

M51a63r88e80k 16S96o88f11r 9295710448159

Hezké, ale mě zajímá spolehlivost, uvidíme časem. Snad si porozumí s LPG, naftu já nerad,

+2/0
22.3.2016 11:38

J20a30n 31D23l41o12u30h21ý 7424769540109

Bez turba tam lpg pujde. S turbem mozna system kapalneho lpg, zalezi na systemu vstrikovani a jeho chlazeni.

0/0
22.3.2016 16:49

M82a84r73e33k 35M92a16l29ý 1212308451610

Vždyť ty benzíny v těchto malých autech mají dnes tak směšnou spotřebu, že řešit nějaké LPG s nejistým výsledkem a vysokými investicemi, omezeným parkováním, atd.mi přijde naprosto nesmyslné.

+4/0
22.3.2016 20:05

V73í92t 66K52o71u20b71a 6426740894708

Nevím, zda o 50 kg odlehčený podvozek je to pravé pro naše rozbité cesty. Aby to nebylo víc v servisu než na silnici.

0/0
22.3.2016 11:31

J77i98ř32í 67S49c67h88w96a74c18h 8888974318326

Starší Opely byly vždycky tak o metrák těžší, než konkurence. Takže na to odlehčování měly z čeho brát.....;-)

+1/0
22.3.2016 12:10

J64a74n 35H64á25l92a 8885845690487

Záleží podle mého hlavně na kvalitě materiálů a na tom, jak chytře je dělaná náprava a zavěšení - zda bude stačit vyměnit jeden díl, nebo skoro celou poloosu ;-)

0/0
22.3.2016 12:13

K47a44r77e48l 32V14a22c34h92u23t 9953342139353

Na co vyrábí auta, která umí jezdit i 160, když vás pak ani po rakouských či německých dálnicích (?!) nenechají jezdit víc jak 80-100 km/h? :-/

+2/0
22.3.2016 11:00

J66i60ř32í 33S70c53h84w94a45c29h 8178444458766

vyrábí to na to, abys mohl jezdit 160 po českých dálnicích ;-)

0/0
22.3.2016 12:12

J59i95ř80í 92Z39ý82k29a 9149883501740

dostatečný výkon motoru je zapotřebí i k pružnému zrychlení. Navíc sousedíme s Německem, kde můžete jet klidně 200 ...

0/0
22.3.2016 15:22

R69o94m63a15n 17V36í40c71e10n97e63c 2709652238252

... na klidných 200 v Německu už moc úseků není.

+1/0
23.3.2016 22:43

G63e52o98r57g 41K86o67m44b74e95r41e12c 9934291156611

vic nez dost

0/0
24.3.2016 8:37

J71i81ř57í 10K57o31c88u37r92e75k 6725454785948

Zkuste vyrobit auto, které sotva dosáhne 130 km/h. Dopadne to tak, že ze 100 km/h na 130 km/h budete zrychlovat tří až pět kilometrů. Takže budete předjíždět podobným způsobem, jako tirák. Takové auto nebude nikdo chtít, když s tím nebdue moct předjet ani tu pověstnou Avii a do kopce ... máte tam u vás kopce? ... pojedete na dvojku 50 km/h s vyjícím motorem a budete zavazet autobusu.

0/0
22.3.2016 18:59

M35a25r78e23k 29M75a15l40ý 1192878111600

Na tuhle blbost jste přišel jak?

"...když vás pak ani po rakouských či německých dálnicích (?!) nenechají jezdit víc jak 80-100 km/h?"

0/0
22.3.2016 20:07

D87u18š75a33n 45G51o94g46e91l88a 7181234679428

Řada OPEL je absolutně v zadeli-mám již třetí řadu ASTRy a je to ubohost.Opela již nikdy.

0/−7
22.3.2016 10:57

J62i71ř64í 64N24o32v65o79t70n26ý 7338792

Tak proč je furt kupujete?;-D A máte nové, nebo kupujete ojeté? Jaké modely jste měl?

+7/0
22.3.2016 11:04

J10i38ř55í 40S71c69h98w96a42c80h 8618694398306

a po čtvrtý mi dejte rovnou dva!!! ;-D

+3/0
22.3.2016 12:14

L49u41k12á46š 17V65a55ň86u22r42a 1755534723773

Moment 320Nm v 1250ot? Co tomu asi říká klikovka, spojka a dvouhmoták?

0/0
22.3.2016 10:43

J93i18ř47í 58K10o65c51u65r89e61k 6265474235708

Zcela v klidu, pokud je na to klikovka navržená.

0/0
22.3.2016 19:00

J98o81s20e93f 34D92o81l33e76ž33a19l 1666347231

Z vlastní zkušenosti musím říct, že Astra momentálně podle mě představuje nejlepší poměr kvalita/cena ve své třídě a i kdybych nekoukal na cenu, tak bych lépe hodnotil asi jen Golfa (přiznávám, že co se týče aut, jsem "Němec"). A zrovna ten třívalec mě příjemně překvapil, výkonově je k tomu autu naprosto dostačující, samozřejmě žádný závodník to není, ale to od takové motorizace nikdo ani nemůže čekat a ani ten šestý kvalt tomu překvapivě nechyběl, při 160 na tempomat točí 4 tisíce a spotřeba se drží lehce na 8 litrů. Zajímalo by mě ale srovnání toho třívalce se základní atmosférickou 1.4kou. Jinak za matrix světla se určitě vyplatí připlatit, nejen kvůli dobré světelnosti, ale také napřiklad automatika u nich, narozdíl od větsiny automatických dálkových světel, funguje naprosto skvěle.

+5/−2
22.3.2016 10:24

I25g22n63á28c 95M30r12k33v42i12č69k73a 2788832519495

Oktávka je lepší - stejná technika a je větší a hlavně praktičtější (ty malý okýnka astry zboku jsou trapná a nic přes ně neuvidíte),,,

+3/−8
22.3.2016 10:43

J30o68s51e83f 86D39o32l81e29ž79a94l 1696407231

S tím bych asi souhlasil (určitě u kombíku), spíš jsem srovnával hatchbacky z té třídy a tam Škoda nabízí jen Rapida, který je menší s horší technikou, ale cenově prakticky srovnatelný.

0/0
22.3.2016 11:05

J49a42n 40H37á49l76a 8975965510917

Tak nevím, v čem jste jezdil před Oktávií, ale Oktávka má dozadu výhled jak z ponorky, když je zataženo. A to bohužel i šikmo dopředu. Do nejnovější verze alespoň už začali dávat trochu větší zpětná zrcátka, ale jinak základní atributy pasivní bezpečnosti u Škodovky stále ještě neobjevili.

+4/0
22.3.2016 12:11

J67i75ř49í 17S34c59h24w97a81c37h 8138504248496

tak ohledně výhledu vzad je na tom Octavia nepoměrně lépe, než supermoderní SUV s velikostí okýnek v zadní polovině auta na úrovni střílen BVP...

0/0
22.3.2016 19:35

M36a84r89e80k 98J26a35n41e91č28k62a 1367436503431

A to je dobře nebo tím jste chtěl říci, že je na tom Octávka tak špatně? :-P

0/0
22.3.2016 22:54

M74a51r32e27k 59H26r20u89b25y 6567682641958

Sfericka zrcatka O. stale chybi :-/

0/0
22.3.2016 22:48

J87o13s19e97f 27N89o11v63a86k 5268972346668

Když už koncern, tak Golfa. Je líp odhlučněnej a ve stejný výbavě (alespoň loni) vycházel levněji než Octavia. Těch 8 litrů objemu kufru, nebo kolik má Octavia navíc, to vem čert.

0/0
22.3.2016 16:22

J35a82n 30H54á96l26a 8725645160847

Když dneska za rodinný vůz pokládají Fabii, nebo i20, tak teda nevím, co si mám myslet o Astře. Pro mě je každopádně rodinný vůz auto s pěti plnohodnotnými místy.

+2/0
22.3.2016 10:05

J80i32ř64í 33S25c94h74w34a40c60h 8388524888196

to by platilo, kdyby každá rodina měla minimálně tři děti......;-)

0/0
22.3.2016 12:17

J63a19n 53H48á78l86a 8345335910917

Jistě, to je v zásadě můj problém, že mám nějaké děti. Ale popravdě ani fabka, ani i20 rodinné vozy nejsou, protože i ve čtyřech se v tom člověk mačká a neumím si s takovým "rodinným" vozem představit delší jízdu. Jo, také jsem svého času absolvoval Praha-Balaton ve Škodě 105, ale proč se zbytečně mučit, ne?

0/0
22.3.2016 12:21

J89i37ř68í 69S59c51h91w41a80c27h 8388754618656

Jedno či dvě děti se ani ve Fabií ani v i20 a čemkoliv jiném vzadu "nemačkají", tím může být cca 80% rodin uspokojeno. ;-)

Ani Superb nemá 5 plnohodnotných míst, nemá je ani BMW 7xx, ale ve čtyřech se tam ani hodně dospělé děti rozhodně nemačkají.....;-)

0/0
22.3.2016 13:34

M85a68r22e91k 67M72a38l82ý 1932218891870

Není to problém... spíš jde o jakousi z nouze cnost. Spousta lidí prostě nemá na to, aby si pořídila jako rodinné auto takové, které tomu odpovídá, např. velikosti Passata. Proto u nás jako rodinná auta slouží různé nákupné tašky tako i20 a podobně.

0/0
22.3.2016 20:12

A72n34d85r29e60j 57O40l72e43k86s35a 3145731877681

Abyste se s těch německejch wágnů nepos..., pane autor. Sametová lehkost, se svěží chytrostí a pevnou etablovaností, viďte :-P

Trapnej reklamní text, jen co je pravda.

+6/−3
22.3.2016 9:11

P95e70t70r 79F87e56i86g61l 5208743420642

Pane Olekso, která auta doporučujete vy prosím? Nejsem autorem, ale zajímá mě to.

+1/−1
22.3.2016 9:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.