Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kombinationswagen Opel: nová Astra ST skvěle jezdí, diesel okouzlí

Opel Astra si titul Evropského auta pro letošní rok zaslouží. Potvrzuje to kombík. Skvěle zlehka jezdí, nový, dvakrát přeplňovaný turbodiesel sametově přede, má vybrané chování a síly na rozdávání. Z čistě praktického hlediska už není důvod kupovat insignii, která je větší než astra jen zvenku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91a10r59t47i90n 86F75r44a61n41t70i72š65e52k 7435480293475

Diesel neokouzlí.A tenhle i podle popisu spíš uspokojí, než nadchne.

+1/−2
23.3.2016 10:18

D64e53j97a12n 24T74a14d54i56c 7472156967747

V tomto segmentu bych radeji zvolil Peugeot 308 SW GT. Co mne prijde ale absolutni ulet, je to, ze Astra biTurbo ma vykon 160 koni, hodne smutna zalezitost.

0/0
22.3.2016 15:39

J82i26ř88í 90S56c64h41w75a36c29h 8598904718786

A kolik bys cekal od 1.6 dieselu?

+1/0
22.3.2016 17:59

D77e38j85a64n 54T25a20d62i35c 7352896847847

No prave, ja bych cekal ze tam nechaji dvoulitr s jednim turbem o vykonu cca 180 koni ale tak emise jsou emise a navic tohle se bude hodne opravovat, takze logicky krok pro Opel.

0/0
23.3.2016 13:58

L42a45d40i38s38l63a65v 86K56a76l60o86u82s 7875706371330

Nafta paří do kamen. A to mám taky nafťák. Je to jen silně výdělečná záležitost pro výrobce, servisy a STK, o vlivu na zdraví ani nemluvě. To raději turbo benzin, ale povedený.

+4/0
22.3.2016 14:53

P20a52t94r36i26k 69S81v59o80b64o29d89a 3629111706795

Jako dobrý, ale s těma zrcátkama. To už se dá taky říct, že atmomotor je nejlepší, protože se nemusí dělat drahé turbo, parkovací robot nemít je výhoda, nepokazí se to....atd.....

+2/0
22.3.2016 13:21

J97i39ř95í 90S31c36h15w90a31c61h 8358774718366

Tak to, že atmo je lepší než turbo ti tu tvrdí spousta atmo-fanatiků.

+1/−2
22.3.2016 18:03

L48a34d12i87s78l42a88v 16D29i69b55l78í82k 5118678653230

Víš proč se vyrábí Opel? Aby Ford nebyl nejhorší auto, prohlásil můj kamarád automechanik, když jsem koupil Vectru B 1,6 16 V r.v.98 jako tříletou se 100 tis km. Měl jsem jí 14 let, mezitím kamarád vyměnil několik VW. Jediné závady za 450 tis.km byla vadná řemenice (sjížděl řemen), přepínač světel (samovolně přepínal na dálkové), levý čep řízení. Jinak nic, spotřeba 6 litrů, a nebýt Fabie, která mi z vedlejší posunula střední sloupek o 10 cm dovnitř, možná by jezdila dodnes.

+5/0
22.3.2016 12:14
Foto

T59o25m13á89š 41D41v42o26ř82á46k 3135153646446

Proč se Opelovi tedy říká "porucha na čtyři"?

0/0
22.3.2016 12:55

P13a87t53r25i94k 87S74v31o37b89o90d20a 3359441526535

Jedes auto wird eines Tages Opel, sagt man in Deutschland :)

0/0
22.3.2016 13:22

K13a33r64e47l 74V62a67c46h17u92t 9683712959943

... = ;-DR^

0/0
22.3.2016 13:28

J85i10r63i 34F51i89n38k 6857729777478

Tou poruchou na čtyři se myslí Audi...

+2/0
22.3.2016 15:10

M38a86r23e97k 30H15r96u72b39y 6437782501268

Tohle vsechno jsou ale prupovidky z minuleho stoleti, takovym mechanikum (a chytrolinum obecne) bych se radeji vyhybal ;-)

+3/0
22.3.2016 22:44

R68o50m30a17n 18F11i28a12l35a 3412134907550

Já měl Vectru B 1997 1,8 16V a totéž co Vy, téměř bez závad spoustu let...

+3/0
22.3.2016 13:12

R11o92m61a24n 27V60í85c98e46n75e53c 2479852868712

A já Vectru C 2002 2,2 16V a totéž až do loňska.

0/0
23.3.2016 22:42

I97v65o 61U16r59b47á64n11e69k 2306767707

No a jeden můj kamarád taky automechanik říkal zase úplný opak toho, co ten Váš kamarád...a jeden kamarád jednoho kamaráda říkal... ;-D

0/0
22.3.2016 13:45

R58i44c13h54a19r17d 74M14i13k21u24l25e27n63k26a 1329747757684

Vypadá to fajn, uvídíme po 100 000 Km. Co rozvody, turba atd...

+1/0
22.3.2016 11:42
Foto

M31a24r55e14k 68S79o96f40r 9185450908919

Hezké, ale mě zajímá spolehlivost, uvidíme časem. Snad si porozumí s LPG, naftu já nerad,

+2/0
22.3.2016 11:38

J92a49n 89D36l64o43u30h44ý 7404219810679

Bez turba tam lpg pujde. S turbem mozna system kapalneho lpg, zalezi na systemu vstrikovani a jeho chlazeni.

0/0
22.3.2016 16:49

M86a51r45e88k 95M30a42l36ý 1922618551550

Vždyť ty benzíny v těchto malých autech mají dnes tak směšnou spotřebu, že řešit nějaké LPG s nejistým výsledkem a vysokými investicemi, omezeným parkováním, atd.mi přijde naprosto nesmyslné.

+4/0
22.3.2016 20:05

V13í40t 43K74o22u76b66a 6686220284308

Nevím, zda o 50 kg odlehčený podvozek je to pravé pro naše rozbité cesty. Aby to nebylo víc v servisu než na silnici.

0/0
22.3.2016 11:31

J75i36ř36í 61S88c53h41w38a20c41h 8878274268436

Starší Opely byly vždycky tak o metrák těžší, než konkurence. Takže na to odlehčování měly z čeho brát.....;-)

+1/0
22.3.2016 12:10

J17a44n 86H12á64l97a 8415935440337

Záleží podle mého hlavně na kvalitě materiálů a na tom, jak chytře je dělaná náprava a zavěšení - zda bude stačit vyměnit jeden díl, nebo skoro celou poloosu ;-)

0/0
22.3.2016 12:13

K33a98r55e31l 62V54a23c55h67u30t 9693612689683

Na co vyrábí auta, která umí jezdit i 160, když vás pak ani po rakouských či německých dálnicích (?!) nenechají jezdit víc jak 80-100 km/h? :-/

+2/0
22.3.2016 11:00

J53i81ř61í 32S44c24h25w23a26c40h 8148424788656

vyrábí to na to, abys mohl jezdit 160 po českých dálnicích ;-)

0/0
22.3.2016 12:12

J56i30ř87í 81Z91ý12k37a 9889963191740

dostatečný výkon motoru je zapotřebí i k pružnému zrychlení. Navíc sousedíme s Německem, kde můžete jet klidně 200 ...

0/0
22.3.2016 15:22

R65o27m41a58n 95V72í55c74e28n58e81c 2459192588292

... na klidných 200 v Německu už moc úseků není.

+1/0
23.3.2016 22:43

G18e20o81r24g 26K30o74m56b97e46r41e87c 9684661406631

vic nez dost

0/0
24.3.2016 8:37

J83i51ř56í 78K95o82c63u30r66e57k 6665604175738

Zkuste vyrobit auto, které sotva dosáhne 130 km/h. Dopadne to tak, že ze 100 km/h na 130 km/h budete zrychlovat tří až pět kilometrů. Takže budete předjíždět podobným způsobem, jako tirák. Takové auto nebude nikdo chtít, když s tím nebdue moct předjet ani tu pověstnou Avii a do kopce ... máte tam u vás kopce? ... pojedete na dvojku 50 km/h s vyjícím motorem a budete zavazet autobusu.

0/0
22.3.2016 18:59

M83a78r32e72k 93M27a17l82ý 1922538901690

Na tuhle blbost jste přišel jak?

"...když vás pak ani po rakouských či německých dálnicích (?!) nenechají jezdit víc jak 80-100 km/h?"

0/0
22.3.2016 20:07

D42u22š63a84n 86G18o86g93e97l92a 7611784339348

Řada OPEL je absolutně v zadeli-mám již třetí řadu ASTRy a je to ubohost.Opela již nikdy.

0/−7
22.3.2016 10:57

J56i60ř56í 67N63o23v49o34t62n61ý 7648952

Tak proč je furt kupujete?;-D A máte nové, nebo kupujete ojeté? Jaké modely jste měl?

+7/0
22.3.2016 11:04

J72i22ř56í 11S58c12h87w35a49c51h 8658814708586

a po čtvrtý mi dejte rovnou dva!!! ;-D

+3/0
22.3.2016 12:14

L72u22k75á89š 27V53a48ň68u69r55a 1355344893763

Moment 320Nm v 1250ot? Co tomu asi říká klikovka, spojka a dvouhmoták?

0/0
22.3.2016 10:43

J30i18ř58í 11K30o90c45u74r47e95k 6445584905978

Zcela v klidu, pokud je na to klikovka navržená.

0/0
22.3.2016 19:00

J84o15s93e74f 96D14o50l37e57ž71a44l 1216567131

Z vlastní zkušenosti musím říct, že Astra momentálně podle mě představuje nejlepší poměr kvalita/cena ve své třídě a i kdybych nekoukal na cenu, tak bych lépe hodnotil asi jen Golfa (přiznávám, že co se týče aut, jsem "Němec"). A zrovna ten třívalec mě příjemně překvapil, výkonově je k tomu autu naprosto dostačující, samozřejmě žádný závodník to není, ale to od takové motorizace nikdo ani nemůže čekat a ani ten šestý kvalt tomu překvapivě nechyběl, při 160 na tempomat točí 4 tisíce a spotřeba se drží lehce na 8 litrů. Zajímalo by mě ale srovnání toho třívalce se základní atmosférickou 1.4kou. Jinak za matrix světla se určitě vyplatí připlatit, nejen kvůli dobré světelnosti, ale také napřiklad automatika u nich, narozdíl od větsiny automatických dálkových světel, funguje naprosto skvěle.

+5/−2
22.3.2016 10:24

I51g10n75á33c 21M20r15k41v91i63č61k79a 2238972739785

Oktávka je lepší - stejná technika a je větší a hlavně praktičtější (ty malý okýnka astry zboku jsou trapná a nic přes ně neuvidíte),,,

+3/−8
22.3.2016 10:43

J55o67s61e50f 83D64o60l59e37ž85a36l 1916597861

S tím bych asi souhlasil (určitě u kombíku), spíš jsem srovnával hatchbacky z té třídy a tam Škoda nabízí jen Rapida, který je menší s horší technikou, ale cenově prakticky srovnatelný.

0/0
22.3.2016 11:05

J66a18n 43H41á32l47a 8305205470797

Tak nevím, v čem jste jezdil před Oktávií, ale Oktávka má dozadu výhled jak z ponorky, když je zataženo. A to bohužel i šikmo dopředu. Do nejnovější verze alespoň už začali dávat trochu větší zpětná zrcátka, ale jinak základní atributy pasivní bezpečnosti u Škodovky stále ještě neobjevili.

+4/0
22.3.2016 12:11

J92i52ř22í 40S23c26h89w51a63c77h 8268764588166

tak ohledně výhledu vzad je na tom Octavia nepoměrně lépe, než supermoderní SUV s velikostí okýnek v zadní polovině auta na úrovni střílen BVP...

0/0
22.3.2016 19:35

M29a86r48e25k 95J35a83n22e81č15k96a 1527456813751

A to je dobře nebo tím jste chtěl říci, že je na tom Octávka tak špatně? :-P

0/0
22.3.2016 22:54

M35a58r44e30k 81H57r40u51b30y 6457202951848

Sfericka zrcatka O. stale chybi :-/

0/0
22.3.2016 22:48

J37o80s69e88f 59N37o21v44a97k 5148242226958

Když už koncern, tak Golfa. Je líp odhlučněnej a ve stejný výbavě (alespoň loni) vycházel levněji než Octavia. Těch 8 litrů objemu kufru, nebo kolik má Octavia navíc, to vem čert.

0/0
22.3.2016 16:22

J79a70n 17H42á70l80a 8185745370297

Když dneska za rodinný vůz pokládají Fabii, nebo i20, tak teda nevím, co si mám myslet o Astře. Pro mě je každopádně rodinný vůz auto s pěti plnohodnotnými místy.

+2/0
22.3.2016 10:05

J80i56ř76í 58S88c44h27w78a84c39h 8988834108446

to by platilo, kdyby každá rodina měla minimálně tři děti......;-)

0/0
22.3.2016 12:17

J92a18n 69H40á36l53a 8305185840767

Jistě, to je v zásadě můj problém, že mám nějaké děti. Ale popravdě ani fabka, ani i20 rodinné vozy nejsou, protože i ve čtyřech se v tom člověk mačká a neumím si s takovým "rodinným" vozem představit delší jízdu. Jo, také jsem svého času absolvoval Praha-Balaton ve Škodě 105, ale proč se zbytečně mučit, ne?

0/0
22.3.2016 12:21

J69i44ř87í 74S39c86h19w10a61c88h 8428814778326

Jedno či dvě děti se ani ve Fabií ani v i20 a čemkoliv jiném vzadu "nemačkají", tím může být cca 80% rodin uspokojeno. ;-)

Ani Superb nemá 5 plnohodnotných míst, nemá je ani BMW 7xx, ale ve čtyřech se tam ani hodně dospělé děti rozhodně nemačkají.....;-)

0/0
22.3.2016 13:34

M10a79r34e38k 81M96a94l69ý 1722348771710

Není to problém... spíš jde o jakousi z nouze cnost. Spousta lidí prostě nemá na to, aby si pořídila jako rodinné auto takové, které tomu odpovídá, např. velikosti Passata. Proto u nás jako rodinná auta slouží různé nákupné tašky tako i20 a podobně.

0/0
22.3.2016 20:12

A47n43d10r74e60j 48O90l80e28k10s39a 3145551517881

Abyste se s těch německejch wágnů nepos..., pane autor. Sametová lehkost, se svěží chytrostí a pevnou etablovaností, viďte :-P

Trapnej reklamní text, jen co je pravda.

+6/−3
22.3.2016 9:11

P83e48t54r 74F20e39i47g40l 5558283910352

Pane Olekso, která auta doporučujete vy prosím? Nejsem autorem, ale zajímá mě to.

+1/−1
22.3.2016 9:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.