Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kombinationswagen Opel: nová Astra ST skvěle jezdí, diesel okouzlí

Opel Astra si titul Evropského auta pro letošní rok zaslouží. Potvrzuje to kombík. Skvěle zlehka jezdí, nový, dvakrát přeplňovaný turbodiesel sametově přede, má vybrané chování a síly na rozdávání. Z čistě praktického hlediska už není důvod kupovat insignii, která je větší než astra jen zvenku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M92a29r86t85i30n 45F75r82a54n57t16i60š42e22k 7485710583905

Diesel neokouzlí.A tenhle i podle popisu spíš uspokojí, než nadchne.

+1/−2
23.3.2016 10:18

D73e22j45a80n 44T25a71d41i43c 7302236247267

V tomto segmentu bych radeji zvolil Peugeot 308 SW GT. Co mne prijde ale absolutni ulet, je to, ze Astra biTurbo ma vykon 160 koni, hodne smutna zalezitost.

0/0
22.3.2016 15:39

J12i82ř92í 16S95c51h20w15a23c62h 8598424228766

A kolik bys cekal od 1.6 dieselu?

+1/0
22.3.2016 17:59


D10e31j36a56n 28T76a78d91i25c 7212576477527

No prave, ja bych cekal ze tam nechaji dvoulitr s jednim turbem o vykonu cca 180 koni ale tak emise jsou emise a navic tohle se bude hodne opravovat, takze logicky krok pro Opel.

0/0
23.3.2016 13:58

L69a58d14i42s62l41a42v 89K57a59l29o41u74s 7175796671980

Nafta paří do kamen. A to mám taky nafťák. Je to jen silně výdělečná záležitost pro výrobce, servisy a STK, o vlivu na zdraví ani nemluvě. To raději turbo benzin, ale povedený.

+4/0
22.3.2016 14:53

P81a31t11r13i94k 40S21v92o66b94o48d32a 3899771936485

Jako dobrý, ale s těma zrcátkama. To už se dá taky říct, že atmomotor je nejlepší, protože se nemusí dělat drahé turbo, parkovací robot nemít je výhoda, nepokazí se to....atd.....

+2/0
22.3.2016 13:21

J13i67ř44í 64S57c27h78w79a43c19h 8728764368856

Tak to, že atmo je lepší než turbo ti tu tvrdí spousta atmo-fanatiků.

+1/−2
22.3.2016 18:03

L12a71d22i56s22l74a26v 51D66i62b72l30í69k 5748478513350

Víš proč se vyrábí Opel? Aby Ford nebyl nejhorší auto, prohlásil můj kamarád automechanik, když jsem koupil Vectru B 1,6 16 V r.v.98 jako tříletou se 100 tis km. Měl jsem jí 14 let, mezitím kamarád vyměnil několik VW. Jediné závady za 450 tis.km byla vadná řemenice (sjížděl řemen), přepínač světel (samovolně přepínal na dálkové), levý čep řízení. Jinak nic, spotřeba 6 litrů, a nebýt Fabie, která mi z vedlejší posunula střední sloupek o 10 cm dovnitř, možná by jezdila dodnes.

+5/0
22.3.2016 12:14
Foto

T69o50m46á35š 13D22v33o43ř34á13k 3315323616316

Proč se Opelovi tedy říká "porucha na čtyři"?

0/0
22.3.2016 12:55

P48a26t39r18i46k 59S77v31o81b72o86d25a 3769111836955

Jedes auto wird eines Tages Opel, sagt man in Deutschland :)

0/0
22.3.2016 13:22

K19a15r95e67l 47V17a84c48h75u68t 9983322779503

... = ;-DR^

0/0
22.3.2016 13:28

J43i11r51i 81F52i44n38k 6157749917298

Tou poruchou na čtyři se myslí Audi...

+2/0
22.3.2016 15:10

M64a62r25e96k 55H41r49u16b21y 6267652621118

Tohle vsechno jsou ale prupovidky z minuleho stoleti, takovym mechanikum (a chytrolinum obecne) bych se radeji vyhybal ;-)

+3/0
22.3.2016 22:44

R19o53m68a69n 90F77i97a13l32a 3732944427100

Já měl Vectru B 1997 1,8 16V a totéž co Vy, téměř bez závad spoustu let...

+3/0
22.3.2016 13:12

R42o24m66a69n 66V62í72c25e65n83e23c 2529122758462

A já Vectru C 2002 2,2 16V a totéž až do loňska.

0/0
23.3.2016 22:42

I10v15o 18U27r45b88á80n43e90k 2686447827

No a jeden můj kamarád taky automechanik říkal zase úplný opak toho, co ten Váš kamarád...a jeden kamarád jednoho kamaráda říkal... ;-D

0/0
22.3.2016 13:45

R23i31c60h39a50r11d 22M41i17k91u54l56e97n98k37a 1939877847564

Vypadá to fajn, uvídíme po 100 000 Km. Co rozvody, turba atd...

+1/0
22.3.2016 11:42
Foto

M47a75r31e66k 31S68o85f25r 9635520438339

Hezké, ale mě zajímá spolehlivost, uvidíme časem. Snad si porozumí s LPG, naftu já nerad,

+2/0
22.3.2016 11:38

J78a97n 28D88l11o44u33h82ý 7124109630159

Bez turba tam lpg pujde. S turbem mozna system kapalneho lpg, zalezi na systemu vstrikovani a jeho chlazeni.

0/0
22.3.2016 16:49

M92a23r63e69k 47M88a52l48ý 1132838871450

Vždyť ty benzíny v těchto malých autech mají dnes tak směšnou spotřebu, že řešit nějaké LPG s nejistým výsledkem a vysokými investicemi, omezeným parkováním, atd.mi přijde naprosto nesmyslné.

+4/0
22.3.2016 20:05

V47í98t 93K17o81u24b95a 6766630584318

Nevím, zda o 50 kg odlehčený podvozek je to pravé pro naše rozbité cesty. Aby to nebylo víc v servisu než na silnici.

0/0
22.3.2016 11:31

J77i10ř80í 48S91c53h61w72a45c74h 8678604388546

Starší Opely byly vždycky tak o metrák těžší, než konkurence. Takže na to odlehčování měly z čeho brát.....;-)

+1/0
22.3.2016 12:10

J32a55n 26H62á89l83a 8745235390537

Záleží podle mého hlavně na kvalitě materiálů a na tom, jak chytře je dělaná náprava a zavěšení - zda bude stačit vyměnit jeden díl, nebo skoro celou poloosu ;-)

0/0
22.3.2016 12:13

K63a44r38e75l 29V84a66c38h38u64t 9423912469183

Na co vyrábí auta, která umí jezdit i 160, když vás pak ani po rakouských či německých dálnicích (?!) nenechají jezdit víc jak 80-100 km/h? :-/

+2/0
22.3.2016 11:00

J13i55ř59í 32S25c98h71w40a43c78h 8368914508596

vyrábí to na to, abys mohl jezdit 160 po českých dálnicích ;-)

0/0
22.3.2016 12:12

J11i67ř46í 12Z85ý50k94a 9389183321950

dostatečný výkon motoru je zapotřebí i k pružnému zrychlení. Navíc sousedíme s Německem, kde můžete jet klidně 200 ...

0/0
22.3.2016 15:22

R26o89m11a32n 98V89í89c62e79n53e86c 2379252908242

... na klidných 200 v Německu už moc úseků není.

+1/0
23.3.2016 22:43

G53e91o13r94g 95K91o92m25b77e37r96e94c 9884591676181

vic nez dost

0/0
24.3.2016 8:37

J27i50ř98í 28K82o81c39u20r78e46k 6125874795568

Zkuste vyrobit auto, které sotva dosáhne 130 km/h. Dopadne to tak, že ze 100 km/h na 130 km/h budete zrychlovat tří až pět kilometrů. Takže budete předjíždět podobným způsobem, jako tirák. Takové auto nebude nikdo chtít, když s tím nebdue moct předjet ani tu pověstnou Avii a do kopce ... máte tam u vás kopce? ... pojedete na dvojku 50 km/h s vyjícím motorem a budete zavazet autobusu.

0/0
22.3.2016 18:59

M80a18r86e94k 36M50a45l14ý 1372108331960

Na tuhle blbost jste přišel jak?

"...když vás pak ani po rakouských či německých dálnicích (?!) nenechají jezdit víc jak 80-100 km/h?"

0/0
22.3.2016 20:07

D84u53š70a92n 93G72o29g85e77l20a 7731904949708

Řada OPEL je absolutně v zadeli-mám již třetí řadu ASTRy a je to ubohost.Opela již nikdy.

0/−7
22.3.2016 10:57

J20i73ř83í 26N55o89v37o96t80n25ý 7858122

Tak proč je furt kupujete?;-D A máte nové, nebo kupujete ojeté? Jaké modely jste měl?

+7/0
22.3.2016 11:04

J64i41ř66í 80S46c71h28w59a84c53h 8668184528176

a po čtvrtý mi dejte rovnou dva!!! ;-D

+3/0
22.3.2016 12:14

L24u60k69á12š 97V22a13ň40u79r35a 1405524823763

Moment 320Nm v 1250ot? Co tomu asi říká klikovka, spojka a dvouhmoták?

0/0
22.3.2016 10:43

J16i57ř55í 89K76o17c70u63r54e20k 6385374295768

Zcela v klidu, pokud je na to klikovka navržená.

0/0
22.3.2016 19:00

J21o35s29e27f 18D12o82l22e46ž20a23l 1876897611

Z vlastní zkušenosti musím říct, že Astra momentálně podle mě představuje nejlepší poměr kvalita/cena ve své třídě a i kdybych nekoukal na cenu, tak bych lépe hodnotil asi jen Golfa (přiznávám, že co se týče aut, jsem "Němec"). A zrovna ten třívalec mě příjemně překvapil, výkonově je k tomu autu naprosto dostačující, samozřejmě žádný závodník to není, ale to od takové motorizace nikdo ani nemůže čekat a ani ten šestý kvalt tomu překvapivě nechyběl, při 160 na tempomat točí 4 tisíce a spotřeba se drží lehce na 8 litrů. Zajímalo by mě ale srovnání toho třívalce se základní atmosférickou 1.4kou. Jinak za matrix světla se určitě vyplatí připlatit, nejen kvůli dobré světelnosti, ale také napřiklad automatika u nich, narozdíl od větsiny automatických dálkových světel, funguje naprosto skvěle.

+5/−2
22.3.2016 10:24

I11g86n55á15c 29M44r81k78v94i20č27k75a 2988532959255

Oktávka je lepší - stejná technika a je větší a hlavně praktičtější (ty malý okýnka astry zboku jsou trapná a nic přes ně neuvidíte),,,

+3/−8
22.3.2016 10:43

J90o69s84e82f 62D67o10l20e35ž74a73l 1326447191

S tím bych asi souhlasil (určitě u kombíku), spíš jsem srovnával hatchbacky z té třídy a tam Škoda nabízí jen Rapida, který je menší s horší technikou, ale cenově prakticky srovnatelný.

0/0
22.3.2016 11:05

J78a63n 29H79á12l52a 8335825310107

Tak nevím, v čem jste jezdil před Oktávií, ale Oktávka má dozadu výhled jak z ponorky, když je zataženo. A to bohužel i šikmo dopředu. Do nejnovější verze alespoň už začali dávat trochu větší zpětná zrcátka, ale jinak základní atributy pasivní bezpečnosti u Škodovky stále ještě neobjevili.

+4/0
22.3.2016 12:11

J42i38ř55í 33S16c89h36w82a68c49h 8948314288156

tak ohledně výhledu vzad je na tom Octavia nepoměrně lépe, než supermoderní SUV s velikostí okýnek v zadní polovině auta na úrovni střílen BVP...

0/0
22.3.2016 19:35

M77a48r28e54k 94J92a68n17e55č59k11a 1487226793721

A to je dobře nebo tím jste chtěl říci, že je na tom Octávka tak špatně? :-P

0/0
22.3.2016 22:54

M93a71r67e85k 62H82r29u38b53y 6867282831478

Sfericka zrcatka O. stale chybi :-/

0/0
22.3.2016 22:48

J49o75s68e83f 41N11o74v33a14k 5148372366168

Když už koncern, tak Golfa. Je líp odhlučněnej a ve stejný výbavě (alespoň loni) vycházel levněji než Octavia. Těch 8 litrů objemu kufru, nebo kolik má Octavia navíc, to vem čert.

0/0
22.3.2016 16:22

J72a31n 10H72á15l51a 8245135950557

Když dneska za rodinný vůz pokládají Fabii, nebo i20, tak teda nevím, co si mám myslet o Astře. Pro mě je každopádně rodinný vůz auto s pěti plnohodnotnými místy.

+2/0
22.3.2016 10:05

J32i63ř41í 51S94c28h89w10a18c74h 8848694168836

to by platilo, kdyby každá rodina měla minimálně tři děti......;-)

0/0
22.3.2016 12:17

J42a63n 79H77á96l70a 8675635580367

Jistě, to je v zásadě můj problém, že mám nějaké děti. Ale popravdě ani fabka, ani i20 rodinné vozy nejsou, protože i ve čtyřech se v tom člověk mačká a neumím si s takovým "rodinným" vozem představit delší jízdu. Jo, také jsem svého času absolvoval Praha-Balaton ve Škodě 105, ale proč se zbytečně mučit, ne?

0/0
22.3.2016 12:21

J76i55ř17í 53S23c23h42w32a45c79h 8238614768696

Jedno či dvě děti se ani ve Fabií ani v i20 a čemkoliv jiném vzadu "nemačkají", tím může být cca 80% rodin uspokojeno. ;-)

Ani Superb nemá 5 plnohodnotných míst, nemá je ani BMW 7xx, ale ve čtyřech se tam ani hodně dospělé děti rozhodně nemačkají.....;-)

0/0
22.3.2016 13:34

M32a38r85e24k 37M28a40l87ý 1612938881710

Není to problém... spíš jde o jakousi z nouze cnost. Spousta lidí prostě nemá na to, aby si pořídila jako rodinné auto takové, které tomu odpovídá, např. velikosti Passata. Proto u nás jako rodinná auta slouží různé nákupné tašky tako i20 a podobně.

0/0
22.3.2016 20:12

A86n43d34r97e83j 64O10l81e25k27s71a 3815561947611

Abyste se s těch německejch wágnů nepos..., pane autor. Sametová lehkost, se svěží chytrostí a pevnou etablovaností, viďte :-P

Trapnej reklamní text, jen co je pravda.

+6/−3
22.3.2016 9:11

P52e46t69r 14F29e12i13g18l 5738413810492

Pane Olekso, která auta doporučujete vy prosím? Nejsem autorem, ale zajímá mě to.

+1/−1
22.3.2016 9:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.