Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kombinationswagen Opel: nová Astra ST skvěle jezdí, diesel okouzlí

Opel Astra si titul Evropského auta pro letošní rok zaslouží. Potvrzuje to kombík. Skvěle zlehka jezdí, nový, dvakrát přeplňovaný turbodiesel sametově přede, má vybrané chování a síly na rozdávání. Z čistě praktického hlediska už není důvod kupovat insignii, která je větší než astra jen zvenku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55a62r87t27i11n 79F51r67a50n15t36i12š54e87k 7805460983395

Diesel neokouzlí.A tenhle i podle popisu spíš uspokojí, než nadchne.

+1/−2
23.3.2016 10:18

D24e83j80a35n 15T42a47d43i89c 7122146457157

V tomto segmentu bych radeji zvolil Peugeot 308 SW GT. Co mne prijde ale absolutni ulet, je to, ze Astra biTurbo ma vykon 160 koni, hodne smutna zalezitost.

0/0
22.3.2016 15:39

J39i31ř14í 53S54c31h14w12a41c16h 8828944488296

A kolik bys cekal od 1.6 dieselu?

+1/0
22.3.2016 17:59


D26e37j76a56n 15T13a50d94i68c 7582746377817

No prave, ja bych cekal ze tam nechaji dvoulitr s jednim turbem o vykonu cca 180 koni ale tak emise jsou emise a navic tohle se bude hodne opravovat, takze logicky krok pro Opel.

0/0
23.3.2016 13:58

L84a63d45i60s65l45a69v 30K72a33l83o36u91s 7775356221510

Nafta paří do kamen. A to mám taky nafťák. Je to jen silně výdělečná záležitost pro výrobce, servisy a STK, o vlivu na zdraví ani nemluvě. To raději turbo benzin, ale povedený.

+4/0
22.3.2016 14:53

P73a51t20r93i28k 27S61v35o56b40o12d87a 3359451936785

Jako dobrý, ale s těma zrcátkama. To už se dá taky říct, že atmomotor je nejlepší, protože se nemusí dělat drahé turbo, parkovací robot nemít je výhoda, nepokazí se to....atd.....

+2/0
22.3.2016 13:21

J93i31ř26í 77S69c32h38w12a58c94h 8648524728776

Tak to, že atmo je lepší než turbo ti tu tvrdí spousta atmo-fanatiků.

+1/−2
22.3.2016 18:03

L20a72d68i55s16l11a84v 70D90i45b28l98í40k 5888388283830

Víš proč se vyrábí Opel? Aby Ford nebyl nejhorší auto, prohlásil můj kamarád automechanik, když jsem koupil Vectru B 1,6 16 V r.v.98 jako tříletou se 100 tis km. Měl jsem jí 14 let, mezitím kamarád vyměnil několik VW. Jediné závady za 450 tis.km byla vadná řemenice (sjížděl řemen), přepínač světel (samovolně přepínal na dálkové), levý čep řízení. Jinak nic, spotřeba 6 litrů, a nebýt Fabie, která mi z vedlejší posunula střední sloupek o 10 cm dovnitř, možná by jezdila dodnes.

+5/0
22.3.2016 12:14
Foto

T96o47m42á22š 82D13v94o73ř13á29k 3815903686316

Proč se Opelovi tedy říká "porucha na čtyři"?

0/0
22.3.2016 12:55

P96a81t82r62i91k 25S65v88o87b77o18d60a 3359421516325

Jedes auto wird eines Tages Opel, sagt man in Deutschland :)

0/0
22.3.2016 13:22

K97a23r29e76l 79V55a35c45h96u88t 9653602429963

... = ;-DR^

0/0
22.3.2016 13:28

J65i88r98i 75F95i11n57k 6157759367688

Tou poruchou na čtyři se myslí Audi...

+2/0
22.3.2016 15:10

M40a58r53e44k 74H52r69u41b61y 6957822771488

Tohle vsechno jsou ale prupovidky z minuleho stoleti, takovym mechanikum (a chytrolinum obecne) bych se radeji vyhybal ;-)

+3/0
22.3.2016 22:44

R54o27m36a57n 27F93i35a10l38a 3552804527700

Já měl Vectru B 1997 1,8 16V a totéž co Vy, téměř bez závad spoustu let...

+3/0
22.3.2016 13:12

R35o65m54a31n 49V18í53c50e20n24e76c 2909622248232

A já Vectru C 2002 2,2 16V a totéž až do loňska.

0/0
23.3.2016 22:42

I89v10o 45U68r16b31á37n50e83k 2316567587

No a jeden můj kamarád taky automechanik říkal zase úplný opak toho, co ten Váš kamarád...a jeden kamarád jednoho kamaráda říkal... ;-D

0/0
22.3.2016 13:45

R41i43c40h29a96r63d 32M80i43k74u16l74e42n69k93a 1149167217804

Vypadá to fajn, uvídíme po 100 000 Km. Co rozvody, turba atd...

+1/0
22.3.2016 11:42
Foto

M35a41r21e86k 47S54o44f82r 9645140378139

Hezké, ale mě zajímá spolehlivost, uvidíme časem. Snad si porozumí s LPG, naftu já nerad,

+2/0
22.3.2016 11:38

J47a28n 60D93l18o76u83h56ý 7924979900419

Bez turba tam lpg pujde. S turbem mozna system kapalneho lpg, zalezi na systemu vstrikovani a jeho chlazeni.

0/0
22.3.2016 16:49

M56a35r39e93k 72M61a42l46ý 1762208751320

Vždyť ty benzíny v těchto malých autech mají dnes tak směšnou spotřebu, že řešit nějaké LPG s nejistým výsledkem a vysokými investicemi, omezeným parkováním, atd.mi přijde naprosto nesmyslné.

+4/0
22.3.2016 20:05

V10í31t 53K81o52u28b48a 6266380464128

Nevím, zda o 50 kg odlehčený podvozek je to pravé pro naše rozbité cesty. Aby to nebylo víc v servisu než na silnici.

0/0
22.3.2016 11:31

J36i24ř19í 98S95c38h36w34a41c42h 8298544898296

Starší Opely byly vždycky tak o metrák těžší, než konkurence. Takže na to odlehčování měly z čeho brát.....;-)

+1/0
22.3.2016 12:10

J15a88n 91H52á94l66a 8695175830717

Záleží podle mého hlavně na kvalitě materiálů a na tom, jak chytře je dělaná náprava a zavěšení - zda bude stačit vyměnit jeden díl, nebo skoro celou poloosu ;-)

0/0
22.3.2016 12:13

K17a55r40e74l 50V79a52c24h28u87t 9363662579513

Na co vyrábí auta, která umí jezdit i 160, když vás pak ani po rakouských či německých dálnicích (?!) nenechají jezdit víc jak 80-100 km/h? :-/

+2/0
22.3.2016 11:00

J42i50ř48í 82S51c89h67w12a97c90h 8338234588346

vyrábí to na to, abys mohl jezdit 160 po českých dálnicích ;-)

0/0
22.3.2016 12:12

J84i51ř44í 66Z16ý34k37a 9879823951580

dostatečný výkon motoru je zapotřebí i k pružnému zrychlení. Navíc sousedíme s Německem, kde můžete jet klidně 200 ...

0/0
22.3.2016 15:22

R90o62m76a39n 71V40í77c31e43n10e61c 2269302348422

... na klidných 200 v Německu už moc úseků není.

+1/0
23.3.2016 22:43

G80e49o53r41g 83K26o66m92b89e42r45e91c 9104501276141

vic nez dost

0/0
24.3.2016 8:37

J61i65ř85í 91K98o15c34u67r28e91k 6445364895848

Zkuste vyrobit auto, které sotva dosáhne 130 km/h. Dopadne to tak, že ze 100 km/h na 130 km/h budete zrychlovat tří až pět kilometrů. Takže budete předjíždět podobným způsobem, jako tirák. Takové auto nebude nikdo chtít, když s tím nebdue moct předjet ani tu pověstnou Avii a do kopce ... máte tam u vás kopce? ... pojedete na dvojku 50 km/h s vyjícím motorem a budete zavazet autobusu.

0/0
22.3.2016 18:59

M89a27r45e81k 90M56a48l38ý 1632748731940

Na tuhle blbost jste přišel jak?

"...když vás pak ani po rakouských či německých dálnicích (?!) nenechají jezdit víc jak 80-100 km/h?"

0/0
22.3.2016 20:07

D82u49š39a93n 85G31o92g82e56l63a 7641484499818

Řada OPEL je absolutně v zadeli-mám již třetí řadu ASTRy a je to ubohost.Opela již nikdy.

0/−7
22.3.2016 10:57

J43i28ř72í 65N34o31v65o98t57n55ý 7738632

Tak proč je furt kupujete?;-D A máte nové, nebo kupujete ojeté? Jaké modely jste měl?

+7/0
22.3.2016 11:04

J68i35ř57í 23S36c31h27w34a19c51h 8288874978576

a po čtvrtý mi dejte rovnou dva!!! ;-D

+3/0
22.3.2016 12:14

L15u96k12á43š 63V80a42ň50u74r14a 1205904193493

Moment 320Nm v 1250ot? Co tomu asi říká klikovka, spojka a dvouhmoták?

0/0
22.3.2016 10:43

J72i26ř49í 81K48o22c67u33r56e97k 6505374265328

Zcela v klidu, pokud je na to klikovka navržená.

0/0
22.3.2016 19:00

J54o76s35e73f 60D11o54l22e20ž81a35l 1836827191

Z vlastní zkušenosti musím říct, že Astra momentálně podle mě představuje nejlepší poměr kvalita/cena ve své třídě a i kdybych nekoukal na cenu, tak bych lépe hodnotil asi jen Golfa (přiznávám, že co se týče aut, jsem "Němec"). A zrovna ten třívalec mě příjemně překvapil, výkonově je k tomu autu naprosto dostačující, samozřejmě žádný závodník to není, ale to od takové motorizace nikdo ani nemůže čekat a ani ten šestý kvalt tomu překvapivě nechyběl, při 160 na tempomat točí 4 tisíce a spotřeba se drží lehce na 8 litrů. Zajímalo by mě ale srovnání toho třívalce se základní atmosférickou 1.4kou. Jinak za matrix světla se určitě vyplatí připlatit, nejen kvůli dobré světelnosti, ale také napřiklad automatika u nich, narozdíl od větsiny automatických dálkových světel, funguje naprosto skvěle.

+5/−2
22.3.2016 10:24

I40g17n83á45c 34M77r15k59v44i46č73k54a 2448222539265

Oktávka je lepší - stejná technika a je větší a hlavně praktičtější (ty malý okýnka astry zboku jsou trapná a nic přes ně neuvidíte),,,

+3/−8
22.3.2016 10:43

J27o26s78e43f 45D41o24l98e65ž48a36l 1356127841

S tím bych asi souhlasil (určitě u kombíku), spíš jsem srovnával hatchbacky z té třídy a tam Škoda nabízí jen Rapida, který je menší s horší technikou, ale cenově prakticky srovnatelný.

0/0
22.3.2016 11:05

J96a71n 25H40á20l85a 8255735870517

Tak nevím, v čem jste jezdil před Oktávií, ale Oktávka má dozadu výhled jak z ponorky, když je zataženo. A to bohužel i šikmo dopředu. Do nejnovější verze alespoň už začali dávat trochu větší zpětná zrcátka, ale jinak základní atributy pasivní bezpečnosti u Škodovky stále ještě neobjevili.

+4/0
22.3.2016 12:11

J75i70ř75í 38S23c37h10w76a96c38h 8198664658396

tak ohledně výhledu vzad je na tom Octavia nepoměrně lépe, než supermoderní SUV s velikostí okýnek v zadní polovině auta na úrovni střílen BVP...

0/0
22.3.2016 19:35

M81a93r75e68k 46J68a39n78e33č42k61a 1757826293811

A to je dobře nebo tím jste chtěl říci, že je na tom Octávka tak špatně? :-P

0/0
22.3.2016 22:54

M42a40r12e52k 90H91r68u69b47y 6697512201368

Sfericka zrcatka O. stale chybi :-/

0/0
22.3.2016 22:48

J57o15s55e87f 15N58o11v38a90k 5488142516828

Když už koncern, tak Golfa. Je líp odhlučněnej a ve stejný výbavě (alespoň loni) vycházel levněji než Octavia. Těch 8 litrů objemu kufru, nebo kolik má Octavia navíc, to vem čert.

0/0
22.3.2016 16:22

J46a91n 51H95á61l60a 8265575250957

Když dneska za rodinný vůz pokládají Fabii, nebo i20, tak teda nevím, co si mám myslet o Astře. Pro mě je každopádně rodinný vůz auto s pěti plnohodnotnými místy.

+2/0
22.3.2016 10:05

J78i63ř23í 48S89c34h15w31a75c26h 8288514748376

to by platilo, kdyby každá rodina měla minimálně tři děti......;-)

0/0
22.3.2016 12:17

J15a87n 77H70á79l14a 8485625480487

Jistě, to je v zásadě můj problém, že mám nějaké děti. Ale popravdě ani fabka, ani i20 rodinné vozy nejsou, protože i ve čtyřech se v tom člověk mačká a neumím si s takovým "rodinným" vozem představit delší jízdu. Jo, také jsem svého času absolvoval Praha-Balaton ve Škodě 105, ale proč se zbytečně mučit, ne?

0/0
22.3.2016 12:21

J18i32ř76í 95S73c88h58w19a10c88h 8588184518446

Jedno či dvě děti se ani ve Fabií ani v i20 a čemkoliv jiném vzadu "nemačkají", tím může být cca 80% rodin uspokojeno. ;-)

Ani Superb nemá 5 plnohodnotných míst, nemá je ani BMW 7xx, ale ve čtyřech se tam ani hodně dospělé děti rozhodně nemačkají.....;-)

0/0
22.3.2016 13:34

M61a47r65e43k 82M74a65l27ý 1502758671550

Není to problém... spíš jde o jakousi z nouze cnost. Spousta lidí prostě nemá na to, aby si pořídila jako rodinné auto takové, které tomu odpovídá, např. velikosti Passata. Proto u nás jako rodinná auta slouží různé nákupné tašky tako i20 a podobně.

0/0
22.3.2016 20:12

A71n48d86r44e91j 39O10l74e98k80s12a 3375341127371

Abyste se s těch německejch wágnů nepos..., pane autor. Sametová lehkost, se svěží chytrostí a pevnou etablovaností, viďte :-P

Trapnej reklamní text, jen co je pravda.

+6/−3
22.3.2016 9:11

P68e42t74r 47F55e79i35g35l 5288653820292

Pane Olekso, která auta doporučujete vy prosím? Nejsem autorem, ale zajímá mě to.

+1/−1
22.3.2016 9:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.