Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Automobilky v USA zavedou automatické brzdění do roku 2022

Dvě desítky automobilek působících ve Spojených státech se dobrovolně zavázaly, že nejpozději od roku 2022 budou takřka všechny své nové osobní automobily standardně vybavovat systémem automatického nouzového brzdění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P23e68t29r 25S25e72d72i52v25y 6437878575847

uff, mam to v CitiGo z roku 2012 .... ???

0/0
21.3.2016 20:41

F41r89a66n75t66i51š14e80k 32N92o80v88á89č68e40k 1854963150281

Ten poslední odstavec, to je ale zmetek.

EuroNCAP kontroluje a HODNOTÍ automatický brzdný systém už od roku 2013. To opravdu není žádná novinka.

+1/0
18.3.2016 22:35

T78o49m91a13s 89C52e84n81e51k 6897704160933

Tady je zase spousta odborníků. Škoda, že se automobilky nezeptaly autorů příspěvků níže. Mohly si ušetřit spoustu námahy a peněz. Opět platí, že čemu čtenář nerozumí, na to je největší odborník. U některých myšlenkových konstrukcí jsem se docela pobavil.

+5/0
18.3.2016 21:06


P12e86t58r 57M51i36c97h54a56l 2920304861402

Souhlas. Ale těch ukradených 10 mega z dodávky, to bylo dobré. :-)

0/0
18.3.2016 22:27

R34a55d41i85m 55K20a25l18a18s 2920376102241

Tenhle systém přeci není žádná novinka a denně potkáte hned několik aut, která jsou takto vybavena... Žádné drama se nekoná, proto nechápu ty hysterické povzdechy i vymýšlení neuskutečnitelných havarijních stavů.

Do budoucna to budou mít tak jako tak všechna auta, protože je to pokrok, a tomu se stavět do cesty příliš nejde. No a pak jsou tyhle systémy X let testovány bezpočtem techniků v různých automobilkách, ale musí se uskutečnit až tato diskuze, aby bylo odhaleno, že to bude problém a zdroj dopravních nehod. To je na jednu stranu obdivuhodné.

Navíc automatické brzdění bude v činnosti v průměru možná ještě méně často než třeba ESP. Pak také téměř každý má v autě např. řídící jednotku, a že by s ní byl každý týden v servisu servisu se mi zrovna nezdá. A dovedu si představit, že někdy před čtyřiceti lety by se vedla podobná diskuze a leckdo by vrčel, že to do auta nechce, protože se mu to pokazí a on to bude pořád servisovat...

+9/−2
18.3.2016 18:26

O89n83d10ř23e19j 26N97o78v11á40k 9207884599979

To bude legrace, až se ten systém porouchá ... a auta začnou náhodně prudce zastavovat ....

+1/−10
18.3.2016 17:42

E59d70a 85D29r15á72b64e95k 7539942953797

nojo, už dneska jim náhodně za jízdy vystřelujou airbagy a otevírají se okýnka...

+7/0
18.3.2016 21:10

L55u96k85á19š 59A58d43a60m51e97c 6410469750317

Další šílenost, kterou bude třeba povinně zaplatit a pak podloudně vypínat. Komunisti v EU a USA vítězí na všech frontách.

+1/−16
18.3.2016 17:41

J18a38r92d45a 51K36o56n60i54c32k88ý 9878643446273

Prosím nastudujte si něco o komunismu..

0/0
18.3.2016 22:45

M45a88r13e43k 63M29a22l69ý 1512818751380

Automobilky to budou zavádět dobrovolně, nikdo je nenutí. A nebojte, už dnes je velká konkurence, auta jsou levná jako nikdy, takže zbytečně se strachujete :-)

0/0
21.3.2016 14:59

H17o10n27z33a 19K96r95e43n71s60t11e68t48t28e11r 1743969319

To bude super pro servisy, kalibrace, kalibrace kalibrace :-D :-D

Uz dneska je mi lito takovych co si koupi Fabii, a maji vepredu radar ;-D;-D

+2/−2
18.3.2016 17:35
Foto

I93v23a26n 24K62o93p97t82a 5567192471867

Mám to v Octavii a vůbec o tom nevím. Tedy nepotřebujete žádné extra servisní zásahy.

+4/−1
18.3.2016 18:06

M21a68r23e28k 56M42a30l22ý 1902908311720

Předpokládám, že žádný radar v autě nemáte, ale budete o tom kecat a kecat, jak se to kazí a kalibruje... no jo, ještě připojíte smějící se ksichty, myslíte si, jak jste vtipný a přitom jste jenom trapný. No nic, vaše volba :-)

0/0
21.3.2016 15:01

J66a44k29u64b 24Š62u53l25a 9473560672593

at zije dalsi system do auta co se muze pokazit a clovek calovat!!!

+1/−7
18.3.2016 17:07
Foto

J23i54ř15í 29R49o62h87a58n 5554598907875

Jsem zvědavý na první havárii způsobenou automatickým brzděním: auto vpředu vjede do kaluže, vystříkne bláto a náhodou zasáhne senzory auta za ním, to začne prudce brzdit v domění že se na cestě objevila překážka, dostane smyk... Kolik miliónů asi vysoudí pozůstalí od automibilky?

+1/−8
18.3.2016 17:04
Foto

I50v91a85n 79K61o15p40t71a 5507582791427

Pokud je senzor zaslepen třeba tím blatem tak se automatické brzdění vypne. Tedy nebrzdi. Takových aut už totiž jezdí stovky, třeba cizího, fabie 3, Octavie a mnoho dalších.

+9/−1
18.3.2016 18:04

T39o82m30á12š 92Š10t39r53i18g10n72e50r 9221797590121

pokial viem, vyhlaska hovori jasne - mate dodrziavat taku vzdialenost aby ste dokazali bezpecne zastavit v kazdej situacii.

Navyse tie systemy presli certifikaciou a splnaju ISO normy. Ja som zas zvedavy, kto pojde proti nejakej TÜV ze zbabrala proces a system nie je bezpecny.

0/0
18.3.2016 18:25

M42a74r22e74k 55M78a72l38ý 1822908191170

Radar je už běžnou součástí lepších aut pěkných pár let, jako zdroj pro adaptivní tempomat. Když je na něm bláto nebo sníh, tak se vypne a řidič o tom dostane hlášku na palubák. Může očistit a jede se dál.

0/0
21.3.2016 15:04

T83o26m11á42š 21F75i46j29a59l93a 4572253163820

Ve Škodovce je všechno za příplatek..

U ostatních aut si to zaplatíte v ceně, proto jsou "drahá".

+3/0
18.3.2016 16:58

V34l63a66d54a 47S20i83m91o54n36i17k 3669613743745

Nesmíte si kupovat základní model ..

0/0
18.3.2016 20:09

D34a45v15i69d 93Z60a14h80r23a60d84n28í39č63e13k 3167267786631

No časem budeme pro blaho všech všichni domestikovaní jedna báseň.

+1/−1
18.3.2016 16:51

R34i29c83h28a87r91d 42K98r64á80l 4178307100253

Další krok k tomu, abychom se stali pouhými panáky bez vlastního rozhodování.

+2/−1
18.3.2016 16:05

M13a63r26t37i57n 55Š10t93ě44p20á78n97e19k 3107483613451

Dnes bylo ukradeno deset milionu z dodavky. Pote, co lupici hodili pred auto figurinu, to samo zastavilo a ani snaha posadky o to jet dal nevedla k nicemu. Nikdo nebyl zranen nebot ridic poznal, ze auto nepremluvi a posadka se vzdala...;-D;-D;-D

+10/−1
18.3.2016 16:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.